Miststales High School
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Endnu en dag...

2 deltagere

Side 10 af 17 Forrige  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 13 ... 17  Næste

Go down

Endnu en dag... - Page 10 Empty Sv: Endnu en dag...

Indlæg  Pernille Lør Okt 02, 2010 5:48 pm

Han så undrende op på hende, vel lidt overrasket over at det ikke kun var ham der havde det sådan, han smilte lidt roligt til hende ”Sådan har jeg det også” sagde han roligt ”men nogen gange kan jeg heller ikke lide at fyre kommer tæt på mig” sagde han roligt, han så hende i øjnene. ”Hvordan er sådan noget for piger? Hvordan har du det når det kommer tæt på nu?” spurgte han hende nysgerrigt.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Endnu en dag... - Page 10 Empty Sv: Endnu en dag...

Indlæg  Admin Lør Okt 02, 2010 5:57 pm

Ami smilte lidt. Hun kunne nu godt forstå hvorfor han ikke kunne lide at fyrene kom tæt på, helt ærligt, de troede jo han var en pige. Hun forstod ikke hans spørgsmål og så lidt spørgende på ham. "Nu har jeg det fint. Jeg har givet mit første kys væk og fået en del derefter. Men hvis det er en jeg kan lide meget, kan jeg stadig blive helt nervøs og flov." sagde hun og smilte stille.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Endnu en dag... - Page 10 Empty Sv: Endnu en dag...

Indlæg  Pernille Lør Okt 02, 2010 6:13 pm


Aki rynkede lidt flovt på næsen da Ami-chan så spørgende på ham, et kort øjeblik troede han måske det var et for mærkeligt spørgsmål. Aki blev rødere i kinderne, Ami-chan var en pige der havde meget erfaring, men han havde ikke selv noget, kun… Han blev rød i hele hovedet… det kys Ami-chan havde givet ham. Han smilte stort og lidt flovt til Ami-chan ”Jeg glæder mig til at møde hende der får mig til at føle mig klar.. den der gør mig nervøs og flov” sagde han og smilte stille, han mente det han sagde. Han tænkte ikke rigtig over at alle piger gjorde ham det lige nu, men han mente vel at den rigtige pige måtte gøre det på en bestemt måde.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Endnu en dag... - Page 10 Empty Sv: Endnu en dag...

Indlæg  Admin Lør Okt 02, 2010 6:17 pm

Ami var lige ved at grine, men smilte i stedet for stort. "Det er ikke bare sådan en forelsket føles. Man tænker også på personen konstant og ønsker at gøre alt for dem." sagde hun og smilte lidt. Det var sådan Dachi fik hende til at føle, eller næsten. Hun sukkede stille og lukkede sine øjne. Hun så lidt op på ham igen og smilte. "Jeg kan godt øve med dig hvis du vil?" sagde hun og smilte drillende.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Endnu en dag... - Page 10 Empty Sv: Endnu en dag...

Indlæg  Pernille Lør Okt 02, 2010 6:24 pm

Aki smilte lidt flovt, trak på skulderne og så lidt ned ”Jeg ved ikke sådan noget” sagde han stille mens han smilte, han så op på hende igen ”jeg har jo aldrig været forelsket” sagde han lidt grinende. Aki så meget undrende på Ami-chan ”Hvordan øve?” spurgte han undrende, han forstod ikke hvad hun mente.


Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Endnu en dag... - Page 10 Empty Sv: Endnu en dag...

Indlæg  Admin Lør Okt 02, 2010 6:27 pm

Ami forsatte med at smile stort med sukkede stille. "Ikke noget, det var en dum ide alligevel." sagde hun og vente sig om så hun lå med ryggen til ham. Hun havde lyst til at kysse med Sora-san, men ikke så meget fordi hun kunne lide ham, hun ville bare gerne glemme Dachi, og føle sig en smule elsket. Hun sukkede igen stille. Sora-san fortjente ikke at blive behandlet på den måde.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Endnu en dag... - Page 10 Empty Sv: Endnu en dag...

Indlæg  Pernille Lør Okt 02, 2010 6:34 pm

Aki så undrende på hende, han forstod ikke hvad der gik af hende. Han så lidt trist på hende da hun vendte sig om *Har jeg gjort noget forkert?* tænkte Aki lidt trist mens han rynkede lidt på næsen. Han studerede stille hendes ryg, han hørte hendes suk, han bed sig lidt i underlæben *Vær sød ikke at blive sur, vær sød ikke at blive sur, vær sød ikke at blive sur* tænkte han mens han lukkede sine øjne og langsomt førte sine arme over hendes skuldre og rundt om hende, han tog om hende. Han lod sin hage hvile lidt mod hendes skulder, han pressede hende lidt hårdt ind til sig mens han havde presset sine øjne i, han var bange for hun ville blive sur eller noget, men det suk havde givet ham lyst til bare at holde om hende.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Endnu en dag... - Page 10 Empty Sv: Endnu en dag...

Indlæg  Admin Lør Okt 02, 2010 6:38 pm

Ami åbnede lidt underne sine øjne da hun mærke Sora-sans hånd mod sin skulder. *Hvad laver han?* tænkte hun underne og så på ham over sin skulder. Hun kunne ikke lade hver med at smile lidt, det føltes endelig godt. Hun så lidt mod hans ansigt og smilte lidt trist. "Er det så ubehageligt at holde om mig?" spurgte hun stille og så væk fra ham igen.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Endnu en dag... - Page 10 Empty Sv: Endnu en dag...

Indlæg  Pernille Lør Okt 02, 2010 6:44 pm

Aki åbnede sine øjne da han hørte Ami-chan tale ”Ehm… Nej” sagde han tydeligvis usikker, han tog sine arme til sig, han mærkede forvirringen vokse, han følte han havde gjort noget forkert. ”Ami-chan… undskyld..” sagde han stille, han kunne virkelig ikke forstå piger, overhovedet. ”.. men nogen gange vil jeg bare være dig nær og holde om dig så du får det bedre” sagde han stille.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Endnu en dag... - Page 10 Empty Sv: Endnu en dag...

Indlæg  Admin Lør Okt 02, 2010 6:53 pm

Ami vendte sig stille om da han gav slip på hende igen. Hun smilte lidt da han sagde det med han nogen gange bare ville holde om hende. "Det er helt okay Sora-san, jeg har ikke noget imod at du holde om mig." sagde hun stille. "Jeg har ikke noget i mod hvad du gør." sagde hun og smilte stille. "Jeg skal nok prøve på at være lidt sødere." sagde hun og smilte stille og satte sig lidt op.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Endnu en dag... - Page 10 Empty Sv: Endnu en dag...

Indlæg  Pernille Tirs Okt 05, 2010 7:03 pm

Aki lyttede til det Ami-chan sagde, han blev vel på en måde glad for at en pige ikke havde noget i mod at han holdte om hende, men hun lod ikke ligefrem glad da hun sagde det. Aki satte sig op med et suk i sengen ”Ami-chan… du behøver ikke at være sødere… bare du er dig selv så kan jeg nok godt li dig” sagde han stille og lidt rød i kinderne. ”Vi kan være os selv når vi er sammen ikke?” spurgte han med et stort sødt smil, han mente også sig selv, han rodet sig selv i håret. ”Skal vi ikke se om vi kan sove lidt mere? Der er kun et par timer til vi skal op og i skole?” spurgte han hende og lagde sig ned siden af hende, han så spørgende op på hende i mørket som hans guld øjne skar igennem.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Endnu en dag... - Page 10 Empty Sv: Endnu en dag...

Indlæg  Admin Ons Okt 06, 2010 8:57 am

Hun så roligt på ham mens han talte og smilte lidt. Hun vidste ikke hvor meget hun kunne være sig selv over for Sora-san. Hun havde allerede været det alt for meget, og han ville blive skræmt hvis hun fortalte ham alt. Men hun kunne ikke lade hver med at smile stort da han spurgte om de ikke kunne være sig selv når de var sammen. Hun kunne virkelig godt lide hans smil, så hun nikkede stille. "Jo, lad os det." sagde hun glad. Hun ville elske at det kun var hende som kendte til Sora-sans hemmelighed. Ami sukkede stille da han spurgte om de ikke skulle få sovet noget mere. Hun gad virkelig ikke i skole. Hun så ned på ham, og fik virkelig lyst til at kysse ham, da han lå og så spørgende op på hende. Hun fik sådan en mærkelig følelse inden i når han så på hende med de øjne. Hun lage sig ned og lage sig helt ind til ham. "Jeg kan godt lide din favn." sagde hun og smilte og lukkede sine øjne. Hun tog stille fat i hans trøje ved brystkassen og smilte og puttede sig helt ind til ham. Hun så lidt op på ham, og hendes blå øjne skinte kærligt og venligt. "Jeg kan virkelig godt lide dig Sora-san" sagde hun og smilte glad. Hun mente mest som ven, hun havde aldrig før haft det så godt med en person før.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Endnu en dag... - Page 10 Empty Sv: Endnu en dag...

Indlæg  Pernille Ons Okt 06, 2010 12:02 pm


Hans smil blev lidt større da Ami-chan sagde ja til at de kunne være sig selv. Han blev lidt overrasket og rykkede sig instinktivt lidt væk fra hende da hun lagde sig helt ind til ham ”Min… min favn?” gentog han i en spørgende tone, han blev igen rød i hovedet, han gjorde ikke modstand da hun tog fat i hans trøje og puttede sig helt ind til ham. ”Ehm Ami-chan” sagde han flot og ville til at spørger hende om hun måske kunne flytte sig lidt, men så så hun op på ham med de øjne, og han kunne ikke få sig til at sige noget, selvom det føltes som om hans hjerte snart skulle springe ud af hans brystkasse. Aki sukkede, han tog om hende og lukkede sine øjne, så lænte han sig ned og lod deres pander og næser mødes, det kunne godt have set ud som om han ville kysse hende men det ville han ikke. Han åbnede sine øjne så de så hinanden lige ind i øjnene ”Jeg kan også virkelig godt lide dig Ami-chan” sagde han og smilte glad, hans øjne var kærlige. Han lagde lidt sådan med hende, de lagde meget tæt, han havde aldrig lagt så tæt med en pige før, det var egentlig ikke så slemt, men han hjerte slog hårdt og hans var rød i hovedet. ”Dine øjne er virkelig smukke Ami-chan” sagde han og smilte sødt til hende.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Endnu en dag... - Page 10 Empty Sv: Endnu en dag...

Indlæg  Admin Ons Okt 06, 2010 12:44 pm

Ami var ligeglad med at Sora-san rykkede sig væk, hun rykkede sig bare tættere på. Hun hørte godt at han sagde hendes navn, hvilket også var en af grunde til at hun så op. Hun så lidt bekymret på ham da han sukkede. Kunne han ikke lide at hun lage sig ind til ham? Hun lukkede øjne kort da Sora-san lod deres pander mødes, men hun åbnede dem igen og så på ham. Han var nu sød, og hun havde det virkelig godt sammen med ham. Hun smilte lidt da han sagde han også godt kunne lide hende. Hun lå stille og så mod hans øjne, og rødmede lidt da han sagde at hendes øjne var smukke. Hun kunne godt lide det faktum at han var rød i hovedet, han havde jo aldrig ligget med en pige sådan her, men det var ikke på sin plads at hun blev rød i hovedet. Hun flyttede stille sit hoved og lage det ind til hans brystkasse i stedet for. "Ikke sig sådan noget til mig." sagde hun stille, men kunne ikke lade hver med at smile. "Så ender det bare med at jeg forelsker mig i dig." sagde hun drillende, men rødmede lidt samtidig og var glad for at hun havde gemt sit ansigt væk.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Endnu en dag... - Page 10 Empty Sv: Endnu en dag...

Indlæg  Pernille Ons Okt 06, 2010 1:05 pm

Aki mærkede at han blev nervøs da Ami-cha alligevel rykkede sig tæt på ham. Aki smilte lidt da Ami-chan også blev lidt rød i hovedet, det at det ikke kun var ham fik ham til at slappe mere af. *Åh nej!* tænkte Aki lidt panisk da Ami-chan lagde sig ind til hans brystkasse, hans hjerte slog meget hårdt og hurtigt, det ville hun sikkert kunne høre. ”Hvorfor?” nåede Aki undrende at spørger til hvorfor han ikke skulle sige den slags ting til Ami-chan, han forstod det ikke. Men så sagde Ami-chan det med at forelske sig i ham. ”D… Dig .. i.. i mig” udbrød han, han rystede lidt ”Nej.. nej det er ikke muligt” grinte han tydeligvis nervøst, Aki kunne ikke se sine egne værdier som en mand, og derfor ikke se hvad piger skulle finde interessant i ham, selvom en del piger nogen gange viste ham interesse kunne han ikke finde ud af at læse deres signaler.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Endnu en dag... - Page 10 Empty Sv: Endnu en dag...

Indlæg  Admin Ons Okt 06, 2010 1:13 pm

Ami trykkede sig bare mere ind til Sora-san da han begyndte at ryste. Ami smilte lidt. "En pige kan forelske sig i en fyr, bare ved at han er sød ved hende." sagde hun stille og så op på ham. "Men jeg vil være glad for at være din eneste pige." sagde hun og smilte grine.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Endnu en dag... - Page 10 Empty Sv: Endnu en dag...

Indlæg  Pernille Ons Okt 06, 2010 1:49 pm

”Virkelig?” spurgte han lidt overrasket, han kendte jo ikke rigtig til det, men når han nu tænkte sig om gav det jo mening, men han kunne ikke forstå hvorfor Ami-chan så gerne ville være sammen med Dachi ((kan ikke huske hvordan man staver hans navn, sorry:P)). Aki mærkede han blev meget flov *Hvad mener hun med det?* tænkte han nervøs ”Min…min eneste pige?” spurgte han undrende for at få en forklaring.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Endnu en dag... - Page 10 Empty Sv: Endnu en dag...

Indlæg  Admin Ons Okt 06, 2010 4:35 pm

Ami kunne ikke lade hver med at grine lidt over Sora-sans udtryk. "At være den eneste pige som kender din hemmelighed." sagde hun og smilte kærligt. Hun mente ikke hans skulle holde det hemmeligt for hendes skyld, men hun var glad for at hun kendte til den. Hun gemte sig ansigt væk ved hans brystkasse igen. "Jeg er i hvert fald glad for at jeg er den første pige som ved det." sagde hun stille og smilte. Hun lå lidt og tænkte, men sagde så stille. "Du skal altså ikke være bange for at prøve noget Sora-san. Hvis der er noget du gerne vil prøve, skal du bare sige til." hun ville ikke uddybe det mere, så måtte Sora-san selv regne resten ud.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Endnu en dag... - Page 10 Empty Sv: Endnu en dag...

Indlæg  Pernille Ons Okt 06, 2010 4:58 pm

”Nååå” sagde han lidt flovt og tog en hånd til sig for at rode sig flovt i håret, han grinte lidt, ligesom hende, ”Ja.. du er den eneste pige der ved det… bortset fra min familie” sagde han roligt. Aki smilte glad og puttede sig mere kærlig ind til hende, han tog lidt hårdere om hende, han begyndte at nusse hendes arm og han lod sit hoved hvile mod toppen af hendes *Ami-chan er virkelig min ven* tænkte han glad, da hun havde givet udtryk for at hun var glad for at kende hans hemmelighed, det betød noget for hende. Han smilte over det hun sagde ”Okay… jeg stoler på dig” sagde han stille i en glad tone, han tog en dyb indånding og pustede ud, han gjorde det for at få sig selv til at slappe mere af. ”Noget jeg gerne vil prøve…?” sagde han stille og spørgende. Så smilte han ”det er der faktisk” sagde han i en glad tone.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Endnu en dag... - Page 10 Empty Sv: Endnu en dag...

Indlæg  Admin Ons Okt 06, 2010 5:05 pm

Ami kunne ikke lade hver med at smile da Sora-san tog mere om hende og trykkede hende ind til sig. Det var virkelig godt at ligge sådan her. Hun kunne mærke hun gik en smule kuldegysning da Sora-san begyndte at nusse hendes arme. Det var sådan en blid berøring, men hun kunne endelig godt lide det. Ami åbnede stille øjne da han gentog hvad hun havde sagt. Hun så lidt op på ham da han sagde der var noget han ville prøve. Det kunne ikke være noget slemt når han lød så glad. "Hvad er det?" spurgte hun og smilte til ham.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Endnu en dag... - Page 10 Empty Sv: Endnu en dag...

Indlæg  Pernille Ons Okt 06, 2010 5:44 pm

Han smilte til hende ”når det engang bliver vinter.. kan vi så prøve en Kotatsu?” spurgte han med et sødt smil, det var et bord med et slags tæppe over, der selv kunne lave varme. Aki grinte lidt flovt ”Bare alle mulige almindelige ting som jeg ikke må” grinte han, det kunne han godt tænke sig at prøve. ”Og at spise sushi” sagde han ivrigt da han kom i tanke om det, der var mange ting han ikke måtte for sin mor. ”Og….” sagde han og blev flov igen ”måske kunne du sove sammen med mig..” sagde han og smilte lidt flovt til hende, han mente flere gange. ”Var det sådan noget du tænkte på?” spurgte han hende og så hende sødt ind i øjnene. Pludselig kom han selv til at tænke på hvad hun ellers kunne have mente, han blev helt rød i hovedet ”Ehm… eller mente du..” begyndte han spørgende, men kunne ikke få sig selv til at afslutte sætningen.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Endnu en dag... - Page 10 Empty Sv: Endnu en dag...

Indlæg  Admin Ons Okt 06, 2010 5:58 pm

Ami lage hovedet lidt på skrå, men smilte så. "Ja lad os det." sagde hun glad. Hun havde en der hjemme. Selvom hendes hus var amerikansk stil, stilte de alligevel altid en japansk bord op om vinteren og lage en Kotatsu over den. Hun så lidt på mens han forsat talte, og venligt glad. Det var ikke sådan noget hun lige havde tænkt, men hun kunne se at det gjorde Sora-san glad at tænke på. "Ja, det lyder godt." sagde hun glad da han sagde det med at spise Sushi. Hun så lidt på ham da han tøvede og virkede flovt. Hun smilte lidt kærligt til ham. "Det vil jeg meget gerne" sagde hun kunne ikke lade hver med at smile kærligt. Ami nikkede stille, selvom det ikke var helt sandt. Ami grinte da Sora-san blev rød i hovedet. "Du er så sød når du bliver flov." sagde hun og så op på ham. Hun stoppede med at grine og smilte drillende til ham. "Jeg mener alt." sagde hun drillende.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Endnu en dag... - Page 10 Empty Sv: Endnu en dag...

Indlæg  Pernille Ons Okt 06, 2010 6:45 pm

Aki smilte glad for at hun ville lave alle de ting han gerne ville sammen med ham, han smilte lidt flovt over at hun gerne ville sove sammen med ham nogle flere gange, han følte at når de talte om de ting de skulle lave sammen var de virkelig venner, gode venner. Det at Ami-chan sagde at han så sød ud når han blev flov gjorde ham bare mere flov ”lad vær med at sige sådan noget” sagde Aki halvt grinende og meget flovt, han skjulte sit ansigt i sine hænder. ”Ami-chan…” sagde han flovt omme bag fra hænderne ”lad vær med at lave sjov med sådan noget” sagde han flovt, han troede ikke hun mente det. Men pludselig kunne han ikke lade vær med at tænke på hvor tæt de lagde sammen, og på det kys hun havde givet ham tidligere i dag.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Endnu en dag... - Page 10 Empty Sv: Endnu en dag...

Indlæg  Admin Ons Okt 06, 2010 6:53 pm

Ami smilte og nød bare at se at han blev mere flov. Hun så op på ham da han gemte sit ansigt bag hænderne og smilte lidt. Hun tog stille fat om hans håndled og flyttede stille hans hænder. "Hvem siger jeg laver sjov?" spurgte hun og så roligt på ham. "Jeg har virkelig ikke noget i mod det." sagde hun roligt og så op på ham. "Alt hvad der kan gøre Sora-san glad, vil gøre Ami glad." sagde hun smilte lidt. Hun havde bevidst kaldt sig selv ved navn, det lød mere barnligt. Så alvorligt skulle det hellere ikke være.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Endnu en dag... - Page 10 Empty Sv: Endnu en dag...

Indlæg  Pernille Ons Okt 06, 2010 7:34 pm

Akis øjne lyste af overraskelse og så ind i hendes øjne, da hun flyttede hans hænder. ”Ehm.. det må du da gøre..” sagde han meget flovt ”jeg er jo ikke…. Som de andre drenge” sagde han stille og så ned, indtil han opdagede at det nok ville komme til at se ud som om han stirrede på hendes bryst, han så hurtigt op igen. Aki så hende op i øjnene igen, han kunne ikke lade vær med at slappe af da hun var lidt barnlig, han smilte lidt ”Men… er det ikke ulækkert?” spurgte han hende undrende, ligesom det han havde råbt af hende dengang, Ami-chan vidste nok ikke at han helt havde den holdning til det hver gang. ”og… jeg er ikke forelsket i dig..” sagde han stille.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Endnu en dag... - Page 10 Empty Sv: Endnu en dag...

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 10 af 17 Forrige  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 13 ... 17  Næste

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum