Miststales High School
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Dark & Kazha

2 deltagere

Side 14 af 15 Forrige  1 ... 8 ... 13, 14, 15  Næste

Go down

Dark & Kazha - Page 14 Empty Sv: Dark & Kazha

Indlæg  Admin Fre Jul 22, 2022 9:36 pm

Dark trak afslappet på skulderen. “Mand, kvinde, jeg tror du vil se godt ud i hvad som helst.” Sagde Dark flirtende. Dark lod sit blik glide ned på Kazhas bryst. “Aaah, og mig som troede du ville gro nogen i løbet af natten.” Sagde Dark drillende, lod fik blik hvile på Kazhas brystkasse. “Foretrækker nu også det jeg ser nu.” Sagde Dark flirtende og lod sit blik glide op til Kazhas ansigt igen. Dark sad roligt og lod Kazha vurdere hans krop. Dark kunne ikke nægte at han fandt passion tiltrækkende hos andre personer. “Er det vanskeligt?” Spurgte Dark roligt. “At rette tøj til mener jeg? Jeg kender kun til det at gå ind i en forretning, og så hænger der faste størrelser som man vælger i mellem. Har aldrig tænkt over hvor meget der ligger bag det at lave tøj.” Dark ville gerne høre mere, selvom det ikke var et emne han nogensinde selv ville have opsøgt viden omkring. Men han ville gerne lærer Kazhas tanker bedre at kende.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Dark & Kazha - Page 14 Empty Sv: Dark & Kazha

Indlæg  Pernille Fre Feb 24, 2023 3:03 pm

Kazha sendte Dark et lille, flirtende smil tilbage. *Bullshit* tænkte Kazha om det, at Dark troede, at han så godt ud i hvad som helst. Kazha kom med et lille grin over Darks kommentar med brysterne. Kazha smilte lidt skævt til Darks kommentar om, at han foretrak hvad han så. *Meget flirtende som altid… Mon det er på grund af mig eller er det bare sådan han er?* ”Rolig nu Beau” sagde Kazha smilende og selvsikkert tilbage. ”Det kan være en smule vanskeligt… men det er mest, hvis man skal lave meget om, men så forskellige virker vores kropsbygninger ikke til at være.. kun længden af vores ben… men mit outfit bliver nok en lidt anden sag… men det kan helt sikkert lade sig gøre” sagde Kazha opstemt. Det var tydligt på hans blik, at han sad og forestillede sig det arbejde, der lå foran ham.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Dark & Kazha - Page 14 Empty Sv: Dark & Kazha

Indlæg  Admin Fre Feb 24, 2023 9:36 pm

Dark kunne ikke stoppe sig selv for at smile tilfreds over Kazhas grin. Det her var sjovt, og Dark undrede sig lidt over at han ikke før havde fundet en person som Kazha før. Han havde de sidste par år udforsket sin nye seksualitet, og han havde altid haft det sjovt med at flirte, mand eller kvinde kom ud på et. *Nok det modspil Kazha gav mig den første aften* Dark anede stadig ikke hvor gamle Kazha var, og det var lidt en udfordring i finde ud af det. (Mener ikke at kunne huske at Dark og Kazha har lært alderen på hinanden) Kazha var intelligent og gav Dark modspil og det var noget Dark ikke anede han ville finde så sjovt. Dark smilte roligt tilbage til Kazha. Trods Kazhas ord om at Dark skulle være rolig, virkede det ikke til at han var irriteret over Darks ord. Dark sad roligt og lyttede til Kazha, studerede hans ansigt og kunne ikke lade hver med at smile. *Jeg har lyst til at kysse ham* Dark havde allerede fået rigeligt sex for i dag, men den passion som Kazha udstrålede lige nu, gav Dark lyst til at hive ham ind til sig, prøve at opsuge noget af det liv som var i Kazha. “Lyder næsten som om du tænder på tanken om den opgave der ligger foran dig.” Sagde Dark drillende, roligt siddende ved siden af Kazha og kiggede på ham. Dark følte pludselig de sad for tæt og trak stille sin arm til sig, som var på sofaen bag Kazha, og lænte sig frem og tog sin krop og tog en tår af sin te. Dark vidste det var irrationelle tanker, men pludselig føltes det som om at Kazha var alt for tæt på. Dark havde aldrig lukket nogen ind i sin lejlighed før, aldrig delt så mange personlige ting, sin fortid, sin seksualitet. *Det er ligegyldigt* “Glæder mig til at se hvad du får lavet.” Sagde Dark med et roligt smil og stilte sin kop på bordet igen, og lænte sig tilbage, men lagde ikke sin arm bag Kazha igen. Hvad skulle han stille op med Kazha? De havde allerede haft sex to gange indenfor kort tid, det var hele grunden til at Kazha var her nu, for at vaske deres sidste omgang af sig. *Hvorfor inviterede jeg ham hjem* Dark følte det som en mørk sky havde dækket hans ellers blå himmel, uden han vidste hvor det kom fra. Dark kendte dog følelsen, og vidste hvor irrationelle hans tanker var, men han havde ingen ide om hvordan han stoppede dem. “Hvor mange er i så, som skal fremvise? Er det et stort show?” Spurgte Dark, mest for at få Kazha til at tale videre, og give ham tid til at få skubbet tankerne og følelsen væk igen.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Dark & Kazha - Page 14 Empty Sv: Dark & Kazha

Indlæg  Pernille Tirs Feb 28, 2023 4:49 pm

Kazha så lidt overrasket på Dark, men lyste op i et varmt, næsten lidt flovt smil. ”Hvad kan jeg sige? Jeg elsker det, jeg gør” sagde Kazha varmt med et smil og vendte kort sin opmærksomhed mod sin telefon igen, inden han lagde den væk. Da han så op på Dark igen, var det som om, at noget havde ændret sig. Kazha studerede roligt Dark. *Er det stemningen? Hans udtryk? Keder jeg ham?.. Nej… det er noget andet* Kazha sad stille et øjeblik efter, at Dark spurgte ind til fremvisningen. Han løftede lidt forsigtigt sin hånd og strøg lidt af Darks hår væk fra hans ansigt. ”Er du okay Beau? Vil du gerne have, at jeg tager hjem? Det er helt okay, hvis du gør… Jeg har hygget mig i dag, og bliver ikke fornærmet” sagde han venligt og tog sin hånd til sig. Kazha tænkte, at Dark måske havde ændret sig lidt, fordi han ikke var helt vant til og derfor måske ikke helt tryg ved at have nogen her i hans sikre base fyldt med bøger. Kazha kunne godt relatere til det, men havde tendensen til at fylde sin sikre base med folk.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Dark & Kazha - Page 14 Empty Sv: Dark & Kazha

Indlæg  Admin Tirs Feb 28, 2023 7:24 pm

Dark smilte kort over det udtryk han fik fra Kazha. Han kunne ikke nægte at passion var tiltrækkende for ham.
Darks smil famlede ikke, men han så spørgende på Kazha da han virkede til at studere ham. Darks øjne blev undrende over at Kazha rørte så blidt ved ham. Hans øjne blev dog hurtigt store mens Kazha talte og hans hjerte hamrede hårdere i hans bryst. Var det så tydeligt? Siden hvornår havde Dark ladt sine facader falder så meget, at Kazha kunne opfange noget så hurtigt. Dark kunne fysisk mærke hvordan hans facade skød op igen og Dark smilte roligt og uforstyrret. “Hvad mener du? Jeg har det fint.” Sagde Dark og kopiere Kazhas bevægelse og strøg lidt hår væk fra Kazhas ansigt, men lød sin hånd ligge på Kazhas kind. “Sidder bare selv at blive tændt over alt den passion jeg ser. Må nok indrømme jeg har en svaghed for passion.” Sagde Dark flirtende. Men det var en front, alt for at få Kazha væk fra livet igen. *Men hvorfor?* Dark kunne li Kazha, Kazha var en af de første, hvis ikke den første, som Dark havde åbnet sig så meget op for. Daisuke havde kendt til ham, men efter 4 års adskillelse, hvor meget kendte de så hovedet hinanden mere? Dark skubbede hurtigt tankerne væk, ville fokusere på det foran ham, distraktionen foran sig. *Flirt* “Jeg er helt vild med den måde din stemme ændre sig på.” Sagde Dark og smilte flirtende. “Jeg kan generelt godt li at høre din stemme.”
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Dark & Kazha - Page 14 Empty Sv: Dark & Kazha

Indlæg  Pernille Ons Mar 08, 2023 1:09 pm

Kazha blinkede lidt med et lidt undrende blik. *Ja – hvad mener jeg egentlig?* Kazha smilte undskyldende ”Sorry Beau… jeg synes bare…” begyndte Kazha, men kunne ikke rigtig færdiggøre sætningen, da han ikke kunne sætte en finger på, hvad det var han havde opfattet, og han stoppede med at tale, da Dark lagde en hånd på hans kind. Kazha så lidt undrende Dark i øjnene. *Ah… Han flirter igen* Kazha studerede kort Dark, og sendte ham så et lille næsten undskyldende smil og lagde roligt sin hånd ovenpå Darks hånd på sin kind, mens han tiltede hovedet lidt ind mod Darks hånd og lukkede sine øjne. Det gjorde øjeblikket mere ømt, og viste at Kazha nød Darks berøring. Kazha åbnede sine øjne igen og smilte varmt til Dark, mens han holdt øjenkontakt. *Flirt er hans forsvar* Kazha tog sin hånd af Darks. ”Du er velkommen til at høre min stemme alt det du vil..” sagde han varmt. ”Men jeg tror, at jeg vil sige tak for the, og tage hjem nu… jeg har en del arbejde at gå i gang med” sagde Kazha roligt og rejste sig fra sofaen. Det var hyggeligt at flirte med Dark, men Kazha kunne mærke, at han blev mættet af alt det flireri, da han havde på fornemmelsen, at den dækkede over noget andet, som Dark ikke var villig til at dele. Det var også helt okay, Kazha ville ikke presse på for at Dark skulle åbne sig op. *Han skal åbne sig, hvis og når han selv har lyst* Kazha var interesseret i et venskab med Dark, og før de virkelig kunne få det, skulle der mere til end sex og flirt, men det var fint for Kazha for nu.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Dark & Kazha - Page 14 Empty Sv: Dark & Kazha

Indlæg  Admin Tors Mar 09, 2023 8:53 pm

Dark ignorerede Kazhas ord, især fordi det virkede til at Kazha ikke kunne finde en slutning på sin sætning alligevel. Dark holdte sin facade oppe, men kunne mærke han fik kvalme over Kazhas smil. Var det medlidenhed? Ynk? Dark var ikke sikker, og det intime der opstod i mellem dem, mens Kazha accepterede Darks berøring, gjorde det ikke bedre. Dark havde lyst til at rykke sin hånd til sig, lægge både fysisk og mental afstand imellem dem. Men Dark blev siddende. At trække sig væk nu, ville have modsatte virkning, vise hans rigtige følelser, og det var det modsatte han ønskede lige nu. Dark smilte roligt til Kazha da han åbnede sin øjne igen, klar til at læne ind til et kys, finde på flere ord, hvad som helst som kunne sætte noget imellem dem. Dark trak roligt sin hånd til sig, da Kazha sagde tak for te og så efter ham. “Selvfølgelig, glemte helt alt det arbejde jeg har udsat dig for.” Sagde Dark roligt og rejste sig. “Kom, så kører jeg dig hjem.” Sagde Dark roligt med et smil. En køretur på motorcyklen ville være godt, og hvis Dark var en ting, så var det hjælpsom. Dark ville aldrig lade Kazha finde hjem selv, eftersom han vidste at hans hjem lå et godt stykke udenfor byen. Dark greb sin jakke, handsker, hjelm og nøgler og førte Kazha med ud til hans motorcykel igen. Dark sagde ikke meget, andet end at svare Kazha hvis han talte. Darks tanker kørte rundt og ærligt var det sidste han havde lyst til at have Kazha tæt op af sig på motorcyklen. Men det var ikke den samme tæthed som på sofaen, her var der ikke mulighed for dem at tale, og Dark bemærkede at han nød vægten og varme fra Kazha.
Dark stoppede op foran Kazhas bygning og steg af sin motorcykel og parkere den, sådan at han kunne få hjelmen fra Kazha og pakke den væk. “Hey” Dark havde taget sin egen hjelm af som hang på styret. “Tak for i dag, det har været sjovt.” Sagde Dark og sendte Kazha en lille ægte smil. Dark vidste han burde flirte, burde lægge afstand til Kazha, men noget omkring Kazha gav ham lyst til at være ærlig.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Dark & Kazha - Page 14 Empty Sv: Dark & Kazha

Indlæg  Pernille Fre Mar 10, 2023 11:39 am


Kazha grinte lidt ”bare rolig Beau, jeg skal nok nå det” sagde Kazha venligt. Kazha havde egentlig ikke tænkt sig, at Dark skulle køre ham hjem, men hvis han var ærlig, så var han ikke helt sikker på, hvordan han skulle komme hjem herfra. ”Tak Beau” endte han med at sige til at Dark ville køre ham hjem. Kazha gik med Dark ud til motorcyklen, tog hjelmen på og satte sig bag på motorcyklen. Han havde valgt, at lade stilheden falde mellem dem. Selvom Kazha var social, havde han ikke behov for at tale hele tiden.
Kazha steg af motorcyklen, da de ankom til hans lejlighedskompleks. Kazha tog hjelmen af og rakte den til Dark. *Var det sjovt?* Kazha så sig lidt omkring, de var i det offentlige, så Kazha følte ikke, at han kunne sige det, han ville. Han sendte Dark et charmerede smil ”Det var det… Tak for turen, Beau” sagde han venligt. ”Jeg håber, at det er okay, at jeg kontakter dig snart for at få dine mål” sagde han smilende.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Dark & Kazha - Page 14 Empty Sv: Dark & Kazha

Indlæg  Admin Fre Mar 10, 2023 8:56 pm

Dark løftede spørgende et øjenbryn, da det så ud som om at Kazha tjekkede omgivelserne. Var der noget han ville sige? De ord som kom ud af ham, virkede i hvert fald ikke som nogen som man tjekkede sine omgivelser for. Trods Darks nysgerrighed, havde han ikke energi til at udspørger Kazha. Dark ville bare sikre sig at Kazha ikke misforstod han humør. Det havde været sjovt, og frækt for den sags skyld. Dark kunne ikke lade hver med at gengælde Kazhas smil, både af oprigtighed og refleks for at efterligne. Dark gav et kort nik til Kazhas tak for turen. *Ah sandt* Dark havde på turen kort glemt at Kazhas skulle have hans mål. Han kunne selvfølgelig tilbyde sig selv nu, få det overstået. Men lige nu kunne han ikke klare mere kontakt med andre, og selv hvis han gjorde det nu, ville det kun udskyde et nyt møde med Kazha en smule, nu han havde sagt ja til at hjælpe Kazha. Dark fortrød ikke, men han var træt lige nu. “Klart, du kontakter mig bare, så får vi det til at passe ind.” Sagde Dark med et varmt smil. “Ha’ det godt handsome.” Sagde Dark med et charmerende smil og tog sin hjelm på igen og svang sig op på sin motorcykel for at kører afsted igen.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Dark & Kazha - Page 14 Empty Sv: Dark & Kazha

Indlæg  Pernille Lør Apr 29, 2023 4:02 pm

Kazha smilte venligt til Dark. ”Du hører fra mig, Beau” sagde han roligt. ”Kom godt hjem” sagde Kazha med et varmt smil og gik ind i sin bygning. Da han kom op til sin lejlighed, og lukkede døren, åndede han tungt ud. Det havde været en god dag, han fortrød ikke de ting, han havde lavet med Dark, men… *Måske skulle jeg sætte farten lidt ned* Han havde ingen intention om at han og Dark skulle være noget seriøst, men Kazha havde en tendens til at give meget af sig selv, måske for meget... Han smilte lidt for sig selv. Men han behøvede vel heller ikke, at tage livet så seriøst. Kazhas blik faldt på hans spisebord. *Pas på dig selv* Kazhas blik faldt på hans tegnebord og blev optaget af tankerne omkring tøjet til modeopvisningen.
Der gik et par uger, hvor Dark ikke hørte fra Kazha, før Dark fik en sms fra Kazha, hvor der stod: ``Hej Beau. Har du mulighed for at komme forbi min lejlighed her en af dagene? Jeg har noget du kan prøve, men det skal nok tilpasses til dine mål – Kazha´´.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Dark & Kazha - Page 14 Empty Sv: Dark & Kazha

Indlæg  Admin Lør Apr 29, 2023 7:45 pm

Dark gav et nik i Kazhas retning før han sparkede motorcyklen i gang og kørte afsted. Dark kørte dog ikke hjem, men ud i udkanten af byen, en af de forladte områder han kunne li at være. Der var ro, og lige nu havde han brug for ikke at være opgivet af andre, og hans hjem var ikke nok lige nu. Dark smed sig på jorden ved siden af sin motorcykel og stiger op på himlen til det blev helt mørkt. Det havde været en god dag, og Dark måtte indrømme over for sig selv, at han faktisk havde hyggeligt. Kazha var spændende og sjov at være omkring. Men Dark havde det mærkeligt med, hvor hurtigt Kazha kom ind på livet af ham.
Dark så på sin mobil da han fik en besked. Dark havde ikke kontakte Kazha i mellemtiden, ikke af nogen særlig grund, men Dark var ikke van til at holde fast kontakt med nogen, andre end Daisuke, og selv det var meget begrænset siden Daisuke tog kontakten op igen. Dark lage mærke til at han smilte da han læste beskeden, men slog det hurtigt hen. *Det er nu hyggeligt nok at have en ven* Dark var ikke sikker på om Kazha og han var venner endnu, men de var vel på vej. Dark skrev tilbage: ``Hey handsome. Jeg har tid onsdag, ellers bliver det weekenden hvor jeg har lidt tid igen. Spændt på at se hvad du har fundet frem´´
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Dark & Kazha - Page 14 Empty Sv: Dark & Kazha

Indlæg  Pernille Fre Aug 18, 2023 10:14 pm

Kazha så på displayet, da Dark svarede. Han havde været fuldstændigt opslugt af at designe og sy siden han havde set Dark sidst. Nej - ikke opslugt, nærmere besat. Hele den resterende dag, hvor han sidst havde set Dark var forsvundet med at tegne. Atter og atter af tegninger indtil Kazha så ud af vinduet, og det gik op for ham, at det var ved at blive lyst igen. Hans oprindelige designs var blevet skrottet. Jo mere han tænkte over Darks form og udtryk, havde det gået op for ham, at det han havde haft gang i ikke passede til ham, og heller ikke det han selv skulle have på virkede passende længere. Så han var startet forfra - eller han havde kunne redde noget af sit tidligere arbejde og bruge det, i det nye. Kazha studerede Darks ord. Hvad var det for en følelse de vækkede i Kazha? Kazha rynkede på brynene, men hans øjne faldt på tegningen af Dark i tøjet og han skrev. "Du er meget velkommen på onsdag. Jeg er ledig efter kl. 13:00"

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Dark & Kazha - Page 14 Empty Sv: Dark & Kazha

Indlæg  Admin Lør Aug 19, 2023 11:34 am

Dark kiggede på sin telefon igen da beskeden fra Kazha kom. Kazha mente nok ikke noget i ordet meget velkommen, men Dark var ikke sikker på han havde følt sig meget velkommen nogen steder. Darks sidste plejefamilie havde været søde, så søde at de havde taget så mange børn ind som der var plads til, og som den ældste, havde der ikke været meget tid tilovers til Dark. Dark smilte, tillod sig at udnytte Kazhas venlighed. *Det betyder nok ikke meget for Kazha alligevel* ``Passer perfekt, glæder mig til at se dig´´ Dark trykkede send før han kunne tænke for meget over hans ord. Kazha var sjov at flirte med, første person siden Daisuke som Dark havde lyst til at være omkring.

Klokken var 13.30 da Dark ringede på hos Kazha. Kazha havde sagt efter kl 13, og Dark ville gerne give Kazha så meget tid som muligt, eftersom det var hans projekt. Dark følte en smule det var hans pligt, eftersom han var skyldig i at få Kazha til at ændre planer. Dark vidste ikke nok om mode til at vide hvor meget arbejde han havde sat Kazha i gang med. Dark havde sit motorcykel gear på, jakke og bukser og sin hjelm under armen med sine handsker. Inden under havde han sit sædvanlige tætsiddende tøj på.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Dark & Kazha - Page 14 Empty Sv: Dark & Kazha

Indlæg  Pernille Lør Aug 19, 2023 10:41 pm

Kazha smilte svagt, da han så Darks svar. Han var stadig ikke helt sikker på, om det overhovedet var noget Dark havde lyst til. Eller om det bare havde været en pludselig indskydelse, som Dark måske fortrød. Men Kazha var blevet inspireret af tanken, om at designe noget til Dark og sig selv i kvindelig skikkelse.

Kazha åbnede døren med et smil, da Dark ringede på. "Beau" sagde han tydeligt glad og varmt. "Tak for at du kom. Kom indenfor" sagde han venligt og bakkede lidt ind i sin lejlighed. Kazhas påklædning var afslappet med en løs trøje og et par tætsiddende bukser. Han bar også et par briller. Hans blik gled ned af Dark. Var tydeligvis allerede gået i arbejdsmode. Han smilte undskyldende. "Beklager Beau. Det lyder måske som en dårlig undskyldning. Men jeg har brug for at du tager dit tøj af, så jeg kan tage dine mål" sagde Kazha lidt grinende. "Du beholder bare dine underbukser på" sagde Kazha smilende.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Dark & Kazha - Page 14 Empty Sv: Dark & Kazha

Indlæg  Admin Søn Aug 20, 2023 4:06 pm



Darks smilte da Kazha åbnede døren, men hans smil blev med det samme mere ægte og varmere da Kazha talte. Dark havde aldrig haft et kælenavn på den måde før. Dark var hellere ikke naiv nok til at tænke at han var den eneste Kazha kaldte Beau, men han nød måden det kom ud af Kazhas mund på. “Hey Handsome.” Sagde Dark varmt tilbage, velvidende at hans kælenavn ikke var lige så godt som Kazhas. Dark gav et lille nik, Dark havde allerede spændt sine sko op, og skubbede dem hurtigt af og gik forbi Kazha ind i lejligheden. Dark gik hen til køkkenbordet og lage sin hjelm, tog sin jakke af og begyndte at spænde sine kørebukser op. Det var anderledes at se Kazha med briller, men de klædte ham. Dark havde lige fået sine kørebukser af, da Kazha talte igen og Dark undertrykte et smil og satte et overrasket blik på og så på Kazha. “Jeg havde ikke taget dig som den lige på og hårdt type. Ikke en gang et kys til opvarmning?” Sagde Dark drillende med et snert af flirt. “Men hvis du længes så meget efter at se min krop.” Dark åbnede roligt sin skjorte og lod den glide over armene og blinkede til Kazha, før han blev mere seriøs og lage skjorten sammen med sit køretøj og bukser og strømper røg samme vej uden tøven. Kazha havde allerede et ham nøgen et par gange, og Dark var langt fra genert. Dark havde et par mørke stramme boksershorts på. Dark havde ikke sikker på hvordan opmåling fungerede, men havde en mistanke om at han skulle være nøgen. “Smider gerne mere hvis du skulle få lyst.” Sagde Dark flirtende og tog ved kanten af sine boksershorts og trak lidt ned. Dark vidste godt hvad de skulle, men det var sjovt at flirte med Kazha og Dark skulle nok lade ham udfører hans arbejde uden for mange forstyrrelser.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Dark & Kazha - Page 14 Empty Sv: Dark & Kazha

Indlæg  Pernille Fre Sep 01, 2023 10:21 pm

Kazha lukkede døren efter Dark, da han var kommet ind i lejligheden. Kazha så lidt undrende på Dark, da han talte om, at han ikke havde taget Kazha som den lige på og hårde type, men Kazha smilte snart. *Typisk Beau. Altid flirtende og på jagt efter overhånden* Kazha tog målebåndet fra bordet og drejede det lidt om begge sine hænder, næsten som om, det var et reb, han skulle til at bruge til at binde, mens han gik over mod Dark. "Tror mig Beau.. Du har kun set skyggen af min hårde side" sagde Kazha dybt, mens han så fra målebåndet op på Dark. Han hentydede, at han kunne binde Dark. Kazha løsnede målebåndet og smile roligt. "Men jeg giver gerne et kys som betaling for din hjælp" sagde han smilende og flirtende. *Giv dig lidt.. lad ham føle, at han vinder lidt* "Jeg har længtes efter at se dig Beau.. Hvem ville ikke det" sagde han varmt og flirtende. Kazha begyndte at studerede Darks krop, som han tog tøjet af. Han blev så opslugt af sine tanker om sit design på Dark, at han ikke rigtig hørte, at Dark tilbød at smide mere. Kazha holdte afvæbnede en hånd i luften. "Det er fint Beau" sagde han lidt fraværende, men med sit blik klistret på Darks krop. Han havde opfanget, at Dark havde taget i sine underbukser. Kazha gik hen til Dark og studerede han tydeligt. "C'est magnifique" sagde Kazha for dig selv, men så så op på Dark og smilte varmt. "Sig til, hvis det bliver for meget Beau. Jeg bliver vist lidt optaget af tankerne om mit arbejde" smilte Kazha og begyndte at måle forskellige dele af Darks krop. Hans arme, hans ben, hans hals, hans liv, hans lår osv, hvorefter hans noterede Darks mål.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Dark & Kazha - Page 14 Empty Sv: Dark & Kazha

Indlæg  Admin Søn Sep 03, 2023 1:03 pm

Dark bemærkede at Kazha bevægede sig, men kiggede først mod ham da han begyndte at gå i mod Dark. Darks øjne faldt på målebåndet, velvidende hvad Kazha hentyde det. Der var en kort tøven, før Dark satte et flirtende smil på hans læber, men nåede ikke at svare før Kazha havde lovet ham et kys som betaling når de var færdige. Tanken om at blive bundet fast, gjorde ikke Dark noget, men Kazhas ord og hentyden havde ramt noget i Dark, noget han ikke ville have involveret i sex. Men det måtte være en samtale de tog, hvis de nogensinde kom dertil. Kazha gjorde det her for at give igen, og Dark var tilfreds over at det virkede til at Kazha tog så godt i mod hans flirt, ubevidst over hvor god Kazha var til at styre ham med hårene. “Ser frem til min belønning.” Sagde Dark flirtende. Dark mærkede tilfredsheden vokse da Kazha roste hans krop, eller i hvert fald kommenterede den positivt, og rettede sig ubevidst lidt mere op, mens han tog det sidste af sit tøj af. Dark kunne ikke lade hver med at smile da det ikke en gang virkede til at Kazha opfangede hans drilleri rigtig, og mærkede sit hjerte slog lidt hårdere over den passion han kunne mærke stråle ud af Kazha og næsten blændende Dark. Dark var godt tilfreds med sin egen krop, men han var aldrig blevet studerede så nærgående før. Dark måtte holde sig selv tilbage, da Kazha så op på ham, mærkede en intens lyst til at gribe Kazha og kysse ham, se om han kunne bryde Kazha koncentration, vende passion mod Dark selv. “Bare rolig Handsome, jeg skal nok stoppe dig hvis det blive for meget.” Sagde Dark flirtende. Dark flyttede sine lemmer som Kazha bad ham om, og opførte sig ellers pænt uden at sige mere. Dark var glad for, trods hans ophidselse, at det ikke var for tydeligt på hans krop. “Håber min mål passer ind til hvad du allerede har lavet, sår’n du ikke får for meget arbejder.” Sagde Dark stille, da det virkede til at Kazha var færdig med at tage hans mål.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Dark & Kazha - Page 14 Empty Sv: Dark & Kazha

Indlæg  Pernille Fre Jan 05, 2024 11:13 pm

"Godt" sagde Kazhs fraværende til at Dark nok skulle sige fra. Han kunne ikke rive sit blik fra Darks krop. Han havde set den før - efterhånden et par gange. Men han havde aldrig rigtig kigget på den, som han gjorde nu. Nærstuderede hver en detalje og forestillede sig forskellige farve og stof på den. Kazhs lod let sine fingre berører Darks hud, mens han tog mål, men holdte fokus på sit arbejde. Kazhs studerede blokken, hvor han havde skrevet Darks mål ned. "Det ligner heldigvis at jeg ikke skal rette så meget" sagde han roligt. "Vent her.. jeg henter lige tøjet" sagde han og kom snart tilbage med et sæt tøj, der ikke var helt færdigt endnu. Kazhs hjalp Dark i tøjet. Han havde skiftet stoffet ud med noget i et Royal gullig, dæmpet farve, så det ville passe bedre til Darks hårfarve. "Jeg får selv en kjole i samme farvenuancer, så vi passer sammen" sagde Kazhs henkastet, mens han rettede lidt på tøjet. Han havde syet Darks sæt i et let og blød stof. Kazhs studerede Dark. "Hmmm.. den skal vist være lidt længere på benene og armene" sagde Kazhs studerende. "Og lad mig lige se..." Sagde Kazhs og tog i stoffet ved Darks liv og trak det lidt længere tilbage mod ryggen, så de stod tættere. "Og lidt tættere i... livet" sagde Kazhs, men fik til sidste i sætningen øjenkontakt med Dark, som han nu stod tæt sammen med. Han smilte og gav Dark et flygtigt kys. "Tak for at du gør det her, Beau" hviskede Kazha næsten med et kærligt smil.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Dark & Kazha - Page 14 Empty Sv: Dark & Kazha

Indlæg  Admin Søn Jan 07, 2024 8:23 pm

Dark stod stille og så roligt på Kazha. Dark kunne se hvordan Kazhas øjne studerede ham, hvordan hjernen bag de øjne arbejde. De små berøringer fra Kazhas finger føltes både som is og ild på samme tid, mod Darks hud. Dark ville se mere, være modtager af den passion som strålede ud af Kazha lige nu, og han var på en måde og alligevel var Dark ikke andet end et lærred for Kazha lige nu. Dark så efter Kazha da denne gik efter tøjet. Dark træk vejret dybt. Han kunne ikke lyve for sig selv om, at han var interesseret i Kazha. Kazha var sexet, god i sengen, flirtende, sjov og havde passion. Dark kunne generelt godt li at være sammen med ham. Men Kazha havde tydeligt sagt han ikke var interesseret i et forhold, og Dark vidste han heller ikke ærligt kunne gå ind i et forhold lige nu, ikke så længe at han… Dark vendte sin opmærksomhed mod Kazha da han kom tilbage. Dark trak i tøjet med Kazhas hjælp. Dark havde ikke vidst der var så meget i det med at lave og designe tøj, og han nød at lærer mere omkring det. Dark så mod Kazha, for at se om der var mere i hans hentydning om at de ville passe sammen, men det virkede til det ikke var andet end kommentar. Dark smilte for sig selv. Det her var sjovt og Dark lød sig selv nyde at være sammen med et andet menneske. Det var dejligt at Kazha ikke forventede andet end sjov ud af det de havde, betød Dark ikke kunne såre ham med falske forhåbninger. Dark mærkede stille på stoffet på sin arm. “Jeg kan godt li materialet." sagde han roligt. Dark lod Kazha rette på hans tøj og kommentere hvad han ville. Dark rettede dog sit blik mod Kazha, da han lagde sine arme om hans liv. Dark kunne ikke lade hvad med at smile, da han så et hul i Kazhas blændende passion, og Kazha rent faktisk så ham igen. Dark smilte over det flygtige kys fra Kazha og førte en hånd op til Kazhas kind. “Jeg håber det var en smagsprøve på min belønning." sagde Dark drillende. “Ved du hvor sexet du er når du arbejder?” sagde Dark flirtende og trak Kazhas ansigt tættere på sit eget. “Hvis det betyder jeg kan blive ved med at se dig arbejde, så står jeg model så længe du vil have mig.” hviskede Dark tilbage, kopierede den varme han havde hørt i Kazhas stemme og det smil han havde set.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Dark & Kazha - Page 14 Empty Sv: Dark & Kazha

Indlæg  Pernille Man Jan 08, 2024 9:35 pm

Det var som om Kazha ikke hørte, hvad Dark sagde om stoffet, men nikkede alligevel lidt fraværende. Han havde hørt, at Dark havde sagt noget.
Kazha så lidt undrende på Dark, da han talte. Han viste tydeligt, at han ikke vidste, hvor sexet han var, når han arbejde. Varmen i Darks stemme og udstråling, gav Kazha et lidt skævt smil. Kazha strøg sine arme om Darks hals. "Hvad vil du gerne mere have som belønning?" spurgte Kazha kærligt og pressede sig lidt op af Dark, mens han så ham varmt i øjnene.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Dark & Kazha - Page 14 Empty Sv: Dark & Kazha

Indlæg  Admin Lør Jan 13, 2024 1:14 pm

Dark kunne ikke lade være med at smile skævt, da Kazha tydeligvis ikke lyttede til hans kommentar omkring stoffet, og blot nikkede fraværende. Ikke at kommentaren havde betydet noget, mest for at bryde stilheden. Men det viste igen hvor dybt Kazhas passion gik.
Dark smilte flirtende, da Kazha førte sine arm om hans hals. Dark flyttede istedet sine arme omkring Kazhas liv og trykkede Kazhas krop endnu tættere på sig. Det var flere uger siden de sidst havde set hinanden. Dark kunne dog ikke prale med at han havde levet i cølibat siden sidst, men altid en ny og ingen kunne slå sex med Kazha. “Tror udmærket godt du ved hvad jeg vil have.” sagde Dark flirtende og kyssede Kazha, og førte samtidig en hånd under Kazhas trøje og rørte ved hans nøgne hud. Dark afsluttede kysset, men trak kun ansigt nok tilbage til at kunne tale. “Men du blive nok til at hjælpe mig af tøjet igen, vil ikke være skyld i at der sker noget med det.” sagde Dark drillende.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Dark & Kazha - Page 14 Empty Sv: Dark & Kazha

Indlæg  Pernille Søn Feb 11, 2024 9:30 pm

Kazha smilte varmt til Dark, da han sagde, af Kazhs udemærket vidste, hvad han ville. "Min hjerne.." begyndte Kazhs, men blev afbrudt af Darks kys. ".. er jo lavet af vådt bølgepap.." sagde Kazha varmt og en smule drillende, inden han kyssede Dark endnu engang. ".. så du må hellere minde mig om det" afsluttede Kazhs og kyssede Dark ved halsen. Kazha træk sig tilbage og smilte til Dark. *Selvfølglig.. tøjet. Det var sødt tænkt af ham*. Kazha hjalp Dark af tøjet og lagde det væk. Da han kom tilbage, stilte han sig afventede op af spisebordskanten og så på Dark. Men han smilte stort og drillende til Dark. Han ventede på at Dark tog initiativet, så Kazhs beholdte overhånden. Den lille leg de nogengange legede med hvem, der gav sig først eller havde overhånden - selvom Kazhs ofte lod Dark få den, fordi der virkede som om, at Dark i højere grad havde behov for, at få den i sidste ende.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Dark & Kazha - Page 14 Empty Sv: Dark & Kazha

Indlæg  Admin Tors Feb 15, 2024 8:00 pm

Dark førte en hånd op i Kazhas hår, da han kyssede hans hals, nød fornemmelsen. Men samtidig hang hans tanker fast i Kazhas ord og rynkede brynene let. Han kunne huske Kazha havde sagt før, at hans hjerne var lavet af vådt bølgepap, for at få Dark til at specificere hvad han ville have. Men Dark var ikke sikker på hvor udtrykket kom fra, og han var ikke sikker på han kunne li det. Dark smilte da Kazha trak sig tilbage, savnede allerede at have Kazha tæt på. Men han ville aldrig risikere at der skete noget med det, som Kazha lagde så meget passion i. Dark lod Kazha om at hjælpe ham af tøjet igen, og vendte tilbage til sine tanker. Var det noget han havde sagt? Det var ikke normalt sådan nogen ord han ville bruge, klar over hvor meget ord kunne skade. Kazha var mere end almindelig kvik. Dark så på Kazha da han kom tilbage i rummet. Dark lage hovedet lidt på skrå, da Kazha lænte sig op af spisebordet. *Aaah, vi skal lege* Dark kunne ikke holde et tilfreds smil tilbage, og overvejede sine kort. Der var ingen tvivl om, hvem der havde overhånden lige nu. Kazha havde stilt sig afventende op, og han var fuldt påklædt. I mellem tiden var Dark kun i sine boksershorts. “Du nyder virkelig at se på mig.” sagde Dark flirtende, med et drillende glimt i øjet. Dark lod sit blik køre ned af Kazha, havde en ide om hvad han havde lyst til, men han ville ikke overgive sig for nemt. Dark kunne dog ikke se en måde han kunne få overhånd, lige nu. Dark gik hen mod Kazha og tog ved hans bukser og så flirtende på ham. “Er jeg den eneste der skal være afklædt? Eller du vil måske gerne se mig gå catwalk?" Dark smilte drillende.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Dark & Kazha - Page 14 Empty Sv: Dark & Kazha

Indlæg  Pernille Søn Feb 25, 2024 10:17 pm

Kazha kunne ikke holde et skævt smil tilbage, da Dark sagde, at Kazha nød at se på ham. "Selvfølglig gør jeg det" medgav Kazhs varmt og flirtende. Han vidste ikke, hvorfor at de var kommet ind i den her rutine. En leg om overhånden, hvor Kazha ofte tydeligvis lod som om, at han overgav sig til Dark, selvom han ikke gjorde. Kazha så ned på sine bukser, der hvor Dark tog i dem. Han smilte selvsikkert til Darks spørgsmål. "Det er helt op til dig, Beau" sagde han flirtende, men lænte sig samtidigt ind og kyssede Dark langsomt, men lidenskabeligt.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Dark & Kazha - Page 14 Empty Sv: Dark & Kazha

Indlæg  Admin Ons Feb 28, 2024 7:59 pm

Dark havde lyst til at grine, men smilte istedet flirtende over at Kazha medgav at han kunne li at se på Dark. *Han er så pokkers charmerende*. Dark nød deres leg, om han i sidste ende fik overhånd var ham ligegyldig, for Kazha holdte det ikke over hans hoved. Dark smilte, overvejede hvad han skulle sige, men blev afbrudt af Kazhas læber. Dark gengældte kysset, lod Kazha om at styre det, nød varmen som spredte sig i hans krop. Dark kørte sin frie hånd op i Kazhas nakke og gjorde deres kys en smule dybere, men lod stadig Kazhas om at styre hastigheden. Darks hånd på Kazhas busker, flyttede sig stille og fandt knappen som holdte Kazhas bukser lukket og knappede den op og åbnede Kazhas bukser foran. Hans hånd forhold området, og kørte i stedet op langs Kazhas bækken, under hans trøje og lage sig på hans hofte, hvor Darks stille nussede mens hans tommelfinger.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Dark & Kazha - Page 14 Empty Sv: Dark & Kazha

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 14 af 15 Forrige  1 ... 8 ... 13, 14, 15  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum