Miststales High School
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Junior High - et nyt år

2 deltagere

Side 30 af 32 Forrige  1 ... 16 ... 29, 30, 31, 32  Næste

Go down

Junior High - et nyt år - Page 30 Empty Sv: Junior High - et nyt år

Indlæg  Admin Lør Mar 16, 2013 4:37 pm

Ikuto smilte. ”Godt.” stønnede han. Han smilte, da han mærkede Haruhis krop ryste igen, og han begyndte at koncentrere sig om at lege med hende igen. ”Bare larm så meget du vil.” sagde Ikuto og forsatte med at lege med hende, og slikkede hende.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Junior High - et nyt år - Page 30 Empty Sv: Junior High - et nyt år

Indlæg  Pernille Lør Mar 16, 2013 4:49 pm


Haruhi stønnede mere og mere indtil hun kom i et stort støn. Hun lænte sig forpustet ind over hans lem, han ville kunne mærke hendes varme ånde mod dem. Haruhi tog sin våde finger til sig og legede i stedet med Ikuto lem, både med hendes hånd og mund.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Junior High - et nyt år - Page 30 Empty Sv: Junior High - et nyt år

Indlæg  Admin Lør Mar 16, 2013 4:53 pm

Ikuto pustede selv lidt, og trak stille sine finger ud af Haruhi da hun var kommet. Han stønnede da Haruhi begyndte at lege med ham igen. ”Du gør det godt.” sagde han. ”Men jeg vil gerne mærke noget andet end din mund nu.” stønnede han. ”Vend dig rundt igen.” sagde han og skubbede lidt til hendes lår. ”Sæt dig på mig.” sagde han, og holdte sit lem oppe, så han kunne glide op i Haruhi igen.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Junior High - et nyt år - Page 30 Empty Sv: Junior High - et nyt år

Indlæg  Pernille Lør Mar 16, 2013 5:04 pm

Haruhi stoppede da Ikuto sagde at hun skulle vende sig rundt igen. Blind af nydelse og ophidselse gjorde hun bare nøjagtigt hvad han sagde. Hun vendte sig og satte sig ned over ham så han gled op i hende. Haruhi stønnede og knyttede sine næver mod Ikutos bryst. Det var lidt flovt for hende at sidde der hvor han endnu engang kunne se alt, men hun var lidt ligeglad, blind af sin lyst.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Junior High - et nyt år - Page 30 Empty Sv: Junior High - et nyt år

Indlæg  Admin Lør Mar 16, 2013 5:13 pm

Ikuto stønnede da han gled op i hendes igen. Han så op på hende, og smilte lysten. Han lod sine hænder glide op af hendes sidder. ”Smukt.” sagde han og tog ved hendes bryst igen. ”Bevæg dig.” sagde han. Men Haruhi fik dog ikke lov til at sidde særlig længe på ham, hans ivrig var kommet igen, og han trak hende ned og vendte dem rundt igen, og han begyndte at køre. Han kyssede hende ivrigt og lod sin tunge lege med hendes. Han nappede hendes hals og hev mere efter vejret, jo hurtigere han bevægede sig. Han satte sig op på knæ, og tog ved Haruhis sidder og begyndte at støde lidt mere i hende. Da han mærkede at han nærmede sig bristet punktet, hev han sig ud af Haruhi og tog om sit lem, og legede med sig selv, til han kom ud over hende. Han ville gerne være kommet i hende, og han havde også næsten været så blind af lyst at han havde gjort det, men var heldigvis komme så meget til fornuft at han var kommet på hende i stedet for, da han ikke havde haft lyst til at stoppe længe nok til at tage et kondom på. Han sad og pustede lidt, og lod sin falde frem og støttede på hænderne og kyssede Haruhi igen, stadig med en smule ivrighed, men mere kærligt. ”Jeg elsker dig.” sagde han.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Junior High - et nyt år - Page 30 Empty Sv: Junior High - et nyt år

Indlæg  Pernille Lør Mar 16, 2013 5:34 pm


Haruhi stønnede da han tog ved hendes bryst, hun smilte lidt flovt over at han havde kaldt hende smuk. Hun forsøgte at bevæge sig lidt men fik ikke særlig godt styr på det før Ikuto smed hende ned på ryggen. Haruhi stønnede da Ikuto kørte i hende og hun forsøgte samtidigt at lege med hans tunge. Haruhi nåede at komme endnu engang før Ikuto hev sig ud af hende. Haruhi satte sig op, næsten som om hun havde været bange for at han skulle forsvinde. Hun så ophidset på mens han legede med sig selv, hun blev lidt forskrækket da han kom ud over hende, hun havde aldrig set sæd før. Haruhi så lidt overrasket på Ikuto da han faldte lidt ind mod hende, men hun kyssede ham lidt ivrigt tilbage. Hun så kærligt på ham og smilte ”og jeg elsker dig” hviskede hun og gav ham et blidt kys. Haruhi rejste sig efter at have kysset ham lidt mere ”jeg bliver nød til at gå i bad” sagde hun lidt flovt.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Junior High - et nyt år - Page 30 Empty Sv: Junior High - et nyt år

Indlæg  Admin Lør Mar 16, 2013 5:43 pm

Ikuto lage mærke til Haruhis forskrækket udtryk, men da hun ikke virkede forskrækket eller ked af det efterfølgende, sagde han ikke noget. Det hele var selvfølgelig nyt for hende. Ikuto smilte og gengældte hendes kys. Han flytte sig, så hun kunne komme op og stå. Han lage sig på siden og så på hende. Han overvejede om han skulle lade hende få lidt tid for sig selv, eller om han skulle gå med hende. ”Skal jeg gøre dig selvskab.” sagde han og smilte til hende.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Junior High - et nyt år - Page 30 Empty Sv: Junior High - et nyt år

Indlæg  Pernille Lør Mar 16, 2013 5:57 pm

Haruhi så tilbage på Ikuto, hun smilte kærligt til ham ”selvfølgelig” sagde hun kærligt, hun så lidt drilskt tilbage på ham og gik ud på badeværelset. Haruhi gik under bruseren og begyndte at vaske Ikutos sæd af sig, det var lidt mærkeligt sådan at stå og vaske det af. Men det var lige så mærkeligt at tænke på at de lige havde haft sex.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Junior High - et nyt år - Page 30 Empty Sv: Junior High - et nyt år

Indlæg  Admin Lør Mar 16, 2013 6:11 pm

Ikuto smilte og rejste sig op og fulgte efter Haruhi ud på badeværelset. Da han så hende da han kom hjem, havde han ikke regnet med at det ville ende i sex. Han havde ikke en gang planlagt at ligge and på hende, men det var kommet over ham, og Haruhi havde ikke afvist ham. Han gik ind under bruseren og tog stille om Haruhi. ”Kan du ikke li det?” spurgte han og rørte stille ved hendes mave, hvor hans sæd havde været før. Han kyssede blidt hendes hals. ”Jeg havde ikke troet jeg skulle have sex med dig i dag, når man tænker på hvor længe jeg måtte gå for at få et kys.”
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Junior High - et nyt år - Page 30 Empty Sv: Junior High - et nyt år

Indlæg  Pernille Lør Mar 16, 2013 6:25 pm

Haruhi smilte da Ikuto tog om hende, hun nød allerede at mærke hans nøgne våde hud mod sin. Haruhi så ned på sin mave ”Jo.. det er bare.. jeg har aldrig prøvet det før” sagde hun stille. Haruhi blev lidt rød i kinderne da han kyssede hendes hals. ”Jeg gav mig god tid til at tænke.. og jeg elsker dig….” sagde hun stille ”derfor var det ikke noget problem at give dig alt.. men jeg havde nu heller ikke selv regnet med at det skulle ske så hurtigt” sagde hun stille.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Junior High - et nyt år - Page 30 Empty Sv: Junior High - et nyt år

Indlæg  Admin Lør Mar 16, 2013 6:31 pm

Ikuto smilte. ”Hvis det står til mig, komme du hurtigt til at vende dig til det.” sagde han. Han mente at han ville have sex med hende igen, og tit så hun blev van til det. Ikuto smilte kærligt. ”Jeg elsker også dig.” sagde han. ”Jeg var nok for utålmodig, men hvordan skulle man kunne lade hver når du kom ind i så sexet en natkjole.”
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Junior High - et nyt år - Page 30 Empty Sv: Junior High - et nyt år

Indlæg  Pernille Ons Mar 20, 2013 5:04 pm

Haruhi så lidt overrasket op på Ikuto og varmen steg med det samme til hendes kinder igen, han ville have hende igen. Haruhi smilte og så kærligt op på ham da han sagde han også elskede hende. Det var mærkeligt at tænke på, alt det de havde været igennem siden den dag de mødte hinanden, og alligevel stod de her, under en bruser, i hinandens arme, nøgne. Haruhi smilte flovt ”så.. du kan li den slags ting?” spurgte hun og så lidt uskyldigt op på ham.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Junior High - et nyt år - Page 30 Empty Sv: Junior High - et nyt år

Indlæg  Admin Ons Mar 20, 2013 7:16 pm

Ikuto så lidt tænksomt ud i luften. ”Ja, ser det ud til.” sagde han roligt og så ned på hende igen. Men det han bedst kunne li, var hendes uskyldige opførelse. Hun virkede så uvidende om mange ting, især indenfor sex og kærlighed. Han var selv uvidende om kærlighed, men det var ikke så tydeligt at se på ham, som på Haruhi. ”Lad os blive færdige, så vi kan komme i seng.” sagde han roligt. Han gik selv ud fra badet og tog et håndklæde og tørrede sig roligt. Han så på Haruhi lidt. Hun var blevet voksen, en ung kvinde, men hun havde stadig en barnlig charme. Det var også det andre så, når Haruhi sang. Hun var glad, hun nød det hun lavede, og ønskede ikke mere. Derfor vidste Ikuto at hun ville blive en god sanger, en stor stjerne, og han ønskede ikke at gøre andet end at få hendes drøm til at gå i opfyldelse.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Junior High - et nyt år - Page 30 Empty Sv: Junior High - et nyt år

Indlæg  Pernille Man Apr 08, 2013 11:28 pm

Haruhi smilte lidt flovt, det måtte hun huske. Haruhi nikkede, hun måtte hellere få sovet, for hun skulle tideligt op dagen efter. Hun vaskede sig færdigt, slukkede vandet og gik ud til Ikuto. Hun tog et håndklæde og tørre sig. Da hun var færdig gik hun tilbage til soveværelset, trak i sin natkjole igen, men ikke sine underbukser. Hun kravlede roligt ind under dynen og faldt i søvn i Ikutos favn. Hun havde helt glemt alt om at Taro-sama som regel var der til at vække hende om morgenen og han ikke vidste hvor hun var lige nu.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Junior High - et nyt år - Page 30 Empty Sv: Junior High - et nyt år

Indlæg  Admin Søn Jun 23, 2013 9:11 pm

Ikuto trak i et par bokseshorts og lage sig under dynen igen. Han tog rundt om Haruhi da hun lage sin under dynen til ham, og han faldt i søvn med armene om hende. Han kunne godt li varmen fra hendes krop. Haruhi vil blive vækket morgen efter, ved at Ikuto begyndt at kysse hendes nakke og nusse hendes krop. Med mindre Haruhi sagde nej, havde Ikuto sex med hende igen. De ville dog blive forstyrret af Haruhis telefon som begyndte at ringe. Ikuto sagde at Haruhi skulle lade den være. Men da den stoppede ringede den igen med det samme. Det var Taro som ringede, da han var taget hjem til Haruhi for at vække hende som sædvanligt, men var blevet urolig da hun ikke åbnede, og havde låst sig selv ind med en ekstra nøgle, og nu ringede han til hende, for at finde ud af hvor hun var.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Junior High - et nyt år - Page 30 Empty Sv: Junior High - et nyt år

Indlæg  Pernille Fre Jun 06, 2014 11:48 am


Haruhi vågnede langsomt dagen efter af Ikutos kys, hun kyssede ham igen men blev lidt overrasket over at han ville have hende igen. ”Allerede?” spurgte hun lidt rød i kinderne, men smilte så roligt og havde sex med ham. Det gjorde stadig lidt ondt, men det føltes også dejligt. Haruhi lod telefonen være, men da den blev ved med at ringe stoppede hun Ikuto, hun gav ham et undskyldende blik og et lille kys ”det kunne være nogen fra studiet” sagde hun roligt. Hun så på displayet og rødmede med det samme, hun tog den lynhurtigt og rejste sig op fra sengen. "Taro-sama! Det må du virkelig undskylde!” sagde hun og bukkede faktisk selvom han ikke stod foran hende.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Junior High - et nyt år - Page 30 Empty Sv: Junior High - et nyt år

Indlæg  Admin Lør Jun 07, 2014 1:44 pm

Ikuto smilte lidt. ”Der er gået en hel nat, jeg kan ikke vente på at mærke dig igen.” sagde han mens han nappede hendes hals. Ikuto var glad for at Haruhi var så villig. Han vil ikke sikker på at han ville kunne være alene i et rum med hende, uden at ville have sex med hende. Han havde aldrig oplevet noget så godt før. Ikuto var ikke meget for at Haruhi stoppede ham. ”Jeg ejer studiet.” sagde han surt, men lod alligevel Haruhi rejse sig og tage telefonen. Ikuto så hvordan Haruhi rødmede, og det pirrede ham faktisk lidt, især da han hørte hvem det var. Haruhi havde ganske vidst sagt at hun så Taro som en slags far. Ikuto kunne ikke forstille sig at Haruhi ville være ham utro, men tænk hvis hun opdagede at Taro var bedre for hende.
”Haruhi!” lød det fra Taro. ”Hvor er du henne?? Jeg er i din lejlighed for at hente dig.” sagde Taro, og det var tydeligt at hører at han var bekymret.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Junior High - et nyt år - Page 30 Empty Sv: Junior High - et nyt år

Indlæg  Pernille Fre Jul 04, 2014 12:36 am


Haruhi smilte over det Ikuto sagde, hun havde stadig ikke den helt store forståelse for hendes egen sexlyst, eller Ikutos for den sags skyld. Haruhi smilte lidt undskyldende til ham da han virkede utilfreds over at hun var gået. Det gav et sæt i hende da Taro hævede stemmen ”Ehm.. hvor jeg er?” gentog Haruhi lidt stammende og så rød i hovedet og lidt panikslagent hen på Ikuto. Hvad skulle hun sige?

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Junior High - et nyt år - Page 30 Empty Sv: Junior High - et nyt år

Indlæg  Admin Fre Jul 04, 2014 9:36 am

Ikuto lå og så op på Haruhi og han kunne ikke lade hver med at smile lidt da han så at hun blev rød i hovedet. Han havde stadig en svaghed for når Haruhi rødmede, men han smil forsvandt lidt da hun så en smule panikslagen tilbage på ham. Hvad ville hun have han skulle gøre? Hvis han tog telefonen fra hende og talte, ville forklaring ville han havde for at hun var der? Ikuto pegede mod sig selv og rystede på hovedet. Hun kunne ikke sige hun var hos ham. Han havde hele tiden håbet på at Haruhi og ham ville ende sammen, men han havde følelsen af, at det ville være dumt hvis alt for mange mennesker vidste at de var sammen, men lige nu ville han også bare gerne nyde at han havde for sig selv, uden at deres forhold var kendt. Ikuto rejste sig op og gik hen til Haruhis øre og hviskede. ”Sig du er hos din elsker.” hviskede han. Det var ikke løgn, hun nævnte bare ikke navne. Ikuto smilte ned til hende.


Sidst rettet af Admin Fre Jul 04, 2014 9:00 pm, rettet 1 gang
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Junior High - et nyt år - Page 30 Empty Sv: Junior High - et nyt år

Indlæg  Pernille Fre Jul 04, 2014 8:55 pm

Haruhi så på Ikuto og nikkede lidt, hun forstod at Taro-sama ikke skulle vide at hun var sammen med Ikuto. Hun så hurtigt op på Ikuto da han forslog hun kunne sige at hun var sammen med sin elsker og rynkede lidt bryn af ham. Sådan noget kunne hun da ikke sige til Taro-sama. Hun tog en dyb indånding ”Jeg.. jeg er bare sammen med min.. min kæreste Taro-sama. Undskyld jeg glemte at fortælle dig at jeg tog herhen” sagde hun roligt.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Junior High - et nyt år - Page 30 Empty Sv: Junior High - et nyt år

Indlæg  Admin Fre Jul 04, 2014 9:08 pm

Ikuto rynkede sine bryn lidt da hun sagde bare, men trak på skulderne. Det var vel bedre for Haruhi at sige kæreste i stedet for elsker. ”Åh..” sagde Taro kort og kom så med et kort grin. ”Du kunne bare have skrevet til mig. Du er jo gamle nok til at passe på dig selv, jeg blive bare unødvendigt bekymret.” sagde Taro mere roligt. Ikuto satte sig ned på sengen og tog om Haruhi. Han var begyndt at kede sig, og han var blevet afbrudt. ”Men du kan ikke lade dine forhold komme før arbejdet.” sagde Taro lidt irettesættende. Han havde oplevet før med unge mennesker, at de modsatte køn pludselig var mere interessant end deres karrier, især når de blev opblæste. ”Men der er heldigvis noget tid før du skal møde, hvor bor han, så kan jeg komme og hente dig.” sagde Taro. Imens Taro havde talt, var Ikuto begyndt at kysse Haruhi mave og lade sine hænder nusse hendes ryg.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Junior High - et nyt år - Page 30 Empty Sv: Junior High - et nyt år

Indlæg  Pernille Ons Jul 16, 2014 10:19 pm

Haruhi så lidt kærligt ned på Ikuto da han tog om hende. ”Det lover jeg Taro” sagde hun stille mens hun strøg Ikuto gennem håret. Hun nægtede næsten at tro på at de var sammen efter alt det de havde været igennem. Haruhi stoppede sine hånd ”Hvor han bor?” gentog hun og så spørgende ned på Ikuto, det kunne hun jo ikke sige. ”Han..” begyndte hun, men stoppede for at skubbe Ikuto lidt væk ”Han bor ikke så langt fra studiet” sagde hun ”så, jeg kan godt selv komme der hen” sagde hun og gik lidt væk fra Ikuto.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Junior High - et nyt år - Page 30 Empty Sv: Junior High - et nyt år

Indlæg  Admin Ons Jul 16, 2014 10:36 pm

Ikuto sukket irriteret da Haruhi skubbede ham lidt væk og gik væk fra ham. Han lod sig falde fladt ned på ryggen og ventede bare på at Haruhi var færdig med at tale. Han så hen mod det vækkeur der stod på hans natbord. Han rejste sig op og gik ud på badeværelset.
Taro stod lidt og tænkte. Hvorfor gik Haruhi så meget op i at skjule hvem hun var sammen med? Hun nævnte ikke navn og hun ville ikke fortælle hvor han boede. Taro sukkede stille, men smilte så lidt. ”Helt i orden.” sagde han roligt. ”Bare kom til tiden okay?” sagde han. Han sagde farvel til Haruhi og lage på.
Ikuto var gået ud på badeværelset for at skylle sig efter at havde været sammen med Haruhi her til morgen. Han ville gerne forsætte med hende, men han skulle selv snart møde på kontoret.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Junior High - et nyt år - Page 30 Empty Sv: Junior High - et nyt år

Indlæg  Pernille Ons Dec 03, 2014 4:47 pm


”Det lover jeg” skyndte Haruhi sig at sige og bukkede lidt takkende, selvom Taro-sama ikke ville kunne se det. Hun sukkede lidt lettet og lagde på. Hun så sig lidt undrende omkring efter Ikuto. Hun listede ud på badeværelset og så han var i bad, hun så lidt ned af sig selv, måske havde hun også brug for et bad? Hun gik hen til badet, men rødmede med det samme lidt, hun kunne ikke få sig selv til at spørger.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Junior High - et nyt år - Page 30 Empty Sv: Junior High - et nyt år

Indlæg  Admin Ons Dec 03, 2014 9:59 pm

Ikuto kunne høre at Haruhi stoppede med at snakke. Han stod med lukkede øjne og nød vandet, til han fik fornemmelsen at han blev kigget på. Han så sig tilbage, og fik øje på Haruhi. Han smilte lidt og rakte hånden ud og greb fat om Haruhis arm. ”Kommer du ikke ind?” spurgte han og trak lidt i hende og trak hende ind til sig i badet. Han lage sine arme om hende og så ned på hende. Han var ikke en drømmer, men han havde alligevel lidt svært ved at tror på at Haruhi virkelig var her, hos ham. ”Jeg må nok hellere gå ud, ellers komme vi helt sikkert forsent.” sagde Ikuto og sendte hende et skævt smil. Han lænte sig ned og kyssede blidt hendes læber. Han havde ikke vidst at kys kunne være så dejlige. Han slap stille Haruhi og gik ud af badet. "Jeg skal nok give dig et lift til studiet." sagde Ikuto. Han skulle bare sørger for at sætte hende af et sted hvor hun ikke blev set for åbenlyst.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Junior High - et nyt år - Page 30 Empty Sv: Junior High - et nyt år

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 30 af 32 Forrige  1 ... 16 ... 29, 30, 31, 32  Næste

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum