Miststales High School
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Ikki & Erin

2 deltagere

Side 3 af 29 Forrige  1, 2, 3, 4 ... 16 ... 29  Næste

Go down

Ikki & Erin - Page 3 Empty Sv: Ikki & Erin

Indlæg  Pernille Ons Mar 16, 2022 9:22 pm

Erin smilte varmt ned til Ikki, da han åbnede øjnene. "Godmorgen" sagde hun roligt . Erin trykkede roligt Ikkis nummer på sin telefon og gemte ham under navnet 'Kiwi'. Erins blik skød fra sin telefon og op til Ikkis. "Ah.. nej tak.." sagde hun hurtigt og rejste sig hurtigt. Erin stod stille et kort øjeblik, før hun hurtigt lænte sig ned og gav Ikki et fyldigt kys. "Det var sjovt Ikki.. vi ses" sagde hun og rettede sig op igen. Hun gik ud til sine sko, trådte i dem og samlede sin taske op. Hun åbnede døren og tog og kiggede ud i øsende regnvejr. "Ehm... Ikki... Har du måske en paraply og en langærmet trøje, jeg kan låne?" spurgte hun ind til ham. Hun tænkte ikke, at hun ville kunne passe et par, af Ikkis bukser, men måske en trøje, eftersom Ikkis stil virkede til at være ret 'baggy'.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Ikki & Erin - Page 3 Empty Sv: Ikki & Erin

Indlæg  Admin Ons Mar 16, 2022 9:56 pm

Ikki så op på Erin da hun rejste sig op, og lage hovedet lidt på skrå, da hun bare blev ståemde. Ikki gengældte Erins kys og smilte. ”I lige måde.” sagde Ikki og smilte stadig. Ikki så efter Erin, da hun hurtigt gik mod døren. Hun havde hans nummer, dog ikke sikkert hun ville bruge det, men sandsynligheden for at de ville støde på hinanden var stor. Ikki hørte tydeligt lyden af regn, da Erin åbnede døren. ”Ah, to sekunder.” Sagde Ikki og rejste sig op fra sin seng. ”Jeg har desværre ingen paraply. Den gik i stykker sidst jeg brugte den, burde se at få købt mig en ny.” sagde Ikki roligt, mens han gik hen mod sin kommode. Ikki samlede ubevidst tøjet op som lå på gulvet, mens han gik igennem rummet. At holde stedet rydeligt var en handling han bare gjorde nu. Ikki lage tøjet oven på kommoden, før han åbnede en skuffe og rodet lidt. Ikki hev en mørkeblå hættetrøje op, som havde motiv på forsiden. Motivet var en rød rund kugle med mund og øjne, lidt som Chain Chomp fra Mario. ”Her, tror den vil passe dig.” sagde Ikki, mens han gik hen mod Erin og rakte hende den. Armene burde være lange nok, da det var en alm hættetrøje Ikki havde købt i flere nummer for stor til ham selv, fordi han kunne li motivet.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Ikki & Erin - Page 3 Empty Sv: Ikki & Erin

Indlæg  Pernille Ons Mar 16, 2022 10:47 pm

Erin stod roligt henne ved døren og ventede på Ikki. Hun tog i mod trøjen og hev den med det samme over hovedet. Hun så lidt ned ad den og smilte til Ikki. Lige nu tog hun, hvad hun kunne få. Hun lænte sig ind til ham og gav ham et kys på kinden. "Tak" sagde hun smilende og tog sin taske over skulderen. Hun hev hætte over hovedet, hvorefter hun skyndte sig ned og ude for i regnen og hjem.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Ikki & Erin - Page 3 Empty Sv: Ikki & Erin

Indlæg  Admin Ons Mar 16, 2022 10:56 pm

Ikki lænte sig op og gengældte Erins kys med et smil. Ikki stod lidt og så på døren efter Erin var gået. Ikki smilte lidt for sig selv og gabte igen og gik ind i sit værelse igen. Han fandt sin mobil og kiggede. Han havde en besked fra Kai, sm var sendt aften før, om at han var taget hjem, da der var sket noget med Kiyomi, hans kæreste. Ikki sukkede, han var nød til at tale med Kai i dag, men det var stadig tidligt, så Ikki gik tilbage til sin seng og smed sig. Sengen duftede af Erin og Ikki smilte tilfreds og faldte i søvn igen. Det var lørdag, men han havde arbejde senere.
Ikki vågnede op hen på formiddagen og fik sig noget at spise og skrev til Kai. Derefter lavede han lektier til middag, før han hurtigt tog et bad og fandt sit skateboard frem fra en skuffe i kommoden og kørte på arbejde. Ikki ejede et lille trick skateboard, men ønskede sig et longboard, så han kunne komme hurtigere frem. Ikki gik roligt ind og skiftede til arbejdsuniform og gjorde sig klar til en lang vagt.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Ikki & Erin - Page 3 Empty Sv: Ikki & Erin

Indlæg  Pernille Tors Mar 17, 2022 7:32 pm

Da Erin endelig kom hjem, var hun gennemblødt, selv med Ikkis trøje. Hun sukkede træt, da hun havde låst sig ind i sin store, tomme lejlighed. Hun smed sine sko, trak sit våde tøj af og hang det op på sit badeværelse, så det kunne tørre. Hun trak i noget tørt hyggetøj og smed sig på sengen. Hun sendte en SMS til Chiyo og Kazha, så de vidste, at hun var kommet sikkert hjem, inden hun faldte i søvn på sin seng. Erin vågnede omkring middag, og lavede et sundt og solidt måltid til sig selv, samt sørgede for at drikke en masse vand. Erin trak i et par tætsiddende trænings leggings, en trænings crop top og hendes løbesko. Erin satte sit hår op og kom sine trådløse høretelefoner i ørerne. Regnen var stoppet og solen tirrede frem, så Erin mente, at det var med at få noget frisk luft, før det måske begyndte at regne igen. Erin tændte for sin høje musik, da hun havde hilst på bygningens dørmand, der åbnede døren for hende og ønskede hende en god tur. Erin løb i et stødt tempo gennem byen. Hun havde aldrig følt sig usikker i byen, men forsøgt altid aldrig at få øjenkontakt med nogen. Erin stoppede forpustet i nærheden af universitetet. Hun vidste at løb gjorde hende krop godt, men det var altid hårdeste de dage, hvor hun havde drukket og festet aftenen før. Erin studerede kiosken på den anden side af vejen. *Jeg kunne godt bruge en flaske vand* Erin gik over til kiosken og gik ind. Hende blik faldte hurtigt på disken med kassen, men der var ingen. Erin mærkede et lille skuffer stik i brystet, som hun ikke havde regnet med. *Ha... Havde du regnet med, at se Ikki?* Erin sukkede lidt smilende over sig selv,. *Hvad tænker du på?* Erin fortsatte ind i kiosken hen til de kølige drikkevare, fandt en vand og gik tilbage til disken. Hun havde fornemmet, at en person nu stod der, men havde ikke set på dem, da hun var ved at rode ved kanten af dine leggins. "Bare den her" sagde hun fraværende, mens hun var i gang med at hive ud i kanten på sine leggins. Hun havde en lomme i kanten, hvor hun havde sin nøgle, dankort og telefon. Hun havde slukket for musikken i sine øre, da hun var gået ind i kiosken.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Ikki & Erin - Page 3 Empty Sv: Ikki & Erin

Indlæg  Admin Tors Mar 17, 2022 8:00 pm

Ikki var ude bagved for at hente nogen vare ind, da han fik alarmen for at nogen var gået ind. Ikki var alene i kiosken. Den var lille og der kom som regel ikke mange mennesker afgang, og slet ikke i weekenden. Det var værre i hverdagen, når folk kom og gik til universitet. Ikki gik ud i butikken igen og skilte kassen fra sig, og stilte sig bare disken. *Erin?* Hun var nem at genkende, men selv uden håret, havde han nok kunne genkende hende nu. Ikki smilte lidt for sig selv, og lage mærke til at Erin ikke kigge op, hvilket bare fik ham til at smile lidt mere. ”Den er på huset. Kald det vennerabat.” Sagde Ikki venligt og skubbede flasken tilbage mod Erin. ”Ude for at få lidt luft og motion? Burde jeg gøre noget mere af, men ak, jeg er fanget her.” Sagde Ikki lidt dramatisk og lænte sig ned mod disken, men grinte så og rettede sig op igen.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Ikki & Erin - Page 3 Empty Sv: Ikki & Erin

Indlæg  Pernille Tors Mar 17, 2022 9:38 pm

Erins blik skød overrasket op på Ikki, og hun fik hurtigt et varmt smil. ”Ikki” sagde hun glad – gladere end hun havde ment det. Hun tog sine trådløse høretelefoner ud ørerne, og skubbede flasken hen mod Ikki igen. ”Nej.. det kan jeg ikke.. du får bare problemer” sagde hun smilende og støttede med sine underarme mod disken, og lænte sig lettere frem mod Ikki. Erin grinte lidt ”Okay drama queen…” drillede hun. ”Men ja.. frisk luft og motion kan være godt dagen derpå.. jeg løber faktisk tit her forbi” fortalte hun smilende. Hun stod stille lidt og studerede Ikki, men hun tog ikke vandflasken. ”Hvor længe er du fanget her endnu?” spurgte hun ham så og mærkede en mærkelig spænding i brystet.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Ikki & Erin - Page 3 Empty Sv: Ikki & Erin

Indlæg  Admin Tors Mar 17, 2022 9:48 pm

Ikki kunne mærke hans smil blev lidt større, da Erin sagde hans navn. Ikki viftede afvisende med hånden. ”Nja, jeg må godt tage en vand hvis jeg bliver tørstig, så det er fint.” Sagde Ikki roligt. Ikki lænte sig ubevidst lidt over disken, da Erin gjorde det. ”Det er også en godt område. Der er en skaterpark ikke så langt herfra.” Sagde Ikki roligt. Ikki lage hovedet lidt på skrå, da Erin stod stille og så på ham. ”Indtil i aften, omkring til kl 17-18, kommer an på hvornår min afløser dukker op.” sagde Ikki roligt.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Ikki & Erin - Page 3 Empty Sv: Ikki & Erin

Indlæg  Pernille Tors Mar 17, 2022 10:05 pm

Erin så ned på vanden ”… men… så kan du ikke selv få en vand?” spurgte Erin og så lidt bekymret på ham. Da Ikki lænte sig længere frem mod hende, lod Erin sine øjne hvile på hans læber. ”Virkelig?” sagde Erin og så mod butikkens vindue, som om hun prøvede at se parken. ”Måske skulle jeg prøve at løbe forbi” sagde hun smilende. ”Hmm.. der er noget tid til… det er sent..” sagde Erin lidt tænkende. Erin bed sig lidt i underlæben, mens hun studerede Ikki. ”Vil du… spise aftensmad hjemme ved mig?” spurgte hun ham med et brændende blik og let farve i kinderne.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Ikki & Erin - Page 3 Empty Sv: Ikki & Erin

Indlæg  Admin Tors Mar 17, 2022 10:20 pm

Ikki smilte lidt over Erins bekymring, og følte sig en smule varm over det. ”Skal du ikke tænke på, der er vand i hanen jeg kan drikke.” Sagde Ikki roligt. *Ser hun på min læber?* Ikki havde lyst til at lukke den sidste afstand imellem dem og kysse hende, men blev stående. Et var hvad der var sket i nat, og i morges, men det var ikke sikkert Erin ville have at han gik og kyssede på hende. Ikki grinte lidt da Erin nærmest kiggede efter skaterparken. ”Du skal op på den anden side af universitet, efter boligblokken ligger der en park, i forlængelse med den ligger skaterparken.” forklarede Ikki roligt. ”Der er nok en del som laver tricks lige nu, især nu vejret virker til at holde for en tid.” Sagde Ikki og kiggede ud af vinduet, men han tvivlede det ville holde længe nok til han kunne få noget tid til at lave tricks. Ikki lage hovedet lidt på skrå, da Erin snakkede om hans arbejdstider. Han var heldig at han ikke skulle arbejde her hele natten, men han prøvede at undgå det, så han i det mindste havde lidt fritid. Ikkis øjne blev store *Prøv bare at være lidt cool* Ikki kæmpede med at han smil ikke blev for stort, men det lykkes kun halvt. ”Vil jeg gerne.” sagde Ikki glad og så interesseret tilbage på Erin. *Fuck det* Ikki lænte sig frem og mødte Erins læber i et kort kys.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Ikki & Erin - Page 3 Empty Sv: Ikki & Erin

Indlæg  Pernille Tors Mar 17, 2022 10:42 pm

Erin så lidt skeptisk på Ikki. Hun ville ikke have, at han gjorde noget, der fik ham i problemer på grund af hende. ”Okay..” sagde hun så til sidst – hun gav sig og tog vanden. Erin så stadig mod ruden, mens han forklarede, hvor skaterparken lå. ”Det kan være, at jeg løber forbi på vej hjem, så jeg kan se alle de tricks, du skal lære mig” sagde hun og smilte stort. Hun havde ikke glemt, hvad de talte om i nat. Erin smilte stort og varmt over Ikkis reaktion på hendes spørgsmål. *Hvor er han sød..* ”Godt..” nåede Erin at sige med et stort, varmt smil inden Ikki lænte sig ind til hende. Erin stod og så lidt overrasket ud over det korte kys, inden hun fik lidt begær i øjnene. Hun greb hans uniform og hev ham ind til sig igen, inden hun plantede et længere kys på hans læber. Hun skilte dem ad, og mens hun stadig stod og holdte lidt i hans uniform ved kraven sagde hun; ”Ikki… jeg skal også have nogle kondomer”. Hun gav slip på ham og bed sig let i underlæben, mens hun så på ham. ”Og dem skal jeg altså nok betale for..” sagde hun storsmilende og fandt sit dankort frem fra lommen i sine leggins. ”Det skal være nogen i din størrelse” sagde hun og smilte flirtende til ham.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Ikki & Erin - Page 3 Empty Sv: Ikki & Erin

Indlæg  Admin Tors Mar 17, 2022 10:52 pm

Ikki grinte lidt over at Erin talte om deres aftale. ”God ide. Men først skal vi nok lærer dig at stå på et board, før vi begynder med trick.” sagde Ikki roligt. Ikki fortrød kort sin handling, men det forsvandt lige så hurtigt igen, da Erin trak ham ind og gengældte hendes kys. Ikki så indtagende på Erin, mens hun stadig holdt ved hans krave. *Fuck der er noget sexet ved en kvinde der ved hvad hun vil* Ikkis øjne blev lidt større, da Erin nævnte kondomer, og han kunne ikke holde lysten ude af sine øjne. Ikki rettede sig lidt op, da Erin slap hans krave igen. Hun bed sin læbe igen, det tændte Ikki, ville lærer mere til hendes små signaler. Ikki grinte lidt, da Erin sagde hun nok skulle betale. Ikki rakte under disken for at finde kondomer, ikke noget de havde hængende til skue, og det gøs lidt i ham, da Erin sagde det skulle være hans størrelse. Han havde allerede håbet det var det hun mente, men nu var der da ingen tvivl. Ikki så tændt op på Erin og scannede en pakke ind, dem han selv normalt købte. ”Noget jeg skal tage med? Og hvor skal jeg tage hen?” sagde Ikki og så brændende op på Erin. *Hun har ret, der er alt for lang tid til*
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Ikki & Erin - Page 3 Empty Sv: Ikki & Erin

Indlæg  Pernille Fre Mar 18, 2022 7:41 am

Erin grinte lidt "Der vil jeg glæde mig til" sagde hun, mens hun smilte varmt over at Ikki stadig ville lære hende at skate eller i hvert fald vise hende det. Erin studerede Ikkis udtryk og smilte flirtende til ham. *Han vil gerne* Erins blik var låst fast i Ikkis øjne, og hun kunne mærke, hvad blikket gjorde ved hende. *Ahhh... Jeg tænder på ham* Erin smilte "nej.. du behøver ikke at tage noget med.. måske kunne du tage kondomerne med for mig? Min lomme er ikke stor nok til at have pakke i... Og.. jeg kan bare komme og hente dig efter arbejde.. medmindre du vil hjem først?" spurgte Erin.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Ikki & Erin - Page 3 Empty Sv: Ikki & Erin

Indlæg  Admin Fre Mar 18, 2022 4:02 pm

Ikki kunne ikke lade hver med at se varmt op på Erin. *Hun glæder sig* Det her var godt, det her var sjovt og dejligt. Ikki lage hovedet lidt på skrå, men smilte til Erin. ”Jeg skal nok tage dem her med.” Sagde Ikki roligt og så tændt på Erin. ”Bare hent mig her, hvis det ikke er for meget.” Sagde Ikki. Han havde været i bad inden han tog på arbejde, og det var ikke fordi han ville tage andet tøj på end han havde taget på da han tog hjemme fra. Kondomer var hellere ikke en ting han skulle have fat i, nu Erin købte en pakke.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Ikki & Erin - Page 3 Empty Sv: Ikki & Erin

Indlæg  Pernille Fre Mar 18, 2022 5:28 pm

"Godt... Tak" sagde Erin roligt til at Ikki nok skulle tage pakken med. Erin betalte for den med sit dankort. "Aftale.. jeg henter dig her kl... 18?" spurgte hun. Ikke havde ikke været helt præcis ift. hvornår han havde fri. "Er der noget mad, du ikke kan lide?" spurgte hun ham roligt.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Ikki & Erin - Page 3 Empty Sv: Ikki & Erin

Indlæg  Admin Fre Mar 18, 2022 5:41 pm

Ikki nikkede roligt. ”Ja kl 18 vil være bedst, så er jeg sikker på at min afløser er kommet.” Sagde Ikki roligt. Det var allerede meget at Erin ville komme tilbage for at hente ham, han ville ikke også have at hun ventede på ham. Ikki tog pakken af kondomer og stak dem ned i sin lomme, nu Erin havde betalt dem. Det var endnu en positiv ting med streetwear, stor og dybe lommer. Ikki rystede stille på hovedet. ”Nej jeg spiser stort set alt… Har dog en ting mod peberfrugt, især de grønne.” sagde Ikki og rakte lidt tunge ud som om han smagte noget ubehageligt. ”Men ellers vil jeg ikke betegne mig som kræsen.” sagde Ikki med et stort smil.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Ikki & Erin - Page 3 Empty Sv: Ikki & Erin

Indlæg  Pernille Fre Mar 18, 2022 6:10 pm

Erin smilte stort og varmt "Okay.. jeg kommer tilbage kl. 18" sagde hun kærligt. Hun lænte sig hurtigt ind over disken og kyssede Ikki kort på læberne. Hun tog vandflasken og trak sig tilbage. "Vi ses senere" sagde hun storsmilende, mens hun bakkes væk fra ham. Hun gik hen til døren, åbnede den og sendte Ikki et sidste smil inden hun gik uden for. Hun satte sine høretelefoner i ørene igen og begyndte at løbe. På vej hjem, stoppede Erin kort ved skaterparken og så på nogen af de unge, der var ved at lave tricks. På den ene måde mindede det Erin om kunst skøjteløb, men på den anden side, virkede det meget sværere. Erin løb det sidste stykke hjem, og gik i bad, da hun kom op i sin lejlighed. Erin smurte sig ind i creme, da hun var færdig og gik lidt nøgen rundt i sin lejlighed. Hun tog et sexet set undertøj på og en kjole over. Hun gik ned til købmanden og handlede ind til aftensmaden. Hun så lidt bekymret op i himlen, da hun mærkede den første regndråbe, og skyndte sig hjem. Erin begyndte at gøre grønsagerne og kødet klar, så hun kunne sætte det over, når hun kom hjem med Ikki. Erin tog en stor paraply med sig og gik ned for at hente Ikki. Hun stod roligt uden for i den letter regn med opslået paraply og ventede på Ikki. Hun havde en let kjole på, flade sko og et par små øreringe på.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Ikki & Erin - Page 3 Empty Sv: Ikki & Erin

Indlæg  Admin Fre Mar 18, 2022 6:57 pm

Ikki smilte varmt tilbage til Erin, nød hendes kærlige smil. Ikki kyssede Erin tilbage, havde lyst til at holde hende fast. *Senere* Ikki smilte tilfreds over tanken og kiggede efter Erin. ”Ses senere.” Sagde Ikki med et stort smil. Ikki blev stående og så Erin gå ud og kigge så ikke lade hver med at grine lidt for sig selv. Erin havde virket modstander af at date, men var det her ikke næsten en date? *Måske hun ikke bryder sig om forpligtelser?* Ikki kunne godt leve uden titel eller forpligtelser, for nu. Ikki var ikke jaloux anlagt, selvom han aldrig ville være sammen med en som direkte var ham utro. Men hvis han og Erin ikke datede eller havde forpligtelser, kunne Erin, og Ikki, gøre som de havde lyst til, med hvem de havde lyst til. *Men jeg skal allerede se hende igen* Ikki så det som et godt tegn, nu var det bare hans opgave at være afslappet.
Ikki forsatte roligt med sit arbejde, mens han blev ved med at smile. Allerede kl 17.30 kom hans afløser, og Ikki klædte hurtigt om til et løse baggy bukser, som var spændt ind i livet, så de ikke faldt ned af sig selv, en stor t-shirt med et stort farvet motiv på fronten. Ikki huskede at tage pakke med kondomer med sig. Ikki greb sit board og skyndte sig ned i en lidt større forretning, og købte en flaske vin. Ikki havde ingen forstand på vin, men følte han blev nød til at bringe noget, og han følte blomster ville være for meget, når det virkede mere som en sex aftale end en egentlig date. Ikki skyndte sig tilbage igen, og stod inden i forretningen og talte med sin kollega, mens han ventede på Erin. Ikki så hurtigt Erin, og skyldte sig uden for, med sit board under den ene arm og flasken med vin i den anden. ”Følte jeg skulle bringe noget.” Sagde Ikki med et smil og vidste flaske til Erin. Det var op til Erin selv om hun ville gemme den eller om de skulle drikke den sammen. Ikki lod sit blik glide over Erin og så tilfreds på hende. ”Du ser godt ud.” Sagde Ikki og smilte varmt. Hans blik faldt på hendes fødder og han lage hovedet lidt på skrå. Han huskede hun havde haft højhælet på aften før. ”Jeg skal ikke bestemme hvordan du går klædt.” Sagde Ikki roligt og smilte op til Erin. ”Men du behøver ikke vælge specifikt fodtøj for min skyld, bare så det er slået fast.” sagde Ikki og smilte venligt til Erin, og lænte sig op og kyssede hendes læber. ”Selvom du selvfølgelig ikke skal bukke dig lige så meget.” sagde Ikki med et grin. Ikki kendte ikke til Erins mode eller hvad fodtøj hun bedst kunne li at gå i, måske hun fortrak flade sko, han ville bare ikke have hun tog et valg pågrund af ham.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Ikki & Erin - Page 3 Empty Sv: Ikki & Erin

Indlæg  Pernille Fre Mar 18, 2022 9:43 pm

Erin mærkede en underlig følelse i brystet, mens hun stod og ventede på Ikki. *Er jeg nervøs? Banker mit hjerte hurtigere?* Erin strøg en hårlok bag øret og smilte lidt for sig selv. *Det er spændingen.. jeg synes stadig, at Ikki er spændende* Erin så op, da der kom nogen ud af butikken, og smilte stort, da hun så det var Ikki. Hun holdte paraplyen lidt frem over ham, mens hun lod sit blik ned af ham. Hun kunne godt lide hans stil, men prøvede kort at forestille sig, hvordan han ville se ud i helt stramt tøj, bare for sjov. Erins blik faldte på flasken, som Ikki holdte frem for hende, og smilte let. ”Det havde du virkelig ikke behøvet, men tak.. vi kan drikke den til maden” sagde hun smilende. Hun smilte roligt til ham, da han sagde, at hun så godt ud, men hendes blik blev lidt forvirret, da han sagde, at han ikke skulle bestemme, hvordan hun gik klædt. *Hvad mener han?* Erin var lidt for lamslået til at kysse Ikki igen, og da Ikki så op på Erin ville hendes blik være lidt køligt. ”Du har set mig i højkælede sko en gang… og så tror du, at jeg ikke går i andet?” spurgte hun retorisk og smilte lidt. ”Du kan tage det ganske roligt.. jeg laver ikke om på mig selv for dem, jeg bare har sex med…. Jeg går også i falde sko..” sagde Erin roligt. ”Kom… lad os gå hjem..” sagde Erin roligt, mens hun begyndte at gå.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Ikki & Erin - Page 3 Empty Sv: Ikki & Erin

Indlæg  Admin Fre Mar 18, 2022 10:08 pm

Ikki krøb lidt under Erins kolde blik. Kommentaren om hendes fodtøj havde ikke været for at være ond. Ikki havde bare oplevet piger han datede, at de brokkede sig over at de ikke kunne gå i høje hæle, på grund af ham. *Din idiot, I dater jo ikke* Ikki smilte undskyldende. ”Ah undskyld, mig som havde en forestilling om kvinder, at de helst fortrækker det ene eller andet.” Sagde Ikki undskyldende. Ikki gik hurtigt med Erin og så op på hende. ”Du ser stadig godt ud.” Ikki så lidt mod Erins øre. ”Søde øreringe.” sagde Ikki med et smil.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Ikki & Erin - Page 3 Empty Sv: Ikki & Erin

Indlæg  Pernille Fre Mar 18, 2022 10:26 pm

Erin gik roligt med paraplyen i hånden og dækkede dem begge for den lette regn. Erin havde sådan på fornemmelsen, at Ikkis kommentar i realiteten handlede om hans egen højde, og hvad han troede, at hun tænkte om den. *Han smigrer for at gøre mig i godt humør igen* Erin stoppede brat og vendte sig mod Ikki. Hun så ham lidt alvorligt ned i øjnene ”Ikki… Jeg foretrækker dig… Jeg er ligeglad med hvor høje, lave, tykke eller tynde folk er… jeg bliver tiltrukket af udstrålinger.. og det var derfor, at jeg gik efter dig på klubben… ellers kunne jeg jo bare, have gået efter Tetsuo eller Dark.. men det var dig, jeg ville have” sagde hun roligt, og smilte lidt varmt til ham. ”Og du behøver virkelig ikke, at give mig alle de komplimenter… det er sødt..” sagde Erin roligt og lænte sig ned på Ikkis læber ”..men jeg ved godt, at jeg ser godt ud” sagde hun selvsikkert med et skævt smil og lod deres læber mødes. Hun skilte dem ad og sendte ham et varmt smil inden hun gik videre.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Ikki & Erin - Page 3 Empty Sv: Ikki & Erin

Indlæg  Admin Fre Mar 18, 2022 10:33 pm

Ikki stoppede brat op og så op på Erin. Han stod stille og lyttede til hende og kunne mærke varmen steg ham lidt til kinderne. Det var sjældent han rent faktisk var nogens første valg, når han var omgivet at andre højere mænd. Ikki kyssede Erin igen og lænte sig lidt med, da Erin skilte deres læber af igen og så varmt op på hende. Ikki smilte varmt og skyndte sig op på siden af Erin igen. ”Du sagde; behøver ikke… Så jeg må gerne?” sagde Ikki og smilte drillende op til Erin. ”Du er guddommelig, så vil være svært for mig ikke at give at give dig komplimenter.” sagde Ikki og så tændt op på hende.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Ikki & Erin - Page 3 Empty Sv: Ikki & Erin

Indlæg  Pernille Fre Mar 18, 2022 10:52 pm

Erin studerede roligt Ikkis ansigt, og kunne ikke lade være med at smile stort og varmt, da hun kunne se varmen stige til Ikkis kinder. Erin lagde mærke til, at Ikki lænte sig lidt med hende, da hun skilte dem ad. Det fik hende til at smile selvsikkert og gav hende allermest lyst til at hive ham ind og lade deres læber mødes igen. Erin så lidt overrasket på Ikki, da han påpegede, at hun havde sagt, at han ikke behøvede, hun havde ikke sagt, at han ikke måtte. Hun smilte lidt opgivende til ham. Han måtte vel godt. Erin grinte lidt ”Guddommelig? Den var alligevel ny” sagde hun og så ned på ham. Hendes smil falmede lidt, da hun så hans tændte blik. ”Ikki… huskede du kondomerne?” spurgte hun, mens hun så på ham med et tændt smil. Mens Erin fortsatte sin gang, begyndte hun at gå tættere på af Ikki, så de strøg lidt op og ned af hinandens side, mens de gik, men hun kunne ikke tage hans hånd på grund af paraplyen.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Ikki & Erin - Page 3 Empty Sv: Ikki & Erin

Indlæg  Admin Fre Mar 18, 2022 11:39 pm

Ikki grinte over Erins opgivende smil, tog det som et godt tegn. *Så det glæder om at være kreativ, noteret* Ikki smilte tændt tilbage og så selvsikkert på hende. ”Selvfølgelig.” sagde Ikki roligt. Ikki lage mærke til at Erin begyndte at gå tættere op af ham og løftede stille sin hånd modsat af Erin, og tog ved paraplyen, sikrede sig at Erin var dækket, og tog ved hendes nu frie hånd mod ham og flettede stille sine finger ind i hendes. Ikki holdte paraplyen højt med sin anden hånd og sikrede sig at Erin var dækket.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Ikki & Erin - Page 3 Empty Sv: Ikki & Erin

Indlæg  Pernille Lør Mar 19, 2022 12:09 am

Erin smilte stort ”Godt” sagde hun til, at han havde husket kondomerne. Erin så lidt undrende på Ikki, da han tog paraplyen fra hende. Hun så ned på hende hånd, da han tog den og lyste så op i et stort, varmt smil, mens de holdte i hånden. Erin drejede hen til en høj, moderne bygning, hvor hun låste sig ind ved hovedøren. ”Velkommen hjem, miss Carter.. Blev de våd?” spurgte dørmanden venligt. ”Hej Mazahi.. nej, vi klarede os” sagde Erin smilende, mens hun gav slip på Ikki, tog paraplyen og slog den ned. Mazahi kaldte på elevatoren og smilte venligt til Ikki. Erin gik ind i elevatoren og trykkede på knappen til 8 etage. Erin tog roligt Ikkis hånd igen, da elevatordørene lukkede sig. Erin trak Ikki ud af elevatoren, da døren åbnede sig, og hun gik ned af en gang. Erin gav slip på Ikkis hånd og låste dem ind i hendes lejlighed. ”Velkommen” sagde hun varmt og gik inden for døren. Erins lejlighed var stor. Den havde en lille hævning inden for døren, hvor man kunne sætte sine sko. Erin satte den nedslåede paraply fra sig og trådte af sine sko. Et åbent køkken med et stort spisebord lå på den ene side af indgangen og en stue med to sofaer, et sofabord, reoler med bøger, en lænestol og et stort tv lå på den anden side af indgangen. Der var flere døren, der ledte til værelser rundt om i lejligheden. Ved spisebordet var der en dobbelt glas terrassedør ud til en stor altan, hvor der også var et bord, grill og solsenge. Erins lejlighed var rydelig og pæn. Erin tændte lyset og drejede ind i køkkenet. Hun tændte for sin riskoger og en gryde med kødet og grønsagerne. ”Skal vi åbne vinen?” spurgte hun varmt, mens hun lænte sig lidt op af sit køkkenbord.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Ikki & Erin - Page 3 Empty Sv: Ikki & Erin

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 3 af 29 Forrige  1, 2, 3, 4 ... 16 ... 29  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum