Miststales High School
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Dark & Kazha

2 deltagere

Side 8 af 15 Forrige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 11 ... 15  Næste

Go down

Dark & Kazha - Page 8 Empty Sv: Dark & Kazha

Indlæg  Admin Tirs Maj 10, 2022 7:30 am

Dark nikkede til at Daisuke kunne reagere som han ville. Men Dark var ikke klar til at fortælle det til Daisuke, ikke efter hvad han havde gjort ved ham. Daisuke ville nok ikke vide hvad han skulle gøre af Kazha, men ellers nok acceptere det, da Kazha aldrig havde gjort ham noget. Men Dark havde og Daisuke ville blive usikker på hvad Darks oprigtige hensigter ville være. Dark skubbede tanken fra sig, han var alligevel ikke klar til at komme frem, så han gad ikke bruge energi på at tænke på det. Dark smilte flirtende til Kazha, nød den invitation han fik om at måtte undersøge Kazhas krop når han ville. “Må du meget gerne.” Sagde Dark til at blive inviteret til næste gang Kazha skulle være i drag. Dark kiggede på Kazha og smilte tomt over Lazha ord. De ramte hvad Dark selv tænkte. Dark vendte sig mod Kazha og lage en hånd på hans kind og trak ham ind til et kys. “Du sagde når som helst.” Sagde Dark drillende og hentyder til at Dark måtte undersøge Kazhas krop når han ville. “Selv i bøger bliver der arbejdet hårdt, vi ser det bare ikke, for det er forfatteren der laver det hårde arbejde. Vi er vores egne forfattere. Men hvem ved, måske er du allerede på stien for en lykkelig slutning.” Sagde Dark og trak stille på skulderne og trak Kazha ind til endnu et kys. “Men får nu, så lad os nyde det her kapital.” Sagde Dark flirtende og kørte sin hånd ned sf Kazhas kind og lage den mod hans brystkasse. “Gør jeg i hvert fald lige nu.”
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Dark & Kazha - Page 8 Empty Sv: Dark & Kazha

Indlæg  Pernille Tirs Maj 10, 2022 7:01 pm

Kazha lod sig trække ind til Dark og gav ham et fyldigt kys. Kazha smilte og nikkede roligt til, at han havde sagt når som helst. Kazha grinte lidt "hvor poetisk, Beau" sagde han flirtende og mødte Darks læber igen. "Ja.. lad os nyde det" sagde Kazha stille. Han smilte varmt til Dark, lagde sine arme om hans liv og kyssede ham dybt. Kazha tog det stille og roligt, fordi han ikke var sikker på, hvad Dark ville lige nu.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Dark & Kazha - Page 8 Empty Sv: Dark & Kazha

Indlæg  Admin Tirs Maj 10, 2022 8:14 pm

Dark sagde ikke noget til at Kazha mente han var poetisk. Dark var god til at sige det han tænkte andre gerne ville høre, og en positiv tilgang plejede at være det folk ville have. Dark gengældte Kazhas kys og trak sit ansigt lidt tilbage. “Mindes ikke at du var så tilbageholdende sidst.” Sagde Dark drillende. “Kan selvfølgelig være min charme ikke virker på dig mere.” Sagde Dark, overvejede at skubbe sig fri af Kazhas greb, men nød faktisk at blive holdt om. Dark tog let ved Kazhas trøje og legede let med stoffet. “Hør, jeg ved ikke hvor jeg vil hen med det her… Bare have sjov, og det er altså kun sjovt hvis vi leger lige. Såå hvis jeg kan mærke du holder tilbage, ender jeg med at holde tilbage.” Sagde Dark stille og mødte Kazhas blik. “Kender dig ikke særlig godt endnu, men tror du ligner mig på et punkt. Jeg ved ikke med dig, men jeg tilpasser mig. Jeg er ikke van til at være den som gør hvad der passer mig, mere mærker efter hvad den anden vil.” Sagde Dark og lænte sig ind og kyssede Kazha dybt igen. “Men jeg er en stor dreng, jeg skal nok sige fra hvis du blive for kinky.” Sagde Dark drillende og bed Kazha underlæbe let og smilte drillende til ham.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Dark & Kazha - Page 8 Empty Sv: Dark & Kazha

Indlæg  Pernille Tirs Maj 10, 2022 8:26 pm

Kazha så en smule overrasket på Dark, da han skilte dem ad, men fik hurtigt et undskyldende smil på læberne. "Din charme virker stadig" sagde Kazha kærligt og så ned på sin trøje, da Dark begyndte at lege med stoffet. Kazha kyssede dybt Dark igen, da han var færdig med at tale. "Modtaget, Beau" sagde Kazha dybere ved Darks øre og nappede hans hals. Kazha strøg sine hænder ned på Darks balder og gav dem et klem, mens han kyssede ham ved halsen. "Jeg ville bare ikke gøre noget, du ikke brød dig om... Men du giver mig sådan lyst til at sutte din pik" Kazha sagde den sidste del af sætningen i en tændt tone. Kazha tog i Darks bukser og spændte den op. "Må jeg?" spurgte Kazha lidt opstemt og kyssede hurtigt Dark lidenskabeligt.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Dark & Kazha - Page 8 Empty Sv: Dark & Kazha

Indlæg  Admin Tirs Maj 10, 2022 9:21 pm

Det gøs igennem Dark da han hørte Kazhas dybe stemme så tæt ved hans øre. Nappet ved hans hals, gjorde ham glad for han rent faktisk havde åbnet sin mund og ikke bare ladt det hele falde til jorden, fordi han tænkte det var det Kazha ville. Dark bed sig let i læben for ikke at lukke nogen lyde ud mens Kazha klemte hans balder og kyssede hans hals. *Har jeg altid været så følsom?* Dark havde en hånd i Kazhas hår og nød fornemmelsen af Kazhas mund mod sin hals. Dark spærrede øjne lidt overrasket op over Kazhas udtalelse, men tonen fik det til at gyse igennem ham. Dark følte sig lidt rundtosset over den pludselige ændring i Kazha, registrerede knap at Kazha spændte hans bukser op, men gengældte hurtigt Kazhas kys og kyssede ham lidenskabeligt tilbage, pressede let med sin hånd i Kazhas hår. “Meget bedre.” Sagde Dark tændt mod Kazhas læber. “Hvis du gerne vil, vil jeg meget gerne.” Sagde Dark opstemt. Dark kunne mærke han allerede var blevet semi hård bare ved at høre Kazhas dybe stemme og forslaget om hvad Kazha gerne ville gøre ved ham.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Dark & Kazha - Page 8 Empty Sv: Dark & Kazha

Indlæg  Pernille Ons Maj 11, 2022 7:56 am

Kazha smilte lidt over, at Dark sagde meget bedre. *Så det er det her, han vil have* Kazha så op på Dark, og tiltede hovedet lidt på skrå. "Det er ikke ligefrem det en mand gerne vil høre, Beau" sagde Kazha flirtende og drillende. Kazha ville gerne have, at Dark selv ønskede det her, ikke bare fordi Kazha ville. Kazha slikkede Darks øreflip og bed den let, mens han roligt pressede sin hånd ned i Darks bukser og rørte ham uden på bukserne. Han kom med vilje med et tilfreds suk lige ved Darks øre. "Vil du have det her Beau? Er du sikker?" spurgte Kazha drillende, mens han nussede Dark uden på underbukserne. Han ville have, at Dark havde lyst til det her, ellers ville Kazha trække dig væk. Han kyssede Darks hals igen, og afventede et afslag eller bekræftelse.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Dark & Kazha - Page 8 Empty Sv: Dark & Kazha

Indlæg  Admin Ons Maj 11, 2022 9:13 am

Dark undrede kort over Kazhas ord, men kom så med et kort latter. “Undskyld, det er ikke dig. Bare komisk hvor dobbeltmoralsk jeg er.” Sagde Dark let. Han havde lige sagt til Kazha at han ville have Kazha ikke skulle holde sig tilbage, men nu opførte Dark sig på samme måde. Det gøs igennem Dark og Dark sukkede let ved følelsen af Kazhas tunge mod hans øre. *Han er virkelig god med sin mund* Dark kunne mærke det irriterede ham, at Kazhas hånd kun rørte indirekte ved ham, og at Kazha ikke bare havde rørt direkte ved ham. Dark gispede stille ved lyden af Kazhas suk, Kazhas stemme havde en mærkelig virkning på ham. Dark var vild med at høre Kazha tale, især som nu. “Hvordan skal jeg kunne sige nej nu?” Sagde Dark drillende, men greb sig selv i hvad han sagde. Dark hev lidt i Kazhas hår og fik ham til at se op på sig. “Fuck det, jeg vil rigtig gerne have du sutter mig.” Sagde Dark tændt og kyssede Kazha lidenskabeligt. Dark kunne bedst li der han ikke følte tvivl om hvad den anden ville, så han måtte selv være direkte. Normalt brød han sig ikke om det, for det kunne få den anden til at tænke ting og det var nemmere at lade de andre være i uvished. Men det var på tide at Dark lod sig selv have lyst til ting og bede om dem af andre, selvom det var en særlig ting at bede om. “Lad mig mærke din skillfull mund igen.” Sagde Dark drillende og løsnede sit greb i Kazha, så han kunne bevæge sig ned af Darks krop.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Dark & Kazha - Page 8 Empty Sv: Dark & Kazha

Indlæg  Pernille Ons Maj 11, 2022 6:28 pm

Da Dark hev Kazha i håret, lænte han hovedet lidt tilbage og så på Dark med et roligt smil. Han havde intet imod at Dark var lidt hård. Kazha mødte grådigt Darks læber i et lidenskabeligt kys. Kazha skilte deres læber, da Dark løsnede sit greb. Han smilte selvsikkert og så ned på bilen i Darks bukser. "Er du nu helt sikker? Jeg er ikke helt overbevist" sagde Kazha flirtende og strøg sin hånd ned i Darks underbukser, hvor han tog fat i hans lem. Kazha kom igen med et lille tilfreds suk, da Darks lem gled lidt op og ned i hånden på ham. *Husk ikke at presse ham for meget.. han kan godt lide at føle, at han har overhånden* Kazha smilte tilfreds til Dark "Du gør mig helt tosset" sagde Kazha tændt, mens han trak ned i Darks underbukser, så han lem kom frem. Han smilte tilfreds ved synet og satte sig på hug. Han slikkede demonstrativt Darks lem, mens han tiltede hovedet på skrå, så han kunne tændt op på Dark imens. Da Darks lem var fugtet tog Kazha det i munden og begyndte at lege med der, mens han stønnede lidt tilfreds.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Dark & Kazha - Page 8 Empty Sv: Dark & Kazha

Indlæg  Admin Ons Maj 11, 2022 7:09 pm

Dark nød Kazha selvsikker smil. Dark følte det som om at det var Kazha der havde noget Dark gerne vil have, og mærkede en knude samle sig i maven over Kazhas flirtende kommentar. Dark sukkede tilfreds over fornemmelsen af Kazha hånd som tog direkte ved ham nu. Men kommentaren sad stadig i baghovedet. Et sted havde Dark lyst til at skubbe Kazha væk, Dark skulle ikke tigge om noget som Kazha i princippet havde startet op. Men et andet sted kunne li den side af Kazha, en som gav ham igen. *Tror han jeg løber efter ham…* Tanken blev afbrudt da Kazha talte og Dark stønnede let ved Kazhas ord og det at Kazha hev ned i hans underbukser. “Har du brug for flere beviser for at jeg vil have din mund?” Sagde Dark flirtende og selvsikkert. Ord kunne var vildledende, kendte Dark alt for godt til. Det var handling som betød noget, og alt ved Kazha handlingerne lagde op til at Kazha ville det her lige så meget som Dark. Dark så ned på Kazha da han satte sig på hug og kørte en hånd i Kazha hår, for at holde det væk fra Kazha ansigt så Dark kunne se ham ordentligt. Dark smilte tændt til Kazha og sukkede tilfreds over følelsens af Kazhas tunge. Dark stønnede stille da han gled ind i Kazhas mund og holdte stille sin hånd i Kazha hår, men lod Kazha styre tempoet. “Kunne huske du var god, men havde glemt hvor god.” Sagde Dark tændt.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Dark & Kazha - Page 8 Empty Sv: Dark & Kazha

Indlæg  Pernille Ons Maj 11, 2022 8:10 pm

Kazha rystede på hovedet med et smil - han havde ikke brug for mere overbevisning. "Nej... Der her bevis er stort nok" sagde han smigrende inden han satte sig på hug. Kazha smilte lidt med Darks lem i munden over hans kommentar. Kazha tog Darks lem til roden og legede videre. Kazha lod Dark høre, at han nød det her med de lyde han lavede. Kazha hev Darks bukser ned over hals balder, lod sine hænder glide om på dem og gav dem et klem, mens han suttede videre. Han strøg sin ene hånd ind mellem balderne, fandt Darks hul og udforskede han forsigtigt. Han havde mindes hvordan Dark havde reageret og set ud, da han havde leget med hans g-punkt. Han kunne kun forestille sig, hvordan Dark kunne se ud, hvis Kazha gjorde det mens han også suttede ham. Efter lidt forberedelse pressede Kazha en finger op i Dark og legede med ham. En finger mere fulgte snart, og Dark lod sine fingrespidser massere op af Darks g-punkt, mens han suttede hans lem og så op på ham med et lidt undersøgende blik. Han ville suge alle indtryk til sig, og ville stoppe, hvis Dark ikke ville have det her.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Dark & Kazha - Page 8 Empty Sv: Dark & Kazha

Indlæg  Admin Ons Maj 11, 2022 8:45 pm

Dark stønnede da Kazha tog ham til roden. Dark nød lydende fra Kazha, men sikrede sig også at give lyde tilbage, lade Kazha vide at han nød det. Dark havde haft lukket sine øjne, nød fornemmelsen af Kazha mund, til Kazha hev hans bukser ned. Dark kiggede ned på Kazha og stønnede for indikere at det var dejligt med Kazha hænder mod hans balder. Det var dog en mærkelig følelse at stå i det fri, nu med sine bukser og underbukser omkring lårene og en mand siddende foran sig. Darks vejrtrækning var stille blevet hurtigt og stønnede sageligt da Kazha begyndte at lege med hans hul. Darks greb i Kazhas hår blev strammere da Kazha pressede en finger op i ham og Dark stønnede højere. “Fuck.” Stønnede Dark. Sidst de havde været sammen, havde Kazha været oppe i Dark samtidig med at han havde leget med Dark til sidste. Men det her var noget helt andet. Kazha vidste hvad han gjorde med både sine finger og sin mund. Darks frie hånd gled over hans mund da endnu en finger trængte op i ham og Kazha fandt hans g-punkt. Dark stønnede bag sin hånd og så ned på Kazha og så tændt på ham. Vores hungrede hans krop efter så meget opmærksomhed? Darks øjne tiggede om mere. Dark gispede da Kazha ramte noget som fik det til at give et sæt i Dark og Dark var nød til at flytte sin hånd fra sin mund og ligge den på Kazhas skulder for at holde sig oppe. “Fuck, du får mine ben til at give efter.” Sagde Dark gispende med et grin. Dark sikrede sig at han ikke lagde for meget væk på Kazha, ville ikke hindre Kazha i at bevæge sig. Dark lod en hånd være i Kazhas hår og den anden på hans skulder, men Dark rettede sig lidt op, så han ikke lage vægt på Kazha. Men Dark kunne mærke hvordan at jo mere Kazha legede med ham, bearbejde ham, at hans ben stille rystede under ham. *Han ødelægger sex for mig* Men Dark var ligeglad. Dark havde altid nydt sex, sex med Kazha var bare det bedre, toppen af lagkagen. Darks greb i Kazhas hår blev lidt hårdere, da Dark kunne mærke han nærmede sig kanten. “Ka.. Kazha..” stønnede Dark. Som sidst håbede Dark på at Kazha forstod, forstod at hvis han blev ved, ville Dark komme ham i munden.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Dark & Kazha - Page 8 Empty Sv: Dark & Kazha

Indlæg  Pernille Ons Maj 11, 2022 9:11 pm

Kazha elskede alle Darks lyde, de gjorde ham bare mere ivrig efter at gøre det godt for ham. Han fik lyst til at gøre mere, høre mere. Da Darks ben begyndte at ryste under ham, tog Kazha sin fire hånd op på Darks mave for at støtte ham. Kazha satte sig roligt fra hug ned på sine knæer, så Dark bedre kunne ligge sine mere af sin vægt på ham. Kazha så lidt op på Dark, da han stønnede hans navn. Kazha trak sig lidt væk "Fyld min mund op.. Jeg vil smage dig" sagde Kazha dybt og opstemt. Kazha kom Darks lem i munden igen og suttede ham, mens han masserede Darks g-punkt hårdt.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Dark & Kazha - Page 8 Empty Sv: Dark & Kazha

Indlæg  Admin Ons Maj 11, 2022 9:28 pm

Dark bemærkede at Kazha flyttede på sig, gjorde det så Dark kunne støtte sig op af ham. *Han tilpasser sig virkelig sin partner* Dark værdisatte hvad Kazha gjorde, havde lyst til at gøre gengæld… Så snart at Kazha var færdig. Dark brokkede sig lidt da Kazha trak sig tilbage og Dark mistede varmen fra Kazhas mund. Darks stønnede over lyden af Kazhas stemme, mærkede hvordan det rykkede i hans lem og stønnede igen da han gled ind i Kazhas mund igen. Dark hev efter vejret og stønnede, kunne mærke sin orgasme bygge sig op til den væltede over kanten. “Kazha.” Stønnede Dark højt og holdt hårdt fast om Kazha hår og kom, mærkede orgasmen rulle sig gennem hans krop. Orgamsen var mere intens end han havde prøvet før, Dark havde aldrig fået en g-punkts orgasme før. Darks støttede sig mod Kazhas skulder igen og hev efter vejret.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Dark & Kazha - Page 8 Empty Sv: Dark & Kazha

Indlæg  Pernille Ons Maj 11, 2022 9:47 pm

Det gøs igennem Kazha, da Dark stønnede hans navn, da han kom og Kazha tog ham helt i bund, mens Darks lem gav sig. Han slugte grådigt hans sæd og hjalp Dark hele vejen til der ikke var en dråbe tilbage. Kazha trak sig tilbage og lod Darks lem glide ud af sin mund, han gispede efter vejret. Han trak sine fingre ud af Dark, tog begge sine hænder til sig og lagde dem på Darks balder og gav dem et forsigtigt klem, mens han lænte sig ind og kyssede Dark lige over lemmet. "Tilfreds?" spurgte han med et glad smil og rejste sig op, mens han støttende tog rundt om Darks liv. "Alt okay?" spurgte han selvsikkert og så ømt ned på Dark.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Dark & Kazha - Page 8 Empty Sv: Dark & Kazha

Indlæg  Admin Ons Maj 11, 2022 10:06 pm

Det sitrede let i Darks krop mens Kazha hjalp ham igennem det sidste at hans orgasme. Dark klynkede let da Kazha trak sine finger ud af ham, havde aldrig følt sig så stimuleret før. Dark smilte forpustet over kysset og så på Kazha mens han rejste sig. “Meget.” Sagde Dark tilfreds og lod sine arme ligge om Kazhas hals. Hans knæ føltes stadig svage under ham, men havde ikke lyst til at vise Kazha hvor svag han havde gjort Dark. Men Dark var glad for støtten fra Kazha. Dark så op på Kazha selvsikker smil. *Han ved hvor god han er* Dark lænte sig op og kyssede Kazha, pressede sin tunge ind i Kazhas mund og legede drillede med hans tunge. Dark trak sig lidt tilbage og smilte tilfreds til Kazha. “Alt er helt fint.” Sagde Dark og kørte en hånd ned af Kazhas brystkasse og lod den køre ned og tog ved Kazhas bukser. “Skal jeg gøre gengæld, eller vil du hellere have jeg læner mig over bænken og lader dig tage mig bagfra?” Sagde Dark og smilte selvsikkert op til Kazha. Dark ville med glæde også tage Kazha, men det virkede til at deres forhold for nu hældede mod at Kazha var top, og det passede Dark fint. Kazha virkede til at have en del erfaring og Dark nød hvad Kazha kunne gøre ved hans krop.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Dark & Kazha - Page 8 Empty Sv: Dark & Kazha

Indlæg  Pernille Tors Maj 12, 2022 6:40 am

Kazha smilte sødt til Dark, da han sagde, at han var meget tilfreds. Kazha kom med en lille overrasket lyd over kysset fra Dark, men åbnede hurtigt munden, og legede med Darks tunge. "Godt" sagde Kazha med et venligt smil og lod sit blik følge Darks hånd, da han tog ved Kazhas bukser. Kazhas ansigtsudtryk ændrede sig, han kunne ikke længere ignore sit eget behov eller sit dunkede lem i bukserne. Han så tændt op på Dark "Har du et kondom?" spurgte han holdte og pressede Dark lidt mere ind til sig, så han kunne mærke Kazhas hårde lem og lænte sig ned og kyssede ham ved halsen.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Dark & Kazha - Page 8 Empty Sv: Dark & Kazha

Indlæg  Admin Tors Maj 12, 2022 7:33 am

Dark smilte for sig selv mens han kyssede Kazha, tilfreds over lyden fra Kazha og hvor hurtig Kazha var til at reagere tilbage. *Jeg kan ikke lade ham få hele overhånden* Det gøs igennem Dark da han nærmest kunne se et skift ved Kazha. Dark tvivlede ikke på at Kazha havde nydt at sutte ham, men det her var noget andet. *Gad vide hvor ofte han lader andre blive tilfredsstillet af ham?* Kazha havde sagt han nød at sutte andre, men det måtte være en pine at blive efterladt tændt når den anden havde fået sit. Dark spærrede øjne lidt op da han kunne mærke Kazhas lem mod sig. “Smagte jeg virkelig så godt?” Sagde Dark flirtende og pressede lidt mod Kazha. “Jeg har nogen i min pung.” Sagde Dark med et tilfreds suk over kysset mod hans hals. Dark vidste hvorfor det var vigtigt, de nød begge sex med mange forskellige, men det var irriterende lige nu. “Men de er min motorcykel.” Sagde Dark og kørte en hånd op i Kazhas nakkehår. “Som er for foden af den her bakke.” Sagde Dark med et irriteret suk. Det var ikke en lang tur ned af bakken til hans motorcykel, men det var irriterende at blive afbrudt. Dark overvejede kort at forslog uden, men så uforsigtig var han alligevel ikke. Dark lod sin hånd glide ud af Kazhas hår og lage den mod hans skulder og skubbede ham lidt tilbage. “Sæt dig, jeg kommer tilbage.” Sagde Dark flirtende og kyssede Kazha igen. Dark tog ved sine bukser og hev dem op. *Rolig* Dark kunne mærke lysten til hurtigst muligt at komme ned af bakken og op igen, men gik roligt afsted. Der var ingen grund til at virke desperat efter at mærke sig selv være fuldt op igen. Tanken fik det til at gyse igennem Dark og da han var sikker på han ikke var i direkte synvinkel af Kazha, satte han farten lidt op. Dark gik hurtigt hen til sin motorcykel og åbnede rummet under sædet. Dark fandt hurtigt sin pung og fandt et kondom op af den og smed pungen tilbage i rummet og lukkede før han skyndte sig tilbage op af bakken. *Rolig* Dark satte farten lidt ned igen, sikrede sig at hans åndedræt ikke var for hurtigt efter hans opstigning af den lave bakke igen. Dark smilte til Kazha da han så ham igen og holdte kondomet frem. “Stadig frisk eller?” Spurgte Dark og gik hen til Kazha og rakte kondomet mod ham.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Dark & Kazha - Page 8 Empty Sv: Dark & Kazha

Indlæg  Pernille Tors Maj 12, 2022 5:28 pm

"Ja" indrømmede Kazha hæst uden tøven, da Dark spurgte om han havde smagt så godt. "Jeg er helt tosset med din smag" sagde Kazha flirtende. Kazha smilte, da Dark sagde havde kondomer i sin pung, men smilet falmede langsomt, da Dark fortalte hvor de var, og så i retningen af motorcyklen. Kazha havde ikke lyst til at afbryde eller udskyde det, de havde gang i, men sex uden kondom var udelukket for Kazha. Kazha lod sig skubbe ned og sidde på bænken, og så lidt undrende op på Dark. Han fik dog hurtigt et glad smil på læberne og kyssede Dark igen. Kazha så efter Dark med et ramt smil og blik indtil han var ude af syne. Kazha så ned på bulen i sine bukser og sank engang, han havde lyst til af åbne bukserne og begynde at lege med sig selv. *Come on... Du kan godt vente... Han er tilbage lige om lidt... Eller gør han?* Tanken om at Dark forlod ham siddende her alene og hård ramte ham, måske kunne Dark finde på det for at drille og få overhånden. *Jeg giver ham lige lidt længere tid* I det samme kom Dark til syne igen og Kazha sendte ham et varmt smil. "Kom her, Beau" sagde Kazha dybt og tændt, mens han rakte ud fra ham. Han trak Dark hen til ham, og fik ham til at kravle op i hans skød, så han sad overskrævs på Kazha på bænken. Kazha strøg en hånd op under Darks trøje og løftede den på den måde op, så han kunne kysse hans mave, hvorefter han hurtigt kyssede Darks ene nippel, slikkede og bed den let, mens han greb Darks balder og gav dem er klem. Han hev Darks bukser ned over hans balder igen og strøg sine hænder over hans numse igen, hvorefter han størg en finger op i Dark igen, mens han stadig nippede lidt til Darks nippel. Han ville være sikker på, at Dark stadig var klar. "Giv mig kondomet på" sagde Kazha hæst og så bedende op på Dark. Dark ah de stadig ikke rørt ved Kazha og det føltes som om, at han var ved at sprænge.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Dark & Kazha - Page 8 Empty Sv: Dark & Kazha

Indlæg  Admin Tors Maj 12, 2022 6:38 pm

Dark smilte tilfreds over Kazhas ord. *Selvom han nok sige det til alle han er sammen med* Dark tænkte ikke Kazha løgn, men kunne godt forestille sig at han var typen som pyntede på ting for at gøre den anden bedre tilfreds. Det var ikke fordi Dark havde lyst til at afbryde det. Sex var generelt bedre når man blev i samme sindsstemning og ikke afbrudt af for lange pauser. Pauser gav mulighed for at genoverveje ting, Kazha kunne nemt have mistet lysten når Dark kom tilbage, og Dark var bevidst om den tanke.
Dark kunne ikke stoppe sig selv fra at smile ved synet af Kazhas smil, glad for at Kazha ikke have skiftet mening. Stemmen fik det til at gyse gennem Dark og Dark gik hurtigt hen til Kazha, ligeglad med om det fik ham til at virke evige. *Den stemme vil kunne få mig til næsten alt* Dark lød sig blive trukket op i Kazhas skød og sad med et ben på hver side af ham. Dark sukkede tilfreds ved kysset mod hans mave og stønnede stille da Kazha bed hans nippel. Dark førte sin frie hånd op i Kazhas hår og stønnede tilfreds da Kazha førte en finger op i ham igen. *Jeg troede det var hans tur?* Dark ville ikke klage over at blive leget med igen, men han havde brug for mere end bare Kazhas finger nu. Dark så ned på Kazha og smilte tilfreds over synet. “Er du nu helt sikker? Jeg er ikke helt overbevist?” Sagde Dark flirtende med drillende øjne, gengav hvad Kazha havde sagt til ham. Dark trak dog let i Kazhas hår og kyssede ham dybt, før han kravlede ned af Kazhas skød og spændte hans bukser op. Dark hev lidt ned i Kazhas bukser og underbukser, nok til at Kazha lem kunne komme frit og stønnede tilfreds over synet. Dark havde lyst til at smage, men han vidste hvis han først begyndte, ville han ikke kunne stoppe, og han vil langt hellere mærke Kazha fylde ham ud lige nu. *Det andet kunne jeg også have gjort uden at skulle hente kondom* Dark tog ved Kazhas lem og kørte sin hånd en gang ned og op igen. “Klar til at fylde mig ud?” Sagde Dark hæst og så tændt op på Kazha og åbnede kondompakken ved at bide fat i den ene hjørne og hive med sin frie hånd, mens Dark stadig have en hånd om Kazhas lem. Dark var dog nød til at slippe Kazha for at få kondomet ud af pakken, men satte det hurtigt mod spidsen af Kazhas lem og rullede det over hans fulde længde. Dark vidste han ikke var øvet nok til at kunne tage Kazhas roden, men havde kort overvejet at påføre kondomet med sin mund. Dark trak sine bukser lidt ned igen og støttede det ene knæ mod bænken ved siden af Kazha og lænte sig frem, så hans arm støttede mod ryglænet og han bagdel strittede bagud. Dark så tændt mod Kazha, prøvede at spille cocky, men hans udstråling fortalte hvor meget han ville det her.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Dark & Kazha - Page 8 Empty Sv: Dark & Kazha

Indlæg  Pernille Tors Maj 12, 2022 8:29 pm

Kazha så et kort øjeblik underende op på Dark, men fik hurtigt et stort, flabet smil og slikkede demonstrativt Darks nippel igen. ”Ligner jeg en mand, der er i tvivl?” spurgte han kækt. Kazha mødte Darks læber i et dybt kys, der fik det til at gyse igennem ham. Kazha mærkede sin hjertebanken stige, da Dark spændte Kazhas bukser op og tog hans lem frem. Han smilte lidt ramt over, at Dark stønnede over synet af ham. *Han kan li den* Kazha kunne ikke holde et lidt presset støn tilbage, da Dark kørte sin hånd op og ned en gang. Han kunne mærke, at hans hud sitrede lidt af frydefyld forventning. Kazha nikkede lidt ivrigt til at han var klar til at fylde Dark ud. ”Så klar, Beau” sagde han hæst og bed sig lidt tændt i underlæben, så Dark kunne se, at han brændte efter ham. Kazha studerede kort Dark, da han stilte sig klar siden af Kazha. Han havde egentlig troet, at Dark ville ride ham på bænken. *Han vil have, at jeg tager ham bagfra* Kazha rejste sg hurtigt og gik hen bag Dark. Han strøg kælende sine hænder op af Darks balder op under hans trøje på ryggen og rundt på hans bryst, hvor han klemte hans nippels lidt, mens han lænte sig lidt ind over Darks ryg, uden at ligge for meget vægt på ham. ”Klar, Beau?” spurgte Kazha flirtende og gav ham et kys ved halsen inden han tog hænderne til sig igen og rettede sig op. Med sin ene hånd tog han ved Darks hofte og med den anden tog han om sit lem og pressede let ind mod Darks bagdel. Han pressede sig i et roligt tempo op i Dark. ”Fuck” gispede Kazha stønnende, da han næsten var helt oppe i Dark. Han tog ved Darks anden hofte, så begge hans hænder holdte i Dark. Kazha begyndte stønnende at kører frem og tilbage i Dark. Efter lidt tid pressede han sig helt i bund i Dark.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Dark & Kazha - Page 8 Empty Sv: Dark & Kazha

Indlæg  Admin Tors Maj 12, 2022 8:51 pm

Dark gispede tilfreds da Kazha slikkede hans nippel, mærkede gyset løbe igennem han igen over Kazhas stemme. Dark nød lydende fra Kazha, nød at høre at Kazha var presset, ville have ham. Kælenavnet fik det til at gyse i Dark igen, og Dark så tilfreds og tændt på Kazha, nød hans lettere presset udtryk. Dark kunne mærke hans hjerte slog lidt hårdere i brystet, da det virkede til at Kazha studerede ham. Havde Dark gjort noget forkert? Måske det ikke var det Kazha ville, men det var det Dark i princippet havde foreslået i første omgang. Dark mærkede dog knuden i sin mave forsvinde, da Kazha hurtigt rejste sig og rørte ved ham. Dark stønnede let da Kazha klemte hans nippel igen. *Tag mig nu bare!* “Ja” stønnede Dark. Det var Kazha som var den presset af de to, så hvorfor gik det så langsomt? Dark gispede stille da han kunne mærke Kazha lem mod sig og stønnede stille da Kazha begyndte at presse sig op. Dark gispede let efter vejret, mere og mere jo mere Kazha fulgte ham op. Dark stønnede ved lyden af Kazhas stemme og holdte ved ryglænet af bænken. Det her havde aldrig været planen. Dark havde aldrig forestillet sig at skulle have sex i det fri og det havde ikke været hans tanke da han inviterede Kazha med her ud. Men det var så godt! Dark vidste det var et sted hvor der stort set aldrig kom nogen. Men det var lige præcis det, stort set. De kunne blive opdaget og tanken tænkte Dark. Dark stønnede roligt mens Kazha begyndte at bevæge sig og stønnede højt da han kunne mærke at Kazha endelig pressede sig helt i bund. “Gør hvad du vil.” Stønnede Dark. “Giv slip.” Dark så sig tilbage over skulderen mod Kazha. “Lad mig mærke hvad Kazha virkelig har lyst til, ikke den facade som prøver at regne ud hvad jeg vil have.” Stønnede Dark. Dark bed sig lidt i læben, prøvede at stoppe sig selv fra at tale, men hans hjerne var blevet tåget af lyst.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Dark & Kazha - Page 8 Empty Sv: Dark & Kazha

Indlæg  Pernille Tors Maj 12, 2022 9:19 pm

Kazha stoppede med at støde op i Dark, da han sagde, at Kazha skulle gøre hvad han virkelig havde lyst til. Kazha rynkede lidt på brynene, men det kunne Dark selvfølgelig ikke se. *Facade?!* Dark havde sagt noget lignende før, og Kazha brød sig ikke om det. Han havde allermest lyst til at trække sig ud og bede om at blive kørt hjem. *Men du tilpasser dig ofte til det du tror, andre vil have, at du gør.. Har Dark opfanget det?... hvad vil jeg?* Kazha så ned på Darks bagdel, og blev med det samme revet ud af sine tanker ved synet af sit lem oppe i Dark. For Dark havde Kazhas pause kun varet et par sekunder. Han tog lidt hårdere om Darks hofter og trak ham med sig, da han vendte rundt og satte sig ned på bænken. Han holdte ved, så han ikke gled ud af Dark. Da han satte sig ned på bænken, trak han Dark med ned over hans lem. ”Det her… det her vil jeg have” gispede Kazha stønnende ved Darks øre. Kazhas hoved var ved Darks skulder. Han strøg sin ene hånd op til Darks kæbe, tog let i den og tiltede Darks hoved lidt bagud, så Darks baghoved kom til at hvile mod Kazhas skulder og hans ryg hvilte mod Kazhas bryst. Han slikkede Dark ved øreflippen ”Rid mig, Beau” stønnede Kazha ved Darks øre, og strøg sin anden hånd foran Dark og begyndte at kæle for Darks lem.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Dark & Kazha - Page 8 Empty Sv: Dark & Kazha

Indlæg  Admin Tors Maj 12, 2022 10:08 pm

Dark stønnede da Kazha stødte op i ham, synes kort han kunne fornemme noget, men nåede ikke at tænke over det, før Kazha hev ham rundt. Dark stønnede højt da stillingen ændrede sig og hans egen vægt nu pressede Kazha dybere op i ham. Dark gispede over Kazha stemme ved sit øre. Dark lod Kazha trække hans hoved tilbage og lod sit hoved hvile ved hans skulder. “Bedre.” Stønnede Dark til respons på at det var det her Kazha ville have. Dark tænkte ikke over sit ordvalg som facade. Men det var hvad han dybeste set selv følte han satte op når han var sammen med andre. Dark prøvede ubevidst at smide den over for Kazha, men Dark var ikke van til en partner som tilpassede sig ham, og ønskede at Kazha gjorde ved Dark hvad han ville. Det eneste måde Dark dog kendte til for at få det frem, var ved at provokere. Dark stønnede da Kazha slikkede hans øre, smeltede nærmest ved siden af Kazhas stemme. Dark tog ved sine bukser og skubbede dem længere ned af sine ben, og fik dem sparket af sine ben, så han havde mere frihed til at sprede sin ben. Dark stønnede over kontakten med hans lem og fik sine fødder nok på jorden til at han kunne løfte sig op og begyndte at bevæge sig op og ned. Dark stønnen blev højere og højere. Dark førte en hånd op i Kazhas nakke og dreje sit hoved og så tændt på Kazha. “Kys mig.” Stønnede Dark og pressede mod Kazha baghoved og kyssede Kazha grådigt. Dark vidste han blot kunne have kysset Kazha og Kazha ville have gengældt, men Dark følte sig grådig, han havde lyst til at forlange ting med ord, få dem og ikke bare tage. Dark tog Kazhas frie hånd og førte den op af hans mave, mod hans bryst. “Mere… Giv mig mere Kazha.” Stønnede Dark. “Mere af dig.”
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Dark & Kazha - Page 8 Empty Sv: Dark & Kazha

Indlæg  Pernille Tors Maj 12, 2022 10:29 pm

Kazha begyndte sageligt at stønne, da Dark begyndte at bevæge sig op og ned. "Ja, Beau.. åh ja" stønnede han tilfreds. Kazha spildte ikke et sekund, da Dark sagde at han skulle kysse ham. Han besvarede Darks grådige kys med det samme. Kazha pressede sin tunge ind i Darks mund og legede ivrigt med Darks tunge. Kazha var ikke sikker på, hvad Dark mente, da han bad om mere. Kazha gav slip på Darks lem, og tog om hals krop med begge arme og pressede Dark hårdt ind til sig igen og ned over sig. Mens han holdte om ham strøg han sine hænder over Darks bryst og klemte hans nippels lidt. Dark havde reageret positivt på, at Kazha havde været lidt hård ved dem før. Han vred Darks nippels lidt inden han gav slip og tog i Darks hofter og begyndte at hjælpe ham med af ride Kazha. "Hurtigere... Hårdere, Beau.. Du kan godt" gispede Kazha stønnende ved Dark øre. Kazha gav igen slip med sin ene hånd for at lege med Darks lem igen. Kazha lænte sig ned til Darks skulder og bed ham lidt.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Dark & Kazha - Page 8 Empty Sv: Dark & Kazha

Indlæg  Admin Tors Maj 12, 2022 10:45 pm

Dark legede ivrigt tilbage med Kazha tunge, nød at han stadig kunne smage sig selv på Kazhas tunge. Dark stønnede da Kazha pressede ham ind til sig, og hans stønnen blev let klynkende da Kazha klemte hans nippels og stønnede højt da Kazha hårdere ved dem. Dark så kort mod Kazha, da han bad Dark om at gøre det hurtigere. Darks lår var allerede ved at blive trætte af bevægelsen. Men det lå nærmeste et løfte om ros, på den måde Kazha sagde det på. Dark begyndte at bevæge sig hurtigere og stødte hårdere ned mod Kazha og gispede efter luft. Dark fokuserede ikke på at få Kazha til at ramme hans g-punkt eller gøre noget som ville gøre det godt for ham. Alle Darks tanker var omkring at give Kazha nydelse og det sendte nydelse igennem hele hans krop. Dark bed tænderne lidt sammen med Kazha bed ham, det gøs lidt i hans krop og sukkede tilfreds. “Kazha…” stønnede Dark gispende. Dark kunne mærke at hans lår blev mere og mere spændte at bevægelsen, men han sørgede for at holde den hurtige og hårde rytme.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Dark & Kazha - Page 8 Empty Sv: Dark & Kazha

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 8 af 15 Forrige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 11 ... 15  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum