Miststales High School
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Ikki & Erin

2 deltagere

Side 15 af 29 Forrige  1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 22 ... 29  Næste

Go down

Ikki & Erin - Page 15 Empty Sv: Ikki & Erin

Indlæg  Pernille Man Apr 11, 2022 9:18 pm

Erin så overrasket ned på Ikki, da han sagde, at han ville slikke hende. Hun tiltede hovedet lidt på skrå. *Får manden frit valg på hylden, ville han gerne slikke mig* Erin fik endnu mere farve i kinderne og et lidt ømt blik. "O.. okay" sagde hun så lavt og så ham lidt sårbart i øjnene. "Du kan... Du må... Men ikke nu... Lige nu vil jeg bare gene mærke dig i mig" sagde hun og kyssede ham inderligt med hurtigt bankende hjerte. Hun smilte roligt, da han tiggede med armene om hans hals. Hun lænte sig ned til hans øre "Ikki... Skal jeg være din Mistress eller Erin lige nu?" spurgte hun ham drillende og hviskende. For Erin var der forskel på, hvem hun skulle være, og hun havde endnu ikke fundet balancen for, hvornår hun skulle påtage sig hvilken rolle.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Ikki & Erin - Page 15 Empty Sv: Ikki & Erin

Indlæg  Admin Man Apr 11, 2022 9:32 pm

Ikki så på Erin, forstod ikke helt hendes overraskelse. Det var den eneste ting Erin holdte fra ham, så det var den eneste ting han kunne tænke han gerne ville. Ikki så overrasket på Erin da hun sagde okay. Mente hun det? Eller var det stemningen eller alkoholen. Ikki ville til at åbne munden og sige det ikke var nødvendigt, da Erin sagde ikke nu og han smilte mere roligt og gengældte hendes kys. Der løb et gys igennem Ikki da Erin hviskede ham i øret. Billedet af Erin som hans Mistress skød forbi hans øjne. Ikki havde ikke rigtig tænkt over en klar grænse imellem de to ting, men kunne forstå hvorfor Erin gerne ville holde det adskilt. Sex med Erin var lige så fantastisk, selvom han var nysgerrig på sin Mistress. ”Erin.” stønnede Ikki stille. ”Jeg vil hellere vente med Mistress til du kan have det sæt på igen.” sagde Ikki, hans stemme hæs ved tanken om hvad han havde set tidligere. Men det betød at Ikki heller ikke skulle være så underdanig lige nu. Ikki lænte sig op og kyssede grådigt Erin igen og pressede hende samtidig tilbage, så hun kom ned på ryggen og ligge. Ikki slap Erins læber og så selvsikkert ned på hende. ”Bare hver sød og brug dine negle.” sagde Ikki og kyssede Erins hals. ”Kan ikke få nok af følelsen af dem mod min ryg.” sagde Ikki med et tændt grin og begyndte at bevæge sig og stønnede over følelsen af Erin.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Ikki & Erin - Page 15 Empty Sv: Ikki & Erin

Indlæg  Pernille Tirs Apr 12, 2022 12:19 am

Erin kunne ikke tolke Ikkis reaktion på, at hun var villig til at lade ham slikke hende, og hun var ikke sikker på, at hun brød sig om det. Erins øjne lyste overrasket op og hun fik et meget kærligt udtryk. *Han valgte mig.. Erin* En tanke der glædede hende. Erin vidste godt, at Erin og Mistress var en og samme person - hende selv, men alligevel glædede det hende, at Ikki ikke kun var interesseret i Mistress delen af hende. Erin smilte glad "Åh bare rolig.. Din Mistress skal nok være klar i sit outfit med andet legetøj, næste gang du kommer hjem til hende" sagde hun kækt. Erin kyssede grådigt Ikki igen og lod sig ligge ned på ryggen. Ikkis selvsikre blik fik det til at gyse i Erin. Hun smilte til hans ønske og satte med det samme neglene hårdt i hans ryg. "Knep.mig.nu" sagde hun bestemt med et kærligt smil og så ophidset op i hans øjne. Hun kunne ikke vente mere, hun elskede hans selvsikkerhed og at han havde sagt, at det var hende, han ville have. Erin stønnede lystigt, mens Ikki begyndte at bevæge sig. "Ah... Mhmmm.. åh ja" stønnede Erin, mens hun kørte sine negle hårdt ned at Ikkis ryg. Hun fandt hans øreflip og bed den hårdt. Hun elskede følelsen af Ikki uden kondom - elskede friktionen og hvor tydligt, hun kunne mærke, at han fyldte hende ud. Hendes krop begyndte snart at skælve under ham og hun stønnede sagligt hans navn.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Ikki & Erin - Page 15 Empty Sv: Ikki & Erin

Indlæg  Admin Tirs Apr 12, 2022 5:53 am

Det gøs i Ikki da Erin lovede at Mistress ville være klar næste gang, med legetøj. Ikki stønnede højt da Erin satte neglene i hans ryg. Smerten ville han have svært ved at undvære, det var en ting han altid havde tændt på, og han værdsatte at Erin var så indstillet på at påføre ham den. Ikki adlød hurtigt da Erin bad ham om at kneppe hende, ikke noget han hellere ville. Ikki blev kun opmuntret af Erins stønnen og begyndte at bevæge sig hurtigere og støde hårdere op i hende. Ikki stønnede højt over Erins negle mod hans ryg og klynkede let da hun bed hans øre. Ikki kunne mærke at Erin nærmede sig og løftede sig lidt op mens han holdte sine bevægelser i gang, så han kunne se Erin når hun kom. Hun kunne altid gribe fat i hans hår og hive ham ned, men Ikki havde bemærket at Erin var begyndt at tillade at han så på hende når hun kom. ”Erin.” stønnede Ikki og smilte tændt til hende. Hans vejrtrækning var hurtigt, han nærmede sig selv kanten og ville blive sendt over den når Erin kom.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Ikki & Erin - Page 15 Empty Sv: Ikki & Erin

Indlæg  Pernille Tirs Apr 12, 2022 12:03 pm

Erins stønnen tog til, da Ikki bevægede sig hurtigere og hårdere i hende. Hun så lidt ømt op på ham, da han så ned på hende. For hende føltes det som et sårbart øjeblik, når hun kom, men hun var så småt begyndt at vænne sig til, at han så ned på hende, når hun gav slip på sin orgasme. Hun oplevede også, at hun tændte på at være låst fast i hans grønne øjne, når han kom, hvilket han ofte gjorde tæt på, når du kom. Erin brød ikke deres intime øjenkontakt, mens hun nærmere sit sit klimaks. "Ah.. ah Ikki... Jeg elsker.. fuck jeg elsker din pik!" stønnede Erin lige inden hun kom. Erins underliv gav sig i nogle hårde ryk og hun kom, mens hun sagligt stønnede. Hendes orgasme blev ikke dårligere af, at hun kunne mærke, at Ikkis lem gav sig oppe i hende. Hun elskede følelsen af og tanken om at Ikki fyldte hende op og hun stønnede klynkende. Erin lå gispende under Ikki. Hun begyndte virkelig, at se frem til den her sommer.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Ikki & Erin - Page 15 Empty Sv: Ikki & Erin

Indlæg  Admin Tirs Apr 12, 2022 12:15 pm

Ikki lagde mærke til Erins ømme blik og smilte varmt til hende. Han kunne mærke at han værdsatte at Erin lod han se på hende når hun kom. Hvorfor var han ikke helt sikker på, han havde aldrig haft samme lyst til at se på sine sexpartnere før. Ikki stønnede tilfreds over Erins kommentar og hans stønnen blev mere intens da han kunne mærke at Erin kom og kom sammen med hende. Han fyldte hende virkelig op nu, der var ikke nogen anden mulighed for han at fylde hende op på. Ikki lage sig ned ovenpå Erin og havde sit ansigt ved siden af hendes, mens han hev efter vejret. “Fuck en fantastisk start på sommeren.” Sagde Ikki forpustet med et grin. “Du følelse så fantastisk.” Sagde Ikki og kyssede Erins hals. “Jeg har ikke rørt ved mig selv hele ugen, fordi jeg har set frem til det her.” Sagde Ikki stille og gemte sit ansigt lidt ved Erins hals. Ikki var normalt ikke flov over sine seksuelle drifter, men alligevel kunne han mærke varmen stige ham til kinderne. Var det mærkeligt at han havde fantaseret så meget om hvordan Erin ville følelse uden kondom, at han ikke havde haft lyst til at blande tankerne sammen med egentlig at røre ved sig selv?
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Ikki & Erin - Page 15 Empty Sv: Ikki & Erin

Indlæg  Pernille Tirs Apr 12, 2022 12:37 pm

Erin strøg tilfreds sine arme om Ikkis hals, da han lagde sig dovent ned over hende. Hun nussede ham i nakken med sin ene hånd, mens hun selv lå og fik vejret. "Mhmmm ja" medgav hun til at det var en fantastisk start på sommeren. Erin smilte kærligt over kommentaren og kysset ved halsen "Det går du også" sagde hun tilfreds. Erin så overrasket op i loftet, da Ikki sagde at han ikke havde rørt sig selv hele ugen, fordi han havde ventet på at se hende. Erins hjertebanken tog til og fik lidt farve i kinderne. *Glæder ellert tænder tanken mig?* Måske lidt begge dele. Hun strøg sin hånd op i hans hår og smilte lidt. "Resten af sommeren behøver du ikke røre ved dig selv.... Jeg er din stortset ligemeget hvor og hvornår, du vil have mig... Hvis det passer ind i mit skema" sagde hun varmt. Erin tændte på tanken om at mødes med Ikki forskellige steder og tage en quicky. Hun vendte hans ansigt lidt og kyssede ham fyldigt. Erin var en lille smule skræmt af, at hun så hurtigt tillod Ikki, at blive en mere fast del af hendes hverdag, men beroligede sig selv med, at det her bare var en ordning for sommeren og hun kun fik med til det på grund af den gode sex.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Ikki & Erin - Page 15 Empty Sv: Ikki & Erin

Indlæg  Admin Tirs Apr 12, 2022 12:58 pm

Ikki kom med en tilfreds lyd da Erin nussede hans nakke, var han allerede blevet ret glad for. Ikki lå stille, ventede lidt at Erin måske ville grine eller skubbe ham væk for at være så klingende. “Mmh” lød det stille fra Ikki da Erin kørte sin hånd op i hans hår. Ikki kunne mærke hans hjerte slå lidt mens Erin talte. Hun ville tillade han at være sammen med hende, ofte nok til at han ikke behøvede at røre ved sig selv? Det gøs lidt i Ikki, tanken om at tage Erin nærmest hvor som helst og når som helst. “I lige måde.” Sagde Ikki varmt. “Bare skriv eller ring, så finder vi ud af noget.” Ikki løftede sit hoved lidt og gengældte Erins kys. Ordningen mellem dem gik ud på sex, men Ikki håbede at de også bare ville kunne hænge ud, lærer Erin bedre at kende. Ikki slap stille Erins læber og så varmt ned på hende og strøg stille en lok hår væk fra hendes ansigt. “Kæft jeg glæder mig til at tilfredsstille dig sommeren igennem.” Sagde Ikki med et tændt smil. Selvfølgelig nød Ikki selv at komme, men tanken om at tilfredsstille Erin tændte ham mere. Ikki havde lyst til at være omkring Erin hele tiden, kunne ikke en gang tænke på at have sex med andre kvinder lige nu. *Jeg har selvfølgelig heller aldrig fået så god sex før*
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Ikki & Erin - Page 15 Empty Sv: Ikki & Erin

Indlæg  Pernille Tirs Apr 12, 2022 6:23 pm

Erin nikkede med et varmt smil "I lige måde.... Lad os aftale, at vi ringer eller skriver, når vi har lyst til hinanden... Og finde ud af, hvor vi kan mødes hurtigst muligt" sagde hun lidt spændt. Det lød som en fantastisk ordning i hendes øre. Erin grinte lidt over Ikkis udtalelse, hun greb ham let i håret, men ikke hårdt. "Jeg kommer til at tømme dine batterier fuldstændigt" sagde hun tændt og selvsikkert. Hun skulle nok sætte Ikki i arbejde hen over sommeren. Hun kyssede ham kærligt. "Men for nu... Skal jeg lige ud på toilettet" sagde hun smilende. Efter Ikki flyttede sig, rejste hun sig og gik ud på badeværelset, tissede og tørrede sig før hun kom tilbage og smed sig på sengen ved Ikki. Hun smilte lidt fjoget til ham og kyssede ham igen og igen. Hun nød ham og den intimitet, de kunne have her bagefter, uden nogen af dem nødvendigvis lagde noget i det.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Ikki & Erin - Page 15 Empty Sv: Ikki & Erin

Indlæg  Admin Tirs Apr 12, 2022 6:40 pm

Ikki smilte varmt og nikkede. ”Lyder som en god plan.” sagde Ikki med et varmt smil. Ikki forventede ikke at Erin ville sætte hver eneste dag af til ham, og han havde hellere ikke tænkt sig at gøre det samme for hende. Men Ikki ville dog nok vælge Erin frem for mange andre ting, men behøvede hun ikke at vide lige nu. Ikki smilte lidt da Erin greb ham i håret. ”Ser jeg frem til.” sagde Ikki med et tændt smil og kyssede hende igen. Ikki smilte og flyttede sig fra Erin, selvom han havde nydt bare at ligge ovenpå hende, vidste han at han ikke kunne blive liggende for evigt. Ikki smilte da Erin kom tilbage til ham, og tog stille om hende og gengældte hvert eneste kys. Lige nu kunne Ikki mærke meget forskel på det her og så at date. Men han havde ikke brug for at spænde Erin fast, så længe hun bare havde lyst til at have det sjovt sammen med ham, så tog han hvad han kunne få. ”Nå ja.” sagde Ikki og trak sit ansigt lidt fra Erin så han kunne se på hende. ”Mente du virkelig at jeg måtte slikke dig? Jeg ved jeg ikke burde have sagt det mens vi var i gang, og jeg er glad for du ikke lod mig gøre det der.” sagde Ikki og strøg stille en finger hen over Erins kind. ”Jeg løgn ikke, det er virkelig det eneste jeg kan tænke på som jeg virkelig gerne vil. Men jeg vil ikke hvis det ikke er hvad du vil.” sagde Ikki roligt. Ikki ville ikke blive skuffet hvis Erin trak i land igen, derfor han følte det var vigtigt at tale om, så han ikke fik en ide og gjorde Erin utryg.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Ikki & Erin - Page 15 Empty Sv: Ikki & Erin

Indlæg  Pernille Tirs Apr 12, 2022 6:52 pm

Erin så lidt undrende op på Ikki, da han trak sig lidt væk. *Blev det for meget for ham? Vi har jo aftalt, at vi kan putte bagefter* Erin lyttede roligt til Ikkis ord og hendes hjertebanken tog til igen. Hun så lidt flovt væk "Jah... Du må gerne... Jeg tror bare ikke helt, jeg forstår, hvorfor du så gerne vil.. jeg tænker bare... der er mange andre ting, som du kunne få mig til" sagde hun stille og så lidt ømt op på ham. "Og jeg tænker... At jeg nok skal være i det rigtige.. headspace" sagde hun roligt og så spørgende op på ham for at se, om han forstod hvad hun sagde.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Ikki & Erin - Page 15 Empty Sv: Ikki & Erin

Indlæg  Admin Tirs Apr 12, 2022 7:00 pm

Ikki smilte roligt mens han lyttede til Erin. Ikki grinte lidt og smilte lidt genert til Erin. ”Jeg skal heller ikke forklare hvorfor jeg så gerne vil. Kan godt li at slikke kvinder, kan godt li at give nydelse. Og ærligt, kunne jeg ikke tænke på andet jeg gerne ville med dig.” sagde Ikki med et lille grin. ”Noget du da gerne vil have, som jeg skulle få dig til?” spurgte Ikki drillende, nysgerrig på hvad hun havde troet han ville have. Ikki smilte ømt til Erin og kyssede hende blidt. ”Helt forståeligt. Jeg presser ikke på, så ser vi hvornår stemningen er rigtig for dig.” sagde Ikki ømt og gav Erin et eskimokys og smilte varmt til hende.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Ikki & Erin - Page 15 Empty Sv: Ikki & Erin

Indlæg  Pernille Tirs Apr 12, 2022 7:12 pm

Erin lå lidt overrasket og lyttede til Ikkis ord. Hvad var det for en mand, hun havde fået med hjem fra been den aften? Erin mindes aldrig at have været sammen med en, der gik så meget op i hendes nydelse. "Hvis nogen skulle få lov, så var det dig" sagde hun ømt, mens hun så ham ærligt op i øjnene. Erin var begyndt at føle sig tryg med Ikki. Erin grinte lidt "Nej... Ikke rigtig.. Hvad vi hver især har lyst til, at den anden gør ved os, tænker jeg, at vi finder ud af undervejs" sagde hun smilende. "Jeg tror bare... At fik andre mænd frit valg på hylde et, ville de måske tage mig et bestemt sted, få mig til at tigge, eller måske tage mig analt..sådan nogle ting, tror jeg" sagde hun smilende. Hun tænkte ikke, at andre mænd ville vælge at få lov til at slikke hende. Erin smilte lidt lettet over at Ikki ikke ville presse på, og var sød og øm omkring hende. "Bliv ved med at tale sådan, og jeg vil ikke kunne sige nej" sagde hun kærligt og kyssede ham fyldigt. Hun puttede sig ind til ham under dynen, og puttede kærligt med ham.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Ikki & Erin - Page 15 Empty Sv: Ikki & Erin

Indlæg  Admin Tirs Apr 12, 2022 7:21 pm

Ikki grinte stille og smilte ømt til Erin. Han var glad for at hun virkede tryk hos ham. Ikki nikkede til at de fandt ud af det undervejs. ”Jeg skal nok sige til hvad jeg opdager jeg kunne tænke mig at prøve og håber du gør det samme. Jeg lover ikke at blive stødt over noget, men kan ikke love at jeg vil alt eller ikke blive overrasket.” sagde Ikki smilende. Ikki grinte lidt. ”Det med at tage dig et bestemt sted, tvivler ikke på du er lige så interesseret i at prøve diverse overflade som jeg er.” sagde Ikki og så tændt på Erin. ”Og tigge er min ting.” Sagde Ikki med et grin. ”Igen, hvis du gerne vil have jeg er dominerende og gerne vil tigge, kan vi godt prøve, men ikke lige en ting som jeg brænder efter.” sagde Ikki ærligt. ”Det samme med anal. Jeg er ikke rigtig interesseret i at give eller modtage analt. Hvis det er noget du gerne vil, er jeg ikke bleg for at prøve, men…” Ikki trak stille på skulderne. ”Ikke et behov jeg har.” sagde Ikki med et stille smil. Ikki smilte stort og gengældte Erins kys. ”Uuuh, glad for at mine ord kan persuade dig.” sagde Ikki grinende og trak Erin lidt tættere ind til sig og lagde dynen bedre om dem. ”Men sov nu. Du må være træt efter alt det alkohol du har drukket.” sagde Ikki stille og nussede stille Erin på ryggen. Ikki havde tænkt sig at vågne op før Erin, han ville gerne overraske hende med morgenmad.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Ikki & Erin - Page 15 Empty Sv: Ikki & Erin

Indlæg  Pernille Tirs Apr 12, 2022 7:43 pm

Erin lyttede roligt til Ikkis ord, og smilte lidt. "Det er en aftale... Vi tester ting af med hinanden, men forventer ikke, at den anden siger ja til alt" medgav hun roligt. Hun var glad for, at de virkelig til at være enige omkring hvad de havde. Hun så ham tændt op i øjnene, mens hun nussede hans lænd. "Hmmm nu tænker jeg ikke kun på overflader, Ikki... Der er universitetet... Skaterparken.. skøjtehallen... Jeg kunne blive ved" sagde hun tændt omkring steder, hvor hun kunne forstille sig, at have sex med Ikki. Erin grinte lidt over, at det at tigge var Ikkis ting. Hun smilte varmt til ham "Jeg har ikke behov for, at du får mig til at tigge... Men måske kunne jeg godt have interesse i analsex en dag... Det kommer lidt an på mit humør" sagde hun roligt. Erin gav ham et lille, kærligt puf "Ikke drille" sagde hun smilende. Men hun var lidt bange for, at det han sagde var sandt, at hans ord før eller siden ville overtale hende - det havde de allerede lidt gjort. Erin puttede sig endnu bedre ind til Ikki, da han trak dynen om dem. "Hm? Nej.. Jeg er ikke rigtig træt.." sagde hun roligt, men der gik ikke længe før hendes vejrtrækning blev tungere og hun faldt i søvn i Ikkis arme.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Ikki & Erin - Page 15 Empty Sv: Ikki & Erin

Indlæg  Admin Tirs Apr 12, 2022 7:52 pm

Ikki så tændt på Erin. ”Fuck vil jeg gerne.” sagde Ikki tændt. Ikki havde aldrig haft offentlig sex før, men ude på Erins terrasse havde været frækt. Ikki nikkede roligt til at Erin måske gerne ville prøve anal. ”Fint med mig, det er ikke et turn off for mig.” sagde Ikki med et roligt smil. Ikki grinte kærligt. ”Jeg skal nok være sød.” Sagde Ikki varmt og smilte til Erin. Ikki nussede stille Erin på ryggen og sagde ikke noget til at hun påstod at hun ikke var træt, men smilte varmt da han kunne høre at Erin faldte i søvn. Ikki lukkede stille øjne og faldte selv i søvn.
Ikki vågnede op før Erin og så på hende. Hun lå stadig i hans arme og han kyssede stille hendes pande. Det her var dejligt, men han forstod ikke hvorfor Erin mente det kun skulle være en sommerting? Men han havde ikke tænkt sig at klage, måske de slet ikke holdte så længe og han ville i hvert fald ikke ødelægge det ved at spørger om de bare skulle gøre deres aftale fast-fast og ikke med en tidsperiode. Ikki trak stille sin arm til sig og rejste sig stille op fra sengen og trak i sit tøj. Ikki gik stille ud af lejligheden og låste døren efter sig og skyndte sig ned til den nærmeste bager. Der gik 20 min før Ikki var tilbage og låste sig stille ind i lejligheden igen med en pose blandet morgenbrød.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Ikki & Erin - Page 15 Empty Sv: Ikki & Erin

Indlæg  Pernille Tirs Apr 12, 2022 8:16 pm

Erin smilte lidt over, hvor tændt tanken om at have sex forskellige steder, virkede til at gøre Ikki. Erin havde haft sex offentlige steder før, men ikke så tit, men tanken om at gøre det med Ikki tændte hende.
Erin rørte lidt på sig i søvne, da Ikki kyssede hende pande, men hun vågnede ikke. Få minutter efter, at Ikki var gået ud af lejligheden vågnede Erin på grund af hans fravær. Hendes hænder søgte ham i sengen, men fandt kun den varme, han havde efterladt i sengen. Hun åbnede træt øjnene og tog en dyb indånding mod sengen. Hun følte sig omgivet af hans duft. "Mhmmm... Ikki?" spurgte hun søvnigt og højt, mens hun strakte sig lidt. Hun satte sig op i sengen og så mod hans badeværelsesdør, som hun forventede at se lukket, fordi hun regnede med, at han var derinde. Men til sin overraskelse så hun, at den stod åben og lyset derude var slukket. Hun sad et øjeblik og rynkede sine bryn, inden hun rejste sig op fra sengen og gik ud til sin taske ved døren. Hun fandt sin telefon frem og så på den, for at se om Ikki havde skrevet noget til hende. *Måske han skulle noget..* Men der var ingen beskeder. Erin fik en synkende følelse i maven. Hun var vant til, at være et one-night stand, hvor hun enten selv ville væk hurtigst muligt efterfølgende eller fyren gerne ville have, at hun tog afsted. Det her var første gang, hun virkelig selv ville blive, men det ville Ikki måske ikke have? Hun tænkte ikke engang tanken, at Ikki kunne være gået ud efter morgenmad. *Håber Ikki, at jeg går?* Hun følte sig kort skuffet, men pressede hurtigt følelsen væk. *Det her er bare en sommer flirt... Nu skal du ikke forvente for meget* Erin nikkede fast for sig selv, og gik ind og fandt sit tøj. Hun trak det på og gik ud til sine sko. Netop som hun havde fået den ene på, åbnede døren sig og hun så overrasket op på Ikki. "Ah... Bare rolig.. jeg er på vej af sted" sagde hun og sendte ham et forsikrende smil.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Ikki & Erin - Page 15 Empty Sv: Ikki & Erin

Indlæg  Admin Tirs Apr 12, 2022 9:03 pm

Ikki så overrasket på Erin da han stødte på hende i døren. Han havde skyndt sig så meget som han kunne, da Erin var den som normalt vågnede først af de to. ”Afsted?” sagde Ikki underne. Skulle hun noget? ”Selvfølgelig hvis du skal noget…” Sagde Ikki og smilte lidt, men kunne ikke skjule skuffelsen i sine øjne. ”Jeg håbede du ville blive til morgenmad. Jeg skyndte mig afsted og håbede jeg stadig kunne fange dig i sengen.” Sagde Ikki stille og løftede posen mod Erin. ”Men du kan tage noget med på vejen, kan ikke spise det hele selv.” Sagde Ikki. ”Nå ja, tillykke med fødselsdagen.” Sagde Ikki med et varmt smil. ”Fik jeg ikke sagt i nat. Du skal måske mødes med nogen og fejre det?”
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Ikki & Erin - Page 15 Empty Sv: Ikki & Erin

Indlæg  Pernille Tirs Apr 12, 2022 11:37 pm

Erin følte sig lidt forvirret over Ikkis skuffelse og åbnede munden for at sige, at hun ikke skulle noget, men lod vær, da han sagde, at han havde håbet, at hun ville blive til morgenmad. Erin stod helt stille, mens Ikki talte, og så lidt overrasket ud. 'Dadum.. dadum, dadum' Erins hjerte slog lidt underligt, hun fik en inderligt blik og lidt farve i kinderne, mens hun kort bed sig i underlæben og sprang ham om halsen. *Hvor er han bare sød!* "Jeg skal ikke noget" sagde hun stille, mens hun havde hovedet ved hans skulder. Hun trak sig tilbage og kyssede ham inderligt og kærligt. Hun skilte dem ad og sendte ham et varmt og kærligt smil. Hun trådte ud af sin ene sko igen, og trak ham ved hånden let ind mod lejligheden igen, men ventede til at han fik sine sko af. Hun smilte lidt drillende "Vil du stadig gerne have mig i sengen? Eller skal jeg beholde kjolen på?" spurgte hun storsmilende.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Ikki & Erin - Page 15 Empty Sv: Ikki & Erin

Indlæg  Admin Ons Apr 13, 2022 5:50 am

Ikki nåede lige at flytte morgenbrødet imellem dem og tog lidt overrasket om Erin med den ene arm da hun sprang ham om halsen. Ikki smilte stort da Erin sagde hun ikke skulle noget. Han forstod stadig ikke helt hvorfor hun så havde været på vej ud af døren. Hvis han ikke var kommet hjem nu, havde han misset hende. Ikki gengældte Erins kys og smilte varmt til hende. Ikki grinte lidt, da det pludselig virkede vigtigt for Erin at han kom ind og han skubbede hurtigt sine sko af og lod sig trække ind i sin lejlighed. Ikki så tændt på Erin og kunne ikke lade hver med at smile over hendes drillende smil. ”Du ved jeg altid vil have dig i sengen.” sagde Ikki tændte og trådte tæt ind til Erin igen og kyssede hende kærligt igen. ”Men måske vi skulle få lidt at spise først, så kan vi se hvad vi har lyst til bagefter.” sagde Ikki og så varmt på Erin. ”Jeg vidste ikke præcis hvad du kan li, så har købt lidt forskelligt.” sagde Ikki og flettede sin finger ind i Erin og trak hende hen til sit bord og stilte posen der. Ikki havde købte alt fra melon bread, til scones og croissanter. ”Kan desværre ikke fremtrylle en morgenmad som dig, men håber det er okay.” sagde Ikki med et varmt smil til Erin og trak hende ind til et kys igen. Hun havde været ved at gå, men hun var blevet og Ikki kunne føle en varme sprede sig i hans bryst, som fik ham til at smile.


Sidst rettet af Admin Ons Apr 13, 2022 1:56 pm, rettet 1 gang
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Ikki & Erin - Page 15 Empty Sv: Ikki & Erin

Indlæg  Pernille Ons Apr 13, 2022 1:28 pm

Erin kyssede gladeligt Ikki igen, da han trådte tæt ind til hende. Hun nikkede til, at de kunne tage noget at spise først og så se, hvad de havde lyst til. Erin smilte, da Ikki trak hende med hen til bordet og sagde at han havde købt lidt forskelligt. "Det lyder lækkert. Jeg er ikke kræsen" sagde hun med et varmt smil. Erin gengældte Ikkis næsten kys, men trak sig hurtigt fra ham og lagde sine hænder op hans kinder, så han så op på hende. "Det her er helt perfekt... Jeg er slet ikke vant til det" sagde hun varmt med et kærligt blik og kyssede ham inderligt. "Så tak" sagde hun stille og smilte til ham.Hun trak sig lidt nødigt fra ham og gik hen til hans køkken for at finde tallerkener.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Ikki & Erin - Page 15 Empty Sv: Ikki & Erin

Indlæg  Admin Ons Apr 13, 2022 2:02 pm

Ikki så op på Erin da hun holdte ved hans ansigt og smilte, glad for at det var godt nok. Ikkis smil falmede lidt da Erin sagde hun ikke var van til det men gengældte hurtigt hendes kys. Erin havde nævnt en kæreste, men havde hun ikke rigtig prøvet at date? Ikki så ikke det han gjorde som noget specielt, men kunne mærke han var nød til at gøre mere for Erin hen over sommeren. Ikki smilte til Erin igen da hun trak sig tilbage og så efter hende da hun gik ud i hans køkken. “Jeg kan lave the hvis du vil, jeg har også noget instent kaffe.” Sagde Ikki og gik efter Erin ud i hans thekøkken og satte en gryde med vand på et af de to blus han havde. “Hvad har du så af planer for i dag? Elliot vil vel gerne være sammen med dig på din fødselsdag.” Sagde Ikki og så på Erin.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Ikki & Erin - Page 15 Empty Sv: Ikki & Erin

Indlæg  Pernille Ons Apr 13, 2022 6:41 pm

Erin smilte roligt til Ikki "The er fint... Jeg drikker ikke så meget kaffe" fortalte hun roligt. Erin fandt et par tallerkener og satte dem frem. Hun så lidt undrende på Ikki, og fik så et lille, undskyldende smil. "Det var min fødselsdag i går, Ikki.. Elliot kom en dag for tidligt i fredag, så var jeg ude og fejre det i går på min fødselsdag... Og jeg havde bare lyst til at afslutte den med dig... Så i dag, søndag, har jeg ikke så mange planer... Elliot dukker vel op på et eller andet tidspunkt" sagde hun lidt grinende. "Så.." sagde hun og gik over til ham og lagde sine arme om hans hals. "... Jeg er din... Indtil en af os skal et eller andet" sagde hun varmt og kyssede ham fyldigt.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Ikki & Erin - Page 15 Empty Sv: Ikki & Erin

Indlæg  Admin Ons Apr 13, 2022 6:51 pm

Ikki nikkede til at the var fint. Ikki smilte lidt flovt. ”Aah, undskyld, skal nok huske det til næste år.” sagde Ikki med et lille grin. Ikki så op på Erin og smilte tilfreds og gengældte Erins kys og lage sine arme om livet på hende. ”Perfekt.” sagde Ikki tilfreds og kyssede Erin igen, før han blev nød til at vende sin opmærksomhed tilbage mod vandet og fandt to forskellige krus frem og fandt et par the breve og hældte vand over dem. Ikki tog krusene og gik hen til bordet og satte sig ned. ”Noget du har lyst til? Vi kan hænge ud her.” sagde Ikki roligt.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Ikki & Erin - Page 15 Empty Sv: Ikki & Erin

Indlæg  Pernille Ons Apr 13, 2022 7:05 pm

Erik grinte lidt "Det er okay... Det kunne du jo ikke vide" sagde hun smilende. Men der var alligevel noget ved det han havde sagt, der fik hende til at tænke. *Næste år?* Erin studerede Ikki lidt. *Regner jeg med at kende Ikki om et år?* Det de havde gang i, var en sommerflirt, det var de begge blevet enige om, og det var ikke fordi, at Erin ikke regner med at kende til Ikki, og hilse på ham, hus hun mødte ham, men hun kunne ikke forstille sig, at se ham på den her måde, om så længe. *Glem alle de tanker, og nyd det I har lige nu og her* Erin smilte roligt til Ikki "Hvornår har du fødselsdag, Ikki?" spurgte hun smilende. Erin fulgte Ikki med theen og satte sig ved bordet. Hun fandt noget af brødet frem og satte det på tallerkenerne. Erin tog en bid af sit melon brød, inden hun smilte drillende "Jeg vil bare gerne være sammen med dig... Vi behøver ikke, at lave noget... Selvom vejret er godt, og mine tømmermænd sikkert ville have godt af noget frisk luft... Men jeg ved ikke, om jeg kan holde fingerne fra dig" sagde hun flirtende og smilte til Ikki inden hun tog en sip af din the.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Ikki & Erin - Page 15 Empty Sv: Ikki & Erin

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 15 af 29 Forrige  1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 22 ... 29  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum