Miststales High School
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Endnu en dag...

2 deltagere

Side 9 af 17 Forrige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 13 ... 17  Næste

Go down

Endnu en dag... - Page 9 Empty Sv: Endnu en dag...

Indlæg  Admin Søn Sep 12, 2010 1:23 pm

Ami så efter ham da han gik ud af døren. Hun nikkede stille til ham at hun nok skulle blive. Hun lage sig stille ned på sengen. Hun følte at hendes krop var løbet helt tør for energi. Ami kunne ikke forklare det, men hun nød at være tæt på Sora-san. Hun lukkede stille øjne og begyndte at tænke over hvad der endelig var sket. Sora-san var Aki, og de var en dreng. Af en eller anden grund klædte Sora-san sig ud, forbi hans mor hadet drenge. Ami kom i tanke om noget. Aki havde været med i pigernes omklædnings rum. Hun eller han havde set hende i undertøj. Ami vendte sig uroligt. Hun havde lyst til at sætte sig op og råbe efter ham, men hun var for træt. Ami følte ikke rigtig Aki havde løjet, Ami havde aldrig spurgt om hun var en pige, alle havde bare troet det, men det var også klart, hun gik i pige uniform, selv skolen måtte tro hun var pige. Ami følte sig en smule såret, men hvad kunne hun regne med, de havde kun lige mødt hinanden, og det her var en stor hemmelighed. Hvis drenge som lage an på Aki vidste at hun i virkeligheden var en pige, ville de blive frastødt. Men var Sora-san så til piger eller til drenge? Sora-san tilbragte nok det meste af sin tid som pige, så det ville ikke være mærkeligt hvis han var til drenge, men han var jo dreng, så måtte da have en naturlig trang til at være sammen med piger.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Endnu en dag... - Page 9 Empty Sv: Endnu en dag...

Indlæg  Pernille Søn Sep 12, 2010 1:37 pm

Aki gik ned på sit pigede værelse og fandt noget af det nattøj han havde, han havde både natkjoler og pyjamas, han sukkede lidt da han fandt det frem, han havde aldrig rigtig brugt det, her hjemme sov han som regel bare som sig selv. Han valgte noget forskelligt, så Ami-chan selv kunne vælge, og så gik han tilbage til hende, da han kom ind og lukkede døren bag sig låste han den også. ”Er du okay?” spurgte han lidt bekymret, han gik hen til hende og satte sig på sengekanten, han lagde en hånd på hendes pande og så sin egen, han smilte stille til hende ”du må nok hellere tage den med ro” sagde han og smilte venligt, han lagde alt nattøjet på senge ”her er noget du kan tage på hvis du vil” sagde han venligt. Han rejste sig igen ”er du sulten? Tørstig? Er der noget du vil have?” spurgte han hende og smilte sødt til hende.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Endnu en dag... - Page 9 Empty Sv: Endnu en dag...

Indlæg  Admin Søn Sep 12, 2010 1:56 pm

Ami vendte sig igen da døren gik op. Hun åbnede stille sine øjne. Hun lukkede dem igen da han rørte hende på panden. Hun var begyndte at blive varm. Hun nøs. Hun satte sig op på sengen. Hendes far mente at det var skidt at sove i cowboy bukser da huden havde svært ved at trække vejret igennem det. Hun trak stille af sin jakke og lod den glide ned på gulvet. Hun rystede på hovedet. "Nej, jeg har ikke lyst til noget." sagde hun stille. Hun vidste ikke helt om hun skulle forsætte med at klæde om. Hun vidste godt hun bare havde gjort det overfor Aki, men der troede hun ligesom også at hun var en pige. Hun så lidt på ham. Hun skubbede sine sko af og trak sine ben op til sig og lage sine arme om dem og lod sin kind hvile mod sit knæ. "Hvorfor er du så sød? Bange for at jeg vil afløser din hemmelighed?" spurgte hun og smilte lidt. Hun følte sig stadig trist, og ville helst tale om alt andet end hvad der var sket idag. "Jeg ved godt vi kun lige har mødt hinanden, men sådan er jeg altså ikke." sagde hun og lukkede sine øjne og nøs igen. "Jeg kan også fortælle dig en hemmelighed hvis det er." sagde hun og gabte stille.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Endnu en dag... - Page 9 Empty Sv: Endnu en dag...

Indlæg  Pernille Søn Sep 12, 2010 3:43 pm

Aki vendte sig om da Ami-chan begyndte at trække af sit tøj, skulle han gå ud imens? Han vidste det ikke helt. Han trak undrende på skulderne da hun spurgte hvorfor han var så sød, sådan var han vel bare. Han rystede på hovedet da hun spurgte om han var bange for at hun ville afsløre det, det havde han slet ikke tænkt over. ”Hvis jeg havde følt som om vi lige havde mødt hinanden, så ville jeg nok ikke fortælle dig en hemmelighed jeg har holdt på i 16 år” sagde han roligt. Han vendte sig om og så på hende, han var rolig ”det behøves ikke” sagde han og smilte lidt til hende. ”Skal jeg lave noget the? Det kunne godt lyde som om du er ved at blive forkølet” sagde han, og mente alle hendes nys.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Endnu en dag... - Page 9 Empty Sv: Endnu en dag...

Indlæg  Admin Søn Sep 12, 2010 4:47 pm

Ami kunne ikke lade hver med at smile lidt over det han sagde. Hun så lidt ned. "Jo, the ville nok være meget godt." sagde hun og smilte til ham. Så havde hun også mulighed for at klæde om, uden at bede ham om at gå ud. Hun nøs igen. Hun hadet at være forkølet, men hun var nok selv uden om det. Hun havde ikke rigtig lyst til at fortælle Sora-san at hun havde gået rundt i flere timer. Hun rejste sig stille da han gik ud. Hun følte sig en smule svimmel. Hun så lidt på det han havde fundet hun kunne sove i. Både natkjoler og pyjamas. Hvad mon han mente med natkjolerne? Ville han se hende i kjole. Ami rystede på hovedet. Måske var det bedst at vende hjem. Hun trak sin trøje over hovedet og smed den på gulvet med sin jakke. Hun orkede ikke at gå hjem lige nu. Hun tog en pyjamas overdel og trak den over hovedet. Hun spændte sine bukser op og lod dem glide ned af låret og skubbede dem af fødderne. Hun trak i netbukserne og satte sig på sengen igen. Sættet var lidt for stort, men Sora-san var jo også højere end hende. Ami fandt sin mobil frem fra lommen, og skrev til sin bror at hun sov hjemme ved en veninde. Hun ville nok få problemer med sin stedmor og far, men det måtte hun ordne i morgen.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Endnu en dag... - Page 9 Empty Sv: Endnu en dag...

Indlæg  Pernille Søn Sep 12, 2010 5:09 pm

”Godt så går jeg ned og laver noget” sagde han med et lille smil, han gik ud af døren. Han sukkede, det virkede mærkeligt at være sammen med hende sådan her, også uden hætte trøjen og solbrillerne. Han gik nedenunder og satte noget vand over, han fandt to kopper og satte dem på en bakke, han var glad for hans mor ikke var i rummet lige nu, men hvis hun kom, kunne han bare sig det var til ham og mormoren. Han satte en lille skål sukker på bakken, han kunne selv lide sukker i sin the og det kunne jo også være Ami-chan kunne det, Aki kunne gernaralt lide søde ting, men måtte ikke få dem for sin mor, dem og så fastfood. Aki sukkede, han fandt et par små poser the frem og satte dem på bakken, så kunne Ami-chan selv vælge hvilken slags hun ville have. Han fandt nogle teskeer og da vandet var færdig med at koge hældte han vand op i de to kopper, han gik op på værelset igen, men bankede på først hvis nu hun var ved at klæde om. Han åbnede selv døren og stoppede op da han så Ami-chan, han studerede hende lidt ”Du ser sød ud” sagde han med et smil og lagde hovedet på skrå mens han gjorde det, han prøvede at lade som om intet rigtigt var forandret siden hun kendte til hans hemmelighed, og det var der sådan set heller ikke, han havde altid været sig selv. Han satte bakken på hans lille natbord ”Jeg vidste ikke hvad du kunne lide” sagde han som forklaring på alt det han havde taget med, han tog selv en af dem han kunne lide og lagde posen i the vandet, han kunne selvfølgelig selv havde brygget the’en men det orkede han ikke lige nu. Da hans var færdigt tog posen op af vandet og satte den bare på bakken, han tog et par the ske fulde sukker i og kørte skeen lidt rundt i sin kop.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Endnu en dag... - Page 9 Empty Sv: Endnu en dag...

Indlæg  Admin Søn Sep 12, 2010 5:20 pm

Ami svarede kort kom ind. Det virkede forkert at sige det, da det jo var Sora-sans væreles. Hun smilte lidt træt og rødmede lidt. "Tak." sagde hun stille og lage mobilen fra sig på sengen. Hun nøs igen. Hun så lidt på bakken. Hun havde endelig ikke lyst til noget, men nu havde han jo hentet det. Hun gik hen til bakken og tog en af the poserne, og lage den ned i det varme vand. Ami var ikke meget for sukker i sin the, hun synes det fik den til at smage underligt. Ami tog posen ud og lade den på bakken som Sora-san havde gjort. Hun satte sig på sengen og lænte sig stille op af væggen. Hun sad lidt med koppen i sin hånd. Det føltes godt at få varmet hænderne. "Er dig og Aki så ens, eller hvordan?" spurgte hun og så på ham. "Jeg mener, jeg ved godt i er den samme person, men kan i lide de samme ting og den slags?" spurgte hun. Hun vidste det var et mærkeligt spørgsmål.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Endnu en dag... - Page 9 Empty Sv: Endnu en dag...

Indlæg  Pernille Søn Sep 12, 2010 5:34 pm

Han sendte hende et kort smil da hun sagde tak, han sukkede da hun nøs igen, hun var nok ved at blive forkølet, mon han skulle hente noget medicin eller snotklude til hende? Aki så undrende på hende da hun stilte ham spørgsmål, det var vel okay, men disse spørgsmål gjorde han på en måde lidt ked af det, hun havde altså ikke helt forstået det endnu, men hvad havde han regnet med. Han sukkede lidt og så ned i sin kop ”Selvom jeg har været klædt som pige og dreng er min personlighed den samme.. det er bare som om jeg kan slappe en lille smule mere af omkring piger når jeg selv er en” han grinte lidt ”men alt hvad jeg har sagt og gjort står jeg ved… også da jeg sagde at jeg kunne lide dig og dit hår” sagde han og smilte, det var noget han havde sagt den første dag i skolen som pige. ”Og desuden.. så er det liiidt mærkeligt du spørger mig om Aki og jeg er den samme.. og jeg er jo Aki..” sagde han og smilte lidt, han vidste godt hvor mærkeligt det lød, men hans rigtige navn var jo Aki. "Fordi jeg ikke ændre mig var det jo nemt nok at sige vi var tvillinger.. så ville det ikke være mærkeligt at vi opførte os ens og kunne lide de samme ting" sagde han og trak på skuderne, han tog en slurk af sin the.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Endnu en dag... - Page 9 Empty Sv: Endnu en dag...

Indlæg  Admin Søn Sep 12, 2010 6:15 pm

Ami smilte lidt. "Undskyld, det hele forvirre mig bare lidt. Mere end jeg er i forvejen." det sidste sagde hun lavt. Der var sket alt, alt for meget i dag. Hun drak lidt af sin the. Det var dejligt at blive varmet op inden fra. "Undskyld, jeg aner bare ikke om jeg har forstået det ordenligt endnu." sagde hun stille og så ned i koppen. Hun ville så gerne forstå. Hun trak sine ben op til sig igen og smilte lidt til Sora-san.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Endnu en dag... - Page 9 Empty Sv: Endnu en dag...

Indlæg  Pernille Fre Sep 17, 2010 4:11 pm

Aki smilte en lille smule ”du behøver ikke at undskyld.. jeg kan godt forstå du er forvirret over hvem jeg er” sagde han roligt og så ned i koppen, han vidste ikke engang selv hvem han rigtigt var. ”Undskyld jeg forvirre dig” sagde han trist og rodet sig i håret så det forrest strittede. Aki grinte lidt ”det er helt okay..” han grinte for at prøve at løfte stemningen, men det hjalp ikke rigtig. ”Du kommer nok heller aldrig til at forstå det helt, så.. et er okay” sagde han roligt. ”Ami-chan.. jeg går i seng nu.. du kan bare blive her i nat, hvis der er noget ligger mit andet værelse til højre og så lidt ned af gangen og så til højre igen” sagde han, han så op på hende da han forsigtigt satte sin kop på bordet. ”Godnat Ami-chan” sagde han mens han smilte sødt til hende ”sov godt” sagde han roligt da han gik over til døren, han åbnede og gik ud, han smilte sødt til hende med hovedet lidt på skrå da han lukkede døren. Han sukkede lidt og gik ned på sit andet værelse.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Endnu en dag... - Page 9 Empty Sv: Endnu en dag...

Indlæg  Admin Fre Sep 17, 2010 4:53 pm

Ami vidste nu ikke om hun var forvirret over hvem han var, hun kendte ham næsten ikke, hun forstod bare ikke det hele med at han var nød til at forklæde sig selv. Hun sad og så ned i sin kop da Sora-san sagde godnat. Hun smilte lidt. Hun var van til at klare sig selv, men hun havde ikke lyst til at være alene. "Godnat... Soki." sagde hun og smilte lidt flovt. Hun kunne ikke finde ud af om hun skulle kalde ham Aki eller Sora, hun kunne lide dem begge lige meget, men i hendes verden var de hver sin person, derfor satte hun Sora og Aki sammen til Soki. "Sov godt." sagde hun og smilte venligt til ham. Hvad mon han tænkte om hende? Ami sukkede da Soki havde lukket døren og stilte koppen fra sig. Hende mærkede stille sin pande, den var varm. Hun lage sig ned og tjekkede sin mobil. Hendes bror ville vide hvor hun var. Hun skrev, at hun havde jo skrevet hun sov hos en fra hendes klasse. Det var jo også sandt. Ami så sig lidt omkring. Dette måtte være Sora-sans værelse. Han burde ikke være tvunget til at sove på et pige værelse. Ami sukkede og lukkede øjne.
Ami åbnede stille sine øjne. Hun svedte og var omtåget. Hendes feber måtte være højere end hun havde troet. Hun satte sig op i sengen og glemte kort hvor hun var. Hun rejste sig stille op og gik hen til døren og gik ud på gangen. "Aki?" sagde hun stille og bevægede sig til højre, og gik lidt ned af gangen og gik til højre igen. Hun åbnede døren og gik ind. Hun havde tåre i øjne. Hun gik hen til sengen og lage sig ned ved siden af personen. "Undskyld Aki, jeg har bare ikke lyst til at sove alene." sagde hun stille. Man kunne svagt høre gråden i hendes stemme, var sikret svært hvis man ikke var helt vågen.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Endnu en dag... - Page 9 Empty Sv: Endnu en dag...

Indlæg  Pernille Fre Sep 17, 2010 5:26 pm

Aki rynkede lidt på næsen over det hun havde kaldt ham lige inden han var gået *Soki..* tænkte han og sukkede træt. Han gik tilbage til værelset og sukkede igen, han måtte vel bare sove i det han var i nu, han kunne jo også.. han så mod døren, men valgte så at tage sin trøje af, det ville blive for varmt for ham med den på, om morgen stod solen ind i rummet på dette værelse og der blev meget varmt. Han lagde sig under dynen, det var mærkeligt at tænke på at der lå en pige inde på hans værelse i hans seng, det var der aldrig en der havde gjort før, han pressede sine øjne i og blev lidt rød i kinderne, snart derefter faldte han i søvn.
Aki åbnede sine øjne lidt da han hørte noget, han vendte sig undrende og der lagde Ami-chan, han gned sig lidt i øjnene mens hun talte. Han lagde og så lidt på hende, men så sendte han hende et træt smil ”det er helt okay” sagde han stille, han løftede lidt i dynen og lagde den stille over hende, han reagerede ikke rigtigt op det, han var ikke helt vågen endnu, han lagde en arm en smule om hendes skulder og lukkede sine øjne igen, det han gjorde var ikke noget han tænkte over.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Endnu en dag... - Page 9 Empty Sv: Endnu en dag...

Indlæg  Admin Fre Sep 17, 2010 5:57 pm

Ami rykkede stille tættere på ham. Hun tænkte ikke over det. Hun havde sovet sammen med piger før, og lige nu var det Aki. Hun faldt hurtigt i søvn. Hun lå helt stille. Normalt bevægede hun sig meget når hun havde feber, men at ligge sammen med en anden gjorde hende rolig.
Ami åbnede stille sine øjne. Hun gned dem lidt. Hendes feber var faldet en smule. Hun så op og kiggede lidt på Sokis ansigt og smilte lidt. Lige nu var han Sora-san. Hun så ned af ham, han havde ingen trøje på. Hun smilte lidt mere, og lage sig helt ind til ham. Hun var ikke helt vågen endnu, ellers ville hun aldrig have gjort det.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Endnu en dag... - Page 9 Empty Sv: Endnu en dag...

Indlæg  Pernille Fre Sep 17, 2010 11:31 pm

Sora var for træt til rigtig at ligge mærke til det Ami-chan gjorde, han lukkede sine øjne og faldt hurtigt i søvn igen. Sora åbnede sine øjne igen noget tid efter, han så ned på Ami-chan der havde lagt sig helt ind till ham, selvom han ikke var helt vågen kunne han mærke at hans hjerte begyndte at slå hurtigere, han lagde sine arme om hende, det var vel bare instinkt der fik ham til det. Han rykkede sin overkrop lidt væk fra hendes så han kunne se på hende, han så hende træt ned i øjnene, han smilte lidt sødt til hende, han lod deres pander mødes ”har du det bedre?” spurgte han.


Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Endnu en dag... - Page 9 Empty Sv: Endnu en dag...

Indlæg  Admin Lør Sep 18, 2010 6:20 pm

Ami så træt op da Sora-san bevægede sig. Hun lukkede kort øjne da deres pander mødtes. "Lidt" mumlede hun og så ham ind i øjne. Hun var stadig ikke vågen, men hendes hjerte begyndte at slå lidt hurtigere. Det var dejligt at ligge sådan her og putte. Havde hun aldrig gjort mod Dachi.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Endnu en dag... - Page 9 Empty Sv: Endnu en dag...

Indlæg  Pernille Søn Sep 19, 2010 4:22 pm

"Det var godt" sagde han roligt og smilte lidt træt til hende, han vidste ikke hvad klokken var eller noget, men lige nu var han også ligeglad, han havde aldrig lagt sådan her med en pige og der føltes egentlig rart. Han var vel lidt flov, men det gjorde ikke så meget nu, han lænte sig lidt ind til hende og kyssede hende ømt, blidt og kærligt på panden. "Din feber virker lavere" sagde han og smilte lidt til hende igen, han rykkede sig lidt væk fra hende igen og lukkede sine øjne igen.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Endnu en dag... - Page 9 Empty Sv: Endnu en dag...

Indlæg  Admin Tirs Sep 28, 2010 7:46 pm

Ami trak vejret dybt ind og pustede stille ud. Hun kunne mærke hun fik tåre i øjne og hendes tanker blev triste. Hun lukkede sine øjne. Selvom hun havde det bedre, kunne hun ikke glemme hvad der var sket med Dachi i går. Hun rødmede lidt da hun mærkede Sora-sans læber mod hendes pande. Hendes feber var faldet, men den var der stadig. "Ja." sagde hun stille. "Det tror jeg også den er. Jeg er næsten aldrig syg." sagde hun stille og åbnede stille sine øjne. Hun så ikke op mod Sora-san, hun ville ikke lade ham se hendes øjne, for hun kunne mærke at der var tåre i dem.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Endnu en dag... - Page 9 Empty Sv: Endnu en dag...

Indlæg  Pernille Tirs Sep 28, 2010 8:10 pm

Sora åbnede stille sine øjne igen med et lille smil da Ami-chan sagde hun næsten aldrig var syg, men hans smil falmede langsomt igen, hun kiggede ikke på ham. Han studerede hende lidt og kom så i tanke om hvordan han lagde med hende, han tog lynhurtigt sine arme til sig og satte sig op. *Måske blev hun ked af at jeg kyssede hende? Holdte om hende? Måske er hun sur?* tænkte han panisk ”Det må du undskyld!” udbrød han nærmest og rejste sig hurtigt op. ”Jeg- jeg- jeg tænkte ikke over at det måske gik dig på” sagde han og gik hurtigt over til sit skab, han fandt meget hurtigt en t-shirt og tog den på, han mente det med at han var i baroverkrop. ”Ehm.. det.. det er første gang jeg har lagt med en pige…. Jeg mener..” sagde han hurtigt mens han stod med ryggen til hende ”Jeg mener ikke sådan!.. Ehm.. det er første gang der har været en pige i min seng.. Ehm første gang jeg har været så tæt på en pige.. så jeg tog bare om dig og kyssede dig uden at tænke over det…” sagde han og så ned i gulvet, han var helt rød i hovedet ”Det må du undskyld Ami-chan” sagde han stille og rodet sig lidt i håret.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Endnu en dag... - Page 9 Empty Sv: Endnu en dag...

Indlæg  Admin Tirs Sep 28, 2010 8:21 pm

Ami så forskrækket op da Sora-san trak armen til sig. Hun nød faktisk at ligge sådan her. Hun løftede sig lidt op og så på ham. Hun prøvede at sige ham imod, men han talte for hurtigt, og hun havde svært ved finde ud af hvad det hele gik ud på. Hun så efter ham da han rejste sig og gik hen til sit skab. Hun satte sig på sengen, og fik kort lyst til at grine, men hun gjorde det ikke, hun smilte ikke engang. Hun rejste sig stille op mens han stod med ryggen mod hende. Hun havde gjort det værre, hun havde gjort ham nervøs på en eller anden måde. "Det okay." sagde hun stille. Hun rødmede sig da hun kunne høre hendes stemme var lidt grådet. "Du gjorde ikke noget forkert. Jeg kunne godt lide det." sagde hun og gik hen og tog fat i hans trøje. "Sådan har Dachi aldrig været over for mig." sagde hun og så ned mod gulvet og lukkede øjne. En tåre løb ned af hendes kind. Hun så op mod Sora-san og smilte. "Det gjorde mig glad." sagde hun og hulkede lidt, men smilet glad. Hun trak lidt i hans trøje. "Kan vi ikke ligge os igen?" spurgte hun stille, men så roligt mod hans øjne. Hun havde stadig ondt, ikke fysisk, men tanken om Dachi gjorde ondt.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Endnu en dag... - Page 9 Empty Sv: Endnu en dag...

Indlæg  Pernille Tirs Sep 28, 2010 9:02 pm

Det var som om det lettede en lille smule da hun sagde at det var okay. Han pressede hårdt sine øjne i da han hørte hendes tone, han havde gjort et eller andet, det lød som om hun grad. Han åbnede hurtigt sine øjne og så undrende på hende *Hun kunne lide det?* tænkte han undrende, han var rød i hovedet, han var flov og hans øjne afslørede usikkerhed, undrende og forvirring. Han så ned hvor hun holdte fat i hans trøje, han lagde hovedet på skrå og smilte en lille smule, han kørte kærligt en hånd over hendes kind så tåren blev tørret af. ”Det er jeg glad for at høre” sagde han, han mente at hun blev glad over det han havde gjort. Han sukkede lidt, det var svært at regne ud hvordan hun havde det. Han smilte lidt ”Jo.. selvfølgelig” sagde han roligt, han trak hende hen til sengen og lagde sig ned, han hev forsigtigt hende ned til sig, så hun kom til at ligge lidt halvt oven på ham, med hendes hoved hvilende på hans bryst. Han lod sin ene hånd hvile på hendes skulder, den anden tog han under hende ved halsen og lod hånden hvile på hendes ryg. Normalt ville denne situation gøre ham meget flov, og det gjorde den da også lidt, men det var gået op for ham hvad det var Ami-chan ville have, Dachi. ”Ami-chan…” sagde han roligt ”Jeg holder dig så længe du har brug for det.. hvor som helst og når som helst… et par dage, uger, år” sagde han roligt ”Jeg skal nok holde om dig indtil du ikke ser ham mere, men kun ser mig” sagde han, han havde fået hende til at tænke på Dachi, det havde han ikke lyst til, når hun lagde siden af ham skulle hun helst kun tænkte på ham. ”Så… hvis du vil græde.. være vred eller glad.. så giver jeg ikke slip” sagde han stille og hvilte sin hage mod hendes hovedbund. ”For jeg er blevet meget glad for dig Ami-chan” sagde han roligt og smilte.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Endnu en dag... - Page 9 Empty Sv: Endnu en dag...

Indlæg  Admin Tirs Sep 28, 2010 9:13 pm

Ami lod Sora-san trække afsted med hende. Hun kunne godt lide han tog styringen. Hun lod sit hoved hvile mod hans skulder og lukkede stille øjne. Hun kunne mærke at hendes bryst blev mast mod hans bryst, og kom til at tænke på, at han og Aki var den samme. Hun så lidt op mod ham da han begyndte at tale. Hun lukkede stille sine øjne, og kunne mærke tårerne løbe igen. Hun ville ikke tænke på Dachi, hun kunne bare ikke lade hver. Hun hulkede lidt. "Undskyld..." sagde hun stille. "Jeg ved godt... Eller jeg burde vide at Dachi er en idiot, men..." sagde hun og hulkede igen. Hun trykkede sig lidt ind til ham. "Jeg ønsker ikke du skal være en erstatning, det er du for sød til." sagde hun stille og hulkede. Hun tørrede en tåre væk og så op på ham igen. "Jeg er også blevet meget glad for dig." sagde hun stille. Hun ville til at indrømme, at hun måske have haft følelser for ham, allerede da han var Aki, men det var for meget lige nu.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Endnu en dag... - Page 9 Empty Sv: Endnu en dag...

Indlæg  Pernille Tirs Sep 28, 2010 9:25 pm

Sora tænkte ikke rigtig over at han tog styringen, han gjorde hvad han gjorde for Ami-chan, men han kunne ikke stoppe sit hjerte fra at slå hurtigere og hans kinder fra at blive rødere da han kunne mærke hendes bryst mod hans. Han tog sin hånd fra hendes skulder og op i hendes hår, han strøg hende stille i håret da hun grad ”Du behøver ikke at sige undskyld..” sagde han stille mens han aede hende. ”Det er okay” sagde han stille med at hun burde vide at Dachi var en idiot, men ikke kunne glemme ham. Han trykkede også hende lidt hårdere ind til sig da hun gjorde det, han sagde ikke noget til at han ikke var en erstatning, han så ned på hende og smilte glad da hun sagde hun også var glad for ham ”det er jeg glad for at høre” sagde han meget glad, han var ikke forelsket, men helt sikkert glad for hende.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Endnu en dag... - Page 9 Empty Sv: Endnu en dag...

Indlæg  Admin Lør Okt 02, 2010 4:33 pm

Ami sukkede stille og greb stille fat i hans trøje. Ami kom til at tænke lidt tilbage, og smilte lidt. Ami havde været med dem i omklædning. "Sora-san... Er det endelig ikke mærkeligt at være en pige helle tiden, når man rigtig er en dreng?" spurgte hun stille. Hun ville helst tale om noget andet end hende selv. "Hvordan har du det med piger? og for den sags skyld drenge?" spurgte hun. Han havde selv sagt dagen før at hun havde væres hans første kys. Hun huskede også at han holdte sig langt væk fra alle, Ami havde haft svært ved at røre ved ham.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Endnu en dag... - Page 9 Empty Sv: Endnu en dag...

Indlæg  Pernille Lør Okt 02, 2010 4:51 pm

Aki nikkede, det var mærkeligt ”Det er meget forvirrende” sagde han stille. Han trak sig lidt væk fra hende og så undrende på hende, han blev rød i kinderne, han så væk ”altså… jeg har aldrig rigtig tænkt på det før…” han rodet sig flovt i håret ”Men jeg er temmelig sikker på at jeg er til piger…. Hvis det var det du mente” sagde han stille mens han stadig så væk og rodet sig i håret. Han trak sig helt væk fra hende, han var rød i kinderne, de havde lige lagt meget tæt på hinanden, og det havde påvirket ham, han var trodsalt en dreng. ”Men… jeg får det mærkeligt når i røre ved mig” sagde han stille, han mente når piger rørte ved ham, han blev altid forvirret.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Endnu en dag... - Page 9 Empty Sv: Endnu en dag...

Indlæg  Admin Lør Okt 02, 2010 4:59 pm

Ami lage sig ned på siden. Hun var ked af at han rykkede væk fra hende, men hun lod ham gøre det. Hun smilte lidt. "Jeg tror det er normalt at drenge for det mærkeligt når piger kommer tæt på dem, især hvis de aldrig har været tæt på en før." sagde hun stille. "Men jeg kan ikke sige det med sikkerhed. Jeg ved bare, at før jeg kom rigtig tæt på en fyr, fik jeg det også altid mærkeligt når en fyr kom tæt hen til mig, bare et kram kunne gøre mig helt rød i hovedet." sagde hun og smilte lidt. Det havde været da hun var i Junior High.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Endnu en dag... - Page 9 Empty Sv: Endnu en dag...

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 9 af 17 Forrige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 13 ... 17  Næste

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum