Miststales High School
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Endnu en dag...

2 deltagere

Side 3 af 17 Forrige  1, 2, 3, 4 ... 10 ... 17  Næste

Go down

Endnu en dag... - Page 3 Empty Sv: Endnu en dag...

Indlæg  Admin Søn Jun 20, 2010 4:43 pm

Hun gik roligt videre mens han fulgte efter hende. "Så hellere til hushjælpen, så ved jeg at det kommer til hende." sagde hun uden at se tilbage på ham. Hun så på ham ud af øjnekrogen. Nej hun kunne ikke se at han var hendes tvilling. "For at være ærlig, så nej. Jeg kan ikke se du er Akis bror." sagde hun og stoppede op og vendte sig om så hun stod foran ham. "Men Aki sagde at hendes bror havde samme øjne som hun, så kun på den måde kan jeg være sikre." sagde hun og så skift mod hans øjne.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Endnu en dag... - Page 3 Empty Sv: Endnu en dag...

Indlæg  Pernille Søn Jun 20, 2010 4:50 pm

Han sukkede lidt *Hvorfor er Ami sådan overfor mig? Er det bare fordi jeg er en fyr nu?* tænkte han undrende, men kunne ikke lade vær med at smile lidt over det. Han stoppede op da hun stoppede, han fik en lidt mærkelig fornemmelse ”du ligner en der er besat med det blik der” sagde han i et grin mens han tog fat i hætten og tog den ned, han rodet i sit hår mens han tog solbrillerne af ”hvis ikke der er andre måder” sagde han med et smil. Han ville helst ikke lade hende se ham, men han ville egentlig ikke have at hun så hans hus og mormor ville helt sikkert invitere hende indenfor. ”Tilfreds?” spurgte han hende med et smil da han så hende ind i øjnene med sine gule/guld og rødbrune/kobber farvede øjne.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Endnu en dag... - Page 3 Empty Sv: Endnu en dag...

Indlæg  Admin Søn Jun 20, 2010 4:56 pm

Ami genkendte starks Akis øjne. *Hvordan kan de være to forskellige personer? Deres øjne er helt ens* tænkte hun og mærkede at hun fik røde kinder. Hun vendte ryggen til ham. "Jo, dine øjne er de sammens som Aki-chans." sagde hun stille men forsatte frem. "Men det betyder ikke at jeg vil give dig tinge alligevel." sagde hun alvorligt og kom til at smile lidt. Hvorfra fik hun dog den ide. "Hvis du vil have dem, så må du fange mig." sagde hun og så grinende på ham og rakte tunge og begyndte at løbe. *Ha, jeg er sikret meget hurtigere end ham* tænkte hun selvsikret.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Endnu en dag... - Page 3 Empty Sv: Endnu en dag...

Indlæg  Pernille Søn Jun 20, 2010 5:10 pm

Han smilte lidt sødt til hende da hun fik røde kinder *Mon hun genkender mig?* tænkte han lidt bange. Han blev lidt overrasket da hun satte i løb ”Hey vent!” råbte han, men hun fortsatte, han satte i løb efter hende, Aki var i god nok form, men han kunne helt sikkert ikke følge med Ami. Han prøvede bare så godt han kunne, han var ikke rigtig typen der gav op.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Endnu en dag... - Page 3 Empty Sv: Endnu en dag...

Indlæg  Admin Søn Jun 20, 2010 5:13 pm

Ami så sig over skulderne. Det var tydligt at han ikke kunne følge med, men hun receptere alligevel at han gjorde det forsøg. Hun satte farten lidt ned så han ikke mistede hende af syne. "Flot, men du fanger mig aldrig" sagde hun grinende, men snupplede i det sammen hun sagde det. Hun tabte begge tasker og Akis sko, men hun væltede heldigvis ikke. Hun vendte sig om og så på tinge. Taskerne var heldigvis ikke gået op. Hun skyndte sig hen for at snuppe tinge op.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Endnu en dag... - Page 3 Empty Sv: Endnu en dag...

Indlæg  Pernille Søn Jun 20, 2010 5:28 pm

Aki prøvede virkelig at følge med Ami, han smilte lidt da hun sagde det med at han aldrig ville fange hende, men hans smil forsvandt da hun snublede. Da han kom hen til hende var hun bukket sig for at snuppe tingene, han bukkede sig selv ned og tog blidt om hendes ene håndled ”Fanget” sagde han med et stort smil og så hende lige ind i øjnene.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Endnu en dag... - Page 3 Empty Sv: Endnu en dag...

Indlæg  Admin Søn Jun 20, 2010 5:32 pm

Ami så lige op i hans ansigt da han tog om hendes håndled. Hun rødmede igen. Hun dækkede sin mund med den fri hånd og rømmede sig lidt. "Fint, du vandt." sagde hun og smilte venligt. Hvorfor fik hun denne her følelse? Den var den sammen følelse når hun så ind i Akis øjne. "Skal du endelig tilbage til Aki nu, eller har du lidt tid?" spurgte hun venligt. Hvorfor tænkte hun lige på det, at tage et eller andet sted hen med ham.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Endnu en dag... - Page 3 Empty Sv: Endnu en dag...

Indlæg  Pernille Søn Jun 20, 2010 5:43 pm

Han smilte lidt da hun sagde at han havde vundet, han så undrende på hende *Vil hun gerne være sammen med mig som dreng?* tænkte han og stod og studerede hende lidt, næsten som om han overvejede om han gad være sammen med hende. ”Hmm… jeg har vel tid..” sagde han og trak på skulderne med et smil ”Hvad har du i tankerne?” spurgte han hende mens han samlede sin taske og sine sko op, han samlede også hendes taske op og rakte den til hende. Da hun havde taget den tog han sine solbriller på igen og hætten op.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Endnu en dag... - Page 3 Empty Sv: Endnu en dag...

Indlæg  Admin Søn Jun 20, 2010 5:47 pm

Hun så lidt surt på ham, ad han så undersøgen på hende. *Du skal endelig ikke tvinge dig selv* tænkte hun surt. Hun havde lyst til at sige at det kunne være lige meget, da han smilte, og hun smilte stille igen. Hun trak på skulderne. "Ikke noget bestemt. Jeg tænkte vi måske kunne hænge ud." sagde hun stille. Hun tog i mod sin taske, og kom til at rør hans hånd. Hun så lidt væk fra ham. "Hvad skal jeg endelig kalde dig? Kohaku-san eller?" spurgte hun stille og begyndte stille at gå.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Endnu en dag... - Page 3 Empty Sv: Endnu en dag...

Indlæg  Pernille Søn Jun 20, 2010 5:52 pm

Han kunne kun grine lidt over at hun så lidt surt på ham, hun så nu sød ud når hun var sur. ”Hmm det kan vi godt” sagde han men et venligt smil, men kunne stadig ikke regne ud hvorfor hun ville være sammen med ham, Aki var ikke så meget ude og bare gå på gaden, hverken som dreng eller pige. Han blev en lille smule rød i kinderne af hendes berøring af hans hånd. ”Ehm.. du må sådan set selv om, om du vil kalde mig Nori-san eller Sora-san” sagde han og trak på skulderne mens han begyndte at gå efter hende ”Hvad med dig?” Spurgte han mens han holdt tasken i den ene af sine hænder og skoene i den anden.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Endnu en dag... - Page 3 Empty Sv: Endnu en dag...

Indlæg  Admin Søn Jun 20, 2010 5:57 pm

Hun kiggede lidt tænksomt op mod himlen. "Nori-san? Sora-san?" sagde hun tænktsomt. "Jeg tror bedst jeg kan lide Sora-san, selvom Nori-san også lyder meget godt." sagde hun tænkene. "Nå ja, havde jeg helt glemt. Du ligner Aki-chan så meget, at jeg glemte jeg ikke havde fortalt dig mit navn. Jeg er Ami Natsumi. Men du kan kalde mig Ami-chan. Du må også kalde mig Ami hvis du vil." sagde hun drillende og blikkede til ham. Hun så stille på ham. Der var altså noget ved dem begge som tiltalte hende. "Noget du har lyst til at lave? Nu er det trodsalt mig som hiver dig med."
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Endnu en dag... - Page 3 Empty Sv: Endnu en dag...

Indlæg  Pernille Søn Jun 20, 2010 10:25 pm

Han smilte lidt over at hun rent faktisk tænkte over hvilket navn hun skulle bruge ”Mange tak..” sagde han til at hun synes at han navn lød godt ”Sora-san er fint” sagde han stille i en venlig tone. Han nikkede til det han kunne kalde hende, det vidste han jo hellere, han så op mod himlen ”Rart at møde dig Ami-chan” sagde han roligt, men da han så at hun blinkede blev han lidt forvirret *Flirter hun med mig?* tænkte han undrende og blev lidt rød i kinderne. Han smilte lidt ”Hvad med at gå i gågaden og se på butikker?” spurgte han med et smil *Mon det er okay for en man lige har mødt? Jeg ville foreslå forlystelsesparken, men det er lige meget for en man lige har mødt* tænkte han med et suk. ”Ellers andre steder du gerne vil her?” spurgte han med et smil.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Endnu en dag... - Page 3 Empty Sv: Endnu en dag...

Indlæg  Admin Søn Jun 20, 2010 10:29 pm

Hun nikkede til at de kunne kigge på butikker. Hendes stedmor var sikret hjemme nu, så hun ville spørge hvorfor Ami kom så tidligt hjem, det var derfor Ami ikke gad hjem nu. "Jo lad os det. Jeg ville alligevel gerne se om der er kommet noget nyt musik i musik forretningen." sagde hun og smilte stille.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Endnu en dag... - Page 3 Empty Sv: Endnu en dag...

Indlæg  Pernille Man Jun 21, 2010 1:42 am

Han smilte lidt over at hun ville se på butiksvinduer, han blev lidt overrasket over det hun sagde, hvorfor vidste han ikke helt ”Kan du godt lide musik?” spurgte han hende mens de gik mod butikken. ”Jeg arbejder selv i sådan en butik der ikke ligger så langt herfra” sagde han og smilte lidt *Bare det ikke er det er den hun vil hen til* tænkte han med et suk og rettede lidt på sin hætte så den skjulte alt hans blonde hår.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Endnu en dag... - Page 3 Empty Sv: Endnu en dag...

Indlæg  Admin Man Jun 21, 2010 8:16 am

Hun nikkede stille, ja det kunne hun vel godt. Hun så lidt på ham og underede sig lidt. Ikke over at han arbjede i en musik forretning, men at han blev ved med at dække sig selv til. "Kan du ikke tåle sol eller sådan noget? Du bliver ved med at dække dig selv mere til." spurgte hun.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Endnu en dag... - Page 3 Empty Sv: Endnu en dag...

Indlæg  Pernille Man Jun 21, 2010 12:33 pm

Han så på hende og smilte lidt ”Ehm…” sagde han og rodet lidt med hætten ”Jeg kan bare ikke rigtig li den måde jeg ser ud på..” sagde han lidt flovt, det var jo delvist sandt, selvom han bedst kunne li at være en dreng mindede hans ansigt ham bare lidt om en pige. ”Men jeg kan da godt gå sådan her” sagde han og hev lidt flov hætten lidt ned så man kunne se det meste af hans blonde hår.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Endnu en dag... - Page 3 Empty Sv: Endnu en dag...

Indlæg  Admin Man Jun 21, 2010 12:42 pm

Ami smilte lidt. "Jeg synes da du ser sød ud." sagde hun stort smilende. "Men jeg ved skam godt, at det ikke er hvad i drenge vil høre. I vil være seje." sagde hun og lod som om hun spændte musklerne. Ami så lidt på hans hår. Man kunne tydligere se på Sora-san at de to ikke havde en japansk far. Hun smilte glad. "Det er her." sagde hun og stoppede op foran en musik forretning. Den var lille, og ikke en man rigtig lage mærke til. Ami var også første gang gået der ind ved et tilfælde, men nu gik hun aldrig andre steder hen for at købe musik.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Endnu en dag... - Page 3 Empty Sv: Endnu en dag...

Indlæg  Pernille Man Jun 21, 2010 12:54 pm

Han så overrasket på hende da hun sagde at han så sød ud, han tog solbrillerne af og så flovt ned i jorden ”Virkelig?” sagde han med et lille smil, han så op på hende og smilte stort ”Mange tak…” sagde han og så hende ind i øjnene, han kom solbriller i sin ene lommen. Han så roligt frem for sig ”Jeg vil hellere være sød end jeg vil være sej” sagde han stille, han grinte lidt over at hun spændte musklerne. Aki stoppede foran butikken hvor Ami stoppede, det var ikke her han arbejdede, men han været her mange gange før, det var en god butik. ”Det er ikke her jeg arbejder, men det er alligevel en fed butik” sagde han og gik ind, han holdte døren for hende og ventede på at hun gik ind efter ham før han gav slip på håndtaget.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Endnu en dag... - Page 3 Empty Sv: Endnu en dag...

Indlæg  Admin Man Jun 21, 2010 12:59 pm

Ami mærkede et sus igennem sin krop da Sora-san så hende ind i øjne, og hun så lige frem for sig igen. Hendes kinder var blevet en smule røde. Ami smilede. Sora-sans grin, det kunne hun godt lide. Hun så lidt på ham mens han talte. Hun havde hellere ikke regnet med det var her han arbejde, for hun havde aldrig set ham før. Hun gik stille forbi ham da han holdte døren for hende, og smilte venligt til ham. *Det har Dachi aldrig gjort* tænkte hun lidt trist, men skyndte sig hen hvor cd'erne stod og begyndte se dem igennem. Ami fandt hurtigt hvad hun kiggede efter. Et band der hed SATÔ, hun havde stort set alle deres cd'er. "De her er gode." sagde hun og så på Sora-san og smilte. "Kender du dem?"
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Endnu en dag... - Page 3 Empty Sv: Endnu en dag...

Indlæg  Pernille Tirs Jun 22, 2010 1:53 pm

Aki så lidt på Amis ansigt, hun var nu meget sød, måske kunne hun blive både hans pigede og drengede side ven. Han smilte lidt over tanken. Da de kom ind i musik forrentningen lukkede han først døren da hun var gået ind. Han gik efter hende, hen til cd’erne, og stod og kiggede lidt. Han studerede cd’en hun talte om, han nikkede ”Jeg arbejder selv i en musikforretning, så selvfølgelig kender jeg dem, selvom den butik jeg arbejder i har flere plader” sagde han og tog i cd’en, uden rigtig at tænke over det rørte deres hænder en del. ”Jeg er faktisk lidt selv fan af dem… de er ikke mit ynglings band, men jeg kan meget godt li dem” sagde han med et smil og gav slip igen. Han kiggede selv på cd’er igen.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Endnu en dag... - Page 3 Empty Sv: Endnu en dag...

Indlæg  Admin Tirs Jun 22, 2010 1:58 pm

Ami rakte tunge af ham. Han skulle ikke spille bedrevidene. Hun smilte lidt. Men det var vel okay. Ami mærkede hans hånd over hendes, og slap derfor ikke. Hvorfor fik hun det sådan her? Hendes hjerte var begyndte at slå hurtigere. Hun skubbede en hårlok bag sit øre med sin fri hånd og trak stille cd'en til sig da han slap. Hvad skette der? Hun stilte stille cd'en fra sig og begyndte at kigge videre, men hun lage mærke til at hun flere gange kiggede op på Sora-san. Hun smilte lidt, hun kunne godt lide hans hårfarve og både hans og Akis øjenfarve var så speciele.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Endnu en dag... - Page 3 Empty Sv: Endnu en dag...

Indlæg  Pernille Tirs Jun 22, 2010 2:25 pm

Aki blev lidt overrasket over at hun rakte tunge af ham, så han så først med store overraskede øjne på hende, men så begyndte han at smilte, han holdt hurtigt en hånd for munden og prøvede at holde sit grin tilbage, men det kunne han ikke ”Hvad gik det lige ud på?” spurgte ha grinende ”Du er altså mærkelig Ami-chan” sagde han med et smil, det havde han aldrig sagt til nogen før, men det virkede som om det passede på hende. Han kom til at kigge på hende mens de så på cd’er, var bare hans fantasi eller kiggede på ham? ”Ehm..” sagde han og rodet sig lidt i sit hår ”Er du sikker på det er okay at jeg går sådan her?” spurgte han og henviste til at han gik uden solbriller og sin hætte ”jeg kan godt tage det på igen hvis det er” sagde han og smilte lidt til hende. Aki gik hen og kiggede på nogle andre cd’er ”hey!” råbte han til Ami ”kender du han her?” spurgte han og holdt en cd op i luften uden at kigge hen på hende, hans blik var fæstet på cd’erne.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Endnu en dag... - Page 3 Empty Sv: Endnu en dag...

Indlæg  Admin Tirs Jun 22, 2010 2:42 pm

Ami smilte glad da Sora-san grinte, hun kunne virkelig godt lide hans grin, måske var det også derfor hun opførte sig så mærkligt. "Pas hellere på hvad du siger." sagde hun drillende. "Bare fordi jeg er lille, er jeg altså ikke slap." sagde hun stolt. Hun rødmede da Sora-san opdagede at hun kiggede på ham. Hun grinte og rode sig lidt i nakken. "Ja det er fint." sagde hun og smilte lidt flovt. Hun kunne ikke rigtig sige han skulle lade hver, og hun kunne ikke sige at hun synes han så godt ud og derfor kiggede på ham. Hun havde trodsalt næsten en kæreste. Ami så efter ham da han råbte og gik hen til ham. Hun kom til at smile lidt. Jo at arbejde i en musikforretning var lige noget for Sora-san, hun kunne se hvor spændt han blev over det. Hun så mod cd'eren igen, hun kunne sige ja, men så løj hun. Hun rystede stille på hovedet. "Nej, gør jeg hvis ikke." sagde hun og rakte ud efter cd'en så hun bedre kunne se. Hun kom til at ligge mærke til hvor meget højre Sora-san var end hende selv.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Endnu en dag... - Page 3 Empty Sv: Endnu en dag...

Indlæg  Pernille Tirs Jun 22, 2010 3:02 pm

Han så undrende på hende ”ellers hvad?” spurgte han lidt drillende tilbage, han grinte lidt ”Nej det ved jeg” sagde han stille med et smil mens han så på cd’er. Han smilte kærligt da hun sagde det var fint at han ikke tog sin hætte og solbriller på igen. Aki havde egentlig bare holdt cd’en op i luften for at hun skulle kunne se den fordi hun stod et stykke væk, han så lige ned i hendes ansigt da hun rakte ud efter cd’en, deres øjne mødtes *Hun kan ikke nå den fordi hun er mindre* tænkte han og smilte kærligt, han fniste lidt. Han tog sin arm ned ”Hmm den er også gammel” sagde han og satte den på plads igen ”Men de er nu gode nok” sagde han stille og gik lidt væk fra hende igen, han kiggede videre ”Finder ud noget?” spurgte han hende mens han så ned på cd’erne.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Endnu en dag... - Page 3 Empty Sv: Endnu en dag...

Indlæg  Admin Tirs Jun 22, 2010 3:08 pm

Ami trak hånden til sig, da deres øjne mødtes. Hun så hurtigt tilbage på cd'erne, hun havde rødmet igen. Hvorfor påvirkede de øjne hende så meget. "Jeg høre også lidt gamlet musik, men jeg høre mest SATÔ." sagde hun stille. Hun rystede på hovedet om hun fandt noget. "Nej, ikke rigtig." sagde hun stille og så op på ham. "Hvad med dig?" spurgte hun og gik hen ved siden af ham, for at se hvad han kiggede på.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Endnu en dag... - Page 3 Empty Sv: Endnu en dag...

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 3 af 17 Forrige  1, 2, 3, 4 ... 10 ... 17  Næste

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum