Miststales High School
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Dark & Kazha

2 deltagere

Side 9 af 15 Forrige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 15  Næste

Go down

Dark & Kazha - Page 9 Empty Sv: Dark & Kazha

Indlæg  Pernille Fre Maj 13, 2022 6:28 am

Kazha smilte tilfreds over Darks reaktioner over det han gjorde ved ham. Kazhas stønnen tog tydeligvis til, da Dark begyndte at bevæge sig hurtigere og hårdere. "Ah..åh ja.. mhmmm Beau" stønnede Kazha sageligt. Kazha kørte sine hænder ned fra Darks bryst ned over hans mave og ned af lårene, mens han kom med et tilfreds suk. *Mere.. Jeg vil mærke mere, smage mere, høre mere.. jeg kan ikke få nok* Kazha slikkede Dark op ad halsen, og kyssede ham hårdt lidt under øret på halsen. Kazha stoppede dog sig selv, da det var som om, at han kunne mærke Darks lår dirre lidt under hans hænder. "Beau... Rejs dig op" sagde Kazha blidt og forpustet. Kazha klynkede let, da han gled ud af Dark. "Se på mig, Beau" sagde Kazha dybt. "Se hvad du gør ved mig" sagde Kazha med et stemme dryppende af lyst, da Dark så på ham. Kazha havde sat sig med albuerne hvilende tilbage på bænkens ryg med let spredte ben, hans lem strittede op i luften og gav sig i små ryk, savnede at være i Dark og hans brystkasse gik hurtigt op og ned. Kazha sendte Dark et selvsikkert smil og flyttede sig ned for enden af bænken, så han ikke længere sad med ryggen mod ryglænet. "Kom her, Beau" sagde Kazha kærligt og rakte en hånd ud mod Dark. Kazha tog Darks hånd, da han kom ham nær og trak ham hen foran sig. Han fik Dark til at sætte sig ned over sig igen, så de sad ansigt mod ansigt, og Dark kunne have sine ben bag ved Kazha. Det var derfor Kazha havde flyttet sig. "Jaaa, Beau" gispede Kazha sageligt, da Kazha gled op i Dark igen. Kazha placerede sine hænder på Darks balder, og trak ham æggende frem og tilbage om ham, Kazha kunne også bevæge sine hofter lidt æggende i den her stilling. "Meget bedre..." stønnede Kazha sageligt. "Nu kan jeg se dig" stønnede han og så tændt Dark op i øjnene. Han kyssede ham grådigt, mens han begyndte at trække lidt hurtigere i Dark. Kazha stønnede inderligt og så Dark op i øjnene.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Dark & Kazha - Page 9 Empty Sv: Dark & Kazha

Indlæg  Admin Fre Maj 13, 2022 7:54 am

Dark stønnede ved lyden af Kazhas stemme, den lille form for ros der lå hans ord fik Dark til at ville gøre det bedre. Det gav et let sæt i Dark, da Kazha bad ham rejse sig. Havde han gjort noget forkert? Dark overvejede at være trodsig, ville ikke af med følelsen af Kazha i sig. Dark rejste sig klynkende, hadet følelsen af Kazha der gled ud af ham, og mærkede sine ben ryste let under sig. Dark vendte sig om og så på Kazha og åd ham med øjnene. Dark havde lyst til at række frem, røre ved Kazha, smage ham, mærke ham mere. Dark bed sig i læben og så sulten på Kazha, Darks egen brystkasse bevægede sig hurtigt og hans hals var rød af alt det blod som pumpede hurtigt igennem hans årer. Dark så på Kazha da han flyttede sig og tog hurtigt ved Kazha hånd og lod sig trække hen foran Kazha. Dark kravlede hurtigt over Kazha igen og tog ved Kazhas lem og hjalp det på vej ind i sig igen, tøvede ikke og gled hurtigt ned over Kazha igen og stønnede sageligt. Dark lage sine arme om Kazhas hals og stønnede da Kazha begyndte at bevæge ham. Dark så tændt ned på Kazha og smilte tændt til ham over at Kazha nu kunne se ham. Dark greb en håndfuld af Kazha hår og kyssede ham grådigt igen og begyndte hurtigt at bevæge sig igen da Kazha trak i ham. Dark så tændt ned i Kazhas øjne. “Godt?” Det var spørgende, men kunne også lige så vel være en kommentar om at Dark synes det var godt. “Kazha” stønnede Dark, satte farten op. Kazha virkede til at kunne li det hårdt og hurtigt, og Dark prøvede at støde Kazha hårdere og hurtigere. “Tal til mig…” stønnede Dark og så tændt på Kazha, ville høre mere af hans stemme.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Dark & Kazha - Page 9 Empty Sv: Dark & Kazha

Indlæg  Pernille Fre Maj 13, 2022 11:12 am

Kazhas smil blev større, da han så hvor sultent Darks blik var. Han elskede hvordan Dark så ud, det fik det til at rykke endnu mere i hans lem. Kazha havde fornemmet, at den sidste stilling var hård for Dark, det var den primære grund til, at han havde flyttet dem, men der var bestemt også for at få Dark til at vende mod sig, som han oprindeligt havde ønsket. *Han aner ikke, hvad det gør ved mig, at kunne se ham* Kazha stønnede sageligt over at Dark greb ham i håret og også selv bevægede sig. Kazhas øjne svømmede af lyst, da han så op på Dark, da han spurgte om det var godt. "Fan.. fantastisk" stønnede Kazha dybt. Kazha stønnede højere, da Dark satte farten op. Kazhas blik blev et split sekund lidt forvirret. *Tal til ham?* Kazha smilte hurtigt til Darks ønske. "Du er så fucking sexet" sagde Kazha forpustet og dybt. "Ah.. mhmmm ja.. bliv ved... Lige sådan der" stønnede Kazha og kyssede Darks hals. "Knep mig.. åh ja Beau, knep mig" stønnede Kazha lystent. "Beau.." stønnede Kazha og så bedende Kazha op på øjnene. "Jeg... Jeg kommer snart" stønnede han.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Dark & Kazha - Page 9 Empty Sv: Dark & Kazha

Indlæg  Admin Fre Maj 13, 2022 12:14 pm

Dark stønnede over Kazhas dybe stemme, ville have flere af hans ord. Dark blev opmuntret af Kazha stønnen og prøvede at finde en hastighed han kunne holde til, som samtidig fik det vidunderlige støn ud af Kazha. Dark stønnede igen da Kazha talte og rykkede lidt i Kazha hår. *Tal mere* Dark så sulten på Kazha, men lænte sit hoved lidt tilbage da Kazha kyssede hans hals og stønnede over lyden af hans stemme. Dark holdte rytmen som Kazha havde sagt han ville have. Dark stønnede højt og en smule klynkende hver gang Kazha kaldte ham Beau. Dark så ned på Kazha da han kun kaldte på ham og smilte over de bedende øjne. “Kom i mig.” Stønnede Dark og smilte selvtilfreds. “Fyld mig helt ud.” Sagde Dark tændt og kyssede Kazha vildt uden at bryde sin rytme. Dark var klar over der var et kondom mellem dem, men så meget som Kazha allerede fyldte ham ud, ville Dark kunne mærke når han kom. *Måske en dag…* Dark stønnede ved tanken om at Kazha kom i ham uden kondom, virkelig fyldte ham til bristepunktet. “Kazha” stønnede Dark og så tændt ned på ham.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Dark & Kazha - Page 9 Empty Sv: Dark & Kazha

Indlæg  Pernille Fre Maj 13, 2022 5:32 pm

Kazha var vild med de små ryk i hans hår. Ikke fordi han tændte på smerte, men for ham signalerede de Darks ivrighed, hvilket tændt ham helt vildt. Han elskede også reaktionerne han fik på kælenavnet Beau. Kazha stønnede tilfreds over Darks ord. "Javel, Beau" stønnede Kazha dybt og besvarede Darks vilde kys. Der gik ikke længe før Kazha støn ændrede sig og han kom sageligt i Dark. Kazha brød ikke øjenkontakten med Dark, mens han kom og hans blik blev fyldt med nydelse. "Ah... Så god, Beau" sagde Kazha tilfreds og kyssede Darks hals. Kazha så ned på Darks lem "skal jeg hjælpe dig?" sprugte Kazha og strøg sin hånd ned og tog om Darks lem. Han så lidt spørgende op på Dark og gav ham et fyldigt kys. Dark ville kunne mærke Kazha tunge, varme åndedrag mod sit ansigt.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Dark & Kazha - Page 9 Empty Sv: Dark & Kazha

Indlæg  Admin Fre Maj 13, 2022 6:13 pm

Dark holdte tilfreds øjenkontakten med Kazha mens han kom, nød fornemmelsen af Kazhas lem der pulserede i ham. Dark stønnede tilfreds da Kazha kyssede hans hals. “Glad for at du nød det.” Sagde Dark tilfreds og lod sin hånd glide ud af Kazhas hår. Dark så ned af sig selv da Kazha talte og stønnede let da Kazha tog ved ham. Dark var hård, men havde ikke noget behov for at komme. Dark gengældte Kazhas kys og holdte løst sine arme om Kazhas hals. “Du har gjort rigeligt.” Sagde Dark tilfreds og var ved at få styr på sit eget åndedræt igen. I en anden situation, hvor de ikke var i det fri, ville Dark nok være gået med til en omgang mere. “Men hvis jeg skal kunne køre os hjem, er jeg nød til at gemme noget energi.” Sagde Dark med et drillende smil og kyssede Kazha fyldigt. Trods hans ord, blev Dark alligevel siddende, ansigtet tæt ved Kazhas, nød fornemmelsen af deres varme åndedræt som blandede sig med hinanden, nød efterspillet af god sex. Dark havde ikke lyst til at rejse sig, nød fornemmelsen af Kazha i sig, nød at sidde så tæt med ham. *Kan ikke sidde her for evigt* Dark rejste sig stille og klynkede let da Kazha gled ud af ham. Darks lem var allerede ved at blive slapt, nu han ikke blev stimuleret. Dark samlede sine underbukser og bukser op fra jorden og hoppede hurtigt i dem igen og satte sig på bænken ved siden af Kazha. “Du bliver egentlig ved med at sige, at jeg kan få ud hvad jeg vil i det her.” Sagde Dark og så nysgerrigt på Kazha. “Jeg kan få flirt, sex, kys eller bare en ven. Hvad vil egentlig gerne have?” Spurgte Dark roligt.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Dark & Kazha - Page 9 Empty Sv: Dark & Kazha

Indlæg  Pernille Fre Maj 13, 2022 7:32 pm

Kazha smilte lidt drillende op til Dark. "Gjorde du ikke det?" spurgte han selvsikkert. Kazha blev lidt overrasket over, at Dark sagde, at Kazha havde gjort rigeligt. Kazha gav slip på Darks lem og tog løst om hans liv. Han gengældte Darks fyldige kys og tog lidt hårdere om ham. Kazha blev siddende med et skævt smil og så op på Dark med et tilfreds blik. Han nussede ham ved lænden og nød denne intime nærhed, som de havde med hinanden i det her øjeblik. Kazha gispede lidt brokkende, da han gled ud af Dark. Kazha tog kondomet af og bandt en knude på det. Han kom det i lommen, trak sine bukser op og lynede dem. Kazha smilte roligt til Dark. "Jeg er egentlig interesseret i det hele. En flirt er altid sjovt, sex er altid fantastisk... I hvert fald med dig.. og venner er rart" sagde han roligt og smilte til Dark.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Dark & Kazha - Page 9 Empty Sv: Dark & Kazha

Indlæg  Admin Fre Maj 13, 2022 7:46 pm

Dark smilte drillende, men havde et tilfreds udtryk. “Slet ikke dårligt.” Sagde Dark tilfreds. Dark havde fokuseret på Kazha og ikke hans egen nydelse i denne omgang. Dark sagde ikke noget til Kazha overraskede udtryk. *Jeg har vel lov til at sige nej* Dark ville hellere ikke indrømme af den første orgasme Kazha havde givet ham, stadig sad i kroppen på ham, og han frygtede oprigtig at hvis Kazha gav ham en orgasme mere, at han ikke ville have kræfter i benene til at holde hans motorcykel oppe. Dark lod sig nyde det intime i mellem dem, ikke en følelse han var van til, en følelse han normalt flygtede fra. Men noget ved Kazha gjorde ham rolig, tillod ham at nyde det uden at frygte at skulle ligge mere i det. Dark lyttede roligt til Kazha og smilte tilfreds. “Ja kan ikke løbe uden om at sex med dig er godt.” Sagde Dark tilfreds og lagde en hånd mod Kazha nakke og nussede stille hans nakkehår. “Så en løs aftale om sjov? Vil gerne arbejde videre på hele ven delen, hvis det er fair med dig, men har ikke meget lyst til at undvære sex delen.” Sagde Dark og lænte sig ind og kyssede Kazha hals. “Så jeg hænger gerne ud med dig, uden det skal føre til noget.” Sagde Dark og kyssede Kazhas hals igen. “Men jeg tillader også booty calls.” Sagde Dark flirtende og lænte sig tilbage igen, men holdte sin hånd ved Kazhas nakke. “Jeg håber også du vil tage mig med ud igen, vil gerne opleve mere af miljøet.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Dark & Kazha - Page 9 Empty Sv: Dark & Kazha

Indlæg  Pernille Fre Maj 13, 2022 8:35 pm

Kazha smilte glad over, at Dark sagde, at det slet ikke have været dårligt. Han havde heller ikke regnet med det udfra Darks dejlige reaktioner. Dark havde bestemt liv til at sige nej, Kazha havde bare ikke regnet med det. De fleste mænd gik mest op i deres egen nydelse, men Dark var selvfølgelig også kommet en gang i forvejen. Kazha lyttede roligt til Darks ord og nød hvert et kys han fik. Han følte, af han havde sagt noget, der havde gjort Dark glad. "Venner med fordele... Venner, der har sex" sagde Kazha roligt og smilte. Man kunne nok ikke helt kalde dem venner endnu, men de var da godt på vej. "Lad os aftale... At vi mødes, når vi har lyst... Enten til det ene eller det andet... Hænge ud eller sex... Eller begge dele" sagde Kazha med et smil. Han havde nogle lignende løse aftaler med andre, så at tilføje en mere gjorde ham intet. De andre mænd, han havde sådan en aftale med, så han med varierende mellemrum og der var ikke mange af dem.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Dark & Kazha - Page 9 Empty Sv: Dark & Kazha

Indlæg  Admin Fre Maj 13, 2022 8:51 pm

Dark nikkede til venner med fordele. Dark havde ingen faste aftaler med nogen. Hvis han havde brug for sex, gik han i byen og tog med den hjem som virkede interesseret. Indtil videre havde det mest været kvinder. Ellers brugte han dating apps eller lignede for at finde mænd som var interesseret. “Hvad nummer i rækken er jeg så?” Sagde Dark drillende. Dark var ikke naiv nok til at tro at han var den første eller eneste Kazha havde den form for aftale med. Darks evner var nok også en del rigere end andre Kazha havde sex med, eftersom at Dark havde meget lidt erfaring omkring sex med andre mænd. Dark ventede ikke på et svar, spørgsmålet havde været retorisk og var for at drille, og strak sig. “Skal vi se at komme tilbage til byen? Vi kan stoppe på vejen og få noget at spise hvis du er sulten.” Sagde Dark og rejste sig op.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Dark & Kazha - Page 9 Empty Sv: Dark & Kazha

Indlæg  Pernille Fre Maj 13, 2022 10:25 pm

Kazha smilte lidt hemmelighedsfuldt til Dark over hans spørgsmål. Han vidste, at det sikkert var retorisk, men han havde lagt mærke til, at Dark flere gange var kommet med kommentarer omkring om han var den eneste eller den Kazha fortrak. "Du er min ynglings bund" sagde Kazha drillende og rejste sig. "Det lyder som en plan. Jeg er også ved at være sulten" sagde Kazha og begyndte langsomt at gå ned af bakken mod Darks motorcykel.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Dark & Kazha - Page 9 Empty Sv: Dark & Kazha

Indlæg  Admin Lør Maj 14, 2022 7:58 am

Dark følte det som et slag i maven da Kazha sagde at Dark var hans ynglings bund. Tonen havde været drillende, så der var intet at tage seriøst i det. Men Dark kunne mærke han hadet at Kazha havde sagt det, følt grund til at sige det. Havde Dark lagt op til at Kazha skulle opføre sig på den måde? Virkede han desperat efter opmærksomhed? Det smilende udtryk Dark havde haft, falmede, men han var bevidst nok om ikke at se pissed ud. Der var ingen grund til at få Kazha til at lægge mærke til mere. Dark gik stille ned af bakken med Kazha. “Noget bestemt du kunne tænke dig, eller skal jeg forsætte vores eventyr?” Sagde Dark roligt, skjulte sin irritation over Kazhas ord. Dark gik hen til sin motorcykel og lukkede sædet ordentligt ned. Dark havde haft så travlt før, at han ikke have lukket rummet ordentligt. Dark tog hjelme og rakte den ene tilbage til Kazha, før han selv trak sin over ansigtet og lod sin facade falde lidt mere i skjulet af hjelmen mens han trak i sine kørehandsker.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Dark & Kazha - Page 9 Empty Sv: Dark & Kazha

Indlæg  Pernille Lør Maj 14, 2022 5:36 pm

Kazha lagde mærke til, at Darks smil forsvandt, men han forstod ikke hvorfor. Han havde jo bare sagt, at Dark var hans ynglings bund? Hvad var der galt i det? Kazha smilte roligt til Dark. "Det er op til dig.. hvis du har et sted, du gerne vil vise mig, er jeg frisk på at prøve det. Hvis ikke, så har jeg bestemt steder, som jeg kan vise dig" sagde Kazha med et venligt smil og tog imod hjelmen. Han trak den over hovedet og afventede, at Dark sagde hvad han ville.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Dark & Kazha - Page 9 Empty Sv: Dark & Kazha

Indlæg  Admin Lør Maj 14, 2022 9:09 pm

Dark rystede stille sit hjelm dækkede ansigt. “Jeg har ikke noget bestemt sted. Jeg har måske et sted i tanker, men det ligger langt herfra. Kan jeg vise dig en anden gang.” Sagde Dark og slog visiret op på sin hjelm, så Kazha kunne se hans øjne og smilte mere oprigtigt. Dark kunne stadig mærke irritation i sin krop, men det var i bund og grund irritation på sig selv. Dark kendte ikke til sit ubevidste ønske om at være anerkendt, være nogens første valg. Dark havde aldrig været nogen første valg i hele sit liv. Han gemte sit ønske bag humør og flirteri, hvor han kunne få en følelse eller ide om at være eftertragtet. Men Kazha ord havde ramt hoved på sømmet, direkte sagt at Dark i hvert fald var Kazhas yndlings bund. De kendte knap hinanden, det var sex og intet andet, så det burde ikke betyde noget for Dark. Men det gjorde det, og Dark hadet det.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Dark & Kazha - Page 9 Empty Sv: Dark & Kazha

Indlæg  Pernille Lør Maj 14, 2022 9:58 pm

Kazha smilte venligt. "Det er en aftale. Så tager vi mit sted denne her gang. Det ligger ned tæt på Shina street - ved du hvor det er? Eller skal jeg nok prøve at guide dig, mens vi kører" sagde Kazha og trak hjelmen over hovedet. Han ventede til af Dark satte sig på motorcyklen, hvorefter han satte sig bagved og gjorde som før. Sad som Dark sagde, og lænte sig med i svingene. Hvis Dark havde behov for det, viste Kazha vej undervejs ved at klemme Dark i den side han skulle dreje, når han skulle dreje. Da de ankom til det sted, hvor Kazha havde vist Dark hen, steg Kazha af og hen hjelmen over hovedet. Han rodede sig lidt i håret og satte hjelmen ved Darks motorcykel. Han så op på en restaurant, der hed 'La'Louis'. Kazha åbnede døren for Dark og fik vist et bord. Stemningen var afslappet og hyggelig, men stadig lidt fin. De fik hver et menukort, som Kazha roligt åbnede. "De har mange standard cafe retter, hvor kvaliteten bare er det bedre" sagde Kazha med et smil. "Kazha!" lød en glad stemme og en smuk kvinde kom hen mod deres bord. "Og så er det et sted, hvor.. sådan nogen som mig altid kan føle sig hjemme" sagde han smilende. Han prøvede indirekte at fortælle Dark, at der her var et sted, hvor homoseksuelle kunne komme og være sig selv, uden at frygte noget. Kvinden lagde sine arme om Kazhas hals bagfra og gav ham et kys på kinden. Kazha rakte selv bagud og lagde en arm om kvinden. "Hej Louise" sagde Kazha varmt. "Længe siden. Hvordan har du det?" spurgte kvinden varmt og smilte venligt. "Godt. Hvad med dig?" spurgte Kazha venligt. "Godt. Maria har hænderne fulde med ungerne, men det er fantastisk at blive mor igen, igen" sagde hun glad. Hun vendte sig opmærksomhed mod Dark. "Og hvem er denne flotte fyr? En kæreste?" spurgte Louis drillende, mens hun rakte Dark sin hånd og skød ham er venligt smil. "Nej. Dark er en ven" sagde Kazha med et forsikrende smil til Dark. Kazha kunne aldrig finde på at fortælle nogen, hvad deres sande forhold var og risikere at 'skubbe' ham ud af skabet. Louis smilte "en ven af Kazha er en ven af mig, du er altid velkommen her Dark" sagde hun smilende. En af medarbejderne bag baren kaldte på Louis. "Kazha.. lad os finde et tidspunkt at ses snart.. Nyd jeres mad" sagde hun venlig og gav Kazhas skulder et klem og sendte Dark et kærligt smil. Kazha nikkede og smilte til hende. "Louis og hende kone har lige fået deres andet barn.. vi mødte hinanden på en bytur for mange år siden... De vilde år lige før vi blev 20" sagde Kazha grinende.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Dark & Kazha - Page 9 Empty Sv: Dark & Kazha

Indlæg  Admin Lør Maj 14, 2022 10:47 pm

Dark nikkede roligt. “Jeg ved hvor Shina Street er, du kan guide når vi nærmer os.” Sagde Dark roligt og slog sit visir ned igen. Dark satte sig op på sin motorcykel og begyndte at tænde den, mens Kazha satte sig op. Dark sparkede den igen og begyndte at køre afsted. Dark holdte ind og lod Kazha om at hoppe af først, før Dark steg af sin motorcykel og tog sin hjelm af og kiggede på stedet. Dark kendte området, men havde aldrig besøgt denne restaurant før. Dark gik med ind og så sig lidt om. Dark synes ikke han rigtige passede ind i hans outfit, som var mere passende når man kørte på motorcykel og han bukser var en smule støvet efter at være smidt på jorden. Dark satte sig roligt ned og smilte til tjeneren som gav dem deres menukort og kiggede ned i det. Dark kiggede på Kazha da han talte og lyttede roligt. Dark kiggede mod kvinden som kaldte på Kazha og studerede hende lidt. Hun var smuk, Dark var ikke blind selvom hans tiltrækning lå i den anden retning. Dark kiggede på Kazha og nikkede, han forstod hvad Kazha mente. Dark sad roligt og lyttede til Kazha og kvinden Louis tale sammen. Dark smilte til kvinden og tog i mod hendes hånd. Dark smilte stille til Kazha og vendte opmærksomheden mod Louis igen. “Mange tak Louis.” Sagde Dark venligt og gav hendes hånd et venlig klem før han slap hendes hånd igen. Dark så efter Louis og vendte så sin opmærksomhed mod Kazha igen og smilte varmt over Kazhas grin. “Så du brød også loven før du blev 21?” Spurgte Dark drillende. “Hun har en god aura omkring sig.” Sagde Dark roligt.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Dark & Kazha - Page 9 Empty Sv: Dark & Kazha

Indlæg  Pernille Lør Maj 14, 2022 11:28 pm

Kazha spærrede lidt overrasket øjnene op, men kunne ikke lade vær med at grine. Han havde da vist lige indrømmet, at han havde brudt loven før han blev 20. "Åh ha, Beau... Du skulle bare vide.." sagde Kazha med et gådefuldt og drillende smil. "Efter mange år, hvor jeg gjorde alt for at stille min mor tilfreds, gjorde jeg oprør... Jeg flyttede hjemmefra.. havde sex med hvem end der tilbød sig og brød loven.. på mere måder end en... Lige lidt hjalp det selvfølglig, mor var ligeglad.. så længe jeg ikke blev arresteret... Men... Så mødte jeg Janho... Min eks... Og jeg... Jeg tror bare, at jeg begyndte at hvile mere i mig selv... At jeg var god nok.. som jeg er" sagde han roligt og sendte Dark et afslappet smil. "Louis var lidt ligesom mig... Indtil hun mødte Maria... De er fantastiske.. Har varme og store hjerter" sagde Kazha varmt.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Dark & Kazha - Page 9 Empty Sv: Dark & Kazha

Indlæg  Admin Søn Maj 15, 2022 11:14 am

Dark smilte lidt over at have fået Kazha til at grine og fange ham i en fortalelse. Det virkede ikke til at Kazha havde fanget at Dark havde sagt også, men det lød også til at Kazha havde gjort meget andet end at drikke før den lovlige alder. Dark lytte stille til Kazha, kunne ikke rigtig relatere til hvad Kazha fortalte. Alle voksne i Darks unge liv, havde været ligeglad med ham. Den sidste familie han havde været ved, havde da holdt øje med ham, men han havde været den ældste og tog sig mere af de andre børn, en vane fra forrige familie. Familien lod ham gøre hvad han ville, ingen faste sengetider eller tidspunkter han skulle være hjemme. Dark hev dog aldrig alkohol eller andet hjem i huset, i respekt for de yngre børn. Dark så tænksomt blikket ned og smilte lidt trist for sig selv. “Ja, den rigtige kan gøre meget.” *Både godt og skidt.* Dark så i retningen af Louis igen. “Du kaldte mig ven overfor hende.” Sagde Dark roligt og så på Kazha igen. “Hvis du stoler på hende, har jeg ikke noget imod at du fortæller hende at du skubber mig ned i madrassen.” Sagde Dark og sendte Kazha et drillende smil. “Jeg skal ud på et tidspunkt. Hvis, lyder hårdt, men ligegyldige mennesker, ved det, tror jeg det vil være nemmere for mig at fortælle det til de vigtige hen af vejen.” Sagde Dark roligt og slog tænksomt blikket lidt ned. “Ærligt, er det kun Chiyo og Daisuke som jeg virkelig har betænkeligheder ved.” Sagde Dark. “Alle andre mennesker, kan mene og tænke om mig som de vil.” Sagde Dark og løfte sit hoved og smilte selvsikkert til Kazha. “Jeg ved hvem jeg er.” Sagde Dark selvsikkert.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Dark & Kazha - Page 9 Empty Sv: Dark & Kazha

Indlæg  Pernille Søn Maj 15, 2022 12:10 pm

Kazha løftede undrende sit ene øjenbryn lidt. "Ja?" sagde han lidt spørgende til at han havde kaldt Dark en ven overfor Louis. Kazha rynkede lidt på sine bryn. "Jeg har intet behov for som sådan af fortælle andre, hvem jeg ikke har og har sex med... Det er ikke ligefrem sådan, jeg plejer at introducere folk" sagde Kazha roligt. "Desuden synes jeg, at det er noget, du selv skal fortælle folk.. ligegyldigt om du synes, at de er ligegyldige eller ej" sagde Kazha roligt. *Du ved hvem du er... Gør du virkelig, Beau?* Kazha smilte til tjeneren, der kom hen til dem og bestilte pasta og en vand. Han lænte sig afslappet tilbage i stolen og studerede Dark lidt. "Hvorfor har du betænkeligheder ved Chiyo? Der har aldrig været noget problem med hende fra min side" sagde Kazha roligt.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Dark & Kazha - Page 9 Empty Sv: Dark & Kazha

Indlæg  Admin Søn Maj 15, 2022 12:47 pm

Dark smilte roligt og trak på skuldrene. “Måske også for hårdt sagt.” Sagde Dark ærligt. “Jeg er ikke rigtig typen der skjuler mig selv.” Sagde Dark. “Jeg er hellere ikke typen der vifter rundt med min seksualitet, ærligt. Folk må tænke hvad de vil.” *De fleste* Dark bestilte en salat og en vand og så sig stille omkring. Han kunne godt li omgivelserne og kunne se flere pladser der ville være gode med en kop kaffe og en bog. Dark så på Kazha da han talte igen. “Jeg har hellere ikke direkte betænkeligheder ved Chiyo. Jeg tror Chiyo er meget åben omkring den slags. Men hende og Daisuke er sammen, derfor har jeg betænkeligheder.” Sagde Dark. Mere detaljeret grund ville Dark ikke ind på. *Chiyo har allerede på fornemmelsen om mine tanker, ingen grund til at give hende et grundlag til at mistænke mere*
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Dark & Kazha - Page 9 Empty Sv: Dark & Kazha

Indlæg  Pernille Søn Maj 15, 2022 3:57 pm

Kazha rynkede lidt på brynene med et roligt smil. ”Der er ikke nogen her, der beder dig om at skjule dig…Jeg fortæller ikke folk, at vi har sex for at skjule det… jeg tænker bare ikke, at det er almindeligt lige at ligge ud med det… men hvis du foretrækker, at fortælle folk det, er det helt op til dig… det bestemmer jeg ikke” sagde Kazha roligt. ”Som du siger, folk må tænke, hvad de vil” sagde Kazha og trak lidt på skulderne. Kazha smilte roligt til Dark ”Jeg tænker, at Chiyo kan holde på en hemmelig… selv overfor Daisuke… han ved i hvert fald ikke, at jeg er til mænd, selvom jeg egentlig ikke har tænkt det som en hemmelighed” sagde Kazha roligt. Han tog en slurk af sin vand, da tjeneret kom med den.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Dark & Kazha - Page 9 Empty Sv: Dark & Kazha

Indlæg  Admin Søn Maj 15, 2022 4:18 pm

Dark så lidt på Kazha. Nej ingen bad Dark om at skjule sig, men ingen havde hellere aldrig bedt ham at vise sit rigtige jeg. Det havde været nemt at tilpasse sig hvad folk ønskede. *Jeg ved hvem jeg er* Dark vidste det var forkert, han tilpassede sig stadig folk omkring sig, men han var nød til at tænke han vidste hvem han var. Dark nikkede roligt til at folk kunne tænke hvad de ville uden at kommentere videre på det. Dark lyttede roligt til Kazha og tog en slurk af sit vand og kiggede lidt ned i glasset. “Jeg har stadig mine grunde til ikke at ville fortælle hende det.” Sagde Dark roligt. Chiyo havde set Dark kysse Daisuke. Hvis hun vidste der lå mere bag kysset end bare fuldskab… Dark tvivlede på at hun ville holde det hemmeligt for Daisuke. “Tror generelt ikke seksualitet er noget man diskutere med Daisuke.” Sagde Dark med et roligt smil og stilte glasset fra sig før han lænte sig tilbage igen og kiggede lidt på Kazha. “Jeg kunne virkelig ikke forestille mig dig bryde loven.” Sagde Dark med et drillende smil, prøvede at lede opmærksomheden væk fra sig selv igen.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Dark & Kazha - Page 9 Empty Sv: Dark & Kazha

Indlæg  Pernille Søn Maj 15, 2022 5:10 pm

Kazha smilte beroligende til Dark. "Det er som sagt helt op til dig selv, hvem du fortæller det og hvornår.. Det er ingen andres sag end din egens" sagde Kazha rolig. Kazha grinte lidt "Måske ikke seksualitet, men Chiyo har i hvert fald diskuteret sex med Daisuke.. mange gange" sagde Kazha og smilte varmt. Chiyo havde i hvert fald ikke ladet Erin og Kazha være i tvivl om, at hun var godt tilfreds i soveværelset. Kazha grinte lidt "Er det mon fordi du tænker, at jeg er kedelig eller stabil?" spurgte Kazha drillende. "Men jo... Jeg har brudt en del love.. men er aldrig blevet taget" sagde Kazha og smilte. "Det er dog en del år siden... Tror jeg" sagde han drillende. "Har du aldrig brudt loven?" spurgte Kazha roligt.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Dark & Kazha - Page 9 Empty Sv: Dark & Kazha

Indlæg  Admin Søn Maj 15, 2022 5:21 pm

Dark så lidt undrende op Kazha, kunne ikke få ordrerne til at hænge fast. Billedet af Daisuke og Chiyo på vej ud af badeværelset dukkede op for Darks indre øje og grinte svagt. “Godt for dem.” Sagde Dark uden nogen rigtig form for følelse. “Ville være mærkeligt andet når de er så forelsket.” Dark var mere end interesseret i at skifte emne nu. Dark smilte tilfreds og Kazhas grin, glad for at Kazha var villig til at skifte emne. “Langt fra kedelig.” Sagde Dark flirtende. “Bliver mere og mere nysgerrig på hvad love du har brugt.” Sagde Dark drillende. Dark nikkede roligt. “Åh jo, et par stykker. Begyndte at drikke allerede da jeg var 16, men den lov tror jeg ikke jeg er alene om at bryde.” Sagde Dark med et roligt smil. “Bryder stadig loven fra tid til anden.” Sagde Dark drillende.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Dark & Kazha - Page 9 Empty Sv: Dark & Kazha

Indlæg  Pernille Søn Maj 15, 2022 6:31 pm

Kazha grinte lidt. "Tja.. forelskelse er jo ikke garenti for god sex" sagde Kazha roligt. Kazha smilte flirtende tilbage til Dark, da han sagde, at Kazha var langt fra kedelig. Kazha tiltede hovedet lidt på skrå og sendte Dark et roligt smil, mens han satte sig roligt tilbage i stolen. "Hvad er det for nogle love, som du bryder fra tid til anden?" spurgte Kazha nysgerrigt. Kazha havde med vilje ikke fortalt Dark, hvad det var for nogle love, han havde brudt. Ikke fordi han ikke ville fortælle, men fordi han ville gøre Dark nysgerrig.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Dark & Kazha - Page 9 Empty Sv: Dark & Kazha

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 9 af 15 Forrige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 15  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum