Miststales High School
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Ikki & Erin

2 deltagere

Side 28 af 29 Forrige  1 ... 15 ... 27, 28, 29  Næste

Go down

Ikki & Erin - Page 28 Empty Sv: Ikki & Erin

Indlæg  Admin Lør Apr 29, 2023 7:23 pm

Ikki kunne mærke en kilderne i sin krop da han så Erins smil. Han kunne ikke forklare hvorfor, men den måde Erin kunne opføre sig på, den mærkelige form for magt hun havde over ham, det tændte ham og han følte sig hypnotiseret af den. “Hmm” Ikki tog en tår af sin vin mens han tænkte. “Godt spørgsmål.” Sagde han stille og prøvede at huske tilbage. “I High school. Jeg fik min tunge piercet lige som jeg kom i High school, men nippel fik jeg det sidste år.” Sagde Ikki langsomt, mens han prøvede at finde tilbage, men ikke for langt. *High school er ikke slemt at tænke på* “Jeg husker jeg fik piercet min nippel, fordi jeg var nysgerrig på smerten. Så jeg opdagede allerede nok allerede da jeg begyndt at have sex, at der manglede lidt og det føltes bedre når de greb lidt mere ved og lod deres negle løbe ned langs ryggen.” Sagde Ikki med et tilfreds smil. “Så vil nok sige i da jeg var omkring 17, fik min nippel piercet da jeg blev 18 og har leget med den siden. Har haft nogen enkel piger som har haft lyst til at lege med den, men de havde generelt mest lyst til lade neglene løbe ned over min hud eller tage hårdt ved mit hård. Har desværre ikke en aha oplevelse om at jeg kunne li det hårdere.” Sagde Ikki med et stille grin. Den nærmeste aha oplevelse Ikki havde haft, var om hans interesse for BDSM verden. Ja efter hans første gang med Erin var han blevet nysgerrig, da hun var den første som havde taget så hårdt ved ham, og været så dominerende. Men det var første da Erin trådte frem som Mistress, at Ikki havde indset hvad han havde savnet i sit sexliv. Sex havde altid været godt, men sex med Erin var noget helt andet og Ikki kunne ikke få nok. “Men kan nærmeste svare med dato på, hvornår jeg fandt ud af hvor hårdt jeg egentlig gerne vil have det.” Sagde Ikki flirtende og så tændt på Erin. “Jeg har ikke fundet grænsen endnu, så håber du stadig er interesseret i at finde den med mig.” Sagde Ikki og smilte drillende og tændt til Erin. “Din tur, sandhed eller konsekvens?”
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Ikki & Erin - Page 28 Empty Sv: Ikki & Erin

Indlæg  Pernille Søn Apr 30, 2023 2:32 pm


Erin lyttede intenst til Ikkis fortælling omkring, hvordan og hvornår han var blevet interesseret i denne her verden. Erins blik faldt kort på stedet, hvor Ikkis piercing var, og hun fik et selvsikkert, lille smil. Erins smil blev større. ”Grænsen? Ja… lad os se, hvad der skal til før du knækker” sagde Erin selvsikkert og brød ikke øjenkontakten med Ikki, mens hun tog et sip af sin vin. Det var ikke helt gået op for Erin, hvor meget hun egentlig havde manglet det her, men hun skulle nok snart finde ud af det.. ”Konsekvens” sagde Erin udfordrende.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Ikki & Erin - Page 28 Empty Sv: Ikki & Erin

Indlæg  Admin Søn Apr 30, 2023 7:04 pm

Ikki kunne mærke et støn i hans hals over Erins ord og blik, men holdte det nede og holdte Erins blik. Fuck hun havde magten over ham, og han var vild med det. Ikki sank højtlydt og prøvede at finde tilbage til en fungere hjernecelle. En konsekvens… Fuck Ikkis hjerne fungerede ikke lige nu. Hans krop var dog ikke klar til at han selv skulle starte noget op, så han måtte finde på noget. *Fuck hvor liderlig kan du lige være?* Ikki øjne søgte ned af Erins krop, den korte kimono hun havde på, og hendes lange vidunderlige ben. Ikki ville så gerne smage Erin, men det virkede allerede som om det var kikset for ham et par gange i dag, og han havde ikke rigtig lyst til at gøre et nyt forsøg. “Giv mig en lap dance.” Sagde Ikki hæst og hans øjne søgte tilbage til Erin.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Ikki & Erin - Page 28 Empty Sv: Ikki & Erin

Indlæg  Pernille Man Maj 01, 2023 11:51 am

Erins skæve smil blev langsomt større. Hun kunne se, at Ikki kæmpede for at komme på noget. Hun havde slået ham ud af fatningen, havde ham i hendes hule hånd. Hun frydede sig og lod sit blik køre ned af hans krop. *Hvad jeg ikke har lyst til at gøre ved dig* Erins overraskede blik skød op til Ikkis, da han sagde, at hun skulle give ham en lap dance, og hun kunne ikke holde et lidt overrasket, kort grin tilbage, men hun smilte snart flirtende til ham. ”Virkelig Ikki? Du kunne bede mig om alt…” sagde Erin forførende, mens hun rejste sig. ”Og så er det en lap dance, du vil have” afsluttede hun forførende, mens hun gik hen til hans stol. Hun fik ham til at trække sin stol lidt ud af bordet, så hun kunne sætte sig i hans skød med ryggen til ham. ”Af alt du kunne få mig til..” sagde hun forførende, mens hun tog hans hænder og strøg dem op af hendes nøgne lår og op over kimonoens silkestof ved hendes hofter og op over hendes bryster uden på stoffet, mens hun bevægede sine hofter lidt, og gned sig op af ham. Hun lænte sig krop helt tilbage op af ham, da hun lod hans hænder glide op over hendes bryster, men hun lod dem ikke hvile der. Hun rejste sig og vendte sig med fronten mod ham, hvorefter hun kravlede op i hans skød og strøg armene om hans hals. ”Er det det her, du forestillede dig?” spurgte hun sensuelt ved hans øre, mens hun æggende bevægede sine hofter. ”Eller…” sagde hun drillede og lænte sig lidt tilbage, hun tog let i snoren til sin kimono og hev den op. ”Skal der lidt mere hud til?” spurgte hun og strøg kimonoen af sin ene skulder, så den blev blotlagt sammen med hendes ene bryst. Hun smilte selvsikkert ned til ham. Hun anede ikke, om det var det her Ikki havde tænkt. Hun strøg sin ene hånd op i nakken på ham og tog pludselig hårdt ved. ”Eller måske er du på udkig efter noget hådere?” spurgte Erin forførende og lænte sig ned mod hans læber. Erin stoppede lige inden der læber mødte hinanden. ”Sandhed eller konsekvens?” hviskede hun og smilte hånligt inden hun kravlede af Ikki igen og lukkede kimonoen.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Ikki & Erin - Page 28 Empty Sv: Ikki & Erin

Indlæg  Admin Man Maj 01, 2023 1:51 pm

Erins grin fik det til at gyse i Ikki. En blanding af glæder over at hører hende grine, og en smule flovhed at hans forslag havde fået hende til at grine, hvor det ikke var meningen. Den skamfulde fornemmelse voksede også stille, mens Erin talte. Det var en mærkelig følelse, men Ikki var ved at forstå hvor meget han kunne li den. Han ville, og havde, kravle rundt på knæ for Erin. Ikki øjne fulgte hver af Erins bevægelser, kunne ikke få nok af hendes stemme, hendes bevægelser, og den magt hun havde over ham. Ikki mærkede et kort sting af frygt, frygt for at give helt slip igen, føle sig helt blottet og forsvarsløs. Ikki var blevet en smule skræmt over hvad der var sket før, at han havde været nød til at bruge deres sikkerhedsord. Men Erin havde hørt efter, beroligede ham til han kom tilbage til sig selv. *Erin er hellere ikke klar til du slipper så meget* Ikki vidste ikke meget om subspace endnu, ikke andet end det han havde læst en smule om, men han vidste at det var et stort ansvar for dommen, og Erin og Ikki var kun lige ved at lærer hinanden at kende. Ikki blev hævet ud af sine tanker igen, og rykkede stolen tilbage så Erin kunne komme til, og fokuserede på hvad der var foran ham. Ikki øjne gled ned af Erin ryg, opslugt af hvad han så. Ikki sukkede tilfreds da han mærkede Erins lår under sine finger. Hans hjerne fungerede stadig ikke rigtig, fuck han skulle have bedt om mere, men alligevel kunne han ikke forestille sig noget bedre lige nu, end Erin som sad på ham. Ikkis vejrtrækning blev hurtigt mens Erin gned sig op af ham, nød fornemmelsen af hendes krop under sine hændere, selvom hans hændere ikke fik lov til at hvile nogen steder særlig længe. Ikki så op på Erin da han vendte front mod ham, vidste ikke hvad han skulle gøre af sine hænder, men endte med at liggede dem på Erins hofter. Ikki burde ikke være så tændt som han var, det var bare en lapdance, for himlens skyld, Ikki havde været sammen med Erin op til flere gange, bare i dag. Men hele hendes attitude, hendes udstråling og det løfte Ikki følte der var i Erins stemme, fik Ikki til at lyste efter mere. Ikki slap det åndedræt han ikke vidste han havde holdt da Erin hviskede ham i øret. Det virkede ikke til at Erin rent faktisk søgte et svar, men selv hvis hun havde, kunne Ikki ikke svare. Det her var præcis hvad han havde forestillet sig, og så meget mere. Ikki så på Erin da hun lænte sig tilbage, men hans øjne søgte hurtigt mod den nøgne hud og bryst hun blottede for ham. Ikki var ved at læne sig frem, ville tage Erins bryst i munden, fuck at han allerede havde fået mere sex i dag end han nogensinde havde fået, og han burde tage den med ro. Han ville have mere, han ville have tøjet imellem dem af og han ville mærke Erins krop igen. Ikki kunne ikke holde et støn tilbage da Erin greb fat i hans hår og han knækkede nakken tilbage for at se op på hende, forsøgte ikke en gang at skjule hans lyst efter hende. Ikki var så klar til at tage det her videre, til at mærke Erins læber mod hans, trækkede hende tættere ind til og smide hende op på bordet og… Ikki var overrasket over stønnet der slap over hans læber da Erin ikke gennemførte med sit kys, men i stedet fortsatte med deres leg. Han burde være blevet frustreret over at Erin tilbageholdte det han virkelige gerne ville have lige nu, han burde holde højere fat i hendes hofter og bare selv kysse hende. Men hans greb løsnede sig, mærkede gyset igennem sin krop over Erins hånlige smil. Ikki mærkede pinen at det han gerne ville have, var lige foran ham, men han kunne ikke få det, og det tændte ham. “Konsekvens” lød det hæst fra Ikki, som rømmede sig og prøvede at tage sig lidt sammen igen. Han burde føle sig skamfuld over hvor tændt han var, problemet lå bare i at det tændte ham endnu mere.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Ikki & Erin - Page 28 Empty Sv: Ikki & Erin

Indlæg  Pernille Man Maj 01, 2023 3:54 pm

Erin badede sig i hvert eneste signaler, Ikki sendte hende, der fortalte, at han kunne lide det hun gjorde. At han faldt dybere og dybere i hendes magt. Hun viste det ikke på samme måde, men hun gjorde det samme. Hun mærkede sig selv falde, blive mere og mere tryllebundet af Ikkis reaktioner. Hun ville, nej måtte, have mere. Erin vendte ryggen til Ikki, da han sagde konsekvens. Hun bed sig i underlæben, og hendes blik faldt på hendes stol. Hun tog sit glas og tømte det sidste vin i det. Hun gik hen til sin stol, trak demonstrativt ud, og satte sig i den. Hun lænte sig godt tilbage, og krydsede sine ben. "Giv mig en lap dance" sagde Erin med et overlegent smil. Hun havde bedt om nøjagtigt det samme som Ikki, men de vidste begge to, at den underliggende betydning var vidt forskellige. Erin havde lige viftet noget begærligt for næsen af Ikki, men han skulle nu ydmyges og krybe. Erin spredte sine ben lidt og klappede nedladende på sit skød, med et spændt smil.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Ikki & Erin - Page 28 Empty Sv: Ikki & Erin

Indlæg  Admin Man Maj 01, 2023 8:45 pm

Ikki lukkede øjne da Erin vendte ryggen til ham og prøvede at tage en dyb indånding. Var planen ikke at de skulle slappe lidt af? Og hvor var han ved at fører det hen? Ikki åbnede øjne da Erin bevægede sig igen og så efter hende. Han kunne mærke en spænding i kroppen om hvad Erin kunne finde på. Ikki så på stolen da Erin trak sin stol ud, og mærkede sin mave trække sig sammen. Hvad havde hun tænkt sig? Erin kunne vel ikke… Ikki sank igen da Erin kom med hans konsekvens. I andre samme hænge, hvis de havde været en hel gruppe afsted, drikke og leget denne leg, ville Ikki nok have været drillende, grinende og lave sjov med det. Men det her var noget andet. Det her var som så ikke en lap dance Erin bad om. Ikki rejste sig op og gik hen mod Erin. Ikki kunne mærke hans kinder blev varme da Erin klappede for at få ham til at sætte sig i hendes skød. Ikki havde aldrig givet en lap Dance før, så han var ikke helt sikker på hvad der blev forventet, og han lige nu kunne han ikke falde i default med at lave sjov, havde han hellere ikke lyst til lige nu. Ikki stilte sig med et ben på hver side af Erins ben, og lavede et rul igennem sin krop. Ikki var glad for at han havde rytme i sin krop, og prøvede at tænke bare en smule, men lod ellers bare bevægelsen leve sit eget liv. Ikki kunne mærke tilfredshed over sin egen krop og kom med et tilfreds smil og lod en hånd glide fra sin mave op til hans bryst. Ikki vidste han ikke var høj eller særlig trænet, men han var tilfreds med sin egen krop. Ikki rullede med kroppe igen, lod hans nøgen overkrop komme til på Erin og smilte til hende, mens han hjerte hamrede i hans bryst. Ikki tog ved Erins hånd og lage den på hans bryst over hans piercing, mens han holdte bevægelserne igang i hans hofte. Ikki tog ved Erins ene ben, og løftede det op og lage over hans hofte og bevægede sine hofter som stødte han i mod hende. “Sandhed eller konsekvens?” Lød det hæst fra Ikki og mødte Erins blik igen. Han håbede hun ville sige konsekvens, havde lyst til at bede hende om at få ham til at skrige, være færdig med den her leg og bare være under hendes magt igen. En lille stemme prøvede at advare ham, men han ignorerede den.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Ikki & Erin - Page 28 Empty Sv: Ikki & Erin

Indlæg  Pernille Tirs Maj 02, 2023 3:47 pm

Erins blik fulgte spændt og sultent Ikki, da han kom over til hende. Erin studerede tændt Ikkis krop, da han dansede for hende. Hun havde ment efterspørgslen for en lap dance, som en ydmygelse, men hun havde glemt, at Ikki rent faktisk havde forstand på at bevæge sin krop. Hun så op på ham med et varmt smil og lidt blussende kinder. *Han er dejlig* Erin greb Ikkis nakke lidt, da han gned sig op af hende. Hendes blik låste på hans læber, og hun var begyndt at trække ham lidt ned mod sine læber, da Ikki talte igen. Hun mødte spændt hans blik. "Konsekvens" hviskede hun nærmest, mens hun var opslugt af hans øjne.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Ikki & Erin - Page 28 Empty Sv: Ikki & Erin

Indlæg  Admin Tirs Maj 02, 2023 7:56 pm

Ikki have selv troet det her ville være mere ydmygende for ham, og han kunne måske have sat sig i Erins skød. Men at efterligne Erins bevægelser hun havde gjort mod ham, havde ikke virket rigtig. Ikki kunne ikke lade hver med at smile over Erins smil og farven i hendes kinder. Det virkede ikke som skuespil, det virkede ikke til at hun gjorde det for at gøre ham tilfreds eller at hun var træt af ham. Hun virkede rent faktisk til at synes det her var lige så sjovt og godt som han. Ikki mærkede at Erin trak ham ind, han havde lyst til at kysse hende, men det virkede til at de begge gerne ville noget mere. Ikkis vejrtrækning blev lidt hurtigere da Erin gav ham det svar han havde håbet på. “Få mig til at skrige eller tigge om et kys.” Sagde Ikki tungt, hans vejrtrækning hurtigt ved tanken om hvad Erin ikke ville gøre ved ham. Erin fik frie tøjler til at gøre hvad hun ville, og Ikki havde ikke bare en mulighed, men to, til at stoppe det når det blev for meget for ham, uden at skulle bruge deres sikkerhedsord.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Ikki & Erin - Page 28 Empty Sv: Ikki & Erin

Indlæg  Pernille Ons Maj 03, 2023 10:37 am

Erins blik blev lidt overrasket over sin konsekvens. Hun så fascineret Ikki op i øjnene. De mange muligheder ræsede igennem hendes hoved. Hun fik et lille, drillende smil på sine læber. ”Det er meget uspecificeret, Ikki” sagde hun drillende og strøg ham lidt i nakkehåret. *Han lader mig gøre, hvad jeg vil* Erin kom med et dybt, inderligt suk, mens hun så Ikki i øjnene. ”I så fald..” sagde hun sensuelt og hev Ikki lidt ned mod sig. ”..synes jeg…” fortsatte hun, mens hun så ned på hans læber med et blik fyldt med begær. ”.. at du skal” sagde hun let stønnende. ”..tage hjem” sagde hun bestemt med et selvsikkert smil og skubbede roligt Ikke væk fra sig igen. Hun rejste sig fra stolen ”bye, bye” sagde hun drillende, tog sit vinglas og gik ind i lejligheden igen. Hun satte glasset i køkkenet, og gik ind på sit værelse. Hun lod sit kåbe falde foran sit klædeskab, og fandt noget undertøj, som hun hoppede i. Hun opførte sig stort set som om Ikki allerede var gået hjem. Hun kunne få Ikki til at skrige eller tigge på mange måder, men hun havde lyst til at teste ham og sig selv lidt. Hun havde allerede presset Ikki fysisk i dag. Og hun vidste, hvordan han tidligere havde reageret, når hun havde ``holdt noget fra ham´´.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Ikki & Erin - Page 28 Empty Sv: Ikki & Erin

Indlæg  Admin Ons Maj 03, 2023 11:24 am

Ikki kunne mærke sit hjerte hamre hårdere ved Erins blik. Var det for meget? De havde allerede var mere end rigeligt fysisk i dag. Ikki mærkede dog spændingen stige igen ved Erins smil. Hun var frisk på at forsætte deres leg. Ikki fulgte lydigt med Erins bevægelse da hun trak ham ned til sig, hang fast i hvert eneste ord der kom ud af hendes mund, kunne mærke hendes varme ånde, hungrede efter at mærke hendes læber igen. Ikki stivnede da Erin sagde han skulle tage hjem. Det føltes som om hans hjerne lave en brat u-vending, usikker på hvad der lige var sket. Ikki trådte tilbage da Erin skubbede til ham og så forvirret på hende da hun rejste sig op og gik ind. Mente hun det? Eller var det for at pine ham? Skulle han overgive sig med det samme? Han kunne falde på knæ og tigge efter et kys… Ikki kunne mærke noget i sit bryst, en følelse af panik, selvværd og lyst blive blandet. Ville Erin blive skuffet hvis han overgav sig så hurtigt? Ville hun blive vred hvis han gjorde som hun sagde og gik. Der var stadig så mange ting Ikki ikke vidste om Erin, om Mistress. Ikki havde gjort sig selv klar i hovedet til at skulle modstå smerte eller fristelse, men ikke det her. Ikki tog et valg, tog sit vinglas fra bordet og satte det ind i køkkenet ved siden af Erins. Ikki gik ind på Erins værelse, kiggede på Erin, men gik direkte hen til sin t-shirt. Den var dækket af indtørret sæd fra da Erin fik ham til at lege med sig selv, og han var kommet ud over sig selv. Men han kunne ikke rigtig tage hjem i bar overkrop. Ikki trak den over sit hoved, og så på Erin igen, legede lidt med kanten af sin t-shirt, som om det føltes forkert at den var der. "Er der intet jeg kan gøre for at du skifter mening?" Lød det stille for Ikki, prøvede ikke at få det til at lyde som tiggeri, men det var selvfølgelig et kys han skulle tigge om for at tabe. Ikki var nød til at gøre et forsøg, inden han ville gøre som hun sagde.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Ikki & Erin - Page 28 Empty Sv: Ikki & Erin

Indlæg  Pernille Tors Maj 04, 2023 12:17 pm


Erin så indtaget på Ikki i spejlet foran sig, mens hun satte sit hår op. *Havde han håbet på noget andet? Er det for meget?* Erin studerede Ikki. Han virkede pludselig så lille. Hun tænkte ikke på hans højde, men den måde han stod og leget med kanten af hans t-shirt, og havde talt så stille. Erin vendte sig mod Ikki. ”Du kan blive, hvis du vil…” sagde hun roligt og gik hen til ham. Hun strøg ham blidt over kinden, men greb så hårdt hans kæbe og fik ham til at kigge op på hende. ”Jeg kan heller ikke sende dig ud af døren i den mundering…. Hvad ville folk ikke tænke?” spurgte Erin lidt nedladende og så ned af Ikkis trøje. ”Tag den af igen” sagde hun kommanderende, og da han tog dem af, tog hun den og gik ud til sin vaskemaskine med den, smed trøjen i og startede dem. Hun så på timeren, nu var der mindst et par timer til, at Ikki kunne tage hjem, hvis altså han skulle have en ren, tør trøje på. Hun smilte lidt ved tanken om, at hun jo faktisk havde den trøje, som Ikki havde lånt hende først gang, de var sammen. Den kunne hun bare give ham, men det havde hun ingen intentioner om. Erin gik tilbage til Ikki. ”Ikki… Jeg skulle til at dyrke lidt yoga. Vil du være med?” spurgte Erin, velvidende om, at hun stadig var i undertøj.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Ikki & Erin - Page 28 Empty Sv: Ikki & Erin

Indlæg  Admin Lør Maj 06, 2023 2:16 pm

Ikki stod stille og legede med kanten af sin t-shirt mens det virkede som om at Erin tænkte. *Hvad fuck har jeg gang i? Jeg burde grine, skrige eller tigge om et kys og kommer videre.* Men Ikki kunne mærke Erins magt over sig, tænkte ikke rigtig som sig selv, men den underdanige udgave. Ikki burde stoppe, han havde ikke aftalt med Erin at han ville blive på den her måde, og han havde lovet ikke at lade sig falde underdanig hele tiden. Ikki så intens på Erin da hun vendte sig mod ham igen. Ikki kunne mærke hvordan han prøvede at kommer til overfladen igen, ved at gøre sig klar til at grine og kigge om et kys, sådan at Erin ikke skulle døje med ham. Ikki smilte lidt da Erin blidt rørte hans kind, men stivnede lidt da Erin greb om hans kæbe, og mærkede alt sin vilje forsvinde igen og så op på hende. Ikki mærkede gyset igennem sin krop igen. Alt andet de havde lavet i dag, havde været dejligt, frækt og fantastisk, men det her var noget andet. Erin havde hele tiden haft magt over ham, men det her føltes mere som om hun tog magt over hans sind, end hans krop. Ikki adlød hurtigt Erin og trak t-shirte over sit hoved igen. Ikki stod stille og så efter Erin. Hun havde sagt han kunne blive, men alligevel var han usikker på hvad hun ønskede af ham. *Tag dig sammen* Tankerne forsvandt lige så hurtigt som de var kommet da Ikki så Erin igen. Hun valsede rundt i undertøj, og Ikki ønskede at være tæt på hende, men følte ikke han havde tilladelse til det, og det gav ham mere lyst. Mere lyst til at vise Erin at han kunne være god, gøre som hun ville have. Ikki sank og nikkede. “Yoga, ja klart…” Sagde Ikki og smilte, en smule usikkert. Ikki havde aldrig prøvet yoga, men kendte til ideen.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Ikki & Erin - Page 28 Empty Sv: Ikki & Erin

Indlæg  Pernille Lør Maj 06, 2023 4:42 pm

Erin smil lidt drillende ved Ikkis usikkerhed. Hun havde en ide om, at Ikki nok ikke havde dyrket yoga. Selvom hun umiddelbart tænkte, at Ikki ville være god til det. Han havde i hvert fald den smidige krop til det. ”Kom” sagde Erin og gik ud i køkkenet. Hun gik hen til et skab i entréen, åbnede det og fandt en yogamåtte frem. Hun gik tilbage nær sit spisebord, der var en del plads, og foldede måtte ud på gulvet. Erin satte sig ned på knæ siden af måtten. ”Kom her Ikki, så hjælper jeg dig med at strække ud” sagde hun og klappede lidt på måtten. ”Lig dig ned på ryggen” instruerede hun. ”Hænderne ned langt siden” sagde hun og kravlede ned til Ikkis fødder. Hun tog i hans ene fod og pressede hans ben op ad. Ikkis fod endte siden af Erins ansigt, mens hun pressede hans ben ned af, mens hans ben hvilte på hendes skulder. Hun smilte lidt overlegenet ned til ham, mens hun lænte sig ind over ham og pressede på hans ben. Hun vidste, at det nok ville få det til at svie i hans muskler, der blev strækket ud. ”Kan du holde til det… Ikki?” spurgte Erin selvsikkert, mens hun så sultent ned på ham.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Ikki & Erin - Page 28 Empty Sv: Ikki & Erin

Indlæg  Admin Lør Maj 06, 2023 7:28 pm

Ikki kunne mærke en glæde over Erins smil, selvom det virkede drillende. Det var bedre end at hun virkede irriteret på ham. Ikki fulgte efter Erin ud i køkkenet uden tøven. Ikki fulgte stille efter Erin, overvejede om han skulle sige noget, være sit sædvanlige jeg, grine og pjatte, men noget holdte ham tilbage. Ikki så lidt overrasket på Erin da hun åbenbart ville hjælpe ham. Ikki havde mere troet Erin ville lave noget stræk og han måske skulle kopier, eller Ikki vidste ikke helt. “Okay.” Sagde Ikki med et stille smil, for ikke at være helt stille. Ikki lage sig ned på ryggen som Erin bad ham om. Ikki gjorde som Erin sagde, men så efter hende. Ikki lod Erin tage hans fod og gjorde ikke modstand mens Erin flyttede rundt på hans ben. Ikki så spændt på Erin da hun smilte til ham igen. Det her var en helt anden form for leg, og selvom Ikki var forvirret, kunne han mærke han kunne li det og ville have mere. Erin ville kunne læne sig et godt stykke frem, før hun ville mærke modstand i Ikkis ben. Ikki var smidig, men bevægelse minde ham om hvad Erin havde gjort ved ham tidligere med hendes strap-on og det fik ham til at rødme lidt. Det gøs i Ikki igen ved Erins attitude og hendes blik. Følelsen af at positioner burde være omvendt, dukkede op i Ikkis tanker, og fik ham til at rødme igen. Ikki nikkede. “Ja… Jeg kan godt klare mere.” Sagde Ikki stille. Han overvejede at kalde hende Mistress, det var den følelse han fik fra Erin lige nu, men han var ikke sikker.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Ikki & Erin - Page 28 Empty Sv: Ikki & Erin

Indlæg  Pernille Fre Aug 18, 2023 10:20 pm

Erin smilte tilfreds hver gang Ikke rødmede lidt. *Hvad mon han tænker på?* Selvom hun havde en ide om, hvad det mon kunne være. Erin så lidt overrasket ned på ham, men smilte roligt. "Virkelig? Hvor meget mere?" spurgte Erin flirtende, mens hun læste sig længere ned over ham med hans ben. Hun pressede sig krop op af hans, og så ned på ham med varme, flirtende øjne.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Ikki & Erin - Page 28 Empty Sv: Ikki & Erin

Indlæg  Admin Lør Aug 19, 2023 8:32 pm

Ikki kunne ikke holde et smil tilbage da Erin virkede overrasket. *Åh du ved ikke hvor langt jeg vil gå for dig* Ikki følte det som om han ingen grænser havde over for Erin, hvis det fik hende til at se på ham på den måde. Ikki trak vejret dybt og slap det stille mens han slappede af i sit ben og lod Erin læne sig ind over ham. Ikki var van til at krybe sig helt sammen på sit board når han lavede tricks og breakdance krævede også flexibilitet. Ikki ville kunne få sit lår en håndsbredde fra sin brystkasse før han brokkede sig svagt over strækket han kunne mærke. Det gjorde en smule ondt, men ikke noget Ikki ville fortælle Erin, men hans ben rystede lidt under anstrengelsen. Ikki havde aldrig haft sit ben i strakt udgave så tæt på sig selv før. Ikki kunne nemt trække begge sine knæ til sig og lade sine lår rører hans mave, hvis han kunne bukke sine knæ. Ikki så smilende op på Erin og hans blik faldet ned på hendes læber. Måske han kunne klare lidt mere og Erin ville være tæt nok på til et kys? Ikki kunne mærke lysten, men han ville ikke tabe hans udfordring til Erin allerede, frygtede at det ville skuffe hende og deres leg ville slutte allerede.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Ikki & Erin - Page 28 Empty Sv: Ikki & Erin

Indlæg  Pernille Tors Aug 31, 2023 10:52 pm

Erin fortsatte med at presse Ikkis ben let ned. Hun følte en svag sejr og smilte svagt over den anstrengte lyd, som Ikki kom med. Men det der ramte hende hårdest, var den lette rysten fra Ikkis ben. Erin sank let besværet, mens hun så lidenskabeligt ned i Ikkis øjne. *Hvad er det, denne her mand kan gøre ved mig?* En let skælven fra ham, fik hende til at ville have mere. Få ham til at ryste og skælve mere. Erin gav pludselig slip på Ikkis ben og smækkede sine hænder i gulvet siden af hans hoved, så hun stadig var hævet over ham. "Ikki..." sagde Erin med tungt åndedrag og så sultent ned på hans læber.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Ikki & Erin - Page 28 Empty Sv: Ikki & Erin

Indlæg  Admin Fre Sep 01, 2023 8:59 pm

Ikki var ikke sikker på hvad han havde gjort for at få Erin til at se på ham på den måde, men… *Fuck, bliv ved* Ikki spærrede overrasket øjne op da Erin pludselig slap hans ben og nærmeste faldt over ham. Ikki mærkede en gysen igennem sin krop over lyden af Erins hænder der ramte gulvet lige ved siden af hans øre. Ikki mærkede en lyd samle sig i hans hals. Han kunne bruge undskyldningen af Erin havde forskrækket ham, blive færdig med den her dumme leg så han kunne tigge Erin om et kys. Ikki klemte stædig sine læber sammen. Nej, ikke endnu, det ville være den nemme vej ud, og det var begyndt at blive spændende. Erins stemme fik det til at gyse igennem Ikki igen og han kunne ikke holde et klynk tilbage. Han burde være udkørt, de havde lavet så meget på så kort tid, og alligevel var han sulten efter hende, sulten efter hvad hun kunne finde på at gøre ved ham. Ikkis eget åndedræt blev hurtigere, åbnede munden, men kunne ikke få en lyd ud. Han var nød til at gøre noget, sige noget, før han begyndte at tigge… “Konsekvens…” lød det tungt fra Ikki. Erin havde ikke spurgt, men det var vel der de var kommet til i sandhed og konsekvens, at det var Erins tur til at spørger ham. Ikki kunne mærke varmen i hans kinder, en smule flov over hvordan han opførte sig, men mærkede lysten dunke rundt i sin krop.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Ikki & Erin - Page 28 Empty Sv: Ikki & Erin

Indlæg  Pernille Lør Sep 02, 2023 9:28 pm

Erin mærkede en overrasket sitren i sig, da Ikki virkede til stædigt at nægte, at tigge efter et kys. *Han gør modstand* Erin mærkede en ulmende følelse vokse i sig. Hun fik en pludselig impuls. *Grib ham om halsen og sæt ham på plads* Erins blik hvilte næsten faretruende på Ikki. Hun var optaget af sine tanker, der både skræmte hende og fascinerede hende. Hun blev hevet tilbage til virkeligheden, da Ikki sagde konsekvens. Hun så overrasket ned på Ikki. Hun smilte kort efter. "Ikki dog... Er du ved at få mig til at tabe spillet" sagde hun drillende, selvom det her ikke som sådan var en leg man vandt eller tabte. Men Erin havde ikke fået Ikki til at tigge. Hun satte sig op, så hun sad overskrævs på Ikki. "Hmmmmm" sagde hun tænkende, mens hun strøg sine hænder ned af hans bryst. "Få mig til at grine" sagde hun drillende.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Ikki & Erin - Page 28 Empty Sv: Ikki & Erin

Indlæg  Admin Søn Sep 03, 2023 12:43 pm

Ikki var væk i sine egne tanker, men hans krop reagerede på Erins blik, og sitrede let, som Ikki ikke forstod. Ikki så afventede på Erin, ventede på hvordan hun ville reagere. Hele hans krop vidste at Erin havde magten lige nu, og han ville have mere. Ikki havde aldrig overgivet sig selv på denne måde, og det skræmte og fascinere ham på samme tid. Ikki rystede ubevidst stille på hovedet, om at han prøvede at få hende til at tabe. *Hun har vel ikke tænkt sig at stoppe?* Ikki hjerte slog hårde ved tanken og lå stille mens Erin flyttede sig og så op på hende. Hun var pludselig så langt væk og kom med et svagt klynk før han fangede sig selv i det. Ikki blinkede forvirret. “Grine?” Sagde Ikki overrasket, han hals en smule hæs og rømmede sig. Hvordan? Ikki vidste han kunne komme med en af hans kække kommentarer, det plejede at få i hvert fald en smil fra Erin… Men hans hjerne var som i stilstand. Fuck hvad gjorde hun ved ham? Selv under sex, plejede Ikki at have sin hjerne med sig, kunne pjatte, hvis hans partner var med på det, selvom mange ikke værdsatte det. Men lige nu, han kunne ikke tænke på andet end varmen fra Erin ben som var på hver side af ham, og hvor kold hans krop føltes nu hvor Erin ikke var over ham. Ikkis hånd lagde sig på Erin knæ og trak stille, ubevidst, men ønskede hende tættere på sig, han krop savnede noget, savnede den person som havde været over ham, den aura der havde været havde været over Erin, som hans krop havde fanget. “Ah… øhm..” Fuck, Ikki kunne mærke hans kinder blive varme igen, flov over at ikke kunne finde på noget, ikke en gang sige noget. Ikki spændte stædigt sine læber sammen igen, men mærkede at hans krop begyndte at ryste let. “K…kys mig” tiggede Ikki og så bedende op på Erin. Fuck med at han tabte, han vidste bare han måtte have Erin tæt på igen, havde hende ned igen. Ikki løftede sig lidt op fra gulvet og lage begge sine hænder på Erins hofte og greb om dem. “Kys mig.” Tiggede Ikki mere intenst og så nærmest desperat op på Erin. Hans kinder blussede af skam, han burde ikke tigge så hårdt efter så kort tid, men det var det eneste han kunne tænke på lige nu.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Ikki & Erin - Page 28 Empty Sv: Ikki & Erin

Indlæg  Pernille Lør Sep 09, 2023 10:08 pm

Erin sad overlegent og så ventende ned på Ikki. Det var som om, at hun kunne fornemme hans forvirring. Erins blik skød ned til sine knæ, da Ikki rørte hende. Hun så ham afvejende og køligt i øjnene igen. Hvem havde sagt han måtte røre hende? Erins blik virkede næste fascineret, da Ikkis kinder blussede op. "Har du mistet din humoristiske sans? spurgte Erin drillende, da det virkede til Ikki ikke kunne finde på noget, der ville få hende til at grine. Erin så overrasket Ikki i øjnene, da han bad hende om at kysse hende. Hun studerede han lidt, inden hun lænte sig ned mod ham med et lidenskabeligt blik. Men lidt før deres læber mødte hinanden, stoppede Erin, smilte lidt og hviskede "nej". Hun rettede sig op og rejste sig fra Ikki.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Ikki & Erin - Page 28 Empty Sv: Ikki & Erin

Indlæg  Admin Man Sep 11, 2023 5:58 pm

Ikki mærkede hele hans krop ryste under Erins blik. Han burde ikke rører hende, men… Ikkis kinder blussede mere op da Erin talte drillende til ham, men han kunne stadig ikke finde på noget at sige. Ikki kunne ikke aflæse Erin. Hun virkede overrasket over hans tiggeri, men hun virkede ikke afvisende, men han kunne hellere ikke finde ud af om hun var glad for det. Ikki følte sekunderne som en evighed mens Erin åbenbart var ved at finde ud af hvad hun ville gøre. Ikki havde ubevist holdt sit vejr og sukkede lettet op da Erin lænte sig mod ham. Ikki lænte sig højere op, klar til at møde Erins læber, men stigende da Erin hviskede nej. Ikki så forvirret op på Erin, og før han kunne nå at tænke, reagerede hans krop. Ikki fik vippet sig frem, med så meget fart at han ikke kunne nå at stoppe sig selv, men greb fat om Erins ankel. Ikki kunne mærke hans hjerne arbejde på højtryk. Hvad havde han gang i? Ikkis krop rystede igen. Det her var mere end hvad hans krop, hans sind kunne holde til. De havde ikke talt om hvor langt de kunne gå med ydmydelse. Ikki burde sige deres sikkerhedsord… Men så ville Mistress blive skuffet over ham. Ikki kunne ikke tænke, han vidste bare han ville have Mistress tæt på sig, hun måtte ikke gå og han ville gøre alt, alt for at tilfredsstille hende. Tanken skræmte ham kort. Erin havde allerede taget ham med strap-on, Ikki kunne stadig mærke følgende fra det. Ville Erin kunne finde ud af det? Hendes pludselig omsorg før, hendes undskyld, efter hun havde taget ham, havde fået alt til at virke forkert, og Ikki var bange for at ende der igen. Ville hun blive skræmt over hans ynkelighed? Ville hun undskylde over at få ham til at føle sig sådan her? Men han kunne ikke stoppe, han… Han ville det her. Hvor langt ville han gå? Hvor langt ville Mistress gå? Det gøs igennem Ikkis krop og han stønnede let og klamrede sig lidt mere til Erins fod. “Jeg be’ dig Mistress…” tiggede Ikki og så op på Erin. “Sig hvad jeg skal gøre.. bare du vil kysse mig.”
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Ikki & Erin - Page 28 Empty Sv: Ikki & Erin

Indlæg  Pernille Fre Jan 05, 2024 10:37 pm

Erin stoppede brat og lidt forskrækket, da Ikke pludselig greb hendes ankel. Erin sank besværet, da Ikke klamrede sig endnu mere til hendes fod. Hendes hjerte hamrede af sted og hun træk vejret lidt overfladisk. Erin så en smule forvirret ned i Ikkis øjne, da han så op på hende. Ordene 'sig hvad jeg skal gøre' gave genlyd i hendes hoved. Hun fik pludselig en ide. Hun vidste ikke, hvor den kom fra og de havde ikke diskuteret det på forhånd... Men... De havde heller ikke talt om, at de skulle det her lige nu. Erin lagde sit ansigt i mere kølige folder og så sig lidt omkring i lejligheden. "Her trænger til at blive gjort rent.." sagde hun køligt. Hun så ned på Ikke. "Men du har vist ikke helt den rette påklædning på til at gøre rent for mig" sagde hun og studerede Ikki. "Lad os gøre noget ved det" sagde hun opmuntret med et lille smil. Hun trak roligt sin fod fra Ikki og gik ind mod sit værelse. Hun roddede lidt i sit klædeskab noget tid før hun sagde:"Ah.. her er den.. din nye uniform". Hun holdte et frækt stuepige kostume på foran Ikke. Hun kastede det roligt hen til ham. "Tag det op og støv lidt af.." sagde Erin og rakte også Ikki i lille støvekost. ".. så får du dit kys" sagde Erin med et drillende smil.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Ikki & Erin - Page 28 Empty Sv: Ikki & Erin

Indlæg  Admin Søn Jan 07, 2024 9:06 pm

Ikki holdte Erins blik, prøvede i sin tåge at læse hende. Var det for meget, ville hun hive sin fod til, sige.. Ikki vidste ikke hvad, men han vidste han ikke ville kunne klare en afvisning godt lige nu. Trods Erins kølige ansigts udtryk, følte Ikki sig mere tryg. Det var Mistress, han så på, det var han sikker på. Ikki så forvirret op på Mistress, hvorfor talte hun om rengøring. ‘sig hvad jeg skal gøre’ hans egne ord genlød i hans hoved. Ikki løsnede sit greb om Erins fod og gjorde ikke modstand da hun trak den væk fra ham. Han rystede, han kunne ikke stoppe sig selv, men det hjalp lidt da han rejste sig op og gik efter Erin. Fuck han burde ikke være tændt over det her, men hele hans sind lod sig blive styret af Mistress, og Ikki kunne ikke tænkte på andet end at ville tilfredsstille hende. Ikki stod stille mens Erin roddet i sit klædeskab. og så på uniformen da Erin holdte den op. *Seriøst?* Ikki så ned på tøjet på gulvet. En indre stemme prøvede at kæmpe imod, men hvor ydmygende ville det i virkeligheden være? Ikki så op da Erin rakte ham støvkosten og mærkede det gøs i hans krop da Erin lovede ham hans kys igen. Fuck alt, hvis det betød at Mistress blev glad og han kunne få sit kys, så gjorde han det. Han var allerede i bag overkrop, så han trak kjolen over sit hoved. Det var tydeligt at den ikke var lavet til mænd, selv ikke en med en lille figur som Ikkis. Ikki kunne mærke varmen i kinderne igen over hvor akavet han følte sig i kjolen, og det blev ikke bedre da han åbnede sin bukser og lod dem falde til jorden. Ikki tog støvkosten fra Erin og så sig lidt om, for han gik ud fra rummet og begyndte at støve af i stuen. Ikki kunne ikke finde ud af hvad han skulle sige, og frygtede lidt hvad der ville komme ud af hans mund hvis han prøvede at sige noget. *Jo hurtigere jeg gør det, jo hurtigere bliver Mistress tilfreds med mig*
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Ikki & Erin - Page 28 Empty Sv: Ikki & Erin

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 28 af 29 Forrige  1 ... 15 ... 27, 28, 29  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum