Miststales High School
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Så er det nu

2 deltagere

Side 20 af 40 Forrige  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40  Næste

Go down

Så er det nu - Page 20 Empty Sv: Så er det nu

Indlæg  Admin Ons Apr 11, 2012 9:15 pm

Niwa smilte da hun flyttede på sig, så hans hoved kom til at hvile ved hendes bryst. Han lage sine arme om hendes hofter og trykkede sig ind til sig. Han smilte og kunne mærke at han slappede af, også da det næste brag lød. Han var ligeglad med dem, bare han måtte ligge her med Chiyo.

Tifa så forskrækket på ham. Han virkede som om han var træt at livet, træt af alt. Hun gik vredt hen til sengen og så vredt ned på ham. ”Så stop med at prøve at være den du var. Så hver for helvedt, den du har lyst til at være. Jeg er sgu da heller ikke den samme som den gang jeg var barn. Bare lad hver med at opføre dig som om du har opgivet alt. Selvom du ikke kan huske hvem du var, så har du stadig et ansvar over for Yuki, lige meget om du bliver som du var, eller du vælger at være en anden. Jeg er ligeglad, bare tag dig sammen.” sagde hun vredt og gik ud af rummet og smækkede døren efter sig. Hun sukkede da hun kom ud på den anden side og så trist frem for sig. Måske blev Yuu aldrig som den hun havde forelsket sig i, men hun kunne ikke klare tanken om at han bare var ved at give op.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Så er det nu - Page 20 Empty Sv: Så er det nu

Indlæg  Pernille Ons Apr 11, 2012 9:41 pm

Chiyo faldt stille i søvn igen men Niwa i sine arme, resten af natten lagde hun ikke mærke til at det tordnede. Dagen efter skulle Chiyo tidligt op og til genoptræning.
Yuu sagde eller gjorde ingenting da Tifa skældte ham ud. Men næsten gang nogen så til ham ville han være væk, han var kravlet ud af vinduet. Det regnede og som timerne gik kom Yuu ikke tilbage, han havde endda efterladt sin mobil der hjemme. Yuu stod foran sit barndomshjem, det lå langt væk og hvordan han havde fundet derhen vidste han ikke. Han havde ikke ledt efter noget, men endt her alligevel. Han stod gennemblødt og stirrede op på huset, bare stirrede, det endte med at de nye ejere ringede til politiet og de fulgte den forvirrede og gennemblødte Yuu hjem.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Så er det nu - Page 20 Empty Sv: Så er det nu

Indlæg  Admin Ons Apr 11, 2012 9:56 pm

Niwa faldt i søvn med sine arme om Chiyo, og vågnede ikke mere op den nat. Niwa vågnede op morgen efter og kyssede kærligt hendes læber. Niwa hjalp Chiyo med det hun ønskede hjælp til. Da hun var taget af sted, kun han ind på sit værelse og stilte sit staffeli ordentligt op og stilte et lærdet op og så lidt på det. Men han kunne ikke finde på noget at male, så han gik ud i haven med sin skitseblok og satte sig i græsset og så op mod himlen.

Tifa gik tilbage til værelset nogen timer efter, eftersom Yuu ikke selv var kommet ud. Hun så sig forskrækket omkring. Hun prøvede at ringe til hans mobil, men hun kunne høre at den var blevet efterladt. Yuu havde ikke været væk længe nok til at de kunne ringe til politiet. Tifa fik Yuus mor til at holde øje med Yuki, og gik selv ud i regnen for at lede efter ham. Hun ledte i hele området og blev ved med at lede til Yuus mor ringede til hende, og fortalte at Yuu var kommet hjem. Hun kom hjem en halv time efter Yuu. Selvom hun havde taget regntøj på, var hun våd. Hun smed vredt regntøjet for sig. Hun havde haft lidt tid til at komme sig over hendes bekymring, som nu var blevet til vrede. Hun gik hen til Yuki og tog hende op og kyssede hendes pande og holdt hende ind til sig. Hun gik ind og lage Yuki i hendes seng og puttede hende. Hun valgte at ignorere Yuu, da hun ikke anede hvad hun skulle sige til ham.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Så er det nu - Page 20 Empty Sv: Så er det nu

Indlæg  Pernille Ons Apr 11, 2012 11:06 pm

Niwa måtte hjælpe Chiyo med en del, i hvert fald hjælpe hende med at komme en del steder hen. Nogle timer efter at hun ar taget af sted ringede det på døren. Når Niwa åbnede døren ville han se Chiyo stående på sine ben og smilende. Bag hende, bukkende, stod hendes læge og holdte ved hende ved armhulerne. Hans tommelfingre var ved hendes ryg og resten af hans fingre lå mod siden af Chiyos bryster, men hun lagde ikke selv mærke til det. Han rettede sig op og smilte roligt til Niwa ”Så det her er den Daisuke Chiyo har skrevet så meget om” sagde han med et smil. Chiyo lod sig falde lidt frem ad og således ind i Niwas arme, hun smilte lidt stolt, hun havde støttet lidt på sine ben. ”Mit navn er Chrizo Magana” sagde lægen og bukkede ”rart at møde dem” sagde han ”må jeg komme ind?” spurgte han og gik ind da han fik lov. Han satte sig stille på sofaen og Chiyo gjorde tegn til at Niwa kunne sætte hende siden af. ”Chiyo er en meget stædig kvinde” sagde Chrizo og lagde en hånd på Chiyos lår. ”Men det ved du sikkert alt om” sagde han med et venligt smil og begyndte at stryge sin hånd lidt op og ned af Chiyos lår. Hun havde en nederdel på, så det var hud mod hud kontakt. Chiyos kinder blev ligeså stille røde og hun så ned mod gulvet. Chrizo så slet ikke på Chiyo, men holdte derimod øjenkontakt med Niwa mens han smilte venligt. ”Hun skal nok komme til at gå igen.. men det er vigtigt at hun ikke presser sig selv for meget” sagde han og endte faktisk med at køre sin hånd lidt op under Chiyos nederdel. ”Og det er her du kommer ind i billedet” sagde han og rejste sig ”jeg ved at jeg gav Chiyo en øvelse med hjem, men jeg tænkte at jeg kunne vise dig nogen i stedet” sagde han og tog ved det ben han havde nusset. Han satte sig foran hende på sofaen og tog hende ben op over hans skulder, hvorefter han nærmest masserede benet fra foden og ned mod hendes lår. Chiyo blev mere og mere rød i kinderne, hun kunne ikke gøre for det Chizo-san var en attraktiv mand og hun var følsom. Hun så op på Niwa og sendte ham et lille forsikrende smil. Han skulle ikke være bange for at Chiyo ville blive interesseret i Chrizo, men Chrizo var en anden sag. Mens Chiyo så på Niwa var Chrizos blik rettet mod Chiyos trusser der var kommet til syne da han løftede hendes ben. ”Og sådan kan du gøre med begge hendes ben, helst et par gange om dagen med mindre det gør ondt når du gør det” sagde han roligt og satte Chiyos ben ned igen. ”Jeg råder jer dog også til at holde jer fra ting hvor hun knæler, står i akavet stillinger og en hver form for sex” sagde han med krydsede arme og så på Niwa med et måske lidt flabet smil. Chrizo blev ikke længe, han takkede for gæstfriheden og sagde at han ville se Chiyo i morgen. Chiyo så smilende på Niwa og spurgte hvor god hans dag havde været på tavlen.
Efter Tifa var gået fra Yuki gik Yuu ind og samlede hende op, han tog hende med sig i bad. Mens han stod i badet holdte han hende og snakkede til hende. ”Undskyld jeg vækkede dig” sagde han blidt og strøg hende over ryggen. ”Far har ikke helt været sig selv på det sidste.. men det skal nok blive lavet om” sagde han stille og kyssede hende. Han smilte lidt ”du er min øjesten.. det vil aldrig ændre sig” hviskede han og det virkede til at jo mere Yuu snakkede jo mere levede Yuki op. Inden badet var færdigt grinte både Yuu og Yuki. ”Tifa!” kaldte Yuu ud af døren, han havde lidt problemer med at tørre Yuki og sig selv, og han var stadig ikke helt sikker på hvordan man gjorde nogen af tingene med Yuki. ”Kan du hjælpe mig” råbte han og legede med Yuki der lod til at have travlt med at gumle lidt på en af hans fingre. Hvis Tifa kom ville hun set en nøgen Yuu, med ryggen til hende, stå og holde deres lille Yuki op i luften. Han smilte op til hende og hun smilte ned til ham.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Så er det nu - Page 20 Empty Sv: Så er det nu

Indlæg  Admin Tors Apr 12, 2012 8:38 am

Niwa viste ingen tegne på utålmodighed over at skulle hjælpe Chiyo så meget. Niwa sad stadig i haven, da det ringede på. Han rejste sig op og lage sit udstyr fra sig på sofagulvet lige ved døren. Han gik hen og åbnede op og så først overrasket men så smilende ned på den stående Chiyo. Niwa lage ikke lige nu mærke til hvordan Chiyos træner holdt ved hende. Han åbende sine arme og tog i mod Chiyo da hun lænte sig frem. Niwa så på Chrizo da han talte, og smilte lidt over at Chiyo havde skrevet om ham. ”Ja, jeg er Daisuke Niwa. Også rart at møde dem.” Niwa kunne lige nu, med Chiyo i sine arme, ikke bukke, men han sænkede sit hoved så dybt han kunne. Niwa nikkede til at han måtte komme ind og tog Chiyo helt op i sine arme og gik ind i stuen og satte Chiyo i sofaen. Han smilte lidt da hun gjorde tegn til at han skulle sætte sig ved siden af hende, og det gjorde han. Det var først nu, at Niwa bed mærke i, at Chrizo kaldte Chiyo ved foran. Niwa så hans hånd, og vidste ikke lige nu hvad han skulle mene om det. Var det derfor Chiyo havde været i så dårligt humor? Niwa så op igen og mødte Chrizos øjne. ”Ja, ved jeg. Det er det jeg elsker ved hende.” sagde Niwa og smilte roligt tilbage. Han vidste ikke hvorfor han sagde det sidste, men han kunne mærke at han var ved at blive vred, så det var vel for at provokere. Niwa kunne mærke at hans nakke og rygmuskler blev spændt da Chrizos hånd kom helt op under Chiyos nederdel, men han havde stadig øjenkontakt med Chrizo. Niwa kunne slet ikke li det stilling Chiyo og Chrioz endte i, men han kunne ikke bare stoppe dem. Chrioz var Chiyos træner, så måske lage han bare for meget i det. Man han kunne heller ikke li at Chiyo fik røde kinder. Han smilte kærligt tilbage til hende da hun smilte, men derefter så han igen på Chrioz, og fik det endnu værre, da han kunne se hvor Chrioz blik var. Niwa så på ham da han slap Chiyos ben igen, han blev vred og havde lyst til at smide ham ud. Han fik det til at lyde som om, at det var det eneste Niwa tænkte på, men at det kun var Chrioz der vidste hvordan det skulle gøres. Niwa fulgte Chriozs ud, uden at sige en lyd. Han gik tilbage i stuen og så på Chiyos tavle. Han havde ikke lyst til at snakke. Han vidste hvad der var for en følelse han havde, for han havde båret rundt på den i 4 år. Jalousi og frygten for at miste Chiyo. ”Fin.” sagde han kort. Måske han skulle fortælle Chiyo om hans følelser, men han var bange for at hun ville mene han lage for meget i det, og blive vred. ”Men jeg er nød til at forsætte med mit arbejde nu.” sagde han og gik hen og tog hans ting op fra gulvet. Siden var blank, Niwa havde endnu ikke kunne finde på noget at tegne. ”Eftersom at du lige har været til træning, gætter jeg på at jeg skal vente lidt med at lave øvelsen.” sagde Niwa kort. ”Så hvis der er noget, så…” Niwa tænkte sig lidt om, hvordan skulle Chiyo kunne kalde på ham. Han gik hen og hentede hendes krykker. ”Så bank dem i gulvet. Jeg lader døren være åben så jeg kan høre.” sagde han og smilte kærligt til hende. Han elskede hende jo, og bekymrede sig så meget for hende. Han kyssede hende kort på læberne og gik så ind på sit værelse. Han satte sig først lidt opgivende op af den ene væg, hvor Chiyo ikke kunne se ham fra døren og stirrede bare på det tomme lærder.

Tifa så ikke at Yuu havde taget Yuki. Hun stod ude i køknet og var ved at lave sig noget kaffe. Hun var træt, kold og vred, og havde bare brug for at sidde lidt. Tifa sad ved bordet da hun hørte Yuu råbe. Hun synes nok hun havde hørt noget fra badeværelset, men det var først nu hun rigtig hørte Yukis latter. Tifa rejste sig hurtigt og gik ud på badeværelset, allerede inden han havde råbt det næste. Hun så på Yuu og Yuki. Hun var glad for at Yuu igen var begyndt at vise interesse for Yuki, men vred over at han bare havde taget hende. Lige nu var Tifa ligeglad med at se Yuu nøgen, selvom hans krop altid havde påvirket hende. ”Giv mig hende.” sagde Tifa lidt fast og tog en håndklæde op så hun kunne modtage Yuki. Hun pakkede hurtigt Yuki ind i det og kunne ikke lade hver med at smile da Yuki smilede op til hende. Tifa havde haft lyst til at råbe af Yuu, om hvordan han bare kunne tror at han måtte gøre hvad han ville med Yuki. Men havde hun ikke selv sagt at han var far til Yuki, og han skulle tage ansvar? ”Hver sød at sige til mig næste gang du tager hende i bad?” sagde Tifa og så på Yuu. ”Det er ikke nemt at stå alene med hende.” sagde Tifa stille og gik ind i soveværelset og lage Yuki på sengen og begyndte at tørre hende. Hun smilte og kunne ikke lade hver med at lave prut lyde på Yukis mave, hvilket bare fik hende til at grine mere.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Så er det nu - Page 20 Empty Sv: Så er det nu

Indlæg  Pernille Tors Apr 12, 2012 10:48 am

Chiyo kunne ikke lade vær med at smile lidt flovt over at Niwa elskede hendes stædighed.
Chiyo smilte lidt til over at hans dag havde været fin, men kunne fornemme at noget ikke var som det plejede. Hun nikkede forstående til at han måtte fortsætte sit arbejde, hun nikkede også til at hun ikke måtte lave øvelsen lige nu. Hun tog i mod sine krykker og så lidt op på ham, han smilte kærligt igen og Chiyo smilte tilbage. Hun kyssede ham kort igen, men ønskede egentlig også at han rørte hende der hvor Chrizo lige havde rørt hende. Hun tog sine krykker og gik ind på sit værelse, hun smed sig på sengen og fandt sig egen blok frem. Hun begyndte at tegne, det var længe siden hun havde gjort det og havde savnet det. Hun tegnede roligt en skitse, som efter kort evaluering blev revet ud, krodset sammen og smidt på gulvet. De næste par ting Chiyo tegnede led samme skæbne. Hun smed blokken på gulvet og sukkede dybt. Hun lagde sig og prøvede så en anden øvelse hun havde fået, at vrikke med tæerne.

Yuu så lidt undrende på Tifa da hun sagde at hun skulle give Yuki til hende på sådan en fast måde. Men han gav da den lille glade guldklump til sin mor. Yuu nussede med Yuki mens han tog et håndklæde ”jeg tager hende når det passe mig” sagde Yuu roligt til at han skulle sige når han tog hende i bad. ”Hun er trodsalt også min datter” sagde han og tørrede sig selv. ”Jeg kan godt” sagde han roligt til at det var svært at stå alene med Yuki. Han fulgte efter Tifa ind i soveværelset, han smilte lidt. ”Jeg elsker den lyd” sagde han kærligt da Yuki grinte. Han stod stille ved dørkarmen ”Jeg husker nu..” sagde han roligt ”det meste i hvert fald” sagde han roligt. På sin tur var Yuu endt flere steder der havde betydet noget i hans liv og mens han havde været der var underlige minder begyndt at komme.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Så er det nu - Page 20 Empty Sv: Så er det nu

Indlæg  Admin Tors Apr 12, 2012 11:08 am

Niwa hørte Chiyo rejse sig, og han havde lyst til at gå ind og hjælpe hende, men han blev siddende og lyttede i stedet til hende. Niwa blev længe siddende på gulvet, uden egentlig at få lavet noget. Han havde taget sin blok til sig, og sad som han havde gjort på hospitalet flere gange, men pennen lige over papiret, men uden at der kom noget til ham. Niwa reagere da han hørte noget ramme gulvet fra Chiyos værelse. Hvis det ikke var fordi at begge døre var åbne, ville han nok ikke have hørt det. Han lage sin blok fra sig og rejste sig op og gik stille ud i stuen. Han så mod Chiyos dør og gik hen og stilte sig i åbningen. Han så på de mange papir klumper der lå rundt omkring på gulvet. Niwa smilte lidt og så på Chiyo. ”Vi lider hvis begge af manglen på kreativitet.” sagde han og gik hen og satte sig på senge kanten. Niwa ville ønske han havde mere selvtillid, så han kunne røre lige så roligt ved Chiyo og Chrizo havde gjort. Niwa så ned på hende og smilte og lænte sig ned og kyssede hendes læber. Hvor han dog elskede hende, og derfor var han bange for at han kunne gøre hende vred. ”Må… Må jeg prøve den øvelse jeg fik vist?” spurgte han lidt usikkert. Han rejste sig op og satte sig på knæ på sengen for enden af hendes ben. Måske ville det være nemmere i sofaen som Chrizo havde gjort, men Niwa ville gerne gøre det her. Niwa løftede stille Chiyos ene ben op og begyndte stille af massagerne hendes fod. Niwa lage begyndte stille af massager længere op, men kyssede så hendes ankel. Han smilte og forsatte roligt op af hendes ben. Han kyssede hendes skinneben, da han massagere hendes knæ, og hendes knæ da han begyndte at massagere hendes lår. Måske havde Chrizo sagt at Chiyo ikke måtte stå i nogen akavet stillinger eller have sex, men der var ikke blevet sagt at Niwa ikke måtte tilfredsstille hende. Niwa lod stille en finger glide hen over hendes skamlæber uden på underbukserne, og kyssede hendes inderlår lige ved siden af. Derefter lage han benet ned og begyndte forfra med det andet. Han kyssede de samme steder som han havde gjort på det andet ben. Da han kom ned til hendes hofter igen, kyssede han denne gang, stille uden på hendes underbukser. Han tog stille ved kanten nede i mellem hendes ben og skubbede dem til side og kyssede hende mellem benene. Chiyo kunne skubbe ham væk hvis hun havde lyst, men Niwa havde lyst til at røre ved hende, prøve på en eller anden måde at vise, at han elskede hendes krop.

Tifa lage mærke til Yuus hårde facade da han sagde han kunne tage hende når han ville. Det virkede igen som om at Yuu slet ikke tog hensyn til hendes følelser. Tifa havde ikke ment det på nogen ond måde, men hun ville også gerne være en del af Yuu og Yukis liv, lige som hun havde lukket Yuu ind i alt hvad hun gjorde med Yuki. Tifa sagde ikke noget til at han elskede den lyd. Hun så op på ham da han sagde at han huskede. Tifa vidste ikke hvad hun skulle mene mere, eftersom at han åbenbart kunne huske, ikke virkede særlig glad for hende. ”Det var godt.” sagde hun kun og så tilbage på Yuki. Hun tog Yuki op og gik mod hendes værelse hun Tifa kunne give hende ble og tøj på igen. Da hun lige var kommet, havde hun troet at hende og Yuu skulle finde ud af noget igen, nu var hun tilbage i usikkerheden.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Så er det nu - Page 20 Empty Sv: Så er det nu

Indlæg  Pernille Tors Apr 12, 2012 11:41 am

Chiyo så op på Niwa da han sagde at de begge manglede kreativitet, hun smilte lidt til ham. Hun satte sig op da han kom hen til hende. Hun kyssede ham glad igen og lagde sine arme om ham. Chiyo så lidt undrende på ham, men smilte så og nikkede, han virkede usikker, hendes dejlige ``lille´´ Niwa. Chiyo var allerede rød i kinderne da Niwa løftede hendes ben op, men hun smilte roligt. Det føltes dejligt når Niwa masserede hende, der gik et sæt igennem hende da han kyssede hendes ankel. Da Niwa nåede til hendes lår trak Chiyo allerede vejret hurtigere og var blevet tændt. Hun ville have stønnet hvis hun havde nogen stemme. Hun strøg ham gennem håret da han kom ned til hendes inderlår, men kunne ikke lade vær med at tage lidt fat i det da han kyssede hendes inderlår. Hun smilte da han strøg hende udenpå underbukserne, han måtte røre hende til enhver tid. Da han gik videre til hendes andet ben kunne hun mærke at det nærmest brændte der hvor han rørte og havde rørt på det andet ben. Hun smilte stille da han kyssede hende uden på underbukserne, men gemte sig ansigt da han tog kanten til side og kyssede hende mellem benene, hun var blevet våd af det han havde gjort og det ville han sikkert kunne mærke. Hun tog hånden ned og ville have at han ikke brugte så meget af hans opmærksomhed dernede. Hun lagde blidt en hånd under hans hage og fik ham til at se op på hende. Hun var rød i kinderne, men begær i blikket og et meget kærligt smil. Hun tog lidt i ham og hev ham tættere til sig, så hun ville kunne mærke hans underliv mod sit, hun havde før fundet ud af at hun elskede den følelse. Hun kyssede ham lykkeligt, før havde det været som om noget var galt.

Yuu tiltede hovedet på skrå og gik efter Tifa, han stoppede bag hende og greb hende først da hun havde lagt Yuki. Han holdte hendes hænder og hendes hoved mens han pressede hende lidt op af en væg ”Sig mig hørte du ikke hvad jeg sagde” sagde han og så hende lige ind i øjnene. ”Jeg kan huske dig” sagde han så roligt ”du kender mig.. og jeg kender dig.. du kan ikke ignorere mig” sagde han og kyssede hende lidenskabeligt. Han slap hendes hænder, tog om hende og pressede hende i mod sig. Han gav først slip på hende da Yuki begyndte at græde lidt, han gik hen til hende og tog hende op. Hans kinder var lidt røde.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Så er det nu - Page 20 Empty Sv: Så er det nu

Indlæg  Admin Tors Apr 12, 2012 12:01 pm

Niwa bemærkede at hun trak vejret hurtigere, og han så det som et godt tegn. Niwa kunne godt li at hun tog fat i hans hår, men det stoppede ham ikke fra at trække sig tilbage og begynde med det anden ben. Niwa blev mere lykkelig, da han mærkede at hun var våd, det måtte være et godt tegn. Niwa så op da hun tog ved hans hage og han smilte til hende. For nu, lod han hende hive ham op og lage sig mellem hendes ben. Han tog om hende og kyssede hende kærligt igen, og han elskede det kys han fik. Det virkede ikke usikkert eller noget. Det var ren lykke og Niwa kunne ikke få nok af det. Han slap kort hendes læber, men begyndte så at kyssede hende lidenskabeligt og åbnede sin mund lidt og begyndte at lege med hendes tunge. Han trykkede sit underliv tættere mod hendes. Han trak sig dog hurtigt tilbage og løftede sig lidt op, så hans vægt ikke lå på hende. Han smilte kærligt til hende. ”Det var ikke det her jeg ville.” sagde han kærligt og hans øjne viste det begær han havde for hende. Indtil nu havde Chiyo ikke givet ham lov til at undersøge hende endnu. ”Lad mig give dig lidt nydelse.” sagde han og satte sig ned mellem hendes ben igen, og trak hendes underbukserne af. Han lage sig mellem hendes ben og kyssede hendes lår. Han havde endnu ikke smagt ordentligt på hende, og han ønskede at mærke at hun virkelig nød det. Han slikkede stille hendes skamlæber, og spændte dem så med sine finger og lod en tunge glide op i hende. Det sitrede igennem ham. Han kunne ikke beskrive følelsen at ligge her i mellem hendes ben. Han så op på hende og begyndte stille at slikke hende og finde hendes klitoris og stille massere den med sin tunge. Han ville aldrig kunne nægte Chiyo noget, så hvis hun hev ham op igen, ville han glædeligt komme.

Tifa lage godt mærke til at Yuu gik efter dem, men som altid tænkte hun at han kun var interesseret i Yuki. Hun lage stille Yuki fra sig på hendes pulterbord, og ville til at finde en ble da Yuu greb fat om hende. Hun vendte sig forskrækket, men kunne ikke stoppe ham fra at presse hende op af en væg. Hun mødte hans blik, og forstod egentlig ikke hvad han ville. Hun nåede ikke at svare, hun nåede ikke en gang at tænke noget før hun mærkede Yuus læber, men hun kyssede uden tøven ham tilbage. Da han slap hendes hænder, lage hun dem rundt om ham og trykkede sig tættere ind til ham. Tifa slap ham da han slap hende og hun så ned mod jorden da han gik hen og tog Yuki op. ”Hvis du kender mig…” begyndte hun, og så så op. Hun havde tåre i øjne, men hun smilte lidt. ”Så ved du at jeg hader at blive behandlet som luft.” sagde hun stille. Elskede Yuu hende virkelig? Hun havde i den sidste tid, selv bare nu, været så forvirret, at hun snart ikke vidste hvad hun skulle tro mere. Hun tog hen til Yuu og Yuki, og løftede sig op på tær og mødte hans læber, et kort blidt og kærligt kys. Hun smilte til ham og så på Yuki. ”Vi må se at få hende i noget tøj. Det er også langt over hendes sengetid.” sagde hun roligt og tørrede tårerne væk. Tifa tog ikke Yuki fra ham, men hun ville tage i mod hende hvis han gav Yuki til hende.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Så er det nu - Page 20 Empty Sv: Så er det nu

Indlæg  Pernille Tors Apr 12, 2012 3:47 pm

Hun kyssede lidenskabeligt Niwa igen og ønskede sådan at hun kunne stønne, lade ham vide hvor meget hun nød det her. Niwa vækkede følelser i hende som ingen anden mand kunne. Da han åbnede sin mund gjorde hun det samme og legede igen med hans tunge. Chiyo tog en hånd fra hans nakke og ned på hans numse da han pressede sit underliv mod hendes, hun pressede lidt mere på. Og måtte tydeligvis give slip på hans læber for at stønne, der kom bare ikke nogen lyd. Hun så lidt længselsfuld efter da han trak sig væk, hun elskede følelsen af ham mod hende. Hun smilte kærligt og trak lidt på skulderne da han sagde at det ikke var det her han ville, det gjorde ikke noget at de var endt sådan her. Hun strøg ham over kinden og smilte sikkert til ham, hun blev ikke bange af hans begær og havde det så samme måde. Man kunne dog se en smule usikkerhed i hendes blik da han sagde at han ville give hende nydelse, men han kunne vel ikke forvente andet, det var stadig nyt og lidt mærkeligt at have ham dernede. Men hun løftede alligevel sin numse lidt så han nemmere kunne få hendes underbukser af. Chiyo satte sig på, så kunne hun nemmere se hvad han lavede. Hun ville stønne hvis hun kunne. Chiyo kom sine hænder i hans hår, hun så på det mens hun begyndte at stønne, det dejlige hår som nok til at starte med havde fascineret hende så meget. Hun ville have stønnet mere og mere, hun sad lidt foroverbøjet med røde kinder og lukkede øjne. Nydelsen var ikke til at beskrive og den blev mere og mere intens. Hun sagde at han skulle stoppe, men ordene kom ikke ud, og fordi han ikke så på hende ville han ikke se det. Chiyo tog hårdere og hårdere fat i Niwas hår, hendes krop begyndte at ryste lidt og hendes lår stramme sig en smule om ham. Chiyos krop kom ned et par små ryk, Chiyo gav slip på Niwas hår og lagde sig ned, hun dækkede sine øjne med sine arme. Hendes krop rystede stadig lidt, hun trak vejret hurtigt og tungt, og hvis Niwa fjernede hendes arme ville se et par røde kinder og vand i hendes øjne, men de ville samtidigt være fulde af nydelse. Hun havde lige fået sin første orgasme. Chiyo vidste slet ikke at denne slags nydelse var mulig, hun havde aldrig oplevet noget lignende og var lige nu slet ikke bevidst om Niwa.

Yuu nød at hun uden tøven kyssede ham igen og at hun også tog om ham. Han så mod Tifa da hun sagde at han burde vide hun hadet at blive behandlet som luft. Han smilte lidt ”Ja.. det kan jeg godt huske” sagde han roligt og gik over til hende. Han strøg hende over håret og kyssede hendes pande ”men du må da have lært at du bliver nød til at dele min opmærksomhed” sagde han med et smil og henviste især til den lidt fornærmede pige på hans arm. Yuu blev lidt overrasket over det kys han fik, men han smilte charmerende til hende bagefter. Yuu stod lidt, han havde troet at Tifa ville tage Yuki fra ham, men til hans overraskelse og glæde gjorde hun det ikke. Han gik hen og lagde Yuki på puslebordet, han gav hende en ble på og noget tøj. Han holdte hende nærmest stolt op for Tifa bagefter, så vidt han vidste, havde han ikke lavet nogen fejl. Han gik hen og puttede hende i sin seng, han gav hende den lille hundebamse og en sut. Han puttede hende godt så hun ikke skulle komme til at fryse. Han smilte kærligt ned til Yuki ”Godnat min engel” hviskede han og lænte sig ned til hende, han kyssede hende ved panden. Han sukkede lidt da Yuki virkede mere interesseret i at lege end at sove. Han vendte sig mod Tifa lidt spørgende, var det i sådan nogle situationer man bare gik?

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Så er det nu - Page 20 Empty Sv: Så er det nu

Indlæg  Admin Tors Apr 12, 2012 4:15 pm

Niwa kunne på en måde godt li at Chiyo tog det hele så roligt. Han kunne også godt li, at det virkede som om Chiyo tillod det, især da hun kørte sin hånd ned af hans kind. Han lage godt mærke til hendes usikkerhed, men sådan havde han det jo også selv. Niwa gjorde ikke noget ved Chiyos hænder da de tog fat i hans hår, og han lod hende hive så hårdt hun ville i det. Niwa lukkede sine øjne og nød bare at lege med hende, og mærke hvordan hendes krop reagerede på ham. Niwa lagde mærke til, hvordan det føltes at hele Chiyos krop spændte om ham, men da hun ikke gjorde nogen større forsøg på at skubbe ham væk, blev han ved. Niwa smagte noget nyt mod sin tunge og så op da Chiyo gav slip på hans hår og lage sig ned igen. Han løftede sig op og kravlede hen over hende og flyttede hendes ene arm. Havde det gjort ondt på hende? Hans kinder blev med det samme røde da han så hendes ansigt, og det gav ham bare endnu mere lyst til hende. Havde han virkelig gjort noget ved hende, som kunne være så godt, at hun nu lå sådan her? Niwa kunne mærke at det rykkede i hans underliv. Han havde selv fået en utrolig lyst til at komme, men ikke hvor som helst, men i Chiyo. Niwa lukkede øjne og tog sig sammen. Selvom Chiyo virkede væk i sin egen nydelse, ville han ikke udnytte det. Deres første gang, skulle være noget særligt. Altså en gang når Chiyo ikke længere havde problemer med sine ben. Niwa smilte lidt, og følte sig vel en smule stolt over at han havde været skyld i at Chiyo lå sådan her nu. Niwa lænte sig ned over hende og kyssede hendes læber.

Tifa smilte da Yuu strøg en hånd hen over hendes hår. Hun så på Yuki og smilte. ”Jeg tror lige det går.” sagde hun stille. Tifa elskede den reaktion hun fik fra ham efter hendes korte kys. Det var den Yuu hun kendte. Tifa stod stille og så mens Yuu klædte Yuki på. Hun havde vel aldrig rigtig givet Yuu lov til selv at gøre noget ved Yuki. Tifa smilte lidt da Yuu næsten stolt holdt Yuki op. Han havde ikke gjort noget forkert, selvom Tifa selv ville have kunne gøre det hurtigere, men hun var også begyndt at have en del øvelse i det. Tifa stod stille og så på Yuu putte Yuki og smilte lidt da han så spørgende på hende. Hun smilte lidt kærligt og gik hen til baby alarmen og tændte den. ”Hvis hun ikke falder i søvn om noget tid, kan vi gå ind og tage hende op. Selvom hun virker frisk, burde hun snart falde i søvn. Hvis vi leger med hende, ender hun bare med at blive overtræt, og så vil hun næsten være umulig.” sagde Tifa og gik hen og kyssede Yuki på panden, og stilte alarmen tæt ved hende, men uden at hun dog selv kunne tage den. Tifa tog den anden som var modtagen og gik stille hen mod døren. Hun så tilbage på Yuu og smilte roligt. ”Vil du med?” spurgte hun og gik stille ud. Hun tændte alarmen i sin hånd da hun var kommet ud på gangen.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Så er det nu - Page 20 Empty Sv: Så er det nu

Indlæg  Pernille Tors Apr 12, 2012 4:53 pm

Da Chiyo kom mere til sig selv blev hun lidt flov over at han havde fjernet hendes arm, hun smilte lidt flovt. Chiyo smilte lidt da han lukkede øjnene, hun strøg han over kinden og havde sådan lyst til at fortælle ham hvor fantastisk hun havde det, hendes blik blev fyldt af lykke. Hun kyssede glad hans læber og mærkede så Niwa. Hun smilte lidt, hun havde lyst til at fortælle ham at han gerne måtte hvis han ville. Hun strøg sin hånd ned mellem hans ben, og derfor også sine egne, hun blev lidt flov over at mærke hvor våd hun egentlig var. Hun lynte Niwas bukser op og lod sin hånd udforske hans hårde bule uden på underbukserne, hun hev dem lidt ned så hun kunne få hans lem udenfor. Hun vidste ikke om de skulle have sex, det virkede altid som om Niwa stoppede lige inden, men det var også okay. Hun havde bare sådan lyst til at mærke hans varme mod sin egen. Hun pressede hans lem mod hendes eget underliv og ville have stønnet. Det var en skøn følelse og hun mærkede hvordan Niwa gled mod hendes fordi hun var så våd. Hun smilte lidt flov, men nød det samtidigt. Hun så ham op i øjnene da hun mærkede han gled en lille smule op. Hun havde sådan lyst til at lade hans fornavn forlade hendes læber, sige at hun ville, men at det var okay hvis de ventede. Hun pegede på sit hjerte og så på ham, hun smilte roligt til ham og kyssede ham kort.

Yuu studerede nøje hvordan Tifa satte babyalarmen, han nikkede roligt til det hun sagde. ”Jaa..” sagde Yuu lidt eftertænksomt da hun spurgte om han ville med. Han gik hen til Yukis seng og kiggede kort ned på hende, hun pludrede glad da hun så ham og han mærkede en modvilje, han havde ikke helt lyst til at gå. Han smilte lidt til hende ”vi kan lege i morgen” sagde han med et smil og kyssede hende igen, han kunne ikke lade vær. Han gik efter Tifa og smilte til hende, hun ville nok have hørt hvad han havde sagt. Han gik ind på værelset og trak selv i noget tøj.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Så er det nu - Page 20 Empty Sv: Så er det nu

Indlæg  Admin Tors Apr 12, 2012 5:11 pm

Niwa lukkede øjne lidt, da han mærkede at hun lynede hans bukser ned og rørte ved ham uden på. Han lod hendes også hive hans underbukser ned. Han kunne ikke lyve, og sige at han ikke ville. Det var mest af alt hans usikkerhed der stod i vejen for at gå hele vejen med hende. Niwa bed tænderne sammen, da han mærkede hendes underliv om ham. Niwa åbnede øjne og så ned på hende. Det er være hende så tæt, gjorde han næsten skør. Niwa var bange for, at hun ville se tilbage på deres første gang og fortryde at det gik som det gik. De lå begge to stadig fuldt påklædt, bortset fra Chiyos trusser. Niwa smilte, da hun gjorde sine tegn for at hun elskede ham og kyssede hende kærligt igen. ”Jeg elsker også dig.” sagde han kærligt og kyssede hendes hals. Han kunne ikke stoppe sig selv fra, at presse sit underliv tættere mod hendes, hvilket fik han til at glide mere ind i hende. Niwa kom med et lille støn, han nød at mærke hende omkring hans lem. ”Chiyo.” sagde han stønnende ved hendes øre. ”Jeg er ikke sikker på at jeg kan stoppe nu.” sagde han og pressede lidt mere på og begyndte stille at glide op i hende.

Tifa kunne høre Yuki pludre i alarmen, og hun hørte Yuu tale. Tifa smilte til Yuu da han kom ud på gangen til hende. Klokken var allerede ved at være mange, og hun følte sig selv stadig kold efter at have været ude i regnen og ledt efter ham. Tifa gik ind på værelset og stilte alarmen fra sig på natbordet. Hun havde indtil nu, glemt at Yuu endnu ikke have trukket i tøj. Hun fik lidt røde kinder. ”Jeg vil lige gå i bad.” sagde hun stille. ”Hvis Yuki begynder at græde, skal du ikke løbe der ind med det samme. Det er kun hvis hun bliver ved.” sagde TIfa roligt og gik ud på badeværelset og lukkede stille døren efter sig. Hun kunne godt huske første gang hun selv skulle ligge Yuki til at sove og gå fra hende. Det var mærkeligt, og man havde mest lyst til at blive ved med at holde ved hende. Men Tifa havde oplevet hende overtræt, og så var det bare svære at få hende til at sove. Tifa trak stille af sit tøj og gik ind under vandet.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Så er det nu - Page 20 Empty Sv: Så er det nu

Indlæg  Pernille Tors Apr 12, 2012 5:30 pm

Chiyo smilte lykkeligt da han sagde at han også elskede hende, hun tiltede hovedet lidt på skrå da han kyssede hende på halsen. Hun mærkede hvordan hun var ved at smelte da han stønnede hendes navn ved hendes øre. Hun så rød i kinderne på ham, der var lidt usikkerhed i hendes øjne, men hun smilte. Hun ville så gerne sige noget, så hun rakte over og fandt sin mobil på natbordet. Hun skrev hurtigt og viste ham så mobilen. ”Det er okay. Du kan få mig hvor som helst og når som helst. Jeg elsker dig.” havde hun skrevet, hun så kærligt op på ham. Men hvis han gled mere op ville der gå et sæt igennem Chiyo, det gjorde ondt.

”Okay” sagde Yuu roligt til at hun ville gå i bad, han overvejede kort om han selv skulle gå med, men han var ikke sikker på at Tifa ville have det godt med det, og han ville ikke presse sig på. Han vidste ikke helt hvad hun følte for ham. Han nikkede til det Tifa fortalte ham om Yuki, men det var lettere sagt end gjort.
Da Tifa kom ud fra badet lå Yuu på sengen og halvsov, med babyalarmen i sin hånd. Han havde lagt og lyttet og havde været så tæt på at gå ind til hende da hun grad. Men efter lidt tid var hun stoppet og Yuu var halvt faldet i søvn da han var sikker på at hun også sov.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Så er det nu - Page 20 Empty Sv: Så er det nu

Indlæg  Admin Tors Apr 12, 2012 5:40 pm

Niwa så hendes usikkerhed, men hvad ville han havde forventet. Han havde hørt at det gjorde ondt på pige første gang, eller at det i hvert fald godt kunne gøre det. Niwa så på hendes mobil da hun vidste ham den, og han smilte kærligt og kyssede kærligt hende læber. Han pressede sig lidt længere op i hende, og mærkede at der gik et sæt igennem hende. Han så ned på hende igen, men smilte så roligt og kyssede hendes læber lidenskabeligt og åbnede sine mund lidt og legede med hendes tunge. Han måtte få hende til at tænke på noget andet. Han fik hans ene hånd ned på hendes bryst og klemte stille om det. Lige nu ville han ønske de var nøgne, så han rigtig kunne mærke hende, men han var ikke sikker på at han lige foreløbig ville komme så langt igen, hvis han bakkede ud nu. Han ville stoppe hvis Chiyo gjorde modstand, eller viste at hun på nogen måde ikke ville forsætte.

Tifa var både glad, og lidt trist over at Yuu ikke kom ind til hende. Hun var stadig meget usikker omkring hendes krop, så derfor var hun glad for at han ikke kom ind. Men hun var samtidigt trist over at han ikke viste interesse for at ville se hendes krop igen. Tifa tog et håndklæde og tørrede sig og slog det om sig. Hun åbnede stille døren og så på den sovende Yuu. Hun kunne ikke se at han kun sov halvt. Hun smilede lidt og gik hen og tog alarmen ud af hans hånd. Hun tog den op til sit øre og lyttede kort, men det lød ikke til at Yuki lavede flere lyde, ud over at Tifa kunne høre hendes åndedræt. Tifa stilte alarmen fra sig og så igen på Yuu. ”Jeg forstår ikke hvorfor du trak i tøj.” sagde hun lidt opgivende, men smilte så kærligt og lænte sig ind over ham og kyssede kærligt hans læber. Hun rettede sig op igen, for at gå hen til skuffen for at finde noget undertøj at trække i.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Så er det nu - Page 20 Empty Sv: Så er det nu

Indlæg  Pernille Tors Apr 12, 2012 6:26 pm

Chiyo gik, med en lille smule modvilje, med til at kysse lidenskabeligt og lege med hans tunge. Chiyo mærkede panikken brede sig og pressede på hans skulder mens hun rystede på hovedet. Hun pressede ham lidt af, hun satte sig op og tog mobilen igen. ”Er det her det du ville have da du tænkte på vores første gang?” spurte hun i sms’en. ”Jeg har i hvert fald altid forestillet os nøgne.. så jeg kan mærke det hele af dig..” skrev hun og viste ham det lidt flovt. Hun så lidt spørgende på ham og tog så sin egen trøje af, hun smilte sødt til ham og lænte sig ned og kysser ham. I mens begyndte at tage hans trøje af. Hvis han svarede nej til det med at her var sådan han havde tænkt på deres første gang ville hun stoppe og bede om at høre hvordan han så havde forestillet sig den.

Da Tifa tog alarmen gled den langsomt ud af Yuus hånd, han vågnede lidt og åbnede sine øjne da Tifa stod og lyttede til alarmen, men han lukkede dem træt igen inden hun så på ham igen. Yuu vågnede lidt igen da hun talte til ham og kyssede ham. Inden hun kunne nå at gå fra sengen greb han hendes arm og hev hende ned til sig. ”Jeg trak i tøj fordi jeg ikke ved hvad du vil” sagde han træt og puttede sig ind til Tifa, han hev dynene over dem. De lå i ske, han holdte om hende ved hoften, han kyssede hende på halsen. ”Og for at det der ikke skulle ske” sagde han med et suk og hun ville kort kunne mærke hvad han talte om mod hendes bagdel. Han trak sig lidt væk ”undskyld” hviskede han ”du er bare så smuk” sagde han roligt. Han lå hele tiden med lukkede øjne, han havde ikke brug for at se hende, han huskede hende sagtens og bare hendes duft var nok for ham.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Så er det nu - Page 20 Empty Sv: Så er det nu

Indlæg  Admin Tors Apr 12, 2012 7:09 pm

Niwa trak sig tilbage, da hun begyndte at skubbe til ham og rystede på hovedet. Niwa så på mobilen da hun viste ham den. Niwa smilte lidt flovt. ”Nej, det var ikke lige sådan her jeg havde forstillet mig det.” sagde han stille og så igen på mobil da hun igen viste ham dem. Han smilte kærligt. ”Sådan har jeg det også.” sagde han stille og så på hende da hun tog sin trøje af. Han lage sig ned ved siden af hende og kyssede hende kærligt, og hjalp hende med at få hans trøje af. ”Jeg…” sagde Niwa lidt flovt, da det virkede som om at hun gerne ville have en forklaring. ”Jeg ved ikke helt hvordan jeg havde forstilt mig vores første gang. Men kunne få lov til at mærke dig.” sagde han flovt. Han så Chiyo ind i øjne. ”Men… Jeg har ikke noget beskyttelse…” sagde han flovt. Det var dumt, han burde have tænkt over at der var en mulighed for at det her ville ske.

Tifa så ikke at Yuu åbnede sine øjne. Hun troede han sov, og hun vidste hvordan han var når han sov. Der var også derfor hun talte højt. Tifa kom med et lille forskrækket skrig da Yuu tog fat i hende og hev hende ned. Hun havde jo troet at han sov. Tifa rødmede lidt. Hvad hun ville? Hun vidste det knap nok selv. Hendes hjerte begyndte at slå hurtigt da han kyssede hendes hals. Tifa rødmede mere da hun mærkede hvad han mente. Tifas øjne blev triste da han sagde at det var fordi at hun var smuk. ”Jeg er ikke smuk mere.” sagde hun stille og tog om sig selv. Tænk at hun rent faktisk sagde det til Yuu. ”Jeg forstå slet ikke at du stadig synes det.” sagde hun og lukkede sine øjne og klemte dem hårdt i. Hun ønskede vel at blive trøstet, selvom det var egoistisk tænkt.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Så er det nu - Page 20 Empty Sv: Så er det nu

Indlæg  Pernille Tors Apr 12, 2012 7:39 pm

Chiyo tog det roligt da han sagde at det ikke var sådan her han havde forestillet sig det. Hun smilte lidt og strøg ham over håret. Chiyo tænkte lidt over det han sagde, hun sukkede lidt. ”Selvom jeg har lyst til dig.. lyder det lidt som om at vi skal vente..” skrev hun og viste ham sms’en. Hun kyssede ham ved panden, hun pegede på sit hjerte og så på ham. Hun nussede med ham og spurgte ham så om hun måtte tegne, hun var blevet inspireret.
Over de næste uger var Chiyo til genoptræning stort set hver dag, hun var ofte træt og holdte sig fra seksuelle aktiviteter med Niwa. Hendes ben blev hele tiden bedre og bedre, men stemmen ændre sig ikke. Det endte med at Chiyos læge forslog en weekend hvor hun tog til et specielt center hvor hun kunne træne bedre, hendes læge foreslog selvfølgelig at han tog med hende. Søndag aften ringede Niwas telefon, det var Chiyo der ringede. Da han tog den ville der være stille længe, men så ville han høre en stemme han ikke havde hørt længe, den var svag, men den var der. ”Ne.. Niwa” sagde den stille, det var Chiyo. Han ville kunne høre noget vejarbejde i baggrunden, den samme som han ville kunne høre ude foran deres hus. Hvis han åbnede døren ville han se Chiyo så for enden af stien til deres hus. Hun stod selv og lagde så telefonen på, hun smilte stort til ham og begyndte så at gå hen til ham. Det var en smule stift men hun gik.

”Hvordan kan du sige det..” sagde han lidt sukkende. Han tog hårdere om hende ”du er en af de smukkeste kvinder jeg nogensinde har set” hviskede han kærligt ved hendes øre, så tæt på at hun ville kunne mærke hans varme ånde. ”Dit hår, dit ansigt, din krop, dit smil, dine øjne, din personlighed” hviskede han ”jeg elsker det hele og det er med til at gøre dig smuk” sagde han med et smil.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Så er det nu - Page 20 Empty Sv: Så er det nu

Indlæg  Admin Fre Apr 13, 2012 8:30 am

Niwa kunne ikke lade hver med at sukke da han så hendes besked. Det virkede som om, at det altid gik galt for dem, lige før de gjorde det. Han smilte til hende da hun gjorde sine tegn igen. ”Jeg elsker også dig.” sagde han kærligt. Niwa lage stille sine arme om hende og nussede lidt med hende, til hun spurgte om hun måtte tegne. Han smilte og samlede hendes blok op og gav den til hende.
I den næste uges tid, prøvede Niwa at tage sig sammen når Chiyo var til genoptræning. Han havde endnu ikke fået malet noget, men var begyndt at lave flere skitser. Niwa hjalp stadig Chiyo, men lige så stor tålmodighed. Han havde ikke noget i mod det, selvom hans hjalp med madlavning ikke blev bedre. Niwa var lidt nervøs da Chiyo skulle af sted på en weekend, hvor hendes læge skulle med. Men han stoppede hende ikke, han holdt hende bare tættere ind til sig og kyssede hende kærligt da hun skulle af sted. Niwa fik travlt den weekend, da han gerne ville lave en overraskelse til Chiyo. Niwa så lidt på sin mobil, da den ringede søndag, men han tog den hurtigt og satte den op til sit øre og lyttet. Han begyndte at tror det var fejl at hun havde ringet, til han hørte hendes stemme. Niwas hjerte begyndte slå hurtigt. Stemmen var svag og usikker, men det var hendes stemme. Niwa kunne høre vejarbejde i baggrunden, han vendte om på hælen og løb hen til døren og hev den op, og så Chiyo. Han smilte stort. Hun stod selv, og hun havde talt. Niwas smil blev større da hun begyndte at gå hen i mod ham, men han kunne ikke holde sig tilbage, så han løb frem og tog fandt rundt om hende og løftede hende op og svang hende rundt. Han var lykkelig, og selv bare over en weekend, havde han savnet hende. Han stoppede op og kyssede hende kærligt på munden og trykkede hende ind til sig. ”Min smukke Chiyo.” sagde han kærligt da han slap hendes læber. Han stod lidt sådan, bare med sine arme omkring hende og så kærligt ned på hende. Så smilte han lykkeligt, og tog hende op i sine arme. ”Jeg har en overraskelse til dig, så du skal lukke dine øjne.” sagde han og smilte drillende. Niwa løftede hende ikke fordi han ikke troede hun ikke selv kunne gå, han var bare begyndt at væne sig til at løfte rundt på hende. Når Chiyo havde lukket sine øjne, ville Niwa bære hende ind i huset og stille give slip på hende, så hun igen kunne stå på sine ben, da de kom ind i stuen. ”Værsgo.” sagde han, som til at hun måtte åbne sine øjne. I stuen stod der flere ruller med forskellige farver og typer stof. Niwa havde også fået fat i en dukke som Chiyo kunne bruge til at hænge sit tøj på når hun lavede det. Han havde også fået fat i en tegnebord, som de begge kunne bruge, og flere stykker papir til den. Der stod en symaskine ved siden af bordet. ”Jeg vidste ikke hvor det skulle stå, men jeg tænkte, at når du nu engang skulle tilbage til at designe tøj, kunne du jo godt begynde lidt her hjemme fra.” sagde Niwa og smilte kærligt til hende. Niwa vidste ikke om det stadig var det hun ville, men hun havde virket så glad da hun havde været på skolen, så Niwa ville gerne give hende en gave hun ville blive glad for.

Der gik et gys igennem Tifa da Yuu hviskede ved hendes øre. Hun havde ikke været så tæt ved en mand, siden deres sidste nat sammen. At de havde sovet i samme seng, var ikke det samme. Yuu havde ikke rørt ved hende. Tifa vendte sig om og så på ham. Mente han virkelig alt det. ”Men… Jeg er blevet større siden jeg fik Yuki.” sagde hun lidt trist. Hun så lidt mod hans ansigt, og kunne ikke modstå chancen. Hun lage sine hænder på hans kinder og trak sig lidt til ham og kyssede hans læber. Hun kunne ikke slippe dem igen, og fik skubbet til ham, så hun kom halvt op og ligge på ham. Hun åbnede sin mund og fandt hans tunge. Siden de havde gjort det første gang, var Tifa blevet bedre. Hun havde kysset flere drenge i den periode Yuu var væk, men hun så stadig ikke kys som ligegyldige og ingen ting betød. Især ikke med Yuu. Hun løftede sit ansigt lidt op og så ned på ham. Det håndklæde hun havde haft rundt om sig, var gået løst og hendes bryster var frie. Hun var blevet lidt rød i ansigtet og hendes vejrtrækning hurtigere. ”Jeg elsker dig Yuu.” sagde hun og så ham lige ind i øjne. ”Jeg brude have stoppet for længe siden, men hver gang jeg ser dig, føler jeg det samme hver gang. Jeg elsker dig.” sagde hun og fik tåre i øjne. Hun lænte sig ned igen og fandt hans læber og kyssede ham lidenskabeligt og længelsefuldt.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Så er det nu - Page 20 Empty Sv: Så er det nu

Indlæg  Pernille Fre Apr 13, 2012 12:20 pm

Chiyo lyste mere og mere jo tættere hun kom på Niwa, selvom de måske ikke havde set hinanden i ca. 2 hele dage havde hun savnet ham utroligt meget. Hun stoppede og åbnede sine arme med et stort smil da Niwa kom løbende hen til hende. Hun kom med et lille grin, men ikke som hun plejede a t grine da der stadig var nogen lyde der ikke ville komme ud. Hun smilte lykkeligt ned til ham mens han svang hende rundt. Chiyo kyssede Niwa utroligt kærligt tilbage og pressede sig mod ham, hun havde sådan savnet ham. Hun smilte lykkeligt op til ham da han sagde at hun var hans smukke Chiyo, hun nikkede lidt flovt. Hun så op på ham i stilheden og havde sine arme om ham ved hofterne, hun følte sit hjerte bankede hurtigere og hurtigere. Selvom de ikke sagde noget, bare stod der og så på hinanden, følte hun sig mere og mere elsket. Hun lod ham løfte hende og smilte lykkeligt til ham, havde han tænkt sig at bære hende over dørtærsklen? Hun så lidt overrasket på ham da han sagde at han havde en overraskelse, hun smilte og lukkede så sine øjne. Chiyo stod stille på sine ben da han satte hende, hun grinte lidt ”Niwa” sagde hun igen, det var noget af det eneste hun rent faktisk kunne sige uden de helt store problemer, men det havde hun virkelig også øvet sig på. Hun åbnede sine øjne og så på sin overraskelse, hun stod derefter helt stille et stykke tid. Hun vendte sig mod ham da han talte, hun smilte stort og faldt ham om halsen. Hun pressede ham lykkeligt ind til sig, hun elskede virkelig denne mand. Hun kyssede ham så lidenskabeligt, han gjorde hende lykkelig og hun havde savet ham. Hun vendte sig spændt mod sin overraskelse igen og gik over for at undersøge maskinen og stoffet. Hun var så overvældet af glæde at hun ikke kunne lade vær med at smile. Hun vendte sig mod ham og lavede en ``kom her´´ bevægelse, da han kom hen til hende kyssede hun ham meget lidenskabeligt.

Yuu åbnede sine øjne lidt da Tifa vendte sig, han smilte roligt og lukkede sine øjne igen ”Og hvad så” sagde Yuu til at hun var blevet større siden hun fik Yuki ”det er almindeligt og gør ikke noget ved din skønhed” sagde han roligt og puttede hende ind til sig. Yuu åbnede sine øjne da han mærkede at hun kyssede ham og han kyssede hende hurtigt igen. Han lod sig blive skubbet og så kærligt op på ham, han legede med hendes tunge mens han havde en hånd placeret på hendes ryg og den anden i hendes nakke. Selvom Tifas håndklæde var gledet ned så Yuu stadig mod hendes øjne ”og jeg elsker dig” sagde han roligt og strøg hende over kinden. Han smilte selvsikker ”Du tilhører mig” hviskede han og strøg hende over kinden lige under øjnene. Han kyssede hende samme sted ”du ved jeg ikke kan lide når du græder” hviskede han, han kyssede hende lidenskabeligt tilbage. Men skilte dem så fra hinanden ”Lad os sove…okay?” sagde han med et smil og trak sig fra hende.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Så er det nu - Page 20 Empty Sv: Så er det nu

Indlæg  Admin Fre Apr 13, 2012 12:55 pm

Niwa elskede lyden af hendes stemmer, selvom han kun havde hørt hende grine og sige hans navn. Men det var nok, hendes stemme var smuk, lige meget hvilke ord der kom ud af hendes mund. Niwa kunne mærke han blev nervøs da Chiyo bare stod stille. Niwa åbnede sine arme og trykkede hende ind til sig, lykkelig over at han havde givet hende en gave hun blev glad for. Niwa lage en hånd på hendes kind og kyssede hende lidenskabeligt igen. Han kunne ikke huske, at han nogensinde havde været så lykkelig. At se Chiyo smile på den måde og høre hendes stemme igen. Niwa slap hende og kunne ikke lade hver med at smile, da Chiyo gik hen for at undersøge tinge. Han havde ringet til sine venner, og fået dem til at høre hvilket stof der var det bedste at bruge, da han ikke selv vidste noget om det. Om han så også havde fået det rigtige vidste han heller ikke noget om. Men han ville altid kunne købe hende mere hvis hun ønskede det. Niwa så på hende da hun vinkede ham hen og han gik roligt hen til hende. Han tog om hende igen og kyssede hende lidenskabeligt igen. Aldrig havde han følt at Chiyo var så lykkelig omkring ham, og han ønskede bare at det skulle blive ved. Han trykkede hende tættere ind til sig og åbnede sin mund lidt for at lege med hendes tunge. Han havde ikke lagt pres på hende i den sidste uge, da hun altid havde virket så træt. Men at se hende så lykkelig, gjorde hende bare det mere smuk og Niwa ønskede at være tættere på hende.

Tifa elskede at han tog i mod hende, hvilket bare gjorde hende mere ivrig. Tifa fik kuldegysning da han sagde at hun tilhørte ham. Hvad mente han med det? Lige nu kunne Tifa ikke blive vred over det og smilte bare af det. Tifa lukkede det øje, hvor han kyssede under. ”Jeg ved det godt.” sagde hun som svar til at han ikke kunne li at se hende græde. Tifa lod sig blive skubbet væk fra Yuu, men hendes blik blev forvirret da han sagde de skulle sove. Var det det? Hun havde lagt så meget op til ham, og nu skubbede han hende bare væk? Hun følte sig vred og såret. Hun smed dynen af sig og satte sig op. Håndklædet var gledet helt af hende, men lige nu var hun ligeglad. Hun rejste sig og tog håndklædet med sig. Hun gik hen til sin undertøjsskuffe og tog et par rene trusser og tog dem på. Derefter tørrede hun sit hår lidt med håndklædet. Hvis de alligevel bare skulle sove, ville hun ikke gå i seng med alt for vådt hår. Hvis Yuu talte til hende, ville han få det svar fra hende. Hvordan kunne han i det ene øjeblik sige hun var smuk og så alligevel bare trække sig væk. Det havde han også gjort da de var yngre, men der havde hans undskyld været at han ikke ville skade hende fordi hun var jomfru. Tifa hængte håndklædet ud på badeværelset og gik tilbage til sengen. Hun havde stadig kun trusser på, men hun havde heller ikke tænkt sig at sove i mere i nat. De andre nætter havde hun haft en nat trøje på, fordi hun ikke vidste hvor hun stod med Yuu, og fordi hun skammede sig over sin krop. Lige nu var hun for vred til at tænke over sin egen krop. Hun gik rundt om sengen og lage sig under dynen i den side hun havde sovet på siden hun flyttede ind hos Yuu. ”Godnat.” sagde hun stille uden at se i mod ham.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Så er det nu - Page 20 Empty Sv: Så er det nu

Indlæg  Pernille Fre Apr 13, 2012 1:48 pm

Chiyo åbnede villigt sin mund da han ville lege med hendes tung, og hun legede med et smil tilbage. Hun bakkede lidt tilbage og lod ham presse hende op af en væg. Hun strøg sine hænder over Niwas ryg og op i hans hår mens hun lidenskabeligt lege med hans tunge. Hun trak sig fra ham og så kærligt op på ham ”Niwa” sagde hun kærligt og strøg ham over kinden. Hun pegede på sit hjerte og så på ham. Hun smilte og fladt om hans hals, han havde sådan støttet hende og hun vidste ikke hvordan hun skulle gøre gengæld, andet end at elske ham af hele sit hjerte.
Yuu smilte lidt og så efter Tifa. Han tog om hende da hun kom tilbage til sengen ”du er så sexet når du er sur” sagde han lidt drillende og kyssede hende ved halsen igen. ”Godnat” sagde han roligt og lukkede sine øjne. Yuu havde stoppet det hele fordi han ville have at Tifa var 100 % sikker på hvad hun gjorde, det samme gjaldt ham selv.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Så er det nu - Page 20 Empty Sv: Så er det nu

Indlæg  Admin Fre Apr 13, 2012 2:12 pm

Niwa lod hende trække tilbage, men han gav ikke slip, og han pressede hende stille op af væggen. Niwa så ned på hende da hun trak sit ansigt tilbage. Han smilte da hun igen sagde hans navn. Han kunne ikke vente til hun virkelig begyndte at tale igen. Niwa smilte blev større. ”Jeg elsker også dig.” sagde han kærligt. Niwa lage en hånd på hendes baghoved og holdt hende tæt ind til sig da hun faldt ham om halsen. Niwa ville nok aldrig kunne miste sin tålmodighed omkring Chiyo, derfor følte han ikke det havde været et problem at skulle hjælpe hende. Han følte han stod i gæld til hende. Hvis han ikke have mødt hende som ung, hvis hun ikke have været villig til at blive hans ven den gang, ville han aldrig have udviklet sig som han havde. Han ville sikkert have overtaget hans faders dojo nu, og leve et liv han ikke ønskede. Men Chiyo. Hun var dukket op i hans liv, og blevet hans muse omkring alle hans valg, og han var så taknemlig for det. Niwa så ned på Chiyo igen og smilte kærligt, men hans øjne kunne ikke skjule det begær han altid havde følt for hende. Sex var ikke vigtigt for ham, slet ikke. Selvom de havde været tæt på mange gange, var de begge to stadig jomfruer, og det gjorde ikke Niwa noget. Han kunne leve resten af sit liv sådan, bare Chiyo var hos ham. Men han kunne ikke nægte at han havde lyst til den kvinde som stod her i hans arme, som han så som den smukkeste kvinde i verden. Niwa mødte hendes læber igen og kyssede hende lidenskabeligt og lod sin ene hånd glide op under hendes trøje og lod den hvile ved hendes ryg.

Tifa kunne mærke at hun bare blev mere sur over Yuus kommentar, men hun skubbede ham ikke væk. Hun lukkede øjne og faldt i søvn med Yuus arme om sig. Tifa blev dog vækket om natten af Yuki. Tifa rejste sig op og gik hurtigt hen og tog en morgenkåbe og slog den om sig og gik ind til Yuki. Tifa tog hende stille op og gik roligt rundt med hende og tyssede. Tifa havde slet ikke tænkt på at spørger Yuu om han ville gå ind og se til hende, for Tifa var så van til at gøre det selv at det var blevet en reaktion. Selvom Yuki var begyndt at lave af grød og modermælk på flaske, fik hun stadig bryst af Tifa. Tifa satte sig stille i en stol og åbnede kåben og lage Yuki til. Yuki ville først ikke tage hendes bryst i munden, men tog det til sidst og Tifa kunne mærke at hun begyndte at falde til ro. Tifa smilte lidt trist. Det eneste der havde rørt hendes bryst i noget der snart lignede et år var Yuki. Tifa kom igen til at tænke på, at Yuki snart ville blive et år, og at hun skulle have hørt Yuu om hendes forældre måtte komme forbi.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Så er det nu - Page 20 Empty Sv: Så er det nu

Indlæg  Pernille Fre Apr 13, 2012 2:28 pm

Hun smilte endnu mere da han sagde at han også elskede hende, men han havde efterhånden sagt det så mange gange at hun vidste det. Chiyo så op på ham og hans blik brændte hende nærmest. Hendes egne øjne blev pludselig fulde af tillid og hun kyssede ham lidenskabeligt tilbage. Hun hoppede op og låste sine ben om hans hofter, hun kyssede ham med mere lidenskab og begær. Hun skilte deres læber ”Niwa” sagde hun i svag og stønnende tone. Hun kyssede ham ved halsen, hun havde sådan savnet ham og det tog virkelig over.
Yuu vågende da Yuki grad, men han vågnede ikke helt med det samme. Det var først da Tifa rejste sig at han fik sat sig lidt op og han så hende gå ud. Han rejste sig og han var sådan set faldet i søvn med alt sit tøj på. Han sukkede, det føltes ubehageligt, så han trak af bukser og skjorte. Han gik ind til Yuki og Tifa ”vil hun ikke sove?” spurgte han træt og gik hen til dem.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Så er det nu - Page 20 Empty Sv: Så er det nu

Indlæg  Admin Fre Apr 13, 2012 3:21 pm

Niwa tog om hende, da hun svag sine ben omkring ham og han besvarede hendes kys. Den eneste grund til at Niwa blev usikker når Chiyo var sammen med andre mænd, var at de på en eller anden måde ville kunne overbevise Chiyo, at han ikke var god nok til hendes kærlighed. Det gik et gys igennem Niwa da hun sagde hans navn igen og kyssede hans hals. Niwa gik ind på Chiyos værelse og lænte sig stille ned sig Chiyo kom til at ligge på ryggen på sengen. Han lage sig selv hen over hende og fandt hendes læber igen og kyssede hende med fuldt begær. Han tog fat i kanten af hendes trøje og hev den hen over hendes hoved. Han kyssede hendes kind, og fandt hendes øreflip, hvor han havde opdaget hun var sensitiv. Niwa bed lidt i den. Han kyssede hendes hals og fik sine arme under hendes ryg og fandt hendes BH spænde og spændte det op. Han havde opdaget, at hver gang han bare havde skubbet til hendes BH havde hun været hurtig til at tage den af. Niwa tog stille hendes BH af og tog det ene af hendes bryst i hans mund og sugede stille mens han klemte det andet med hans hånd.

Tifa lage ikke mærke til at Yuu satte sig op da hun gik ud. Tifa så op da Yuu kom ind på værelset. Hun smilte lidt til ham. De var mor og far, det var vidst den eneste position de havde for hinanden lige nu. ”Det er okay. Hun var bare sulten det er det hele.” sagde Tifa og så ned på Yuki igen som lå med lukkede øjne og spiste. ”Jeg tror snart hun falder i søvn igen.” sagde hun og så op på Yuu igen.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Så er det nu - Page 20 Empty Sv: Så er det nu

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 20 af 40 Forrige  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40  Næste

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum