Miststales High School
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Ikki & Erin

2 deltagere

Side 1 af 29 1, 2, 3 ... 15 ... 29  Næste

Go down

Ikki & Erin Empty Ikki & Erin

Indlæg  Pernille Lør Mar 12, 2022 11:06 pm

Da Erin var færdig på toilettet, trak hun ud og vaskede sine hænder. Hun åbnede døren og lukkede lyset efter sig på vej ud. Hun gik ind til Ikki igen, og smilte roligt ved synet af ham. Hun gik hen til sin g-streng, samlede den op fra gulvet og gled den på igen. Hun så lidt ned på Ikki, og hendes blik faldt på iceteaen og glassene. Hendes blik faldte brændende på Ikki ”Vil du gerne have, at jeg bliver?” spurgte hun ham lidt drillende. Hun var vant til at hun enten gik lige efter sex eller sneg sig ud på et eller andet tidspunkt om natten eller tideligt om morgenen.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Ikki & Erin Empty Sv: Ikki & Erin

Indlæg  Admin Lør Mar 12, 2022 11:24 pm

Ikki smilte til Erin da hun kom tilbage, og kiggede lidt på hende. Han forstod stadig ikke helt sin held med at have fået hende hjem. *Nok mere hendes valg end mine evner* Ikki mærkede sit hjerte slog et slag ekstra, ikke af nydelse men af stræk, da Erin spurgte om Ikki ville have at hun blev. Ikki havde slet ikke tænkt på at Erin måske ville gå i det sekund de var færdige. Ikki smilte dog bare roligt. ”Man har vel lov til at håbe.” sagde Ikki med et grin. *Selvfølgelig går hun, du forventer altid for meget* Ikki gik hen til Erin og lænte sig op og kyssede hende. ”Jeg håbede også på en omgang mere, hvis du er frisk?” sagde Ikki og smilte flirtende til Erin. *Måske det kan holde på hende, bare lidt endnu* ”Enten nu eller en anden gang?” Ikki så spørgerende op på Erin.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Ikki & Erin Empty Sv: Ikki & Erin

Indlæg  Pernille Lør Mar 12, 2022 11:56 pm

Erin kyssede lidt løst Ikki igen, da han kom over til hende. Hun stod og så lidt undersøgende på ham. *Vil jeg gerne blive? Hvad har jeg lyst til?* Erin var vant til ikke at skænke det en tanke – bare smutte, når hun følte for det eller personen, hun havde været sammen med gav udtryk for det. Men Ikki gav udtryk for, at han gerne ville have, at hun blev. Hun smilte lidt grinende til ham ”Hvad er du? En duracell kanin?” spurgte hun drillende og strøg sine arme om hans hals, mens hun så varmt ned på ham. ”Giv mig lige en pause… så kan vi tage en omgang mere” sagde hun og gav slip på hans hals. ”Men.. har du noget, jeg kan tage på imellem tiden?” spurgte hun og holdte sine arme lidt ude fra sig og så ned af sit bryst. Hun mente en trøje eller noget, så hun ikke frøs – hun havde ikke lyst til at tage sin top på igen.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Ikki & Erin Empty Sv: Ikki & Erin

Indlæg  Admin Søn Mar 13, 2022 12:12 am

Ikki bemærkede at der ikke var meget bag Erins kys. Ikki var ikke dum, selvfølgelig vidste han at der var folk som have one-nights og forsvandt så snart det var over eller den anden var faldet i søvn, men han havde hørt mest om mænd som gjorde det. Ikki smilte grinende tilbage til Erin, han kunne håndtere latter, var bedre end at hun stod stille og ikke reagerede på ham. ”Mærkelig nok, er det ikke første gang jeg er blevet kaldt noget lignede. Dog under andre omstændigheder.” Sagde Ikki med et grin og lage sine arme om Erins liv og kiggede smilende op til hende. Ikki gav slip på Erin igen, da hun slap ham. ”Selvfølgelig.” Svarede Ikki til at han ville give hende en pause. Ikki kiggede lidt ned af Erin og smilte lysten. ”Hvorfor? Du er lækker at se på.” Sagde han flirtende og kiggede op på Erin, men gik så alligevel hen til sin kommode og åbnede en af skufferne. ”Heldigvis består størstedelen af min garderobe af oversize t-shirts.” Sagde han og kastede en blå t-shirt hen mod Erin. Det var den længste t-shirt han ejede og gik ham ca til midt på låret. Ikki gik selv hen og hentede sin t-shirt fra gulvet og trak den over hovedet og satte sig ved sit bord. ”Læser du så design som Chiyo eller?” spurgte Ikki, mens han hældte icetea op i de to glas.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Ikki & Erin Empty Sv: Ikki & Erin

Indlæg  Pernille Søn Mar 13, 2022 12:25 am

Erin løftede undrende sit ene øjenbryn, mens hun smilte til Ikki. ”Okay.. jeg bider på.. Hvilke andre omstændigheder er du blevet kaldet en duracell kanin?” spurgte hun nysgerrig. Erin blev pludselig i tvivl *Ville han bare gerne gøre det igen? Og så måske sende mig af sted?* Ikki fik et lidt utilfreds blik, da han spurgte hvorfor hun ville dække sig til, og Erin dækkede faktisk lidt for sit bryst med sine arme. ”Fordi det er lidt koldt..” sagde hun så klemt. Erin greb t-shirten, da han kastede den hen til hende og hun trak den hurtigt over hovedet. Den var også en smule for stor til hende. Erin stod lidt tøvende, men gik så hen til Ikki og satte sig ved bordet med krydsede ben. ”Ja..” sagde hun smilende ”Chiyo, Kazha og jeg læser sammen på design akademiet” fortalte hun roligt. ”Hvad laver du?” spurgte hun nysgerrigt.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Ikki & Erin Empty Sv: Ikki & Erin

Indlæg  Admin Søn Mar 13, 2022 12:50 am

Ikki grinte lidt og trak på skulderne. ”Ikke direkte duracell kanin, men kanin, hamster tror jeg også en gang. Mest dem jeg har skatet med, da jeg aldrig rigtigt har kunne sidde stille og springer rundt.” sagde Ikki med et grin. Ikki bemærkede Erins blik og så hvordan hun dækkede sig til og noterede det sig. Ikki troede den eneste måde at holde Erin på, var at tilbyde hende mere sex, men måske han havde taget fejl, han håbede han havde taget fejl. ”Forståeligt, der kan blive koldt her om natten.” sagde Ikki roligt. Ikki nikkede til at Erin læste sammen med Kazha og Chiyo. ”Hvad laver man på design akademiet? Ren tøj mode eller?” Spurgte Ikki nysgerrigt. ”Jeg går på medie akademiet, så jeg kender ikke Daisuke eller Tetsuo direkte, men har lært dem gennem Kai.” sagde Ikki roligt.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Ikki & Erin Empty Sv: Ikki & Erin

Indlæg  Pernille Søn Mar 13, 2022 1:06 am

Erin smilte lidt til Ikkis forklaring. ”Et hamster ligefrem?” spurgte hun lidt grinende, da hun prøvede at forestille sig Ikki som hamster. ”Skater du? Er du god til det?” spurgte hun interesseret. Hun havde aldrig prøvet det før. Erin sagde ikke noget til Ikkis kommentar med kulden. ”Ja.. det er primært tøj mode, men vi lærer også rigtig meget om fotografi, værdikæder, bæredygtighed…” fortalte hun roligt. ”Medie akademiet? Hvad læser man til, når man går der?” spurgte Erin interesseret. ”Hvor kender du Kai fra?” spurgte hun smilende. Hun havde fået et godt indtryk af Kai.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Ikki & Erin Empty Sv: Ikki & Erin

Indlæg  Admin Søn Mar 13, 2022 1:21 am

Ikki trak på skulderne. ”Jeg forstår ikke hvorfor.” Sagde han roligt til hvorfor han var blevet kaldt hamster. Ikki smilte selvtilfreds og selvsikkert. ”Synes jeg dog selv. Har dog ikke lige så meget tid mere som jeg har haft.” Ikki lyttede roligt til Erin mens hun talte om sin uddannelse. Ikki trak på skulderne og kløede sig lidt ved halsen. ”Hvordan man undersøger forskellige medier, sådan som sociale medier, artikler og aviser. Jeg håber på at kunne få et arbejde som journalist efterfølgende.” Sagde Ikki. ”Kai? Vi er praktisk talt vokset op sammen. Hans forældre bor ved siden af mine, så når mine forældre skulle arbejde længe, blev vi gerne sendt over til Kai og hans familie og blev passet.” sagde Ikki roligt og tænkte kort på at han nok burde skrive til Kai og høre om hvor han var, Ikki havde haft travlt med at komme hjem med Erin at han ikke havde sagt farvel til Kai.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Ikki & Erin Empty Sv: Ikki & Erin

Indlæg  Pernille Søn Mar 13, 2022 1:30 am

Erin studerede roligt Ikki – hun bildte sig ind, at hun måske godt kunne se, hvorfor Ikki var blevet kaldt et hamster. Hun smilte over, at Ikki mente, at han var en god skater. Erin nikkede roligt, da Ikki fortalte om sin uddannelse, hun forstod, hvad han lavede. Erin smilte varmt ”Det lyder rart..” sagde hun lettere drømmende. ”Vi? Nå ja.. du har to søskende.. fortæl mig om dem..” sagde hun smilende.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Ikki & Erin Empty Sv: Ikki & Erin

Indlæg  Admin Søn Mar 13, 2022 9:45 am

Ikki så lidt nysgerrigt på Erin, da hun sagde det lød rart, forstod ikke hendes tone. Ikki smilte lidt da Erin spurgte til hans søskende. ”Ja, jeg har to søster. Ååh hvad kan jeg fortælle, de er ældre end mig, og nyder at holde det over mit hoved. Fordi vores forældre ikke var meget hjemme, var det stort set dem som styrrede huset.” Sagde Ikki med et grin, han elskede sine søskende. ”Og jeg skulle konstant lægge øre til når de brokkede sig over en fyr de kunne li, eller når de fortalte om hvor dejlig han var, til han så var et røvhul igen.” Ikki smilte varmt, det var tydeligt at det ikke gjorde ham noget. ”Aika er hjemmegående husmor til to drenge, hun er min ældste søster. Nana arbejder inden for reklamebranchen, er med til at lave kampanger for nogen af de største brands. Hun har selv en pige, men er mere karriere orienteret som vores forældre.” Sagde Ikki og smilte varmt. ”Undskyld, jeg taler for meget.” sagde han med et grin, han var stolte af sine søskende. ”Har du søskende?” Spurgte Ikki og smilte venligt til Erin.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Ikki & Erin Empty Sv: Ikki & Erin

Indlæg  Pernille Søn Mar 13, 2022 10:17 am

Erin lyttede roligt med et varmt smil til Ikkis fortælling. "Hvorfor var dine forældre ikke meget hjemme? Arbejdede de?" spurgte hun nysgerrigt. Erin kunne godt lide den måde, som Ikki talte om sine søstre om - hun fik kort lyst til at møde dem. "Hvor meget ældre en dig er dine søstre?" spurgte hun smilende - de virkede umiddelbart noget ældre. Erin lagde hurtigt en hånd på Ikkis "nej.. nej.. jeg vil gerne høre det" sagde hun og smilte varmt - hun ville gerne høre om Ikkis familie. Erin tog sin hånd til sig "Ja.. to storebrødre" sagde hun smilende og rejste sig "2 sekunder" sagde hun, mens hun gik tilbage ud mod entreen. Hun havde sat sin lille håndtaske ved døren, da hun kom ind. Hun rodede lidt rundt i den og fandt sin telefon, hvorefter hun gik tilbage til Ikki og satte sig ved bordet. Hun trykkede lidt på telefonen, og vendte den så mod Ikki. På telefonen var der et billede af to mænd, der lignede hinanden på en prik og Erin stod imellem dem. De to mænd var højere end Erin og havde blond hår og blå øjne - de lignede deres fætter Johannes. "Emmerson og Elliot.. de er tvillinger. De er 2 år ældre end mig, så vi er vokset op tæt sammen" sagde hun og smilte varmt ned til billedet.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Ikki & Erin Empty Sv: Ikki & Erin

Indlæg  Admin Søn Mar 13, 2022 12:18 pm

Ikki nikkede roligt. ”Ja, de var begge store karriere mennesker, utroligt de overhovedet havde tid til at lave børn.” Sagde Ikki med et grin. Ikki tog sig lidt tænksomt til hagen. ”Jeg mener Aika er 10 år ældre og Nana er 7 år mener jeg.” sagde Ikki. ”Jeg er lidt en upser og efternøler. Jeg har fået fortalt at de begge elskede at bruge mig som dukke.” sagde Ikki med et grin. Ikki smilte varmt tilbage til Erin, da hun sagde hun gerne ville høre om hans familie, nød fornemmelsen af hendes hånd på hans. Ikki så efter Erin da hun rejste sig og smilte lidt da hun kom tilbage med sin telefon. Ikki rakte under bordet og hev sin bærbar frem igen og åbnede den. Hans skrivebord var rodet, men han åbnede hurtigt en mappe og kiggede lidt, før han vendte sin opmærksomhed mod Erins telefon og så på billedet. Ikki smilte varmt til Erin. ”Hvad laver de?” spurgte Ikki og vendte sin opmærksomhed tilbage mod sin computer, før han vendte den lidt mod Erin og vidste hende skærmen. Han havde åbnet et billed, hvor han stod i midten, storsmilende og man kunne se at det var ham som holdte sin arm ud og tog billedet. Bag ham var der to kvinder. De havde begge sort hår og grønne øjne og smilte varmt til billedet. ”Aika.” sagde Ikki og pegede på den ene kvinde som stod med sine arme omkring hans hals, hun havde en blødt og venligt ansigt. ”og Nana.” Ikki pegede på den anden kvinde som lavede peace tegn ved siden af Aika, med et mere ungdommeligt ansigt og øjne som udstrålede at hun slet ikke havde set nok af verden. Ud fra vinklen af billedet var det ikke tydeligt, men alligevel kunne fornemme at de begge var højere end Ikki. ”Jeg har fået afvide at jeg har arvet min højde af min morfar.” sagde Ikki med et suk. ”Men så er det meget godt at jeg godt kan li at se op til mine søstre.” sagde Ikki med et grin og vendte bærbaren mod sig selv igen og smilte af billedet. Ikki skiftede billed og vendte bærbaren lidt mod Erin igen. Aika stod med en lille bylt i sine arme, mens Nana sad i en lænestol ved siden af, en smule bleg. Der stod to drenge, begge med sort hår, den ene omkring de 5, den anden lidt yngre, og så nysgerrigt op på Aika. ”Shouta og Montaro, den lille i Aikas arme er Mizuki.” Sagde Ikki varmt.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Ikki & Erin Empty Sv: Ikki & Erin

Indlæg  Pernille Søn Mar 13, 2022 1:22 pm

Erin smilte roligt - hun kendte alt til at have forældre, der var karriere mennesker. "Hvad laver dine forældre?" spurgte Erin roligt Ikki. Erin grinte lidt ved tanken om Ikki som en dukke. "De lyder som kvinder lige efter mit hoved" grinte hun lidt. Som barn havde Erin også givet Emmerson og Elliot sminke på og sat deres hår op, så hun kunne forestille sig Ikki på samme måde. Erin ledte lidt på sin telefon "Emmerson er i familie forretningen sammen med far... De er tilbage i England" sagde hun og viste Ikki et billede af den ene tvilling, der stod siden af en en høj, blond mand med blå øjne, der var ældre, og havde er alvorligt udtryk i ansigtet. De havde begge jakkesæt på. Erin ledte lidt på sin telefon, Erin grinte lidt "Men Elliot..rejser p.t. verden rundt som backpacker" sagde hun og viste et billede af den anden tvilling, der lavede peace sign mod sin telefons kamera. Han havde længere hår, som var samlet i nakken, og han stod i en top med en rygsæk på ved den udsigt ud over en frodig dal i baggrunden. Nok lignede hendes brødre hinanden, men deres personlighed var næsten som nat og dag. Erin lænte sig interesseret ind mod computerskærmen og smilte varmt, mens Ikki pegede på sine søstre. Erin så op på Ikki, da han sukkede. Hun rykkede lidt tættere på ham "jeg kan li din højde" sagde hun roligt og strøg en hånd over hans bare lår. Erin sad nu tættere op af Ikki og så ned på computeren sammen med ham. "Awwww" sagde Erin lidt ramt af billederne af børnene "de ser søde ud" sagde Erin og smilte stort til Ikki.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Ikki & Erin Empty Sv: Ikki & Erin

Indlæg  Admin Søn Mar 13, 2022 1:35 pm

”De er begge i reklamebranchen faktisk. Mor driller altid med at de blev forelsket over en spand KFC.” Sagde Ikki med et grin. Ikki lyttede interesseret til Erin. ”Familieforretningen?” Spurgte han nysgerrigt. Ikki så på billedet, og selvom han ikke havde noget imod sin højde, vidste han at han ville føle sig utrolig lille hvis han stod mellem de to mænd. ”Lyder fedt.” Sagde Ikki spændt, da Erin fortalte at hendes anden bror rejste verden rundt. Ikki smilte lidt over billedet, udstrålingen mindede ham om Nana. Ikki følte varmen sprede sig ud fra Erins hånd og så tændt på hende, hendes ord gjorde ham glad. Ikke at han oprigtig selv var ked af sin højde, men det var en ting han var opmærksom på. ”De er de sødeste.” sagde Ikki med et stort smil. ”Jeg prøver at søger for at se dem mindst en gang hver måned, gerne mere, men tiden er desværre ikke altid med mig. Shouta er klart mors dreng, mens Montaro er mere nysgerrig og eventyrlysten, selv i en alder af kun 3. Aika har nogen gange svært ved at holde styr på ham, når Shouta kræver hendes opmærksomhed.” sagde Ikki med et grin. ”Mizuki er kun et halvt år, men jeg ved allerede at hun kommer til at knuse mange hjerter når hun bliver stor.” sagde Ikki og så op på Erin igen og smilte stille. Det her var hyggeligt, selvom Ikki aldrig havde oplevet noget lignende før. Det var ikke lige dybe samtaler om hans familie, han normalt havde efter sex. Ikki lage sin hånd på Erins lår og lænte sig op og kyssede hende.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Ikki & Erin Empty Sv: Ikki & Erin

Indlæg  Pernille Søn Mar 13, 2022 4:43 pm

”Over en spand KFC?” gentog Erin lidt grinende og spørgende. ”Ah… ja.. Far ejer et firma, der laver forretninger med banker… sådan noget med aktier.. det er ikke særlig spændende” slog Erin lidt smilende hen. Det var ikke med vilje, at Erin ikke delte mange detaljer med Ikki. Hun forstod sig egentlig ikke særlig meget på, hvad det egentlig var, at hendes far lavede, men Ikki behøvede ikke at vide, hvor stort det var. Erin nikkede, da Ikki sagde, at det var fedt, at Elliot rejste rundt. ”Når jeg er færdig med skolen, vil jeg også på en jordomrejse.. forestil dig, bare at have din rygsæk, og så lade dage og vejen bestemme, hvor du ender” sagde hun lettere drømmende, mens hun så på billedet af Elliot igen. Erins blik blev lettere sorgmodigt, mens hun studerede billedet af Elliot. Hun var helt alene her i Japan – ingen af hendes familiemedlemmer boede her, bortset fra Johannes engang imellem. Hendes brødre og far kom også fra tid til anden. Erin tvang sig selv til at smile igen – hun havde trodsalt sine venner, som hun elskede højt, selvom hun kun havde kendt dem i et par år. Erin smilte kærligt, mens Ikki talte. Hun synes, at det var sødt, sådan som Ikki talte om sine nevøer og niece. Hun følte en mærkelig varme i sit bryst. Hun havde aldrig haft den her slags samtale med nogen af de mænd eller kvinder, som hun havde haft sex med. Kysset kom uventet, men Erin nåede at læne sig lidt ned mod Ikki og kyssede ham gladelig igen. Hun tog sine arme om hans hals, og lagde sin vægt op mod ham, så de dumpede ned på gulvet – Ikki nederst med Erin ovenpå sig. Hun havde hurtigt kørt en hånd op på Ikkis baghoved, så han ikke slog sig. *Husk hvorfor du er her*

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Ikki & Erin Empty Sv: Ikki & Erin

Indlæg  Admin Søn Mar 13, 2022 5:41 pm

Ikki grinte lidt. ”Ja, de arbejdede på en KFC kampagne og var åbenbart dybt uenige om hvordan tingene skulle gøres. De var som hund og kat under hele kampagnen. De blev dog gode ``venner´´ efter kampagnen hvor hele holdet tog ud for at drikke.” Sagde Ikki og lage tryk på venner, og hentydet til at de var blevet mere end bare venner. Ikki så roligt på Erin mens hun fortalte om familieforretningen. ”Ah cool nok.” sagde Ikki roligt. Ikki følte det som om at Erin holdte noget tilbage, men spurgte ikke mere ind til det. Hvis hun ikke ønskede at fortælle i detaljer, var det fint for Ikki. Ikki smilte stort. ”Ikke nogen dum ide faktisk, se verden inden ens arbejde låser en fast.” Sagde Ikki glad, lod sig kort nyde Erins drømmene udtryk. ”Jeg håber dog på at komme til at arbejde med international journalistik, så jeg kan rejse med mit arbejde.” sagde Ikki og smilte roligt, men hans smil falmede lidt, da han så hvordan Erins udtryk ændrede sig mens hun så på billedet af sin bror, men kommenterede det ikke. Ikki smilte bag kysset, nød at Erin kyssede ham tilbage. Det var egentlig ikke for at starte noget op igen, men kunne ikke modstå Erins vægt og faldte bagover. Ikki lage sine arme om Erins liv og kyssede hende mere intens mens han trykkede hende lidt ned til sig. *Ah, hun er klar igen* Ikki håbede denne omgang ville være længere, bare længe nok til at det ville være for sent for Erin at tage hjem for natten, længe nok til at han måske kunne overtale hende til at blive natten over, i hvert fald længe nok til at han kunne få hende nummer. *Selv hvis det bare er for det her*
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Ikki & Erin Empty Sv: Ikki & Erin

Indlæg  Pernille Søn Mar 13, 2022 10:19 pm

Erin smilte varmt "Det er en sød historie" sagde hun glad. Erin smilte spændt og hendes blik var tændt "men det er noget af fede ved at arbejde med design... Og international journalistik, som du taler om.. det er to karriere, der går godt sammen, hvor vi ikke behøver at arbejde fra et bestemt sted... Vi kan arbejde lige derfra, hvor vi vil" sagde hun og greb ubevidst Ikkis hånd. Hun tænke ikke over, at hun havde sagt, at deres karriereplaner var et godt match. "Mmmm" Erin kom med sin lille nydelseslyd, som om hun smagte noget godt, da Ikki kyssede hende mere intenst. Hun skilte deres læber "Ikki" hviskede hun og strøg sine hænder op under hans trøje, fandt hans nippels og klemte lidt, men hun lod deres læber mødes lidenskabeligt igen.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Ikki & Erin Empty Sv: Ikki & Erin

Indlæg  Admin Søn Mar 13, 2022 10:35 pm

Ikkis øjne blev lidt større og han kunne mærke at han hjerte begyndte at slå hurtigere. *Vi… Du må have hørt forkert, hun må have ment noget andet… Stop Ikki, du ved du bliver såret* Men han klemte alligevel om Erins hånd og smilte varmt til hende. ”Lyder som en perfekt plan.” sagde han med et grin. Ikki smilte lidt over Erins lyd og kunne mærke de tændte ham. Han havde hørt dem et par gange nu, men han tog dem som en god lyd. Ikki kunne ikke holde et lille støn af smerte tilbage, da Erin tog ved hans nippels. Især hans højre ved piercingen var øm fra sidste omgang, men han kyssede hende lidenskabeligt tilbage. De fleste blev skræmt over, hvor meget Ikki tændte på smerte, så det tændte ham endnu mere at Erin virkede så interesseret. Ikki rakte ned, og fik fat i kanten af den t-shirt Erin havde på, og trak den lidt op, så han kunne ligge sine hænder direkte på Erins nøgne balder og klemte dem. Han havde ikke lyst til at klemme hende ned, så hun ikke kunne bevæge sine hænder i mellem dem. Ikki åbnede sin mund let og begyndte at lege med Erins tunge. Ikki slap Erins blader igen, og satte den ene albue mod gulvet og fik skubbet dem rundt, så han kom til at ligge øverst. Ikki kyssede lidenskabeligt Erin og holdte sin overkrop lidt oppe, så Erin stadig kunne rører hans brystkasse hvis hun ville, og en smule på sine knæ, så han ikke blev presset ned mod Erin. Ikki kørte en hånd ned af Erins side og førte sin hånd ned i mellem Erins ben. Han havde stadig lyst til at lege og tilfredsstille hende.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Ikki & Erin Empty Sv: Ikki & Erin

Indlæg  Pernille Søn Mar 13, 2022 10:48 pm

Erin smilte varmt til Ikki ”Ja.. en perfekt plan, ikke” sagde hun medgivende. Erin kunne mærke, at Ikkis smerte støn tændte hende. *Vent….. tænder jeg på at være hård ved andre?* Erin havde aldrig prøvet, at være hård ved en anden på den her måde, havde aldrig været sammen med nogen, der tændte på det, eller i hvert fald ikke nogen, der gav udtryk for at de tændte på det. Men det var også kun en lille håndfuld, som hun havde haft sex med mere end en gang, før hun gik videre til den næste. Erin smilte under deres kys, over at Ikki rørte ved hendes balder. Erin åbnede med det samme sin mund, og legede lystigt med Ikkis tunge. Erin trak sig lidt overrasket tilbage, da Ikki drejede dem rundt, så hun lå nederst, men smilte varmt, da Ikki hurtigt opsøgte hende for igen at kysse lidenskabeligt. Erins hænder gik hurtigt igen i gang med at klemme Ikkis nippels. Hun fokuserede især på den med piercingen, hun kunne godt lide følelsen af metallet mellem hendes fingre. Erin skilte deres læber og så intenst op i Ikkis øjne, da han strøg en hånd ned mellem hendes ben. Hun overvejede tydeligvis, om han måtte, men så skød hun ham et smil, og trak ham ned igen, for at lege med hans tunge. Han måtte røre, men stadig ikke slikke, hvis han begyndte at ligge an til det.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Ikki & Erin Empty Sv: Ikki & Erin

Indlæg  Admin Søn Mar 13, 2022 10:56 pm

Ikki stønnede svagt mens Erin klemte om hans nippel igen, kunne ikke holde dem tilbage selv hvis han forsøgte. Ikki så afventede ned på Erin, da hun trak sig tilbage. Ikki holdte sin hånd stille, da det var tydeligt hvad han havde tænkt sig. Ikki ventede halvt at han ville høre ordet Kiwi igen, og selvom det ville skuffe ham, ville han finde sig i det. Ikki så tændt på Erin, da hun smilte og trak ham ned igen, og han legede grådigt med hendes tunge, mens han hånd gled det sidste stykke vej og rørte Erin uden på hendes g-streng. Ikki stønnede tilfreds over følelsen. *Kæft jeg vil smage hende* Men Ikki ville ikke risikere at hun tog denne ting fra ham, så han blev liggende på Erin. Ikki skubbede roligt til det lille stykke stof der var i vejen og pressede stille en finger ind i Erin. Ikki slap Erins læber, og trak sig lidt ned, så han bedre kunne arbejde med sin hånd. Ikki greb haft i Erins t-shirt og trak den op, så hendes bryster blev blottet og han kunne lukke sin mund om det ene og sugede tilfreds, mens han førte en finger mere op i Erin og lage sin tommelfinger mod Erins klitoris og bevægede den stille.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Ikki & Erin Empty Sv: Ikki & Erin

Indlæg  Pernille Søn Mar 13, 2022 11:12 pm

Erin bed sig ubevidst i underlæben over Ikkis lyde – hun ville have flere af de lyde. Erin kom med sine egne lille lyde, da Ikki strøg uden på hendes g-streng. Hun mærkede forventningen gyse i hende, da Ikki skubbede til hendes g-streng. Hun gispede lavt, da Ikki pressede en finger op i hende. Da Ikki skilte deres læber, og flyttede sig længere ned, kunne Erin ikke nå hans nippels mere, så hun kørte sine hænder op i hans hår i stedet. Hun hjalp ham lidt med at løfte t-shirten og tog let fat i Ikkis hår, og pressede ham lidt ned mod sit bryst. Hun begyndte langsomt, men sikkert, at stønne mere og mere.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Ikki & Erin Empty Sv: Ikki & Erin

Indlæg  Admin Søn Mar 13, 2022 11:21 pm

Ikki smilte tilfreds over lyden fra Erin, da han rørte ved hende. *Jeg kunne gøre så meget mere for dig* Ikki var trist over at Erin ikke længere kunne nå ham, men det var prisen værd, nu han kunne lege med hende og hun kørte sine hænder op i hans hår. Ikki nød hvordan Erin hjalp med at flytte t-shirten og hvordan hun pressede ham mod hendes bryst, han kunne ikke få nok af at hun holdte ved ham. Ikki bevægede sine finger lidt rundt og skiftede rytme, tryk og placering, til han fandt noget som virkede til at være bedst for Erin. Samtidig skiftede han i mellem at slikke og suge Erins bryst, til at bide det, og afprøvede stille hvor kraftigt han kunne gøre det. Hans egen vejrtrækning var blevet hurtigere, men han tog ikke munden af Erins bryst og trak vejret igennem næsen. Ikki havde lyst til at mærke hende igen, men han havde ikke lyst til at forlade hendes favn for at hente et kondom, i hvert fald ikke endnu.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Ikki & Erin Empty Sv: Ikki & Erin

Indlæg  Pernille Søn Mar 13, 2022 11:52 pm

Med sine lyde guidede Erin ubevidst Ikki frem til det bedste sted, at lege med hende. Erin greb hårdt i aikkis hård, da han bed hendes bryst og stønnede højere. "Ikki" stønnede Erin let og fik ham til at se op på hende. Hendes blik var lidt spørgende, og hun så på pakken med kondomer. Hun ville gerne mærke ham.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Ikki & Erin Empty Sv: Ikki & Erin

Indlæg  Admin Man Mar 14, 2022 12:02 am

Ikki smilte tilfreds over Erins lyde og nød hendes greb om hans hår. Ikki så op da hun sagde hans navn. Ikki så i retningen af Erins blik og så pakken. Ikki smilte lidt skuffet, mens han havde blikket væk fra Erin, men så tændt op på hende da han så tilbage. Det var ikke fordi han ikke gerne ville mærke hende, det var mere det at han skulle forlade sin position fra hende. Ikki vendte sit hoved mod Erins bryst en sidste gang og bed hendes nippel let, før han trak sine finger ud af hende, for at rejse sig op og gik hen til pakken. Ikki tog ved sin t-shirt og trak den over hovedet og smed den på gulvet igen. Ikki så tilbage mod Erin og lavede et hovedkast mod sengen. ”Tænker den er mere behagelig at ligge på.” sagde Ikki venligt og skubbede sine underbukser ned. Ikki tog et kondom ud af pakken og pakkede det hurtigt op og tog det selv på. Han var for tændt, til at lege hele legen med Erin igen, og nu han alligevel havde rejst sig, ville han bare gerne tilbage til hende. Ikki vendte sin opmærksomhed mod Erin igen, og lænte sig ind over hende og kyssede hende lidenskabeligt, mens han kravlede mellem hendes ben. Ikki tog stille ved sit lem og førte det ind i Erin og sukkede tilfreds. ”Fuck du er skøn.” Stønnede Ikki tilfreds og kyssede Erins hals og begyndte at bevæge sig.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Ikki & Erin Empty Sv: Ikki & Erin

Indlæg  Pernille Man Mar 14, 2022 7:57 pm

Erin gispede stønnende, da Ikki hurtigt bed hendes bryst igen, inden han trak sine fingre ud og forsvandt fra hende. Et eller andet i hende, synes at det var lidt frækt og flabet, og hun fik lyst til at straffe ham lidt for det. Erin støttede sig på albuerne og så efter Ikki. *Igen…. Fræk og flabet… selvom han sagde det sødt* Erin mærkede en mærkelig lyst i sit indre. Hun havde lyst til at sætte ham på plads, selvom han havde sagt det venligt. Lysten blev ikke bedre af, at Ikki tog sit stive lem frem i samme øjeblik, hun havde tanken. Hun rejste sig op, tog i sin t-shirt og hev den over hovedet, hvorefter hun smed den på gulvet. Hun gled sin g-streng af og trådte ud af den, inden hun kravlede op på sengen, og lagde sig ned. Erin rakte ud efter Ikki, da han kom hen til hende. *Kom til mig, Ikki* Hendes blik sagde nøjagtigt det samme. Hun ville have ham, hun lystede efter ham. Erin gispede stønnende, og satte neglene lidt i Ikkis ryg, da han pressede sig ind i hende. Erin så tændt Ikki op i øjnene, og stønnede lystent, da han begyndte at køre i hende. ”Ja… Ah… ja, ja..” stønnede Erin lystigt. Der gik ikke længe, før Erins krop let begyndte at skælve under Ikki. Erin var hjulpet meget af vejen, da Ikki havde leget med hende før det her, og hun kom hurtigt ved sex. Erin lagde sine hænder over sit ansigt, da hun højt gispende stønnede; ”I…I…Ikki!”. Erins orgasme rullede ind over hende. Erin fjernede først sine hænder, da hun var færdig med at komme. Hun så op på Ikki med nydelse i blikket. ”Ååååhhhhh… Ikki” stønnede hun tilfreds, og satte sine negle lidt i hans ryg igen, og lod dem glide ned af hans ryg.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Ikki & Erin Empty Sv: Ikki & Erin

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 29 1, 2, 3 ... 15 ... 29  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum