Miststales High School
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Studietur til Kyoto

2 deltagere

Side 26 af 26 Forrige  1 ... 14 ... 24, 25, 26

Go down

Studietur til Kyoto - Page 26 Empty Sv: Studietur til Kyoto

Indlæg  Admin Fre Jun 24, 2011 9:23 pm

Tifa nød at se det hele, nød at være sammen med Yuu. Hun smilte stort når hun så nogen optrædre. Hun ville ønske hun selv havde den slags form for talent. Hun vendte sig mod ham da de stod foran døren. Hun havde ikke lyst til at dagen skulle slutte, men hun var sikker på at Yuu ville hjem nu. Hendes lejlighed havde heller ikke meget at tilbyde. Kunne hun spørger om han ville med ind, eller ville hans misforstå det. Hun havde heller ingen seng, hun sov på futon. ”Jeg tror aldrig jeg har haft så god en dag som i dag.” sagde hun og smilte kærligt til ham. *Du må ikke gå.* tænkte hun lidt panisk. Det var den første gang hun havde tilbragt så meget tid med ham, og hun havde været så tæt på at miste ham. ”Vil… Hvad siger du til en kop the?” spurgte hun og smilte til ham. *Virkelig flot, kunne du ikke have fundet på noget bedre at sige.* tænkte hun.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Studietur til Kyoto - Page 26 Empty Sv: Studietur til Kyoto

Indlæg  Pernille Fre Jun 24, 2011 9:35 pm

Han smilte lidt kærligt og glad over at hun havde haft en god dag ”Jeg har også haft en virkelig godt dag” sagde han kærligt og kørte en hånd over hendes kind og ind i hendes hår. Yuu så ned af gaden som om han tænkte på hvad vej han skulle gå. ”The?” sagde han undrende, men smilte så. ”Det lyder godt” sagde han og gik ind i hendes lejlighed efter hun havde låst op. Yuu trådte af sine sko ved døren og gik hen til hendes køkken for at lave the.

Pernille

Antal indlæg : 3484
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Studietur til Kyoto - Page 26 Empty Sv: Studietur til Kyoto

Indlæg  Admin Fre Jun 24, 2011 9:44 pm

Tifa lukkede øjne lidt, da han kørte en hånd hen af hendes kind og op i hendes hår. Der gik et lille gys igennem hende, for hun vidste hvad de hænder kunne gøre ved hende. ”Ja the.” sagde hun og smilte lidt usikkert. Hvor lød det dumt, men hvad skulle hun ellers have sagt? Hun smilte til ham, det virkede til at han endnu en gang bar over med hende. Hun låste op, og trådte sine sko af og gik ind. Da hun flyttede ind, havde hun aldrig tænkt på at skulle have gæster, der var også derfor hun boede så småt. Tifa så på Yuu da han gik hen til hendes køkken. ”Nej, lad mig gøre det. Du har allerede gjort nok i dag.” sagde hun og åbnede et skab ved den ene væk. ”Bare lige giv mig 2 sek.” sagde hun og rullede sin futon sammen og lage den på en hylde i skabet og fandt et lavt bord frem for bunden. Hun brugte det næsten aldrig. Hun stilte det og rejste sig stille op og gik hen til køknet for at lave the’en.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Studietur til Kyoto - Page 26 Empty Sv: Studietur til Kyoto

Indlæg  Pernille Fre Jun 24, 2011 9:54 pm

Yuu så lige så stille på hende da hun sagde at hun nok skulle lave the’en, men hvad mente hun med at han havde gjort nok? Yuus blik fulgte hende stille og han gik hen og satte sig ved bordet. Selvom det ikke tog Tifa længe at lave the’en ville hun alligevel finde Yuu sovende på gulvet ved bordet når hun kom med den. Dagen havde tæret på hans kræfter og han havde til sidst givet efter.

Pernille

Antal indlæg : 3484
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Studietur til Kyoto - Page 26 Empty Sv: Studietur til Kyoto

Indlæg  Admin Fre Jun 24, 2011 10:04 pm

Tifa lage hovedet lidt på skrå, da hun kom med the’en. Hun smilte lidt. *Jeg pakkede hvis den futon for hurtigt væk.* tænkte hun og gik tilbage i køknet med the’en. Hun burde nok vække ham, men han var virkede træt, og han var lige kommet ud fra hospitalet. *Mon han kan holde til at sove på gulvet?* tænkte hun lidt panisk og gik tilbage til Yuu. Hun tog ved bordet og stilte det op af væggen. Hun så lidt på Yuu og smilte. Han havde brugt en hel dag med hende, mere kunne hun ikke forlange. Hun gik stille hen til sit skab, og tog sin futon ud igen. Hun rullede den ud på gulvet ved siden af Yuu. Hun måtte på en eller anden måde, have noget tøj af ham, og så op på futon’en. Hun flyttede dynen fra futon’en. Hun så lidt på Yuu og smilte igen. Hun kunne ikke nænne at flytte på ham, selvom det nok ville være det bedste, men hun risikere bare at vække ham. Hun tog puden og løftede stille hans hoved op og lage puden under hans hoved. Hun lage dynen over ham og gav ham et kys på kinden. *Jeg kan vel lade ham sove lidt.* tænkte hun og kunne ikke modstå fristelsen og lage sig ind under dynen og ind til ham. Hun trak vejret dybt ind og smilte. Hun mærkede stille hvordan søvnen kom snigende. *Bare et kort øjeblik.* tænkte hun og lukkede øjne.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Studietur til Kyoto - Page 26 Empty Sv: Studietur til Kyoto

Indlæg  Pernille Fre Jun 24, 2011 10:16 pm

Yuu bevægede sig kun meget lidt da hun løftede hans hoved og placerede det på puden. Han kom med et meget lille smil da hun kyssede hans kind. Da Tifa lagde sig ind til Yuu tog han som altid om hende og puttede hende ind til sig. Yuu sov med et lille smil på sine læber og sov utroligt godt natten igennem. Yuu ville senere helt bestemt fortryde at han tilbragte denne nat andre steder end hjemme hos sin mor. Yuu vågnede stille af sig selv om morgnen, han strakte sig lidt og så lidt undrende på kvinden i hans arme. Han smilte lidt *Tifa..* tænkte han glad og lænte sig ned, han gav hende et blidt morgenkys på læberne.

Pernille

Antal indlæg : 3484
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Studietur til Kyoto - Page 26 Empty Sv: Studietur til Kyoto

Indlæg  Admin Fre Jun 24, 2011 10:22 pm

Tifa smilte da han tog om hende, hun elskede at ligge helt ind til ham og bare falde i søvn.
Tifa vendte sig, da Yuu begyndte at bevæge sig morgen efter. Hun åbnede stille øjne, da noget rørte ved hendes læber, og hun smilte da hun så lige op på Yuu. Hun løftede sine arme og lage dem om hans hals, og trak ham ned til sig og kyssede ham igen. Hun var ikke helt vågnet, og tænkte det stadig som en drøm. Hun slap ham lidt igen og så op på ham. I det samme vågnede hun helt og hun satte sig hurtigt op. ”Er det morgen?” spurgte hun forfærdet. Hun ville ikke jo ikke have haft at de skulle sove på gulvet hele natten, hun ville jo have vækket Yuu, så han kunne komme hjem. ”Undskyld, jeg skulle have vækket dig.” sagde hun og så trist på Yuu.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Studietur til Kyoto - Page 26 Empty Sv: Studietur til Kyoto

Indlæg  Pernille Fre Jun 24, 2011 10:36 pm

Yuu så bare lidt kærligt ned på hende, men han var heller ikke selv helt vågen, han var et elendigt morgenmenneske. Han kyssede hende roligt igen, det var ikke gået op for ham at hun ikke rigtig var vågnet endnu. Han var ved at lege kærligt med en lok af hendes hår da hun pludselig satte sig op ”Ja..” sagde han lidt undrende til om det var morgen. Han studerede hende stille ”Ja, ja, ja” sagde han bare og hev hende ned og ligge igen i sine arme. ”Bare lidt længere” sagde han mens han gav hende et lille klem, deres kroppe fandt hinanden og flettede sig ind så de lå så tæt som muligt. Tifa ville kunne høre Yuus hjertebanken. Han havde lyst til at spørger, spørger om hun ikke kun ville være hans, men det var ham selv der havde sagt at de kun datede og ikke kom sammen dengang. På en måde ville han også gerne gøre det på en mere romantisk måde. Yuu vidste ikke at han aldrig ville komme til at stille Tifa det spørgsmål.

Pernille

Antal indlæg : 3484
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Studietur til Kyoto - Page 26 Empty Sv: Studietur til Kyoto

Indlæg  Admin Fre Jun 24, 2011 10:45 pm

Tifa lod sig hive ned og så op mod hans ansigt. Hun lod sin krop flette sig ind i hans og hun smilte lidt da hun kunne høre hans hjerte slå. Hun smilte. Hun ville gerne spørger, spørger om det virkelig passede at de ikke var kærester, men Yuu havde allerede afvist det ord flere gange, at hun ikke ville spørger. Hun datede Yuu, hun var ikke kærester med ham. ”Jeg kan godt lide dig. Jeg kan rigtig godt lide dig.” sagde hun og smilte og trykkede sig lidt tættere ind til ham.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Studietur til Kyoto - Page 26 Empty Sv: Studietur til Kyoto

Indlæg  Pernille Fre Jun 24, 2011 10:58 pm

Yuu smilte lidt ”jeg…” begyndte han, men stoppede så ”jeg er forelsket” sagde han med et lille smil ”i dig” fortsatte han, bare for at være sikker på hun ikke skulle blive i tvivl. Han nød at ligge i hendes arme lidt endnu inden han satte sig op og rodet sig lidt i håret. ”har du noget kaffe?” spurgte han gabende.

Pernille

Antal indlæg : 3484
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Studietur til Kyoto - Page 26 Empty Sv: Studietur til Kyoto

Indlæg  Admin Fre Jun 24, 2011 11:04 pm

Tifa smilte stort. ”Og jeg er forelsket i dig.” sagde hun kærligt. Hun lukkede øjne, men hun var ikke træt mere, hun nød bare at ligge i hans arme. Hun så op på ham da han satte sig op. Hun satte sig op. ”Jeg skal gå ud og se, men så er det nok instant.” sagde hun og rejste sig op og gik ud i køknet og kiggede sine skabe igennem. Hun drak ikke meget kaffe hjemme. Hun fandt en glas og satte vand over at koge.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Studietur til Kyoto - Page 26 Empty Sv: Studietur til Kyoto

Indlæg  Pernille Fre Jun 24, 2011 11:23 pm

Yuu smilte kærligt da hun sagde at hun også var forelsket i ham. ”Instant er fint” sagde han lidt træt. Han rejste sig kort efter hende. Han tog hende og tog om hende ved hofterne bagfra og kyssede hende ved halsen. Yuu gav slip da vandet var færdigt og lavede selv sin kaffe, han spurgte om han skulle lave et eller andet til hende også og hvis hun sagde ja, ville han lave det til hende. Mens Yuu drak af sin kaffe fandt han sin mobil frem, den havde lagt i hans lomme og han havde glemt at tænde den igen efter de havde været i biografen i går. Han tændte den og tog igen en slurk af hans kaffe, hans blev nået overrasket da den ene besked efter den anden kom frem på hans display. ”47 missede opkald og 34 beskeder…” sagde Yuu lidt overrasket og fornemmede at noget var galt. Han lyttede hurtigt til de første beskeder på telefonsvareren, det var hans mor der bare blev fuldere og fuldere for hver besked. Hun ville ikke sige andet i beskederne at han skulle komme hjem, men han kunne høre at noget var helt galt, hun havde tydeligvis grædt. ”Jeg bliver nød til at gå” sagde Yuu og satte kaffe koppen på bordet. Han kyssede hende hurtigt og skyndte sig at trække i sine sko, han forsvandt hurtigt ud af hendes dør og hendes liv.

Pernille

Antal indlæg : 3484
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Studietur til Kyoto - Page 26 Empty Sv: Studietur til Kyoto

Indlæg  Admin Fre Jun 24, 2011 11:35 pm

Tifa smilte da han tog om hende. Hun løftede sit hoved lidt, så han kunne komme til hendes hals. Hun lod ham selv lave sin kaffe. ”Jeg vil også gerne have en kop.” sagde hun. Tifa stod stille og så på ham, mens han fandt sin mobil frem. Hun kunne godt vende sig til sådan nogen morge, selvom det var deres først. *Måske vi flytter sammen en gang.* kunne hun ikke lade hver med at tænke og smilte lidt. Tifa så overrasket på ham, da han sagde hvor mange beskeder og opkald han havde fået. Hvem havde prøvet så desperat at få fat i ham? Hun så uroligt på ham mens han lyttede til beskeder. Hun nåede kun lige at reagere da han kyssede hende og hun gik efter ham, da han gik hen til døren og trak i sine sko. ”Skriv til mig.” sagde hun og så efter ham da han løb fra hendes lejlighed.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Studietur til Kyoto - Page 26 Empty Sv: Studietur til Kyoto

Indlæg  Pernille Man Jun 27, 2011 9:00 pm

//Out//

Pernille

Antal indlæg : 3484
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Studietur til Kyoto - Page 26 Empty Sv: Studietur til Kyoto

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 26 af 26 Forrige  1 ... 14 ... 24, 25, 26

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum