Miststales High School
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Studietur til Kyoto

2 deltagere

Side 24 af 26 Forrige  1 ... 13 ... 23, 24, 25, 26  Næste

Go down

Studietur til Kyoto - Page 24 Empty Sv: Studietur til Kyoto

Indlæg  Admin Man Mar 21, 2011 1:16 pm

Tifa sad stille og lyttede mens Yuu fortalte. Hun lage hovedet lidt på skrå da han snakkede om hvor han strammede fra. *Hvor mon han kommer fra?* tænkte hun men ville ikke afbryde ham. Hun vidste han kunne lide vinter, og hun havde det lidt på samme måde. Hun havde været steder hvor det ikke sneede om vinter, så hun nød at se sneen når den var der. Tifa smilte lidt flovt da han sagde han godt kunne lide farven brun. Hun nikkede til at han ikke kunne lide overfladiske piger, hun forstod ham godt, og var begyndt at forstå ham bedre og bedre jo mere hun lærte ham at kende. Hun kunne ikke lide hvor historien førte hen, hun ville gerne lære Yuu bedre at kende, men hun kunne ikke lide hans triste ansigt. Hun nikkede til hvorfor han var god i skolen. Tifa begyndte at forstå mens Yuu talte om sin mor, hvorfor hans mor holdte så meget af ham. Han havde taget sig af hende, han var hendes eneste søn. Hun så trist på ham. Tænk at skulle kæmpe for at få sin fars opmærksomhed, og tage sig af sin mor. Tifa smilte lidt trist da han pludselig lød glad igen. ”Mig?” sagde hun stille og smilte lidt. ”Jeg kan godt lide vinter, kan godt lide at se det sne. Jeg kan godt lide søde ting, men jeg kan bedre lide når mad er stærkt.” sagde hun og grinte lidt. ”Mine forældre mødtes i Japan. Min mor havde valgt at tage et år i Japan, hvor hun så mødte min far. Far ville helst blive et sted, men min mor ville se verden, og de begyndte at rejse. Det længste tid jeg har boet noget sted, var da jeg blev født og da min søster blev født, der boede vi ca 1 år samme sted, ellers rejste vi hele tiden rundt.” sagde hun stille og smilte lidt. Hendes historie virkede slet ikke så vigtig som Yuus. ”Mine forældre underviste mig selv, jeg gik i skole hvor vi nu var, men når man hele tiden er på farten underviste mine forældre mig også. Til sidste ville jeg gerne prøve at være et sted, så jeg spurgte om jeg måtte slå mig ned, og så kom jeg her til og har været her siden.” sagde hun og smilte og rykkede hen til Yuu og tog hans hånd. Hun ville gerne trøste ham, hun vidste bare ikke hvordan. Hun så op på ham og smilte stille. ”Du er stærk Yuu. Jeg kunne ikke forstille mig at skulle tage mig af min mor, eller kæmpe for min fars opmærksomhed.” sagde hun stille. ”Det for mig bare til at kunne lide dig endnu mere.” sagde hun stille og smilte flovt.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Studietur til Kyoto - Page 24 Empty Sv: Studietur til Kyoto

Indlæg  Pernille Man Mar 21, 2011 1:37 pm

Yuu kunne ikke huske at han ikke havde fortalt hende hvor han kom fra, eller hvor nogen af hans gener kom fra, men hun havde fået det af vide på hospitalet, men det havde også været en forvirrende tid. Yuus blå øjne så lidt overraset på hende da hun nærmest virkede overrasket over at hun skulle tale, han grinte lidt ”Ja dig” sagde han og smilte, han havde talt for meget i træk og måtte nok hellere holde lidt mund nu og lytte til hende. Han smilte stille mens hun fortalte, og noterede oppe i hovedet hvad Tifa kunne li. *Hendes lille erfaring er vel fordi hun altid flyttede* tænkte han roligt mens han lyttede til hendes historier om hendes barndom. Yuu lyttede stille og gemte sine kommentere til når hun var færdig. Han roligt på hende da hun rykkede hen til ham, han så ned på hans hånd da hun tog den. Han smilte lidt beroligende til hende, han ønskede ikke medlidenhed. ”Du er også stærk” sagde han og kyssede hende på panden. ”Det er jeg vel glad for” sagde han roligt til at hun kunne lide ham mere fordi han var stærk, men det skulle helst være sådan hun kunne lide ham lige meget hvad, men det var stadig en god ting. ”Det må også have været svært at flytte så meget rundt.. man ville ikke kunne få nogen faste venner eller kærester” sagde han roligt og mærkede pludselig et lille stik i brystet, hvad hvis hun rejser fra dig ligesom Naomi? ”Men… når jeg bliver 18 tror jeg også jeg vil ud og rejse lidt selvom jeg har set en stor del af verden” sagde han roligt og lidt eftertænksomt ”hmmm ellers skal jeg vel giftes eller videre for at læse et eller andet på et universitet” sagde han og trak på skulderne. Han lænte sig lidt ned til hende ”jeg er glad for at du valgte at slå dig ned” hviskede han lidt og gav hende et kys på kinden, han kunne ikke lade vær.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Studietur til Kyoto - Page 24 Empty Sv: Studietur til Kyoto

Indlæg  Admin Man Mar 21, 2011 4:57 pm

Tifa smilte lidt da han kyssede hendes pande. Tifa mente ikke at hun kun kunne lide ham mere fordi han var stræk, men også at han havde fortalt hende om hans fortid. Hun smilte lidt trist. ”Nej det er lidt vanskeligt, men spændende på en måde.” sagde hun. Hun smilte til at han ville se verden når han blev 18. ”Det lyder spændende, kunne også være jeg ville, altså uden mine forældre.” sagde hun og grinte lidt. ”Jeg ved endelig ikke hvad jeg vil, eller hvad min fremtid bringer. Mine forældre gav mig lov til at gå i High School, jeg ved ikke hvad der sker bag efter.” sagde hun og smilte lidt trist. Hun grinte da han kyssede hende på kinden og hviskede. ”Det er jeg også. Jeg kan ikke huske jeg været så glad for nogen som jeg er for dig.” sagde hun og smilte kærligt til ham.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Studietur til Kyoto - Page 24 Empty Sv: Studietur til Kyoto

Indlæg  Pernille Man Mar 28, 2011 4:15 pm

Han lyttede stille mens hun fortalte, han kunne godt forestille sig at det ville være både vanskeligt og spændende. "Måske kunne vi gøre det sammen" sagde han med et lille smil, han talte om at rejse. Han smilte lidt "den eneste grund til at jeg overhovedet har tænkt på min fremtid er fordi jeg altid er blevet fortalt hvad jeg skulle med den.. så kommer man til at tænke på ens andre muligheder når man ikke har lyst til det der er blevet bestemt for en" sagde han roligt. Yuu kom pludselig til at tænke på noget og hans blik blev lidt trist *Rejser hun mon igen efter High School?* tænkte han stille men så roligt på hende. "Det er vel op til dig selv hvad fremtiden bringer" sagde han roligt. Yuu smilte lidt da TIfa sagde at hun var glad for ham "jeg er også glad for dig" hviskede han igen, han havde ingen anelse om hvorfor de hviskede, men han gjorde det fordi hun gjorde.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Studietur til Kyoto - Page 24 Empty Sv: Studietur til Kyoto

Indlæg  Admin Man Mar 28, 2011 6:35 pm

Tifa smilte lykkeligt til ham. ”Kunne være dejligt.” sagde han til at de måske kunne rejse sammen. Hun lyttede stille på hvad han sagde. Selvom Tifa hele tiden var blevet taget med når de rejste, havde hun meget frie tøjler. Hvad hun ville med sin fremtid var hendes valg, men hun var ikke sikre på hvad hun ville og hvordan hun så skulle få bedt sine forældre om det. ”Ja, mine forældre støtter mig nok lige meget hvad jeg vælger. Men det svært at være så langt fra dem.” sagde hun og smilte lidt trist. Hun savnede sin familie. Tifa grinte lidt da han hviskede igen, det virkede mærkeligt at de hviskede til hinanden. ”Skal vi få spist færdig?” spurgte hun og rykkede tilbage på sin plads. ”Hvad skal vi endelig bagefter?” spurgte hun nysgerrigt.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Studietur til Kyoto - Page 24 Empty Sv: Studietur til Kyoto

Indlæg  Pernille Ons Mar 30, 2011 10:28 pm

Yuu så lidt ned på hende da hun sagde at det kunne være dejligt at de rejste sammen, mon hun ville være sammen med ham til de var gamle nok? Han nikkede stille til det hun sagde, selvom han ikke rigtig kunne relatere til det kunne han forstå det. ”Hvorfor får du dem ikke bare til at besøge dig?” spurgte han lidt ligegyldigt, han havde aldrig været god sammen med svigerforældre. Yuu nikkede til at de kunne spise færdigt. Han så op på hende, for at være ærlig havde han ikke rigtig planlagt denne dag, han planlagte sjældent dates. Han lænte sig en smule ind over bordet og smilte frækt ”det er en hemmelighed” sagde han og blinkede til hende. Han satte sig tilbage og spiste videre ”kan du ikke fortælle mig noget mere om de ting du kan li?” spurgte han.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Studietur til Kyoto - Page 24 Empty Sv: Studietur til Kyoto

Indlæg  Admin Tors Mar 31, 2011 8:25 am

Tifa så på ham, og smilte lidt trist. ”Det er ikke sådan lige til. Nok rejser min familie meget, men det er lige så meget for min fars arbejde. De kan ikke bare lige komme fordi, de skal rejse flere timer for at komme her til. Men mor sagde at de nok snart kom forbi, men der er ikke noget der er sikret.” sagde hun. Tifa så nysgerrigt på ham, hun ville gerne vide hvordan en date var. Yuu havde allerede lært hende så meget. Hun rødmede ved tanken, og kunne mærke at hun blev varm inden i. *Hvorfor tænker du på det nu.* tænkte hun lidt flovt. Tifa så på ham og smilte. Hun havde stadig røde kinder, både på grund af det hun lige havde tænkt, og den måde han smilte til hende og havde blinket. ”Du ond.” sagde hun grinende. ”hmm” sagde Tifa og tænkte sig lidt om. Hvad kunne hun ellers fortælle? Hun smilte lidt. ”Jeg kan lide at arbejde på cafeen.” sagde hun og smilte lidt. Hun havde ikke arbejdet siden episode med drenge. ”Jeg kan godt lide uniformen. Andre skoler jeg har gået på, har der ikke været påkrævet uniformer. Tror også der var derfor jeg valget at komme her til, og ikke til Amerika.” sagde hun og grinte lidt. ”Jeg kan lide at tage billeder.” sagde hun, selvom hun regnede med at Yuu godt vidste det. *Jeg har ikke fået fremkaldt billederne fra turen endnu.* tænkte hun. ”Jeg tror på Yin og Yang, at der lys og mørke i al ting.” sagde hun. Hun fortalte om hvilken slags musik hun kunne lide og at hvilke slags film hun kunne lide, hun var både til gysser, romantiske og komedie. Hun vidste endelig ikke hvad hun mere skulle fortælle, hun havde aldrig fortalt nogen hvad hun kunne lide og ikke lide. ”Jo jeg hader broccoli og fyre der kun går op i udseende.” sagde hun, hun tænkte at Yuu godt vidste hun ikke kunne lide den slags fyre, lige så vel som at hun vidste han ikke kunne lide piger der var sådan. ”Nu er det din tur.” sagde hun og smilte venligt til ham. Mens hun havde talt havde hun fået spist noget mere, men hun var ved at være mæt, så hun ville ikke kunne spise op.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Studietur til Kyoto - Page 24 Empty Sv: Studietur til Kyoto

Indlæg  Pernille Man Apr 04, 2011 3:51 pm

Yuu lyttede stille ”Hvis du virkelig ville se dem kunne du sikkert finde en måde” sagde han roligt og drak lidt. Selvom han sagde det forstod han godt situationen, han var blevet lært og forholdene flere af Takeshi Inc.’s udstationerede medarbejdere arbejdede under. Han vidste dog stadig ikke at Tifas familie i realiteten arbejdede for ham. ”De kommer sikkert snart hjem” forsikrede han hende. Yuu grinte lidt da hun sagde at han var ond ”Har du første fundet ud af det nu?” spurgte han lidt drillende. Han lyttede stille til det hun sagde, han ville gerne vide mere, men havde sådan set spurgt for at finde ud af hvad de nu skulle lave. Han rynkede lidt bryn og følte sig pludselig nervøs ”Arbejder du stadig på den cafe?” spurgte han hende lidt bekymret. Han holdte sig for munden for ikke at grine da hun sagde det med uniformen, eftersom Yuu ofte kun gik med ca. halvdelen af den påkrævede uniform måtte det vel være tydeligt at han ikke gik op i den eller brød sig om den. Yuu smilte lidt da hun sagde at hun godt kunne lide at tage billeder, det vidste han. Han smilte lidt mere ”Har du fremkaldt billederne fra vores tur?” spurgte han hende med et kærligt blik, den tur havde virkelig sat deres forhold i gang. ”Du må gerne tage kameraet med på vores næste date.. hvis altså du har lyst til at tage nogle flere billeder af mig” sagde han med et smil, han huskede hvordan hun havde prøvet at snige sig til at tage billeder af ham på turen. Han nikkede stille til at hun kunne lide Yin og Yang, han huskede hendes tatovering og han smilte lidt fordi han også selv holdte af den slags ting. Han smilte lidt og fortalte også om sin musik smag, de havde nogenlunde den samme, med nogle undtagelser. Han smilte lidt *Mon vi skal tage i biografen?* tænkte han med et lille smil da hun fortalte om de slags film hun kunne lide. Han grinte lidt da hun sagde hun ikke kunne li broccoli. Han så på hende da hun bad ham om at fortælle mere om sig selv. ”Hmmm.. jeg har ikke rigtig nogle bestemte slags film jeg kan li at se. ” sagde han og trak lidt på skuldrene. ”Jeg har for resten fødselsdag den 3. august” sagde han med et smil. ”Og bare hvis du skulle få brug for det igen er min blodtype AB” sagde han med et smil. Yuu havde spist færdigt og bad om regningen, han betalte da den kom og rejste sig. Han tog Tifas hånd og gik stille med hende mod ud af cafeen. Han ville ikke fortælle hende hvor de skulle hen, men han tog hende til en mindre park i nærheden. Han satte sig op af et træ og hev hende ned i sit skød, et stykke foran dem sad en mand og spillede den slags musik Tifa havde sagt at hun kunne lide. ”Jeg kommer faktisk tit her” sagde han roligt og tiltede hendes hoved lidt på skrå så hun ville se en cafe der lå på den anden side af vejen for parken. ”Der arbejder jeg nogen gange” sagde han med et lille smil.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Studietur til Kyoto - Page 24 Empty Sv: Studietur til Kyoto

Indlæg  Admin Man Apr 04, 2011 8:26 pm

Tifa smilte til ham da han sagde at de sikkert snart kom hjem. Hun håbede det. Hun grinte. ”Ja, når det er over for mig.” sagde hun grinede til at hun først havde fundet ud af at han var ond nu. Tifa slog kort blikket ned da han spurgte om hun stadig arbejde der. ”Jeg har ikke været på arbejde siden. Men ingen af de andre han oplevet noget lignede, så jeg forstiller mig at tage tilbage til arbejdet snart.” sagde hun og så på ham igen. Tifa rystede på hovedet. ”Nej, jeg har ikke haft tid.” sagde hun. Hun havde altid skyndt sig lige hjem, eller til hospitalet fra skolen siden turen, men det ville hun ikke fortælle ham. Tifa smilte stort. ”Så tager jeg det med næste gang og tager en masse billeder af dig.” sagde hun grinende. Han vidste nok ikke hvor mange billeder hun endelig havde fået på deres tur, selvom det var mest landskabsbilleder hvor han tit stod i et hjørne. Tifa smilte da han fortalte hvornår han havde fødselsdag. ”Jeg har den 11 februar.” sagde Tifa, og undrede sig over hun ikke selv havde fortalt det. Hun grinte lidt og smilte trist. ”Jeg håber ikke jeg for brug for det igen.” sagde hun og smilte stille til ham. Tifa lod sine finger flette sig ind i Yuus da han tog hendes hånd og lod ham trække hende ud af cafeen. ”Hvor skal vi hen?” spurgte hun nysgerrigt. Hun så sig stille omkring da de gik ind i parken. Hun rødmede lidt da Yuu hev hende ned og side i hans skød. Et var at gøre det når de var alene, men ude i det offentlige. Tifa lyttede stille til ham der spillede. Hun så på Yuu over skulderen da han talte. Tifa så den vej han fik hen til at kigge, og hun så cafeen og smilte. ”Så må jeg jo komme forbi nogen gange.” sagde hun og smilte og så på ham igen.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Studietur til Kyoto - Page 24 Empty Sv: Studietur til Kyoto

Indlæg  Pernille Man Apr 04, 2011 9:17 pm

Han smilte lidt, hun havde oplevet ham ond før. Han lyttede stille til at hun forklarede at hun stadig arbejdede på den cafe, det bekymrede ham sådan set, men det der var sket var jo sket pga. ham. ”Jeg kan ikke rigtig li det” sagde han lidt bekymret. Han nikkede stille til at hun ikke havde haft tid ”Måske kan vi fremkalde dem sammen” sagde han med et lille smil. Han lænte sig lidt over bordet da han følte at hun prøvede at prikke lidt til ham ved at sige at hun tog sit kamera med næste gang og tog en masse billeder af ham ”Du kan bare prøve” sagde han lidt drillende, men hvis hun ville kunne hun tage alle de billeder af ham hun ville. Han noterede hendes fødselsdag i hovedet, han ville ikke glemme den. ”Det håber jeg heller ikke” sagde han med et lille smil. Han smilte lidt da hun spurgte hvor de skulle hen ”Bare vent lidt endnu” sagde han med et smil mens de gik. Yuu havde vist ikke tænkt det med at vise hende cafeen igennem, han sukkede lidt ”kun vis ikke du bliver jaloux” sagde han og lod sin hage hvile ved hendes skulder mens han lyttede til musikken.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Studietur til Kyoto - Page 24 Empty Sv: Studietur til Kyoto

Indlæg  Admin Man Apr 04, 2011 9:26 pm

Tifa kunne ikke lade hver med at smile beroligende til ham da han sagde han ikke kunne lide det. Hun kunne godt forstå ham, og hun havde tænkt lidt over noget hun ville gøre, så han ikke skulle være så bekymret. ”Det okay, jeg lukker nok bare ikke alene mere.” sagde hun roligt. Tifa smilte til ham da han sagde de kunne fremkalde dem sammen. ”Kan vi godt.” sagde hun og smilte kærligt til ham. Tifa grinte lidt da han sagde hun bare kunne prøve at tage billeder af ham. Tifa havde noteret sig Yuus fødselsdag, hun ville virkelig gerne huske den og give ham en ordentlig gave. Tifa så på ham og hendes smil forsvandt lidt og så frem for sig. Yuu vidste hvor hun arbejde, og der kom der også nogen fyre en gang i mellem, og hun vidste hvordan man var over for kunderne. ”Kan jeg ikke love, men jeg ved hvordan det er.” sagde hun stille og så på ham som spillede.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Studietur til Kyoto - Page 24 Empty Sv: Studietur til Kyoto

Indlæg  Pernille Man Apr 04, 2011 9:38 pm

Han nikkede stille til at hun ikke skulle lukke alene mere, så blev han mere rolig. ”Glæder jeg mig til” sagde han med et kærligt smil bag hende. Han smilte lidt ”Det er vel okay..” sagde han stille til at hun ikke kunne love det ”du er faktisk lidt sød når du bliver jaloux” sagde han ved hendes øre. Han rejste sig og tog hende hånd igen ”har du lyst til at se en film?” spurgte han hende.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Studietur til Kyoto - Page 24 Empty Sv: Studietur til Kyoto

Indlæg  Admin Man Apr 04, 2011 9:44 pm

Tifa rødmede. ”Vel er jeg ej.” sagde hun lidt surt men smilte alligevel. Tanken om at hun blev jaloux, gjorde hende flov. Hun ville ikke kontrollere Yuu, men alligevel hadet hun at andre piger så efter ham. Tifa rejste sig op da han tog hendes hånd. Hun smilte og nikkede. ”Vil jeg gerne.” sagde hun, og var endelig bare glad for at være sammen med ham.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Studietur til Kyoto - Page 24 Empty Sv: Studietur til Kyoto

Indlæg  Pernille Man Apr 04, 2011 9:57 pm

Yuu grinte lidt ”jo du er” sagde han og smilte mens han begyndte at gå sammen med hende. Han stoppede foran den nærmeste biograf, der var en del par på dette tidspunkt. ”Hvad kunne du tænke dig at se?” spurgte han og så op på plakaterne, der var en del af de film hun havde beskrevet at hun kunne lide for ham. Han ænsede slet ikke de piger der stod og så på ham med lidt røde kinder.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Studietur til Kyoto - Page 24 Empty Sv: Studietur til Kyoto

Indlæg  Admin Tors Apr 07, 2011 8:35 am

Tifa sukkede da han sagde at hun var sød når hun var jaloux. Hun havde aldrig prøvet at have en… en fyr hun så godt kunne lide før, så var det slemt at blive jaloux? Tifa så på de forskellige plakater over de forskellige film. Hun var ikke sikker på hvad hun havde lyst til at se. Tifa fik øje på nogen piger som så på Yuu. *Hvad forventer du? Yuu er den hottest fyr du nogensinde har set, og du vidste godt at han var populær, så det er klart at andre piger ser efter ham.* tænkte hun. Tifa kunne mærke at hun ikke var glad for at de kiggede på Yuu, men hun var ikke ligefrem jaloux. Pigerne gjorde jo ikke andet end at se på Yuu, Tifa blev først jaloux når pigerne prøvede at ligge and på Yuu. Tifa slap Yuus hånd, men tog i stedet fat rundt om hans arm og trykkede sig ind til den og smilte. Hun følte sig egoistisk, men hun ville gerne have at alle så at Yuu var med hende. Ikke fordi han så godt ud, men fordi hun virkelig godt kunne lide ham. ”Hvad med den der?” spurgte Tifa og pegede på en plakat. Det var en gyser. Tifa kunne godt lide gyser, men det betød ikke at hun ikke blev bange, men som reglen så hun dem alene. Hendes forældre gad ikke og hendes lille søster måtte ikke, og hun var også alt for bange til at hun havde lyst.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Studietur til Kyoto - Page 24 Empty Sv: Studietur til Kyoto

Indlæg  Pernille Fre Apr 08, 2011 8:38 pm

Yuu så det ikke som sådan som et problem at hun blev jaloux, han kunne vel på en måde li at en kvinde ville ``kæmpe´´ for sin mand. Yuu lagde ikke noget i at hun gav slip på hans hånd, men han så lidt undrende ned på hende da hun tog om og trykkede sig ind til hans arm. Han så lidt i den retning Tifa så og smilte så lidt, pigerne blev røde i kinderne fordi de troede han smilte til dem men han smilte over grunden til at Tifa havde taget sådan om hans arm. Han så mod plakaten hun pegede på ”Den er fin” sagde Yuu og gik med Tifa om armen ind og købte billetter, han lagde ikke mærke til at pigerne fulgte efter dem og sagde til ham ved billetterne at de ville side siden af Tifa og Yuu. Yuu så ned på Tifa ”Vil du have noget slik? Noget at drikke?” spurgte han og hev forsigtigt sin arm til sig, han havde på en eller anden måde fået betalt med en hånd, men nu skulle han bruge den begge. Han tog en flaske sodavand og stod og stirrede lidt på alt den slik der var, Yuu kunne jo godt lide søde ting, så derfor var det svært for ham at vælge når der var så meget. Han kunne nemlig umuligt købe det hele, der var for meget at vælge i mellem. Han lignede vel mest af alt et lille barn der havde fået et bestemt beløb af sine forældre til at købe slik for og nu ikke kunne vælge. En personlighed der ellers ikke lignede Yuu.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Studietur til Kyoto - Page 24 Empty Sv: Studietur til Kyoto

Indlæg  Admin Fre Apr 08, 2011 8:54 pm

Tifa så ikke op på ham da hun havde taget om hans arm, for så ville hun bare rødme. Tifa gik stille med ham og gav ikke slip på hans arm, og var glad for at han ikke hev den til sig. Hun så sig lidt om da de kom ind. Hun så op på ham og smilte lidt flovt. ”Ved ikke.” sagde hun og så sig omkring igen. Hun slap stille hans arm, men fik øje på pigerne igen, og de så stadig på Yuu. Tifa så lidt vredt på dem. Men hvad skulle hun gøre? Det var for flovt at kysse Yuu så offentligt. Tifa tog en flaske sodavand som Yuu og så efter noget mere syrligt slik. Som sagt kunne hun godt lide sødt, men var mere til det syrlige og stærke. Tifa så på Yuu og kunne ikke lade hver med at grine lidt. Han mindende hende om hendes lille søster. Hun havde samme problem. ”Du kan da tage lidt nu, så kan vi finde noget mere til dig senere.” sagde hun grinende og smilte kærligt til ham. At se denne side af Yuu, gav hende en varm følelse. Hun lærte virkelig mere og mere om ham, og det gjorde hende glad. Tifa tog en pose med nogen syrlige vingummier.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Studietur til Kyoto - Page 24 Empty Sv: Studietur til Kyoto

Indlæg  Pernille Fre Apr 08, 2011 9:17 pm

Yuu så lidt undrende på Tifa da hun grinte, selvfølgelig gik det ikke selv op for Yuu at han så sådan på slikken. Han smilte lidt over at hun havde forstået at han havde svært ved at vælge, Yuu blandede noget slik. Yuu gik med Tifa op til kasse og betalte for Tifas og sine egne ting. ”Vil du gerne have popcorn?” spurgte han hende, han spiste dem ikke rigtig selv. Da de var færdige gik han med Tifa ind i salen, der var stadig et lille stykke tid til at filmen startede. Yu fandt sin mobil frem og trykkede lidt på den, han skrev nogle beskeder og slukkede derefter mobilen. Han studerede det slik TIfa havde taget og prøvede at huske på det så han måske kunne huske hvad for noget mad hun kunne li.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Studietur til Kyoto - Page 24 Empty Sv: Studietur til Kyoto

Indlæg  Admin Fre Apr 08, 2011 9:24 pm

Tifa nikkede til popcorn. ”Man kan ikke tage i biografen uden.” sagde hun smilende. Tifa havde lidt svært ved at Yuu igen betalte, hun tænkte ikke meget over penge, for hun betalte altid for sig selv, så det var mærkeligt når en anden betalte for hende. Tifa gik ind i salen hvor de skulle være og satte sig på det ene af de to sæder de havde fået. Hun så på Yuu da han fandt mobilen frem og begyndte at trykke på den. Hun fandt sin egen frem, men slukkede den kun og lage den tilbage i tasken. Det var en nyere model hun havde fået nu. Hun havde sagt til sine forældre at den gamle var gået i stykker. Hun kunne ikke fortælle dem hvad der var sket. De ville blive for bekymret og måske tvinge hende til at rejse med dem igen, og det kunne hun ikke. Tifa så hen ved siden af Yuu, og hendes øjne blev vrede. Pigerne var før var kommet, og havde fået sæderne ved siden af Yuu. ”Yuu, kan vi ikke bytte plads?” spurgte hun og smilte undskyldende til Yuu. Hun ville ikke give pigerne nogen mulighed for at finde på undskyldninger til at kunne klammer sig til Yuu under filmen.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Studietur til Kyoto - Page 24 Empty Sv: Studietur til Kyoto

Indlæg  Pernille Fre Apr 08, 2011 9:37 pm

Yuu grinte lidt ”Okay..” sagde han og købte også nogle popcorn til hende. Yuu tænkte ikke meget over at det var ham der betalte, han var van til det og det var vel fyrens opgave når man var på date. Yuu så lidt undrende på hende over at hun ville bytte plads, han sukkede lidt, men nikkede så. ”Jo det kan vi godt” sagde han og samlede sine ting sammen for at han kunne bytte plads med Tifa. Yuu rejste sig og gik tæt forbi hende så at de kunne bytte plads.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Studietur til Kyoto - Page 24 Empty Sv: Studietur til Kyoto

Indlæg  Admin Fre Apr 08, 2011 9:42 pm

Tifa smilte stort til ham. Hun vidste godt det virkede dumt, men hun kunne ikke klare tanken om at den ene pige ville gribe fat i Yuu. Hun samlede sine ting sammen og rejste sig. Hun rødmede da hun bemærkede hvor tæt hun kom på Yuu, men det var ikke så slemt som når de var alene. Tifa satte sig ned hvor Yuu havde siddet før. Hun smilte hoverende til pigen ved siden af hende, som så rimelig skuffet ud.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Studietur til Kyoto - Page 24 Empty Sv: Studietur til Kyoto

Indlæg  Pernille Fre Apr 08, 2011 9:52 pm

Yuu smilte lidt til at hun virkede så glad over at bytte plads, hun måtte vel side hvor hun ville. Yuu dumpede ned på det sæde Tifa havde sat på og satte sine ting på plads igen. Han lod popcornene stå på gulvet mellem dem. Han åbnede sin flakse og spiste lidt slik inden filmen startede, han lagde ikke mærke til hvad der foregik mellem pigerne og Tifa. Han så stille med i filmen der faktisk virkede spændende nok, han lænte sig lidt op mod Tifas side.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Studietur til Kyoto - Page 24 Empty Sv: Studietur til Kyoto

Indlæg  Admin Fre Apr 08, 2011 9:57 pm

Tifa stilte sine ting fra sig og åbnede sin sodavand og tog en tår. Hun spiste stille af sit slik mens filmen begyndte. Det var bare en ting Tifa ikke have tænkt på. Hun havde aldrig været i biografen og se en gyser, og når hun så gyser der hjemme, havde hun altid et tæppe over sig, som hun krammede hårdt ind til sig. Hun skreg med de andre piger, der da pludselig dukkede en masse blod op. Tifa greb Yuus arm og trykkede sig ind til den og gemte sit ansigt ved hans skulder. Hun så mod skærmen igen, men holdte stadig fat om Yuus arm.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Studietur til Kyoto - Page 24 Empty Sv: Studietur til Kyoto

Indlæg  Pernille Fre Apr 08, 2011 10:10 pm

Der gik et sæt igennem Yuu da der kom en masse blod, men det var nu ikke pga. blodet men pga. pigernes skirg. Han så lidt overrasket ned på Tifa da hun greb hans arm og trykkede sig ind til den. Han grinte lidt og lænte sig mere ind til hende. Han tog stille sin arm til sig og tog den over hendes skulder i stedet, hans hånd hvilte på hendes skulder og hun kunne gennem sit ansigt ved hans bryst hvis hun ville. Hun ville kunne høre Yuus bankende hjerte. Han sad stille med hende sådan et stykke tid, indtil pigerne igen skreg over noget uhyggeligt og Yuu mærkede at der var en der greb den hånd der hvilte på Tifas skulder. Yuu lænte sig irriteret frem og så på pigen der bare sad og pressede sin kind mod Yuus hånd, han kunne ikke finde ud af om det var noget hun gjorde med vilje eller det virkelig var fordi hun var bange. Han hev den stille til sig igen og tog lidt hårdere om Tifa.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Studietur til Kyoto - Page 24 Empty Sv: Studietur til Kyoto

Indlæg  Admin Fre Apr 08, 2011 10:17 pm

Tifa så op på ham da han hev sin arm til sig, men smilte da han lage den om hende. Hun var lidt rød i kinderne. Det var mærkeligt at have en anden person at trykke sig ind til. Hun lænte sig stille ind til ham, og lod sin hoved hvile ved hans skulder. TIfa skreg igen sammen med de andre piger og gemte sit ansigt ved Yuus bryst og lage sine hænder der. Hun kunne høre Yuus hjerte, og følte sig mere rolig. Tifa åbnede lidt underne øjne, da hun mærkede noget andet ved sine skulder, og hun kunne mærke at Yuu lænte sig frem. Hun så op på Yuu da han trykkede hende hårdere ind til sig, og et kort sekund glemte hun var det var for en film de så og hvor de var. Hun var så tæt på Yuu, og hun kunne mærke hans hjerte under sin hånd. Hun løftede sig lidt op, og lod sine læber mødes med Yuus.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Studietur til Kyoto - Page 24 Empty Sv: Studietur til Kyoto

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 24 af 26 Forrige  1 ... 13 ... 23, 24, 25, 26  Næste

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum