Miststales High School
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Velkommen til vores familie

2 deltagere

Side 39 af 39 Forrige  1 ... 21 ... 37, 38, 39

Go down

Velkommen til vores familie - Page 39 Empty Sv: Velkommen til vores familie

Indlæg  Pernille Søn Maj 22, 2022 8:38 pm

Emi smilte kærligt over Ryuu ord. "Sikke store ord, Ryuu" sagde hun glad og lidt drillende. Hun tog i kanten af hans shorts og hev ham tæt ind til sig. "Bliv ved med at tale sådan" sagde hun tændt med et selvsikkert smil. Hun trak lidt i hans shorts, mens hun begyndte at trække ham mod det værelse, som hun havde sovet på natten før.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Velkommen til vores familie - Page 39 Empty Sv: Velkommen til vores familie

Indlæg  Admin Man Maj 23, 2022 8:19 pm

Ryuu smilte lidt genert og undskyldende til Emi over hendes kommentar. Ryuu havde opdaget at når det kom til Emi og Takeru, faldt vise ord ham nemt. Det var nemt at udtrykke sine følelser for dem. Ryuu smil ændrede sig dog hurtigt til kærligt da det virkede til at Emi kunne li hans ord, og han mærkede lysten efter hende stige. “Jeg glæder mig til at kunne stå ved sin side.” Sagde Ryuu kærligt. Han omtalte ikke som når eller hvis han kunne komme til at stå ved hendes side, tvivlede lige nu ikke på at Emi, Takeru og han selv kunne finde en løsning. Ryuu bemærkede hvor Emi var ved at trække ham hen, og bukkede hurtigt ned i sine knæ og lagde sine hænder under Emis balder og løftede hende op, mens han fortsatte mod værelset. “Jeg bliver aldrig træt af at dele seng med dig.” Sagde Ryuu tændt og kyssede Emi. Ryuu gik hen til sengen, og lagde stille Emi ned på sengen mens han lagde sig over hende og kyssede hende lidenskabeligt. “Du er smuk.” Sagde Ryuu da han slap Emis læber og kyssede hendes hals i stedet. “Din selvsikkerhed og intelligens skinner igennem og gør dig endnu mere betagende at se på.” Ryuu nappede stille Emis hals. “Selv når jeg tror jeg ved alt om dig…” Ryuu trak ned i Emis bikini top og kyssede hendes bryst. “Viser du mig noget nyt, som får mig til at blive forelsket på ny.” Ryuu tog Emis nippel i munden og sugede stille og legede med sin tunge. “Enhver mand ville være heldig at få dig.” Ryuu så op på Emi igen. “Enhver mand ville give deres højre arm bare for at du så på dem.” Sagde Ryuu og smilte kærligt til Emi. “Men jeg vil gøre det tydeligt for dem alle, at jeg er værdig ved din side, jeg vil være den som bringe dig lykke.” Sagde Ryuu, hans stemme ens smule dybere. Han havde samme følelse som han havde omkring Takeru. Et sted føltes den stadig forkert, denne trang til at eje dem. Men det var hans følelser, og han håbede Emi accepterede dem.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Velkommen til vores familie - Page 39 Empty Sv: Velkommen til vores familie

Indlæg  Pernille Man Maj 23, 2022 9:41 pm

Emi så lidt overrasket op på Ryuus generte smil. Hun havde aldrig set sådan en reaktion fra ham. *Er det fordi vi har aftalt, at jeg skal være din kone, Ryuu? Får jeg så lov til at se mere af dig?* Emi smilte kærligt op til ham "Godt" sagde hun selvsikkert til at glædede sig til at stå ved hendes side. Emi grinte lidt og smilte kærligt ned til Ryuu, da han løftede hende op i sine arme. Hun tog sine arme om hans hals og sine ben om hans liv. "Godt.. du skal dele seng med mig resten af dit liv" sagde hun tændt og kyssede Ryuu igen. Emi lod sig ploppe ned på sengen, og mødte lidenskabeligt Ryuus læber. Emi sukkede tilfreds hver gang Ryuus læber rørte hendes hud, mens han arbejde ned lidt ned af hendes krop. Hun grinte kort "Der er stadig mange ting, jeg ikke har vist dig" sagde hun tirrende og smilte selvsikkert. Emi stønnede da Ryuus legede med hendes nippel. Alle hans søde og oprigtige ord tændte hende. Det her, var hvad Ryuu virkede følte for hende og tænkte om hende, og hun elskede det. "Ryuu" sagde hun tændt og løftede sin bagdel lidt, hvorefter hun tog i sine badetrusser og hev dem af. "Lad os øve os" sagde hun drillende og tændt. "Eller..." sagde hun tændt og drejede sin krop lidt, så hun lå mere på maven ".. foretrækker du at tage mig som Takeru?" spurgte hun tændt og strittede lidt med bagdelen, så han nemt kunne tage hende på den måde hun ville. For hende var det ligegyldigt, hun ville bare mærke ham og belønne ham for hans ord.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Velkommen til vores familie - Page 39 Empty Sv: Velkommen til vores familie

Indlæg  Admin Man Maj 23, 2022 9:56 pm

“Glæder mig til at se det hele.” Sagde Ryuu kærligt og mente det oprigtigt. Ryuu så på Emi da hun sagde hans navn og løftede sig lidt da hun gjorde det. Ryuu smilte tændt da Emi tog sine badetrusser af og var mere end klar til at tage Emi. Det var stadig en mærkelig tanke at snart skulle gøre det for andet end nydelse og sjov. Ryuu løftede sig lidt mere op, da Emi vendte sig rundt på maven og så ned af hendes ryg. “Emi.” Sagde Ryuu stille og lagde sin vægt lidt ned over Emi. “Du vil aldrig kunne blive Takeru.” Sagde Ryuu stille. “Og jeg vil ikke have du sammenligner dig med ham. Jeg håber hellere ikke at Takeru og jeg er den samme for dig.” Sagde Ryuu lidt mere stille. Ryuu kørte en hånd i mellem dem og fandt ned mellem Emis balder og rørte stille ved hendes hul. “Du er Emi, kvinden jeg elsker. Jeg tager dig gerne på denne måde, hvis du gerne vil have det.” Sagde Ryuu, hans stemme en smule dybere nu. “Lige meget hvad hul jeg bruger på dig, vil give mig nydelse.” Sagde Ryuu og pressede stille sin finger op i Emi, for at være sikker på at hun overhovedet ville kunne tage ham. Ryuu havde aldrig taget Emi analt, men kunne huske Takerus og hans første omgang med Emi, hvor Takeru havde taget hende analt. Ryuu smilte kærligt og grinte stille. “Fuck, du føles helt anderledes.” Sagde Ryuu tændt. “Vil du kunne holde til mig?” Spurgte Ryuu tændt og pressede en finger mere op i Emi, ville være sikker på hun var løs nok, før han gjorde et forsøg. Ryuu trak dog hurtigt sine finger ud af Emi igen, og skubbede sine badeshorts ned og lagde sit lem mod Emis hul. “Klar?” Spurgte Ryuu tændt. Siden de havde fundet sammen igen, havde deres sex været til den kærlige side, og Ryuu nød det. Men han havde fået smag for at være den dominerende, men vidste ikke endnu hvordan Emi ville håndtere det.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Velkommen til vores familie - Page 39 Empty Sv: Velkommen til vores familie

Indlæg  Pernille Søn Jun 05, 2022 9:18 am

Emi spærrede øjnene lidt op, da Ryuu sagde, at hun aldrig ville kunne blive som Takeru, men Ryuu kunne ikke se det, da hun lå med maven mod sengen. Emi tog ikke nødvendigvis den udtalelse som noget positivt. Emi rynkede lidt på brynene. "Selvfølgelig er I ikke den samme" sagde hun roligt. Ryuus dybe stemme fik det til at gyse i Emi. "Tag mig som du vil" sagde hun tændt, men hun kunne mærke, at lysten efter, at han tog hende, som han tog Takeru steg i hende. Hun vidste dog ikke, hvad hun tænkte eller følte omkring, at Ryuu pressede fingre op i hende. Hun var ikke vant til det og det havde ikke samme effekt på hende, som det havde på Takeru. Emi smilte lidt "Holde til dig? Takeru har taget mig sådan her flere gange, og I er nogenlunde samme størrelse, hvis det er der, du tænker på" sagde hun kærligt. "Ja" stønnede Emi til at hun var klar. Hun knugede lagnet under sig lidt "Tag mig, som du tager Takeru" sagde Emi i en stønnede tone. Hun følte sig ædt op af behovet for at vide, hvordan det var, at føle sig som Takeru under Ryuu.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Velkommen til vores familie - Page 39 Empty Sv: Velkommen til vores familie

Indlæg  Admin Søn Jun 05, 2022 4:42 pm

Ryuu smilte stille. Der var stadig meget han ikke vidste om Emi, selvom de havde tilbragt den sidste måned sammen. *Der er så meget jeg gerne vil lære* Ryuu bemærkede at Emi ikke rigtig reagere ved hans finger, men han ville stadig sikre sig at hun var løs nok før han presse sig op i hende. Følelsen af Takeru der satte sig på ham uden nogen form for opvarmning, lå stadig i ham, og han ville ikke have samme billed af Emi under sig. Ryuu vidste ikke hvad han synes om måde Emi bad ham om at tage hende på. Det var mærkeligt at høre hende blive bedt om at blive taget som Ryuu tog Takeru. Ryuu havde kort lyst til at tage Emi almindeligt, men han kunne mærke lysten efter at tage Emi analt, kunne mærke hendes tone trak i ham. Ryuu pressede sig op i Emi, valgte at være lidt hårdere end han normalt ville være, og pressede sig hurtigt i bund. Følelsen var en helt anden. Emis krop under ham var så meget mindre og hendes bagdel var blød mod hans hofter. “Emi” stønnede Ryuu tilfreds og lænte sig ned og kyssede Emis nakke og lage sin vægt på hende så hun blev presset ned mod madrassen. Ryuu trak sin overkrop tilbage og lod sine hænder glide ned af Emis sidder og satte sig op på knæ og trak Emi lidt med sig og begyndte at bevæge sig stille og så ned på Emis ryg. “Fuck Emi, forstår godt Takeru tager dig på den her måde.” Stønnede Ryuu. Emi havde sagt at Ryuu skulle tage hende som han tog Takeru, og Ryuu kunne mærke behovet for at dominere hende, men han kunne ikke se hvordan. “Leg med dig selv for mig.” Sagde Ryuu tændt. “Vil mærke hvordan det følelse når du kommer mens jeg tager dig på den her måde.” Sagde Ryuu tændt.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Velkommen til vores familie - Page 39 Empty Sv: Velkommen til vores familie

Indlæg  Pernille Søn Jun 05, 2022 5:32 pm

Emi bed tænderne lidt gispende sammen, da Ryuu pressede sig til bunds i hende. Hun stønnede, da Ryuu lagde sin vægt ovenpå hende. Emi lod sig trække lidt op, så hun stod på fire. Emi kom med nogle små stønnede lyde. Da Ryuu sagde, at hun skulle lege med sig selv, så han kunne mærke, når hun kom, gjorde hun det ikke. Hun kunne ikke forestille sig, at han ville kunne mærke det alligevel.."Er det her virkelig alt Takeru kan klare?" spurgte hun selvsikkert og lettere forpustet.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Velkommen til vores familie - Page 39 Empty Sv: Velkommen til vores familie

Indlæg  Admin Søn Jun 05, 2022 6:00 pm

Ryuu så ned på Emis ryg, da hun for det første ikke adlød ham og for det andet talte igen. Ryuu smilte stille og kørte sin hånd op i Emis nakke og pressede ned, så hendes overkrop ville komme ned på madrassen igen og holdte ved hendes hofte, så den stadig strittede i mod ham. Ryuu holdte dog op med at bevæge sig. “Takeru forstår at adlyde.” Sagde Ryuu med en dyb stemme. “Enten gør du som jeg siger, eller jeg stopper med at give dig nydelse.” Sagde Ryuu og tog ved Emis hår og trak hende op på alle fire igen. “Det er op til dig. Sidste chance, og lad mig ikke gentage mig selv igen. Leg med dig selv.” Sagde Ryuu, hans stemme dyb. Ryuu nød det trodsighed der kom fra Emi, følte behovet for at sætte hende på plads. Men Ryuu havde knap fundet en balance med Takeru, så han håbede ikke han gik over Emis grænser.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Velkommen til vores familie - Page 39 Empty Sv: Velkommen til vores familie

Indlæg  Pernille Søn Jun 05, 2022 6:25 pm

Emi lyttede roligt til Ryuu, men det gik op for hende, at hun tydeligvis ikke havde forstået dynamikken mellem Takeru og Ryuu i sengen. Emi og Takeru kæmpede tit om den styrende og dominerende rolle, men hun var ikke vant til det her. Ikke på den her måde, hverken med Ryuu eller Takeru. Emi smilte. Skulle hun afprøve ham? "Ellers hvad?" spurgte Emi selvsikkert og begyndte at bevægede sig frem og tilbage. "Det er dig, der får mest ud af det her, Ryuu" sagde hun let stønnede. Emi havde ikke samme kinks, som Takeru, men hun havde et brændende, nysgerrigt ønske om.ar vide, hvordan de to mænd var sammen, når nu hun ikke måtte se det.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Velkommen til vores familie - Page 39 Empty Sv: Velkommen til vores familie

Indlæg  Admin Søn Jun 05, 2022 6:54 pm

Ryuu blev en smule overrumplet af Emis selvsikkerhed. Takeru kunne var drillende og næsvis, men han plejede at overgive sig til Ryuu. Ryuu stønnede lidt af Emi bevægede sig. Ryuu indså at selvom Emi havde lagt op til at ville blive taget som Takeru, at hun, som Ryuu oprigtig have tænkt, ikke var Takeru. Emi tændt på helt andre ting og Ryuu kendte dem ikke. Ryuu have mest lyst til at vende tilbage til sexet han altid havde haft med Emi. Det var noget han forstod og kendte. Men noget i ham ville ikke overgive sig til Emis frækhed. Ryuu var dog ikke sikker på han ville have sex med Emi på den her måde igen en anden gang. Ryuu tog ved Emis skulder og trak hende op, så hun havde ryggen mod hans mave og ikke kunne bevæge sig. “Du er ikke nem, men det ved du hvis godt.” Sagde Ryuu grinende og bed Emis skulder. “Så må jeg jo gøre det selv, når du tydeligvis ikke kan finde ud af det.” Ryuu kørte den ene hånd og og lage den ved Emis hals, for at holde hende oppe af sin krop, og førte den anden ned mellem hendes ben og fandt hurtigt hendes klitoris og masserede den hårdt. “Jeg har lyst til at kalde Takeru ind til os. Har lyst til at mærke dig være fyldt op til bristepunktet af os begge.” Stønnede Ryuu ved Emis skulder og pressede hurtigt to finger op i hende. “Eller måske at få ham til at se på os mens jeg tager dig på den her måde? At i ville kunne se på hinanden, men ingen af jer måtte få hinanden. Tror du Takeru ville adlyde mig, og pænt sidde og se på mens han tog dig foran ham?”
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Velkommen til vores familie - Page 39 Empty Sv: Velkommen til vores familie

Indlæg  Pernille Søn Jun 05, 2022 7:25 pm

Emi lod sig hive op mod Ryuu. Hun smilte over Ryuus ord og stemme. Emi stønnede højt, da Ryuu begyndte at lege med hende og hun rakte sine arme bagud over hovedet, så hun kunne holde let ved ham. Hun grinte lidt over Ryuus spørgsmål, men stønnede hurtigt igen. "Vi kan godt prøve, at kalde på ham, hvis du har lyst" stønnede Emi sagligt.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Velkommen til vores familie - Page 39 Empty Sv: Velkommen til vores familie

Indlæg  Admin Søn Feb 04, 2024 10:13 pm

Ryuu var ikke sikker på at han kunne det her. Selvfølgelig var Emi ikke Takeru, men det var alligevel en del vanskeligere at være dominere over hende, end Takeru. Ved Takeru føltes det… Naturligt var forkert at sige, men det faldt ham nemmere. Men.. Han kunne ikke blive ved med at give op hver gang det blev vanskeligt. Hvis han skulle gøre sig håb om at blive Emis mand, ville han møde langt større forhindre, end at prøve at dominere Emi. Ryuu lukkede kort øjne. Han kunne det her, selvom han ikke troede på sig selv. For Emi og Takeru, kunne Ryuu spille rollen som selvsikker, som en der vidste hvad han lavede, som vidste hvad han ville. Det var det mindste han kunne gøre for dig. “Jeg har en bedre ide.” Sagde Ryuu, hans stemme drillende, men dyb. Ryuu var stadig usikker på, hvad Emi kunne lide, hvor langt hun ville gå og gøre. Det samme med Takeru. Men han havde lært at observere hele sit liv, og under Jahno, var hans evner kun blevet bedre. “Opfør dig pænt og bliv her. Så skal jeg nok vise dig noget godt.” Ryuu talte lavt, direkte i Emi øre, og trak sine finger ud af Emi og gav slip på hende. Ryuu trak sig ud af Emi og rejste sig op fra sengen og gik hen til døren. Ryuu lukkede øjne mens han rakte ud efter dørhåndtaget, og åbnede den. “Takeru.” Kaldte Ryuu som han åbnede døren. Ryuu holdte dog kun døren åben nok til, at han kunne få sin overkrop ud, så Emi ikke ville kunne se Takeru, og Takeru ikke kunne se Emi. Ryuu smilte da han så Takeru. Han burde nok fokusere på Emi, de var trods alt lige blevet forlovede, sådan da. Men han havde ikke set Takeru i en måned, og samtidig tilbragt alt sin tid med Emi i den måned. Var det så forkert at han ønskede at være sammen med ham? Ryuu kunne ikke stoppe sig selv fra at lægge en hånd på Takerus kind og trække ham ind til at lidenskabeligt kys. “Gå ind og gør din gave fra igår klar til mig igen.” Sagde Ryuu, og førte samtidig sin hånd om i nakken på Takeru. Han talte lavt, sådan at Emi ikke kunne høre ham. “Og kom derefter herind, iklædt så lidt som du finder behageligt.” Ryuu holdte øje med Takerus reaktion. Ryuu havde endnu ikke prøvet at forlange underdanighed fra Takeru endnu. Det opstod normalt naturligt, når de var igang. Derfor ville Ryuu også give Takeru lidt kontrol over, hvad han fandt som behagelig påklædning. *Fuck jeg håber det her er okay* Ryuu kunne mærke sit hjerte hamre, men han skjulte det under en rolig facade og smilte tændt til Takeru og trak ham ind til endnu et kys, før han gav slip på ham. Ryuu stod kort og så Takeru gå, lukkede kort øjne igen, før han trak sig tilbage. Ryuu lod døren stå på klem og gik tilbage til sengen og Emi. Ryuu kravlede tilbage i sengen og over Emi og kyssede hende, og lod en hånd finde mellem hendes ben igen, og begyndte at lege med hende. Ryuu var bevidst om, at både Takeru og Emi havde en del mere stamina i sengen end ham selv. Ryuu blev ved med at kysse og lege med Emi, mens han ventede på at Takeru skulle komme tilbage. Ryuu lyttede til Emi, men jagtede ikke en orgasme på hende, men at det skulle være godt for hende. Ryuu hørte Takeru komme ind, men reagerede ikke i første omgang. Ryuu slap Emis læber og smilte til hende, før han satte sig op i sengen og så på Takeru. “Aflever.” sagde Ryuu roligt og rejste sig samtidig fra sengen og rakte sin hånd frem. Ryuu tog i mod fjernbetjeningen til Takerus legetøj, og gik hen til en af de stole, som var i rummet og trak den hen til sengen. Ryuu placerede den omkring to meter fra sengen og så på Takeru igen. “Sæt dig.” Ryuu stemme var rolig, men der var ikke plads til spørgsmål i den. Ryuu stod roligt og ventede på at Takeru satte sig, og støttede så den ene arm på ryglænet og lænte sig over Takeru, mens han trykkede på ``2´´ “Vil du kunne holde til den her i 5 min?” spurgte Ryuu lavt ved Takerus øre og ventede på hans svar. Var svaret ja, trykkede Ryuu på ``3´´ og spurgte igen. Var svaret ja, ville han hæve styrken endnu en gang, indtil svaret blev nej, så ville han gå tilbage til indstillingen under. “Sid stille, til du får andet afvide. Du må ikke forlade stolen eller rører ved dig selv.” sagde Ryuu roligt og rettede sig op, og lod samtidig sin hånd køre op til Takerus kind, før han vendte sin opmærksomhed tilbage mod Emi. Ryuu gik hen til Emi og trak hende ind til et kys. “Jeg går ud og vasker mig kort. Du må gøre hvad du vil, indtil jeg kommer tilbage.” sagde Ryuu med et smil og rettede sig op og gik mod badeværelset. Ryuu lukkede kort øjne og stoppede op og så tilbage på Emi. “Du må bare ikke forlade sengen.” sagde Ryuu med et drillende smil. Ryuu fortsatte ud på badeværelset og lukkede døren bag sig.
I det døren var lukket bag ham, lænte han sig op af den “Fuck fuck fuck.” Ryuu talte lavdæmpet og knyttede sine hænder og pressede dem mod sit ansigt. *18, 19, 20, 21* Ryuu talte sekunder i sit hoved. Hvad fuck havde han gang i? Første og fremmest måtte han gøre hvad han havde sagt. Ryuu skubbede sig væk fra døren og gik hen til badet og tændte vandet og gik under det. Hvordan kunne han tog det her var en god ide? Når han gik tilbage til rummet, ville både Emi og Takeru så på ham som om han var sindssyg, eller værre, ignorer ham fuldstændig og begge være på sengen. Ryuu havde halvt opgivet at dominere Emi. Ryuu havde også på fornemmelsen, at Emi ikke rigtig var interesseret i at blive domineret, intet den sidste måned havde givet tegn på dette. Men hun havde været interesseret i hvordan Takerus gave ville påvirke Takeru, og Ryuu havde lovet hende igår at vise hvad den gjorde ved Takeru. Ikke han havde haft planer om at det skulle ske lige nu. Ryuu var ikke sikker på hvor langt han ville tage den, hvor langt han kunne tage den. Ryuu og Takeru havde leget med hinanden foran Emi igår, det virkede hverken skræmmende eller forkert. *58, 59, 60* Der var gået 2 min nu. Ryuu slukkede vandet og trådte ud. Ryuu greb ved vasken og lukkede øjne igen. Han kunne gøre det her. Han skulle bare blive ved med at holde øje, vurdere og vælge sit næste træk efter hvad han så. Præcis som når han havde været Takerus skygge. Han havde været god til at være Takerus skygge i mange år, han skulle bare justere den med sin viden fra Jahno. “Fuck.” Ryuu rettede sig op og kørte sin hånd over panden og op sit hår. Han burde blive klippet, hans hår var langt, mest af forsømmelse end et valg. *31, 32, 33* de tre min nærmede sig, Ryuu skulle til at tage sig sammen. *Stol på dem. Stol på at de ikke vender dig ryggen bare på grund af det her* Ryuu havde åbnet sig meget op idag, vist en grim side af sig selv. Han ønskede ikke andet end at vise de mennesker han elskede, at han kunne gøre noget rigtig, om han så skulle narre sig selv og dem til at tro at han var selvsikker. Ryuu lukkede øjne igen, trak vejret dybt og så fast på sig selv i spejlet. Ryuu gik hen til døren og åbnede den og lænede sig afslappet op af dørkarmen, lagde armene over kors og så hen mod Emi og Takeru, mens hans hjerte hamrede i brystet, så på om de havde valgt at følge hans ordre eller ignorere dem.

((Skriv endelig hvis jeg har fået Emi eller Takeru til at reagere på den måde de ikke ville, eller hvis du gerne vil have noget at sige i midten af alt det her Smile ))
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Velkommen til vores familie - Page 39 Empty Sv: Velkommen til vores familie

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 39 af 39 Forrige  1 ... 21 ... 37, 38, 39

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum