Miststales High School
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

En solrig dag...

2 deltagere

Side 27 af 28 Forrige  1 ... 15 ... 26, 27, 28  Næste

Go down

En solrig dag... - Page 27 Empty Sv: En solrig dag...

Indlæg  Admin Man Apr 18, 2011 8:08 am

Niwa tænkte ikke over tiden der gik, han havde aldrig før haft så meget fritid. Niwa så op da nogen bankede på døren, og af gamle vane, gemte han blokken lidt væk, men hun så den alligevel. Han smilte lidt flovt. ”Øhm… Jeg tegner.” sagde han stille og løftede blokken lidt op igen så hun kunne se hvad han havde tegnet. Han havde ikke selv tænkt meget over det, men han havde tegnet en ræv og en kanin i leg. Han havde siddet og tænkt på dem, og lige nu var han glad for at han ikke havde tegnet Chiyo-kun.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

En solrig dag... - Page 27 Empty Sv: En solrig dag...

Indlæg  Pernille Tirs Apr 19, 2011 1:07 am

”Tegner?” spurgte Chiyo lidt undrende, hun kendte sådan set ikke rigtig til nogen af Niwa-kuns hobbier. Hun tog stille blokken fra Niwa-kun da han viste den til hende, hun blev stille mens hun studerede det han havde tegnet ”Wauw… har du virkelig tegnet det Niwa-kun? Det er virkelig flot!” sagde Chiyo forbløffet og så ikke væk fra billedet. Hun smilte til ham ”Har du overvejet at arbejde med sådan noget?” spurgte hun ham med et smil. Hun studerede billedet igen og rødmede lidt ”er det… er det os?” spurgte hun ham så, hun kunne godt huske at han var en ræv og hun var en kanin. Hun kom til at tænke på noget ”Niwa-kun.. kan du også tegne mennesker?” spurgte hun ham og så spørgende på ham.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

En solrig dag... - Page 27 Empty Sv: En solrig dag...

Indlæg  Admin Tirs Apr 19, 2011 7:52 am

Niwa rødmede lidt da hun tog blokken. Han synes ikke selv at han var ret god, da han aldrig havde tid til at øve sig. Han så stille på hende mens hun kiggede på tegningen, og rødmede mere da hun sagde at den var flot. ”Øhm, ved jeg ikke. Jeg kan god lide at tegne, men jeg har aldrig tænkt på hvad jeg ville.” sagde han stille. ”Men jeg har tænkt lidt på at ville være kunster.” sagde han lavere. Niwa rødmede mere da hun spurgte om det var dem. ”Jeg tegnede bare.” sagde han flovt. ”Men… kunne det godt være.” sagde han stille. Niwa så på hende. ”Jeg… Jeg er ikke så god til det.” sagde han og tog blokken igen, og bladrede nogen sidder tilbage. Dem han bladrede forbi var der bare streger, som lignede træer, blomster, men ingen af dem var færdige. Niwa fandt det han ledte efter, og rakte den tilbage til hende. Han havde en gang prøvede at tegne Junko. Det var meget groft tegnet, men man kunne se at det var hende. Niwa havde aldrig haft tid til at fin tegne det. ”Jeg har ikke øvet mig så meget.” sagde han stille og rødmede lidt igen. Han var ikke van til at vise sin tegninger frem.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

En solrig dag... - Page 27 Empty Sv: En solrig dag...

Indlæg  Pernille Tirs Apr 19, 2011 10:41 am

Hun så på ham da han sagde at han havde tænkt lidt på at blive kunster, hun studerede ham stille og smilte så stort ”jeg glæder mig til at se din kunst på udstillinger.. arbejd hårdt Niwa-kun” sagde hun glad og kyssede ham på kinden, hun støttede ham. Hun var glad, det virkede pludselig som om de havde mere til fælles. Hun smilte lidt da han sagde at det kunne være dem, hun mærkede at hendes hjerte bankede hurtigere. ”Det synes jeg” sagde hun til at han ikke synes at han var særlig god. Hun lod ham stille tage blokken. Hun studerede stille blokkens sider mens han bladrede i den, hun forstod at han skulle have mere tid til at øve sig. Hun tog stille blokken og studerede den grove tegning ”Junko-chan” sagde hun så med et smil. ”Hmmm jeg synes stadig det er flot… tror du måske du kan tegne os piger?” spurgte hun ham, hun mente alle familiens børn.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

En solrig dag... - Page 27 Empty Sv: En solrig dag...

Indlæg  Admin Tors Apr 21, 2011 6:02 pm

Niwa var meget usikker på hvordan Chiyo-kun ville tage det med at han ville være kunster. Han så overrasket på hende da hun virkede glad og kyssede ham på kinden. Hun havde virkelig ikke noget i mod det? Hun støttede ham endda. Han smilte lidt, men han vidste nu ikke om hans nogensinde kunne få noget udstillet. Niwa smilte lidt, da hun kunne se at det var hans lillesøster han havde prøvet at tegne. Han fik pludselig prætentions angst og tog blokken tilbage og lukkede den hurtigt og gemte den væk ved sit bryst. Tegne pigerne? Så skulle de jo også vide at han tegnede. Da han var begyndt at tegne Junko, havde han gjort det over flere omgange, og det var kun fordi han vidste hvordan hun så ud, at han havde kunne tegne hende uden at se direkte på hende. Han kendte slet ikke Chiyo-kuns familie så godt. *Hvor langt mon jeg er kommet i tvillingernes leg?* tænkte han og kom til at tænke tilbage på den første gang han havde mødt hele familie, hvor Chiyo-kun skulle til en Omai, og han på en eller anden måde kom med, og hele familien blev hentet. Der var han blevet afvist af tvillingerne, men senere på aften, til dojos jubilæum havde den ene af tvillingerne accepteret ham. Han så på Chiyo-kun igen, og rødmede og så flovt væk. ”Er jeg ikke sikre på at jeg kan.” sagde han stille. ”Skal have mere øvelse.” sagde han stadig stille. Han så på hende igen, og lage blokken ned ved siden af sig, og lage sig ned på siden og tog ved Chiyo-kun og hev hende ned til sig og tog om hende med begge sine arme. Lige siden han havde forladt hendes værelse, havde han haft lyst til at holde om hende igen. Han rødmede lidt igen. ”Undskyld.” sagde han stille, og huskede på hvad der sket i Chiyo-kuns seng. Han havde ikke tænkt sig at gøre det igen, han ville bare gerne holde om hende.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

En solrig dag... - Page 27 Empty Sv: En solrig dag...

Indlæg  Pernille Man Apr 25, 2011 12:54 am


Chiyo så lidt overrasket på Niwa-kun da han tog blokken igen, hun smilte lidt, hun havde måske gået for hurtigt frem. Hun smilte lidt ”Undskyld… jeg tænkte bare at det kan være en god fødselsdags gave til vores mor.. fordi..” begyndte Chiyo, men det var lidt en hemmelighed af hendes var en manga forfatter. Hun grinte lidt ”Mor kan også lide at tegne” sagde hun så med et smil. Hun smilte stille til ham ”Du kan øve dig alt det du har lyst til” sagde hun roligt. Chiyo smilte stille til Niwa-kun da han hev hende ned til sig, hun havde ikke noget i mod det. Hun tog også stille om ham ”det er okay… jeg har også lyst” indrømmede hun stille og lidt rød i kinderne.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

En solrig dag... - Page 27 Empty Sv: En solrig dag...

Indlæg  Admin Man Apr 25, 2011 9:06 am

Niwa ville gerne hjælpe hende, virkelig, især hvis det kunne få et smil frem på hendes læber. Men lige nu, havde han ikke selvtillid til at kunne vise andre at han tegnede. Han havde fortalt til Chiyo-kuns mor at han ville være kunster, men at give hende en tegning han selv havde lavet, det var for meget for ham. Niwa så på Chiyo-kun, og han blik blev lidt trist. Hun forstod ikke hvor sande hendes ord var. Han kunne ikke længere vende hjem, var derfor ikke længere tvunget til at skulle træne i alle sine vågne timer, han skulle nu selv finde ud af hvad han ville med sit liv. Niwa rødmede lidt mere da hun sagde hun også have lyst. Han holdte lidt fastere om hende. Hans liv var så usikret lige nu. Han skulle selv til at bestemme hvad han ville, selv til at klare sig. Nej han havde aldrig fået lommepenge, man han havde altid fået det han havde brug for, ikke mere eller mindre. Han havde ikke en familie at falde tilbage på. Måske havde Usagi familie accepteret ham, eller næsten dem alle. Men de var ikke forpligtet til at tage sig af ham. Hvis han blev uvenner med Chiyo-kun, var det ikke sikkert at han kunne blive boende under det samme tag som hende. *Jeg kan ikke fortælle at jeg ikke kan vende tilbage. Hun vil tro at hun er forpligtet til at være sammen med mig så. Jeg er lykkelig for at Chiyo-kun åbnede mine øjne, men…* han sukkede og lukkede sine øjne. Det hele var så forvirrende for ham, da han aldrig før skulle tage sig af sine følelser.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

En solrig dag... - Page 27 Empty Sv: En solrig dag...

Indlæg  Pernille Tirs Apr 26, 2011 12:52 am

Chiyo lagde mærke til hvordan han pludselig virkede trist eller lidt fortvivlet måske? Hun knugede ham tættere ind til sig og pressede sine øjne i. Hvad skulle hun gøre for at gøre ham glad? Hun begyndte ubevidst at nusse ham i nakken. Hun knugede ham hårdere ind til sig. Hun vidste ikke at hans familie havde slået hånden af ham, men hun havde på fornemmelsen at han var blevet smidt ud, men hun havde faktisk ingen anelse om hvor han stod i sin familie længere. ”Niwa-kun..” sagde hun og åbnede sine øjne, hun så ham i øjnene ”Jeg… jeg er din… kvinde” sagde hun lidt rød i kinderne og prøvede at formulere det så simpelt hun kunne ”og.. jeg ved at japanske mænd ikke fortæller.. deres kvinder… når de har problemer..” sagde hun og kunne virkelig ikke lide at kalde sig selv hans kvinde, men det var nemmest at forklare det sådan. Hun sukkede ”hvad jeg prøver at sige er… at du kan fortælle mig alt… okay?” spurgte hun og så ham lidt flovt i øjnene. Hun sukkede igen ”Undskyld… jeg ved ikke hvordan jeg skal gøre dig glad..” sagde hun stille og lod sine læber møde hans, det virkede til han kunne lide det, så måske kunne dette gøre ham glad? Hun kunne nu også selv lide det, men trak sig stille fra ham igen. De havde jo lige lagt i samme situation hvor hun havde sagt det var bedst han gik og nu startede hun den igen. ”Undskyld.. jeg kan ikke lade vær når du holder om mig” sagde hun meget flovt over at hun igen var begyndt at nusse og kysse selvom de ikke måtte.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

En solrig dag... - Page 27 Empty Sv: En solrig dag...

Indlæg  Admin Tirs Apr 26, 2011 7:44 am

Niwas krop slappede lidt af, da hun begyndte at nusse hans nakke. Han kunne virkelig godt lide at ligge tæt ind til Chiyo-kun, bare han ikke tænkte for meget over det. Niwa åbnede øjne da hun sagde hans navn og så på hende. Niwa rødmede lidt da hun sagde at hun var hans kvinde. Han var ikke helt sikker på at han forstod. Han smilte lidt til hende. Han var glad for at hun gerne ville lytte, men det var bare svært for ham at finde de rigtige ord. Han havde fortalt hende om hans mest skamfulde øjeblik i hele sit liv. Dette var for Niwa lige så slemt. Han var også lidt forvirret over situationen. Hans fader havde aldrig sagt at han ikke måtte vende hjem, og Niwa havde ikke direkte sagt at han forkastede sit navn, selvom begge dele var rigtige. Han begyndte stille at nusse hendes ryg. Han stivnede lidt da hun kyssede ham igen. Når det kom ud af det blå, kunne han ikke stoppe sig selv i at stivne. Han lukkede øjne og kyssede hende igen. ”Du gør mig glad.” sagde han lidt hæst da hun havde sluppet hans læber igen. Han rømmede sig lidt. ”Der er bare sket meget, jeg skal have tid til at tænke lidt.” sagde han stille og smilte til hende. Han ville gerne finde en måde, så det ikke lod som om det var hendes skyld, for han var virkelig glad for hvad hun havde gjort. Niwa rødmede lidt mere da hun sagde undskyld igen, og han hev lidt ubevist sine arme lidt til sig. ”Undskyld.” sagde han flovt. ”Kan… kan du ikke lide det?” spurgte han flovt. Han kunne virkelig godt lide at holde om hende, selvom det var forvirrende hvad der sidst var sket. Men når han rigtig begyndte at kysse hende, ønskede han hende bare tæt ind til sig, og han fik lyst til at mærke hendes hud. Han var ikke klar til at røre nogen intime steder, som brysterne, og han var også helt sikker på at han ikke ville få lov. Men bare det at mærke hendes ryg under sine fingre, at kunne mærke hendes muskler, det var dejligt. Men hvad var der sket sidste gang? Chiyo-kuns åndedræt var blevet hurtigere, hun var kommet med lyde, som havde givet Niwa kuldegysninger, og gav ham lyst til mere og havde påvirket ham, så hans eget åndedræt var blevet hurtigere og han selv var kommet med den samme lyd, og det havde spændt i lysken, hvilket var det mest pinlige for ham.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

En solrig dag... - Page 27 Empty Sv: En solrig dag...

Indlæg  Pernille Tirs Apr 26, 2011 11:18 am

Chiyo stivnede da Niwa-kun begyndte at nusse hendes ryg, hun holdte en lille lyd tilbage. Chiyo nød virkelig at Niwa-kun kyssede hende igen. ”Det er jeg glad for..” sagde hun lidt flovt til at hun gjorde ham glad. ”jeg forstår” sagde hun til at han måtte tænke lidt og hun skammede sig faktisk lidt, siden de var blevet kærester havde hun stort set kun givet ham fred fordi hun var syg. Hun så flovt op på ham da han tog sine arme tilbage og spurgte hende om hun ikke kunne lide det ”J… jo.. jeg kan faktisk virkelig godt lide det” sagde hun ærligt og flovt. ”Men ehm.. jeg har vist ikke været en særlig god kæreste..” sagde hun og satte sig op. ”Vores situation er virkelig forvirrende og du har brug for at tænke.. men jeg har ikke tænkt på andet end at ville komme tæt på dig så du ikke rigtig har været alene.. undskyld..” sagde hun flovt og rejste sig op.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

En solrig dag... - Page 27 Empty Sv: En solrig dag...

Indlæg  Admin Tirs Apr 26, 2011 9:49 pm

Han smilte lidt flovt da hun sagde at hun godt kunne lide det, men han var lidt for langsom til at tage om hende igen, og hun nåde at sætte sig op. Han rynkede brynene og så på hende. Hvad mente hun? Hvis nogen ikke var en god kæreste, var det da ham. Han havde tvunget hende til ægteskab, og havde været med til at gøre hende sur, og ham og hans familie havde fået hende til at græde. Niwa satte sig op og greb fat i hendes hånd i en glidende bevægelse da hun rejste sig. Han så op på hende. Han havde ikke lyst til at hun skulle gå. ”Bliv.” sagde han og rødmede lidt, og hev hende ned, og lage sig ned på ryggen igen, og hev hende ned til sig, så hun ville komme til at ligge halvt på ham. ”Jeg har ikke lyst til at være alene lige nu. Jeg har lyst til at holde om dig, at nusse dig.” sagde han flovt. ”Det jeg har brug for lige nu, er at være sammen med dig. Og hvis der er nogen, som ikke har været en god kæreste, er det mig. Jeg var lige ved at tvinge dig til ægteskab med mig. Du blev syg fordi jeg ikke bragte dig hurtigt nok tilbage, og værst af alt, jeg fik dig til at græde.” sagde han, og man kunne se at det gjorde ondt på ham. Han havde ikke glemt de tårer som havde ramt jorden foran ham, da han havde fortalt hende at han ikke kunne være hendes gom.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

En solrig dag... - Page 27 Empty Sv: En solrig dag...

Indlæg  Pernille Tirs Apr 26, 2011 10:56 pm

Chiyo så overrasket tilbage på Niwa-kun da han greb hendes hånd og stoppede med at gå væk. Hun rødmede lidt da han sagde at hun skulle blive ”O..Okay” sagde hun og lod sig blive trukket ned til ham. Hendes hjerte hamrede af sted da hun kom til at ligge halvt ovenpå Niwa-kun. Hun rødmede mere da han sagde hvad han havde lyst til ”Bare gør hvad du har lyst til” sagde hun lidt flovt da det lidt lød som en invitation til mere. ”Jeg bliver her så længe du har brug for” sagde hun stille flovt da han sagde at det han havde brug for var at være sammen med hende. Hun lyttede stille ”Du prøvede ikke at tvinge mig til ægteskab og det var min egen skyld at jeg blev syg.” sagde hun stille ”vær sød at glemme at jeg grad” sagde hun så stille, hun kunne ikke lide det. Hun så hvor hårdt han så ud til at tage det, hun smilte lidt og kyssede ham ved halsen ”undskyld” sagde hun og puttede sig ind til ham. Hun lod stille og forsigtigt en hånd køre op under hans trøje og nussede hans mave, det måtte hun vel godt? Hun sukkede stille da hun mærkede hans muskler, hun kunne virkelig godt lide dem.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

En solrig dag... - Page 27 Empty Sv: En solrig dag...

Indlæg  Admin Ons Apr 27, 2011 7:51 am

Niwa rødmede mere, han havde ikke tænkt meget over sine ord. Han ville ikke gøre noget forkert, medmindre det var forkert at nusse hendes ryg? Og hun sagde han kunne gøre hvad han havde lyst til, ville hun have mere? Han begyndte stille at nusse hendes ryg igen. Han følte sig så egoistisk, han havde aldrig være van til at bede om noget, og slet ikke noget i mod nogens vilje, men lige nu havde han ikke lyst til at være alene, i det nye hus, som nu skulle være hans hjem. Selvom hun sagde noget andet, følte han alligevel at det var hans skyld. *Jeg vil aldrig mere få dig til at græde.* tænkte han fast, han kunne ikke klare tanken om hvis det skete igen. Niwa stivnede og hev med et lavt gisp efter vejret da hun kyssede hans hals. Det var en helt anden følelse. ”D… Det okay.” sagde han flovt, selvom det ikke var et ordentligt svar på hendes undskyld, men han kunne ikke få mere ud. Der gik et gys igennem ham da en hånd gled ind under hans trøje og rørte ved hans mave. Han var ikke van til det endnu, men han kunne på en måde godt lide det, faktisk kunne han virkelig godt lide det. ”E… Er de… Er det okay?” spurgte han, bekymret for hvad hun synes om hans krop. Chiyo-kuns krop var så veltrænet, og hun havde gode former, og hendes hud, den var så blød. Han rødmede igen ved sine tanker. Men hvad med ham selv? Han var lille og ikke noget specielt.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

En solrig dag... - Page 27 Empty Sv: En solrig dag...

Indlæg  Pernille Ons Apr 27, 2011 9:40 am

Da han nussede hendes ryg igen bed Chiyo sig i underlæben for ikke at lukke en lyd ud igen. Chiyo blev lidt overrasket over hans reaktion på hendes kys mod hans hals og hun hev sig en lille smule væk, hun troede at hun havde gjort for meget. Men hun smilte lidt da han sagde at det var okay og hun puttede sig ind til ham igen. Hun så lidt undrende op på ham da han prøvede at spørger om noget, men hun forstod ikke hans spørgsmål. ”Ja.. du må gerne røre mig” svarede hun, hun troede han havde spurgt om det var okay at han rørte hende. Chiyo sukkede stille og lukkede sine øjne mens hun lod sin hånd udforske Niwa-kuns mavemuskler. Hun kunne godt lide hans krop, den var muskuløs og hun fandt hans hud blød. Hun smilte lidt flovt og så op på ham ”Må jeg?” spurgte hun mens hun lod sin hånd køre op på hans brystkasse. Hun måtte indrømme at hun følte sig mere og mere nysgerrig, hun fik langsomt lyst til at udforske mere af Niwa-kuns krop. Hun sukkede stille da hun nåede hans brystkasse og bed sig i underlæben, måtte hun? Kunne hun? Hun lod stille sine fingerspidser køre over en af Niwa-kuns brystvorter. Hun kunne ikke lade vær, hun havde pludselig sådan lyst til at udforske ham. Uden rigtig at tænke over det rykkede hun lidt på sig selv så en af Niwa-kuns ben kom mellem hendes. Hun pressede sig mere ind til ham og smilte stille, hun kunne godt lide at røre ved Niwa-kun. ”Jeg… jeg kan godt li at røre ved dig.. jeg.. jeg synes du er flot” sagde hun flovt og kyssede ham blidt ved kæben.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

En solrig dag... - Page 27 Empty Sv: En solrig dag...

Indlæg  Admin Ons Apr 27, 2011 8:16 pm

Niwa rødmede da hun sagde ja, men ikke lige på det han havde tænkt sig, men han kunne ikke få sig til at spørger igen. Han nussede stille hendes ryg, men det blev langsommer og langsommer, fordi det var svært for ham at forsætte når hun nussede hans mave på den måde. Han så ned på hende, og der gik et gys igennem ham da han kunne mærke at hun kørte sin hånd længere op. Han nikkede stille. Han gispede igen da hendes finger kørte over en af hans brystvorter. Blodet begyndte at løbe ned til hans lysk, og han kunne ikke stoppede det. Han havde aldrig prøvet at nogen var så blide omkring hans krop. Hans krop begyndte at følelse varmere, og hans vejrtrækning blev hurtigere, da han mærkede at den ene af hans ben kom mellem hendes og hun trykkede sig ind til ham. Han trykkede hende tættere ind til sig. Han var flov, fordi han ikke kunne styre sin krop. *Hvad må hun ikke tænke?* tænkte han panisk. Han hev igen efter vejret da hun kyssede hans kæbe. ”Virkelig?” spurgte han og så ned på hende. Han lage en hånd på hendes kind, og bukkede sit hoved, og kyssede hende. Han lod sin hånd ved hendes hånd glide under hendes trøje og op på ryggen, så hans hånd lå ved hendes bh. Hans lem var hårdt, og bare af det her, var han på bristepunktet til at komme, og han var så bange for at hun skulle opdage det. Han trak hurtigt sit ansigt til sig og slap hende hurtigt helt og trak sin arm og ben til sig og lage sig med ryggen til hende og bukkede i sine ben for at dække over hans tydelige ophidselse. Han lage den ene hånd ned mellem benene, det kilderen i hans hånd i at hjælpe ham selv på vej det sidste stykke, og den anden over sin mund. Hans vejrtrækning var hurtigt. *Hvad må hun ikke tænke?!* tænkte han skamfuldt. Han havde aldrig ligget sådan her med en pige før, så der skulle ikke meget til før han nåede sit bristepunkt, men hvad måtte Chiyo-kun ikke tro om ham?
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

En solrig dag... - Page 27 Empty Sv: En solrig dag...

Indlæg  Pernille Ons Apr 27, 2011 8:44 pm

Chiyo havde ikke noget i mod at hans nusseri blev langsommere og langsommere for hun var selv fuldt optaget af at nusse ham. Hun smilte glad over at hun fik lov til at nusse ham længere oppe. Hun så stille op på ham da han gispede, var det en god ting? Chiyo lå lige sådan at hun ikke mærkede Niwa-kuns ophidselse, men hun var så småt begyndt at kunne mærke sin egen. Hun smilte glad da han trykkede hende ind til sig hvilket bare fik hende til at trykke sig endnu hårdere ind til ham. Mens Niwa-kun lå og tænkte på hvad Chiyo mon ikke måtte tænke om ham, lå Chiyo sådan set bare og nød at nusse ham. Hun smilte kærligt til ham ”virkelig virkelig” sagde hun lidt flovt og kyssede ham på kæben igen, hun mente det jo. Hun forstod ikke rigtig betydningen af Niwa-kuns vejrtrækningsproblemer. Hun så op på ham da han lagde en hånd på hendes kind, hun smilte lidt og kyssede ham igen. Chiyo kom med et lille klynk da han kørte sin hånd op af ryggen på hende, hun så lidt overrasket op på ham fordi hun troede han havde tænkt sig at åbne hendes bh. Chiyo så meget overrasket på Niwa-kun da han helt trak sig væk fra hende og ligefrem lagde sig med ryggen til hende. ”Niwa-kun??” sagde Chiyo meget undrende og så bekymret mod hans ryg, hun forstod ikke hvad det var der var ved at ske med Niwa-kun. Hun så trist på hans ryg og var sikker på at hun havde gjort noget forkert. ”Niwa-kun..” sagde hun lidt trist og tog om ham så de lagde i ske, han ville kunne mærke hendes bryst mod sin ryg og hendes underliv mod sin bagdel, hendes hænder hvilte også mod hans bryst udenpå hans trøje. ”Undskyld hvis jeg har gjort noget forkert..” sagde hun stille og pressede sig mere ind mod ham. ”tilgiv mig” sagde hun stille og vidste sådan set ikke hvad hun skulle gøre, hun vidste heller ikke hvad hun havde gjort galt men hun kunne ikke lige komme på andre forklaringer til at han vendte hende ryggen.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

En solrig dag... - Page 27 Empty Sv: En solrig dag...

Indlæg  Admin Ons Apr 27, 2011 8:58 pm

Det hjalp ikke på Niwa at Chiyo-kun kom med et klynk. Niwas hjerte hamrede hårdt i hans bryst. Han ville gerne svare hende, sige at det ikke var noget, men han kunne ikke få en lyd ud. *Undskyld Chiyo-kun.* tænkte han forvirret. Han spærrede forskrækket øjne op da hun tog om ham. Hans vejrtrækning blev hurtigere. Han kunne mærke hendes bryst mod sin ryg, og hendes underliv mod sin bagdel, det var næsten for meget. *Nej, du skal ikke undskylde!* tænkte han og lukkede øjne, og prøvede at tage sig sammen til at kunne svare hende. I det hun sagde tilgiv, vendte han sig hurtigt rundt, og trykkede hende hårdt ind til sig, og kyssede hende hårdt. Han kunne ikke holde sig tilbage. Han trykkede sit underliv mod hendes, så hun ikke kunne undgå at mærke hans lem. Niwa slap hendes læber og gav et lavt støn fra sig, da han kunne mærke at han kom. Han rødmede kraftigt mens han hev efter vejret, og vendte sig skamfuldt igen og tog sig til hovedet med begge sine hænder og bukkede sig lidt sammen. ”Undskyld.” sagde han skamfuldt. Hvad havde han lige lavet? Han havde ikke kunne holde sig tilbage, og havde trykket sig ind til hende og var kommet. Hvad måtte hun ikke tro? Hvorfor havde han ikke kunne holde sig tilbage? Hun måtte hade ham nu, det måtte hun bare når han ikke kunne kontrollere sig egen krop.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

En solrig dag... - Page 27 Empty Sv: En solrig dag...

Indlæg  Pernille Ons Apr 27, 2011 9:17 pm

Chiyo blev meget overrasket da han hurtigt vendte sig rundt og trykkede hende hårdt ind til sig, men hun slappede hurtigt af igen og kyssede ham hårdt igen, selvom det var lidt svært for hende. Hun kyssede ham med lukkede øjne, men åbnede dem en smule, var det her virkelig hendes Niwa-kun? Hun åbnede forskrækket sine øjne helt da han trykkede sit underliv mod hendes og hun så tydligt kunne mærke hvad der måtte være hans hårde lem. Hun begyndte at trække vejret hurtigere, måske endda lidt panisk. Hun så overrasket på ham da han skilte deres læber ad og kom med et lille støn, hun kunne ikke lade vær med at være betaget af hvordan han så ud i det øjeblik, men hun var også samtidigt bange og flov. *Han…*Hun skilte sine læber ad for at sige et eller andet, hvad som helst, mens hun så på hans ryg da han sagde undskyld. *Han kom!* ”Pervers stodder!” skreg hun nærmest og farrede op, hun løb hen til døren og løb ud, smækkede døren efter sig og løb ned på sit værelse hvor hun gik ind og låste døren efter sig. Hun pressede sig op af døren og gled ned af den, hun trak vejret virkelig hurtigt og hendes hjerte bankede, hun gemte sit ansigt i sine hænder, det var helt rødt. Hun havde ikke ment det hun havde sagt, men det var bare kommet meget bag på hende og hun var slet ikke klar til det.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

En solrig dag... - Page 27 Empty Sv: En solrig dag...

Indlæg  Admin Ons Apr 27, 2011 9:28 pm

Niwa bemærkede ikke at hun kyssede ham igen. Han havde ødelagt det hele. Han havde ikke kunne kontrollere sig selv, og nu havde han ødelagt det hele. Det havde været lidt som når det tordnede, han havde ikke kunne kontrollere sin krop. Han krøb helt sammen da hun skreg at han var pervers. *Undskyld!* tænkte han panisk og blev liggende. *Hun må hade mig nu.* tænkte han og satte sig stille op. Han var flov over at han ikke have haft mere kontrol. Men han havde ingen viden om hvad der lige var sket. Han havde aldrig ligget så tæt med en pige, eller kysset en pige, eller kunne lide en pige så meget som Chiyo-kun. *Og nu hader hun mig.* tænkte han. Han rejste sig og hen til sin taske og fandt et par rene underbukser og en noget trænings tøj. Han trak hurtigt af sit tøj, og skiftede underbukser og trak i træningstøjet. Han gik stille ud fra værelset og gik ud i haven. Han måtte gøre noget, så han følte han fik kontrol igen. Han lage sig på maven på jorden og begyndte at lave armbøjninger. *Hun hader mig. Hun hader mig.* blev han ved med at tænke, og blev mere og mere aggressiv i sine bevægelser og pressede sig selv mere og mere.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

En solrig dag... - Page 27 Empty Sv: En solrig dag...

Indlæg  Pernille Ons Apr 27, 2011 9:45 pm

Chiyo sukkede stille da hun var ved at falde lidt til ro, hun satte sig i sin vindueskram og åbnede vinduet for at få noget frisk luft. Hun lænte sig lidt ud af vinduet da hun kunne se Niwa-kun der så ud som om han trænede. Hun hoppede ud af vinduet og gik stille hen til ham, han virkede frustreret. Hun smilte lidt da det ikke virkede til at han havde opdaget hende, hun fik en ide og satte i løb mod ham. Hvis ikke han nåede at opdage hende ville han blive fældet og ramme jorden af hendes angreb.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

En solrig dag... - Page 27 Empty Sv: En solrig dag...

Indlæg  Admin Ons Apr 27, 2011 9:52 pm

Niwa var så frustreret, at han ikke bemærkede Chiyo-kun, og derfor heller ikke hendes angreb. Han væltede om på jorden og så op på hende. Han rødmede kraftigt og satte sig hurtigt op. ”Chiyo-kun, jeg er virkelig ked af det… Jeg… Jeg… Jeg lover ikke at gøre det igen.” skyndte han sig at sige. Han var slet ikke klar til at have sex med hende, bare at de rørte ved hinandens rygge og maver, og hun hans brystkasse, var nok for ham lige nu. Han kunne slet ikke forstille sig at røre hendes bryst endnu, det havde endda været for meget bare at røre hendes bh på ryggen.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

En solrig dag... - Page 27 Empty Sv: En solrig dag...

Indlæg  Pernille Ons Apr 27, 2011 10:04 pm

Hun stod stille og så ned på Niwa-kun, hun sukkede og satte sig på knæ så et af hans ben igen kom i mellem hendes. ”Det er okay…” sagde hun flovt ”det.. det skal du ikke love” sagde hun endnu mere flovt. ”Jeg mener… vi er jo kærester… og det er vel normalt at vi kommer til den slags ting før eller siden.. jeg blev bare meget overrasket” sagde hun flovt og så på ham. Skulle hun? Skulle hun fortælle ham det? Hun skubbede ham langsomt ned og ligge og lagde sig over ham ”det er okay… vi er okay..” sagde hun med et lille smil og kyssede ham. Hun lagde en hånd over hans øjne og lænte sig meget flovt op til hans øre. Hun havde ikke lagt meget mærke til det mens de havde lagt i hans seng, men efter hun var faldet til ro på værelset havde hun i hvert fald lagt mærke til det. ”Du gjorde også mig ophidset…du gjorde mig våd” hviskede hun meget flovt mens hun stadig havde en hånd for hans øjne, det var så hun ikke kom til at se ham i øjnene, for så ville hun nok dø af skam. Men det hun havde sagt måtte da hjælpe Niwa-kun lidt, ikke? Hun gik meget flovt og hurtigt mod huset og gik ind, hun gik stille op på værelset igen og smed sig i sengen, hun følte sig meget flov.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

En solrig dag... - Page 27 Empty Sv: En solrig dag...

Indlæg  Admin Ons Apr 27, 2011 10:14 pm

Niwa rødmede da hun satte sig ned til ham, og et af hans ben endte mellem hendes. ”Undskyld.” sagde han igen, da hun sagde hun bare var blevet overrasket. Niwa lod sig blive skubbet ned på ryggen og så op mod himlen. ”Det er jeg glad for.” sagde han og kunne mærke at han slappede mere af og kyssede hende igen. Han undrede sig lidt over at hun holdte ham for øjne. Hans hjerte begyndte at banke hårdt da hun hviskede i hans øre. Kunne han gøre det mod hende? Han blev liggende selv da hun havde rejst sig og var gået ind. Hvad betød det? Niwa havde været så overrasket, at det først var nu hvor han lå alene, at han blev fuldstændig rød i hovedet. Havde han ophidset hende? Han rejste sig hurtigt og vidste ikke helt hvad han skulle gøre af sig selv. *Jeg gøre hende våd? Hvordan mon det følelse?* han rødmede over sine tanker, og selvom han næsten lige var kommet, kunne han mærke at han blev en smule hård igen. Det her var skidt. Chiyo-kun kunne lide hvad de havde lavet. Så ville hun vel gøre det igen, men kunne han kontrollere sig næste gang? Han gik lidt i ring, men stoppede så op og trak vejret dybt. Den bedste måde han nogensinde havde kunne finde ro, var ved at træne, og han begyndte sin træningsrunde, bare for at slappe af for alle sine tanker.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

En solrig dag... - Page 27 Empty Sv: En solrig dag...

Indlæg  Pernille Ons Apr 27, 2011 10:35 pm

”Stop med at undskylde” sagde hun fast ”du er jo en dreng.. så det er normalt..” sagde hun lidt flovt, hun var kommet til at tænke på Darks ord med at Niwa-kun skulle mindes om at han var en mand. Hun nød hans kys.
Chiyo lå stille i sengen og mærkede hvor rød i kinderne hun var, hun smilte lidt og opdagede at hun lå og gned sine ben mod hinanden. Hun kom med et lille suk, hun havde aldrig prøvet at røre ved sig selv, men havde faktisk så småt fået lyst til at prøve det. Men hun blev afbrudt af Junko-chan der kom og sagde at de skulle spise. Chiyo rejste sig flovt og gik ud til Niwa-kun, hun åbnede døren ud til ”Ehm… Niwa-kun.. vi skal spise” sagde hun flovt fordi hun stod og gjorde sig til for ham i døråbningen. Hun gik tilbage til sit værelse, hun måtte lige skifte tøj inden de skulle spise, hun mærkede flovt hvor våde hendes trusser rent faktisk havde været *Var det for Niwa-kun?* tænkte hun flovt, men slog det hen, det var for tidligt at tænke på sådan nogen ting. Hun skiftede tøj og gik mod Niwa-kuns værelse, hun bankede stille på og ventede på at høre om han var det. ”Niwa-kun… jeg tænkte på.. om vi ikke skulle tage på den date du har snakket om i morgen efter skole?” spurgte hun med et lille smil, denne gang var det Niwa-kun der skulle bestemme.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

En solrig dag... - Page 27 Empty Sv: En solrig dag...

Indlæg  Admin Fre Apr 29, 2011 7:44 am

Niwa følte ikke helt at det var naturligt. Han følte han burde have mere kontrol over sin krop. Men det var ikke nær så skamfuldt, som når han blev bange for torden, det her gjorde ham på en måde mere lettet.
Niwa var i gang med at lave nogen træningsøvelser, men slag og spark, så han følte han fik lidt mere kontrol over sin krop igen. Niwa stoppede op da han hørte Chiyo-kuns stemme og rødmede lidt igen. *Jeg troede lige jeg har fået kontrol.* tænkte han flovt, men oplevelsen sad stadig i kroppen på ham. ”T… Tak.” sagde han og så lidt på hende. Han gik stille ind da hun var gået fra døren. Han gik ind på værelset og trak af sit træningstøj. Han var ved at trække sin trøje over hovedet da nogen bankede på. ”K.. kom ind.” sagde han lidt mere roligt end han følte sig. Han havde fået trøje helt ned da Chiyo-kun kom ind. Han så underne på hende. En date? *Nå ja… Vi er kærester, det er kun normalt at vi skal på date.* tænkte han og kløede sig i nakken. ”Det… Det er altså ikke fair, når det er mig der skal spørger.” sagde han flovt. Hvad lavede man på en date? Chiyo-kun havde været den der bestemte sidste gang, men Niwa kunne forstille godt forstille sig at invitere hende på date. Men hvad lavede man? Havde han tid nok til at finde på noget? Han så på hende. Selvom hun lige havde spurgt ham tog han en dyb vejrtrækning. ”Chiyo-kun… Vil du på date med mig i morgen?” spurgte han og rødmede lidt. Han ville gerne prøve at spørger selv. *Skal nok gøre det bedre næste gang.* tænkte han undskyldende til hende.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

En solrig dag... - Page 27 Empty Sv: En solrig dag...

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 27 af 28 Forrige  1 ... 15 ... 26, 27, 28  Næste

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum