Miststales High School
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Miku Hatsune

Go down

Miku Hatsune Empty Miku Hatsune

Indlæg  Admin Man Sep 03, 2012 8:02 pm

Miku Hatsune Vocalo10

Fulde navn: Miku Hatsune

Alder: 16 år

Køn: Pige

Højde: 158 cm

Kropsbygning: Miku en smal talje og en b-skål.

Klasse/Skole: 2.C

Familie status: Har begge sine forældre og en ældre bror Len, 25 år. Mikus mor har en tvilling søster, og de har altid været meget uadskillelige, så derfor besøger hun og hendes mand dem tit.

Bopæl: Miku er for nyligt løbet væk hjemmefra og er taget af sted for at leve sammen med sin bror som ejer et diskotek.

Status: Miku er single.

Seksuel interesse: Selvom Miku aldrig har haft en kæreste, er hun heteroseksuel.

Job: Har Miku ikke, hun har aldrig fået lov fordi hendes karakter er for lav.

Personlighed: Miku er altid smilende og leende, meget livsglad, har ikke noget i mod at snakke med nye mennesker, og ud af til virker det til at hun har let ved at få venner. Det er også næsten rigtigt. I hendes gamle skole var alle i hendes klasse meget glade for hende, men de synes tit hun kunne virke fjern og når de spurgte hende om der var noget galt, smilte hun bare, og man glemte snart at hun havde virket trist. Hendes veninder mente ikke de kendte den rigtige Miku. Hvis nogle drenge prøve at vise andet en venskabs interesse har Miku det med at ligge afstand til dem. Hun har aldrig haft en kæreste, og når nogen spurgte om hun ville gå ud med dem, smilte hun bare og sagde. ”Desværre. Jeg er slet ikke god nok til dig.”

Historie: ”Nej, Onii-san skal blive her.” græd Miku og holdt bedre fast i Lens trøje. Hendes forældre smilte forståen og Len satte sig ned på hug og lage en hånd på Mikus hoved. ”Jeg kommer jo hjem og besøger dig Miku.” sagde han og smilte til hende. Miku så vredt på deres forældre. ”Hvorfor smider i Onii-san ud!?” spurgte hun vredt. Len grinte og drejede Mikus hoved så hun så på ham igen. ”De smider mig ikke ud, det kunne vores forældre aldrig finde på. Jeg flytter selv, jeg kan jo ikke blive ved med at bo hjemme. En dag flytter du jo også hjemmefra.” sagde Len roligt. ”Lad Miku-kun komme med Onii-san.” sagde hun og tårerne begyndte at løbe igen. Deres mor satte sig på hug ved siden af dem. ”Len skal først lære at klare sig selv Miku.” sagde hun blidt. Miku så mere nedslået ud. Len smilte og kyssede hendes pande. ”En dag, okay?” sagde han venligt. ”Lover du det?” spurgte Miku. Len nikkede. ”Det lover jeg.” sagde han. ”Lillefinger løfte?” spurgte hun og løftede sin hånd med lillefingeren fremme. Len grinte og tog fat i hendes lillefinger med sin. ”Lillefinger løfte.” sagde han og Miku smilte lidt.
Miku var 10 da Len flyttede ud. Hun elskede sin bror højt, men det var ikke kun derfor hun gerne ville have at han blev. Deres onkel havde altid været sød ved hende, men på det sidste var han begyndt at se anderledes på hende, og han var begyndt at røre hende. Hun kunne ikke li det, men når hun sagde det til ham, sagde han bare at hun skulle gøre som han sagde, for hun var alligevel ikke noget hver. Det eneste tidspunkt han lod hende være, var når hun var sammen med Len. Hun havde prøvet at sige det til hendes forældre, men de sagde at hun måtte have misforstået, at hendes onkel aldrig kunne finde på at gøre hende noget og at han elskede hende højt. Da Len flyttede ud, blev det værre. Hun fik af vide hvor ubrugelig hun var, hvor dum og ubrugelig hun var. Men Miku ville ikke give op, og blev ved med at prøve at minde sig om at hun var noget hver, at hun kunne gøre hvad hun ville. Men tankerne om hvor ubrugelig hun er, dukker stadig op.
Da Miku var 15 år, gik hendes onkel længere end bare at røre ved hende, og voldtog hende. Det var ikke den eneste gang han tog hende med magt. Derfor forlod hun sit hjem og rejste af sted for at leve med sin bror.

Skoleuniform: Sidder som den skal.

Kropsudsmykning: Miku har en tatovering hvor der står 01 på sin vestre arm. Hun fik den lavet for nyligt. 0 fordi hun intet er hver, og 1 fordi hun husker sig selv på at hun er en vinder.

Ryger: Miku ryger ikke.

Andet: Miku er virkelig dårlig i skole, også selvom hun altid laver sine lektier og virkelig læser op til prøver, får hun altid lave karakterer. Mikus bror, Len, er ejer af et diskotek. Mikus hår farvet, hendes normale hårfarve er sort.

Klubber: Miku vil gerne begynde i en musik klub.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum