Miststales High School
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Amaya Brea

Go down

Amaya Brea Empty Amaya Brea

Indlæg  Pernille Man Nov 01, 2010 9:17 pm

Amaya Brea Parasite_1_640
Fulde navn: Mit rigtige navn er Amaya Brea, men folk kalder mig bare Aya. Mit dæknavn er Eve. Hvilket navn du får, kommer an på hvad du vil med mig.
Alder: Jeg er 21 år gammel.
Køn: Kvinde.
Højde: 1.82 cm.
Kropsbygning: Jeg har gode former og er slank. Jeg har en stor C-skål og en smuk kavalergang. Jeg er i god form og har muskler, men ikke sådan nogen der ses.
Klasse/Skole: Jeg går på mit andet år på universitetet, jeg skal gå der i fem år, for at kunne blive lære.
Familie status: Jeg er alene. Jeg kender hverken min mor eller far.
Bopæl: Jeg bor alene i en lejlighed i et af de billigere kvarterer, men der er sådan set ikke nogen der ved hvor jeg bor. Der er ingen forbindelse mellem mit dæknavn og mit rigtige navn, for lejligheden står i et tredje og falskt navn. Jeg bor i den slags kvarter hvor man kan blive slået ihjel hvis man stille de forkerte, eller for mange, spørgsmål, så man er ligeglad med at min lejlighed ikke står i mit navn.
Status: Jeg er single.
Seksuel interesse: Jeg er biseksuel, det kommer vel med jobbet, men mine kunder er mest fyre/mænd.
Job: Jeg er værtinde, dvs. jeg underholder mandelige, eller kvindelige, gæster der betaler for mit selvskab og nogen gange meget mere. Jeg udøver ``specielle ydelser´´ for et par højtstillede mænd, diplomater og gangster chefer.. og uden farmand ved det, betjener jeg også nogen af de diplomater og gangsterchefters sønner. Mænd er tungnemme når de ``holder af´´ ting. Sandheden er at de altid kommer igen fordi jeg er god til det jeg gør. Det er jeg fordi jeg gør alle de ting deres kone eller kæreste, eller hvad de nu har, aldrig ville gøre. Jeg har også mere erfaring og kender flere tricks og ting end nogen anden kvinde i deres liv nogensinde kunne komme til.
Personlighed: Amaya kan virke meget kold og hård, men det hænger sammen med hendes opvækst. Det hele er en facade hun har sat op for ikke at blive såret som hun er blevet så mange gange før. Hun stoler derfor ikke på andre end hende selv. Hun holder sig lidt for sig selv på universitet, ligesom hun gjorde i High School, hvor hun også var lidt af en ballademager. Hun kan være næsvis og gør ofte hvad der passer hende, hvilket også hænger lidt sammen med at hun ikke er bange for døden. Folk opgiver hende hurtigt og siger at hun har en dårlig personlighed, og at det sikkert er fordi hun er en bastard, men Amaya er temmelig ligeglad med hvad de siger. Hun leder inderst inde efter en der kan redde hende, men udad til vil hun ikke have andres hjælp. Hun søger kærlighed og accept, men ved ikke hvordan man får det. Hun har en fantastisk udstråling og tiltrækker mænd, de ser alle efter hende på gaden og falder for hende på stribe. Amaya har, selvom man ikke lige skulle tro det, altid været god fagligt og laver også sine ting på universitet, hun er både klog og ``gade´´ klog, så hun ved hvordan man klare sig på gade og slås osv.
Historie: Amayas mor var hendes mand utro med en US sømand der var blevet tilbage efter krigen, men han tog snart efter hjem til US igen. Kort tid efter sin fødsel blev Amaya efterladt på dørtrinet til et kristent børnehjem en regnfuld nat, hun blev efterladt fordi hun var en pige, uønsket og bastard. Gennem de første år af sit liv blev der vendt op og ned på hvad der er rigtigt og forkert. For hvis Amaya overværede præsten, fra det kristen børnehjem, misbruge nogen af de andre børn blev hun fortalt, af præsten, at det var normalt. Som hun blev ældre skulle Amaya også selv få misbrugen at føle på sin egen krop, præsten misbrugte hende i flere år. Amaya var tit plaget af tanken om at ingen ville elske hende, præsten sagde at han elskede hende og aldrig ville forlade hende, for Amaya var det noget af det bedste hun nogensinde havde hørt. Og selvom tårerne trillede hver gang han grusomt misbrugte hende på flere måder tilgav hun ham, fordi hun ``elskede´´ ham. Men som Amaya blev ældre kom der bare andre yngre og søde børn der fangede hans opmærksomhed, og præsten kom ikke længere til hende. Amayas hjerte var, til at starte med, knust, men hun blev langsomt klogere, hun havde i virkeligheden aldrig elsket ham. Da hun var 14 ville ingen børnehjem eller plejefamilier have hende mere. Præsten sagde de skulle på tur og kørte hende langt væk, satte hende af, kørte og hun har ikke set ham siden, jo.. i aviserne efter han var blevet myrdet af et barn på børnehjemmet. Hun boede derefter på et herberg for unge, og da hun var 15 begyndte hun på High School, her snakkede hun ikke rigtig med nogen og var meget indelukket. Folk startede hurtigt rygter om hende, det var ikke svært at finde ud af at Amaya ikke var et ægte japansk barn. Hun blev mobbet indtil hun en dag kæmpede igen, hun ville bare gerne være for mig selv, men det kunne hun ikke få lov til, så hun måtte give dem en grund til at lade hende være. Amaya blev en ballademager, en bølle og del af en bande, men selvom hun så sej og rolig ud på overfladet, var hendes hjerte et sort tomt hul indeni. Men så da hun var allerlavest var der en dreng, en Oppa, der strakte sin hånd ud til hende og hev hende op fra det mørke dyb og op i lyset igen. Han hev hende ud af bølle og bande miljøet og viste hende hvor godt livet kunne være. Han underviste hende og fik hende faktisk til at holde af skolen, han gjorde hende god fagligt. Han var god ved hende, han tog sig god tid, først var han lidt som en irriterende lære der ikke ville gå sin vej, en som Amaya ikke var særlig sød ved, men Oppa’en var tålmodig. De blev venner og senere forelskede Amaya sig, de var altid sammen. Det viste sig at Oppa’en gengældte hendes følelser, og han begyndte at snakke om deres fremtidige liv sammen, hvordan han ville blive lære. Når Amaya tænker tilbage på det nu ved hun godt at de bare var unge og naive, men dengang havde det hele bare virket som en dejlig drøm hun ikke havde lyst til at vågne fra. Men en dag på mit andet år faldte hendes verden fra hinanden, hendes Oppa havde været involveret i et biluheld og var død. Hun var knust og var igen på vej ud over afgrundens rand, men så huskede hun Oppa’ens drøm. Han lærte hende så meget, ikke kun fagligt, men også om livet, så nu vil hun også lære andre, hun vil være lære og derved være tro mod Oppa’ens drøm om deres fremtidigt liv sammen.
Skoleuniform: Hun går næsten altid med g-streng og bære altid en pistol, peberspray og strømpistol i tasken.
Kropsudsmykning: Hendes ører er piercet flere steder, og hun har en navlering. På ryggen ved hendes højre skulderblad har hun en tatovering af en smuk, sort og vild hest der stejler, hun er nemlig født i hestens år. På hendes højre balde er der et rødt hjerte.
Ryger: Hun er ryger.
Andet: Hvert år, på samme dag, besøger Amaya Oppa’ens grav. Og hun bære næsten altid en spilledåse han har givet hende i sin taske.
Klubber: Ingen klubber.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum