Miststales High School
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Dark & Kazha

2 deltagere

Side 12 af 15 Forrige  1 ... 7 ... 11, 12, 13, 14, 15  Næste

Go down

Dark & Kazha - Page 12 Empty Sv: Dark & Kazha

Indlæg  Admin Tors Maj 26, 2022 10:22 pm

Dark stønnede stille da han mærkede varmen fra Kazhas mund mod sine finger. *Fuck jeg vil have mit lem i hans mund igen* Dark trak stille sine finger til sig igen, da det virkede til at Kazha ville tale. Dark havde altså opfanget noget, og han følte sig lettet over at det ikke var ham som gjorde noget forkert. Dark så på Kazhas alvorlige øjne og smilte roligt og tændt til ham. “Du skal få lige hvad du vil have Handsome.” Sagde Dark tændt og tog begge sine hænder tilbage på Kazhas hofte. “Bliv ved med at sige hårdere til det er så hårdt som du vil have det.” Sagde Dark og så alvorligt på Kazha. “Vil høre din stemme tigge mig om at tage dig hårdt.” Sagde Dark og smilte tændt til Kazha. Håbede at hvis det lød som noget han ville have, at det ville være nemmere for Kazha at bede om det. Dark begyndte at bevæge sig igen, bevægede sig hurtigere og hårdere og stønnede over følelsen. Dark klemte lidt hårdere om Kazhas hofter og hamrede hårdere mod Kazha, satte farten mere op og lyttede efter om Kazha bad om mere, ville med glæde give ham det. 
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Dark & Kazha - Page 12 Empty Sv: Dark & Kazha

Indlæg  Pernille Fre Maj 27, 2022 8:14 am

Kazha så lidt presset op på Dark i spejlet med let røde kinder. Han nikkede til, at han nok skulle sige hvor hårdt han ville have det. Kazha reagerede positivt, da Dark bevægede sig hurtigere og hårdere. "Lidt.. lidt hårdere" tiggede Kazha stønnede. Kazha spærrede gispende øjnene op, da Dark tog hårdere i hans hofter og hamrede sig op i ham. "Ahhhaaahahhh ha. Ja! Ja! Ja!" stønnede Kazha sagligt og så på Dark i spejlet med et blik fuld af nydelse. "Bliv ved... Du må ikke stoppe" stønnede Kazha og pressede en af sine hænder støttende op mod spejlet, mens den anden stadig havde om vaskens kant. Kazha kunne ikke lade være med at bevæge sine hofter lidt tilbage, hver gang Dark havde trukket sig tilbage, så de stødte hårdt mod hinanden.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Dark & Kazha - Page 12 Empty Sv: Dark & Kazha

Indlæg  Admin Fre Maj 27, 2022 8:55 am

Dark kunne mærke at Kazhas pressede blik gjorde noget ved ham, men lige nu var han ikke sikker på hvad. Dark adlød hurtigt Kazha da han bad om hårdere, nød lyden af Kazhas stemme igen. Dark mødte Kazhas blik i spejlet, hev efter vejret med nikkede til Kazha med et tændt blik. *Jeg skal have trænet mere* Dark stønnede da Kazha begyndte at hamre tilbage i mod ham, så de endte med at støde endnu hårdere ind i hinanden. “Kazha” stønnede Dark anstrengt. Dark havde ikke tænkt sig at give op, ville give Kazha præcis det han ville have. *Mon jeg kan gøre hans knæ svage?* Dark var ikke sikker på han kunne, men mærkede lysten efter at forsøge. Dark trak i Kazhas hofter, og begyndte at trække og skubbe Kazha frem og tilbage så Dark selv kunne styre rytmen med hvordan han stødte ind i Kazha.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Dark & Kazha - Page 12 Empty Sv: Dark & Kazha

Indlæg  Pernille Fre Maj 27, 2022 9:30 am

"Ah mmhmm Dark" stønnede Kazha sageligt, mens Dark selv styrede Kazhas hofter. Kazha bed sig i underlæben og stønnede sagligt. Kazha nød det her, men doggystyle var langt fra hans ynglings stilling, så Dark ville ikke kunne gøre han svag i knæene i den her situation. Kazha rettede sig lidt op og greb Darks nakke. Kazha greb sit lem med den anden hånd og pumpede sin hånd op og ned. "Ah.. ah se på mig Dark" stønnede Kazha sagligt. "Kys min hals" stønnede han, mens Dark stadig kørte voldsomt i ham. Kazha kunne mærke sin krop lyste efter Dark, han var våd og pulserende. Det følte som om, at hans lem dunkede i hans hånd.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Dark & Kazha - Page 12 Empty Sv: Dark & Kazha

Indlæg  Admin Fre Maj 27, 2022 9:42 am

Dark mødte Kazhas blik i spejlet da Kazha rettede sig op og greb hans nakke. Dark lod dig ikke stilling forhindre ham i at bevæge sig hurtigt og stødte hårdt op i Kazha. Dark adlød og kyssede Kazhas hals mens han stadig bevægede sig. Dark lod sit blik glide ned af Kazhas krop i spejlet og så at Kazha rørte ved sig selv. Dark så mod Kazhas øjne igen og lod sin tunge glide op af Kazhas hals og bed hans øreflip. “Kom for mig Handsome.” Sagde Dark tungt mod Kazhas øre. “Glæder mig til at se dit udtryk når du kommer mens jeg tager dig.” Sagde Dark tændt og kyssede Kazhas hals igen mens han holdte sit blik mod Kazhas ansigt. Dark gav Kazha et elstra hårdt stød, før han vendte tilbage til rytmen han hele tiden havde kørt.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Dark & Kazha - Page 12 Empty Sv: Dark & Kazha

Indlæg  Pernille Fre Maj 27, 2022 10:12 am

Kazha gispede presset, da Dark sagde, at han skulle komme for ham. Kazha så næsten flovt tilbage på Dark, da han så overlegent sagde, at han ville se ham komme med Dark i sig. Kazha reagerede positivt på det ekstra hårde stød. Det skød igennem kroppen på ham, Dark havde hamret sig lige op i g-punktet. Kazha kom med en usammenhængende lyd, et inderligt støn, og hans lem gav sig i Kazhas hånd og han kom i vasken, mens han stønnede højt og forpustet. "Mhmmm" stønnede Kazha lidt klynkende "Beau... Fyld mig op" stønnede Kazha og så tiggende på Dark i spejlet.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Dark & Kazha - Page 12 Empty Sv: Dark & Kazha

Indlæg  Admin Fre Maj 27, 2022 1:10 pm

Dark smilte tilfreds med munden mod Kazhas hals, over Kazhas udtryk. Det her var noget helt andet end de andre gange de havde sex. *Kun naturligt man overgiver sig lidt når man er bund* Dark så fascineret på Kazha over hvad hans hårde stød havde gjort ved ham. Dark holdte sulten øje med Kazhas ansigt, sørgede for at blive ved med at bevæge sig, selvom Kazha kom. “Fuck du er sexet.” Sagde Dark tilfreds, mente det både om hvordan Kazha så ud, men også de lyde han kom med. “Med glæde.” Stønnede Dark og så sulten på Kazha. Dark skiftede rytme, fokuserede på kraftige stød i Kazha. Efter et par hårdere stød, holdte Dark sig oppe i Kazha og stønnede højt mens han kom. Dark gispede let efter vejret og lod sin pande falde ned på Kazhas skulder mens det sidste af hans orgasme ebbede ud og han prøvede at få vejret igen. 
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Dark & Kazha - Page 12 Empty Sv: Dark & Kazha

Indlæg  Pernille Fre Maj 27, 2022 1:48 pm

Darks sultne øjne tændte Kazha. Han kunne ikke rive sine øjne fra ham. Kazha stønnede gispende, da Dark stødte hårdt op i ham, og mærkede at han gav sig oppe i ham. Kazha bed sig tilfreds i underlæben. Han elskede følelsen af, at mænd gav sig i ham. *Jeg må foreslå, at vi bliver testet, så vi kan prøve uden bare en gang* Kazha gled forpustet sin hånd fra Darks nakke op i hans hår. Han ventede til at Dark løftede hovedet igen, før han drejede sig hoved lidt og gav Dark et fyldigt kys. "Ikke dårligt, Beau" sagde Kazha tilfreds og smilte til Dark.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Dark & Kazha - Page 12 Empty Sv: Dark & Kazha

Indlæg  Admin Fre Maj 27, 2022 2:02 pm

Dark løftede stille hovedet da han følte han nogenlunde havde fået vejret igen. Kazhas hånd i hans hår var berolige og dejlig, en form for nærvær trods deres stilling. Dark gengældte Kazhas kys og så tilfreds på ham. Dark smilte tilfreds over Kazhas ord. “I lige måde Handsome.” Sagde Dark og indså det var på tide at ligge afstand i mellem dem. Han kunne ikke blive ved med at være oppe i Kazha, selvom nærheden var dejlig. “Tager dig gerne en anden gang, har stadig flere tricks at vise dig.” Sagde Dark flirtende og trak sig stille tilbage mens han havde om Kazhas hofter. Dark tog kondomet af og bandt knude på og tog noget toiletpapir og pakkede det ind og smed det i skraldespanden. “Vi må nok se at komme ud, ellers tror de bare vi at løbet fra regningen.” Sagde Dark drillende.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Dark & Kazha - Page 12 Empty Sv: Dark & Kazha

Indlæg  Pernille Fre Maj 27, 2022 7:28 pm

Kazha smilte roligt. *Han vil hele tiden lave løse aftaler om næste gang* "Du får det, som du vil have det, Beau" sagde Kazha lettere forpustet, mens han så på sig selv i spejlet. Kazha kom med en lille lyd, da Dark trak sig ud. Han tørrede sig med lidt toiletpapir, otg kondomet fra før op af lommen, pakkede det i toiletpapiret og smed det i skraldespanden. Kazha gik tilbage og vaskede sine hænder, mens han også vaskede sin sæd af vasken. "Bare roligt.. Louis ved, at jeg aldrig ville løbe fra regningen" sagde han lidt grinende. Kazha gik hen til døren, og så spørgende på Dark, som for at spørge om han var klar til, at de åbnede døren.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Dark & Kazha - Page 12 Empty Sv: Dark & Kazha

Indlæg  Admin Fre Maj 27, 2022 11:19 pm

Dark vaskede sine hænder mens Kazha fik styr på sig selv og trak så sine bukser på plads. Dark havde aldrig haft offentlig sex før, og nu havde han haft det to gange på en dag. Ikke at han nogensinde ville indrømme det overfor Kazha. Dark smilte over tonen af Kazhas stemme. Dark nikkede til Kazhas spørgende blik og gik stille med ham ud og tilbage på deres plads.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Dark & Kazha - Page 12 Empty Sv: Dark & Kazha

Indlæg  Pernille Lør Maj 28, 2022 12:09 am

Kazha spændte sine bukser inden han åbnede døren, roligt gik ud og satte sig tilbage på sin plads. Kazha begyndte roligt at spise, før han sendte Dark et stort lidt grinende smil over hvad, de lige havde gjort. "Måske vi skulle gemme biblioteks turen til en anden dag... Jeg vil gerne kunne.. fokusere" sagde Kazha med et stort smil.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Dark & Kazha - Page 12 Empty Sv: Dark & Kazha

Indlæg  Admin Lør Maj 28, 2022 3:55 pm

Dark satte sig roligt ned og begyndte at spise igen. Dark kunne dog ikke holde et stort smil tilbage da han så Kazhas udtryk. De havde lige haft sex, få meter fra andre mennesker. De kunne være blevet opdaget, muligheden for at de var blevet hørt var der stadig, selvom ingen havde sagt noget. Dark havde aldrig følt sig så meget ude før. At være flirtende var en ting, folk tænkte hvad de ville. Men at have sex, der var ikke rigtig noget nogen kunne misforstå. “Det er fair, du er velkommen når som helst.” Sagde Dark med et smil.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Dark & Kazha - Page 12 Empty Sv: Dark & Kazha

Indlæg  Pernille Lør Maj 28, 2022 8:52 pm

Hvis Kazha havde stået op, ville Darks smil sikkert kunne have gjort ham svag i knæene. Kazha smilte roligt. ”Det er ikke fordi, jeg ikke meget gerne vil se dit bibliotek… Jeg bliver bare nødt til at tage hjem og..” sagde Kazha og bevægede sig lidt uroligt på stolen. ”.. gøre mig selv… anstændig igen” sagde han lidt grinende og spiste videre.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Dark & Kazha - Page 12 Empty Sv: Dark & Kazha

Indlæg  Admin Lør Maj 28, 2022 9:46 pm

Dark så undrende på Kazha da han prøvede at forklare. Det var i orden for Dark at Kazha ikke ville med på biblioteket i dag. Dark øjne blev lidt større og så lidt vantro på Kazha, før han brød ud i et varmt grin. Dark holdte sig hurtigt for munden og lænte sig tilbage i stolen. “Undskyld.” Sagde Dark grinende. “Men hvis det er din undskyldning, burde jeg havde sagt noget efter vores første stop.” Sagde Dark grinende og smilte til Kazha. “Eller prøver du at sige at jeg ikke gjorde nok? Skal du have en omgang mere?” Spurgte Dark flirtende.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Dark & Kazha - Page 12 Empty Sv: Dark & Kazha

Indlæg  Pernille Lør Maj 28, 2022 10:06 pm

Kazha smilte varmt til Dark, da han grinte af ham. ”Lad vær med at se det, som en undskyld, Beau. Se det som en kompliment… Du gjorde mig så tændt og våd, at kun et bad kan få mig på højkant igen” sagde Kazha med sin lidt dybe stemme efterfulgt af et flirtende smil. Kazha lænte sig lidt frem over bordet. ”Du gjorde det så fint, Beau” sagde Kazha bekræftende med et venligt smil.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Dark & Kazha - Page 12 Empty Sv: Dark & Kazha

Indlæg  Admin Lør Maj 28, 2022 11:31 pm

Dark så tændt på Kazha, stemmen fik det til at gyse igennem ham. *Jeg vil have han blive ved med at tale i den stemme* Dark mærkede en blanding af varme og en klump i sit bryst over Kazhas ros. “Bare dig som undervurderede mig.” Sagde Dark flirtende. Dark kunne mærke at han kunne li rosen, men samtidig irriterede det ham at Kazha følte behov for at gøre det. “Jeg kan også vise dig mit private bibliotek.” Sagde Dark flirtende. “Så kan du låne mit bad hvis du vil.” Sagde Dark roligt. “Eller jeg kan køre dig hjem, op til dig.” Sagde Dark og smilte roligt.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Dark & Kazha - Page 12 Empty Sv: Dark & Kazha

Indlæg  Pernille Søn Maj 29, 2022 7:45 am

Kazha rynkede lidt undrende på brynene, mens han dog smilte lidt. *Hvorfor tror han, at jeg undervurderede ham? Han har virkelig brug for bekræftelse, men vil ikke stå ved det* Kazha studerede Dark lidt. *Det lyder begge som valgmuligheder, hvor vi bliver sammen* Men Kazha kunne ikke modstå muligheden for at se Darks lejlighed. "Okay... Så vil jeg gerne med dig hjem og låne dit bad, tak" sagde Kazha med et roligt smil.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Dark & Kazha - Page 12 Empty Sv: Dark & Kazha

Indlæg  Admin Ons Jun 01, 2022 7:44 pm

Dark havde ikke tænkt meget over sit tilbud om at køre Kazha hjem. Han ville ikke bare efterlade Kazha et sted, når det var ham som havde bragt Kazha her hen, selvom de var i byen igen. Men Dark nød virkelig Kazhas selskab lige nu, så han ville gerne tilbringe mere tid med Kazha. Dark smilte roligt tilbage til Kazha. *Er det mon høflighed der taler?* Dark var i sidste ende ligeglad. Så længe de begge nød hinandens selskab, ikke forsøgte at udnytte den anden, var det fint med ham. Dark stolede på at Kazha var ærlig og ikke bare høflig. “Glæder mig at høre.” Sagde Dark med et flirtende smil. Dark spiste roligt videre og spurgte Kazha ind til hans skole og hans projekter han var i gang med, både af høflighed men også oprigtig nysgerrighed.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Dark & Kazha - Page 12 Empty Sv: Dark & Kazha

Indlæg  Pernille Lør Jun 04, 2022 8:55 pm

Kazha smilte varmt til Dark. *Han vil gerne have mig med hjem* "Lige nu er vi i gang med et design projekt på tværs af årgangene. Det ender med en form for modeshow, hvor nogen viser vores design frem på en catwalk. Vi skal alle sammen designe et herre og kvindesæt.. Om vi selv vil have det på eller får andre til det, er op til os selv. Vi slutter semesteret af med det før vi går på sommerferie.. så vi skal snart til at være færdige" fortalte Kazha med et lille smil. "Måske du vil med og se det? Der er selvfølglig meget forskelligt tøj, og det meste kan købes bagefter" sagde Kazha smilende.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Dark & Kazha - Page 12 Empty Sv: Dark & Kazha

Indlæg  Admin Lør Jun 04, 2022 10:37 pm

Dark lyttede interesseret til Kazha. Dark gik en smule op i mode, tjekkede de nyeste trends og var god til at sammensætte tøj. Men han havde aldrig kigget på mode på en catwalk før eller gået meget op i processen. “Kunne være spændende at opleve.” Sagde Dark ærligt og smilte roligt til Kazha.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Dark & Kazha - Page 12 Empty Sv: Dark & Kazha

Indlæg  Pernille Lør Jun 04, 2022 11:13 pm

Kazha smilte roligt til Dark. "Hvordan foregår eksamener på din uddannelse? De fleste af dem jeg har, er baseret på, at du producere noget, men jeg kunne forestille mig, at de fleste af dine er baseret på, af skulle vide noget?" spurgte Kazha interesseret, mens hans spiste.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Dark & Kazha - Page 12 Empty Sv: Dark & Kazha

Indlæg  Admin Lør Jun 04, 2022 11:32 pm

Dark nikkede roligt. “Ja, har været i gang det meste af året med at skrive et større projekt. Mest om hvordan man finder viden og være kildekritisk og lignende. Internettet har gjort det nemt at finde oplysninger, men det er også nemt at lægge oplysninger ud nettet. Men at være kritisk over for det materiale har altid været nødvendigt. Det er bare nemmere for hvem som helst at udgive materiale som alle kan læse. Men selv historier vi læser i dag, skal man være kritiske overfor. Historiebøger har det sjovt nok med at blive skrevet af vinderne, så det er altid lidt mere rosenrødt end hvordan virkeligheden var, og fjenden altid lidt mere ond. Verden er ikke sort og hvid, selvom mange prøver at dele det så skarpt op.” Sagde Dark roligt. “Derfor har jeg også lært engelsk så jeg kan læse mere litteratur på originalsproget. Jeg er også ved at lære spansk, fransk er det næste på listen.” Sagde Dark og smilte til Kazha.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Dark & Kazha - Page 12 Empty Sv: Dark & Kazha

Indlæg  Pernille Søn Jun 05, 2022 8:59 am

Kazha lyttede interesseret til Darks fortælling. *Han virker til, at have styr på sine ting* Dark virkede intelligent, men Kazha havde heller aldrig tænkt, at han ikke var. Kazha smilte "Jeg hjælper dig gerne med at lære fransk" sagde Kazha varmt, og blev færdig med at spise.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Dark & Kazha - Page 12 Empty Sv: Dark & Kazha

Indlæg  Admin Søn Jun 05, 2022 9:35 am

Dark smilte roligt til Kazha. “Har godt hørt at fransk er et sprog som skal føles og ikke læres.” Sagde Dark flirtende og blev selv færdig med at spise. “Er du klar?” Spurgte Dark roligt. *Er det her en date?* Dark mærkede kort panikken gribe sig. Dark burde aldrig have forslået at Kazha tog med ham hjem, men Dark nød virkelig Kazhas selskab. *SLap af, Kazha har selv sagt han ikke leder efter noget seriøst* Dark slappede af igen. Han kunne ikke forklare hvorfor, men noget ved Kazhas karakter fik Dark til at stole på hvad han sagde. Der var ting Kazha holdte tilbage, som Dark selv gjorde. Ønskede at den anden person med dem havde det godt. De lignede hinanden og samtidig var de vidt forskellige, og det interesserede Dark. Kazha virkede nem at læse, og alligevel kunne Dark ikke regne ham ud.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Dark & Kazha - Page 12 Empty Sv: Dark & Kazha

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 12 af 15 Forrige  1 ... 7 ... 11, 12, 13, 14, 15  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum