Miststales High School
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Endnu en nat på arbejde.. eller?

2 deltagere

Side 37 af 37 Forrige  1 ... 20 ... 35, 36, 37

Go down

Endnu en nat på arbejde.. eller? - Page 37 Empty Sv: Endnu en nat på arbejde.. eller?

Indlæg  Pernille Lør Maj 11, 2013 10:45 pm


Aya smilte lidt, det tænkte hun nok han ikke havde. Dengang havde de brugt kondom flere gange, men var jo stoppet på et tidspunkt fordi Aya alligevel var på p-piller, de havde så åbenbart bare ikke været nok. Og lige nu var Aya ikke på noget. ”Få lov til at røre mig?” sagde hun lidt undrende ”selvfølgelig må du da det” sagde hun roligt. Aya smilte lidt ”det er fristende…” sagde hun roligt ”..men.. jeg synes vi skal vente” sagde hun roligt og så kærligt op på ham. ”Prøve at være lidt almindelige for en gangs skyld” sagde hun og smilte stort ”tage ud og spise…” begyndte hun, men stoppede så, de kunne aldrig få en aften alene, Keya ville altid være der. Hun smilte lidt og tog hans hånd, hun trak ham med ind på sit værelse hvor hun gav ham et blidt kys. ”Jeg tager et bad inden jeg går i seng..” sagde hun indbydende og gik ud på badeværelset.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Endnu en nat på arbejde.. eller? - Page 37 Empty Sv: Endnu en nat på arbejde.. eller?

Indlæg  Admin Lør Maj 11, 2013 11:26 pm

Kei smilte lidt skuffet, da Aya sagde de skulle vente. Kei grinte lidt. ”Være almindelige? Tror du vi kan det?” spurgte han og smilte drillende. ”Selvom det nu lyder godt.” sagde han. Kei nikkede. ”Det var hyggeligt i dag.” sagde han og smilte. Kei gik med ind på værelset og gengældte hendes kys. Han smilte da Aya indbød ham at tage med. Han gik ud på badeværelset efter hende, og gik ind i badet med hende.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Endnu en nat på arbejde.. eller? - Page 37 Empty Sv: Endnu en nat på arbejde.. eller?

Indlæg  Pernille Fre Maj 17, 2013 3:25 am

Aya lagde mærke til Kei’s lidt skuffede smil, hun smilte lidt undskyldende. Aya grinte ”Nej.. men vi kan vel prøve” sagde hun lidt kærligt. Hun smilte over at Kei synes det var en god ide, at de måske fik en aften sammen. ”Ja.. det har været meget hyggeligt” sagde Aya roligt, de havde været mere en familie i dag, og det kunne hun godt li. Aya smilte stille for sig selv da Kei fylgte hende ud i badet, hun stod under bruseren da han kom ind. Hun så sig tilbage over skulderen og smilte lidt til ham. Hun vendte sig mod ham, over hendes mave var der to ar nu, det fra kejsersnittet og fra operationen. Aya størg sine arme om Kei’s hals og kyssede ham, hun smilte lidt ”Måske var det her en dårlig ide..” sagde hun og så lidt undskyldende op på ham. ”Jeg kan ikke lade dig være nu hvor jeg ved hvad du føler for mig” sagde hun roligt og kyssede ham igen.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Endnu en nat på arbejde.. eller? - Page 37 Empty Sv: Endnu en nat på arbejde.. eller?

Indlæg  Admin Fre Maj 17, 2013 7:37 pm

Kei smilte til Aya da hun så sig over skulderen. Han havde ikke set hende nøgen siden han havde hjulpet hende i bad på hotellet. Kei kom til at tænke på, hvor langt tid siden det virkede, selvom der kun var tale om måneder. Der var også sket meget. Han drak ikke mere, og frygten for at Aya ville forsvinde. Men nu. Aya var i live, og sådan ville det blive ved med at være. Kei smilte for sig selv denne gang. Det gjorde ham ikke noget at Aya havde ar, især ikke de to ar. Det ene var bevis på Keyas fødsel og det andet på at Aya ville blive hos ham. Kei lage sine arme om Aya og gengældte hendes kys. Han så på hende, da hun sagde det måske havde været en dårlig ide, men smilte så kærligt. Han gengældte hendes kys. ”Hvordan tror du så det er for mig? Du har aldrig sagt de ord til mig før.” sagde han og trykkede hende lidt tættere ind til sig og kyssede hende igen, mere lidenskabeligt nu.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Endnu en nat på arbejde.. eller? - Page 37 Empty Sv: Endnu en nat på arbejde.. eller?

Indlæg  Pernille Lør Maj 18, 2013 12:06 am

Aya smilte kærligt til Kei og strøg en hånd over hans lange hår. ”Undskyld jeg ikke sagde det dengang..” sagde hun stille ”Men.. jeg var for forvirret.. jeg havde ikke lyst til at elske nogen igen.. jeg troede ikke jeg kunne” sagde hun stille og så roligt op på ham ”ikke før jeg satte Keya af foran din lejlighed… jeg var så nervøs..” sagde hun og smilte lidt. ”Men nu er jeg sikker.. ” sagde hun stille ”selvom jeg ikke har meget erfaring med at elske nogen rigtigt” sagde hun og så lidt undskyldende op på ham. Aya kyssede lidenskabeligt Kei tilbage og tog tættere om ham. Hun så lidt usikkert op på ham ”Kan du da li når jeg siger det?” spurgte hun ham.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Endnu en nat på arbejde.. eller? - Page 37 Empty Sv: Endnu en nat på arbejde.. eller?

Indlæg  Admin Lør Maj 18, 2013 12:43 am

Kei smilte og rystede stille på hovedet. Det gjorde ham ikke noget at hun ikke havde sagt noget dengang. Han huskede heller ikke rigtig at han havde sagt det mere end en enkel gang. Kei smilte. ”Tænk at så lille en pige, kan lave så meget om i ens liv?” sagde han og smilte kærligt. ”Du elsker Keya, det er en begyndelse.” sagde han og smilte til Aya. Kei så ned på Aya, og smilte til hende. ”Jeg ved det ikke.” sagde han tænksomt, men smilte så til hende. ”Jeg har kun hørt det en gang, så jeg ved det ikke endnu.” sagde han.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Endnu en nat på arbejde.. eller? - Page 37 Empty Sv: Endnu en nat på arbejde.. eller?

Indlæg  Pernille Lør Maj 18, 2013 1:00 am

Aya smilte lidt, ja, uden Keya havde de nok altid fået et liv sammen, Kei var død som alkoholikeren der drak sig selv ihjel og Aya selv var død som en kvinde der aldrig formåede andet end at tage sit eget liv. Aya så undrende op på Kei, men smilte så stort, Aya havde slet ikke tænkt over at hun elskede Keya så højt, fordi det var blevet så naturligt. ”Jeg elsker hende af hele mit hjerte” sagde Aya kærligt. Aya grinte lidt ”Jeg kan da godt sige det flere gange” sagde hun og kyssede ham blidt. ”Jeg elsker dig” sagde hun kærligt og kyssede hans bryst, hun lod sine hænder stryge lidt ned af han våde hud. Hun satte sig på knæ og kyssede hans mave ”jeg elsker dig” sagde hun igen kærligt og kyssede hans ene hånd. Hun lagde den på sin våde kind og så op på ham med et par kærlige øjne.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Endnu en nat på arbejde.. eller? - Page 37 Empty Sv: Endnu en nat på arbejde.. eller?

Indlæg  Admin Lør Maj 18, 2013 1:01 pm

Kei elskede det smil han fik fra Aya. Han havde fået hende til at indse noget, og han var glad for at kunne være der for hende. Kei gengældte Ayas blide kys. Kei så efter hende, som hun kyssede hans bryst og satte sig ned på knæ og kyssede hans mave. Kei rødmede lidt, da Aya så kærligt op på ham. Utroligt. Han var en voksen mand, og alligevel rødmede han over sådan nogen ord. Kei ville gerne sige det igen, sige han også elskede hende. Men ordene sad fast i hans hals. Så længe det var usagt, kunne han stadig benægte alt over for sigs selv, hvis Aya skulle forsvinde igen. ”Tror godt jeg vil kunne vende mig til at høre det.” sagde han og smilte i stedet. ”Men rejs dig op igen, det er farligt hvis du bliver der nede.” sagde han og smilte kækt. Hans lem var allerede en smule hårdt, af at have set Aya nøgen, og tanken om at kunne være en del af hendes liv igen.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Endnu en nat på arbejde.. eller? - Page 37 Empty Sv: Endnu en nat på arbejde.. eller?

Indlæg  Pernille Man Maj 20, 2013 6:56 pm

Aya smilte over at hun tilsyneladende kunne få en voksen mand som Kei til at rødme. Aya smilte lidt kærligt op til Kei da han sagde han kunne vænne sig til at høre de ord, hun var glad for at de blev værdsat. Aya så lidt undrende op på Kei da han sagde det var farligt at være dernede, hun smilte lidt da det gik op for hende hvad han mente. Hun tog stille ved det og lod det glide ind i sin mund, hun kom med en lille lyd, det var længe siden hun havde smagt en mand og hun nød det. Men selvom det var længe siden hun havde leget med en mand, havde hun helt bestemt ikke glemt hvordan man gjorde. Hun legede med Kei og lod sine hænder glide om på hans våde baller.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Endnu en nat på arbejde.. eller? - Page 37 Empty Sv: Endnu en nat på arbejde.. eller?

Indlæg  Admin Man Maj 20, 2013 8:16 pm

Kei kom med et støn, da Aya tog hans lem i munden. Hele hans krop blev mindet om, hans gange med Aya. Det var som at der ikke var gået en dag siden de havde gjort det sidst. ”Aya.” stønnede han, og lod en hånd glide ind i hendes våde hår. Kei var nød til at støtte sig op af væggen med den ene hånd, og hans vejrtrækning blev hurtigt, tung og hurtig. Kei ville ikke kunne holde længe, og han blev lidt glad for, at de ikke var gået videre, og han ville ikke kunne være holdt længe. ”Jeg troede vi skulle prøve at være normale.” sagde han drillende, mens hans åndedræt stadig var tungt.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Endnu en nat på arbejde.. eller? - Page 37 Empty Sv: Endnu en nat på arbejde.. eller?

Indlæg  Pernille Man Maj 20, 2013 10:06 pm

Aya kom med en lille lyd da han stønnede hendes navn, mere som svar på at hun havde hørt ham. Aya fortsatte sin leg, hun stoppede kun kort for at svare ham ”det her er vel også en smule normalt.. når man tænker på hvordan vi plejede at være” sagde hun lidt drillende og lod sin mund omslutte ham igen. Hun fortsatte til han kom i munden på hende. Hun så op på ham med en smule sæd løbene ned af hagen, hun slikkede hans lem lidt og satte sig så på numsen mens hun tørte sin hage af.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Endnu en nat på arbejde.. eller? - Page 37 Empty Sv: Endnu en nat på arbejde.. eller?

Indlæg  Admin Man Maj 20, 2013 10:36 pm

Kei smilte lidt. ”Sandt.” sagde han. Kei hev lidt efter vejret, efter at han var kommet, og han smilte til hende, da hun så op på ham. Kei satte sig ned på knæ foran Aya og smilte til hende. ”Du fræk.” sagde han og smilte til hende. ”Du ved mænd bliver dovne når de er færdige” sagde han. ”Men jeg vil altså gerne give igen.” sagde han og lage sin hånd i på Ayas bryst og lænte sig frem og tog det andet i munden. Selvom det var længe siden, gik Kei stadig op i at tilfredsstille sin partner. Selvom han måske ikke ville få gennemført sex med Aya, ville han stadig gerne tilfredsstille hende lidt. Kei sugede hendes bryst lidt, og lod sin anden hånd glide ned mellem hendes ben, og begyndte at lege med hende.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Endnu en nat på arbejde.. eller? - Page 37 Empty Sv: Endnu en nat på arbejde.. eller?

Indlæg  Pernille Man Maj 20, 2013 10:56 pm

Aya smilte lidt til Kei da han sagde hun var fræk, hun var ikke sikker på hvad hun selv syntes mere. Aya nikkede og var ved sådan set ved at tænke på at rejse sig op igen da Keis sagde at han også gerne ville give hende igen. ”Kei.. du behøver virkelig ikke at.. ” begyndte hun, men stoppede da han legede med hendes bryster. Hun smilte lidt og tog om hans hals. Han ville kunne høre hendes lidt tunge vejrtrækning ved sit øre. ”Vær.. vær blid ved mig” sagde Aya lidt stønnende da Kei begyndte at lege med hende ”jeg har ikke været sammen med en mand.. siden jeg var samme med dig sidst” sagde hun flovt. Hun regnede egentlig selv med at Kei havde været sammen med andre kvinder siden.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Endnu en nat på arbejde.. eller? - Page 37 Empty Sv: Endnu en nat på arbejde.. eller?

Indlæg  Admin Man Mar 03, 2014 10:59 pm

Kei kunne ikke lade hver med at smile lidt, da Aya sagde hun ikke havde været sammen med andre siden ham. Grunden var nok bare, at hun havde haft nok i at skulle passe Keya, men han lød sig tænke, at hun havde ventet på ham. Nu håbede han bare at han ikke være kommet for meget ud af træning. Men det var som om hans hænder kunne huske Ayas krop, og begyndte at finde det steder hun havde nydt meget den gang. Han slap stille hendes bryst, hans egen vejrtrækning var også blevet en smule hurtigere. Han fandt Ayas læber og kyssede hende lidenskabeligt. ”Det har jeg heller ikke.” sagde han, selvom det var noget tid siden Aya havde sagt at hun ikke havde været sammen med nogen siden ham. ”Jeg kunne jo ikke glemme dig.” sagde han kærligt.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Endnu en nat på arbejde.. eller? - Page 37 Empty Sv: Endnu en nat på arbejde.. eller?

Indlæg  Pernille Fre Jun 06, 2014 12:01 pm

Aya stønnede lystigt da Kei ramte alle de rigtige steder. Hun så meget overrasket op på ham da han sagde at han heller ikke havde været sammen med andre, hun smilte kærligt til ham og hev ham ned til et kærligt kys. Hun greb fat i hans hår da hun mærkede orgasmen komme strømmende og hun stønnede højt.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Endnu en nat på arbejde.. eller? - Page 37 Empty Sv: Endnu en nat på arbejde.. eller?

Indlæg  Admin Fre Jun 06, 2014 6:07 pm

Kei gengældt hendes kys. Det hele var så meget for ham. Aya havde sagt hun elskede ham, han kunne være en del af ikke bare Keyas liv, men også være en del af Ayas liv. Kei kunne ikke lade hver med at smile da han både kunne hører og mærke at Aya kom. ”Jeg havde glemt hvor godt det var, at tilfredsstille dig.” sagde han stille og kyssede Aya igen. Kei lænte sig lidt tilbage igen og smilte til Aya. Han kunne godt forsætte, men hans synes Aya skulle tørres. Han ville nødig have hun blev syg, når hun lige var blevet rask meldt. Han kunne altid forsætte med at forkæle hende når de kom ind i sengen.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Endnu en nat på arbejde.. eller? - Page 37 Empty Sv: Endnu en nat på arbejde.. eller?

Indlæg  Pernille Lør Dec 27, 2014 12:21 pm

Aya grinte lidt over hans lille kommentar, hun gjorde roligt som Kei mente hun skulle og gik ind i sengen med ham. Det var helt mærkeligt at tænke på hvad de havde været igennem og alligevel var de endt sammen. 

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Endnu en nat på arbejde.. eller? - Page 37 Empty Sv: Endnu en nat på arbejde.. eller?

Indlæg  Admin Fre Jul 10, 2015 4:37 pm

Kei gik med Aya ind i sengen. Han havde ikke delt seng med hende siden natten før hendes operation. Han havde ikke vidst hvor han havde hende, og før nu, før han havde vidst at hun var rask, havde han ikke tilladt sig at føle noget for hende. Han kunne stadig narrer sig selv til at tror at der ingenting var, så længe han ikke sagde han elskede hende. Men at skulle dele seng med Aya igen, var en dejlig tanke. Kei havde egentlig tænkt han ville gøre mere for Aya, men da han først kom ind i sengen med hende, var det bare nok at holde om hende. At være tæt på hende, at mærke hendes krop så tæt på hans. Han lå og nussede hendes krop stille, men hans bevægelser begyndte at stoppe og hans øjne blev tunge og han faldt i søvn med armene om Aya.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Endnu en nat på arbejde.. eller? - Page 37 Empty Sv: Endnu en nat på arbejde.. eller?

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 37 af 37 Forrige  1 ... 20 ... 35, 36, 37

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum