Miststales High School
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Endnu en dag...

2 deltagere

Side 2 af 17 Forrige  1, 2, 3 ... 9 ... 17  Næste

Go down

Endnu en dag... - Page 2 Empty Sv: Endnu en dag...

Indlæg  Pernille Søn Jun 20, 2010 12:29 am

Aki smilte glad over at han måtte side sammen med Ami og hendes veninder, hun gik med hende hen til bordet hvor de sad. Aki så undrende på Ami *Sådan smilte Dachi da også til mig?* tænkte han undrende men valgte ikke at sige det ”Ami-chan… sådan en pige er jeg bestemt ikke! Jeg smilte bare venligt til dem” sagde han med et smil og satte sig siden af Ami-chan da der blev gjort plads. Han blev nærmest bombarderet med spørgsmål, han smilte glad og svarede på det hele. ”Hvor levede du før?” spurgte en af pigerne ”Jeg har altid levet her” sagde han hurtigt mens han tog en bid af sin sandwich ”Har du en kæreste?” spurgte en anden ivrigt ”Ehm.. nej det har jeg ikke” sagde han med et smil efter han havde tygget af munden. ”Har du nogen søskende?” spurgte en anden af Ami-chans veninder ”Ja det har jeg.. en storebror” sagde han med et smil, han havde altid, som Aki, sagt at han selv var hans tvillingestorebror, det var lettere hvis han så mødte en som dreng.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Endnu en dag... - Page 2 Empty Sv: Endnu en dag...

Indlæg  Admin Søn Jun 20, 2010 12:35 am

Ami sagde ikke noget mens de andre spurgte Aki om alt muligt. Ami så på Aki da hun sagde hun havde en bror. "Skal han også gå her på skolen eller?" spurgte hun. Hun havde ikke tygget helt af munden. En dreng fra parrale klasse kom hen til dem. "Hej piger. Hvem er jeres ven." spurgte han. "Det er Ami Kohaku. Hun er ny." sagde Ami. Hun var van til ikke at være centrum for opmærksomhed, så det var okay. Ami så lidt på Aki. Hun måtte høre hende senere, om hun virkelig kunne lide alt den opmærksomhed.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Endnu en dag... - Page 2 Empty Sv: Endnu en dag...

Indlæg  Pernille Søn Jun 20, 2010 12:46 am

Aki studerede Ami *hvorfor tog hun først interesse i samtalen da jeg nævnte en bror?* tænkte han undrende ”Nej… min bror har valgt en anden skole i den anden ende af byen..” sagde han med et smil, de kunne jo ikke gå på samme skole, selvom om Aki virkelig gerne ville gå her som sig selv. Aki smilte til drengen der kom over, hun hilste på drengen da han præsenterede sig selv ”Jeg tænkte på… om jeg ikke må få dit telefonnummer?” spurgte han Aki ”Selvfølgelig” sagde han med et smil og gav det til drengen der skrev det på sin mobil. Aki tastede hans nummer ind og gav ham et smil ”Sådan.. bare skriv til mig” sagde han venligt og vinkede til drengen da han glad gik tilbage til sine venner. Aki vendte sig igen mod sin mad og begyndte at spise sin salat. ”Hvordan kan Kohaku-chan ikke have en kæreste?!?” udbrød en af pigerne da hun så hvor ligeglad Aki virkede med at drengen havde været der. ”Ehm.. jeg er bare ikke interesseret” sagde han stille, hvorefter der opstod en pinlig tavshed mens alle pigerne stadig så stort på ham ”Og jeg er ikke lesbisk” sagde han lidt irriteret og flov hvorefter pigerne slappede mere af.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Endnu en dag... - Page 2 Empty Sv: Endnu en dag...

Indlæg  Admin Søn Jun 20, 2010 12:51 am

Ami så roligt på Aki. Jo det var lidt mærkeligt at Aki ikke havde en kæreste, det var klart at alle drenge var interessert i hende. Ami kom til at grine da Aki sagde hun ikke var lesbisk. Ja hun synes det var klamt når to pigere kyssede, men det bekymrede hende ikke hvis hun ikke selv så noget til det. "Undskyld, det kom bare lidt bag på mig." sagde hun grinende. De andre piger så lidt surt på Ami. De ville helst ikke havde noget og gøre med lesbisk. Ami drak af sin sodavand. "Nå efter forkost skal vi havde idræt. Har du fået en idræts uniform?" spurgte Ami og så Aki.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Endnu en dag... - Page 2 Empty Sv: Endnu en dag...

Indlæg  Pernille Søn Jun 20, 2010 12:56 am

Han så undrende på Ami da hun grinte *Kom det bag på hende? Så hun troede jeg var lesbisk?* tænkte han med et suk, men grinte også selv lidt af det. ”Ami-chan” sagde han i et lille grin ”Dit grin er sødt” sagde han og tog noget at drikke af sin vand, han ar ved at få det galt i halsen da han fik af vide at de skulle have idræt, han hostede lidt ”Ehm… nej det har jeg ikke.. men jeg er normalt altid fritaget fra idræt” sagde han lidt nervøst og smilte lidt rød i kinderne.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Endnu en dag... - Page 2 Empty Sv: Endnu en dag...

Indlæg  Admin Søn Jun 20, 2010 1:00 am

Ami smilte flovt, hvorfor vidste hun ikke helt. Ami bankede stille Aki på ryggen da hun fik vandet galt i halsen. "Hvorfor? Har du dårligt knæ eller sådan noget?" Spurgte Ami og smilte venligt. Hun kunne ikke være vred på Aki. "Men du kan bare tage os med ind i omklædnings rummet, så kan vi snakke videre." sagde en af den andre piger. Ami kunne ikke regne en pinlig grund ud til Aki skulle blive fritaget fra idræt.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Endnu en dag... - Page 2 Empty Sv: Endnu en dag...

Indlæg  Pernille Søn Jun 20, 2010 1:04 am

”Ehm.. nej det kan man ikke sige” sagde han og prøvede at få Ami til at stoppe med at banke ham i ryggen, fordi han ikke ville have at hun rørte ved ham. ”Ehm… ja det kan jeg vel godt” sagde han med et smil, han havde ikke helt tænkt det igennem. Da han havde spist færdigt rejste han sig op og gik med pigerne.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Endnu en dag... - Page 2 Empty Sv: Endnu en dag...

Indlæg  Admin Søn Jun 20, 2010 1:12 am

Ami bemærkede at Aki trak sig væk fra hende da hun bankede hende på rygge. Ami underede sig med sagde ikke noget. Da de var færdige med at spise, begyndte de at gå mod idræts timen. Pigerne snakkede og grinte som de plejede. Drenge så efter dem da de gik ind i omklædnings rummet. "Drenge kan virkelig være så ulærke, prøver på at se os i undertøj." sukkede den ene pige og lukkede døren efter dem. Pigerne begyndte at trække af deres trøjer. "Du kan sætte dig her." sagde Ami venligt, og pegede på en bænk der stod midt i det hele. Ami stod i nærheden af Aki, og bandt sit slips op. Pigerne havde hver deres omklædnings skab. Ami åbnede sit skab og smed sit slips ind, og skubbede skoene af. "Jeg glæder mig virkelig, det her er virkelig det eneste som jeg er rigtig god til." sagde Ami glad og knappede hurtigt sine knapper op og smed skjorten ind i skabet. Hendes B.H. var hvid med blonder. Hun begyndte at trække af sin nederdel.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Endnu en dag... - Page 2 Empty Sv: Endnu en dag...

Indlæg  Pernille Søn Jun 20, 2010 1:22 am

”Ja! Drenge de er bare så..” han stoppede op da døren blev lukket bag ham *Vent lige lidt!!! Du er en dreng din idiot!!* tænkte han irriteret på sig selv ”Ehm… okay” sagde han lidt forvirret da han satte sig på bænken som Ami havde peget på. Aki så ned i gulvet, men Ami stod i nærheden af ham så det var svært ikke at ligge mærke til hende. Aki samlede sine hænder i sit skød og så rød i hovedet ned i gulvet, på det sidste var Aki begyndte at blive mere påvirket af piger og det her var bestemt ikke godt! Aki tog sin ene hånd op til sin mund for at skjule at han var flov ”Mmmm” sagde Aki som svar til at Ami glædede sig til idræt, mens ahn rejste sig hurtigt op derefter ”jeg bliver nød til at gå på toilettet” sagde han hurtigt og skyndtes sig der ud, synet af Ami i bh havde været det sidste han kunne holde til, han kunne gå tilbage, i hvert fald ikke lige nu. Han låste sig hurtigt inde på badeværelse *HUSK.. du skal ALDRIG med til idræt igen..* tænkte han og prøvede at slappe af og ikke tænke på Ami i bh. *Men jeg ville nu gerne se Ami…* tænkte han og mente mens hun lavede idræts ting.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Endnu en dag... - Page 2 Empty Sv: Endnu en dag...

Indlæg  Admin Søn Jun 20, 2010 1:28 am

Ami så kort på Aki før hun løb ud af døren. Hun så ud til at være helt rød i hovedet. Ami så efter Aki. "Måske er hun alligevel lesbisk." sagde en af pigerne. "Kan det ikke være lige meget?" sagde Ami vredt. Hun smed hurtigt sin nederdel, skiftede sin B.H. ud med en sportsbh, trak i sin t-shirts og sin bukser. Hun blev hurtigere færdig end de andre, og skyndte sig ud på toliet. "Aki-chan?" sagde hun roligt og så efter ben i båssene. Hun fandt en og bankede stille på. "Aki-chan er du okay? Hvis du ikke ville være med i omklædning kunne du bare have sagt til. Du må godt komme med ud på banen." sagde hun venligt. "Men hvis du hellere vil blive her, er det også helt okay. Jeg vil også blive her med dig." sagde hun og smilte.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Endnu en dag... - Page 2 Empty Sv: Endnu en dag...

Indlæg  Pernille Søn Jun 20, 2010 1:35 am

Aki rettede sig op da han hørte Ami ”Jeg… jeg har det fint” sagde han stille og så ned mod nederdelen, det var tydeligt at han var ophidset *Stop det!* tænkte han irriteret over det, for han plejede ikke at være sådan. ”Gå du bare ud.. jeg kommer om lidt” sagde han stille, men han havde virkelig ikke lyst til at være en pige mere, han ville være sig selv, snakke med Ami som sit rigtige selv. Men det kunne han jo ikke rigtig. Da han var faldet til ro gik han gennem omklædningsrummet og ud på banen hvor han satte sig, med samlede ben, og så på de andre fra klassen.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Endnu en dag... - Page 2 Empty Sv: Endnu en dag...

Indlæg  Admin Søn Jun 20, 2010 1:44 am

Ami så stille mod døren og smilte lidt. "Så ses vi ude på banen. Og hvis du ikke kommer, så kommer jeg og henter dig." sagde hun og grinte lidt. Selvom hun lige havde mødt Aki, følte hun alligevel at Aki skjulte noget for hende, men hun kunne hellere ikke forvente at Aki fortalte hende alt. Ami løb ud på banen. "Vi varme først lidt op, så alle sammen, tag en runde" sagde læren og piftede i en fløjte. Ami begyndte stille at løbe rundt. Ami så at Aki var kommet ud da de var færdige med at købe. Ami smilte og vinkede til hende. Ami holdte virkelig at sport, så hun synes det var forfærdeligt for Aki at hun ikke kunne få lov til at være med. "Drenge spiller fodbold, og pigere hestespring" råbte læren. Ami smilte, det her kunne hun. Da det blev Amis tur, hun løb hurtigt, sprang fra. Hun satte hænderne på hesten og kom helt over og landede perfekt. Hun smilte stolt og så glad hen på Aki. *Så hun det?* tænkte hun glad.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Endnu en dag... - Page 2 Empty Sv: Endnu en dag...

Indlæg  Pernille Søn Jun 20, 2010 2:32 am

”Ja vi ses” sagde han stille og smilte lidt over at hun ellers ville komme og hente ham. Da Aki kom ud og satte sig så han at de var ved at løbe, han vinkede med et smil tilbage til Ami *Gad vide om hun ville vinke på den måde til Sora?* tænkte han og smilte lidt mere. Aki smilte da Ami klarede sig godt i heste hop og han klappede næsten i hænderne da Ami kiggede på ham, det var for at vise hende at det var flot uden at tiltrække lærens opmærksomhed.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Endnu en dag... - Page 2 Empty Sv: Endnu en dag...

Indlæg  Admin Søn Jun 20, 2010 11:12 am

Ami smilte glad da hun så at Aki havde set det. *Gad vide om hendes bror ligner hende?* tænkte hun med rystede så lidt på hovedet, det kunne da være lige meget, hun var sammen med Dachi. Men hun kunne nu godt lide Akis øjne. Det næste var højdespring. Ami satte i løb, sprang, lage ryggen mod stagen og var næsten over, men ramt. Ami ladte på ryggen og sukkede. *Øv* tænkte hun surt. Hun fik aldrig røven højt nok op. Hun rejste sig og hjalp med at få stangen op igen. Der var lidt tid før de skulle de næste, så Ami skyndte sig hen til Aki. "Hej. Glad for at se du kom ud." sagde hun og satte sig på numsen og bukkede sine ben så de lå op mod den ene balde.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Endnu en dag... - Page 2 Empty Sv: Endnu en dag...

Indlæg  Pernille Søn Jun 20, 2010 12:09 pm

Aki smilte lidt med et suk, Ami virkede glad for at han havde set hende. Aki holdt øje med Ami mens hun havde idræt, han smilte lidt da hun ikke klarede højdespring, men han mente stadig hun var god til sport, det var han ikke rigtig selv. ”Hej” sagde han glad tilbage til Ami, han grinte lidt ”Jaaa.. der er bare noget ved omklædningsrum der gør mig dårlig” sagde han, hvorefter han tog sig til hovedet *Verdens lammeste undskyldning Sora!* tænkte ham med et suk og smilte til de andre piger der kom over til dem. ”Kohaku-chan.. vi tænkte på… din storebror.. ligner han dig?” spurgte de lidt stille. Aki blev lidt rød i kinderne *Hvorfor er de så interesseret i broren?* tænkte han og smilte lidt ”Ehm.. ja det gør han.. vi er tvilling søskende” sagde han stille, han overvejede lidt at sige at han havde et billede på sin mobil, men det ville han ikke have de så.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Endnu en dag... - Page 2 Empty Sv: Endnu en dag...

Indlæg  Admin Søn Jun 20, 2010 12:16 pm

Ami smilte glad. "Du lider måske af klaustrofobi? Du ved, at være bange for små rum. Sådan kan jeg også få det nogen gange." sagde hun og smilte lidt. Ami smilte til de andre da de kom hen. Hun var glad for at de andre piger havde taget i mod Aki. Ami rødmede lidt da de andre spurgte om Akis bror lignede hende, det havde hun jo selv tænkt på. Ami kunne ikke lade hver med at føle sig lidt glad over at Akis bror lignede hende, hun kunne virkelig godt lide Akis øjne. "Har han så de samme øjne som dig?" spurgte hun og smilte lidt flovt.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Endnu en dag... - Page 2 Empty Sv: Endnu en dag...

Indlæg  Pernille Søn Jun 20, 2010 2:25 pm

Aki grinte lidt ”Måske” sagde han med et smil, den undskyldning havde han ikke selv tænkt på, den var en del bedre end den han selv havde fundet på. Aki så undrende på Ami *rødmer hun over deres spørgsmål til broren?* tænkte han med et lille smil. Han så på Ami igen da hun spurgte, han havde vel ikke noget i mod at tale om sig selv ”Ja det har han, nøjagtig de samme faktisk” sagde han med et stort smil ”Min bror og jeg ligner stort set hinanden på en prik” sagde han og trak med et smil på skulderne.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Endnu en dag... - Page 2 Empty Sv: Endnu en dag...

Indlæg  Admin Søn Jun 20, 2010 2:37 pm

Ami smillede stort, men det forsvandt lidt. De andre forsatte med at tale om, at sådan var det tit med tvillinger. Hvorfor var Ami så interessert i Akis bror, hun havde jo Dachi. Ami kendte ikke engang, havde aldrig set Akis bror. Men hun havde set Aki, og hvis de lignede hinanden på en prik. Ami rejste sig hurtigt op. De andre så op på hende. "Læren bliver bare sur hvis vi bliver siden." sagde hun som undskyldning og løb tilbage til læren. De andre rejste sig, sagde farvel til Aki, og sagde hun ikke skulle tage sig af Ami, hun blev lidt mærkelig nogen gang, og løb efter Ami. Resten af timen forsatte og Ami klarede sig godt. Selvom hun var spinkel, var hun meget atletisk. "Jeg trænger godt nok til et bad nu. At skulle kunne følge med dig er hårdt arbejde." sukkede en af pigerne mens de var på vej tilbage til omklædningen. Ami så hen på Aki og smilede lidt. Det var jo ikke Akis skyld at Ami havde mærkelig tanker. Hun løb roligt hen til hende. "Vil du prøve at komme med ind i omklædningen igen? Jeg skal nok prøve på at hjælpe dig." sagde hun og rakte Akis hendes hånd.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Endnu en dag... - Page 2 Empty Sv: Endnu en dag...

Indlæg  Pernille Søn Jun 20, 2010 3:08 pm

Aki lagde godt mærke til at Amis humør på en måde ændrede sig, men de andre piger distraherede ham ved at snakke videre om tvillinger. Aki så undrende på Ami da hun rejste sig op og så efter hende da hun lød, han smilte til de andre piger da de sagde han ikke skulle tage sig af hende, han sagde farvel til pigerne og kiggede igen på hvordan de klarede sig. Han blev glad da han så at Ami klarede sig godt, hun virkede nu som en sød pige. Da Ami kom hen til Aki igen havde han allerede besluttet sig for at det var nok for i dag, selvom det var lidt skidt at pjække på sin første dag ”Faktisk har jeg det ikke særlig behageligt lige nu” sagde han og smilte, det passede jo, ”Så jeg tror jeg tager hjem for i dag” sagde han og tog Amis hånd så han kom op og stå. ”Jeg ringede efter en vogn for lidt siden.. så den er her nok om lidt” sagde han og gik lidt baglæns ”Tak for i dag Ami-chan! Vi ses i morgen!” sagde han glad og gik, da han kom rundt til indgangen så han at bilen allerede holdte der, han steg hurtigt ind i den og slappede af mens den kørte væk fra skolen. Hans mor var taget til Taiwan i morges så han kunne sikkert være sig selv når han kom hjem. Da han kom hjem skyndte hans sig op på sit ene værelse og tog sin uniform og diverse af, han hev hårdt parykken af og tog make-uppen af, men mens han stod og så sig i spejlet kom han i tanke om at han havde glemt sin taske og sine almindelige sko. Han sukkede, han måtte tilbage efter dem, men han gad ikke til at tage make-up og tøj på igen som Aki. Han gik ud fra værelset og ind til sit eget drengede værelse, han fandt en poset hættetrøje frem og et par bukser, dem tog begge på. Han rodet sig lidt i håret og tog et par solbriller frem ” Obaa-chan! Jeg tager lige tilbage til skolen! Jeg har glemt noget!” råbte han med sin mere drengede stemme og gik ud af døren. Han fik hurtigt fat i bilen igen og kørte tilbage mod skolen.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Endnu en dag... - Page 2 Empty Sv: Endnu en dag...

Indlæg  Admin Søn Jun 20, 2010 3:15 pm

Ami nåede slet ikke at sige noget før Aki var væk. "Øhm ja, vi ses i morgen. Håber du får det bedre." sagde hun og vinkede efter Aki. Aki vidste sikret ikke at man skulle tage op til skole sygeplejsken, men det gik vel for i dag. Ami gik ind og tog sig et bad. Hun trak stille i sin uniform. Hun havde hellere ikke meget lyst til at blive her mere idag. Ami gik ind i klassen og opdagede at Aki havde glemt sin taske og hun smilte. Hun spurgte læren om hun måtte tage hen til Aki og aflevere hendes task, da Aki var taget tidligere hjem fordi hun havde det skidt. Læren gav Ami lov, men også kun fordi at Aki var ny. Ami smilte og greb hurtigt sin egen og Akis taske. *Gad vide om hun også glemte sine sko?* tænkte Ami. Hun havde fået adressen af læren og også Akis skbasnummer. Ami kiggede ind og ganske rigtig Aki havde glemt dem. Ami smilede og tog dem i hånden og skiftede sine egne og gik ud af døren. Det var en virkelig godt undskyldning for at slippe for skolen. Hun smilte glad og begyndte at bevægge sig ud fra skolens område. Hun gik med begge taskerne i den ene hånd og Akis sko i den anden.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Endnu en dag... - Page 2 Empty Sv: Endnu en dag...

Indlæg  Pernille Søn Jun 20, 2010 4:06 pm

På vej mod skolen sad Aki afslappet, altså lænt lidt ned i sædet, han sad med spredte ben og kiggede ud af vinduet. På et tidspunkt holdte bilen for rødt i en lang bil kø og Aki fik øje på noget *Er det ikke Ami-chan?* tænkte han undrende *Men hun har da ikke fri endnu?* tænkte han undrende og kom til at se på det hun havde i hænderne *Er det ikke mine ting?!* tænkte han lidt panisk. ”Jeg stiger ud her” sagde han hurtigt til chaufføren og steg ud af bilen mens han hev hætten op over sit hoved og sørgede for at solbrillerne var på. Han gik hurtigt over på fortovet hvor Ami gik og gik hurtigt bag hende med hænderne i lommen ”Undskyld.. Undskyld mig!” råbte han lidt, i sin drengede stemme selvfølgelig, da han kom tættere på hende ”Er det Aki Kohakus ting?” spurgte han hende med et smil.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Endnu en dag... - Page 2 Empty Sv: Endnu en dag...

Indlæg  Admin Søn Jun 20, 2010 4:10 pm

Ami stoppede op og vendte sig om da nogen talte til hende. Hun så vredt på drengen. "Og hvad hvis det er?" spurgte hun og så lidt på ham. Helt klart en hængerøv. "Hvorfor spørg du?" spurgte hun lidt mere roligt. Måske kunne dette var Akis bror, siden han kendte Akis navn. Men selv hvis han gik på en anden skole, så burde han da ikke have fri nu.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Endnu en dag... - Page 2 Empty Sv: Endnu en dag...

Indlæg  Pernille Søn Jun 20, 2010 4:16 pm

Aki blev lidt overrasket over hendes vrede reaktion på ham *Det er en helt anden Ami end hende jeg så tidligere!* tænkte han med et lille smil. ”Jeg er Aki-chan storebror… hun har sendt mig for at hente hendes ting” sagde han med et smil og rakte ud efter tasken og skoene.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Endnu en dag... - Page 2 Empty Sv: Endnu en dag...

Indlæg  Admin Søn Jun 20, 2010 4:26 pm

Ami tog et skridt tilbage så han ikke kunne nå tinge. "Hvorfra kan jeg vide at du taler sandt? Du kunne være en pervers stoder som stjæler hendes ting." sagde hun roligt. Fyre ude fra skolen stoler hun ikke på. Hun var alene og forsvarsløs, selvom denne fyr ikke så ud til at være det store problem hvis han skulle angribe hende. "Jeg har tænkt mig, at aflevere det personlig til hende." sagde hun og vendte ryggen til ham. Hun var normalt ikke kold over for nogen, men hun brød sig virkelig ikke om at folk hun aldrig havde set før snakkede til hende på gaden.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Endnu en dag... - Page 2 Empty Sv: Endnu en dag...

Indlæg  Pernille Søn Jun 20, 2010 4:38 pm

Han så undrende på hende da han ikke måtte få tingene *Hvorfra hun kunne vide det?... det var jo egentlig rigtigt nok* tænkte han med et lille smil. ”Vi må ikke få besøg når vi er syge.. så ente giver du dem til mig eller også bliver det en fra hushjælpen… du kommer i hvert fald ikke til at aflevere det personligt” sagde han mens han gik efter hende. ”Kan du virkelig ikke se at jeg er Akis tvilling? Burde det ikke være nok?” spurgte han da han gik på siden af hende, han ville helst ikke til at tage sine solbriller af og hætte ned.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Endnu en dag... - Page 2 Empty Sv: Endnu en dag...

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 17 Forrige  1, 2, 3 ... 9 ... 17  Næste

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum