Miststales High School
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Ikki & Erin

2 deltagere

Side 2 af 29 Forrige  1, 2, 3 ... 15 ... 29  Næste

Go down

Ikki & Erin - Page 2 Empty Sv: Ikki & Erin

Indlæg  Admin Man Mar 14, 2022 8:24 pm

Ikki gled med glæde ned i Erins arme, nød hvordan hun havde rakt ud efter ham, at hun ville det her lige så meget som ham. Ikki stønnede da han mærkede Erins negle i sin ryg, det var præcis det han ville have haft før, og nu gjorde Erin det. Ikki nød Erins lyde, ville høre flere af dem, ville høre at hun nød det. Ikki smilte tilfreds, da han mærkede at Erins krop skælvede under ham, og var glad for at han næsten lige var kommet og ikke blev sendt over kanten som sidste gang, men det var svært når hun stønnede hans navn så højt. Ikki hev let efter vejret, og lå stille mens Erin kom igennem sin egen orgasme og lå stille og kiggede på hende. Ikki lage mærke til at Erin dækkede sit ansigt igen, men forstyrrede hende ikke denne gang. Ikki så tændt på Erin, nød nydelsen i hendes øjne, nød hendes støn. Men Ikki kunne ikke stoppe sig selv fra at stønne igen, da Erin satte negle i ham igen og han stødte lidt op i hende. Ikki gispede lidt da Erin lød sine negle glide ned af hans ryg. ”Hårdere.” Stønnede han stille og bed sig i læben. *Fucking styr dit kink før du skræmmer hende væk!* Han nød fornemmelsen af Erins negle, men han kunne mærke at de gled let over hans ryg. Ikki gemte sit hoved lidt væk fra Erins skulder og begyndte at bevæge sig igen.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Ikki & Erin - Page 2 Empty Sv: Ikki & Erin

Indlæg  Pernille Man Mar 14, 2022 9:26 pm

Erin stoppede sine hænder, da Ikki sagde, at hun skulle presse sine negle hårdere ned i hans hud. Erin så lidt overrasket Ikki op i øjnene, hendes blik flakkede lidt. Hun trak vejret sjælvende ind – tanken om at gøre Ikki ondt gjorde hende bekymret og fik det til at gyse i hende samtidigt Erin tog hårdt i Ikkis hår ved hans baghoved og pressede hans hoved hårdere ned ved hendes skulder. Hun prøvede at sætte neglene hårdere i huden ved Ikkis ryg, mens hun stønnede gispende ved hans øre.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Ikki & Erin - Page 2 Empty Sv: Ikki & Erin

Indlæg  Admin Man Mar 14, 2022 9:33 pm

Ikki frygtede det værste da Erins hænder stoppede. Frygtede at Erin ville skubbe ham væk, tage sit tøj og forsvinde ud af hans lejlighed. Ikki klynkede let, da Erin greb fat i hans hår, hårdt. *Vil hun…* Ikki nåede ikke at tænke længere, før den brændende smerte skød ind i hans ryg og et gispede støn forlod hans mund. "Erin." stønnede han, stemmen fuld af lyst. Ikki satte tempoet op, kunne ikke forstå sit held at Erin rent faktisk gjorde det. Ikki kunne ikke holde sine støn tilbage mens han bevægede sig, vidste han ikke ville kunne holde længe endnu, nu Erin også påførte smerte.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Ikki & Erin - Page 2 Empty Sv: Ikki & Erin

Indlæg  Pernille Man Mar 14, 2022 10:20 pm

Erin følte sig usikker, da Ikki klynkede. Hun var stadig ikke sikker på lyden, men heldigvis forsikrede Ikkis gispende støn, Erin om, at hun gjorde noget rigtigt. Erin følte nærmest at hun kunne smelte i Ikkis arme, da han stønnede hendes navn, på den måde han gjorde. Erin så tændt på Ikki *Skal jeg fortsætte?* Erin havde fået smag for, at prøve at finde flere ting, hun kunne gøre, da kunne få Ikki til at komme med sine vidunderlige, klynkende støn. Erin greb hårdt Ikkis kæbe og pressede let "Se mig i øjnene, når du kommer" sagde Erin forpustet i en kommanderende tone og prøvede at se hård ud.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Ikki & Erin - Page 2 Empty Sv: Ikki & Erin

Indlæg  Admin Man Mar 14, 2022 10:34 pm

Ikki så på Erin ud af øjenkrogen, tuer ikke se direkte på hende, men hans lyst var ikke til at skjule i hans blik, eller spørgsmålet om mere. Ikki klynkede lidt og lukkede sine øjne da Erin greb hårdt fat i hans kæbe, han var ikke van til smerte direkte ved ansigtet. Ikki adlød dog hurtigt Erin og åbnede sine øjne og drejede sit hoved mod hende. Det gøs ned af ryggen på Ikki da han så Erins blik, og det skubbede ham over kanten. Ikki stødte en sidste gang op i Erin og stønnede, og måtte tvinge sig selv til ikke at lukke øjne eller krybe sig sammen, og klynkede let mens han holdte øjenkontakt med Erin og åbnede sin mund let for at hive luft ind, mens orgasmen rullede igennem hans krop. Ikki tuer ikke tage blikket fra Erin og hev efter vejret og faldte let sammen i sin krop. *Har jeg mere end et kink?* Ikki havde tidligt opdaget at han tændte på smerte, vidste at han godt kunne li bossy kvinder, men den tone og blik fra Erin havde tændt noget nyt i ham.


Sidst rettet af Admin Tirs Mar 15, 2022 9:28 am, rettet 1 gang
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Ikki & Erin - Page 2 Empty Sv: Ikki & Erin

Indlæg  Pernille Tirs Mar 15, 2022 7:49 am

Erin blev stadig lidt forvirret over Ikkis klynk. Hun var bange for, at hun havde overtrådt en grænse og gjorde Ikki ondt. Men da hun så Ikkis blik, forsvandt tvivlen og forvirringen igen. *Han kan lide det* Tanken opstemte Erin og hun stønnede højt og liderligt, da Ikki kom. Erin holdte intenst øjenkontakten med Ikki, mens han kom. *Så fucking frækt* Erin lå forpustet under Ikki og smilte tilfreds op til ham. Erins åndedrag og hjerteslag faldt langsomt til ro. Erin smilte op til Ikki, gav ham et hurtigt, fyldigt kys og pressede lidt på hans skulder for at han skulle fjerne sig. Ligesom sidst gik hun ud på badeværelse, tissede og tørrede sig. Erin kom tilbage og smilte roligt til Ikki. Hun samlede sin g-streg op og gled den på. Hun fandt så sine shorts, som hun trak på og spændte.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Ikki & Erin - Page 2 Empty Sv: Ikki & Erin

Indlæg  Admin Tirs Mar 15, 2022 9:41 am

Ikki klynkede fordi det gjorde ondt, det var en reaktion han ikke kunne holde tilbage, men han nød det, havde lyst til mere så snart han havde fået lidt. Ikki smilte tilfreds da han så Erins smil og tillod sine øjne at falde lidt i og bare nyde følelsen lidt. Ikki gengældte Erins kys og flyttede sig fra hende. Ikki satte sig på sengen og så efter Erin, nød synet af hende. Ikki tog kondomet af og tvang sig selv op og stå og tog indpakningen fra gulvet og smed begge dele ud. Ikki gik tilbage til sengen og dumpede ned og sidde. Han var mere end tilfredsstillet og en smule doven nu og havde ikke lyst til at bevæge sig. Ikki smilte til Erin og kiggede lidt på hende mens hun samlede sin g-streng op og tog dem på, men hans øjne blev lidt større da hun også tog sine shorts. “Går du?” Ordene var ude får Ikki kunne stoppe sig selv og han havde lydt små desperat. *Fuck* Ikki tvang sig selv til at slappe af og grinte svagt. “Jeg mener… det er sent, du kan blive her i nat. Sengen er ikke stor, men jeg har ikke noget imod at dele, eller sove på gulvet hvis det er bedre.” Sagde Ikki og prøvede at lyde afslappet, men det fungerede ikke helt. *Nu går hun da helt sikkert* Ikki kløede sig lidt i nakken og slog blikket lidt væk fra Erin.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Ikki & Erin - Page 2 Empty Sv: Ikki & Erin

Indlæg  Pernille Tirs Mar 15, 2022 5:54 pm

Erins blik skød til Ikki. *Hvordan.. hvordan var det han lød?* Hun studerede ham lidt, da han grinte. *Hørte jeg forkert?* Erin stod og så undrende på Ikki, men en mærkelig følelse i sit indre. Hun var ikke som sådan vant til at blive inviteret til at blive – enten gik hun af sig selv, lige efter, og hvis de faldt i søvn, sneg hun sig ud midt om natten. Så hun var lidt usikker på, hvad hun egentlig selv ville. Da Ikki talte igen, var det som om, at Erin kunne høre, at hun ikke havde misforstået Ikkis tone første gang. *Han vil gerne have, at jeg bliver… tror jeg* Erin gik hen til sin telefon, der lå på sofabordet og samlede den op. Hun trykkede på den. ”Klokken er lidt over 2, så jeg kan bare fange en taxa…” sagde hun roligt, mens hun så på telefonen. ”… men… jeg vil gerne blive her hos dig… hvis du vil det..” sagde hun sødt og lagde sin telefon fra sig på bordet igen. Hun spændte sine shorts op igen og smed dem på gulvet, mens hun så indtagende på Ikki. Hun gik hen til ham, strøg sine arme om hans hals og lænte sig ned og kyssede ham. Erin gav slip på Ikki, kravlede op i sengen og lagde sig ned og smilte op til ham.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Ikki & Erin - Page 2 Empty Sv: Ikki & Erin

Indlæg  Admin Tirs Mar 15, 2022 6:06 pm

Erins blik hjalp ikke på Ikki nervøsitet, tydeligt at hun havde fanget hans desperation, klart hun ikke ville blive. Hvilken kvinde gad en desperat mand? Ikki løftede sit blik og så efter Erin, da hun gik hen til sin telefon. *Hun har ikke taget sin top endnu* Ikki blik faldt på den, men den lå alligevel på den anden side af bordet, da Erin havde smidt den da hun stod ved kommoden, så hun kunne stadig være på vej væk. Kunne bare være hun ikke gad døje med at svare ham, døje med at han tiggede mere. Ikki sank blikket lidt igen, da Erin snakkede om hun bare kunne fange en taxa, men han blik gled hurtigt op på hende igen, da hun sagde men. Ikki kunne mærke hans hjerte slog hårdere og han så bare på hende, usikker på om han virkelig kunne tillade sig at tro på hvad hun havde sagt. Ikki smilte da hun spændte sine shorts op og lod dem falde til gulvet igen. ”Jeg vil rigtig gerne have du bliver.” Sagde Ikki og smilte stort. Ikki nød fornemmelsen af Erins arme og vægten fra hende da hun læte sig ind over ham og han gengældte hurtigt kysset. Ikki så smilende ned på Erin, men sprang så op fra sengen. ”Ah, to sekunder.” Ikki samlede sine underbukser op fra gulvet og tog dem på. Ikki så tilbage på Erin og smilte stadig. Han tog sin dyne og lage den over Erin og lage sig ned ved siden af hende under dynen. ”Jeg kan finde et tæppe mere, hvis det er for tæt.” Sagde Ikki roligt, men lage stille en hånd på Erins hofte og trak sig lidt tættere op hende.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Ikki & Erin - Page 2 Empty Sv: Ikki & Erin

Indlæg  Pernille Tirs Mar 15, 2022 6:21 pm

Erin mærkede et mærkeligt tryk om hjertet, da Ikki virkede så glad over, at hun blev, og ovenikøbet sagde, at han rigtig gerne ville have, at hun blev.
Erin så lidt nysgerrigt efter Ikki, da han gik hen og samlede sine underbukser op og tog dem på. Erin fik en let farve i kinderne. *Kan jeg virkelig gøre ham så glad, bare ved at blive her og sove med ham?* Erin lod sig putte med et lille grin under dynen sammen med Ikki. Erin så Ikki i øjnene, bed sig ubevidst lidt i underlæben og sagde; ”Nej.. det er helt perfekt”. Hun gled sine arme om hans hals, pressede sig let op af ham og kyssede ham igen. Hun skilte dem ad og Erin smilte glad til Ikki. Hun tog sine arme til sig og lagde dem roligt i mellem dem i stedet.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Ikki & Erin - Page 2 Empty Sv: Ikki & Erin

Indlæg  Admin Tirs Mar 15, 2022 6:26 pm

Ikki så lidt nysgerrigt på Erins læber, han havde bemærket at hun gerne bed i sin underlæbe fra tid til anden, men han forstod ikke hvad det betød. Ikki smilte glad og gengældte Erins kys og trykkede hende lidt tættere ind til sig, men sin hånd på hendes hofte. Ikki lod Erin trække sig tilbage, men lod sin hånd blive på hendes hofte og lå stille og kiggede på hende. ”Hvad laver du ellers? Jeg mener, hvad kan du li at bruge din fritid på?” spurgte Ikki nysgerrigt.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Ikki & Erin - Page 2 Empty Sv: Ikki & Erin

Indlæg  Pernille Tirs Mar 15, 2022 7:54 pm

Erin lå roligt og så Ikki ind i øjnene. Det føltes mærkeligt intimt, hvilket vækkede en blanding af angst og kærlig varme i Erins indre. Erin smilte roligt ”Jeg tegner en del og syr… hænger ud med mine venner.. dem har jeg en del af.. og så er jeg mentor for unge talenter inden for kunstskøjteløb” sagde Erin stor smilende. ”Hvad med dig? Ud over at skate og se din familie?” spurgte hun nysgerrigt.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Ikki & Erin - Page 2 Empty Sv: Ikki & Erin

Indlæg  Admin Tirs Mar 15, 2022 8:50 pm

Ikki lå stille og lyttede til Erin. ”Fedt, du må tage mig med ud og skøjte en dag. Kan dog ikke love noget, har aldrig prøvet det, men har en ret god balance.” Sagde Ikki med et grin. Ikki smilte glad. ”Jamen, ud over det, så venner… Jeg tager lidt billeder fra tid til anden og så arbejder jeg i en kiosk.” Sagde Ikki roligt. ”Jeg hænger også gerne ud i nærheden af en skaterpark i området når jeg har tid, hænger ud med hvem der nu kommer der, så viser vi hinanden tricks og prøver at kopier hinanden.” Sagde Ikki med et stort smil. ”Hvad håber du at komme til at designe når du er færdig? Hverdags mode eller mere catwalk tøj. Undskyld, kender ikke rigtig termerne.” Sagde Ikki med et grin. Han nød det her. *Du ender med at blive såret* Ikki smilte roligt, han var ikke forelsket, men han var klart ved at udvikle et crush på Erin. Løgn, han havde udviklet et crush og håbede bare at få lov til at få så meget ud af det, inden Erin blev træt af ham.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Ikki & Erin - Page 2 Empty Sv: Ikki & Erin

Indlæg  Pernille Tirs Mar 15, 2022 9:44 pm

Erin smilte stort. ”Det vil jeg meget gerne” sagde hun varmt til, at hun måtte tage Ikki med ud og skøjte en dag. ”Måske det kunne være endnu en gruppeaktivitet.. ligesom at se horror film” sagde hun glad. ”Billeder?” gentog Erin spørgende og interesseret. ”Hvad for nogle billeder?” spurgte hun så indtaget. ”Og i hvilken kiosk arbejder du?” spurgte Erin roligt. Erin smilte varmt over, at Ikki virkede glad for skating. ”Hvis jeg lærer dig at stå på skøjter, skal du lære mig, at så på skateboard.. deal?” spurgte hun smilende. ”Det er okay… bare spørg.. Jeg er faktisk ikke helt sikker… Det kunne være fedt, at se sit design på hvert eneste gadehjørne, men også at lave noget one of a kind til catwalken” sagde hun og smilte tændt til Ikki. Hun studerede Ikkis smil, løftede sin hånd og strøg Ikki over underlæben. ”Jeg kan godt lide dit smil.. du smiler meget” sagde Erin og smilte stort til Ikki.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Ikki & Erin - Page 2 Empty Sv: Ikki & Erin

Indlæg  Admin Tirs Mar 15, 2022 9:56 pm

Ikki grinte stort. ”Ja, lyder helt fantastisk.” Ikki kunne godt li at være omkring andre, så det gjorde ham intet at de ikke ville være på to mands hånd, i hans øre lød det rigtig sjovt. Ikki trak stille på skulderne. ”Lidt af hvert, mest af mennesker. Jeg håber på at blive journalist, så det bliver ikke mit arbejde at skulle tage billeder, men hey, hvis jeg selv kan, er det nemmere. Jeg tager mange billeder af mine søstre, der jeg normalt har mit kamera med.” sagde Ikki roligt. Ikki havde ikke nogen af sine hobbier stående fremme, hverken kamera eller skateboard. Eftersom han ikke havde meget plads, pakkede han gerne alt ned, var meget opmærksom på at holde sit rum rydeligt. ”Bare en hjørne kiosk, ligger overfor universitet. Skal jo tjene penge på en eller anden måde.” Sagde Ikki roligt med et smil. Hans forældre ville gerne betale for ham mens han studerede, men Ikki kunne godt li tanken om at klare sig selv, og vidste han kunne komme til dem, hvis det virkelig gik galt. ”Deal” sagde Ikki med et stort smil. Ikki lyttede stille til Erin, nød at se hende tale om sine fremtidsdrømme. ”Nja, man behøver heller ikke have alt planlagt. Den ene dag designer du måske catwalk modeller, den næste dag en sød sommerkjole, den tredje, ja hvem ved… Måske skatertøj.” sagde Ikki drillende og smilte stort. Ikki mærkede sit smil falme lidt, da Erin talte om det, men grinte så lidt. Hun sagde hun kunne li det, men var det for meget? ”Ja, en vane, kan man vel sige. Man ved aldrig hvad livet bringer, så det er med at nyde øjeblikket.” Ikki så varmt ind i Erins øjne. ”Og ja, jeg nyder øjeblikket lige nu. Meget endda.” Sagde Ikki og smilte stort.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Ikki & Erin - Page 2 Empty Sv: Ikki & Erin

Indlæg  Pernille Tirs Mar 15, 2022 10:12 pm

”Det er en aftale” sagde hun smilende. Hun kunne sagtens arrangere, at gruppen kunne skøjte i den skøjtehal, som hun brugte til træning. Erin tog ikke selv billeder, men hendes uddannelse havde også lidt fokus på fotografi ift. hvordan stof og tøj så ud på billeder, i forskelligt lys osv. ”Det lyder som en god ide, at kunne tage billeder, når du vil være journalist” sagde hun roligt. ”Måske.. kunne du tage nogen…” *Af mig* ”..af mine designs på modeller en gang” sagde hun og smilte stort. ”Ah..” sagde Erin lidt opstemt og så overrasket på Ikki. ”Den kiosk kender jeg godt… der kommer jeg da engang i mellem” sagde hun smilende. ”Gad vide, om vi har set hinanden før?” spurgte hun retorisk og smilte lidt ved tanken. ”Deal” gentog Erin glad, da Ikki lovede at lære hende at skate. *Det er tomme løfter…* Erin grinte ”skatertøj ligefrem?” gentog hun, men tanken var spændende – der var meget forskelligt slags tøj og stilarter, som Erin endnu ikke havde designet i endnu. Erins smil falmede også, da hun Ikki gjorde. *Sagde jeg noget forkert?* Varmen i Ikki øjne, gjorde Erin sikker igen, og hun slappede af i skulderne, som hun ikke havde opdaget, at hun spændte. Erin kunne ikke stoppe sig selv fra at læne ind og kyssede Ikki kærligt, da han sagde, at han nød det her øjeblik. ”Det gør jeg også..” hviskede Erin lavt, da hun skilte deres læber. ”Du er sød” sagde hun smilende og strøg Ikki igennem håret.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Ikki & Erin - Page 2 Empty Sv: Ikki & Erin

Indlæg  Admin Tirs Mar 15, 2022 10:20 pm

Ikki smilte til at det lød som en god ide at han tog billeder. ”Klart, kunne være sjovt at prøve.” Sagde Ikki roligt. Ikki trak stille på skulderne, men kunne ikke lade hver med at smile. ”Måske, men tror nu jeg ville have kunne genkende dig på håret.” *Og hvor fucking smuk du er* Ikki grinte lidt, da Erin gjorde det. ”Ja, hvem ved, måske du får inspiration.” sagde han lettere drillende. *Ikke at jeg får lov til at hænge ud omkring dig særlig længe* Ikki gengældte Erins kys, kunne ikke stoppe sig selv fra at kysse hende kærligt igen. Ikki smilte varmt til Erin. ”I lige måde. Forstår ikke mit held lige nu.” sagde Ikki og så varmt på Erin. Han ville gerne lærer hende bedre at kende, meget bedre at kende. *Kan jeg spørger om en date? Nej, skræmmer hende bare væk… men* ”Ikke at vi skal rejse os nu, men tror du jeg kan få dit nummer i morgen? Så vi kan arrangere vores dates.” sagde Ikki. Han mente om de ting de allerede havde snakket om, men afprøvede ordet date, spændt på at se hvordan Erin ville reagere, få en føling om hvor han lå.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Ikki & Erin - Page 2 Empty Sv: Ikki & Erin

Indlæg  Pernille Tirs Mar 15, 2022 10:42 pm

Erin smilte roligt *Er Ikki bare med på alt jeg foreslår?* ”Mit.. hår?” gentog Erin lidt spørgende, og hev en af sine lokker foran sit ansigt. Næsten som om, hun ikke vidste, hvad han talte om. Hun smilte drillende til ham ”Mit hår skifte tit farve” sagde hun glad. ”Okay, okay.. rolig nu” sagde Erin grinende, da Ikki mente, at han var heldig. Hun mente at han smurte rimelig tykt på. Erins øjne skød til Ikkis og hun mærkede panikkens klamme greb om hendes hjerte. ”Ah… ehm..” begyndte Erin og trak sig ubevidst lidt fra Ikki. ”Jeg… dates?.. øhm.. Vi kan vel lave en gruppechat med de andre og aftale nærmere” sagde hun og prøvede at smile til ham. ”Det er nemmere, at koordinerer det på den måde, når vi alle sammen skal af sted… ikke?” sagde hun prøvende og smilte.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Ikki & Erin - Page 2 Empty Sv: Ikki & Erin

Indlæg  Admin Tirs Mar 15, 2022 10:56 pm

Ikki var oprigtig interesseret, men alt for at have en mulighed for at være sammen med Erin. Han ville få noget ud af det, selv bare det at tage billeder at noget han ikke var van til. Ikki så lidt spørgende på Erin, da hun så på sit eget hår, og grinte lidt da hun sagde det skiftede farve tit. ”Ja okay, så kan jeg godt se at det er svært.” sagde Ikki grinende. Ikki bemærkede hurtigt reaktion på hans ord, og han var glad for han havde forslået det så let. ”Ja selvfølgelig, klart det er nemmere.” Sagde Ikki roligt og smilte beroligende. ”Men… Vil jeg stadig kunne få dit nummer? Til måske, hvis vi skulle få lyst igen?” Sagde Ikki med et tændt smil. Det var ikke det eneste han var interesseret i, men hvis Erin tænkte at det var det, var hun måske mere rolig omkring ham. ”Eller du kan få mit, skrive når du får lyst.” Han spillede gerne en afslappet player, som Erin kunne ringe til når hun havde lyst, det var fint for ham.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Ikki & Erin - Page 2 Empty Sv: Ikki & Erin

Indlæg  Pernille Tirs Mar 15, 2022 11:21 pm

Erins holdning slappede lidt af, det Ikki tog let på hendes svar. *Ah.. måske lagde jeg for meget i hans ord?* Erin studerede hans øjne lidt, prøvede at vurderer, hvordan hun skulle reagerer. Hun endte med at sende ham et stort smil ”Du kan give mig dit nummer.. og så skal jeg nok skrive… hvis jeg får lyst” sagde hun lettere smilende. ”Ikki… jeg tror.. at jeg gerne vil sove nu… jeg er træt, det har været en lang dag” sagde hun smilende og lidt undskyldende. Det var rigtigt nok, at hun var træt, men hun ønskede også, at lukke ned for den her samtale.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Ikki & Erin - Page 2 Empty Sv: Ikki & Erin

Indlæg  Admin Tirs Mar 15, 2022 11:38 pm

Ikki smilte roligt, men kunne mærke at hans hjerte slog lidt hårdere. Han havde ødelagt det, men måske var han heldig hun ringede. Deres vennegrupper var også slået sammen nu, så der var mulighed for at de støtte på hinanden igen. ”Perfekt.” Sagde Ikki med et smil, til at Erin ville tage hans nummer. ”Ja selvfølgelig. Jeg er også selv træt.” Sagde Ikki roligt, tøvede lidt, men lænte sig så stille frem og gav Erin et kort kys. ”Sov godt.” Sagde Ikki med et smil. *Håber bare hun er her når jeg vågner*
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Ikki & Erin - Page 2 Empty Sv: Ikki & Erin

Indlæg  Pernille Ons Mar 16, 2022 7:05 am

Erin følte sig indvendigt lidt lettet, over at Ikki lod snakken med dates og hendes telefonnummer ligge. Det var ikke fordi, hun ikke ville se Ikki igen, men hun var påpasselig med at give sit nummer ud og tanken om dissideret at date nogen igen, skræmte hende. Erin besvarede roligt Ikkis kys. Hun lå og så indtaget på ham. "Sov godt" sagde hun stille og lænte sig frem og gav ham et længere, lidt hårdere kys. Hun skilte deres læber, og vendte sig, så hun lå med ryggen til Ikki. Hun rakte lidt tilbage, tog hans hånd og strøg den op på sit ene, nøgne bryst, mens hun samtidigt rykkede lidt tilbage. "Er det her okay?" spurgte hun roligt. Hun havde gjort sådan, at de lå i ske. Hun havde ikke presset sin bagdel helt op mod Ikki, men han var velkommen til at komme tættere, hvis han ville.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Ikki & Erin - Page 2 Empty Sv: Ikki & Erin

Indlæg  Admin Ons Mar 16, 2022 12:41 pm

Ikki havde kysset Erin kort, fordi han ikke ville skræmme hende mere, skubbe hende længere væk. Ikki gengældte dog hurtigt Erins kys og smilede stille. Ikki lå stille, men kunne ikke lade hver med at smile da Erin tog hans hånd og lage den rundt om hende selv. Ikki rykkede lidt tættere ind på Erin, så hans brystkasse lå tæt på af hende, men ikke pressede sit underliv mod hende. “Det er helt okay.” Sagde Ikki roligt og trykkede Erin lidt ind til sig. Ikki lå stille med armen om Erin og faldt stille i søvn.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Ikki & Erin - Page 2 Empty Sv: Ikki & Erin

Indlæg  Pernille Ons Mar 16, 2022 8:06 pm

Erin smilte roligt og varmt for sig selv, da Ikki rykkede tættere på hende. *Det her er rart.. og han synes, at det er okay* Erin lagde sin ene hånd oven på den Ikki brugte til at holde hendes bryst, og pressede blidt hans hånd lidt mere ind mod sig. Erin mærkede, at hun slappede af her i Ikkis arme, og faldte langsomt i søvn. Erin sov lidt uroligt, og vendte sig en del i løbet af natten, så hun endte med at sove siden af Ikki ansigt til ansigt. Om morgenen åbnede hun langsomt sine øjne, og så træt på Ikki, der vist stadig sov. Hun blinkede lidt med øjnene. Hun havde ikke glemt hvor hun var, men var overrasket over, at hun faktisk var blevet til det blev lyst. Erin studerede Ikkis sovende ansigt, strøg lidt forsigtigt ved noget af Ikkis hår, og fik et lidt varmt smil. Erin satte sig forsigtigt op og sneg sig forsigtigt over Ikki. Erin fandt sine shorts, som hun gled på og spændte. Hun listede hen til hendes top, som hun tog på og lynede den op. Erin listede hen til sofabordet, samlede sin telefon op og så hvad på displayet. Det var stadig tidligt om morgenen, men der var lyst uden for. Erin gik hen til døren, men stod så stille og så på den. *Gå…* Erin klemte sin telefon i sin hånd. Erin vendte roligt om og gik hen til siden af Ikkis seng. Hun satte sig på knæ og så lidt på Ikki. ”Ikki… vågn op…” hviskede hun og strøg ham over håret. ”Jeg tager hjem nu..” hviskede hun og så varmt ned på ham. ”..så giv mig dit nummer” hviskede hun.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Ikki & Erin - Page 2 Empty Sv: Ikki & Erin

Indlæg  Admin Ons Mar 16, 2022 8:30 pm

Ikki sov roligt. Selvom det ikke skete ofte at han sov sammen med andre, var han vokset op med at have sovet tit med sine søstre, så han krop havde lært at ligge stille, hvis der var andre i nærheden. Ikki havde altid sovet tungt, så han vågnede ikke da Erin strøg en hånd over hans ansigt, men han smilte stille i søvne over følelse. Ikki vågnede heller ikke da Erin rejste sig, men lod sig falde frem, og lå på maven og holdte om sin pude, nu hvor længe var ledig. Ikki blinkede stille med øjne, og løftede sig op på sine arme og så på Erin. ”Godmorgen.” sagde han med et gab og smed sig om på ryggen. Ikki så igen på Erin og smilte varmt. Hun var blevet, og havde endda vækket ham. Ikki sagde roligt sit nummer til Erin. ”Du vil ikke blive hænge til morgenmad? Jeg har ikke så meget, men jeg kan løbe ud efter noget.” Sagde Ikki og smilte roligt og satte sig op.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Ikki & Erin - Page 2 Empty Sv: Ikki & Erin

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 29 Forrige  1, 2, 3 ... 15 ... 29  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum