Miststales High School
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Reglerne...

Go down

Reglerne... Empty Reglerne...

Indlæg  Admin Tirs Apr 20, 2010 7:40 pm

Har lige nogen få regler til hjemmesiden, mest nogen formele, som alle andre har, men vil alligevel skrive dem ned:

1. Jeg har et liv bag skræmen, derfor kommer jeg sent på til hverdag og kommer måske ikke på hver weekend, men jeg skal gøre mit bedste.

2. Jeres figure må godt være vrede og være onde ved hinanden, men ikke noget med at svine personerne bag skræmen til.

3. Ikke noget poptøsse skrivning. Det er okay at man har svært ved at stave, det har næsten alle, men gør jeg bedste for at andre kan forstå jer.

4. Kom på så tit i kan. Hvis i en længere periode ikke kan komme på, så skriv det lige så vi andre ved det. Men ellers har jeg ikke noget krav om hvor tit i skal komme på.

5. I må have så mange figure i vil, men sørg for at passe med dem, da det kan være træls for en hvis der går en hel måned før de for svar.

6. Jeres figur må kun være 1 sted afgangen. Når i vil ud af en tråd skriver i //Out og så kan i begynde en ny. I kan f.eks. skrive: "Han vendte sig om og gik mod kantinen //out til kantinen". Så ved andre hvor i går hen.

7. I skal i hvert fald skrive mere end en linie, da det ellers kan være svært at svare på.

8. Lidt om hvordan i skriver:
Når man gør noget: Hun gik stille hen til ham.
Når en taler gør man sådan: "Hej, hvad hedder du?" sagde hun sødt.
Når man tænker: *Han virker da meget sød* tænkte hun.
Når man råber: #Skrid med dig, jeg vil aldrig se dig mere# råbte hun.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum