Miststales High School
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Så er det nu

2 deltagere

Side 3 af 40 Forrige  1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40  Næste

Go down

Så er det nu - Page 3 Empty Sv: Så er det nu

Indlæg  Pernille Man Mar 12, 2012 6:20 pm

Yuu skød op fra sædet da en sygeplejeske kom og fortalte ham at Tifa var taget af sted. Han skyndte sig udenfor, men kunne ikke se hende. *Det er nok også bedst* tænkte han roligt. Han gik hen til bilen, lige nu havde han bare sådan lyst til at være hos hende. Han satte sig ind i bilen, men de holdte stille lidt. Hvorefter Yuu bad chaufføren køre en lille tur om hospitalet. Da de kørte forbi hende ved et busstoppested bad han chaufføren om at stoppe ”Hey!” sagde han lidt surt da han steg ud af bilen og gik mod hende. ”Lad mig i det mindste køre dig hjem i stedet for at forsvinde” sagde han lidt surt, han kunne næsten ikke lade vær med at være sig selv når han så hende.
Chiyo sukkede stille med lukkede øjne ”Mmm..” sagde hun som et lille ja til at han var glad for at han var blevet voksen. ”Men.. den Niwa..” sagde hun og grinte lidt ”ham faldt jeg for” sagde hun roligt og kærligt. Hun holdte sine øjne lukkede, det var nemmere hvis hun ikke så på ham. Chiyo trak på skulderne ”Det er kun nogle steder det er passende at jeg opholder mig” sagde hun stille, det var rigtigt nok. Yuus far holdte meget øje med hvor Chiyo færdes, hvilket butikker hun gik i osv. Da de blev gift havde Chiyo forstået at det ikke kun var Yuu der måtte sætte en facade op, det måtte hun også selv. Chiyo smilte ”det er fint.. jeg vel fortælle dig næsten alt” sagde hun og åbnede sine øjne, hun så på ham med et kærligt smil og tog hans hånd.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Så er det nu - Page 3 Empty Sv: Så er det nu

Indlæg  Admin Man Mar 12, 2012 6:34 pm

Tifa sukkede, da hun så at der gik noget tid før der kom nogen bus. Tifa så ikke bilen komme kørerne, ellers havde hun gemt sig. Tifa var bare glad for at hun stod alene. Hun så koldt på Yuu da han talte til hende og kom hen. ”Sjovt, du har da ikke noget problem med at forsvinde.” sagde hun vredt.
Niwa smilte lidt flovt da hu sagde at det var den Niwa hun var faldet for. ”Jeg er måske blevet højere, men jeg er altså stadig mig. Måske mere mig, end jeg var den gang.” sagde han og smilt lidt for sig selv. Niwa rynkede brynene. ”Det lyder ikke rigtig.” sagde han. Han vidste godt, at man skulle opføre sig anstændig, men den måde Chiyo sagde det på, lød forkert. Niwa så ned på hende, og smilte kærligt igen. Han flyttede sin hånd lidt, og flettede sine finger ind i hendes. ”Når jeg er på dig nu, kan jeg ikke lade hver med at tænke tilbage til den aften hvor jeg sidst så dig i kimono. Jeg holdt virkelig af, hvordan du ikke var bange for noget og altid trak mig med, hvis du mente jeg skulle. Det er jeg virkelig taknemmelig glad for at du gjorde. Jeg truer stole mere på mine egne meninger.” sagde han og grinte lidt.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Så er det nu - Page 3 Empty Sv: Så er det nu

Indlæg  Pernille Man Mar 12, 2012 6:49 pm

Yuu så lidt surt på hende ”Det var jeg nød til… Du betød meget for mig, men der var en anden der betød mere. Så jeg blev nød til at vælge hende da den tid kom” sagde han lidt surt. ”Så kom nu.. Lad mig give dig et lift.. Eller er der noget andet du vil have? Hvad som helst?” spurgte han. Han ville så gerne gøre et eller andet venligt for hende, selvom han vidste at det sikkert var pga. hans egne behov.

Chiyo smilte ”Nej du er ikke.. Du er virkelig blevet voksen Niwa” sagde hun og så kærligt på ham. ”Da vi var yngre blev du altid nervøs hvis jeg kom dig nær..” sagde hun roligt og rakte din anden hånd mod ham, hun strøg ham ved hårgrænsen ligesom før. Hun elskede virkelig stadig det hår. ”Det har jeg lagt mærke til” sagde hun til at han var blevet mere sig selv. Chiyo trak på skulderne ”Sådan har det været siden vi blev forlovede. Jeg laver ikke så meget andet end at shoppe” sagde hun lidt trist. Hun så ned på deres hænder da han flettede deres fingre, hun smilte lidt og gav hans hånd et klem, plejede det ikke at være hende der havde gjort det? Chiyo så op på ham, hun smilte og lagde sine arme om ham, hans ord varmede hendes hjerte. ”Jeg savner den Chiyo” sagde hun så og trak sig væk. ”Men hende kan jeg ikke være så længe jeg er sammen med Yuu” sagde hun og så ned af gaden.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Så er det nu - Page 3 Empty Sv: Så er det nu

Indlæg  Admin Man Mar 12, 2012 6:59 pm

Tifa så forvirret på ham, da han sagde at hun betød meget for ham. Hun så væk fra. Den gang, betød hans mor alt, det vidste hun. Var der sket noget med Yuus mor? Eller var det en anden person? Hun så på ham igen. ”Lige nu, er jeg bare forvirret. Jeg ønsker en forklaring.” sagde hun og så såret på ham.

Niwa smilte lidt. ”Hvem siger jeg ikke stadig er nervøs?” spurgte han og smilte lidt flovt. ”Jeg er bare blevet lidt mere rolig omkring andre.” sagde han. Niwa smilte da hun gav hans hånd et glem. Han lage en arm om hende da hun lage en arm om hende og han trykkede hende lidt ind til sig. ”Hvorfor er du så sammen med ham?” spurgte Niwa da hun havde trukket sig væk.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Så er det nu - Page 3 Empty Sv: Så er det nu

Indlæg  Pernille Man Mar 12, 2012 7:08 pm

”Jeg kan ikke forklare det endnu..” sagde han stille, han sukkede da han så det sårede blik, men hvad skulle han gøre? Det her var allerede risikabelt nok. ”Lad mig i det mindste give dig et lift tilbage til din motorcykel.. Jeg skal alligevel derhen og hente Chiyo” sagde han og så spørgende på hende.
Chiyo smilte lidt ”det er godt” sagde hun stille til at han var blevet mere rolig omkring andre. Hun huskede hvordan var nemt blev nervøs når man kom tæt på, men på en måde var det jo noget hun havde kunne lide dengang. Chiyo sukkede, hun så ham i øjnene ”Hvis jeg skal være ærlig.. så ved jeg det ikke” sagde hun til hvorfor hun var sammen med ham. ”Jeg elsker Yuu.. Men jeg er ikke forelsket i ham” sagde hun stille og så ned af vejen igen. Hun skyndte sig at skifte emne uden at tænke over hvad hun sagde ”Men det er i hvert fald godt at se dig igen” sagde hun med et smil og gav slip på hans hånd. ”Jeg har tænkt meget over hvordan du mon ville være kommet til at se ud” sagde hun med et smil, uden at tænke over at det afslørede at hun havde tænkt meget på ham.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Så er det nu - Page 3 Empty Sv: Så er det nu

Indlæg  Admin Man Mar 12, 2012 7:16 pm

Tifa sukkede da han sagde han ikke kunne forklare det… *endnu?* tænkte hun og så på ham. Hun overvejede kort at sige ja til et lift, til hun hørte navnet Chiyo. ”Nej tak, jeg kan alligevel ikke køre lige nu.” sagde hun. Tifa havde ikke fået taget nøglen med sig. ”Men du kan få nogen til at aflevere den på min adresse.” sagde hun.

Niwa så trist på hende. Måske han skulle lade hende hver, hun elskede hvis virkelig denne Yuu. Men han kunne ikke li, at hun ikke måtte være sig selv. Niwa ville sige noget, men blev afbrudt da hun skiftede emne. Han smilte til hende. ”Jeg har også tænkt på dig.” sagde han og smilte kærligt. ”Og tænkt over hvordan du ville komme til at se ud. Og du er blevet meget smukkere end jeg havde troet.” sagde han.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Så er det nu - Page 3 Empty Sv: Så er det nu

Indlæg  Pernille Man Mar 12, 2012 7:23 pm

Yuu studerede hende stille ”Fint.. Giv mig din adresse” sagde han og fandt sin telefon frem hvori han skrev den ned. Han gik derefter derfra, tilbage til bilen. Satte sig ind og kørte tilbage efter Chiyo.
”Virkelig?” spurgte hun lidt sarkastisk, hun havde ikke glemt hvad han havde sagt sidste gang de havde set hinanden. Chiyo så lidt overrasket op på ham ”Lad vær med at sige sådan noget” sagde hun og så væk ”Du giver mig bare lyst til at kysse dig igen” sagde hun og smilte lidt drillende til ham.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Så er det nu - Page 3 Empty Sv: Så er det nu

Indlæg  Admin Man Mar 12, 2012 7:28 pm

Tifa grinte lidt koldt. ”Du ved hvor det er.” sagde hun. Hun var ikke flyttet siden den gang, men hun fortalte den alligevel til ham. Hun stod stille og så efter ham og sukkede for sig selv.
Niwa grinte lidt, da hun sagde virkelig. Niwa smilte til hende, da hun virkede overrasket over det han sagde. ”Sådan her?” spurgte han, og kunne ikke stoppe sig selv, for at læne sig ned og kyssede hende på munden. Han trak sig hurtigt tilbage og så flovt væk. ”Undskyld, skulle jeg ikke have gjort.” sagde han. Han havde bare ikke kunne stoppe sig selv. Hun havde bare set så sød ud, at han ikke havde kunne stoppe sig selv.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Så er det nu - Page 3 Empty Sv: Så er det nu

Indlæg  Pernille Man Mar 12, 2012 7:50 pm

Yuu så lidt undrende på hende, han huskede ikke hvor Tifas lejlighed lå.
Chiyo blev overrasket da han kyssede hende og det var så kort at hun slet ikke nåede at reagere. Hun stod rød i kinderne og så på ham, hun smilte lidt. ”Igen..” sagde hun så og tog i hans trøje og hev lidt i ham ”Kys mig igen.. skynd dig” sagde hun lidenskabeligt. Hun lod deres læber mødes igen, hun kunne ikke lade vær med at kysse ham mere og mere lidenskabeligt, hun havde aldrig haft lyst til nogen anden mand end Niwa. Hun skilte kort deres læber men kyssede ham så igen. Alt i mens havde hun armene om hans hals og pressede sin krop mod hans.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Så er det nu - Page 3 Empty Sv: Så er det nu

Indlæg  Admin Man Mar 12, 2012 8:32 pm

Niwa så overrasket ned på hende da hun sagde igen og tog fat i hans trøje. Han lænte sig hurtigt ned og lod hans læber mødes hende igen. Han tog fat rundt om hende og trykkede hende ind til sig, og kyssede hende lidenskabeligt. Den eneste kvinde, den eneste person han selv har haft lyst til at kysse, var Chiyo. Niwa slap kort hendes læber, men mødte dem lige så hurtigt igen og gengældte hendes kys. Han burde nok ikke stå og kysse med et gift kvinde på åben gade, men han kunne ikke lade hver. Han hev lidt modvilligt sit hoved til sig og sluttede deres kys. Han kyssede hende kort igen, og trak så hovedet helt til sig. ”Vi burde virkelig ikke.” sagde han og så kærligt ned på hende. Han lage sin pande mod hendes og sukkede. ”Jeg kan ikke..” sagde han og sukkede igen. ”Jeg kan ikke stå her, og kysse med en gift kvinde.” han så hende ind i øjne. ”Lige meget hvor højt jeg elsker hende.” han slap hende stille og tog stille ved hendes hænder om hans nakke og men han slap ikke hendes hænder, og blev stående med deres pander mod hinanden.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Så er det nu - Page 3 Empty Sv: Så er det nu

Indlæg  Pernille Man Mar 12, 2012 8:52 pm

Hun nød hvordan Niwa kyssede hende igen og tog om hende. Hun så lidt længselsfuld efter ham da han hev sig væk. ”Jeg er ligeglad” sagde hun stille til at de ikke burde gøre det de gjorde. Lige meget hvad var Chiyo en gift kvinde, men hun var ikke forelsket i Yuu, så hun havde det ikke rigtig dårligt med det her. Hun så ham op i øjnene da han lagde sin pande mod hende, hun så trist på ham da han sagde at han ikke kunne. ”Men.. hvad vil du så gøre? For jeg kan ikke se dig uden at gøre det her” sagde hun. Hun så trist op på da han tog hendes arme væk. Hun havde lyst til at sige hun elskede ham, fortælle ham hvor meget hun havde lyst til at tage med ham hjem. Men hun smilte bare ”Du er en god mand Niwa..” sagde hun stille.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Så er det nu - Page 3 Empty Sv: Så er det nu

Indlæg  Admin Man Mar 12, 2012 8:57 pm

Niwa så ned på hende. ”Jeg har virkelig ikke lyst til at være en god mand.” sagde han, især sådan som hun havde set ud. Han kunne ikke klare at hun så trist ud. Han smilte lidt. ”Vi kunne stikke af sammen.” sagde han og så hende kærligt ind i øjnene. Han troede ikke på, at hun ville tage i mod hans forslag, men hvad andet kunne han sige lige nu? Han ønskede så inderligt at være sammen med hende.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Så er det nu - Page 3 Empty Sv: Så er det nu

Indlæg  Pernille Man Mar 12, 2012 9:08 pm

Chiyo grinte lidt ”Kan du rent faktisk være en slem dreng?” spurgte hun drillende, hendes attitude skiftede til det samme. Hun strøg ham ved hårgrænsen, noget der lignede en ny vane efterhånden, og smilte sødt til ham. ”Selv hvis vi stikker af sammen vil jeg stadig være gift..” sagde hun stille. Chiyo tænkte lidt ”Hvis alt det du siger er sandt, så har du tænkte på mig i 3 år? Ville 2 ekstra måneder så gøre en forskel?” spurgte hun og så spændt op på ham. Hun kunne ikke fortælle ham at hende og Yuu skulle skilles om mindre end 2 måneder, at så ville kunne få hende.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Så er det nu - Page 3 Empty Sv: Så er det nu

Indlæg  Admin Man Mar 12, 2012 9:13 pm

Niwa grinte lidt. ”For dig, ville jeg virkelig prøve.” sagde han til at han kunne være en slem dreng. ”Måske, men ingen ville vide hvem vi er, vi kunne starte forfra.” sagde han. Han var allerede begyndt at kunne li at hun kørte en finger ved hans hårgrænse. Han så underne ned på hende. Hvad mente hun lige præcis? ”Chiyo…” begyndte han. Det lød en smule opgivende og han så trist ud. Men så lyste han stille op i et smil. ”Selv 3 år mere ville ikke gøre en forskel. Mit ønske om at være sammen med dig, vil bare blive større.” sagde han og så kærligt ind i hendes øjne.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Så er det nu - Page 3 Empty Sv: Så er det nu

Indlæg  Pernille Man Mar 12, 2012 9:21 pm

Chiyo smilte lidt, men hun ville ikke have at han lavede om. ”Du siger at du ikke kan kysse en gift kvinde, men hvis vi løb væk sammen ville du godt? Jeg ville stadig være gift” sagde hun og rystede lidt på hovedet af ham, men hun smilte. Hun smilte lidt trist til ham, hun havde hørt den tone han havde brugt først. Han havde tænkt på hende så længe, havde haft ondt så længe, og hvorfor? Alt sammen fordi hun havde besluttet sig at hjælpe Yuu. ”Du har allerede ofret så meget….” sagde hun og lænte sig kort ind til ham, hun gav ham et lille kys ved kinden. ”Jeg synes ikke.. at du skal vente på en pige som mig… Du kan sagtens finde en der er bedre” sagde hun med et sødt smil og træk sig væk fra ham. Yuu måtte snart være der.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Så er det nu - Page 3 Empty Sv: Så er det nu

Indlæg  Admin Man Mar 12, 2012 9:30 pm

Niwa smilte flovt, han vidste godt det ikke gav mening. Niwa så ned på hende, da hun trak sig væk fra ham igen. ”Chiyo, i de 3 år der er gået, troede jeg ikke der var nogen chance for at være sammen med dig igen, og se nu. Men selvom jeg vidste der ikke var nogen chance, har jeg ikke haft en eneste kæreste.” sagde han og smilte lidt flovt. ”Så hvis du siger til mig nu, at jeg kun skal vente2 måneder mere, eller selv hvis du sagde 3 år, bare det at jeg vidste der ville være et lille håb, så ville det være nok for mig.” sagde han og lage en hånd på hendes kind. ”Du ved hvordan jeg var, og det acceptere du. Du så hvad Dark gjorde ved mig, og du ved hvad der skete i min barndom, og alligevel acceptere du mig. Så hvordan kan du sige at jeg kan finde en pige der er bedre end dig?” sagde han og smilte kærligt til hende. ”Den eneste måde jeg kan glemme dig på, er hvis du ser mig ind i øjnene nu, og siger at du ikke elsker mig, og at der aldrig vil være et håb for at vi to vil kunne være sammen. Ellers vil jeg blive ved med at vente på dig.” sagde han og lænte sig ind for at kysse hendes kind.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Så er det nu - Page 3 Empty Sv: Så er det nu

Indlæg  Pernille Man Mar 12, 2012 9:46 pm

Chiyo smilte lidt over det han sagde, hvordan kunne han gøre hende så lykkelig ved bare at tale? Hun nød hans berøring af hendes kind, hun havde længes efter at han skulle røre ved hende i så mange år. Hun var på en måde glad for at høre at han ikke havde haft en kæreste siden hende. Hun så lidt undrende på ham, men smilte så kærligt tilbage, hun forstod ikke hvorfor hun ikke skulle accepterer ham til trods for alt det der var sket. Hun smilte lidt da han kyssede hendes kind. Hun så ham op i øjnene, som om hun skulle til at sige de ting, men i stedet sagde hun ”Jeg elsker dig og jeg vil være sammen med dig” sagde hun og kunne ikke lade vær, hun kyssede ham på munden.
I det samme kom bilen kørende og Yuu steg ud, han stoppede og så Chiyo stå og kysse en mand. Chaufføren steg også ud, han så på Chiyo og derefter chokeret på Yuu. ”Chiyo!” råbte Yuu rasende, han gik hen mod hende og manden, han skilte dem ad. ”Hvad foregår der her?!” spurgte han vredt, det hele var skuespil, Yuu kunne lidt ligge to og to sammen og regne ud af denne mand måtte være Niwa. Chiyo så lidt overrasket på Yuu ”Jeg..” begyndte, hun vidste faktisk ikke rigtig hvad hun skulle sige. ”Jeg vil ikke høre det” sagde Yuu vredt og greb hårdt Chiyos arm, han hev hende tilbage mod bilen og skubbede hende lidt voldsomt ind. ”Kør” snerrede han af chaufføren og satte sig selv ind, han smækkede døren og sagde at han ikke ville høre et ord før de kom hjem.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Så er det nu - Page 3 Empty Sv: Så er det nu

Indlæg  Admin Man Mar 12, 2012 9:56 pm

Niwa så ned i hendes øjne, og kunne mærke hans hjerte hamrede hårdt og panisk. Han var ikke sikker på at han virkelig kunne glemme hende, selvom hun sagde det. Han smilte kærligt da hun sagde at hun elskede ham og også ønskede at være sammen med hende. Han kyssede hende kærligt igen. Niwa så op da en bil parkerede tæt ved dem, og hans øjne faldt på Chiyos mand. Han skulle ikke have kysset hende, han var så bange for at der ville ske hende noget. Niwa blev skubbet tilbage, men han kunne ikke gøre noget. ”Chiyo!” råbte Niwa da hun blev hevet hen til bilen og skubbet ind. Han gik hen til bilen da manden satte sig ind og bankede på ruden. ”Hvis du så meget som rør et hår på hendes hoved…” sagde Niwa vredt og så så bilen køre væk. Han ønskede ikke at der skulle ske noget med Chiyo, og slet ikke for noget han var skyld i.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Så er det nu - Page 3 Empty Sv: Så er det nu

Indlæg  Pernille Man Mar 12, 2012 10:19 pm

Chiyo og Yuu kørte hjem uden at sige et ord. Han hev hende med op på værelset og så begyndte ``skænderiet´´. Efter de næsten var hæse stoppede de, Yuu smilte til Chiyo ”Så.. det var Niwa” sagde han lidt drillende. Chiyo smilte og nikkede ”du er ikke sur?” spurgte hun, hun regnede ikke med det, men man vidste jo aldrig. Yuu rystede på hovedet, han havde givet hende lov til at have en elsker, bare hun gjorde det hemmeligt, fra starten. Hun skulle bare passe på med at blive opdaget. ”Jeg er glad på dine vegne” sagde han med et smil. Da holdte hinanden kort, de var virkelig tætte. Chiyo fandt sin telefon og ringede til nummeret fra før, så kunne hun jo også kode det ind i hendes mobil.
En vogn kom og hentede Tifas motorcykel, hun ville modtage den dagen efter sammen med en ny mobiltelefon.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Så er det nu - Page 3 Empty Sv: Så er det nu

Indlæg  Admin Man Mar 12, 2012 10:27 pm

Niwa stod lidt, men hvad kunne han gøre andet end af tage hjem. Niwa gik dog lidt rundt i området først. Hvis der skete Chiyo noget, ville han gøre noget, der ikke lå til hans natur, han ville tru til vold. Han sukkede. Han skulle ikke have kysset hende på åben gade. Da kom hjem, gik hen lige ind på sit værelse og fandt et lærred frem, og han begyndte at male. Han bemærkede ikke en gang at telefonen begyndte at ringe. Han tog den normalt når han var hjemme. Niwas farmor tog telefonen.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Så er det nu - Page 3 Empty Sv: Så er det nu

Indlæg  Pernille Man Mar 12, 2012 10:44 pm

”Ah Goddag.. Mit navn er Chiyo Takeshi” sagde Chiyo da en anden tog telefonen, hun mente at han havde fortalt at han boede ved hans farfar. Hun gik ind på Yuu og hendes værelse, så der ikke var andre end Yuu der hørte samtalen. ”Er Daisuke Niwa hjemme?” spurgte hun spændt, hun bed sig i underlæben. Selvom hun næsten lige havde set ham kunne hun ikke vente, hun var ikke længere i tvivl om at Niwa ville vente de to måneder det tog hende at komme helt væk herfra. Men kunne hun selv? Yuu smilte drillende, han kunne ikke lade vær, han var på en måde glad for at Chiyo i det mindste kunne være sammen med den hun elskede.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Så er det nu - Page 3 Empty Sv: Så er det nu

Indlæg  Admin Man Mar 12, 2012 10:49 pm

”Ja, hver sød at vente et øjeblik så ser jeg efter.” sagde Niwas farmor. Hun lage telefonen og gik hen til Niwas værelse. Hun bankede stille på. ”Daisuke, der er telefon til dig.” sagde hun og stod lidt. Hun åbnede døren da han ikke først reagerede. ”Nej Daisuke.” sagde hun og sukkede. Niwa så op fra sit arbejde. Han havde ikke skiftet tøj, så nu var der kommet maling på det tøj han havde på. ”Undskyld, hvad sagde du farmor?” spurgte han. ”Det er telefon, en Chiyo Takeshi.” sagde hun, og Niwa var allerede på vej mod telefonen. ”Lad hver med at plette Daisuke.” sagde hans farmor efter ham. Niwa tørrede hurtigt sine hænder af i trøjen og tog telefonen. ”Chiyo! Er du okay, gjorde han dig noget?” spurgte Niwa hurtigt før han overhovedet havde hørt hende sige noget.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Så er det nu - Page 3 Empty Sv: Så er det nu

Indlæg  Pernille Man Mar 12, 2012 11:06 pm

”Mange tak” sagde Chiyo og gik uroligt frem og tilbage, hun ville høre hans stemme. Chiyo satte sig på sengen hvori Yuu lå og prøvede at slappe lidt af. Hun var utålmodig, hun rejste sig og gik lidt frem og tilbage. Yuu kastede en pude efter hende ”Stå stille.. du er irriterende” mumlede Yuu, Chiyo gik over og lænte sig ind over ham for at række tunge. Men hun blev så forskrækket da Niwa sådan tog telefonen og udbrød hende navn, at hun tabte telefonen lige ned i hovedet på Yuu. ”Av..” sagde Yuu og tog mobilen og satte sig op ”Klodsmajor” sagde han med et suk mens han gnubbede sig ved panden. ”Giv mig den, giv mig den, giv mig den” sagde hun hurtigt, hun ville høre hans stemme igen. Hun fik den ”Niwa-kun…” sagde hun glad, hun havde lige nået at høre hvad han havde spurgt om bagefter. ”Jeg er okay.. Yuu blev ikke rigtig sur og han kunne aldrig finde på at gøre noget” sagde hun med et smil.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Så er det nu - Page 3 Empty Sv: Så er det nu

Indlæg  Admin Man Mar 12, 2012 11:12 pm

Niwa hørte hvordan telefonen blev tabt, og han hørte et av, og stemmen var fra en mand. Han sukkede lidt lettet da han hørte hendes stemme igen. ”Øhm Chiyo. Den stemme jeg lige hørte?” sagde han spørgerne. Hvem var hun sammen med? ”Ikke at det komme mig ved, men… det var ham ikke. Jeg kan genkende den fra tidligere.” sagde han. ”Kan du godt ringe til mig, mens han er i nærheden?” spurgte han nervøst og kløede sig i nakken.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Så er det nu - Page 3 Empty Sv: Så er det nu

Indlæg  Pernille Man Mar 12, 2012 11:23 pm

”Jo, det var ham” sagde hun roligt. Hun smilte lidt ”Det er fint, det er fint..” sagde hun forsikrende. ”Hør.. så længe jeg er med Yuu behøver du ikke at bekymre dig for mig.. og desuden har du vist glemt alt om hvor jeg voksede op” sagde hun med et smil, Chiyo kunne stadig forsvare sig selv. ”Yuu og jeg… elsker hinanden men er ikke forelskede i hinanden” sagde hun mens hun så med Yuu. Han så tilbage på hende og smilte roligt, han havde det på sammen måde. De havde meget tilfældes, men når det kom til at være et par og alt det dette indebærer passede de bare ikke sammen.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Så er det nu - Page 3 Empty Sv: Så er det nu

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 3 af 40 Forrige  1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40  Næste

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum