Miststales High School
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Dark & Kazha

2 deltagere

Side 1 af 15 1, 2, 3 ... 8 ... 15  Næste

Go down

Dark & Kazha Empty Dark & Kazha

Indlæg  Pernille Lør Mar 12, 2022 11:23 pm

Kazha studerede Dark lidt, han smilte lettere drillende og sagde ”Dit ego virker ellers ikke til at have brug for at blive masseret” sagde Kazha lettere flabet, men med et roligt smil på læberne. Kazha gik roligt hen og satte sig roligt i den ene sofa. Kazha så mod sit tegnebræt og smilte lidt. ”Det er både lektier og arbejde..” sagde han smilende og så tilbage på Dark. ”Jeg læser på design akademiet sammen med Erin og Chiyo. Vi er bare på hver vores årgang.. Jeg er den ældste” Kazha smilte lidt drillende, da han sagde, at han var ældst – Dark vidste jo stadig ikke, hvor gammel han var. ”Og så har jeg et deltidsjob på et magasin, hvor jeg hjælper med at læse korrektur på artikler, syer tøj, henter kaffe… alt sådan noget en student kan tage sig af” fortalte han roligt. ”Og så laver jeg en del tøj til mig selv, selvom jeg primært designer tøj til kvinder” fortalte han roligt. Hans blik gled lidt op og ned af Dark. ”Måske skulle jeg designe noget til dig” sagde han storsmilende og tog en tår af sin the. ”Hvad laver du, Dark?” spurgte Kazha nysgerrigt og lagde det sædvanelige tryk på Darks navn.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Dark & Kazha Empty Sv: Dark & Kazha

Indlæg  Admin Lør Mar 12, 2022 11:39 pm

Dark smil blev lidt større over Kazha flabet kommentar. ”Altid dejligt at få afvide at man er lækker, fra andre lækker mennesker.” sagde Dark roligt, kunne mærke han var begyndt at slappe mere af igen og i humør til at flirte. Dark lyttede roligt mens Kazha talte og drak stille af sin øl. Dark løftede et øjenbryn, da Kazha kommenterede sin alder, men smilte tilbage. *På et eller andet tidspunkt må en af os overgive os* Selvom alderen i princippet ikke var vigtig, ville det nok altid blive en ting mellem dem. Dark nød kort at Kazhas øjne gled op og ned af ham. Dark gik lidt op i den nyeste mode, men han var langt fra ekspert. ”Kunne være spændende. Få designet tøj af en up-coming designer.” sagde Dark og smilte venligt til Kazha. Det Dark havde set af tegninger, var det godt det Kazha lavede, og han kunne mærke han var spændt på hvis Kazha rent faktisk designede noget til ham. ”Ikke noget så spændende som dig.” Sagde Dark med et grin. ”Jeg læser informations videnskab.” Sagde Dark roligt og tog en tår af sin øl og lod Kazha tyggede lidt på den information. ”Jeg er næsten færdig og så skal jeg studere videre til bibliotekar. Jeg har allerede et deltidsarbejde på et bibliotek. Sætter bøger på plads, hjælper besøgende med at finde den bog de har brug for, sådan nogen små ting.” sagde Dark roligt og så roligt på Kazha.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Dark & Kazha Empty Sv: Dark & Kazha

Indlæg  Pernille Søn Mar 13, 2022 12:07 am


Kazha så på Dark med et interesseret blik. ”Så nu er jeg lækker?” spurgte Kazha roligt smilende. Det var da rart, at få af vide, hvis det var det, Dark sagde. Kazha smilte roligt ”Jeg ved faktisk ikke, om jeg som sådan er interesseret i at arbejde som designer… men det er godt at vide noget om design, hvis man vil arbejde i modebranchen” sagde han roligt. ”Så hvis jeg designer noget til dig, bliver det sikkert one of a kind” sagde han smilende. Kazha lagde hovedet lidt undrende på skrå, da Dark sagde, hvad han lavede. Det blanke udtryk fortalte tydligt, at han ikke anede hvad informationsvidenskab var. ”Ah…” sagde Kazha lidt overrasket. Han vidste ikke hvorfor, han havde ikke tænkt over, hvad Dark lavede før han spurgte, men han havde alligevel ikke forestillet sig, at han ville være bibliotekar. ”En sexet bibliotekar… så har jeg set det med… måske jeg skulle begynde at komme på biblioteket noget oftere” sagde Kazha venligt. ”Hvorfor vil du være bibliotekar?” spurgte Kazha interesseret. ”Og hvilket biblioteket arbejder du på?” spurgte han venligt.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Dark & Kazha Empty Sv: Dark & Kazha

Indlæg  Admin Søn Mar 13, 2022 12:27 am

Dark smilte roligt. ”Er det ikke det jeg siger? Eller skal jeg være mere direkte.” Sagde Dark med et smørret smil og blinkede til Kazha. Dark smilte til Kazhas kommentar om at det ville blive one of a kind, hvis han designede noget til Dark. Dark frydet sig lidt over det blanke udtryk i Kazhas ansigt over hvad han læste. Dark grinte lidt over at Kazha kaldte ham en sexet bibliotekar. ”Tror mig, der kan blive hedt mellem bøgerne.” Sagde Dark og smilte flirtende. ”Du kan altid besøge mig, så skal jeg nok vise dig alle de gode steder.” Dark var ikke sikker på om Kazha i virkeligheden var interesseret i at flirte, han opførte sig mere høflig og venlig, men det stoppede ikke Dark, ikke endnu. Dark trak på skulderne og så ned på flasken i sin hånd. ”Jeg har altid kunne li at hjælpe folk og altid været glad for at læse, og så har jeg vel en frygt for ikke at have viden nok.” Sagde Dark og smilte lidt til Kazha. ”Samtidig er der noget magisk ved at gå ind på et stort bibliotek og bare forsvinde i rækken af bøger, forsvinde ind i en anden verden.” Sagde Dark og smilte varmt ved tanken. ”Jeg arbejder på Kenzi biblioteket. Jeg kom der meget som barn, så jeg kendte allerede de fleste af bibliotekarerne som arbejder der, så det var ikke så svært at overtale dem til at ansætte mig, da jeg næsten altid var der alligevel.” sagde Dark roligt. ”Hvis du ikke vil være designer, men arbejde indenfor modebranchen, hvad tænker du så på?” spurgte Dark nysgerrigt og så interesseret på Kazha.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Dark & Kazha Empty Sv: Dark & Kazha

Indlæg  Pernille Søn Mar 13, 2022 12:47 am

Kazha så lidt overrasket på Dark, men smilte så flirtende tilbage. ”Jep… jeg er dum som vådt bølgepap.. så du bliver desværre nødt til at være meeeeget mere direkte” sagde Kazha lidt drillende. Kazha drak lidt af sin the, og lyttede interesseret. Han kunne godt forestille sig, at et bibliotek kunne være et godt sted at mødes for at have sex. Kazha satte sin kop fra sit på sofabordet ”Ja.. du må give mig en rundvisning” sagde han selvsikkert og smilte til Dark. Kazha lænte sig interesseret lettere ind mod Dark, mens han fortalte, hvorfor han ville være bibliotekar, mens han smilte nærmest kærligt. *Han elsker det virkelig… men hvad mon det med at frygte ikke at have viden nok betyder?* ”Det lyder fantastisk… jeg får helt lyst til at tage på biblioteket” sagde Kazha og smilte lidt grinende. ”Kenzi? Det kender jeg ikke… men det kan jeg vel komme til” sagde Kazha venligt, og indikerede at han ville komme der. Kazha smilte ”Jeg vil gerne arbejde med redaktionel mode.. Altså på et mode magasin…. Det handler vel egentlig også om, at jeg gerne vil hjælpe folk.. Mode kan for nogen være en lidt svær størrelse….. og kan gøre, at de ikke føler, at de passer ind, hvis ikke de er åleslanke eller går i det helt rigtige tøj… Men jeg mener, at mode skal være flydende… livet bliver jo røv kedeligt, hvis vi alle sammen ser ens ud… Så jeg vil gerne vise, at mode kan være noget vidt forskeligt, alt efter hvem man er som person… og så kan det gøre en verden til forskel for en person, når de får noget tøj på, der passer til dem” sagde Kazha lidt eftertænksomt. Han grinte lidt af sig selv ”Men der er lang vej derhen.. men hvis man faktisk var en af dem, der var med at sætte retningen inden for redaktionel mode, kunne man måske være med til at få branchen i den retning” sagde han smilende.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Dark & Kazha Empty Sv: Dark & Kazha

Indlæg  Admin Søn Mar 13, 2022 1:06 am

Dark smilte lidt tilfreds og lænte sig kort mod Kazha. ”Du er lækker.” Sagde Dark direkte og lage tryk på du, så der ikke kunne herske nogen tvivl og smilte flirtende. ”Du er altid velkommen.” Sagde Dark roligt og smilte til Kazha. *Sex på min arbejdsplads…* Dark smilte lidt over tanken og nød den, selvom han aldrig have tænkt det på før, men det var vel det han lage op til ved Kazha. ”Nogen biblioteker er mere magiske end andre. Besøgte engang et i Osaka, lad os bare sige jeg var svær at få ud igen.” Sagde Dark med et grin. Dark smilte venligt til Kazha. ”Vil glæde mig til dit besøg.” sagde Dark roligt. Dark lænte sig interesseret tættere på Kazha mens han talte. Dark lyttede roligt og smilte varmt. ”Lyder til at du vil komme til at hjælpe flere mennesker end mig.” sagde Dark og smilte venligt til Kazha. ”Hvis du har brug for at øve dig i at klæde nogen på, så stiller jeg mig gerne til rådighed. Også hvis du gerne vil klæde nogen af.” Sagde Dark og smilte flirtende til Kazha. ”Er det generelt ikke svært at komme ind i den verden? Synes at have hørt om at der bliver kæmpet med næb og klør for at komme til tops, endda bare at få en fod indenfor.”
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Dark & Kazha Empty Sv: Dark & Kazha

Indlæg  Pernille Søn Mar 13, 2022 1:16 am

Kazha så smilende Dark i øjnene, da han sagde det direkte. *Han synes, at jeg er lækker* ”Det vil jeg huske” sagde Kazha roligt til, at han altid var velkommen på ``Darks´´ bibliotek. Kazha smilte over måden Dark talte om bibliotek i Osaka. Kazha havde aldrig som sådan set biblioteker som spændende før nu. ”Det må jeg se en dag…” sagde Kazha roligt. Kazha lænte sig lidt tættere på Dark ”Pas nu på.. ellers står jeg derned i morgen tideligt, når de åbner og spørger efter dig” sagde han lettere drillende. Kazha grinte lidt ”Jeg vidste ikke, at det var en konkurrence om, hvem der kunne hjælpe flest” sagde han lidt drillende. Kazha tiltede hovedet lidt på skrå. *Han er virkelig en flirt* ”Det skal jeg nok huske” sagde Kazha roligt med et flirtende smil. ”Jo… konkurrencen er benhård i redaktionel mode… Men.. min mama er allerede i branchen, så… lidt fordel er der da i at have en redaktør, som mor” fortalte Kazha venligt. Han havde sagt ordet ``mama´´ med en lidt udenlandsk accent.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Dark & Kazha Empty Sv: Dark & Kazha

Indlæg  Admin Søn Mar 13, 2022 1:27 am

Flirt var en måde at holde en vis afstand til folk, selvom Dark var ved at åbne sig lidt op for Kazha. Samtidig hjalp flirt med at lede tanker væk fra andet Dark ikke gad at tænke på, såsom følelser. Dark lage nysgerrigt hovedet på skrå da Kazha sagde ``mama´´ og rykkede lidt tættere på Kazha og stilte sin øl på bordet. ”Mama?” sagde Dark spørgende og så nysgerigt på Kazha.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Dark & Kazha Empty Sv: Dark & Kazha

Indlæg  Pernille Søn Mar 13, 2022 9:33 am

For Kazha var det at være flirtende og venlig helt naturligt, men han synes, at Dark smurte tykt på, men det var nu ikke noget, der gjorde ham noget - han nød det faktisk lidt. Kazha løftede undrende sit ene øjenbryn, da Dark rykkede tættere på og så, så interesseret ud. Kazha smilte "Qui.. Mama" sagde Kazha med fransk accent. "Jeg er født og opvokset i Frankring de første... 8 år af mit liv, mener jeg det var. Derefter flyttede vi til Japan, og jeg blev hængende. Mama flyttede tilbage til Paris for et par år siden" sagde Kazha smilende. "Så... Det er ikke meget jeg ser Mama, hvilket er fint nok" fortalte Kazha roligt.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Dark & Kazha Empty Sv: Dark & Kazha

Indlæg  Admin Søn Mar 13, 2022 9:53 am

Dark bemærkede Kazhas reaktion på at han rykkede tættere på, han havde heller ikke prøvet at skjule det, men han vidste ikke hvad han skulle tænke om Kazhas reaktion. Dark smilte lidt over Kazhas accent. ”Spændende. Jeg har ikke selv forladt Japan endnu.” Sagde Dark og trak på skulderne. Dark smilte lidt varmt da Kazha sagde han ikke så meget til sin mor. ”Hey, det er okay at savne nogen, selvom man ikke kan lave om på det.” sagde Dark venligt, han havde bidt mærke i ``fint nok´´. Dark løftede hånden og kopierede Kazhas bevægelse og strøg lidt hår væk fra Kazhas ansigt. ”Savner du Frankrig?” spurgte Dark roligt.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Dark & Kazha Empty Sv: Dark & Kazha

Indlæg  Pernille Søn Mar 13, 2022 10:29 am

Kazha smilte til Dark "Hvis du tager mig til biblioteket i Osaka, skal jeg nok tage dig til Paris" sagde han lidt grinende. Kazhas smil falmede og så han lidt undrende på Dark. "Jeg savner hende ikke..." sagde Kazha så lidt toneløst og så lidt tomt frem for sig. "...Mama er... Ikke fan af min livsstil" fortalte han så roligt og sendte Dark et lidt trist smil. "I High School fangede hun mig med en dreng på mit værelse... Mens jeg... var i en.. afslørende situation.. Så hun tog mig til psykolog... Overbevist om, at jeg bare lige skulle.. omvendes" fortalte Kazha roligt, men med en lidt trist mine. Kazha smilte "men det er okay.. det er nu ikke fordi, at hun vandt nogen medaljer som årets mor før det. Hun har altid været mere fokuseret på sin karriere, end det barn hun egentlig ikke ville have" sagde han roligt. Kazha så lidt undrende på Dark, da han strøg noget hår væk fra hans ansigt, men smilte så varmt til ham. Han satte pris på ømheden. "Hmmmm... Nej, ikke rigtig.. hvert land har sin egen charme, og det er som om, at jeg kan finde mere ro her i Japan.. men jag har da besøgt Frankring flere gange siden vi flyttede.. og selvfølgelig er Paris et af verdens mode hovedstæder, så i den forstand er Frankering mere spændene end Japan" fortalte Kazha lettere smilende, mens han så Dark i øjnene.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Dark & Kazha Empty Sv: Dark & Kazha

Indlæg  Admin Søn Mar 13, 2022 11:39 am

Dark smilte til Kazha og nikkede ”Aftale.” sagde Dark roligt tilbage. Dark så underne tilbage på Kazha, men mærkede et stik i sit hjerte da Kazha begyndte at tale. ”Ah” sagde Dark og så undskyldende på Kazha. Det havde ikke været hans mening at rive op i noget ubehageligt. Dark fik et lidt ubehageligt udtryk, da Kazha sagde at hans mor egentlig ikke ville have ham. Dark lyttede roligt til Kazha og lod sin hånd stryge ned og lage den på Kazhas kind. Selvom Kazha havde vidst ømhedstegn før, mens de havde flirtet, var det her pludselig mere ømt, og Dark kunne mærke at han kunne li det. Dark så ind i Kazhas øjne og lænte sig lidt frem og så mod Kazhas læber. Dark var ikke van til at være den som indledte et kys. ”Håber jeg gør Japan lidt spændende.” sagde Dark med et drillende smil og så op på Kazha igen med flirtende øjne. Nej det kendte ikke hinanden og Dark fik sig selv til at lyde som om at han måtte være den mest spændende person i verden, bare det at være sammen med ham. Men lige nu var han ligeglad, selv hvis han fik et hånligt grin ud af Kazha. Dark så så mod kort Kazhas læber igen og fik øjenkontakt. ”Er det okay?” spurgte Dark. Han havde oplevet, mænd og kvinder, som ikke var meget for kys og han ønskede ikke at gøre noget mod Kazhas vilje. Hvis Kazha gav udtryk for at det var okay, ville Dark læne sig ind og møde Kazhas læber og kyssede ham blidt.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Dark & Kazha Empty Sv: Dark & Kazha

Indlæg  Pernille Søn Mar 13, 2022 12:16 pm

Kazha smilte stort og flirtende, da Dark sagde, at det var en aftale. Han vidste godt, at det var for Sj v, at de sagde de her ting, men tanken om at vise Dark rundt i Paris var alligevel spændende, og han lod sig selv fantasere lidt. Kazha smilte og viftede lidt afværende med hånden over Darks undskyldende udtryk, der var intet Dark skulle sig trist på grund af. Og Kazha ønskede da slet ikke medlidenhed. Kazha smilte roligt over Darks hånd på sin kind - det var rart.. ømt. Kazha så at Dark længe sig lidt ind og så mod hans læber, hvilket fik Kazhas blik til at falde på Darks læber. Kazha smilte stort og grinte lidt "det gør du i hvert fald.. selvom jeg har på fornemmelsen, at jeg kun har set en brøkdel af dig endnu" sagde Kazha lidt flirtende tilbage. Der var stadig en del ting, som Kazha ikke vidste om Dark endnu, som han gerne ville lære, opleve og se. Kazha så igen, at Darks blik faldte på hans læber. Kazha smilte roligt og nikkede, men blev siddende, lod Dark komme til ham. Han kyssede blidt Dark igen, lagde sin hånd på hans baghoved og kyssede Dark en smule dybere. Kazha oplevede det ikke, som et lidenskabeligt kys, men det var rart og blødt.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Dark & Kazha Empty Sv: Dark & Kazha

Indlæg  Admin Søn Mar 13, 2022 12:27 pm

Dark nød Kazhas latter, glædet sig faktisk til at lære mere til ham. ”Jeg skal nok vise dig meget mere af mig.” sagde Dark flirtende og sendte et par tændte øjne til Kazha. Det kunne forstås på mange måder, og det var meningen. Dark smilte da Kazha nikkede. *Kazha vil ikke tage det som noget seriøst. Du sårer ham ikke* Dark indledte aldrig, fordi han frygtede det ville give pigerne falske forhåbninger om at han ville mere, ville noget seriøst. Men Dark ville oprigtig gerne selv kysse Kazha, var nysgerrig og følte sig tryg. Dark nød at Kazha gjorde deres kys dybere og gengældte det. Hvis de havde kysset tidligere, ville det måske have været mere vildt, men Dark nød at det var rart og blødt, men samtidig følte han ubehag. Dark åbnede stille sin mund og lod sin tunge glide over Kazhas læber, bad om tilladelse til at undersøge hans mund og gøre deres kys dybere.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Dark & Kazha Empty Sv: Dark & Kazha

Indlæg  Pernille Søn Mar 13, 2022 1:04 pm

Kazha studerede roligt Darks tændte blik. *Ah... Der er det igen.. Han må elske at flirte* Kazha flirtede også, men flirteri virkede til at være Darks go-to reaktion. Kazha havde lukket sine øjne, da de først var begyndt at kysse, men han åbnede den og så lidt på Dark, da han mærkede Darks tunge mod sine læber. *...Okay* Kazha åbnede munden og lod sin tunge glide over Darks. Han rykkede tættere ind på Dark i sofaen og strøg sin frie hånd over Darks lår. *Ikke for frembrusende nu... Han har måske ikke så meget erfaring med det her*

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Dark & Kazha Empty Sv: Dark & Kazha

Indlæg  Admin Søn Mar 13, 2022 1:20 pm

Dark havde lukket øjne da han kyssede Kazha. Dark var tilfreds over at mærke Kazhas tung mod sin og legede stille, holdte sin tunge blød og udforskende. Dark mærkede Kazhas hånd på sit lår og lage sin egen over på den og kørte sin hånd op af Kazhas arm og hele vejen op og lage den mod Kazhas nakke og holdte stille ved ham, mens han blev ved med at udforske Kazhas mund og tunge. Dark flyttede lidt på sig og svang det ene ben over Kazha, så Dark kom til at side overskrævs på Kazha, mens han holdte stille ved Kazhas nakke. Dark slap Kazhas læber, hans åndedræt en smule hurtigere. ”Jeg er altså ikke jomfru, bare så du ved det.” sagde Dark roligt og så ned på Kazha. Kazha kunne tage det som han ville, men det ville ikke være første gang at Dark havde sex med en mand. Dark var endnu ikke sikker på om det de havde gang i, ville lede hele vejen til sex, men lige meget hvad gjorde det ham ikke noget.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Dark & Kazha Empty Sv: Dark & Kazha

Indlæg  Pernille Søn Mar 13, 2022 1:41 pm

Kazha gjorde som Dark - holdte sin tunge blød og udforskende. Kazha opfattede kort det, at Dark lagde sin hånd ovenpå Kazhas, at Kazha skulle stoppe sin hånd. Kazha lod roligt Dark sætte sig over ham, og strøg instinktivt sine hænder op på Darks hofte. Kazha så op på Dark, da han skilte deres læber. Kazha smilte roligt "er det din måde, at sige til mig, at jeg kan gøre hvad jeg vil?" spurgte Kazha lidt udfordrende.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Dark & Kazha Empty Sv: Dark & Kazha

Indlæg  Admin Søn Mar 13, 2022 1:52 pm

Dark smilte roligt tilbage til Kazha og lage roligt sine arme om Kazhas hals. ”Nå ja, jeg er skal være mere direkte.” Sagde Dark drillende og kyssede Kazha igen. ”Du skal ikke holde dig tilbage, nysgerrig på at se hvad du kan finde på.” Sagde Dark flirtende og så underfordrende ned på Kazha og mærkede en forventningsfølelse sprede sig i hans krop.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Dark & Kazha Empty Sv: Dark & Kazha

Indlæg  Pernille Søn Mar 13, 2022 4:13 pm

Kazha smilte op til Dark. ”Det skal du nemlig” sagde han lidt grinende. Kazha kyssede roligt Dark igen. Kazha studerede roligt Darks udfordrende blik, før han kom med et lille, grinende suk. Kazha kørte sine hænder fra Darks hofter ned på hans bagdel, og løftede ham lidt af sit skød, så han satte Dark siden af sig på sofaen, så hans ben stadig var lidt om Kazhas krop. Dark var tung, men Kazha skulle ikke flytte ham langt. Kazha kravlede op, og støttede på sine hænder og knæer så han stod på fire med Darks krop imellem sine arme og hans ben mellem Darks ben. Kazha smilte selvsikkert ned til Dark. ”Pas nu på hvad du siger, Dark” sagde Kazha udfordrende. Mange troede, at Kazha var afslappet og tilbageholdende i soveværelset, fordi hans personlighed var afslappet. De fik sig altid noget af en overraskelse. Kazha lod sig krop sænke, så den blev presset ned mod Darks, og lod lidenskabeligt sine læber mødes med Darks. Kazha skilte deres læber ad, og kyssede Dark på halsen, mens han lod sine hænder glide ned af Darks bryst, så godt som han nu kunne, nu hvor han selv lå oven på Dark. Kazha sukkede tilfreds ”Du ved slet ikke, hvor farligt det er, at du siger sådan nogle ting” hviskede Kazha og nappede let Dark ved halsen.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Dark & Kazha Empty Sv: Dark & Kazha

Indlæg  Admin Søn Mar 13, 2022 5:22 pm

Dark lage hovedet lidt på strå da Kazha sukkede og så underne på ham da han løftede Dark op og flyttede på ham. Var han gået for vidt? Det var mærkeligt at blive flyttet rundt på, ikke noget Dark var van til, men han gjorde ikke modstand. Darks underne blik blev nysgerrigt da Kazha kravlede hen over Dark og Dark lod sig falde ned på ryggen og så op på Kazha. Der var åbenbart en helt del mere i Kazha end Dark først havde troet. Dark smilte udfordrerne tilbage til Kazha og løftede sine arme op og lage dem rundt om Kazhas hals. ”Du behøver ikke sætte en front op for mig, jeg er allerede interesseret.” Sagde Dark drillende, prøvede at provokere Kazha lidt, nysgerrig på at se mere af denne nye side. Dark havde været bund før, men havde ikke præferencer om at være top eller bund, det kom meget an på den mand han var sammen med. Ikke at Dark havde været sammen med mange endnu, det var ikke altid lige nemt at finde nogen, når man ikke selv var ude offentligt. Men Kazha behøvede ikke at vide, præcis hvor lidt erfaring Dark havde med mænd. Dark kyssede Kazha tilbage og gengældte hurtigt det lidenskabelige kys og kørte en hånd op i Kazhas hår og nød vægten var Kazha. Dark lænte sit hoved lidt tilbage, så Kazha nemmere kunne komme til hans hals og sukkede lidt tilfreds over kysset og hænderne som gled ned af hans bryst. Der gik et gys igennem Dark, både over hvad Kazha sagde, men også nappet mod sin hals. ”Hvad? At du ikke behøver holde dig tilbage?” sagde Dark drillende, men man kunne høre at hans åndedræt allerede var blevet lidt hurtigere. ”Er der virkelig mere i dig, end den venlige ømme Kazha? Tror jeg først på når jeg mærker det.” Sagde Dark provokerne og smilte tilfreds og kørte stille sin hånd hen over Kazhas nakke og op i hans hår. Darks hjerte slog hårdere, spændt på at se, hvad form for elsker Kazha ville vise sig at være, men han var allerede pirret. Allerede var starten havde Dark kunne mærke at der var noget spændende ved Kazha, noget han gerne ville lære bedre at kende, på det venskabelige plan. Men samtidig var der noget over Kazha som havde gjort Dark interesseret i at være fysisk med ham, og det virkede til at Kazha var ved at vise ham hvad det var.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Dark & Kazha Empty Sv: Dark & Kazha

Indlæg  Pernille Søn Mar 13, 2022 6:34 pm

Kazha så ned på Dark med et utroligt undrende ansigtsudtryk. *Front?* ”Jeg er som, jeg er.. kan du ikke lide det, er døren lige der” sagde Kazha roligt og lavede et lille hovedryk mod døren. Kazha lavede ikke om på sig selv for nogen, eller lod som om, at han var noget, han ikke var. Kazha lå og så kort Dark lidt alvorligt ned i øjnene, før han smilte stort, lidt som om hans alvorlige mine havde været for sjov og kyssede Dark lidenskabeligt igen. Kazha så op på Dark og smilte skævt. *Ved han virkelig, hvad en mand kan finde på, når han siger, at han ikke skal holde sig tilbage?* Kazha kyssede Dark videre ned af halsen og det allerøverste af Darks bryst, som han kunne komme til, mens han havde tøj på. Kazha strøg sin ene hånd videre ned af Darks mave og ned på hans bule. *Han prøver at provokere mig* Kazha greb let om Darks lem uden på bukserne. ”Tror du, at dine ord tænder mig?” spurgte Kazha drillende, og lod sin tunge glide op af Darks hals igen, op til hans øre, som han bed let. ”Som om..” hviskede han tirrende og gned sin hånd op og ned mellem Darks ben. Kazha var som udgangspunkt venlig, øm og afslappet, men i sengen var han ikke tilbageholdende, og kunne sagtens være bestemmende og lidt hård. Men han ville aldrig gøre Dark ondt.. med mindre han bad om det. Kazha løftede sig pludselig fra Dark, og satte sig tilbage på sin plads i sofaen, men han sad med fronten mod Dark med spredte ben. Han strøg en hånd igennem sit hår. ”Er der mon mere til dig end en flabet flirt? Eller har du det hele i munden?” spurgte Kazha og smilte drillende. Hans åndedrag var lettere hævet. Ligesom Dark ønskede at se, hvordan Kazha var, ønskede Kazha også at se, hvordan Dark var.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Dark & Kazha Empty Sv: Dark & Kazha

Indlæg  Admin Søn Mar 13, 2022 6:51 pm

Dark lå roligt under Kazha, selvom han pludselig lød hård. Dark havde ikke ment det alvorligt og lå bare rolig som svar på om at han kunne lide Kazha som han var. Dark slappede af i kroppen da Kazha smilende igen, ubevidst om at han havde været anspændt, og gengældte Kazhas kys. Dark lukkede stille øjne, nød Kazhas kys mod sin hals og bryst. Dark sukkede tilfreds da han mærkede Kazhas hånd lod sin hånd glide over hans bule og et lavt gisp slap ud da Kazha greb fat. Det gøs lidt i Dark da Kazha talte igen og at Kazha lod sin tunge glide op af Darks hals og sukkede tilfreds da Kazha bed hans øre. Dark kunne godt li det her, kunne godt li den interne kamp som virkede til at opstå mellem dem, som om de prøvede at se hvem der først ville overgive sig, som da de prøvede at finde ud af hvor gamle hinanden var. Dark bed sig lidt i underlæben, da Kazha gled sin hånd op og ned mellem Darks ben, han nød friktionen og presset der opstod. Dark åbnede øjne, da han mærkede vægten fra Kazha forsvinde og løftede sig op på albuerne og så efter ham. Darks kinder havde fået lidt farve og hans åndedræt hurtigere. *Hvad helved* Dark så lidt irriteret efter Kazha, men så så interesseret på ham. Dark kunne godt li den leg her. Dark smilte og skubbede sig op og sidde og kravlede hen mod Kazha. Dark kørte sin hånd op af Kazhas ben og ned af låret igen og rørte stille ved Kazhas bule. ”Du sagde godt nok at mine ord ikke tændte dig.” sagde Dark og klemte lidt om Kazhas lem igennem bukserne. ”Men det virker alligevel til at de gjorde noget for dig.” sagde Dark flirtende. ”Eller er det mit kønne ansigt som tænder dig.” sagde Dark drillende. Dark lænte sig ned og tog ved kanten af Kazhas trøje og løftede den lidt op, så Dark kunne komme til hans maveskin og kyssede det. Dark trak lidt højere op i Kazhas trøje og kyssede sig op af hans mave, og lod sin tunge glide over Kazhas nippel, før han vendte sin opmærksomhed mod Kazhas ansigt igen og kyssede ham lidenskabeligt. Dark beholdte sine hænder mod Kazhas hud og lod stille sine hænder udforske Kazhas overkrop, før den ene hånd kørte ned mellem Kazhas ben igen og gned sin hånd lidt over Kazhas bule.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Dark & Kazha Empty Sv: Dark & Kazha

Indlæg  Pernille Søn Mar 13, 2022 9:08 pm

Eftersom Kazha lå oven på Dark, kunne han mærke, at Dark slappede af under ham. Kazha kunne mærke et mærkelig stik i sit indre – han havde gjort noget, der var ubehageligt for Dark. *Ups* ”Slap af, Beau.. jeg mente det ikke” sagde Kazha blidt og kørte en hånd igennem Darks hår inden han lod deres læber mødes igen. Nok var Kazha mere bestemmende i sengen, men han brød sig ikke om tanken, om at han havde gjort noget, der havde gjort Dark anspændt. Beau var et fransk kælenavn for en smuk/lækker mand. Kazha havde ikke tænkt over det, da han sagde det, men nu hvor han brugte det om Dark, synes han det passede, og han kunne lide det. Kazha smilte lidt sejrsagtigt mod Darks hals, da Dark reagerede positivt på de ting Kazha gjorde. *Det et hermed noteret, Beau* Kazha smilte større, da han så hvordan Dark så ud og så efter ham, da han havde fjernet sig fra ham. *Kunne du være nemmere at læse?* Kazha smilte roligt til Dark, da han kom kravlende hen til ham. Kazha fulgte brændende Darks hånd med blikket. Han kom med et lille suk, da Dark rørte hans lem uden på bukserne. Kazha var allerede hård. ”Det er bare dit kønne ansigt, Beau” sagde Kazha drillende og selvsikkert, han tog ved Darks kæbe og fik ham til at se op på Kazha. ”Hvordan kunne jeg andet end at blive tændt, når du ser sådan ud?” spurgte Kazha lettere ramt med et tændt blik. Dark vidste selvfølgelig ikke, at han havde let farve i kinderne og en hævet vejrtrækning. Kazha gav slip på Darks hage og lænte sig lidt tilbage mod sofaens armlæn, så Dark kunne komme til, da han løftede Kazhas trøje. Kazha var i god form – han dyrkede en del cardio motion, primært sammen med Erin. Han var slank af bygning, havde en lav fedtprocent, men var ikke muskuløs. Kazha sad roligt og lod Dark udforske hans krop, smilte opstemt over det Dark gjorde mod ham. Kazha kyssede gladelig Dark lidenskabeligt igen, han tog let i Darks krop og fik ham hen til sig, fik ham sat i sit skød – eller rettere på det øverste af sine lår, så de sad næsten, som de havde gjort i starten, men denne gang, var det Kazha, der havde taget initiativet til det. ”Mhmmm” Kazha kom med en dyb, tilfreds lyd mod Darks læber, da han strøg sin hånd over Darks bule igen. Kazha skilte sine læber fra Darks igen og kyssede ham lige ved kæben. ”Hvad skal jeg dog finde på at gøre ved dig, Beau?” spurgte Kazha retorisk ved Darks øre, mens han begyndte at spænde Darks bukser op med sin ene hånd, og havde sin anden hånd plantet på Darks ene balde.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Dark & Kazha Empty Sv: Dark & Kazha

Indlæg  Admin Søn Mar 13, 2022 9:29 pm

Dark undrede sig lidt over ordet Beau, men sagde ikke noget til hvad Kazha sagde til ham, da han ikke selv have været bevidst om at han havde været anspændt. Dark nød kysset og var alligevel glad for at høre at Kazha ikke rigtig havde ment at Dark kunne gå. Dark smilte tilfreds over at mærke at Kazha var hård. Dark nød Kazhas hånd mod sin kæbe og gjorde ikke modstand da Kazha fik ham til at se op på sig. Dark havde ikke prøvet at blive domineret før og var heller ikke helt sikker på hvad Kazha og han havde gang i lige nu, han vidste bare han kunne li det. Men Dark så dog selvsikkert på Kazha, han ville ikke lade Kazha tænke at Dark var som dej i hans hænder. Dark var ikke normalt den modtagende part, ikke på den her måde, så han kendte ikke til hvordan han selv så ud. *Beau? Jeg må havde undersøgt hvad det betyder* Dark kunne høre det var fransk, fordi Kazha fik samme accent som når han sagde Mama, men han kendte ikke ordet. Dark flyttede sig roligt, da Kazha tog i ham, og svang sine ben over Kazhas og satte sig over ham. *Vent, hvorfor skulle han så flytte på mig i første omgang?* Dark så efter Kazha da han trak sig tilbage og sukkede tilfreds da Kazha kyssede Darks kæbe. Der løb et frydefuld gys ned langs Darks rygrad da Kazha hviskede i hans øre. Hvad kunne Kazha finde på? Dark kunne mærke at hans hjerte slog lidt hurtigere, da Kazha begyndte at spænde hans bukser op og hans åndedræt blev lidt tungere. Dark kyssede Kazhas hals. ”Du kan måske ikke vente med at røre ved mig?” sagde Dark tirrende ved Kazhas øre og smilte selvtilfreds for sig selv.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Dark & Kazha Empty Sv: Dark & Kazha

Indlæg  Pernille Søn Mar 13, 2022 10:02 pm

Kazha havde flytter på Dark første omgang, fordi han nød følelsen af en mand under sig, men det var ikke noget, han som sådan havde tænkt meget over. Måske fordi han også ville vise Dark, at trods havde mange troede om ham, kunne han også være dominerende. Kazha smilte tændt, da Dark hviskede til ham, og han stoppede sine hænder. Kazha trak sit ansigt lidt tilbage og så på Dark. "Nej.." sagde Kazha så fast, ligesom han havde sagt nej til at fortælle Dark sin alder på klubben. Kazha strøg sine fingrespidser ned under kanten af Darks underbukser. Han nød følelsen af Darks varme hud. Men han stoppede sin hånd, selvom den knap på kommet under kanten på Darks underbukser. "Du vil måske ikke have, at jeg rører ved dig?" spurgte han tirrede Dark og kyssede ham ved halsen.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Dark & Kazha Empty Sv: Dark & Kazha

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 15 1, 2, 3 ... 8 ... 15  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum