Miststales High School
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Ikki & Erin

2 deltagere

Side 27 af 29 Forrige  1 ... 15 ... 26, 27, 28, 29  Næste

Go down

Ikki & Erin - Page 27 Empty Sv: Ikki & Erin

Indlæg  Pernille Tors Jun 16, 2022 8:01 am

Erin så lidt undrende op på Ikki. *Hvorfor vil han ikke ringe tilbage til hende?* Erin kyssede Ikki igen og strøg sine arme om ham. Hun grinte lidt "Er jeg vigtig?" spurgte hun drillende og kom med et lille suk, da Ikki kyssede hende ved halsen. Erin strøg en hånd op i Ikkis hår igen og tog lidt ved. "Ikki.." sagde hun i et tilfreds suk. "Hvad har du lyst til at lave?" spurgte hun ham roligt og så ham ind i øjnene.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Ikki & Erin - Page 27 Empty Sv: Ikki & Erin

Indlæg  Admin Tors Jun 16, 2022 4:49 pm

Ikki smilte over Erins drillende tone og nappede hendes hals lidt. “Det er du.” Sagde Ikki varmt. Ikki havde lagt mærke til Erins undrende blik, men valgt at ignorere det. Trods deres forhold og den ærlighed de havde omkring sex, så var der stadig ting Ikki ikke ville bringe op foran Erin. Ikki vidste allerede hvad det første ville være ud af Nanas mund, og det var ikke en samtale han ville have foran Erin. Ikki brummede stille da Erin tog ved hans hår og kyssede Erins hals igen. Ikki mødte roligt Erins blik. “Jeg er frisk på hvad end du har lyst til.” Sagde Ikki med et smil. “Men hvis du er frisk, vil jeg gerne tilfredsstille dig.” Sagde Ikki med et tændt smil. *Husk det handler om sex det her*
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Ikki & Erin - Page 27 Empty Sv: Ikki & Erin

Indlæg  Pernille Lør Jun 18, 2022 8:24 pm

Erin så lidt overrasket op på Ikki, men smilte roligt til ham, over at han havde sagt, at hun var vigtig. Erin studerede lidt Ikki, men rystede så lidt på hovedet. Det var som om, at det rigtige øjeblik for at Ikki kunne tilfredsstille Erin var strøget forbi dem. "Noget andet? Måske noget aftensmad?" spurgte hun roligt.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Ikki & Erin - Page 27 Empty Sv: Ikki & Erin

Indlæg  Admin Søn Jun 19, 2022 6:57 pm

Ikki smilte roligt til Erin, han ville ikke presse på. Erin havde sagt hun gerne ville, så mon ikke det rigtige øjeblik kom på et tidspunkt. Ikki havde dog aldrig troet at det at slikke en kvinde skulle være så specielt. “Aftensmad lyder som en god ide. Derefter, jeg ved ikke…” Det var søndag, ikke mange ville tage i byen. De havde allerede set op til flere film og været igennem flere omgange sex, både med og uden Mistress. “Lad os få noget mad og se hvad vi har lyst til bagefter.” Sagde Ikki med et smil.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Ikki & Erin - Page 27 Empty Sv: Ikki & Erin

Indlæg  Pernille Søn Jun 19, 2022 8:03 pm

Erin skubbede Ikki let af sig, og rejste sig fra sengen. "Lyder godt" sagde hun roligt og tog sin korte kimono på igen. "Kan lide vin, Ikki?" spurgte hun varmt og gik ud i køkkenet. Hun håbede at han fulgte med og at han kunne lide vin.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Ikki & Erin - Page 27 Empty Sv: Ikki & Erin

Indlæg  Admin Man Jun 20, 2022 6:06 am

Ikki kravlede lidt tilbage så Erin kunne komme op og stå. *Håber jeg nåede at redde det* Ikki rejste sig fra sengen, og tog sine underbukser og bukser på. Han havde rendt topløs rundt i Erins lejlighed før, så tænkte ikke det ville være et problem. Han ville bare ikke rende helt nøgen rundt når Erin dækkede sig til. “Vin er altid godt.” Sagde Ikki med et smil og fulgte efter Erin ud i køkkenet.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Ikki & Erin - Page 27 Empty Sv: Ikki & Erin

Indlæg  Pernille Man Jun 20, 2022 6:49 am

Erin grinte lidt til Ikkis kommentar om, at vin altid var godt. "Godt... Så lad os holde en lille vinsmagning" sagde Erin, mens hun roligt begyndte at finde ting frem fra sine skabe. Hun fandt grov pasta, grønsager og kylling frem. "Hvis du åbner det skab der, kan du finde en flaske vin, som vi kan starte med" sagde hun smilende, mens hun begyndte at lave mad. Erin fortalte Ikki, hvor oplukkeren var til at åbne vinen og hvor glassene var.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Ikki & Erin - Page 27 Empty Sv: Ikki & Erin

Indlæg  Admin Man Jun 20, 2022 4:23 pm

Ikkis smil blev større ved Erins latter. “Vinsmagning?” Sagde Ikki nysgerrig. Gad vide om Erin mente det oprigtig eller som en undskyldning for at drikke. Ikki så mod skabet Erin omtalte og gik hen til det og tog en vin ud. Ikki åbnede flasken og hældte op i to glas og bragte det ene hen til Erin. “Brug for en hånd, eller bare mit vidunderlige selskab.” Sagde Ikke og smilte varmt til Erin.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Ikki & Erin - Page 27 Empty Sv: Ikki & Erin

Indlæg  Pernille Tirs Jun 21, 2022 4:39 pm

Erin nikkede, mens hun fortsatte med at lave mad. "Hvad ved du om vin, Ikki?" spurgte hun nysgerrigt. Erin stoppede sit arbejde for at tage imod glasset, som Ikki gav hende. Hun grinte lidt, mens hun tog et tårn af vinen. Hun sænkede glasset og strøg kærligt en hånd op af Ikkis nakkehår. "Uh ha... Sikke et svært valg... Kunne jeg få lidt af begge dele?" spurgte Erin flirtende og kørte sin hånd ned til kanten af hans bukser. Hun satte sig glas fra sig og hev Ikki hen bag sig. Hun fik ham til at stille sig tæt op bag hende, mens hun fortsatte med madlavningen. Da hun holdte en lille pause, tog hun en tår af sin vin og strøg en hånd op i hans hår, hun tog let i det, og pressede hans ansigt lidt ned mod hendes hals. "Så... Nu skal det bare have lov til at koge lidt" sagde hun roligt og vendte sig mod Ikki, mens hun tømte sit glas.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Ikki & Erin - Page 27 Empty Sv: Ikki & Erin

Indlæg  Admin Ons Jun 22, 2022 7:09 pm

“Andet end at det er lavet på druer? Praktisk talt ingen ting. Jeg ved smagen kan ændre sig alt efter hvad land det komme fra, selv bare hvad område det kommer fra.” Sagde Ikki roligt og trak stille på skulderne. “Men jeg skal ikke kunne sige hvilket område der er godt.” Sagde Ikki med et grin. Ikki smilte tilfreds da Erin kørte sin hånd op i håret på ham. “Selvfølgelig” sagde Ikki føjeligt og smilte tilfreds over Erins hånd. Ikki stilte sig bag Erin og lage den ene arm om hende, mens han holdt glasset i den anden. Ikki drak stille mens Erin lavede mad og holdte stille om hende, mens han stod tæt op af hende. Ikki brummede tilfreds ved følelsen af Erins hånd i hans hår igen og kyssede hendes hals. Ikki løsnede kun sit greb lidt om Erin mens hun vendte sig og smilte tilfreds til hende. “Lugter godt.” Sagde Ikki med et smil og lænte sig ind og kyssede Erins hals igen. Ikki så på Erins glas og slap hende stille for at tage flasken med vin og hældte mere op i hendes glas og hældte samtidig mere op til sig selv. “Hvad ved du egentlig om vin?” Spurgte Ikki og stilte flasken igen og lage sin arm om Erin og kyssede hendes hals igen.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Ikki & Erin - Page 27 Empty Sv: Ikki & Erin

Indlæg  Pernille Ons Jun 22, 2022 8:13 pm

Erin grinte lidt over Ikkis joke omkring hans viden om vin. Erin nød nærheden fra Ikki, mens hun lavede mad. *Det her kunne jeg godt vænne mig til* Hun kom med et tilfreds suk, da Ikki kyssede hendes hals. "Pas på" sagde hun drillende og næsten irettesættende. Han endte bare med at tænde hende igen. "Godt" sagde Erin tilfreds til at Ikki synes, at det lugtede godt. Erin så lidt overrasket efter Ikki, da han tog hendes glas og fyldte det op igen. Hun grinte lidt og tog i mod glasset, da Ikki kom tilbage med det. "Jeg ved at man ved vinsmagning skal smage forskellig vine og ikke holder længe, hvis man tømmer hver flaske, man åbner" sagde hun drillende og tog en slurk af sin vin. "Jeg ved lidt" sagde hun smilende. "Som unge i Londons high society, var en acceptabel undskyld for at drikke at tage til vinsmagning" sagde hun smilende. "Så jeg ved da lidt om vine, hvor de kommer fra og hvad der passer til... Men vigtigst for mig er.. kan du lide den her?" spurgte hun smilende.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Ikki & Erin - Page 27 Empty Sv: Ikki & Erin

Indlæg  Admin Søn Jun 26, 2022 5:48 pm

Ikki smilte lidt over Erins irettesættelse. Han var glad for at hun rent faktisk gjorde det, selvom om hun ikke mente det alvorligt, hentydede hun til at hun ikke var blevet træt af hans tilnærmelser. Ikki smilte lidt fåret til Erin og grinte stille. Han havde ikke tænkt meget over det. “Jeg vil helst bare ikke spilde noget godt.” Sagde Ikki flirtende og tog en tår af sit eget glas. Ikki lyttede interesseret til Erin. “Ja den smager godt.” Sagde Ikki med et stille smil. Det var vin. Normalt gik han ikke efter vin når han drak, der var det øl, nogen gange drinks. Når det galt at spise, spiste han ikke rigtig nogen steder hvor vin ville være almindeligt.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Ikki & Erin - Page 27 Empty Sv: Ikki & Erin

Indlæg  Pernille Tirs Jul 05, 2022 7:11 am

Erin smilte stort og undskyldende til Ikki. Vinsmagning virkede ikke til at være noget Ikki havde prøvet før. Hun tog en slurk af sin vin, men satte så sig glas fra sig på bordet. "Smager den godt? Lad mig smage" sagde hun flirtende. Hun strøg hurtigt sine hænder op i Ikkis nakkehår, pressede sig let ind mod ham og lod sine læber møde hans. Der gik ikke længe før Erins tunge udforskede Ikkis mund. Hun kunne smage vinen i hans mund, og han ville kunne smage den i hendes. Hun skilte deres læber med et drillende smil. "Mhmmm.. jeg tror bedre, at jeg kan lide vinen med et tvist af Ikki" sagde hun flirtende og lidt grinende. Hun vendte sig mod maden igen og rørte lidt i gryden. Hun så sig over skulderen. "Skal vi sætte os på terrassen eller i stuen?" spurgte hun og tog sit glas med vin.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Ikki & Erin - Page 27 Empty Sv: Ikki & Erin

Indlæg  Admin Fre Jul 22, 2022 7:55 pm

Ikki lagde hovedet lidt på skrå ved Erins smil. Han forstod det ikke rigtig, men smilte stort tilbage. Ikki drak mere af sin vin. Den smagte ubemærket, ikke at han kunne smage noget specielt ved den. Ikki så op på Erin igen, smilende og var klar til at svare, da Erin strøg sine hænder om hans hals og det gøs i ham med følelsen af hendes hænder i hans hår. *I har været i gang hele dagen, du kan ikke blive ved med at blive tændt* Ikki gengældte hurtigt Erins kys og åbnede sin mund og lod Erin udforske hans mund og udforske samtidig hendes. Ikki lage sin fri arm om Erin og trykkede hende lidt ind til sig. Ikki slap nødigt Erins læber og så tilfreds op på hende. Ikki grinte stille over Erins kommentar. “Synes også helt klart den smager bedre med et tvist af Erin.” Sagde Ikki flirtende tilbage. Ikki slap nødigt Erin, men lænte sig lidt tilbage og kiggede på Erin mens hun så til maden. “Skal vi sætte os lidt på terrassen? Nyde en smule luft.” Sagde Ikki med et smil og tog om Erin bagfra og kyssede stille Erins nakke. “Jeg husker også hvor sjovt vi havde det sidst på terrassen.” Sagde Ikki flirtende.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Ikki & Erin - Page 27 Empty Sv: Ikki & Erin

Indlæg  Pernille Fre Jul 22, 2022 9:06 pm

Erin grinte lidt over, at Ikki også bedst kunne lide vinen med et tvist af hende. "God ide" nåede Erin at svare til at de kunne få lidt luft inden Ikki tog om hende og kyssede hendes nakke. Hans handlinger og ord fik det til at gyse i hende. Erin grinte lidt. "Måske vi skulle tage en rematch engang" sagde Erin flirtende og pressede sin bagdel lidt ind mod Ikki. Hun tog sit vinglas og trak sig let fra Ikki. Hun gik hen til terrassedøren, åbnede den og gik hen til bordet, de havde haft sex på. Hun satte sig på en af stolene og tog en slurk af vinen. "Hmmm... Skal vi lege sandhed eller konsekvens?" spurgte hun drillende. Det var barnligt, men hun så det som en måde, hun kunne lære Ikki lidt bedre at kende.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Ikki & Erin - Page 27 Empty Sv: Ikki & Erin

Indlæg  Admin Fre Jul 22, 2022 9:48 pm

Ikki smilte stort, selvom Erin ikke kunne se det og sukkede tilfreds da Erin pressede sin bagdel i mod ham. “Pas på, du ender med at tænde mig… mere end jeg allerede er.” Sagde Ikki flirtende. Ikki gav stille slip på Erin og fulgte stille efter hende ud på terrassen. Ikki så på bordet og kunne ikke stoppe sine tanker fra at vende tilbage til da de havde haft sex her og det gøs i ham. Ikki kunne ikke forstå hvor kedelig han havde været og hvor meget hans verden omkring sex havde ændre sig på så kort tid efter han havde mødt Erin. Ikki satte sig på stolen ved siden af Erin og nød den kølige brise mod hans nøgne overkrop. Ikki tog en slurk mere af sin vin og og kiggede på Erin da hun talte. “Er det næsten ikke kedeligt når man kun er to?” Spurgte Ikki drillende, men rettede sig lidt på skolen, så han vendte mere mod Erin. “Men sandhed.” Sagde Ikki smilende og så nysgerrigt på Erin.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Ikki & Erin - Page 27 Empty Sv: Ikki & Erin

Indlæg  Pernille Fre Feb 24, 2023 3:26 pm

Erin grinte lidt over, at hun var ved at tænde Ikki igen, men trak sig stadig fra ham og gik ud på terrassen. Hun elskede det her. *Tænk at vi kan tænde hinanden så meget… lige meget hvor vi mødes, vil vi sikkert ende i hinandens arme… Men det er vel også det, der er formålet med det her forhold* Erin så kort lidt overrasket på Ikki, men smilte så. *Hvad havde du regnet med? Han er nok ikke interesseret i at lære dig bedre at kende* Hun tog en slurk af sin vin. ”Hmmm… Tager du tit kvinder med hjem til din lejlighed?” spurgte hun lidt drillende. ”Du ved… vi kan altid samle slænget.. vi havde jo også talt om, at se en film sammen eller tage på stranden” sagde Erin roligt. Hun kom pludselig i tanke om noget. ”Der er også en modeopvisning på vores skole snart, hvor Kazha, Chiyo og jeg skal designe noget tøj sammen med de andre på vores årgange… Jeg kunne forestille mig at Daisuke kommer, så måske vil du også..? Så kan vi måske hænge ud alle sammen bagefter” spurgte hun roligt.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Ikki & Erin - Page 27 Empty Sv: Ikki & Erin

Indlæg  Admin Fre Feb 24, 2023 6:34 pm

Ikki synes han så noget i Erins ansigt, før hun smilede til ham, men slog det hen. Ikki kunne godt li at de kunne sidde og snakke, det virkede mere som de forhold han kom fra, her var sexen bare meget bedre. *Jeg må huske på at vores forhold kun er fysisk* Erin havde allerede tydeligt givet tegn på at hun ikke ønskede et forhold, date Ikki. Men… Så længe Erin ville det her, havde Ikki ikke brug for at sætte et label på. De talte og grinte sammen, tog ud og spiste, de havde endda været i biografen. Ganske vist kunne Ikki ikke forlange noget af Erin, men et eller andet sted passede det ham faktisk okay. De mødtes når de havde tid, og for nu virkede det til at de begge var lige interesseret. Men Ikki måtte huske sig på, at det var et fysisk forhold, og det kun var sommeren igennem. *Med at nyde hvad jeg kan få, og hvem ved hvad der sker efterfølgende.* Ikki lagde hovedet lidt på skrå ved Erins spørgsmål. Ikki havde forestillet sig at spørgsmålene ville være at mere seksuel karakter, men var vel ikke rigtig nødvendigt. “Hmm, definere tit?” Sagde Ikki med et kort latter. “Jeg har haft de piger med forbi jeg har datet, men ærligt har jeg ikke haft mange one-nigther. Sååå jeg har vel haft… 4-5 kvinder i min lejlighed, 6 hvis vi tæller dig med.” Sagde Ikki med et smil. “Der er ikke meget plads hos mig, så ikke der jeg rigtig hænger ud med folk.” Sagde Ikki med et kort skuldertræk. Ikki lyttede stille til Erin, og han lyste stille op i et varmt smil. Klart han nød tiden alene med Erin, men Ikki var altid klar til at hænge ud med folk han holdte af. “Kunne være så sjovt at tage med dem alle på stranden.” Sagde Ikki med et stort smil. “Kunne være vi skulle finde et sted vi kunne overnatte. Så kunne vi grille på stranden og lege med fyrværkeri.” Sagde Ikki og så spændt på Erin. Ikki så nysgerrigt på Erin da hun talte om modeopvisningen. Ikki havde ingen forstand på mode, aldrig gået op i det, men Ikki nikkede hurtigt. “Klart, kunne være fedt at opleve. Har aldrig været til et modeshow, eller opvisning eller hvad det hedder, før.” Sagde Ikki med et stort smil. Ikki ønskede også at støtte Erin, selvom hun nok ikke havde brug for hans støtte eller mening om noget.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Ikki & Erin - Page 27 Empty Sv: Ikki & Erin

Indlæg  Pernille Tirs Feb 28, 2023 4:31 pm

Erin lyttede intenst til det Ikki fortalte. ”Så… du er primært til mere faste forhold? Hvor du dater den samme pige?” spurgte hun uden at bryde øjenkontakten, mens hun tog et sip af sin vin. *Vi er helt omvendte… Så længe han er indforstået med, at det her foregår på mine vilkår* Erin kunne ikke lade være med at blive smittet af Ikkis varme smil. ”Det lyder som en god ide. Det er jeg sikker på, at alle er med på” sagde hun glad over hans forslag. Erin smilte lidt ”Det er kun, hvis du har lyst” sagde hun roligt og tog et sip mere af sit glas. *Hvorfor inviterede jeg ham egentligt overhovedet?* Erin gik og legede med en ide i sit hoved ift. Ikki og modeopvisningen, men for hende var det ikke afgørende, at han kom.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Ikki & Erin - Page 27 Empty Sv: Ikki & Erin

Indlæg  Admin Tirs Feb 28, 2023 7:40 pm

Ikki så tænktsomt ind i Erins øjne, men trak så på skulderne. “Det er det jeg altid har gjort, nok den forestilling jeg havde om hvordan et forhold skal være. Tror jeg har hørt mine søskende brokke sig nok over mænd, til at jeg i hvert fald ikke ville være sådan en fyr. Jeg har nok aldrig rigtig tænkt over hvad jeg ville.” Sagde Ikki stille og tog sit glas igen, men legede bare stille med det mellem sine hænder. “Men jeg er ikke så uskyldig, jeg har haft one-nigther.” Sagde Ikki med et grin og tog en tår af sin vin.
Ikki smil blev kun større da Erin synes at han ide lød god. Ikki elskede at være omgivet af andre mennesker. At være på tomandshånd med Erin var klart noget andet, og det var spændende at se hvordan de ville være overfor hinanden når de var omgivet af andre igen. Erin havde ikke skjult sin interesse i Ikki da de alle var i byen sammen, men Ikki var ikke sikker på hvordan han skulle opføre sig. Men det blev en opgave for fremtidige Ikki. Ikki smilte og nikkede hurtigt. “Hey, alt skal prøves en gang. Hvis det betyder jeg kan give dig lidt opbakning, så er det kun win-win” sagde Ikki med et smil. “Vel også min tur nu, sååå… Sandhed eller konsekvens?” Sagde Ikki.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Ikki & Erin - Page 27 Empty Sv: Ikki & Erin

Indlæg  Pernille Man Mar 06, 2023 5:15 pm

Erin studerede interesseret Ikki, mens han svarede på hendes spørgsmål, og kunne ikke lade være med at smile lidt. *Vores forhold er ikke, som han mener de skal være* Erin grinte lidt ”Jeg tror nu bestemt ikke, at du er uskyldig” sagde hun og sendte ham et brændende blik og et overlegent smil. Han vidste nøjagtigt, hvad det var hun henviste til.
Erins smil falmede først lidt, men blev så varmt. *Er det win-win at støtte mig? Han er sød..* ”Jeg bringer det på banen for Chiyo og Kazha næste gang, jeg ser dem.. så kan vi begynde at finde et sted at tage hen” sagde hun roligt. ”Sandhed” sagde hun indtaget.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Ikki & Erin - Page 27 Empty Sv: Ikki & Erin

Indlæg  Admin Tors Mar 09, 2023 8:08 pm

Ikki smilte roligt til Erins smil. Med Erin var meget nyt, Ikki havde opdaget en helt anden side af sin seksualitet eller retter kinks og fettisher. Klart han havde kendt til det med smerte, men han vidste ikke hvor dybt det lå i ham. Nok fordi det ikke var noget man normalt gjorde med sin partner, og ingen Ikki havde været sammen med før, havde ikke været særlig interesseret og deres sex behov havde været langt mindre end Ikkis. Ikki var ikke typen der ville presse nogen ud i noget de ikke ville, men alligevel havde han været for meget for dem. Ikki kunne mærke et lille gys går igennem sig ved Erins smil og så brændende tilbage på hende. *Fuck, hvordan kan hun blive ved med at fyrer op under mig* Ikki var øm og følelsesmæssigt følte han sig rå efter sidste omgang.
Ikki lagde mærke til at Erins smil falmede, måske han var for meget igen? Ikki smilte dog varmt da Erin smilte igen. Ikki nikkede til at Erin ville bringe til på banen for Chiyo og Kazha. Ikki var interesseret i at lærer dem begge bedre at kende, eftersom han havde været optaget i Erin, den første gang han mødte dem. Ganske vist havde han stødt på Chiyo en gang før, da han hjalp hende med at flytte ind hos Daisuke, men han kendte hende ikke.
Ikki kunne ikke lade hver med at smile over Erins, ivrighed måske? Hun virkede i hvert fald nysgerrig efter hans spørgsmål til hende. Ikki var nysgerrig efter hvor mange mænd Erin havde haft på besøg her, men han ville ikke bare kopier Erins spørgsmål. “Hmm” Ikki tog en tår af sin vin, gav sig selv et par sekunder til at tænke. Han havde et spørgsmål, men han var ikke sikker på om det ville være et godt et, så i stedet sagde han: “Hvad tror de fleste om dig, som ikke er sandt?”
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Ikki & Erin - Page 27 Empty Sv: Ikki & Erin

Indlæg  Pernille Fre Mar 10, 2023 11:27 am

Erin sad tålmodigt og ventede på, at Ikki fandt på et spørgsmål. *Er det svært, at finde på noget, som han gerne vil vide?* Hun så lidt overrasket på ham over spørgsmålet. ”Hmmm…” Erin trak lidt på sit svar, mens hun så ned i vinen. *Hvor real skal jeg være i mit svar* Erin sad stille lidt, før hun tog en stor slurk af sin vin. ”At jeg er en forkælet daddy’s girl fra det britiske high society med et perfekt liv” sagde hun roligt og smilte stille til Ikke. ”Sandhed eller konsekvens” sagde hun hurtigt efter, som om hun hurtigt gerne vil videre fra emnet.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Ikki & Erin - Page 27 Empty Sv: Ikki & Erin

Indlæg  Admin Fre Mar 10, 2023 8:49 pm

Ikki lagde hovedet lidt på skrå, da det virkede til at Erin tænkte over svaret. Selvfølgelig skulle hun tænke over et svar, men hendes svar og hvor hurtigt hun virkede til at komme videre i legen, fortalte Ikki at han ikke skulle spørger mere ind. “Sandhed.” Sagde Ikki med et roligt smil. Erins svar kom ikke rigtig bag på Ikki, men han fandt det alligevel spændende. Alt efter hvor lang deres leg var, havde Ikki også tænkt sig at tage konsekvens, men lige nu var det sjovt med sandhed.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Ikki & Erin - Page 27 Empty Sv: Ikki & Erin

Indlæg  Pernille Lør Apr 29, 2023 3:31 pm

Erin studerede roligt Ikki. Hun fik et lidt lumsk smil på læberne og lænte sig lidt ind over bordet. ”Hvornår og hvordan fandt du ud af… at du kunne lide det… hårdere?” spurgte Erin nysgerrigt. Hun var nysgerrig ift. hvad Ikki havde prøvet i forbindelse med den verden, de var ved at udforske sammen. Det var ikke helt gået op for Erin endnu, men Ikki havde tændt en interesse, hun ikke vidste, at hun havde.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Ikki & Erin - Page 27 Empty Sv: Ikki & Erin

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 27 af 29 Forrige  1 ... 15 ... 26, 27, 28, 29  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum