Miststales High School
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Studietur til Kyoto

2 deltagere

Side 13 af 26 Forrige  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 19 ... 26  Næste

Go down

Studietur til Kyoto - Page 13 Empty Sv: Studietur til Kyoto

Indlæg  Pernille Man Jun 14, 2010 9:49 pm

Han så undrende på hende da hun trak gardinet for, han så utroligt overrasket på hende mens hun satte sig oven på ham og pressede ham ned, men han tog i mod hendes kys og tog om hende, det ophidsede ham at hun gjorde det her. Han tog om hende og fik hurtigt vendt dem om så han lå øverst, han kyssede hende først på munden og så på halsen og ned mod hendes bryst. Han smilte drillende til hende, det var virkelig varmt for ham med hans feber så han satte sig lidt op og hev hurtigt trøjen over hovedet og smed den på gulvet, han lagde sig og kyssede hende lidenskabeligt igen. ”Du ender også med at få en feber hvis jeg bliver ved med at kysse dig på munden” hviskede han stille i hendes øre, og opholdt sig så stille der indtil han kom på noget andet. Han kyssede hende på halsen så over brystet, så under brystet, så maven og på inder siden af hendes lår, han så drillende op på hende og var virkelig ophidset.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Studietur til Kyoto - Page 13 Empty Sv: Studietur til Kyoto

Indlæg  Admin Man Jun 14, 2010 10:00 pm

Hun mærkede han tog i mod, hvilket bare gav hende mere lyst. Hun så op på ham da hun pludselig endte nedste. Hendes verjtrækning var blevet hurtigere og hendes kinder var varme. Hun måtte bide tænderne samme da han kyssede hendes hals, og derefter lige over hendes bryst. Hun trak vejret stødvis. Hun så op på ham da han smed trøjen, og hun lod hendes hændre møde hans bryst. Det var så anderelse at mærke den uden tøj. Han varme krop, og hans muskler som arbjede under hendes hånd. Hun måtte sunke engang og tog i mod hans kys. Hun åbnede stille munden og prøvede stille at lade hendes tunge lege med hans. Hun stønnede stille. Hun slap et støn ud da han hviskede i hendes øre. Hun efter efter ham da han først kyssede hendes hals, så over hendes bryst, under, så maven og til sidst hendes lår. Hendes øjne blev stor. Hun havde ikke lyst til at stoppe ham, men det gik for hurtigt. "Yuu." fik hun ud mellem sine støn og satte sig stille op. "Ikke der.... Ikke endnu." sagde hun mens hun hev efter vejret. Det var som om hun lige havde løbet igen. Hun trak ham op til sig og kyssede ham lidenskabeligt igen, og prøvede igen at lade sin tunge lege med hans. Det her var nok ophidselse for hende. Men et eller andet sted ville hun gerne gå videre med ham, men ikke her, ikke nu.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Studietur til Kyoto - Page 13 Empty Sv: Studietur til Kyoto

Indlæg  Pernille Man Jun 14, 2010 10:18 pm

Han smilte lidt til hende og studerede hende, hun virkede okay, hun trak godt nok vejret hurtigt og var rød og varm i kinderne, men det gjorde han jo også selv, og hun rørte ved hans bryst, så det var nok okay det han gjorde. Han blev lidt overrasket over at hun prøvede at lade hendes tunge lege med hans, på det tidspunkt satte han farten ned så deres tunger langsomt legede med hinanden. Da hun sagde hans navn troede han først det bare var et støn, men så satte hun sig stille op og sagde ikke der, ikke endnu. Yuu smilte ”Tifa-chan..” sagde han stille med et smil og lod hende trække sig op til sig, han kyssede hende igen og legede langsomt og forsigtigt med hendes tunge. Han satte sig op ”Tifa… jeg går altså ikke videre end det her med dig.. så du skal ikke være bange.. jeg ville bare ikke have du blev syg fordi jeg kyssede dig på munden” sagde han med et lille smil og mærkede virkelig hvor varmt han fik det. ”Men når du tager initiativet kan jeg bare ikke…” han tog hånden op for munden, han rødmede ”jeg kan bare ikke holde mig tilbage” sagde han stille og tog sin trøje og tog den på igen mens han rejste sig op. ”Bare rolig… jeg gør ikke noget du ikke vil have, og jeg går ikke videre end kysseri og gramseri før vi kender hinanden bedre” sagde han stille og tog glasset med vand, satte sig på sengekanten og tog en slurk.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Studietur til Kyoto - Page 13 Empty Sv: Studietur til Kyoto

Indlæg  Admin Man Jun 14, 2010 10:30 pm

Hun nød at mærke hans tunge mod hendes, og det gik bedre, synes hun. Hun smilte. "Det er en risko jeg gerne vil tage." sagde hun smilede, stadig rød i hovedet. Hun var glad for at høre at Yuu ikke ville gøre noget hun ikke ville have. Hun smilte glad. Det var ikke kun hende som fik lyst, han havde lige så meget lyst til hende. Hun satte sig på sengen da han rejste sig. Hun havde nu ikke lyst til at stoppe. Hun sad stille og så mod jordens mens hendes ansigt blev rødere. Der var en ting hun gerne ville prøve. "Øhm Yuu." sagde hun stille og tog stille hans frie hånd i mellem hendes. "Der er en ting, som jeg gerne vil prøve" sagde hun lavt og så ikke på ham. Hun var helt rød i hovedet og hun løftede stille hans hånd. Hun stoppede da hans hånd var i hendes bryst højde og trak den stille ind, så den lå på hendes bryst. Hun rørte tit ved siden egne bryster, når hun vaskede sig og den slags, men det var noget helt andet at mærke Yuu hånd på det. Hendes hjerte bankede hårdt, og hun følte sig pludselig flov og gav slip på hans hånd. "Undskyld" sagde hun og gemte sit ansigt bag håret. *Hvor dumt! Han må tro du er pervers eller noget*
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Studietur til Kyoto - Page 13 Empty Sv: Studietur til Kyoto

Indlæg  Pernille Man Jun 14, 2010 10:47 pm

Yuu så undrende på hende, hun var helt sikkert nervøs og flov ”Okay.. hvad er det?” spurgte han da hun sagde at der var en ting hun gerne ville prøve. Han smilte lidt og lod hende styre hans hånd, det gik hurtigt op for ham hvad hun ville og han lod hende gøre det. Han havde lyst til at fnise lidt, men lod vær, hun var simpelthen for kær. Han tog forsigtigt ved hendes hage og lagde hendes hoved på skrå hvorefter han lænte sig ind og kyssede hende på kinden ”Slap af.. ” sagde han stille ”det er helt okay at du er nysgerrig.. jeg ville faktisk synes det var mærkeligt hvis du ikke var” sagde han med et smil. ”Desuden lagde min hånd bare på dit bryst, jeg har ikke engang kærtegnet dem endnu” sagde Yuu stille og drak lidt mere vand. Han skævede lidt til hende ”Perverse lille Tifa-chan” sagde han i et grin, han kunne ikke lade vær, hun havde lige drillet ham så han var blevet så ophidset, så nu måtte han tage lidt gengæld.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Studietur til Kyoto - Page 13 Empty Sv: Studietur til Kyoto

Indlæg  Admin Man Jun 14, 2010 10:53 pm

Hun så flovt mod ham. Det var bare så pinligt. I det han sagde slap af, kunne Tifa mærke at hun gjorde det. Det var okay. Hun smilte lidt, stadig flov. Hvis Tifa ikke havde været så flov, ville hun faktisk have bedt ham om at høre dem lidt mere, men det virkede så dumt. Hun blev knald rød i hovedet igen da han sagde hun var pervers. Hun gemte sig ansigt bag sine hændre. "Lad hver med at kalde mig det." sagde hun flovt. Hun så på ham med et fast blik. "Jeg ved ikke engang hvorfor jeg gjorde det... Jeg..." hun så lidt flovt væk igen. "Jeg..." mere kunne hun ikke rigtig få frem. Hvor var det her dumt. Yuu havde været sammen med piger før, og de opførte sig sikret ikke så dumt og pinligt over for ham, hellere ikke hvis de havde været jomfuer.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Studietur til Kyoto - Page 13 Empty Sv: Studietur til Kyoto

Indlæg  Pernille Man Jun 14, 2010 11:06 pm

Han så undrende på hende da hun gemte sit ansigt bag sine hænder, han smilte så lidt, satte glasset og tog om hvert af hendes håndled og hev hendes hænder lidt væk ”Men jeg kan så godt li det” sagde han og så hende kærligt ind i hendes øjne, han talte om at hun var pervers. ”Tifa det er virkelig okay” forsikrede han og kyssede hende blidt. ”Du skal ikke være flov” sagde han stille ”det du gør er helt normalt” sagde han og lagde sine arme lidt om hende. ”det ser ud som om du tænker på et eller andet… hvad går dig på?” spurgte han stille og kyssede hende på kæben.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Studietur til Kyoto - Page 13 Empty Sv: Studietur til Kyoto

Indlæg  Admin Man Jun 14, 2010 11:12 pm

Hun så ham lige ind i øjne da han talte. "Kan du?" sagde hun stille, men hun havde jo allerede fået svar. Hun smilte og mødte glad hans læber. Hvorfor kunne han være så sød? "Så det er virkelig okay?" sagde hun stille. Hun var så bange for at hun gjorde alt forkert. Hun rødmede lidt igen da han spurgte hvad der gik hende på. De eneste tanker der fløj rundt i hendes hoved, var noget af det sidste han havde sagt. "Du sagde at du slet ikke havde kærtegnet dem." begyndte hun stille. "Undskyld, mine tanker er slet ikke som de plejer." sagde hun lavt. Når de var ude blandt andre, tænkte hun kun på at lære ham bedre at kende, men når først de havde kysset lidt, var hun ligeglad med hvor godt hun kendte ham, hun ville bare prøve alt muligt med ham.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Studietur til Kyoto - Page 13 Empty Sv: Studietur til Kyoto

Indlæg  Pernille Man Jun 14, 2010 11:22 pm

Han nikkede til at han kunne li hun var pervers, det gjorde ikke ham noget. ”Ja det er virkelig okay” sagde han bekræftende og lagde en hånd på hende. Han så undrende på hende og smilte så lidt ”Det er stadig okay… du skal bare slappe af” sagde han roligt, ”Vi har stadig ikke travlt.. lige nu er jeg ikke rigtig interesseret i andre piger end dig” sagde han med et lille smil, han kunne ikke finde ud af om det hun havde sagt med at han ikke havde kærtegnet dem endnu var en invitation til at han skulle, han valgte at lade vær for ikke at gøre Tifa ked af det, hvis nu det ikke var.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Studietur til Kyoto - Page 13 Empty Sv: Studietur til Kyoto

Indlæg  Admin Man Jun 14, 2010 11:31 pm

*Lige nu?* hans ord genlød i hendes hoved. Kunne han bare sådan pludselig mistet interessen for hende? Hun kunne mærke hun blev trist. De to ord var nok til at slå hende ud. "Yuu-san. Hvad mener du med "Lige nu"?" spurgte hun stille. Hun kunne også føle at hun blev trist over, at han ret faktisk ikke rørte ved hendes bryst, nu hvor hun endelig havde fået det sagt.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Studietur til Kyoto - Page 13 Empty Sv: Studietur til Kyoto

Indlæg  Pernille Man Jun 14, 2010 11:38 pm

Han så undrende på hende ”Jeg mener at du er den eneste pige der interessere mig.. jeg siger til dig at jeg ikke tænker på andre” sagde han fast, han ville have brugt ordene lige nu igen, men hun lod ikke til at kunne li dem. ”Der er ikke andre piger det fanger min interesse” sagde han stille, det var det han mente ”Men du og jeg er jo ikke kærester” sagde han stille, han prøvede at forklare men det føltes lidt som om han bare gravede sin egen grav dybere. Efter de havde snakket om det her var han ikke rigtigt i humør til at røre ved hende, han have ikke forstået at det at hun sagde det der kærtegne noget rent faktisk var en invitation.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Studietur til Kyoto - Page 13 Empty Sv: Studietur til Kyoto

Indlæg  Admin Man Jun 14, 2010 11:47 pm

Tifa fortrød at hun havde spurgt, for hun så straks Yuu kropssporg ændre sig. Hun mistede også helt selv lyste til at kæle videre. Så havde han ikke ment noget med det han sagde i busen, ordet kæreste havde bare været en undskyldning. I det samme kom Haru-san igen. "Hvorfor har i rullet for?" spurgte han underne. "Jeg skal lige på toiletet." sagde Tifa og gik forbi Haru-san uden at sige mere. Hun stilte sig ved vaske på toilet og kom koldt vand i ansigt.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Studietur til Kyoto - Page 13 Empty Sv: Studietur til Kyoto

Indlæg  Pernille Tirs Jun 15, 2010 1:11 am

Da Haru kom, kunne Yuu ikke finde ud af om han var glad eller træt af at blive afbrudt, det virkede ikke som om de kom nogen vegne. ”Ikke for noget” sagde Yuu roligt som svar på Harus spørgsmål ”Jeg hentede dine ting” sagde Haru og satte Yuus taske på gulvet, han rakte ham alle de ting han havde haft i lommen, Yuu så lidt på tingene, hans smøger, lighter, mobil og.. halskæden. Yuu så lidt på den og så efter Tifa, han rejste sig hurtigt op med halskæden i hånden og gik ud til Tifa. Han lukkede stille døren ud til toilettet og låste den ”Er du okay?” spurgte han og gemte halskæden bag sin ryg. Han gik hen til hende mens hun stod foran vasken, han stilte sig bag hende og pressede sig lidt op af hende så hun blev presset lidt op mod vasken, han så op på dem i spejlet. Han smilte lidt ”Hørte du det de to piger sagde da vi stod og ventede ved busstoppestedet i regnen? At vi passede godt sammen..” sagde han stille og kiggede på dem i spejlet ”jeg tror de havde ret” sagde han stille. ”Tifa… hvis jeg har sagt noget der har gjort dig ked af det skal du sige det.” sagde han stille og så ind i hendes øjne i spejlet.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Studietur til Kyoto - Page 13 Empty Sv: Studietur til Kyoto

Indlæg  Admin Tirs Jun 15, 2010 8:21 am

Tifa så op i spejlet da døren blev åbnet. Hun så på Yuu gennem spejlet. Hun nikkede stille til at hun var okay. Hun så roligt på ham mens han gik tættere på, men hun blev stående med ansigtet mod spejlet. Hun slap blikket fra Yuu og fokusere på dem begge og smilte lidt. Jo de så da meget godt ud sammen, men hvorfor blev hun hele tiden så forvirret. Hun så mod hans øjne igen igennem spejlet og smilte kærligt til ham. "Nej, du har ikke sagt noget forkert." sagde hun smilende og slog blikket ned. "Jeg ved ikke. Jeg bliver bare så forvirret og kan ikke holde styr på mine tanker." sukkede hun. "Jeg kan godt lide dig, meget." sagde hun smilende. "Det er nok derfor jeg blive så forvirret."
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Studietur til Kyoto - Page 13 Empty Sv: Studietur til Kyoto

Indlæg  Pernille Tirs Jun 15, 2010 2:31 pm

Han smilte lidt over at hun var okay, det var godt. Hendes kærlige smil fik hans hjerte til at slå lidt hurtigere, han var stille og kiggede ned i vasken da hun begyndte at tale. Han sukkede stille og smilte så lidt da hun var færdig, så hun var forvirret, han førte sin fire hånd over hendes skulder og kørte den blidt på hendes kind ”Det er okay du bliver forvirret… ” sagde han stille og tog om hende ved livet med den arm hvis hånd havde nusset hendes kind lige før. ”Du har jo ikke rigtig prøvet det her før..” sagde han stille og hvilte sit hoved lidt på siden af hendes, så de næsten var kind mod kind. ”Så det er okay” sagde han igen bekræftende med et lille smil mens han så hende i øjnene i spejlet, han havde efterhånden fundet ud af at Tifa gerne ville bekræftes. Han kyssede hende på kinden ”Jeg kan virkelig også lide dig” sagde han stille men et træt smil, han holdt stadigt halskæden bag ryggen.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Studietur til Kyoto - Page 13 Empty Sv: Studietur til Kyoto

Indlæg  Admin Tirs Jun 15, 2010 3:07 pm

Hun smilte lidt da han nussede hendes kind. Hun lagde mærke til at han tog om hende, men den samme hånd som han havde rørt hendes kind med. Hun smilte og så mod hans øjne. Det var sjovt at stå sådan her, og helt mærkeligt at stå og se på sig selv. Hun grinte lidt da han igen sagde det var okay. "Du behøver ikke sig det så mangen gange. Jeg er ikke forvirret nu. Så meget." sagde hun grinende. Hun lukkede øjne da han kyssede hende på kinden. Hun skubbede lidt til ham og fik vendt sig om og lænte sig op af vasken. "Ja, men Yuu-san." hun bed sig lidt i læben. Han havde selv sagt at hun bare skulle spørge. "Hvor mange har du kunne lide?" spurgte hun stille og så ned. I det samme lagde hun mærke til at han gemte sin ene hånd bag på ryggen. "Hvad gemmer du der bag ryggen?" spurgte hun nysgerig og så mod hans øjne.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Studietur til Kyoto - Page 13 Empty Sv: Studietur til Kyoto

Indlæg  Pernille Tirs Jun 15, 2010 3:59 pm

Han sukkede lidt over at hun stadig var en lille smule forvirret ”Hvis der er noget du ikke forstår, skal du bare sige det” sagde han stille men bestemt, næsten som en lære. Han lod hende skubbe ham lidt væk og gjorde selv lidt mere plads til at hun kunne vende og være der ”Hvor mange jeg har kunne li?” spurgte han undrende og så spørgende ud ”Hvis du spørger mig hvor mange kærester jeg har haft er svaret 3..” sagde han stille og vidste ikke helt om det var det hun mente ”Hvis ikke det var det du spurgte om så bare spørg igen mere konkret” sagde han med et lille smil. Han holdte halskæden frem ”Ehm… jeg ved ikke om du vil have den igen” sagde han stille og lænte sig op af væggen, han følte sig varm.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Studietur til Kyoto - Page 13 Empty Sv: Studietur til Kyoto

Indlæg  Admin Tirs Jun 15, 2010 4:05 pm

Hun skubbede en lok bag hende øre. Det var ikke helt hvad hun havde ment, for han blev jo ved med at sige at de ikke var kærester. Hun smilte glad til ham da hun så halskæden. Hun havde faktisk været ked af at hun havde givet den tilbage. Hun kunne virkelig godt lide den. Hun smilte glad. "Tak fordi du giver mig den igen." sagde hun og lage sine arme om hans hals og kyssede ham blidt på munden. Nu skette det igen. Hendes hjerte begyndte at slå hurtigere, og hun havde lyst til at kysse ham igen og mærke hans krop. Hun trak stille sit hoved tilbage og så smilende på ham mens hun beholdte sine arme om hans hals. "Jeg er virkelig ked af, at jeg virkede så utaknemlige da jeg gav den tilbage." sagde hun stille.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Studietur til Kyoto - Page 13 Empty Sv: Studietur til Kyoto

Indlæg  Pernille Tirs Jun 15, 2010 4:36 pm

Han smilte lidt til hende mens hun tog om ham og han kyssede hende blidt tilbage, han studerede hende ”Det er okay at du virkede utaknemlig… men hvem har sagt at jeg giver dig halskæden tilbage uden af få noget?” spurgte han drillende og tog om hende, han vendte dem om så det var hende der var presset op af døren. Han kyssede hende igen, mere lidenskabeligt, han tog hurtigt halskæden i lommen på sine shorts og kørte sine hænder op af hendes mave og op til hendes bryster. Han begyndte at kærtegne hendes bryster uden på tøjet, mens han bukkede sig ned og kyssede hendes hals, han flyttede sin ene hånd ned i shortsene og tog halskæden op igen, han kyssede hende blidt på munden igen ”Tak” sagde han kærligt lidt rød i kinderne, han holdt halskæden op foran hendes hals, gav hende den på igen og spændte den i nakken. Han kyssede hende på kinden ”Undskyld” sagde han stille, han kunne bare ikke lade vær når hun tog initiativet til at kysse og røre ved ham.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Studietur til Kyoto - Page 13 Empty Sv: Studietur til Kyoto

Indlæg  Admin Tirs Jun 15, 2010 4:53 pm

Tifa kunne ikke lade hver med at smile lidt overrasket da han vendte dem rundt, så hun stod presset op af døren. Hvorfor endte hun altid inderst? Hun tog glad i mod hans kys og kyssede ham lidenskabeligt igen. Hun mærkede hvordan hans hånd kørte op af hendes mave og op på hendes bryst. Hun løftede hovedet lidt da han kyssede hende på halsen. Hun kunne mærke hun blev rød i hovedet. Hun kunne ikke lade hver med at smile stort. Han rørte hende faktisk på hendes bryst. Hun så ned på ham igen, og mærkede at halskæden kom om hendes hals. Hun rørte stille vedhænget og smilte glad til ham. Hun smilte glad og nød hans kys mod hendes kind. Det var noget helt anderselse. "Det gør ikke noget. Det var dejligt." sagde hun smilende og gav ham et kort kys på munden. "Men tror hellere vi må få dig tilbage i seng inden sygeplejsken kommer tilbage." sagde Tifa og vendte sig om for at låse op, da der var nogen på den anden side der greb fat i dørhåndtaget. "Hey der er låst." blev der sagt på den anden sige. Tifa kinder blev røde. Hvis hun og Yuu blev fundet sammen på et låst toilet. "Hent i lære, så kan de låse op." sagde stemmen igen.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Studietur til Kyoto - Page 13 Empty Sv: Studietur til Kyoto

Indlæg  Pernille Tors Jun 17, 2010 2:25 am

Yuu nød virkelig at kysset Tifa, han var vist virkelig ved at forelske sig, men alt gik bare så hurtigt. Mens han kort kærtegnede hendes bryst, prøvede han at ligge mærke til hendes reaktion, men der var faktisk ikke den helt store, han smilte lidt skuffet til hende, men han forstod det godt, han havde ikke gjort det helt store og det var uden på hendes tøj. Han smilte lidt til at hun synes det dejligt *Jeg gjorde ikke rigtig noget?* tænkte han og så lidt undrende på hende, men smilte så lidt sødt, han tog i mod hendes kort kys. Yuu så lidt irriteret efter Tifa da hun gik hen til døren, han var en tålmodig mand, men han måtte stoppe med selv at ligge op til nogen af de ting så han ikke gang på gang blev ophidset. Han smilte lidt ”Ja.. det er nok bedst” sagde han stille, han følte sig heller ikke helt på toppen. Han så undrende på Tifa da han hørte stemmerne *Hvorfor åbner hun ikke bare døren?* tænkte han undrende, men lagde så mærke til hendes røde kinder *Hun vil ikke findes sammen med mig.. det er for pinligt..* tænkte han med et suk ”Ville det gå dig på hvis de så os alene sammen eller hvad?” spurgte han hende, men ventede ikke på hendes svar. Hna tog hårdt fat i hendes arm og hev hende hen mod toilette, han pressede lidt på hendes ene skulder Knæl for mig Tifa-chan” sagde han bestemt, det kunne godt virke lidt som om han ville have hende til at gøre noget seksuelt med ham, men det var ikke det Yuu havde i tankerne.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Studietur til Kyoto - Page 13 Empty Sv: Studietur til Kyoto

Indlæg  Admin Tors Jun 17, 2010 8:18 am

Hun stod lidt. Hun så på Yuu. "Yuu-san det er ikke..." begyndte hun men fik ikke talt færdig han hev i hende. Hun vidste ikke hvorfor, hun ønskede at blive set sammen med Yuu, virkelig, men hvorfor føltes det så flovt? Hun ønskede at komme langt med Yuu, men det hele gik bare så hurtigt, og hun blev så forvirret når de begyndte. Hun så op på ham og knælet stille. Hendes kinderne blev røde, hvad ville han have hende til? Hun kom til at se lige frem sig, og mærkede hun blev ophidset, hun rødmede igen, men hun fik faktisk lyst til at røre ved Yuu. Hun så op på ham, og smilte lidt. "Yuu-san. Tror du ikke dem på den anden side at døren tror vi er sammen?" spurgte hun stille. Hun så ned igen, og lod stille hendes hændre røre ved hans ben og op til hans hofter. Hun smilte og lukkede stille øjne. Hun rystede stille, af lyst.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Studietur til Kyoto - Page 13 Empty Sv: Studietur til Kyoto

Indlæg  Pernille Tors Jun 17, 2010 10:13 am

Han smilte lidt da hun stille adlød ham, men Yuu troede stadig at hendes reaktion på pigerne udenfor døren var hende der ikke ville ses med ham. Han studerede hendes ansigt da hun rødmede *Hvad mon hun tænker på?* tænkte han med et meget lille smil, han vidste godt hvad der var foran hende. *Yuu-san?* tænkte han med et suk og bukkede sig lidt ned ”Ikke hvis vi gør det her” sagde han stille, han fjernede hendes hænder og åbnede toiletbrætte ”Bare lad som om du har det skidt” sagde han og rodet hende lidt i håret. Hans blik, mens han talte til Tifa, sagde ingenting, det var fraværende. Han vendte om, gik over, låste op og åbnede døren, han så ud på pigerne og smilte falskt ”Jeg beklager meget.. men min veninder har det meget skidt” sagde han og smilte undskyldende. Han vendte om så han så mod Tifa ”kom.. så tager jeg dig til sygeafdelingen” sagde han og strakte sin hånd ud til hende.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Studietur til Kyoto - Page 13 Empty Sv: Studietur til Kyoto

Indlæg  Admin Tors Jun 17, 2010 10:29 am

Tifa ville nøddig slippe ham da han fjernede hendes hændre fra ham. Hun så stille på toiletet. Hun så op på ham der han havde rodet i hendes hår. "Yuu..." begyndte hun stille. Hans blik, hun kunne ikke lide det. Hun så efter ham da han gik hen til døren. Hun holdte sig stille for munden og lukkede øjne. Hvad var der lige sket? Han virkede vred. Hun rejste sig stille op da han kaldte. Hun bukkede hovedet så hendes hår dækkede hendes ansigt og holdte sig for munden. Hun havde tåre i øjne, men de kunne pigerne ikke se. Hun tog stille hans hånd med hendes fri. *Hvad gik der lige galt?* tænkte hun trist. Hun hadet det her, uvidenheden om hvad der lige var sket. Da de var kommet lidt væk fra pigerne flyttede Tifas sin hånd. "Er du vred?" spurgte hun lavt uden at se på ham.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Studietur til Kyoto - Page 13 Empty Sv: Studietur til Kyoto

Indlæg  Pernille Tors Jun 17, 2010 10:41 am

Da hun tog hans hånd trak han hende med ud af badeværelset og forbi pigerne der så lidt undrende efter dem. Yuu mærkede at Tifa gav slip på hans hånd hvorefter han tog den til side ”Selvfølgelig er jeg det..” sagde han stille mens han forsatte med at gå mod sygeafdelingen. Han sukkede lidt ”Tifa-chan.. jeg forstår bare virkelig ikke hvorfor du så gerne vil gå ud med mig, når det er tydeligt at du er flov over at blive set sammen med mig” sagde han stille og åbnede døren ind til sygeafdelingen, Haru sad derinde så han stoppede i døren. Han vendte sig endelig mod Tifa og så på hende ”Jeg forstår at det er noget vi holder hemmeligt og at alt det her er nyt for dig.. men hvis du er flov over mig kan du bare stoppe med at gå ud med mig for jeg ændre mig altså ikke” sagde han og blev stående i døren, Yuu troede at hun på en eller anden måde var flov over ham og derfor flov over at blive set med ham. Han lænte sig lidt op af dørkarmen og krydsede sine arme, han ventede på et svar.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Studietur til Kyoto - Page 13 Empty Sv: Studietur til Kyoto

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 13 af 26 Forrige  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 19 ... 26  Næste

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum