Miststales High School
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Arbejde og måske karaoke?

2 deltagere

Side 1 af 3 1, 2, 3  Næste

Go down

Arbejde og måske karaoke? Empty Arbejde og måske karaoke?

Indlæg  Admin Man Maj 24, 2010 1:20 pm

Tifa gik stille ned af gaden. Den sidste time var overstået og Tifa var på vej på arbejde. Hun gik i sin skoleuniform, da hun ikke havde haft tid til at gå hjem og skifte tøj. Hun var også nød til at gå hjem i den, når hun engang fik fri.
Tifa gik og kiggede ind af vinduerne, hun var i god tid. Men der intet hun behøvede lige nu. Hun stoppede op foran en smykke forretning og kiggede på deres piercinger. Hun havde i noget tid nu, tænkt på at få en piercing i navlen. Hun smilte lidt. Det var endelig skønt ikke at bo sammen med sine forældre, hun kunne gøre hvad hun ville, og de ville have svært ved at finde ud af det. Hun vendte sig væk fra vinduet og gik hen til cafeen.
Caféen var lille og hyggelig, og det var mest piger der kom der, men der kom også drenge, og det var mest pågrund af tjenerne. Der arbejde kun piger her, og de gik i de sødste uniformer. Tifa smilede. Hun kunne godt lige uniformerne. Det var en kjole, som kun lige gik til det øverste af låren og hvor der var flere lag stof under, så den puffede ud. Kjolerne var røde, og ude over den havde de et forklæde.
Tifa gik ind og skiftede tøj. Hun så lidt på sig selv og smilte. Hun kunne ikke forstå hvorfor hun holdte så meget af den, men det gjorde hun, lige som med sin skole uniform, sikret fordi hun aldrig før havde gået i sådan noget før. Hun bandt sit hår op i en hestehalen og gik hen til en computer som stod ude bagved. Hun gik ind og søgte efter Takeshi. Hun vidste hun havde hørt det navn før. Hun fandt det med det samme og smilte. Ikke nok med at Takeshi-san så godt ud, hans far var også meget velhavende, ikke mærkeligt at alle pigerne ville være sammen med ham. Hvis pigerne kunne blive sammen med Takeshi-san, behøvede de aldrig mere at lave noget. Hun lukkede siden ned igen og gik ud for at arbejde.
Der var nogen få drenge der inde og de nød at pigerne gik omkring dem. Tifa gjorde hvad hun kunne, for at hendes borde altid var fyldt op med piger.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Arbejde og måske karaoke? Empty Sv: Arbejde og måske karaoke?

Indlæg  Pernille Tirs Maj 25, 2010 5:46 pm

Yuu smed sin smøg da han kom til butikken, han gik ind og købte de ting han skulle have, Yuu tog sig altid god tid når han handlede, han var blevet god til at kende tilbud, men det selvom han tog sig god tid tog det aldrig lang tid for han vidste som regel hvad han skulle have og hvad han og hans mor kan li. Han gik ud af butikken med en pose i hver hånd, han gik lidt væk fra butikken og stilte sig foran en lille hyggelig café, han havde aldrig været der inde men havde tit tænkt på det når han var gået forbi og ikke havde noget at lave, men der var for mange piger derinde til han gad. Han stilte poserne og tog sine smøger frem, han tog en ud og tog den i munden hvorefter han satte pakken med smøger tilbage i lommen. Med den anden hånd tog han sin lighter frem og prøvede at tænde sin smøg, men flammen gik ud før han kunne nå det, han vendte sig mod vinduet og fik den endelig tændt, han lod sit blik køre op af ruden og stod der lidt overrasket. Hans blik var ikke stoppet ved pigerne der sad ved bordet på den anden side af ruden, men en pige der var tjener. Han satte smilede sine poser på jorden og sin mobiltelefon op af lommen, han gik ind af døren, han tog sin smøg ud af munden ”Tifa-chan!” kaldte han med et smøret smil og holdte sin mobiltelefon op foran sig. Da hun vendte sig mod ham tog han et billede med sin telefon, hvorfor han gjorde det vidste han ikke helt, for at provokere eller for at vise det til Haru måske. ”Vi ses senere” sagde han mens han tog smøgen i munden igen og halvt vinkede til hende mens han var på vej ud af døren igen og kiggede på billedet han lige havde taget af Kimiko-chan i hendes søde uniform.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Arbejde og måske karaoke? Empty Sv: Arbejde og måske karaoke?

Indlæg  Admin Tirs Maj 25, 2010 7:18 pm

Tifa grinte og smilte til pigerne. De fleste gik på High school som kom her, både ældre, på samme alder og yngre. Men Tifa kunne snakke med dem alle, og hun morede sig. Hun havde en bakke i den ene hånd, da hun hørte sit navn blive råbt højt. Hun vendte sig smilende og skulle lige til at sige velkommen. Hun så lidt choket på Takeshi-san, men kunne ikke lade hver med at smile da hun så hans telefon. Hun grinte lidt og stilte sin bakke for sig, og råbte at hun lige tog en pause og løb ud af døren. "Hey, det kan du da ikke bare." sagde hun og prøvede at lyde sur, men det fungere ikke helt. Hendes søster havde selv brugt Tifa som model, når de ikke havde andet at lave, så Tifa havde intet i mod at stille sig op. "Giv mig den." sagde hun grinende og rakte ud efter mobilen. Men kunne tydeligt høre at hun intet havde i mod det.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Arbejde og måske karaoke? Empty Sv: Arbejde og måske karaoke?

Indlæg  Pernille Tirs Maj 25, 2010 7:33 pm

”Hvorfor ikke?” spurgte han mens samlede sine poser op fra hvor han havde sat dem. Han så lidt på hende i hendes uniform, det var vist første gang de så hinanden udenfor skolen, hendes i sit arbejdstøj og ham i sit almindelige tøj. Han så lidt på caféen *Hvorfor tog jeg overhovedet det billede?* tænkte han for sig selv og lod sit blik glide ned til bordet hvor der sad nogen piger og stirrede lige ud på dem, han så den sødeste af dem i øjnene uden at bevæge en ansigtsmuskel. Han så på Kimiko-chan igen ”Måske skulle jeg fortælle Haru at du arbejde her” sagde han og smilte hånende til hende. Det var sjovt at drille andre mennesker, han så tilbage på vinduet, pigerne gloede stadig, han så ned i jorden *hvad er det de vil have af mig?* tænkte han irriteret, men han kunne jo ikke brase ind og sige at de skulle glo på noget andet. Han så tilbage på Kimiko-chan og studerede hendes uniform, hun så nu meget sød ud.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Arbejde og måske karaoke? Empty Sv: Arbejde og måske karaoke?

Indlæg  Admin Tirs Maj 25, 2010 7:44 pm

Hun smilte lidt. "Fordi det er uførligt, især når vi ikke er venner. Men du kaldte mig Tifa-chan." sagde hun og smilte lidt. "Så du må beholde det." sagde hun og så ind gennem vinduet. Hvor kunne piger dog være dumme. Hun så på ham igen og smilte. "Gør du bare, så får vi sikret endnu en fast kunder. Men så skulle du sikret have en billed for jeg står sådan her." sagde hun grinende og så så alvorlig ud, løftede det ene ben op under sig og løftede arme op og krydsede dem bag nakken og stødtede dem op af sit baghoved lige under hestehalen og blinkede til ham. Hun grinte lidt og stilte sig normalt. Hun så lidt på hans vare. "Du har da handlet meget ind." sagde hun og så på ham igen. Hun så igen gennem vinduet og fik øjenkontakt med en af sine kolegaer og nikkede mod pigerne som blev ved med at glo ud på dem. Kollegaen nikkede og gik hen til dem, og fik deres opmærksomhed på noget andet.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Arbejde og måske karaoke? Empty Sv: Arbejde og måske karaoke?

Indlæg  Pernille Tirs Maj 25, 2010 8:02 pm

Han så lidt undrende på hende *Havde han kaldt hende Tifa-chan?* han tænkte tydeligvis over det, hvis han havde, var det bare for at være sikker på at få hendes opmærksomhed. ”Jeg havde ikke tænkt mig at beholde det” sagde han næsten i et vris. Han studerede hende mens hun poserede og kunne ikke lade vær med at fnise lidt ”Helt ærligt… Haru kommer lige meget hvordan du står..” sagde han og så lidt på billedet på mobilen. Han holdt den frem for sig igen ”Han ville sikkert hellere have et nøgenbillede” sagde han drillende, det var nu ikke fordi han selv ville se det, han vidste bare Haru kunne li det, men han klappede hurtigt telefonen sammen igen, han var ligeglad med hvad hun tænkte. Han så ned på sine poser ”Jep… jeg spiser meget” løj han, han ville da ikke fortælle hende at det altid var ham det gjorde det her og mere til. Han skulede til pigerne, de kiggede ikke på dem mere, der var gået en anden tjener over til dem, det var på en måde dejligt.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Arbejde og måske karaoke? Empty Sv: Arbejde og måske karaoke?

Indlæg  Admin Tirs Maj 25, 2010 8:11 pm

Hun trak på skulderne. Hun var ligeglad. Hun smilte lidt og overvejde lidt om hun skulle gøre noget som kunne virker som om hun ret faktisk ville lade ham se hende nøgen, men hun kunne ikke gøre det helt. "Måske vi kunne finde ud af noget." sagde hun og rakte tunge. Men hun havde ingen ide om at Takeshi-san skulle se hende nøgen, hellere ikke Haru-chan. Hun så lidt på ham. "Du ligner ikke typen der spiser meget, men du kan jo være en af de heldige der kan spise hvad de vil." sagde hun og se igennem vinduet. Hun måtte snart gå ind igen, der var nok at lave. "Måske kommer der ikke så mange i aften, så kan jeg gå tidligere." sagde hun, hun vidste ikke helt hvorfor, men hun havde endnu ikke fået adressen på hvor Takeshi-san og Haru-chan skulle hen.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Arbejde og måske karaoke? Empty Sv: Arbejde og måske karaoke?

Indlæg  Pernille Tirs Maj 25, 2010 8:23 pm

Han rynkede bryn ”Aldrig i livet” sagde han i en irriteret tone ”Som om jeg ville se dig nøgen” sagde han næsten som om hun måtte være et monster under tøjet. Han ignorerede det med at han ikke lignte en der spiste meget. Han så ind af vinduet, han forstod godt hvad der var hun spurgte efter ”Det ligger ikke så langt herfra det hedder Omai” han smilte lidt ”Jeg kan hente dig her hvis det skal være” sagde han og smilte lidt til hende, men nu måtte han altså videre ”Du kan bare skrive til mig når du har fri” sagde han igen han gik ”Hej” råbte han mens han holdt hans ene hånd med en pose i op i vejret, den anden havde han i lommen. //Out//

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Arbejde og måske karaoke? Empty Sv: Arbejde og måske karaoke?

Indlæg  Admin Tirs Maj 25, 2010 8:39 pm

Hun så lidt vredt på ham. *Bare rolig, du får den aldrig at se.* tænkte hun vredt. Hun så efter ham da han gik og vinkede kort tilbage. *Ja, som om jeg kan skrive, når jeg gav dig mit nummer, og ikke omvendt.* tænkte hun og gik ind igen. Det var nok bedst hun bare smuttede hjem, hun havde alligevel lektier der skulle laves, selvom der var fridag i morgen. "Det er en sød fyr du har." sagde en af kunderne da hun kom ind. Tifa så lidt overrasket på hende. "Han er ikke min fyr, han er bare en fra min klasse." sagde hun og samlede de tomme kopper ind. "Kan du så ikke give mig hans nummer." sagde hun længelsfuldt. "Jeg har det ikke, desværre." sagde Tifa smilende og gik derfra. *Og hvis jeg havde, ville jeg aldrig give det til dig* tænkte hun roligt og forsatte med at arbejde.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Arbejde og måske karaoke? Empty Sv: Arbejde og måske karaoke?

Indlæg  Admin Tirs Maj 25, 2010 9:21 pm

Tifa gik ud bag ved for at få lidt at drikke. Hun tjekkede sin mobil for at se om hun havde fået beskeder fra sin søster. Hun havde fået en besked, men ikke fra hendes søster, det var et nummer hun ikke kendte. Hun åbnede beskeden og mødte Takeshi-san ansigt. Hun smilet lidt og læste beskeden. 'Hej Kim. Her har du et billede af mig, så står vi lige.. hvis du hellere vil have et nøgen billede skal du bare skrive.' og der var en smiley efter. Hun smilte lidt. Han havde underskrevet Yuu. Betød det så at hun måtte kalde ham Yuu? Hun så lidt på billedet. Hun så hakkede grønsager bag ham, så han lavede altså også mad. Hun så lidt på baggrunden. I forhold til at Takeshi-sans far var rig, så det rimlig fattigt ud. Hun trykkede besvar og skrev: "Hey Yuu." Hun smilede lidt og forsatte. "Tak for tilbudet, men tror jeg springer over." Hun satte en smiley der rakte tunge bagefter. "Grønsagerne ser gode ud, måske jeg kunne smage engang. Jeg må smutte tilbage til arbejdet igen, ses i aften." skrev hun og sluttede med "Kim" Hun kunne lige så godt forsætte hvor han var begyndt. Hun tænkte først bagefter hvordan beskeden kunne forstås da hun havde trykket send. Hun lød næsten som en kæreste, og hun og Takeshi-san kendte ikke engang hinanden. Hun måtte tage sig sammen, hun kunne ikke skrive sådan til Takeshi-san, så ville han bare tror at hun var interesseret. Hun lage mobilen tilbage i sin taske og gik ud i caféen igen.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Arbejde og måske karaoke? Empty Sv: Arbejde og måske karaoke?

Indlæg  Admin Ons Maj 26, 2010 8:48 pm

Tifa havde travlt resten af aften, så hun havde ikke tid til at kigge på mobilen. Flere fyre prøvede at ligge and på hende, men af en eller anden grund, blev hun ved med at tænke på Takeshi-san. Da klokken var omkring 11 da de sidste kunder gik. Tifa strak sig og satte sig ned på en stol. "Jeg skal nok låse." sagde Tifa til de andre og vinkede til dem, da de gik ud af bagdøren. Tifa fandt sin mobil frem. Hun havde fået to beskeder, begge fra Takeshi-san. Hun åbnede den hun havde fået først fra ham, hvor han havde skrevet at hun ikke skulle kalde ham Yuu foran Haru-san. Det havde hun nu hellere ikke tænkt sig, hun havde slet ikke nogen ide om at kalde ham Yuu foran nogen. Hun smilede lidt over det med at hun havde inviteret sig selv over, det havde hun vel. Hun lukkede beskeden ned og åbnede den anden. Der var vedhæftet en video, hun startede den og så stille med. Det var tydligt at Takeshi-san ikke vidste at der blev filmet. Tifa synes at kvinder hun havde set først var utrolig smuk, hun underede sig først over hvem hun var, til hun sagde hun ville have børnebørn. Det Tifa bed sig mærke i, var ved kvinde havde sagt før, og hvad Takeshi-san havde sagt, at han bare prøvede at få hende til Haru-san, men at kvinden ikke mente at Takeshi-san ville gå så meget igennem for en pige han ikke kunne lide. Takeshi-san virkede til at ville gøre meget for Haru-san, men havde moren mon ret. Hun grinte lidt over at kvinden sagde at Takeshi-san var sød, flot, venlig og klog. Tifa kunne ikke lade hver med at kigge på Takeshi-san, sådan havde hun aldrig set ham før, så rolig, afslappet og virkede helt anderelse end han gjorde i skolen. Tifa så underne på Takeshi-san da han sagde at han var ligeglad med hans fars penge. Tifa smilte større. Så var Takeshi-san måske ikke sådan en forkælet og arogant skid som hun havde troet. Tifa kunne ikke holde et grin tilbage, da det sidste i video var af deres mad, det så nu godt ud. Tifa kunne godt lave mad, men hun gjorde det ikke særlig tit, når det nu kun var til hende selv. Tifa læste beskeden under video. Hun kunne godt forstå hvad Takeshi-sans mor skrev. Den sande Takeshi-san var der ikke mange der så. Sænkede mobil og smilte lidt og kunne ikke lade hver med at tænke. *Mon jeg lære Takeshi-san lidt bedre at kende, vil han så også smile så kærligt til mig.* Hun lage sin mobil sig og trak af sin uniform og trak i sin skole uniform igen. Hun havde kort overvejet af beholde sin arbejds uniform. Hun tog sin mobil frem igen og tøvede lidt. Hun ville ikke virke for påkrængende eller piget. Hun valgte derfor at ligge sin mobil i tasken og låste sig ud og låste efter sig. Da hun var kommet ud, ombestemte hun sig igen, og fandt mobilen frem og skrev til Takeshi-san. 'Hey Yuu. Tro endelig ikke at jeg nogensinde vil kalde dig Yuu foran alle andre, så meget er du hellere ikke hver.' hun satte en smiley der rakte tung og skrev videre: 'Men jeg har fået fri nu, så du kan hente mig nu, hvis du gider. Kim' hun trykkede send og satte sig stille på en bænk. Det var ikke kun hende som virkede interessert over beskederne, det var lige så meget Takeshi-san. Men hvis de bare holdte det der, så gjorde det vel ikke noget. Tifa rettede lidt på sin hestehale.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Arbejde og måske karaoke? Empty Sv: Arbejde og måske karaoke?

Indlæg  Pernille Ons Maj 26, 2010 9:20 pm

Da var for længst færdig med at spise med sin mor og rydde af bordet, ordne det hele og putte sin mor i seng, selvom hun selvfølgelig ikke havde tænkt sig at blive der når han var gået. Han havde gjort sig klar til at tage af sted og han mødtes med Haru. De havde været på en bar og fået noget at drikke, de stod i en butik ikke så langt fra hvor Kimiko-chan arbejdede da han mærkede at han fik en besked, han klappede sin telefon op, det var fra Kim. Han åbnede den og læste den, han mærkede hvordan han blev vred *Jeg gav dig lov til at kalde mig Yuu over sms… du skulle bare ikke tro vi var venner og kalde mig det foran andre, især ikke Haru..* tænkte han irriteret og bed sine tænder sammen. Han svarede ”Jeg mente skuda at du kunne kalde mig Yuu over sms din sinke.. som om jeg ville lade dig kalde mig Yuu i virkeligheden…” skrev han og tog en dyb indånding, og smilte kunne så ikke lade vær med at smile lidt *Hvordan turde hun skrive sådan til mig?* tænkte han lidt nysgerrigt. ”Og hvem er du når du tror du kan vurderer en du ikke kendes værdi?” skrev han og mærkede hvor mærkelig sur hun havde gjort ham. Da hun skrev det med at han kunne hente hende nu kunne han ikke lade vær med at smile smørret og skule til Haru, han skrev: ”ja ja, jeg henter dig lige om lidt, jeg er ikke så langt derfra.. Yuu” han sendte beskeden og klappede telefonen i, han smilte til Haru ”Åhh Haru… der er lige en du skal hente for mig” sagde han i en drillende tone og fik hurtigt overtalt Haru til at hente en nær caféen uden at han fortalte hvem det var. Han fortalte Haru at de bare kunne mødes på karaoke baren der ikke lå så langt derfra og så sendte han Haru af sted efter Kimiko-chan. Han selv begyndte at gå mod baren, han tog en smøg på vejen, han stoppede foran bygningen, man kunne høre mennesker grine indenfor og flere fra banden kom og hilste på ham mens han stod og røg færdig, der var en masse mennesker der kom som Haru og Yuu kendte, nogen var inviteret til at komme med, de fleste var ikke, de kom bare fordi de havde hørt at Haru og Yuu ville være der. Han røg færdigt og gik ind, menneskerne derind var utrolig glade for at se ham, eller det lod de i hvert fald til at være, Yuu satte sig ved et bord med en masse fra banden og fik hurtigt noget at drikke mens han grinte lidt af en fra banden der var oppe og synge, stemningen virkede utrolig høj og Yuu smilte og grinte, han lod altid som om han havde det skide sjovt og var glad, der var ingen andre en Haru der vidste hvornår det var falskt… og Kimiko-chan. Han så ned i sit glad ved tanken om det og grinte så igen da han hørte en vits en fra banden lavede, Yuus bande mente at Yuu var en god leder.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Arbejde og måske karaoke? Empty Sv: Arbejde og måske karaoke?

Indlæg  Admin Ons Maj 26, 2010 9:33 pm

Tifa fandt sin mobil frem da hun havde ventet lidt tid. Der var en besked fra Takeshi-san. Hun så lidt surt på det første. Hvor var han fræk. Hun lagde mobil tilbage i tasken. Hun gad ikke til at svare ham, når han nu hentede hende om lidt. Hun så op da hun hørte skridt i mod hende og blev lidt overrasket over at se Haru-san, og han var vis overrasket over at se hende. Hun skulle slet ikke være taget med, det var slet ikke hende. "Hej Haru-san. Takeshi-san sagde det var okay at jeg tog med jeg." sagde hun smilede til ham. "Men jeg tror alligevel jeg har fortrydt, det er sent." sagde hun og bakkede lidt væk. Han så trist mod hende og Tifa sukkede. "Ja okay, jeg kan måske komme med." sagde hun og gik hen ved siden af ham. Hun kunne se at Haru-san var i sit normale tøj. Hun så lidt af sig selv. Hun elskede sin uniform, men hun virkede alligevel lidt barnlig i forhold til Haru-san. Haru-san begyndte at snakke helt vildt, og Tifa lyttede bare. På en måde var hun skuffet over at Takeshi-san ikke havde hentet hende. Men måske havde Takeshi-sans mor taget fejl, måske var hun intet i hver fra ham. Hun så på baren da de gik ind, og da hun så hvor Takeshi-san sad, havde hun endnu mere lyst til at tage hjem. Hvis hun havde vist at hele banden ville samles, havde hun aldrig taget med. Da hun satte sig ved bordet, lænte hun sig ind til Takeshi-san og hviskede vredt. "Du sagde ikke noget om, at hele jeres bande ville komme." Hun havde ikke meget lyst til at blive set sammen med dem, der ville bare bliver lavet rygter om, at hun lå med den ene eller den anden.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Arbejde og måske karaoke? Empty Sv: Arbejde og måske karaoke?

Indlæg  Pernille Ons Maj 26, 2010 9:49 pm

Han lagde først mærke til at Kimiko-chan var kommet da hun satte sig ved ham, lænte sig ind til ham og hviskede vredt, han lyttede lidt undrende og så, så på hende og gav hende et lille smil ”Troede du det bare ville være dig, Haru og jeg?” spurgte han i en lav og hånende, men rolig tone *Er hun dum eller hvad?* tænkte ham og smilte lidt hånende til hende, det falske smil, han var lidt fuld. ”Det ville ikke have gjort nogen forskel hvis den oprindelige ide var at det kun skulle være os, folk kommer fordi jeg kommer” sagde han i en træt og opgivende tone, det han sagde irriterede ham faktisk, han måtte ofte holde sine planer hemmelige for ikke at være omgivet af bandemedlemmer hele tiden. ”Du kan da bare gå hvis du gerne vil eller du kan blive her hos mig?” sagde han og rakte hende et glas, igen var smilet falskt, det var det altid i de her situationer. Haru satte sig på den anden side af Kimiko-chan og så lidt irriteret på Yuu, sikkert fordi han ikke havde fortalt at det var Kimiko-chan han skulle hente. Han så irriteret tilbage *Lad nu vær med at være utaknemmelig… Jeg fik jer da sammen..* tænkte han med et suk og så ned i sit glas, der var kun en slat tilbage, men hvad var det for en følelse han havde inden i? Han bundede det der var tilbage i sit glas og havde allerede fået et nyt da inden han havde sat det han havde i hånden ”Neeej jeg” prøvede han, men det godtog de ikke ”Kom nu Jjang… kan du ikke klare mosten?” spurgte en af bandemedlemmerne og klappede ham på skulderen. Yuu tog glasset og tog en slurk, det var de tilfredse med, og Yuu havde egentlig selv lyst til at gå, det var tydeligt et kort øjeblik da der ikke var nogen af bandemedlemmerne der kiggede på ham, hvorefter han smilte falskt igen.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Arbejde og måske karaoke? Empty Sv: Arbejde og måske karaoke?

Indlæg  Admin Ons Maj 26, 2010 9:57 pm

Hun vidste ikke hvad hun havde troet, men endnu en gang var Takeshi-san en arogant skid, som hun virkelig hadede. Hun lagde mærke til at Takeshi-san slet ikke smilte rigtig, alle hans smil var falske. Mon han over hovedet havde det sjovt. Tifa tog glasset og så lidt på det og tog så en slurk. Lige nu var hun den eneste pige ved bordet, men der ville sikret komme flere, det var hun sikre på. Hun smilte lidt smøret. Hvis Haru-san fik nok at drikke, ville han så prøve at score en anden pige mens hun var der. Hun så på Haru og skålet med ham og drik lidt. Hun så ud af øjenkrogen på Takeshi-san, han virkede slet ikke til at ville det her. Hun tog endnu en slurk. Hvorfor tænkte hun over det? Men måske, hvis hun blev hurtigt fuld, havde hun en undskyldning for at Takeshi-san skulle følge hende hjem, og så han selv kunne komme hjem.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Arbejde og måske karaoke? Empty Sv: Arbejde og måske karaoke?

Indlæg  Pernille Ons Maj 26, 2010 10:23 pm

Yuu skulede lidt til Haru som kørte den ene drik efter den anden ned, Yuu knyttede lidt irriteret sin ene knytnæve *Din idiot! Efter alt det besvær med at føre jer sammen sidder du fandme bare og drikker!* tænkte han og skar tænder, men han slappede mere af da Kimiko-chan og Haru skålede sammen. Hele bordet skålede og selvfølgelig skålede Yuu sammen med dem. ”Nåå der er du skatter” hørte han en kvindelig stemme sige lokkende, han så lidt undrende i Kimiko-chans retning, der var en pige der stod siden af der hvor Kimko-chan sad, hun havde langt sort hår og var meget smuk, en tredje års fra en anden skole, men hun var egentlig ikke noget for Yuu, han så væk og bundede resten af det der var i hans glas. ”Lad vær med at snakke sådan til mig” sagde han irriteret ”Okay okay” sagde pigen med et selvsikkert smil ”så kalder jeg dig bare Oppa… dans med mig Oppa!” sagde hun i en glad tone og rakte sin hånd ud mod ham, men Kimiko-chan sad i vejen. ”Hey” sagde pigen i et irriteret vris og tog fat i Kimiko-chans arm og hev hende op ”Flyt dig lige” sagde hun i en streng tone, men hun havde et smil på læberne. ”Hvad laver du egentlig her siden af min Yuu?” spurgte hun vredt og tog fat med den anden hånd ved Kimiko-chans uniform, hun var rasende, og en del af hendes veninder stod bag hende med et hånende smil på deres læber, de vidste de var ældre. Yuu skulede lidt til dem, normalt ville have ikke have reageret, men da han så hvordan pigen holdt hårdt fat i Kimiko-chans arm, blev han pludselig rasende, han rejste han sig hurtigt op, så hårdt at hans stol væltede bag ham, han tog hårdt fat om pigens håndled og tog blidt om Kimiko-chans håndled ”Giv slip” sagde Yuu i et utrolig hårdt vris mens han så på pigen, hans blik var ondt. Pigen blev tydeligvis overrasket og bange over det Yuu gjorde, og gav hurtigt slip. Da hun gad slip om Kimiko-chans arm og uniform gav Yuu slip på pigens håndled og lod den hånd, der havde holdt om Kimiko-chans håndled, glide ned og tog om Kimiko-chans hånd. ”Lad vær med at være sådan en jaloux kælling…” sagde Yuu i et vris mens han stadig holdt blidt om Kimiko-chans hånd, han tænkte egentlig ikke over det, han gjorde ofte det samme med Haru. ”Jeg mindes aldrig at have lovet mig selv til dig.. hvis jeg ville være sammen med dig havde jeg nok bedt hende her” han henviste til Kimiko-chan med et nik i hendes retning ”om at gå” sagde han strengt, han havde lige givet udtryk for at han ville være sammen med Kimiko-chan, men han havde ikke kaldt hende ved navn af sikkerhedsmæssige årsager. ”Skrid.. du skal aldrig vise dig for mig igen” sagde han hårdt. Da pigerne gik så Yuu med et suk og et blidere og kærligere blik, ligesom det fra videoen, på Kimiko-chan ”Er du okay?” spurgte han, han var lidt rød i kinderne, det var en blanding af at han lige havde været utrolig vred og at han havde fået sin del at drikke, han var på grænse med et sjov bytur hvor man bare havde det sjovt og den hvor man fik det af lort til når man kom hjem.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Arbejde og måske karaoke? Empty Sv: Arbejde og måske karaoke?

Indlæg  Admin Ons Maj 26, 2010 10:36 pm

Tifa fik bundet sit glas, og et nyt dukkede op foran hende. Måske var det her alligevel sjovt. Hun lod bevist hver med at ligge mærke til den ældre pieg som kom hen til dem. Hun gad ikke rodes ind i dette, selvom hun blev det uden mening. Tifa så først forvirret på pigen da hun blev hevet op, men der efter vredt. Hendes Yuu? Takeshi-san var sin egen og ingens anden. Hun skulle lige til at råbe det op i hovedet på pigen og hive sig løs da Takeshi-san stod imellem dem. Tifa blev så choket at hun forblev stille. Det var Takeshi-san, ikke Haru-san som stod her. Tifa så kort ned på Haru-san. Han var hurtigt blevet lige så fuld som Takeshi-san, men han sad bare og så på. Tifa mærkede at pigen gav slip på hendes uniform, og Tifas opmærksomhed var igen om Takeshi-san. Tifa så ned mod sin hånd. Takeshi-san hånd var over den, og dækkede den næsten helt, men det følte dejligt. Tifa kunne ikke sige noget til hvad Takeshi-san sagde, hun følte sig bare rørt. Hun rørte ved sin ene kind med den fri hånd. Den var varm. Hvad mon hun endelig havde drukket. Tifa så mod Takeshi-san øjne da han vendte sig i mod hende, og var lige ved at falde bag over. De øjne, det var de sammen som fra video. "Jeg... Jeg er okay. Hun nåede jo ikke at gøre noget." sagde hun og så ned. "Tak fordi du forsvarede mig." sagde hun og smilte kærligt. "Men jeg kunne godt have klaret hende selv." sage hun mere selvsikret, og slet ikke med vrede i sin stemme. Hun overvejede lidt at vise ham hendes over arm, men hans hånd var stadig over hendes, og hun ville ikke flytte den. Hun lagde hovedet lidt på skrå. "Har du det godt?" spurgte hun, og glemte helt at de stod foran hele hans bande, og at dette sikret var mega pinligt for ham, men hun løftede igen sin frie hånd og rørte hans kind. Den var lige så varm som hendes.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Arbejde og måske karaoke? Empty Sv: Arbejde og måske karaoke?

Indlæg  Pernille Tors Maj 27, 2010 7:36 pm

Han så lidt undersøgende på hende *Hvorfor havde han overhovedet spurgt hende om hun var okay? Selvfølgelig var hun det..* han sukkede lidt men smilte alligevel til hende, et rigtigt smil, et lidt lettet smil. Lige pludselig følte han sig fjollet *Havde han forsvaret hende?.. det havde han vel?* tænkte han og kunne ikke lade vær med at føle sig en lille smule flov selv om han sjældent blev det. Han rodet sig lidt i håret med sin frie hånd og lagde ikke rigtig mærke til at han stadig holdt om hende hånd, alkoholen havde virkelig ramt ham nu. Han stoppede den hånd der rodet i håret og så overrasket på hende da hun sagde at hun kunne forsvare sig selv, han studerede hende lidt *Hun mente det vidst?* han smilte stort ”Virkelig? Så skulle jeg da ikke have gjort noget” sagde han, han var ikke van til at pigerne omkring ham kunne forsvare sig selv, ellers gjorde de det bare ikke fordi han var det, hvis hun virkelig kunne forsvare sig selv ville det imponerer ham. ”Men er det ikke sjovere jeg gjorde det af mig selv?” spurgte han med et lille blik, han synes selv det var sjovt han havde gjort det, men så tænkte han lidt… En det var der for en uden man skulle spørger, Yuu slog hurtigt tanken om sig selv hen og smilte mens han så efter Haru. ”Hvad skulle der være galt med mig?” spurgte han undrende, men han blev stille da hendes hånd kørte over hans kind, han var stadig rød i hovedet, men ikke fordi han var flov. Hendes berøring føltes mærkeligt, i et split sekund var det som om det kun var dem i den larmende bar mens han så hende ind i øjnene, han lagde mærke til hvor naturlig smuk Tifa-chan egentlig var, men så smilte han til hende og fjernede hendes hånd ”Hvor fuld er du lige?” spurgte han med et lille grin. Yuus bande begyndte at hyle som ulve og heppe Jjang, selvfølgelig for at drille ham. Yuu knyttede sin næve og vendte sig mod dem ”Hold dog jeres kæft!” snerrede han af dem mens han holdte den knyttede næve op mod dem, han knyttede ikke den hånd han holdt Kimiko-chans hånd med. Bandemedlemmerne blev hurtigt mindre larmende men de drillede ham stadig og grinte mens en del af dem så på Kimiko-chan. Han så lidt efter Haru, men han var vist på dansegulvet med en anden pige *Det var vist en dårlig ide at tage Kimiko-chan med… Haru giver så hurtigt op hvis det er svært at score en når han er fuld…* tænkte Yuu med et trættende suk og så på Kimiko-chan igen, han smilte lidt drillende, han kunne vel godt give hende igen af samme skuffe hvis Haru alligevel ikke kiggede. Han tog sin frie hånd, han tænkte stadig ikke over at han holdt hende i hånden, og kørte den kærligt opover hendes kind, han lænte sig lidt ind til hende, det hele var selvfølgelig for at drille, men han blev afbrudt. ”Eh…. Oppa? hørte han en blid pige stemme spørger, næsten som det var et lille barn, han kendte stemmen, derfor stoppede han det han lavede sammen med Tifa-chan, han så i den retning hvor stemmen var kommet fra. Der stod en pige der var ca. 1.65 cm høj, hun havde langt sort hår der var en smule krøllet, hendes øjne var blå og hun så meget blid og skrøbelig ud, hun er på samme alder som Yuu, selv om hun ser yngre ud. Hun havde en hvid løs trøje på med et bånd der strammer den lidt ved maven, den er så løs at den hænger ned over hendes ene skulder, så man kan se hende bh strop, ellers har hun en nederdel på, man næsten ikke kan se hun har på fordi trøjen er så løs og så et par flade sko. Yuu smiler da han ser hende og giver slip på Kimiko-chans hånd ”Du kom!” siger Yuu lidt glad og spreder sine arme ud ”Jeg havde hørt du var i byen… ville du dø af at svare på en sms?” sagde Yuu lidt irriteret, han havde sendt en til hende som hun ikke havde svaret på. ”Er du sammen med andre piger?” spurgte pigen i en tone som næsten lod som om hun skulle til at græde, Yuu ser undrende på hende ”Hvad fabler du nu om?” siger han undrende, pigen ser op på Yuu og hende blik er virkelig ondt, Yuus ansigtsudtryk bliver lidt panisk og han tager sine hænder foran sig lidt som en forsvarsmekaniske ”Eh.. Lilly det var altså slet ikke sådan” prøver Yuu mens han går et skrid tilbage. ”Din utro casanova!” råber pigen mens hun hurtigt stormer hen og fælder Yuu, som slet ikke når at reagerer fordi pigen er så hurtig, pigen tager fat i hans krave og rusker ham ”Du lovede at ringe.. dumme, dumme Yuu!” skriger hun i mens. Hun når lige at smække ham en med en knytnæve inden Yuu hurtigt tager fat i en af hendes arme og hiver hårdt i den så han hiver hende af sig og ned på gulvet, det var et kampsportsgreb. Han kommer hurtigt på benene mens han stadig holder i hendes arm så han vrider den lidt rundt mens han står over hende og presser hende i gulvet, det var også et kampsportsgreb. Han står kun sådan et kort øjeblik hvorefter han giver slip og står over hende med krydsede arme ”Hvor er du barnlig” siger han i en streng tone og vender sig om så han står mod Tifa-chan, han ser lidt på hende og smiler så, han blinker til hende og rækker tunge. ”Waaaahhaaa!” siger pigen der har sat sig op mens hun flæber ”Onde Oniichan!” siger hun og griber fat om Yuus ene ben, Onnichan betyder storebror. Yuu ser ned på hende da hun giver slip på hans ben, han sætter sig på hug og køre sin hånd gennem hendes hår ”Jeg skal nok købe noget at spise til dig.. okay?” spørger han med et smil, pigen lyser op med det samme, hendes flæben var falskt. ”Jubi! Jeg elsker dig Oppa” siger hun glad og hænger om Yuus hals mens han rejser sig op. ”Eh Yuu.. hvor er..” hun tager fat om hans hage og ser blidt og undrende på hans læber, Yuu ser selv lidt uforstående ud men forstår så, hvorefter han ligger hovedet på skrå og læner sig lidt ind til hende som om han vil kysse hende, men så stikker han tungen ud, hun har opdaget at han har taget sin tungepiercing ud. ”Hvorfor har du taget den ud?.. helt ærligt den var så pæn” siger hun irriteret og krydser sine arme og det er efterhånden tydeligt at hendes personlighed er meget drenge-piget, selvom hun ser feminin ud. Banden sidder og studerer hende meget, hun er en meget smuk pige og de fleste af dem undrende sig over hvad Yuu og pigen for hinanden, for hun kaldte Yuu noget forskelligt for hver gang og Yuu protesterede ikke over nogen af navnen. Ingen vidste, ikke engang Haru, at det var Yuus nære kusine, Ran (Lilly) Takeshi, selvom de lignte hinanden. Hun betød meget for Yuu, dog ikke så meget som moren, men selvom Lilly og Yuu ikke så hinanden end max. 3 gange om året havde de altid kunne li hinanden meget. Hun var en af de eneste Yuu kunne li fra sin fars side, udfor farmoren og farfaren der i øjeblikket boede et sted i Skandinavien. Der havde Yuu rødder hvilket bedre kunne forklare hans blå øjne, brede skuldre og hvidere hud. Han brød sig til gengæld ikke om sin onkel, altså sin fars bror, eller Lillys bror eller søster. Lilly ser på bandemedlemmerne ved bordet og læner sig ind over det mens hun hviler hænderne på bordpladen ”Hej drenge” sagde hun og blinkede til dem, Lilly var virkelig en flirt og forstod at føre sig frem og bruge sin krop, men Yuu havde lyst til at grine da han ser hvor røde nogen af bandemedlemmerne bliver i hovedet, Lilly var nemlig lesbisk, hun mente bare, ligesom Yuu, at det var sjovt at drille dumme mennesker. Lilly skæver til Tifa-chan og smiler til hende, hun går hen og tager om hende håndled ”Sæt der med mig” siger hun glad og trækker hende med hen til hvor Tifa-chan og Yuu havde sat før, hun sætter sig selv på den ene stol. Yuu sukker lidt mens han ser at Lilly med det samme får en drink sammen med Tifa-chan og skåler højlydt og glad med hende, Lilly havde en meget højtrystende personlighed og den måde hun er på viser at hun er en meget selvsikker pige. Han går selv hen og tager et glas og skåler med dem mens han smiler.

((ha ha det blev langt, men synes det var sjovt at Tifa kunne måde en af Yuus slægtninge der har kendt ham hele hans liv, og en der gør ham lidt anderledes Very Happy , så hun kan se den virkelig Yuu, men husk at Yuu stadig bare leger med hende:P ))

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Arbejde og måske karaoke? Empty Sv: Arbejde og måske karaoke?

Indlæg  Admin Tors Maj 27, 2010 8:52 pm

Hun smilte kærligt til ham og rystede lidt på hovedet. "Nej, det var dejligt du brød ind. Jeg er bare så van til at klare mig selv, at jeg kan." sagde hun smilende. Hun følte en mærkelig trykke i sin mave, men på en god måde mens hun kørte sin hånd ned af hans kind. "Jeg ved ikke hvad der skulle være galt, men kunne godt være." Hun kunne se forandringen i hans øjne, og overvejede godt at ligge sine arme om hans hals, men gjorde det ikke. Hun grinte lidt. "For at være ærlig, ved jeg det ikke." Tifa så lidt på de andre bandemedlemmer og kom nu i tanke om at de var der. Hun kunne ikke andet end smile mens de heppe og mens Takeshi-san satte dem på plads. Selvom dette øjeblik havde virket så vidunderligt, så måtte hun huske sig selv på, hvem Takeshi-san var, selvom hun måske var begyndte at se den anden side af ham. Han var en player, men hun kunne forstå det, alle piger var efter ham. Tifa så igen på Takeshi-san da han kørte sin hånd op af hendes kind og lænede sig mod hende. Tifa var overrasket over denne pludselig bevæggelse at hun stod helt stille. Tifa så til siden da hun hørte endnu en pige stemme. I et kort sekund blev hun sur, men fik tid til at tænke mens Takeshi-san, ja skændes med pigen. De virkede til at kende hinanden godt, måske ex-kærester. Tifa måtte endnu en gang huske sig selv på hvem Takeshi-san var. Han var en del af denne bande, en som var sammen med alle de piger han kunne komme i nærheden af, og som var klar til at åbne sig for ham, Tifa ville ikke være den slags pige. Tifa så mod Takeshi-san og Lilly hed hun vis, og kunne ikke lade hver med at grine af dem. De virkede også på en måde som søster og bror, men det var svært at se hvad de var til hinanden, da pigen blev ved med at kalde Takeshi-san noget nyt. Tifa lagde hovedet lidt på strå. Tifa havde godt hørt at Takeshi-san skulle havde haft en ring i tungen, og flere andre steder på kroppen. Tifa ser lidt overrasket på Lilly, men smiler glad til hende da hun kommer hen og sætte sig glad ved siden af hende. Måske hun kunne lære mere om Takeshi-san på denne måde. Hvorfor hun gerne ville vide mere om Takeshi-san, vidste hun ikke. "Du hed Lilly, ikke sandt. Jeg er Tifa Kimiko. Hvad kan jeg kalde dig?" måtte hun spørge højt. Tifa tog endnu en slurk.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Arbejde og måske karaoke? Empty Sv: Arbejde og måske karaoke?

Indlæg  Pernille Tors Maj 27, 2010 9:17 pm

”Mmm” sagde Lilly mens hun drak af glasset, hun var kommet i tanke om hun ikke selv havde fortalt dem sit navn. ”Faktisk hedder jeg Ran, men i må også gerne kalde mig Lilly” sagde hun med et smil til Kimiko-chan. Hun så drillende på Yuu ”Jeg er Yuus elsker” sagde hun i en fræk tone, men hun så lidt skuffet ud da der ingen reaktion kom fra Yuu. Yuu gik rundt om bordet mens han drak af sit glas, da han kom hen bag Kimiko-chan og Lilly stoppede han og smækkede Lilly sådan en i baghovedet ”Som om jeg nogensinde ville lade dig røre min nøgne krop” sagde han i et vris. ”Waaahaaa! Hvor er min Oniichan ond!” sagde hun igen som om hun skulle til at flæbe, men på et split sekund havde hun det fint igen, det var ikke ualmindeligt at Lilly og Yuu kom op og slås, det var på en måde sådan de hilste på hinanden, Lilly var stærkere end Yuu når hun gad. Yuu satte sig på den anden side af Lilly, mens hun fandt sin mobil telefon frem, det var tid til hævn. ”Vil du gerne se baby billeder af Yuu?” spurgte Lilly Kimiko-chan med et smil mens hun åbnede sin mobil. Yuu greb den hurtigt ”Nej hun vil ej” sagde han i et vris ”Hvornår var det du skulle hjem?” spurgte Yuu, næsten som om han ville have hende til at tage af sted nu. Lilly smilte til ham mens hun tog sin mobil telefon tilbage ”Om et par dage…” hun så på Kimiko-chan ”Min far er på forretningsrejse her, så jeg tog med for at se byen og Yuu” sagde hun med et smil. En fra banden kommer og spørger om Lilly vil danse, det vil hun gerne og hun skynder sig op på dansegulvet sammen med ham, Lilly danser utrolig vovet og kaster en del med sit hår, mens hun danser skæver hun lidt til Kimiko-chan og blinker til hende. Som aftnen skrider frem bliver folk mere og mere fulde, det samme gør Yuu og Lilly. På et tidspunkt kommer Lilly tilbage og sætter sig på den anden side af Yuu, så han sidder i midten af Kimiko-chan og Lilly, Lilly ligger hans arm om skulderen og efter lidt tid gør han det samme ved Tifa-chan uden at tænke over det, da han skulle tage noget at drikke fjernede han hånden fra Lillys skulder, Lilly smiler tilfreds til Tifa-chan, det var det hun ville.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Arbejde og måske karaoke? Empty Sv: Arbejde og måske karaoke?

Indlæg  Admin Tors Maj 27, 2010 9:31 pm

Tifa kunne godt lide Lilly fra første øjeblik. "Jeg tror ikke på du er Takeshi-san elsker, det er du alt for køn til" sagde hun smilede. Hun troede virkelig ikke at Takeshi-san og Lilly nogen sinde havde været sammen. Hun så grinende op på Takeshi-san da han gik fordi. "De synes jeg du siger til alle piger, prøver du at skjule noget." Tifa kunne mærke at hun var blevet fuld, ellers ville hun ikke være blevet så fræk. Hun så igen på Lilly. "Har du virkelig nogen?" spurgte hun og lænte sig frem for at se. "Nej, lad mig nu." sagde hun grinende til Takeshi-san. Kunne det virkelig være så sjovt at være i byen? Tifa nikkede bare til hvad Lilly sagde om at hendes fra var på forretnings rejse i byen. Tifa ser efter Lilly da hun gå op på dansegulvet og smile. En anden fra banden kom og spurgte Tifa, men hun takkede nej, hun kunne ikke danse. Det ville hun i hvert fald ikke kunne nu, hun var nok ved at havde mistet sin balence evne. Tifa sidder bare roligt ved siden af Takeshi-san og drikke. Hun måtte snart stoppe, ellers ville hun aldrig kunne finde hjem. Tifa ligger godt mærke til at Lilly blinker til hende flere gange, men Tifa kunne ikke andet end at smile. Tifa ser ikke meget til Haru-san, ud over nogen få glimt hvor han står sammen med en anden pige, hvilket kun gør Tifa glad. Hun vidste allerede, at hun aldrig ville blive interesseret i Haru. Tifa ser godt op på Takeshi-san, da han ligger sin arm over hendes skulder. Ville han virkelig havde kysset hende, hvis ikke Lilly havde forstyret? Hun tog endnu en slurk. Da Takeshi-san læner sig frem efter sin drik, ligger Tifa mærke til, at han ikke bruger den arm, som han havde også hendes skulder. Hun ser på Lilly, og ligger mærke til hendes tilfredse udtryk. Var det et tilfælde at Takeshi-san beholdte sin arm over hendes skulder, og ikke Lillys, eller gjorde han de bevist. Hendes kinder var allerede røde og varme, men hun kunne alligevel mærke hun blev flov. Når hun fik noget at drikke, blev hun mere kærlig, så hun lænte sig stille op af Takeshi-san arm. Hvis det havde været Lilly som sad ved siden af Tifa, havde hun sikret prøvet at kysse hende nu. Tifa havde de noget med yngre, eller pige som så små ud, hun elskede at se dem rødme når hun var fuld.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Arbejde og måske karaoke? Empty Sv: Arbejde og måske karaoke?

Indlæg  Pernille Tors Maj 27, 2010 9:54 pm

Yuu så lidt irriteret på Kimiko-chan *Først siger hun at jeg ikke er værd at kalde ved fornavn og nu at jeg ikke fortjener en køn elsker… hun har virkelig ikke lyst til at være venner med mig* tænker Yuu mens han tager en ordentlig slurk af sit glas, han var virkelig ved at være fuld. Han så lidt irriteret på Kimiko-chan ”Ja det finder du jo aldrig ud af” sagde han selvsikker til hendes kommentar om hvad han prøvede at skjule. Lilly nikkede ”Selvfølgelig har jeg billeder af min Yuu fra han var baby til nu” sagde Lilly mens hun smiler til Kimiko-chan, Yuu sukker, Kimiko-chan skulle helt sikkert ikke have lov til at se billeder af ham, han vidste ikke hvorfor men han følte sig på en måde sur på hende. Da Yuu mærker at Kimiko-chan læner sig lidt op af hans arm går det først op for ham hvis skulder den ligger på, han ser surt på Kimiko-chan og fjerner hurtigt armen. I stedet ligger han et hånd på Lilly lår, hun har travlt med at lege et eller andet drikkespil, imens tømmer Yuu sit glad ”Jeg tror også jeg af sted nu” siger han og rejser sig, han ser op på scenen hvor Haru er ved at gøre sig selv totalt til grin mens han sang. Haru og Yuu havde egentlig ikke været særlig meget sammen i aften, sikkert fordi Yuu havde fået Kimiko-chan med, når Haru var mere interesseret i andre piger i aften. Lilly ser op på Yuu ”Mor eller far?” spørger hun, hun spurgte ham hvor han var denne uge ”Far… hvis altså jeg kan finde tilbage..” sagde han i et grin ”Godnat” siger Yuu og bukker sig ned og giver Lilly et kys på panden ”Jeg er glad for at du kom, jeg lover at vi nok skal lave noget sammen alene mens du er her.. hvis du kommer i problemer så har du mit nummer” sagde han og rettede sig op, Lilly så meget glad ud og nikkede. Yuu vendte sig om og sagde ikke noget til Kimiko-chan mens han vaklede forbi hende og ud af baren. Han stoppede udenfor og prøvede at tænde en smøg men han kunne godt glemme det, han sukkede og blev stående lidt for at prøve at huske hvad vej var lettest hjem til hans far, der var temmelig langt.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Arbejde og måske karaoke? Empty Sv: Arbejde og måske karaoke?

Indlæg  Admin Tors Maj 27, 2010 10:01 pm

Tifa ser lidt efter Takeshi-san da han går ud og rejser sig stille og usikret op. "Jeg tror også det er bedst jeg går nu." siger hun lidt trist. Hvornår var hun blevet trist? Det kunne da ikke have været forbi han fjernede sin arm. Hun tog sin taske og gik stille ud. Hun ser Takeshi-san uden for. Han havde virket sur, og af en eller anden grund bekymerede det hende. Hun gik stille hen til ham. "Hør, når jeg bliver fuld, bliver jeg vildt mærkelig." sagde hun og grinte lidt og prøvede så at se alvorlig ud igen, hvilket ikke helt lykkes. "Så, hvis jeg har sagt eller gjort noget som har gjort dig sur, så undskyld." sagde hun og bukkede sig forover for at bukke. Hun snuppede lidt, og var lige ved at støde ind i ham.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Arbejde og måske karaoke? Empty Sv: Arbejde og måske karaoke?

Indlæg  Pernille Tors Maj 27, 2010 10:08 pm

Han skuler lidt til hende da hun kommer ud, men bliver bare stående og lader som ingen ting. Han lyttede stille til det hun havde at sige ”Du er ikke den eneste der bliver mærkelig når man bliver fuld” sagde han i et suk *Hvorfor var han overhovedet blevet sur?* tænkte han og så op i himmelen, det var for længst blevet mørkt. ”lad vær med at undskylde… det er latterligt” sagde han og greb hende da hun snublede, han gav hurtigt slip og vendte sig væk fra hende ”jeg ved ikke hvorfor jeg blev sur… vi to er overhovedet ikke venner så hvad jeg havde regnet med aner jeg ikke.. det var en fejl og det vil ikke ske igen…” sagde han koldt og begyndte at gå væk fra hende, men kort efter stoppede han igen og sætte sig opgivende på hug og tog sine hænder op til sit hoved *Hvorfor fanden har jeg glemt hvilken vej jeg skal gå!* tænkte han irriterende og ville rejse sig op igen, men han gjorde det for hurtigt og fik overbalance, han prøvede at trække vejret mens han lå på alle fire, han havde på en måde lyst til at grine, ikke nok med at han ikke kunne finde vej men han var også pisse fuld.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Arbejde og måske karaoke? Empty Sv: Arbejde og måske karaoke?

Indlæg  Admin Tors Maj 27, 2010 10:15 pm

Hun så op på ham da han greb hende. Hvad var der med ham? Lige pludselig var han bare skiftet. Hun så trist efter ham da han gik. Men hvorfor? Han havde ret, de var ikke venner, men af en eller anden grund, ville hun gerne blive det med ham. Hun skulle til at vende sig for at gå hjem, da hun så vælte om på knæ. Hun små løb hen til ham og satte sig på knæ ved siden af ham. "Er du okay? Måske skulle du ikke gå alene hjem." sagde hun. Hvorfor bekymerede hun sig over ham? Han var van til at være ude på det her tidspunkt, og også som fuld, det var hun ikke. Hun lagde stille en hånd på hans skulder og prøvede at hjælpe ham op. Det eneste hun kunne huske lige nu, var vejen hjem til sig selv. Alle andre veje var væk fra hendes hukomelse. "Jeg kan ringe efter en vogn hvis det er." sagde hun prøvende. Takeshi-san virkede ikke til at ville have hende i nærheden af sig, så ville hun ikke gøre det mod hans vilje.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Arbejde og måske karaoke? Empty Sv: Arbejde og måske karaoke?

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 3 1, 2, 3  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum