Miststales High School
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Junior High - et nyt år

2 deltagere

Side 32 af 32 Forrige  1 ... 17 ... 30, 31, 32

Go down

Junior High - et nyt år - Page 32 Empty Sv: Junior High - et nyt år

Indlæg  Admin Lør Feb 12, 2022 12:59 am

Ikuto stønnede og sukkede tilfreds da han var kommet. Han prøvede at få styr på sit åndedræt mens han så ned på Haruhi og smilte skævt til hende. Ikuto tog ved Haruhis hage og hev hende op og stå. Han kyssede blidt hendes læber, bevidst om hvad hun lige havde lavet, og havde ærlig talt ikke lyst til at smage sig selv. ”Jeg elsker også dig, Haruhi.” sagde Ikuto og smilte kærligt til hende. Ikuto slap Haruhi og fik trukket sine bukser på plads og lukkede dem. Han tog hurtigt ved Haruhi igen og trak hende ned på sengen. ”Tror ikke, at jeg ikke lage mærke til hvad du lavede.” sagde Ikuto og smilte drillende til Haruhi og kyssede hendes hals. Han lage sig halvt oven på hende og kørte en hånd ned mellem hendes ben, under trusserne. ”Så våd du er blevet, tændte det dig virkelig så meget.” sagde Ikuto mod Haruhis hals og bed hendes øre let. Ikuto kravlede ned af Haruhi og trak hendes bukser og trusser af. Han satte sig mellem hendes ben og begyndte at slikke hende. Normalt interesserede han sig ikke meget for sine sexpartners behov, men Haruhi var anderledes og han havde nydt at se hende lege med sig selv og ville gerne belønne hende.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Junior High - et nyt år - Page 32 Empty Sv: Junior High - et nyt år

Indlæg  Pernille Fre Feb 18, 2022 9:26 pm


Haruhi så indtaget på Ikuto med let røde kinder, da han hev hende op og stå. Hun kyssede ham blidt igen med et lille smil på læberne. Hun smilte større og varmt til Ikuto, da han sagde, at han også elskede hende. Hun ville aldrig kunne nok af de ord. Haruhi stod roligt og betragtede Iktuo, da han lukkede sine bukser. Hun blev overrasket, da Ikuto trak hende til på sengen. Haruhi så på Ikuto med store øjne, da han sagde, at han havde set, hvad hun havde lavet. Hun følte, at hun var blevet taget i at lave noget, hun ikke måtte. Hun følte sig flov. *Burde hun ikke gøre det?* ”Jeg..” begyndte flovt Haruhi for at forklare, men stoppede, da Ikuto kørte en hånd ned mellem hendes ben. Hun lukkede flovt munden igen, men nikkede så lidt ivrigt, mens hendes kinder blussede op. Det havde tændt hende, men hun var flov over det. Haruhi kom med nogle små lyde, da Ikuto bed hendes øre. Hendes blik fulgte ham brændende ned af hendes krop, og hun løftede sin bagdel lidt, så han kunne trække hendes bukser og trusser af. Selvom hun stadig var flov over, at han var dernede, huskede hun hvilken nydelse, han kunne give hende dernede. Haruhi gispede, da Ikuto slikkede hende. Haruhi strøg en hånd ned i hans hår, og begyndte snart at stønne gispende. Hun havde ikke vænnet sig til de her ting endnu, men kunne godt lide det. ”Iktuo” stønnede hun lavt, mens hun så op i loftet. Haruhis krop begyndte at vride sig let under ham.

Pernille

Antal indlæg : 3484
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Junior High - et nyt år - Page 32 Empty Sv: Junior High - et nyt år

Indlæg  Admin Tirs Feb 22, 2022 8:37 pm

Ikuto var vild med den reaktion han fik fra Haruhi. Hendes rødmen, den flovhed som opstod hos hende. Han ville have mere. Han håbede aldrig nogensinde at Haruhi vende sig til det her, ville blive ved med at være en smule flov og genert omkring det. Ikuto smilte da Haruhi stønnede hans navn. Ikuto trak hovedet tilbage og pustede stille mellem hendes ben. ”Så varmt, måske du skulle køle lidt ned.” sagde han roligt og bed let hendes inderlår. Han nød det her, nød at lade hende vente lidt, uvidende om hvad han kunne finde på. Ikuto lod hende dog ikke vente særlig længe, og satte sin tommelfinger mod hendes klitoris og legede stille med den og slikkede Haruhi igen. Ikuto blev ved med at lege med Haruhi til han kunne mærke at hun kom. Ikuto smilte tilfreds over sit arbejde og rejste sig op igen og så på Haruhi mens hun fik pusten tilbage. Ikuto var allerede klar igen, kunne nemt tage en omgang mere med Haruhi. Han bandede indvendigt over at han ikke var mere forberedt, men det måtte være lektien til næste gang. ”Måske vi skulle tage den kop the nu.” sagde han, lænte sig ned og kyssede Haruhi.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Junior High - et nyt år - Page 32 Empty Sv: Junior High - et nyt år

Indlæg  Pernille Ons Feb 23, 2022 11:27 pm

Der gik et lille sæt igennem Haruhis krop, da Ikuto pustede hende mellem benene. ”Ik..Ikuto…. lad vær med at drille” sagde Haruhi næsten bedende. Haruhi lå lidt uroligt og så ned på ham, hun havde lyst til at sige, at han skulle fortsætte, men kunne ikke få sig til det. Men på den anden side, frygtede hun, at han ville stoppe helt. Huskede hvilken nydelse, han havde givet hende sidst. Hun tog en dyb indånding, og tog mod til at åbne munden for at sige, at han ikke måtte stoppe, da han alligevel fortsatte af sig selv. Ikuto ville høre, at Haruhi gispede og snart stønnede glad. Hun begravede lystigt sine hænder i hans hår, og snart begyndte Haruhis krop at ryste let og gav sig til sidst under Ikutos hænder. Haruhi stønnede højt sin orgasme ud, og lå efterfølgende forpustet og så fraværende op i loftet. Haruhi lod sit blik falde på Ikuto, da han rejste sig. Blikket var fuldt med nydelse og hun havde en let farve i kinderne. Hendes blik gled ned til bulen i hans bukser, og hun sank tydeligt. Hun så op på ham, og så næsten lidt ærgerligt op på Ikuto. ”Jo..” sagde hun og prøvede at smile lidt til ham. Hun kyssede ham glad tilbage, trak sine trusser og shorts op igen, og rejste sig fra sengen. Hun så lidt længselsfuldt på Ikuto, og tog så ham. ”Næste gang.. skal jeg nok have købt nogen kondomer” sagde hun lavt, mens hun gemte sig ansigt ved hans bryst. Haruhi var ved at koge over i ansigtet ved det hun sagde, og tanken om at hun skulle købe nogen, men hun ville også gerne fortælle Ikuto, at hun gerne ville have sex med ham igen, selvom tanken om at hun netop havde sagt det indirekte til ham også gjorde hende flov.

Pernille

Antal indlæg : 3484
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Junior High - et nyt år - Page 32 Empty Sv: Junior High - et nyt år

Indlæg  Admin Tors Feb 24, 2022 12:36 pm

Ikuto smilte lidt over den reaktion han fik fra Haruhi, at hun sagde ham rent faktisk i mod. Han regnede dog ikke med at hun rent faktisk ville sige mere, ellers ville han havde ventet lidt før han begyndte igen. Ikuto nød synet af Haruhi, glad for at han havde den effekt. Ikuto løftede den ene øjenbryn, var hun skuffet? Hun havde da virket til at nyde det, så hvorfor så hun på ham som om han havde taget noget fra hende. Ikuto var for stolt til at løbe ned i den nærmeste kiosk og købe kondomer, men kort havde han lyst til at ignorere sin stolthed og løbe ud af lejligheden, bare for at kunne ligge med Haruhi. Ikuto lage sine arme om Haruhi liv og smilte for sig selv. Han havde uendelig lyst til at gribe ved hende og smide hende tilbage på sengen og vise hende hvor meget nydelse hendes krop kunne holde til. Men det her var godt, at hun stod her og indrømmede at hun ville have sex med ham. Ikuto lage en hånd på Haruhis kind, og tog stille ved hendes kæbe og tvang hende til at se op ham. ”Lyder perfekt, lille killing.” sagde han og kyssede hende lidenskabeligt og trykkede hende lidt tættere ind til sig. Han havde lyst til at drille hende mere, men han skulle også passe på ikke at presse hende ud over en grænse, hvor det virkelig blev ubehageligt for hende. ”Glæder mig til at belønne dig, næste gang.” sagde Ikuto da han slap hendes læber og smilte frækt ned til hende. ”Men for nu, lav en kop the og fortæl om din dag.”
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Junior High - et nyt år - Page 32 Empty Sv: Junior High - et nyt år

Indlæg  Pernille Søn Feb 27, 2022 1:15 am

Haurhi så op på Iktuo med et par skrøbelige øjne og røde kinder. Hendes blik blev med det samme længselsfuldt, da han sagde, at det var perfekt. *Lille killing?* Haruhi vidste ikke, hvad hun mente om det kælenavn, men hun sagde ikke noget til det, selvom hun følte, at han drillede hende igen. Hun kyssede Ikuto lidenskabeligt igen og pressede sig lidt ind til ham igen. Hun så lidt undrende op på hende ”Belønne mig? Belønne mig for hvad?” spurgte Haruhi nysgerrigt med tændte øjne. Hun ville gerne vide, hvad der skulle til før hun kunne få de her belønninger. ”Ah” udbrød Haruhi, da hun kom i tanke om, hvad hun egentlig havde tænkt, at de skulle gøre, da han kom; have the og tale. Hun greb hans hånd ”Jeg mødte Shou fra Star Shine i dag! Jeg sang med ham og dansede med ham” fortalte Haruhi med julelys i øjnene. Det kunne virke som om, at det var på grund af hvem Shou var, men det handlede mere om, at hun havde fundet en, som hendes stemme passede så godt sammen med. ”Det var svært at danse sammen med ham… jeg er ikke lige frem… vant til det” fortalte Haruhi med lidt røde kinder, mens hun gik mod køkkenet og satte theen over. ”Og måske skal vi arbejde sammen..” sagde Haruhi drømmende og lagde sine hænder på sine varme kinder. ”Det føltes næsten som om, at han kommer fra en helt anden verden” sagde Haruhi lidt drømmende. Hun mente, at han var stor i branchen, at det virkede som om, at han var på et helt andet niveau.

Pernille

Antal indlæg : 3484
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Junior High - et nyt år - Page 32 Empty Sv: Junior High - et nyt år

Indlæg  Admin Søn Feb 27, 2022 2:24 pm

Ikuto smilte roligt. ”For at være en god pige” sagde han roligt. Ikuto så roligt ned på Haruhi da hun begyndte at tale. ”Shou?” sagde Ikuto stille, men kunne mærke vreden bevæge sig, over den måde Haruhi talte om ham på. Ikuto kendte til Shou, man var nød til at holde øje med andre store talenter. Det var ikke direkte Shou han kendte til, men bandet Star Shine. Ikuto kunne godt se muligheden for Haruhi at arbejde sammen med nogen fra en mere kendt gruppe, men betød ikke at han personligt brød sig om det. ”Dans kræver træning, så skal du ikke lade dig slå ud over.” sagde Ikuto roligt og gik efter Haruhi ud i køkkenet. ”I er fra samme verden.” sagde Ikuto og lage sine arme om Haruhi bagfra og trak hende lidt ind til sig. ”Du kommer til at blive lige så stor som Star Shine, hvis ikke større.”
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Junior High - et nyt år - Page 32 Empty Sv: Junior High - et nyt år

Indlæg  Pernille Man Feb 28, 2022 12:24 am

Haruhi fik faktisk et lidt trodsigt blik – hun kunne ikke helt lide, at Ikuto talte til hende på den måde. ”Jeg er ikke en god, lille pige” sagde hun, mens hun så væk fra ham. Det var sådan, at hun følte, at han talte til hende lige nu. ”Ja.. Shou Ichinose” bekræftede Haruhi. Haruhi så lidt glad op på Ikuto med røde kinder, da han sagde, at dans krævede træning, så hun skulle ikke lade sig slå ud. *Han støtter mig* Haruhis hænder gik i stå, da Ikuto tog om hende bagfra. Hun tiltede hoved tilbage og så lidt overrasket op på ham med røde kinder. Hun smilte kærligt. ”Jeg skal nok arbejde hårdt for at gøre dig stolt” sagde hun kærligt. ”Det var lidt svært at komme i gang med at danse… især når det var så tæt” sagde Haruhi lidt flovt. Hun vendte sig hurtigt mod Ikuto ”Men.. sådan skal man kunne danse, hvis man vil være professionel.. og jeg tænkte på dig, mens.. mens..” sagde Haruhi lidt opstemt og fik røde kinder. Tankerne om at hun havde danset, mens hun havde forestillet sig ovenpå Ikuto var mere end Haruhi kunne indrømme.

Pernille

Antal indlæg : 3484
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Junior High - et nyt år - Page 32 Empty Sv: Junior High - et nyt år

Indlæg  Admin Tirs Mar 01, 2022 7:14 pm

Ikuto smilte stille og tog ved Haruhis hage og kyssede stille hendes kind da hun så væk fra ham. ”Nej sandt, du er en vidunderlig kvinde.” sagde Ikuto roligt. Han ville aldrig indrømme at han tog fejl, men han ville ikke blive ved bevist ved med at sige eller gøre noget Haruhi ikke brød sig om. Ikuto havde ikke brug for en uddybning, og det irriterede ham lidt, men han lød ikke Haruhi mærke det. Haruhis aldersgruppe var den målgruppe Star Shine sigtede efter, så ikke mærkelig hvis Haruhi fangirlede lidt. ”Tæt?” sagde Ikuto spørgende. Det var længe siden han havde kigget op på hvad Star Shine egentlig lavede, og udover deres status, så interesserede deres musik ham ikke. Iktuo så afventende ned på Haruhi og kunne ikke lade hver med at smile lidt. Hvad havde hun tænkt på? ”Jeg håber du ved, at du ikke skal gøre noget, som du virkelig ikke vil. Panda støtter dig lige meget hvad vej du går.” sagde Ikuto roligt. Panda var ham, så han støttede Haruhi lige meget hvad idol hun ønskede at være. Ikuto havde set Haruhis talent, og vidste hun kunne blive stor. Ikuto tog stille ved Haruhis hage igen og kyssede blidt hendes læber. ”Og du tænkte på mig, mens?” sagde han drillende.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Junior High - et nyt år - Page 32 Empty Sv: Junior High - et nyt år

Indlæg  Pernille Tirs Mar 01, 2022 9:45 pm

Haruhi blev hurtigt god igen, da Ikuto sagde, at hun var en vidunderlig kvinde. Hun kunne ikke være sur på ham længe. Haruhi så flovt op på Iktuo, da han stilte spørgsmålstegn ved at hende og Shou havde danset tæt, men kunne umiddelbart ikke få sig til at svare. Haruhi smilte varmt op til Iktuo, da han sagde, at hun ikke skulle gøre noget, hun ikke ville. Hun strålede af kærlighed. Hun var slet ikke i tvivl om, at han elskede og støttede hende. Haruhi kyssede kærligt Ikuto igen. Haruhi blev rød i kinderne ”Jeg tænkte på dig… mens jeg bevægede mine hofter, som da jeg.. som da…” prøvede Haruhi, men hun blev kog rød i hovedet og knugede Ikutos skjorte lidt. Hun lukkede øjnene ”.. red dig..” fik hun gispende lavt ud af sin mund.

Pernille

Antal indlæg : 3484
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Junior High - et nyt år - Page 32 Empty Sv: Junior High - et nyt år

Indlæg  Admin Tirs Mar 01, 2022 9:54 pm

Ikuto bukkede lidt ned i sine ben og greb ved Haruhis balder og løftede hende op på bordet, sikkert væk fra vandet Haruhi var ved at koge. ”Kvinde, du gør det svært for at mig at opføre mig pænt.” sagde Ikuto og kyssede Haruhis hals, mens han stod i mellem hendes ben. Ikutos hænder var stadig mod Haruhis balder og pressede sig tættere ind til hende og nappede hendes hals let. Tænk at hun kunne sige det, samtidig med at hun rødmede så kraftigt. Det var perfekt og Ikuto kunne ikke få nok af det.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Junior High - et nyt år - Page 32 Empty Sv: Junior High - et nyt år

Indlæg  Pernille Ons Mar 02, 2022 8:07 am

Haruhi kom med et lille overrasket gisp, da Iktuo greb hende ved balderne og løftede hende op på bordet, mens hun stadig knugede hans skjorte lidt i hænderne. Hun så flovt ned på ham og skilte sine læber, da han kyssede hendes hals. Ikuto ville kunne mærke Haurhis vane åndedrag ved sin hals "godt" hviskede hun så. Det var lavt, men alligevel lidt selvsikkert. Hun havde sagt, at det var godt, at hun gjorde det svært for ham at opføre sig pænt. Haurhis strøg sine arme om Ikutos hals og pressede sig let ind til ham. Hun kom med en lille lyd, da Ikuto nappede hendes hals. *Kan jeg virke sige det* Haurhis pressede sig lidt fra Ikuto. Hun var rød i kinderne og så pludselig lidt klemt ud. "Ik.. Ikuto... Jeg vil gerne se, hvor mit samarbejde med Shou kan høre hen" sagde hun lidt flovt, men prøvede at lyde sikker, mens hun så ham forsigtigt i øjnene. Haurhis følte, at hun bad Ikuto om noget for en af de første gange i sit liv.

Pernille

Antal indlæg : 3484
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Junior High - et nyt år - Page 32 Empty Sv: Junior High - et nyt år

Indlæg  Admin Ons Mar 02, 2022 9:52 am

Ikuto smilte mens han nappede Haruhis hals, denne kvinde gjorde det virkelig svært for ham. Ikuto var ved at overveje om han skulle være ligeglad med sin stolthed og tage ned på den nærmeste kiosk, eller sågar tage Haruhi uden, da hun pressede sig væk fra ham. *Hun forstår virkelig også at ødelægge stemningen* Ikuto mærkede irritationen stige, men skyndte at pakke den væk, da han så at Haruhi søgte øjenkontakt. ”Det er op til Taro at søger for den slags.” sagde Ikuto roligt. Ikuto forstod ikke helt hvorfor Haruhi følte behov for at fortælle ham det. *Vil hun forlade Panda?* Ikuto trak Haruhi ned fra bordet igen. ”Jeg skal ikke stå i vejen for hvad du gerne vil.” sagde Ikuto og holdte sin stemme rolig. Han mente det, men det betød ikke at det ikke irriterede ham. ”Jeg kan måske se hvad jeg kan gøre, måske prøve at oprette en forbindelse med Star Shins studie.” Sagde Ikuto og tog sig tænksomt til hagen. Han var ikke helt sikker på hvorfor Haruhi sagde det til ham, men han skulle nok se hvad hans forbindelser kunne gøre.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Junior High - et nyt år - Page 32 Empty Sv: Junior High - et nyt år

Indlæg  Pernille Lør Mar 05, 2022 1:34 am

Selvom Ikuto lød rolig, følte Haruhi alligevel, at hun lige havde gjort noget forkert, da han tog hende ned fra bordet og nærmest sagde til hende, at det ikke var hans opgave. Haruhi greb hurtigt hans hånd. ”Nej” udbrød hun, og så lidt klemt op på ham. ”Hvis Shou vil arbejde sammen med mig, vil jeg have at han gør det, fordi han har lyst… fordi han synes, at jeg er dygtig og vi kunne skabe god musik sammen” sagde hun med lidt røde kinder. ”Jeg vil ikke have, at det er fordi.. at der er nogen, der trækker i trådene” sagde hun stille. ”Jeg troede bare.. jeg troede… at du skulle sige, at Panda var okay med det” sagde hun lavt. Hun havde ingen forstand på forretning. Hun troede, at det var Ikuto, der bestemte alt, når det kom til Panda. Og hun havde bare, på sin egen måde, bedt ham om, ikke at stille sig i vejen. Men nu følte hun sig åndsvang over, at hun nærmest for første gang, havde bedt Ikuto om noget som helst.

Pernille

Antal indlæg : 3484
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Junior High - et nyt år - Page 32 Empty Sv: Junior High - et nyt år

Indlæg  Admin Lør Mar 05, 2022 2:02 pm

Ikuto så lidt forvirret på Haruhi. Han havde kort troet at Haruhi ville bruge ham til at komme fremad. Ikuto smilte undskyldende til Haruhi og lage en hånd på Haruhis kind. Selvfølgelig var Haruhi ikke på den måde. Ikuto var vokset op med at man udnyttet folk omkring så meget som muligt. ”Ja, smart tænkt. Mange studier har det på den måde. Men du behøver ikke tænke på den måde. Taro er den som skal holde styr på hvad Panda vil og ikke vil tillade, og så tager jeg og bestyrelsen en snakken med ham." Ikuto strøg en hårlok bag Haruhis øre. ”Men hvis du gerne vil høre det fra mig, så har du frihed til at arbejde sammen med Shou, hvis det er det du ønsker.” sagde Ikuto roligt. Ikuto kunne ikke li det, havde ikke lyst til at Haruhi arbejdede tæt op af nogen anden mand, især en han ikke kunne styre. Men Haruhi virkede så opsat på det her, at han bare gerne ville gøre hende glad.


Sidst rettet af Admin Man Mar 14, 2022 8:28 pm, rettet 1 gang
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Junior High - et nyt år - Page 32 Empty Sv: Junior High - et nyt år

Indlæg  Pernille Lør Mar 12, 2022 5:44 pm

Haruhi lænte sig lidt ind mod Ikutos hånd, da han strøg den over hendes kind. Hun lyttede roligt til hans ord, og smilte kærligt til ham, da han forklarede og gav sin tilladelse til, at hun kunne arbejde sammen med Shou, hvis hun ønskede det. ”Tak Ikuto” sagde hun kærligt og strøg sin hånd over hans, der var på hendes kind. Hun så ham indtaget ind i øjnene. ”Du ved.. at der kun er dig for mig… ikke?” spurgte hun stille med et kærligt smil, mens hun så ham alvorligt i øjnene. Hun ville ikke have, at Ikuto bekymrede sig, bare fordi hun måske skulle arbejde tæt sammen med en mand, ligesom hun tidligere havde bekymret sig, da Ikuto arbejdede tæt med en anden kvinde.

Pernille

Antal indlæg : 3484
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Junior High - et nyt år - Page 32 Empty Sv: Junior High - et nyt år

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 32 af 32 Forrige  1 ... 17 ... 30, 31, 32

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum