Miststales High School
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Dark & Kazha

2 deltagere

Side 13 af 15 Forrige  1 ... 8 ... 12, 13, 14, 15  Næste

Go down

Dark & Kazha - Page 13 Empty Sv: Dark & Kazha

Indlæg  Pernille Søn Jun 05, 2022 9:52 am

Kazha grinte lidt. "Det kan man godt sige.. men jeg tror nu, at det nemmeste er at føle det i Frankrig" sagde hun varmt. "Men jeg skal gøre mit bedste for at få dit til at føle sproget" sagde han venligt. "Ja" sagde Kazha roligt til at han var klar, og han rejste sig roligt, hvis Dark også var klar. Kazha gik op og betalte for dem begge, hvis Dark kommenterede det, ville Kazha bare sige, at han kunne betale næste gang. Kazha tænkte det mere som en venneting. Kazha sagde farvel til Louis og gik uden for med Dark.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Dark & Kazha - Page 13 Empty Sv: Dark & Kazha

Indlæg  Admin Søn Jun 05, 2022 10:16 am

Dark smilte over Kazhas latter og nikkede taknemligt. “Tak, vil jeg være glad for.” Sagde Dark roligt. Dark rejste sig op sammen med Kazha og kommenterede på at han sagtens kunne betale for sig selv. Dark lod dog Kazha få sin vilje og gik med til at han betalte næste gang, selvom det gav Dark en klump i brystet. Dark havde aldrig kunne li at skylde nogen noget, og Kazha blev ved med at sige at Dark kunne gøre det op næste gang. Det havde været det sammen på klubben, Kazha havde givet Dark penge til at betale underholdningen. Dark gik hen til sin motorcykel og rakte hjelmen mod Kazha igen og tog selv sin egen og handsker på. “Du kan nå at skifte mening endnu.” Sagde Dark drillende. Hvis Kazha ikke gjorde indvendinger, kørte Dark dem hjem til ham. Dark boede i udkanten af byen, af flere grunde. Huslejen var billigere, ikke mange boede her og der var nem adgang til åbne områder, enten på gåben eller på hans motorcykel. Bygningen var pæn, men det var tydeligt at se at der ikke blev brugt mange penge på opgraderinger eller vedligehold. Dark stoppede motorcyklen og fik Kazha til at stige af og trak sin motorcyklen under et lille halvtag hvor der stod cykler. “Bare tag hjelmen med op.” Sagde Dark da han havde trukket hjelmen af sit eget hoved og gik hen til døren til opgangen. “Desværre ingen elevator her, men vi skal kun to etager op.” Sagde Dark og smilte roligt til Kazha og gik op af trapperne. Opgangen var som uden for, pæn, men forfalden. Dark fandt sine nøgler frem og låste døren op til sin lejlighed. “Kom ind.” Sagde Dark og gik selv stille ind. De gik direkte ind i stuen, hvor Dark havde en lille skænk hvor han smed sine nøgler og stilte sin hjelm. Resten af rummet var dækket af reolen, intet stykke fri væg var til at se og reolerne blev kun brudt af to vinduer, hvor der var lette gardiner for som skærmede for solen uden at lukke den helt ude og døren som førte til Darks soveværelse og døren som førte til hans badeværelse.Der var bøger på alle reolerne, intet pynt eller personlige genstande, kun bøger. En sofa og sofabordet stod i midten af rummet og i et hjørne stod en gammel lænestol. Omkring lænestolen stod flere stakke af bøger og krus. “Jeg regnede ikke med gæster.” Sagde Dark undskyldende og gik hen og tog krusene op af gulvet og gik igennem den store åbne bue som førte ind til hans køkken. Der var intet spisebord, men køkken var vedligeholdt og rent. “Badeværelset er der. Du er velkommen til at tage et karbad hvis du vil, men du kan også sagtens tage et brusebad hvis du hellere vil det.” Sagde Dark og gik fra køkkenet hen til den ene dør og åbnede. Rummet var en god størrelse, og selv hvor høje mennesker som Dark og Kazha var der rigelig plads. Badet var et stort kar, som Dark kunne sidde i uden problemer, men der var både et hane til at fylde karet op, men også et brusehoved på væggen.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Dark & Kazha - Page 13 Empty Sv: Dark & Kazha

Indlæg  Pernille Søn Jun 05, 2022 3:57 pm

Kazha tog i mod hjelmen og var ved at tage den på, da Dark sagde, at han kunne nå, at ombestemme sig. Han sendte Dark et charmerende smil. ”Vil du gerne have det?” spurgte han drillende og kom hjelmen over hovedet. Han slog visiteret op. ”Jeg har ikke ombestemt mig, Beau. Bare rolig” sagde Kazha venligt. Kazha satte sig bag på motorcyklen og kørte med Dark hjem. Da de var ankommet, steg Kazha af motorcyklen og hev hjelmen over hovedet. Han rodede sig lidt i håret, mens han så op på bygningen. Dark og Kazha boede i to forskellige områder. Kazha fulgte roligt smilende med Dark ind i bygningen, mens han så sig omkring. ”Tak for invitationen inden for” sagde han venligt og trådte ind i Darks lejlighed. Kazha trådte ud af sine sko lige inden for døren, og så sig omkring. Kazha satte sin hjem lige siden af Darks på skænken. Darks og Kazhas lejligheder var meget forskellige. *Det her er hans lille, lukkede hule… Et trygt sted, fyldt med trygge ting.. hans bøger.. næsten intet andet, end hans bøger* Kazha gik hen til en reol og strøg let en finger over en bogryg. Han vendte sig og smilte roligt til Dark ”Det er okay, Beau” sagde han venligt. Kazha var ligeglad med, at der stod lidt krus hist og her. Kazha gik med Dark ud i køkkenet og studerede roligt rummet. *Gad vide, om han laver mad? Tit har gæster?* Kazha gik med Dark og så ind på badeværelset. ”Tak… jeg tror bare, at jeg tager et brusebad” sagde han og sendte Dark en glad smil. Kazha gik ind på badeværelset, men lod døren stå på klem. Han smed først sin trøje, derefter bukserne, strømperne og underbukserne. Han trådte op i badekadet og tændte bruseren. Han sukkede under det varme vand. Han førte hånden ned mellem sine balder og gjorde sig ren. Han kunne ikke lade vær med at forestille sig, hvordan det ville føltes lige nu, hvis Dark havde fyldt ham op og komme i ham.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Dark & Kazha - Page 13 Empty Sv: Dark & Kazha

Indlæg  Admin Søn Jun 05, 2022 4:12 pm

Dark nikkede roligt til at Kazha ville tage et brusebad. “Jeg finder et håndklæde til dig.” Sagde Dark roligt og forlod badeværelset og gik ind på sit værelse. Dark så at Kazha havde efterladt døren på klem. Dark kunne i princippet bare række ind og efterlade håndklædet på vasken ved døren. Dark skubbede stille til døren, nok til at han kunne smutte ind og kiggede mod Kazha i badet og stod og kiggede på ham. Kazha var ikke den type Dark tænkte han faldet for, men Dark var ikke sikker på sin type. Men Dark måtte indrømme at Kazha havde en flot krop og Dark var seksuelt interesseret i ham. “Tænker du på dig?” Sagde Dark flirtende og lagde hovedet lidt på skrå da Kazha stod og vaskede sig mellem sine balder.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Dark & Kazha - Page 13 Empty Sv: Dark & Kazha

Indlæg  Pernille Søn Jun 05, 2022 5:24 pm

"Tak" sagde Kazha roligt til at Dark ville finde ham et håndklæde. Kazha så op på Dark, da han talte. Han havde opfattet, at han var kommet ind på badeværelset, men Hannah de ikke noget imod, at han kiggede. *Busted* Kazha smilte stort. "Ja... Jeg tænkte på, hvordan det ville føltes, hvis din sæd var på mine fingre lige nu" sagde Kazha ærligt og fjernede sin hånd fra mellem sine balder. Han studerede roligt Dark for at se hans reaktion.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Dark & Kazha - Page 13 Empty Sv: Dark & Kazha

Indlæg  Admin Søn Jun 05, 2022 9:40 pm

Dark så lidt overrasket på Kazha, men smilte så tændt. “Kan da godt opfylde din fantasi hvis du vil have det.” Sagde Dark og smilte udfordrende til Kazha. “Men vi er nok ikke rigtig kommet til det punkt endnu.” Sagde Dark før Kazha kunne nå at svare. “Jeg vil lade dig bade færdig og ikke være et crep.” Sagde Dark med et drillende smil og lage håndklædet på vasken. Dark var forsigtig omkring sex med andre, brugte altid beskyttelse. Kazha virkede troværdig, men Dark følte sig stadig ikke sikker på at have sex uden kondom med ham. “Tag din tid, fantasere så meget du vil.” Sagde Dark flirtende og gik ud af badeværelset og lukkede døren bag sig. Dark sad i sin lænestol da Kazha kom ud af badet og kiggede i en bog.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Dark & Kazha - Page 13 Empty Sv: Dark & Kazha

Indlæg  Pernille Søn Jun 05, 2022 9:57 pm

Kazha så lidt overrasket på Dark, men nåede lige at ryste på hovedet med et undskyldende smil. "Enig" sagde Kazha roligt, da Dark sagde, at de ikke var kommet til det punkt endnu. Kazha havde stortset aldrig sex med nogen uden kondom, medmindre det var nogen, han kendte godt og de lige var blevet testet sammen. Det ændrede ikke på, at Kazha elskede følelsen af, at en mand kom i ham. Kazha grinte lidt "Ja tak" sagde han til at Dark ville lade ham bade færdigt og ikke være et crep. Kazha smilte til Darks sidste kommentar, men reagerede ikke på den. Kazha brugte lidt af Darks sæbe, så han blev helt ren. Han slukkede vandet, tog håndklædet og trådte ud af badet. Han tørrede sin krop, hår og badet af. Han trak i sit tøj igen og han håndklædet pænt til tørre. Kazha kom roligt ud til Dark. "Tak for lån af badet. Jeg føler mig frisk igen.. hvad læser du?" spurgte Kazha venligt.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Dark & Kazha - Page 13 Empty Sv: Dark & Kazha

Indlæg  Admin Man Jun 06, 2022 10:36 am

Dark så først op da Kazha talte til ham. Dark var ikke van til andre i sit hjem, så havde bemærket da Kazha kom ud. “Så lidt.” Sagde Dark roligt og lukkede bogen. “Græsk historie.” Sagde Dark og lagde bogen på en tilsyneladende tilfældig stak af bøger ved lænestolen og rejste sig op. “Den bog der lå øverst for at være ærlig.” Sagde Dark med et grin og gik hen mod køkkenet, men stoppede op ved reolen tæt ved buen som førte ind til køkkenet og tog en bog ned. “Her, du kan låne den hvis du vil.” Sagde Dark og rakte bogen ‘’Forbandede kærlighed’’ Kazha. “Selvfølgelig kun hvis du kan engelsk, ellers er det nok vanskeligt at læse den.” Sagde Dark med et lille grin. Bogen var slidt, tydeligt den var blevet læst mange gange. Hvis Kazha åbnede den, ville han kunne se at det var en biblioteksbog fra Kenzi bibliotek, med et stort rødt stempel på første side, at den ikke længere indgik i deres sortiment. Det skete fra tid til anden, at nogen bøger udgik fra samlingen når der ikke længere var plads. Så blev de sat til salg til private folk, og Dark købte de fleste af sine bøger der. “Kan jeg lokke med en kop kaffe? Kan sikkert også finde te hvis det er mere din smag.” Sagde Dark og gik ud i køkkenet.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Dark & Kazha - Page 13 Empty Sv: Dark & Kazha

Indlæg  Pernille Man Jun 06, 2022 11:13 am

Kazha tog i mod bogen, som Dark rakte ham med et smil. Han åbnede den og bladrede lidt i den. "Tak" sagde han med et venligt smil. "Helst the, hvis du har det. Ellers er vand også fint. Tak" sagde Kazha venligt og så sig rundt i lejligheden. "Har du læst alle de her bøger?" spurgte Kazha nysgerrigt. Han gik rundt og så på bøgerne. Han kunne ikke lade vær med at tænke på, hvor anderledes det virkede til, at de to boede. Ikke som sådan ift. lejlighederne størrelse eller stand, men mere ift. indretningen. Kazha kunne ikke ryste en følelse af, at Dark ikke ofte havde gæster, og at det måske var noget lidt særligt, at han var her. *Jeg kunne selvfølgelig tage fejl* "Har du tit gæster?" spurgte Kazha, mens han så ud af en af vinduerne på udsigten.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Dark & Kazha - Page 13 Empty Sv: Dark & Kazha

Indlæg  Admin Man Jun 06, 2022 12:00 pm

Dark nikkede roligt og gik ud i køkkenet og satte vand over for at koge. Dark drak te fra tid til anden, så han vidste han havde noget. Dark fandt to krus frem, hver sin farve og stil. Dark gik ikke op i at eje ting som matchede, kun hvad der var billigt og hvad der fangede hans blik. Dark så tilbage mod stuen da Kazha talte. “De fleste, nogen står stadig på ventelisten. Hvis der er en bog jeg virkelig gerne vil have, køber jeg den, men modtager også overskydende bøger fra biblioteket. Det er enten mig eller skraldespanden, så tager dem med hjem. Ikke alt som interessere mig, men jeg kommer igennem dem på et tidspunkt.” Sagde Dark roligt og fandt sin tebreve frem og dumpede et brev ned i hvert krus. Dark hældte det kogende vand i krusene og hørte Kazhas spørgsmål. Dark mærkede sit hjerte hamre hårdere i brystet, da han indså hvad svaret var. Dark tog krusene og gik ind i stuen med dem. “Vil du have det ærlige eller charmerende svar?” Sagde Dark drillende og gik hen til Kazha og rakte ham det ene krus og lænte sig frem. “Du er min første gæst.” Sagde Dark flirtende, lod bevidst Kazha være i tvivl om det var det ærlige eller charmerende svar. Dark kiggede ud af vinduet, der var ikke meget af se, vinduet var vendt mod nabo bygningen. Dark var flyttet ud efter han var færdig i High School, havde optjent lidt penge gennem sit arbejde og havde nok til lejligheden her. Han havde selv slæbt alle sine møbler her op og da Daisuke havde været den eneste han havde betegnet som ven, og de ikke havde talt sammen da Dark flyttede her til, havde Daisuke aldrig været på besøg. Dark hev ikke fremmede hertil for at have sex, det lå fra langt fra byen, og det var nemmere for Dark at gå hvis det skete på hotel eller hjemme ved dem. “Sig til hvis du skal have mælk i.” Sagde Dark roligt og gik hen og satte sig i sofaen. Der var intet fjernsyn i lejligheden, men Dark bærbar stod på sofabordet.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Dark & Kazha - Page 13 Empty Sv: Dark & Kazha

Indlæg  Pernille Man Jun 06, 2022 1:53 pm

Kazha smilte varmt over Darks ord. Kazha fandt Dark sød. *Han føler sig tryg med bøgerne.. han giver dem et hjem* "Så har du altid noget spændende, at læse... Dit eget private bibliotek" sagde Kazha varmt. Kazha smilte venligt til Dark over hans driller. *Jeg tror, han mener det. Jeg er hans første gæst* Tanken ville i hvert fald ikke overraske Kazha. Kazha tog koppen fra Dark med et venligt smil og et tak. "Nej tak" sagde Kazha til mælken, gik hen til sofaen og satte sig i den anden ende af sofaen end Dark. Han lagde bogen på sofabordet og tog en slurk af theen.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Dark & Kazha - Page 13 Empty Sv: Dark & Kazha

Indlæg  Admin Man Jun 06, 2022 3:11 pm

Dark grinte let. “Jeg har altid noget at læse i hvert fald.” Sagde Dark roligt. “Hvordan går det så med dit projekt? Har du sat dig på et endeligt design som du vil vise frem? Ellers har du vel travlt.” Sagde Dark og tog en slurk af sin te og satte koppen på bordet.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Dark & Kazha - Page 13 Empty Sv: Dark & Kazha

Indlæg  Pernille Lør Jun 18, 2022 8:33 pm

Kazha satte sin kop på bordet og lyste op i et spændt smil. Han fandt sin telefon op af lommen og strøg over tæt siden af Dark, mens han holdte telefonen lidt frem. Mens han så ned på den, fandt Kazha nogle billeder på telefonen af sit design pg hvor langt han var med kreationen. På en maniquen hang en lang, flagrende kjole og på et andet billede, kunne han se de indledende stofprøver til en åben trøje til en herre og et par bukser. "Jeg er ret langt" fortalte Kazha glad mens han viste billederne af skitserne af sine designs.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Dark & Kazha - Page 13 Empty Sv: Dark & Kazha

Indlæg  Admin Søn Jun 19, 2022 5:33 pm

Dark kunne mærke at Kazhas smil varmede ham. Der var noget over mennesker som brændte med en passion for det de lavede. Dark lagde sin arm på sofaen bag Kazha, så Dark kunne læne sig lidt ind mens han kiggede på mobilen. Dark kiggede på Kazha ud af øjenkrogen og smilte let. Han havde ingen forstand på hvad det var Kazha vidste ham på mobilen, men han kunne se at Kazha var spændt. “Ser sådan ud.” Sagde Dark og kiggede på mobilen igen. “Hvad er dit tema? Nogen ville nok bruge det som hverdagstøj, men nok ikke alle.”
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Dark & Kazha - Page 13 Empty Sv: Dark & Kazha

Indlæg  Pernille Søn Jun 19, 2022 8:12 pm

Kazha smilte lidt. "Jeg går også efter noget moder e, hverdags tøj... Som du siger, måske ikke noget, som alle ville gå i... Jeg ville ikke nødvendigvis selv gå i det, men jeg tror selv, at jeg kommer til at gå i det til opvisningen.. i hvert fald herresættet.. men tror, at jeg får en af mine drage Queen venner til at gå i kjolen" sagde Kazha smilende.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Dark & Kazha - Page 13 Empty Sv: Dark & Kazha

Indlæg  Admin Man Jun 20, 2022 6:02 am

Dark nikkede stille til at Kazhagik efter noget moderne. Dark kunne måske se sig selv i herresættet, til en tur i byen eller til en date. Ikke at han havde været på mange dates siden han accepterede at han var til mænd. “Hvorfor tager du ikke selv kjolen? Tror den vil klæde dig.” Sagde Dark flirtende, men han var samtidig oprigtig. Dark lod sit blik glide over Kazha. Dark havde aldrig set Kazha i kvindetøj, men noget i ham sagde at det klædte Kazha.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Dark & Kazha - Page 13 Empty Sv: Dark & Kazha

Indlæg  Pernille Man Jun 20, 2022 6:21 am

Kazha så lidt overrasket op på Dark, men smilte så lunt. Kazha så tilbage på billedet af kjolen på sin telefon. "Måske..." Sagde han så roligt. "Men så mangler jeg en til at gå i herre sættet.. Jeg tror ikke helt, at det passer til den drag Queen ven, som jeg havde i tankerne til kjolen... Medmindre du melder dig til at gå i herre sættet?" spurgte Kazha lidt drillende og smilende.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Dark & Kazha - Page 13 Empty Sv: Dark & Kazha

Indlæg  Admin Man Jun 20, 2022 6:28 am

Dark smilte roligt. “Jeg bakker aldrig væk fra en udfordring. Hvis du tror jeg kan gøre opgaven tilfredsstillende, melder jeg mig gerne.” Sagde Dark en smule drillende tilbage. Dark tvivlede dog på at Kazha rent faktisk mente det. De kendetegn knap hinanden, hvorfor skulle Kazha stole nok på Dark til at lade ham være en del af hans større projektor.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Dark & Kazha - Page 13 Empty Sv: Dark & Kazha

Indlæg  Pernille Man Jun 20, 2022 4:49 pm

Kazha smilte glad til Dark. "Hvis du har lyst... Du kan beholde tøjet bagefter" sagde Kazha roligt og så tilbage på billedet. "Jeg mener.. vi har lidt samme kropsbygning" sagde Kazha lidt fraværende, mens han studerede billedet. Han var gået i arbejdsmood. "Du er lidt højere... Så jeg skal bruge lidt mere stof... Og jeg skal selvfølglig have dine nøjagtige mål" sagde Kazha og så lidt spørgende på Dark.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Dark & Kazha - Page 13 Empty Sv: Dark & Kazha

Indlæg  Admin Man Jun 20, 2022 5:53 pm

Dark var en smule overrasket over hvor seriøst Kazha tog det. En blanding af frygt og glæde blandede sig i hans bryst og han vidste ikke helt hvad han skulle forstå ved det. Dark kunne dog ikke lade hver med at smile mens Kazha talte med sig selv. Dark burde nok sige at Kazha ikke behøvede. Dark havde ment at Kazha nok ville se godt ud i kjolen selv, men Dark havde ikke troet at Kazha ville tage det til sig så hurtigt og allerede var ved at lave sine planer om. Dark smilte dog roligt. “Du må tage alle de mål du vil.” Sagde Dark roligt. “Jeg kan fortælle at jeg er 1.90, resten kan jeg desværre ikke hjælpe med.”
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Dark & Kazha - Page 13 Empty Sv: Dark & Kazha

Indlæg  Pernille Tirs Jun 21, 2022 7:29 pm

Kazha smilte roligt til Dark. "Du kan komme hjem til mig en dag, så jeg kan tage alle dine nøjagtige mål" sagde Kazha smilende. "Hvis altså du har lyst... Du skal ikke føle dig presset til det, bare fordi du fik en god idé" sagde Kazha smilende. Kazha pakkede sin telefon væk igen og rykkede lidt fra Dark, men ikke så langt væk, som han havde været før.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Dark & Kazha - Page 13 Empty Sv: Dark & Kazha

Indlæg  Admin Ons Jun 22, 2022 6:52 pm

Dark nikkede roligt til at han kunne komme hjem til Kazha og få taget hans nøjagtige mål. “Jeg er lidt overrasket over at du tog det så hurtigt til dig.” Sagde Dark og smilte roligt til Kazha. “Det er jo mere arbejde for dig. Igen, jeg bakker ikke ud fra en udfordring, og har aldrig stået eller gået model, så vil være spændende at prøve.” Sagde Dark smilende. Dark blev siddende med arme på ryglænet bag Kazha.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Dark & Kazha - Page 13 Empty Sv: Dark & Kazha

Indlæg  Pernille Fre Jul 22, 2022 7:25 pm

Kazha så lidt overrasket på Dark, men smilte så varmt og strøg sig lidt i nakken. "Måske har jeg en tendens til hurtigt at gå en med på andres ideer" sagde Kazha smilende. "Men din ide er god.. Du vil være mere interessant for de andre at kigge på. Du har model mål og ingen af dem kender dig.. Så du vil være spændende. Jeg vil tilgengæld være mere provokerende, når jeg kommer som en kvinde" sagde Kazha smilende. "Og.. det er en udfordring.. som jeg heller aldrig bakker ud fra" sagde Kazha med et selvsikkert smil. "Men du er altid velkommen til at springe fra, hvis du fortryder" sagde Kazha oprigtigt.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Dark & Kazha - Page 13 Empty Sv: Dark & Kazha

Indlæg  Admin Fre Jul 22, 2022 7:44 pm

Dark kunne ikke lade med at kopiere Kazha og smilte varmt. Dark kunne så mange ligheder mellem ham selv og Kazha. Dark vidste at han udnyttede de ligheder han så, men han nød oprigtig Kazhas selskab. Ærligt var det ikke første gang Dark havde fået kommenteret sine mål, han vidste at han var høj og slank, og var blevet spurgt før. Men Dark havde ingen interesse i at være model. Men for Kazha, ja hvorfor ikke for en enkelt gang. “Du vil klart vække opsigt, men sikker på at du vil se godt ud.” Sagde Dark flirtende, men mente det oprigtig. Ganskevist havde Dark aldrig set Kazha i kvindetøj, men Kazha havde en udstråling, som Dark var sikker på ville skinne igennem, lige meget hvad han havde på. “Jeg kan da ikke bakke ud nu.” Sagde Dark og smilte selvsikkert. “Håber bare ikke jeg har givet dig for meget arbejde nu.” Sagde Dark roligt.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Dark & Kazha - Page 13 Empty Sv: Dark & Kazha

Indlæg  Pernille Fre Jul 22, 2022 8:54 pm

Kazha grinte lidt. "Hvorfor er du så overbevist om, at jeg ser godt ud som kvinde?" spurgte Kazha indsmigrende. "Du ved godt brysterne vil være falske, ikke?" spurgte Kazha lidt drillende og flirtende. Kazha rystede lidt forsikrende på hovedet. "Jeg tror ikke,at det vil kræve de helt store tilretninger" sagde Kazha eftertænksomt, mens han blik gled ned af Dark. "men.. du har helt sikkert længere ben end mig, så jeg skal rette bukserne til.. men trøjen ved jeg ikke, før jeg har fået dig målt" sagde Kazha. Han var tydeligvis lidt i arbejdsmodel.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Dark & Kazha - Page 13 Empty Sv: Dark & Kazha

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 13 af 15 Forrige  1 ... 8 ... 12, 13, 14, 15  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum