Miststales High School
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Endnu en nat på arbejde.. eller?

2 deltagere

Side 36 af 37 Forrige  1 ... 19 ... 35, 36, 37  Næste

Go down

Endnu en nat på arbejde.. eller? - Page 36 Empty Sv: Endnu en nat på arbejde.. eller?

Indlæg  Admin Søn Maj 05, 2013 9:10 pm

Kei smilte da han så hvordan Keya prøvede at få sløjfen fra sit hoved. Den lille pige kunne altid få ham til at smile. Kei gik stille med vognen. Han var stadig ikke helt kommet sig over nyheden. Aya var rask. Før havde han forstillet sig en fremtid, hvor han skulle være enlig fra med Keya, men nu… Kunne han tillade sig at forstille sig en fremtid med Keya og Aya? Eller ville Aya nu opdage at hun måske ikke have så meget brug for ham, og finde en mand, som ham hun havde datet? Kei vidste det ikke, og det plagede han glade følelse over at Aya var rask. Kei kunne ikke lade hver med at smile over Keya mens de spiste. Hun var en skat, og han elskede hende højt. ”Hun er ved at være stor.” sagde han og smilte kærligt til Aya. ”Vil du lave noget andet bagefter?” spurgte han og smilte roligt til Aya.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Endnu en nat på arbejde.. eller? - Page 36 Empty Sv: Endnu en nat på arbejde.. eller?

Indlæg  Pernille Søn Maj 05, 2013 9:24 pm

Aya studerede Keya og strøg hende over kinden med en serviet bare for at kinden blev griset til igen 2 sekunder efter. ”Ja” sagde hun kærligt til at Keya snart var ved at blive stor ”Hun bliver et om.. 8 dage” sagde Aya stille, det var lige gået op for hende at hun aldrig havde fortalt Kei hvornår Keya var blevet født. Aya smilte ”Ja… jeg tænkte at vi kunne gå hen og få en is.. det er så godt vejr og sidst jeg tog Keya hen for at få is gjorde hun den sødeste ting.. jeg havde bare ikke kameraet med” sagde hun og smilte ved tanken. ”Og desuden.. så er det vel på tide at vi begynder at tilføje nogle billeder af hendes far til fotoalbummene” sagde hun roligt. Aya havde helt glemt at vise Kei de mange billeder hun havde taget før han kom ind i billedet, men måske det var noget de kunne gøre når de kom hjem.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Endnu en nat på arbejde.. eller? - Page 36 Empty Sv: Endnu en nat på arbejde.. eller?

Indlæg  Admin Søn Maj 05, 2013 10:05 pm

Kei så på Aya, da hun sagde Keya blev et år om 8 dage. Tænk at hun allerede ville blive et år. Kei synes tiden var gået hurtigt. Kei smilte, da Aya fortalte om en oplevelse om Keya. Kei smilte til Aya, da hun sagde at hun ville have billeder af ham. ”Jeg er ikke køn på billeder.” sagde han og smilte stille. Han havde aldrig kunne li billeder, for det var en bevis for at han havde været der. Det var noget han var begyndt at tænke over da han blev ældre, og sikkert var kommet til at ligne sin far mere. Keis plejeforældre havde billeder af ham, men kun til han var 14 år, siden hen havde de ikke fået nogen gode billeder af ham. ”Jeg har heller ikke fået set alle billederne med Keya endnu.” sagde han og smilte. Der havde været så meget, så det var klart at de ikke havde haft tid til det.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Endnu en nat på arbejde.. eller? - Page 36 Empty Sv: Endnu en nat på arbejde.. eller?

Indlæg  Pernille Søn Maj 05, 2013 10:17 pm

Aya så undrende på ham, men smilte så lidt ”Måske ikke.. men jeg tror Aya vil sætter pris på at der også er billeder af hendes far når vi engang ikke er her mere” sagde hun roligt. Til at starte med havde Aya heller ikke selv været vild med ideen om selv at skulle være på billederne, de kunne bruges til at finde hende hvis de forkerte nogensinde fik fat i dem. Men Aya stoppede med at tænke sådan, og begyndte kun at tænke på Keya’s fremtid. ”Nej..” sagde Aya og lagde en hånd oven på Kei’s ”men det er måske noget vi kan få rettet op på i aften” sagde hun roligt og tog hånden til sig.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Endnu en nat på arbejde.. eller? - Page 36 Empty Sv: Endnu en nat på arbejde.. eller?

Indlæg  Admin Søn Maj 05, 2013 10:31 pm

Kei så lidt på Aya, men smilte så stille. ”Jeg tror du har ret.” sagde han. Han ville den dag i dag ønske han havde billeder af Hotaka, nogen gange også at sine forældre. Kei så på Ayas hånd og op på hende igen og smilte. ”Lyder dejligt.” sagde han og smilte kærligt til hende. Kei spiste roligt, og talte stille med Aya, mest omkring Keya, hvordan hun var blevet bedre til at stå og gå med støtte fra ting, og hvor meget hun holdte af det forskellige legetøj. Han ville gerne tale om andet, men han kunne ikke finde på noget. Han tørrede Keya om munden da de var færdige med at spise. Kei vidste Aya betalte, for han havde ingen penge tilbage. Han havde ikke arbejdet siden han var taget med Aya, og han havde nu kunne en lille smule penge tilbage. Hans penge var gået på druk, og nu havde han kun en smule tilbage, som han gerne ville bruge på en gave til Keya. Kei kunne også begynde at tænke på at arbejde igen, nu hvor han ikke skulle passe Keya og Aya hele dagen.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Endnu en nat på arbejde.. eller? - Page 36 Empty Sv: Endnu en nat på arbejde.. eller?

Indlæg  Pernille Søn Maj 05, 2013 10:56 pm

Aya smilte stort da Kei snakkede så meget om Keya, hun havde intet i mod at snakke om deres datter. Aya sagde at der nok ikke ville gå længe før Keya tog sine første skridt, og at hun var glad for at hun havde hentet Kei inden da. Aya smilte kærligt over hvor meget Kei egentligt gjorde for Keya. Aya gik roligt op og betalte. Inden de gik fra restauranten gik Aya ud for at skifte Keya’s ble. Hun puttede deres lille pige tilbage på klapvognen, på vej hen til isboden tog Aya Kei’s hånd. Hun så ikke på ham da hun havde gjort det, bare lidt flovt ned i jorden, hun kunne ikke regne ud hvordan Kei havde det mere, men hun vidste hvad hun ville. Da de kom til isboden skulle Aya selv bare have en almindelig is, men hun bestilte en med kugler i. Den lille pige blev meget begejstret da hun så isen og snart efter hun havde fået var hendes ansigt klistreret ind i is. Aya fandt kameraet frem og begyndte at tage billeder af Keya og bad om at sætte sig på hug siden af klapstolen så hun kunne få et billede af dem sammen. Og da Keya fik spist nok is til at der næsten kun var kræmmerhuset tilbage prøvede Keya stadigt at få fat i isen der var i bunde. Hun prøvede ved at bruge kræmmerhuset som et glas, det dækkede hendes næste og det fik lidt kræmmerhuset til at ligne et næb. Aya smilte, det var det hun syntes så, så sødt ud og hun tog hurtigt et billede.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Endnu en nat på arbejde.. eller? - Page 36 Empty Sv: Endnu en nat på arbejde.. eller?

Indlæg  Admin Man Maj 06, 2013 9:47 pm

Kei så på sin hånd, og så på Aya, da hun tog den. Kei smilte, og gav Ayas hånd et klem, og så lige ud igen. Kei fik selv en almindelig is, han havde aldrig været den store is spiser, men han kunne ikke lade hver med at smile over, hvor glad Keya virkede over det. Kei satte sig på hug ved siden af Keya, mens han så på hende og smilte. Kei grinte, da Keya drak af kræmmerhuset. Hun var kær.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Endnu en nat på arbejde.. eller? - Page 36 Empty Sv: Endnu en nat på arbejde.. eller?

Indlæg  Pernille Tirs Maj 07, 2013 8:46 pm

Aya grinte over Keya, men kunne se at den lille pige var ved at blive frustreret over ikke at kunne få fat i isen. Aya gik hen og hjalp hende med at få det sidste ud, og tog så kræmmerhuset fra hende da hun havde fået den sidste is. Det var Keya selvfølgelig ikke tilfreds med, men Aya mente ikke at Keya kunne spise den slags endnu. Aya fandt nogle vådservietter og tørre en meget utilfreds Keya i ansigtet. Aya finder en sut frem og Keya tager den surt i munden. Aya smiler bare og forslår de går en lille tur inden de skal hjem, så skal Keya nok blive træt.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Endnu en nat på arbejde.. eller? - Page 36 Empty Sv: Endnu en nat på arbejde.. eller?

Indlæg  Admin Tors Maj 09, 2013 2:54 pm

Kei smilte. Han var glad for at se Aya virkede glad. Kei smilte og kyssede Keya på kinden da hun havde fået sutten i munden. Han synes hun var nuttet når hun var sur. Kei nikkede til at de skulle gå en tur. Han tog Ayas hånd mens han skubbede Keyas vogn.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Endnu en nat på arbejde.. eller? - Page 36 Empty Sv: Endnu en nat på arbejde.. eller?

Indlæg  Pernille Lør Maj 11, 2013 8:31 pm

Keya så lidt surt op på sin far og kom med en utilfreds lyd efter han havde kysset hende på kinden. Aya smilte lidt da Kei tog hendes hånd, hun lænte sig lidt kærligt op af Kei’s skulder. Aya tog roligt Keya op af vognen da de var kommet hjem. Som hun først havde regnet med var deres lille pige godt træt af den lange tur. Hun gumlede meget på sutten, hendes kinder var røde og hendes øjne var kun halvt åbne. Aya gik ud og vaskede det sidste af den klistrede is af Keya, hun gav hende nattøj på og børstede hendes tænder så godt som hun gik lov til. Hun gik ud til Kei og overgav Keya, spurgte ham om de skulle putte hende sammen. Da Kei havde lagt Keya ned i hendes seng, strøg Aya Keya over håret og gav hende et kys. Hun forsvandt derefter ind på sit eget værelse, kort efter kom hun ud i stuen med 5 fotoalbum. Hun lagde dem på sofabordet, hun trak Kei hende og satte ham i sofaen. Hun spurgte ham hvad han ville have at drikke og gik ud i køknet for at hente det. Da hun kom tilbage med det, gispede hende ”Kei du skal ikke kigge i..” begyndte hun, men det var for sent. Kei ville sidde og kigge på et billede af sig selv der var på første side i det øverste fotoalbum, siden af var et billede af Aya selv. Under Kei’s billede stod der far, under Aya’s mor. Aya satte deres drikkelse på bordet og satte sig siden af Kei, hun strøg et tæppe over deres ben. ”Jeg håber ikke det gør noget.. da jeg ikke kunne finde dig kunne jeg ikke klare tanken om at Keya aldrig skulle vide hvordan du i det mindste så ud..” sagde hun roligt og tog bogen fra ham. Hun studerede billede lidt ”det er derfor hun har kaldt alle blonde mænd der er kommet med hjem Toua” sagde hun og smilte lidt. Billedet i bogen var fra den High School Kei havde gået op, det havde været det eneste sted hun havde fundet et.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Endnu en nat på arbejde.. eller? - Page 36 Empty Sv: Endnu en nat på arbejde.. eller?

Indlæg  Admin Lør Maj 11, 2013 8:44 pm

Kei grinte lidt igen, da Keya virkede utilfreds over at han kyssede hendes kind. Hun var for nuttet når hun var mopset. Kei smilte, da Aya lænte sig op af hans skulder. Han kunne godt li det her familie halløj. Kei pakkede vognen til side, mens Aya gjorde Keya klar til at sove. Han smilte da han fik Keya igen, og gik ind for at putte hende. Kei smilte til Keya, og aede hende stille over håret, før han gik tilbage til stuen. Han så på Aya, da hun kom ud med nogle mapper. Kei bad bare om noget saft. Han rørte ikke alkohol mere. Kei tog den første mappe op, og åbnede den. Han kom dog ikke videre, og så på billedet af sig selv. Kei så på Aya, da hun tog i mappen fra ham. Han havde lidt blandede følelser om det. ”Nej det er fint.” sagde han og smilte. ”Du besøgte vel ikke mine plejeforældre?” spurgte han lidt bekymret.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Endnu en nat på arbejde.. eller? - Page 36 Empty Sv: Endnu en nat på arbejde.. eller?

Indlæg  Pernille Lør Maj 11, 2013 8:56 pm

Aya smilte lidt da Kei sagde det var okay, hun havde været lidt bange for hans reaktion. Hun huskede jo hvordan han ikke havde været glad for det hvis man rodede i hans baggrund. Aya så roligt på ham mens hun tog en slurk af sin kop ”Nej.. jeg.. altså… hvad skulle jeg sige?” sagde hun og så lidt plaget ud. ”Jeg ville jo rigtigt gerne finde dig.. men samtidigt.. kunne jeg ikke overskue at et par bedsteforældre skulle indblandes i mine sager på det tidspunkt.. jeg ville bare.. finde dig” sagde Aya og så lidt frem for sig. Hun bladede hurtigt videre for at skifte emne. Hun grinte lidt ”de første billeder er bare af min mave” sagde hun roligt og bladede hurtigt forbi billederne af maven der bare blev større og større. Sammen med nogen af billederne af maven var der også billeder af Keya fra ultralydsmøderne. ”Der..” sagde hun så kærligt, det var det første billede af Keya, da hun var blevet født. Den lille pige havde været født for tideligt og var derfor meget lille. Der var et par andre billeder fra hospitalet, et hvor Aya træt sad i sengen med Keya i sine arme, et hvor Keya lå i en vugge og et andet hvor Aya stod med Keya og så ud af et vindue.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Endnu en nat på arbejde.. eller? - Page 36 Empty Sv: Endnu en nat på arbejde.. eller?

Indlæg  Admin Lør Maj 11, 2013 9:08 pm

Kei hadet når nogen prøvede at rode i hans historie, hvis det kun var fra hans High School, kunne han godt klare det. Han havde ikke prøvet at skjule sig der. Kei så på Aya, glad for Aya ikke havde opsøgt dem. Det ville være et problem. Hvis de vidste det havde et barnebarn, ville de besøge hende, og hjælpe Aya så meget de kunne. Hvilket betød at Kei ikke kunne være der. Han kunne ikke se dem mere, både for at beskytte dem og ham selv. Kei så på albummet igen, han ville ikke tale mere om det. Kei så kort på de billeder Aya bladede forbi. Han smilte da han så det første billede af Keya. ”Hvor er hun lille.” sagde han og smilte. Kei smilte af billederne af Keya og Aya. ”Jeg ved godt det ikke var muligt, men jeg ville alligevel ønske at jeg havde været der.” sagde han og smilte til Aya.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Endnu en nat på arbejde.. eller? - Page 36 Empty Sv: Endnu en nat på arbejde.. eller?

Indlæg  Pernille Lør Maj 11, 2013 9:15 pm

Aya smilte ”Ja.. hun blev født for tideligt.. men hun er jo kommet efter det som du kan se” sagde hun med et kærligt smil. Aya så lidt overrasket på ham, hun lagde en hånd på hans og smilte undskyldende, hun ville også gerne have set at han havde været der. Aya gav Kei fotoalbummet igen så han selv kunne bladre i det. Aya lænte sig roligt op af ham og forklarede de mange billeder der var blevet taget af Keya siden. De fleste af billederne havde en lille forklaring og Aya havde gjort meget ud af albummene, alle 5. Da de var kommet til det sidste album grinte Aya lidt ”Det er det sidste.. indtil videre” grinte hun lidt, hun vidste jo hun havde taget utroligt mange billeder.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Endnu en nat på arbejde.. eller? - Page 36 Empty Sv: Endnu en nat på arbejde.. eller?

Indlæg  Admin Lør Maj 11, 2013 9:24 pm

Kei grinte. ”Ja det er hun.” sagde han. Kei smilte og rystede stille på hovedet, da hun smilte undskyldende til ham. Det var ikke hendes skyld. Selvom han gerne ville have været der, var han alligevel glad for at hun ikke havde opsøgt ham. Han var ikke sikker på at han havde været klar til det, og måske benægtet at kunne være far til Keya. Kei tog i mod albummet og bladede det stille igennem. Han havde ikke noget i mod at der var mange billeder, han var faktisk glad for det, så var det som om han selv havde været der. Kei smilte til Aya, da de kom til det sidste album. ”Det er nogen gode billeder.” sagde han og smilte til Aya. ”Jeg glæder mig til at være en del de næste.” sagde Kei og smilte lidt flovt.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Endnu en nat på arbejde.. eller? - Page 36 Empty Sv: Endnu en nat på arbejde.. eller?

Indlæg  Pernille Lør Maj 11, 2013 9:31 pm

Aya studerede Kei og smilte lidt kærligt, hun var glad for at han ville være en del af deres datters liv for eftertiden. Aya grinte lidt ”Så er det jo godt vi startede i dag” sagde hun roligt. ”Du kommer til at være på mange af dem fra nu af..” sagde hun og smilte ved tanken.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Endnu en nat på arbejde.. eller? - Page 36 Empty Sv: Endnu en nat på arbejde.. eller?

Indlæg  Admin Lør Maj 11, 2013 9:38 pm

Kei smilte. Aya virkede glad over at han gerne ville være en del af Keyas liv. ”Det er ikke kun Keyas liv jeg gerne vil være en del af.” sagde han og kørte stille en hånd op af Ayas kind. Han smilte til hende. ”Jeg vil også gerne være en del af dit liv igen.” sagde han.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Endnu en nat på arbejde.. eller? - Page 36 Empty Sv: Endnu en nat på arbejde.. eller?

Indlæg  Pernille Lør Maj 11, 2013 9:50 pm

Aya så usikkert på Kei, hun lukkede øjnene da han strøg hende over kinden, hun nød det. Hun studerede ham usikkert og træk sig lidt væk. ”Hvordan mener du?” spurgte hun forsigtigt, hun ville så nødigt såres, eller såre Kei igen.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Endnu en nat på arbejde.. eller? - Page 36 Empty Sv: Endnu en nat på arbejde.. eller?

Indlæg  Admin Lør Maj 11, 2013 9:55 pm

Kei lod sin hånd falde ned igen, og så lidt på hende. Kei trak på skulderne. Hvordan skulle han forklare det? ”Jeg kunne godt li hvordan vi havde det i dag. Vi virkede som en familie, det vil jeg gerne forsætte med. Jeg vil gerne være mere end Keyas far, jeg vil gerne være Ayas mand.” sagde han. ”Hvis det giver mening.” sagde han og smilte usikkert. ”Jeg…” Kei gned sin nakke. ”Jeg er ikke klar til at sige det igen… Men jeg holder rigtig meget af dig Aya. Jeg vil gerne være manden i dit liv igen.” sagde han.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Endnu en nat på arbejde.. eller? - Page 36 Empty Sv: Endnu en nat på arbejde.. eller?

Indlæg  Pernille Lør Maj 11, 2013 10:06 pm


Aya’s blik flakkede lidt, men hun kunne ikke lade vær med at smile over det han sagde. Hun elskede hvordan Kei altid formåede at bekræfte hende, på den ene eller den anden måde. Hun så kærligt Kei i øjnene, hun strøg ham over kinden ”Kei.. jeg elsker dig” sagde hun kærligt og kyssede kærligt hans læber. Hun strøg ham over håret og smilte lidt til ham ”Jeg kan sagtens vente” sagde hun roligt og rejste sig. Hun tog fotoalbummene og lagde dem på plads igen.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Endnu en nat på arbejde.. eller? - Page 36 Empty Sv: Endnu en nat på arbejde.. eller?

Indlæg  Admin Lør Maj 11, 2013 10:17 pm

Kei så overrasket på Aya, da hun sagde at hun elskede ham. Hun havde aldrig sagt det til ham. Han gengældte hendes kys. Kei smilte til Aya. Han havde ikke troet hun ville sige det, og han havde lyst til at sige det igen, men han kunne ikke, han kunne mærke det. ”Tak.” sagde han og smilte til hende. Kei strakte sig. ”Jeg tror jeg vil gå i seng. Der er sket meget i dag.” sagde han og smilte til Aya.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Endnu en nat på arbejde.. eller? - Page 36 Empty Sv: Endnu en nat på arbejde.. eller?

Indlæg  Pernille Lør Maj 11, 2013 10:21 pm

Aya stilte sig i døren og lænte sig lidt op af dørkarmen, hun smilte lidt ”Jeg har ikke tænkt mig at være en del af den slags par der ikke deler seng” sagde hun så roligt. Hun mente altså at Kei skulle sove i samme seng som hende.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Endnu en nat på arbejde.. eller? - Page 36 Empty Sv: Endnu en nat på arbejde.. eller?

Indlæg  Admin Lør Maj 11, 2013 10:26 pm

Kei smilte kækt til Aya. ”Jeg havde faktisk håbet du ville sige noget i den stil.” sagde han og rejste sig op. Han gik hen til Aya, og lage sine arme rundt om hendes hofter. ”Du må sige til jeg skal stoppe.” sagde han og kyssede hende kærligt.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Endnu en nat på arbejde.. eller? - Page 36 Empty Sv: Endnu en nat på arbejde.. eller?

Indlæg  Pernille Lør Maj 11, 2013 10:29 pm

Aya smilte lidt og bød ham velkommen i sine arme ”Skal jeg nok” sagde hun roligt og kyssede ham. ”Bare et lille problem.. med hvad jeg tror du vil” sagde hun og kyssede ham igen. ”Vi har ikke noget beskyttelse” sagde hun roligt og så op på ham.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Endnu en nat på arbejde.. eller? - Page 36 Empty Sv: Endnu en nat på arbejde.. eller?

Indlæg  Admin Lør Maj 11, 2013 10:37 pm

Kei smilte. Han havde været bekymret for, hvordan de skulle komme ud af deres hverdag. Selvfølgelig ville han gerne mere med Aya. Kei gengældte Ayas kys, og så så ned på hende. Kei smilte og kom til at grine lidt. ”Rigtigt, så langt tænkte jeg ikke.” sagde han og smilte til hende. Kei huskede han var gået meget op i beskyttelse med Aya, den gang, men det var så længe siden nu, at han ikke havde tænkt over det. ”Jeg er bare glad for at jeg kan få lov il at røre ved dig igen.” sagde han og smilte til Aya. ”Jeg kan da tage ud og købe noget.” sagde han og blinkede til hende.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Endnu en nat på arbejde.. eller? - Page 36 Empty Sv: Endnu en nat på arbejde.. eller?

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 36 af 37 Forrige  1 ... 19 ... 35, 36, 37  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum