Miststales High School
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Endnu en nat på arbejde.. eller?

2 deltagere

Side 3 af 37 Forrige  1, 2, 3, 4 ... 20 ... 37  Næste

Go down

Endnu en nat på arbejde.. eller? - Page 3 Empty Sv: Endnu en nat på arbejde.. eller?

Indlæg  Pernille Søn Nov 07, 2010 8:40 pm

Eve lagde sine arme lidt rundt om Keis nakke da han løftede hende op, men hendes hoved hang, så hendes hår dækkede hendes ansigt, man kunne se noget blod i hendes hår. Eve havde lukket sine øjne, men åbnede dem da Kei talte, hun kunne let høre hans hjerte. ”var du bange for jeg ville komme noget til?” spurgte hun ham uden at se på ham eller svare på hans spørgsmål. Hun så op og afslørede hvordan hun havde det med et lille smil og et par varme øjne, hun havde det fint, hendes ene kind var rød, men blodet var ikke hendes eget. ”Hvor er du sød” sagde hun i den varme tone og gav ham et ophidsende kys, men det varede ikke længe, Hoyo kom ud ”er hun okay?” spurgte han og gik hen til dem, Eve skilte deres læber ad og så på Hoyo. Hun smilte ”selvfølgelig er jeg det skatter” grinte hun og lod sig droppe ud af Keis arme, hun stod lidt foran Kei, men pressede sig så mod hans krop, så hendes ryg var presset mod hans mave. ”Så kom ind igen.. der er endnu flere der spørger efter dig nu” grinte han og rakte hende sin hånd, hun så lidt tøvende på den, men tog den så og lod sig trække med ind igen. Hun vaskede kort blodet ud af håret før hun igen gik ind til kunderne og underholdte de næste par timer. Hoyo gav Kei et lille skub på skulderen "Undskyld jeg afbrød" grinte han og blinkede "hvis jeg ikke var kommet havde du sikkert fået en gratis tur" grinte han og skubbede drillende til Kei, det var Hoyo selvfølgelig ikke interesseret i at Kei fik.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Endnu en nat på arbejde.. eller? - Page 3 Empty Sv: Endnu en nat på arbejde.. eller?

Indlæg  Admin Søn Nov 07, 2010 8:53 pm

Kei svarede ikke på hendes spørgsmål. Det havde ikke været hende han havde været bange for. Han så på hende og smilte lidt. ”Du ser hvis ud til at have det godt.” sagde han stille. Kei lukkede øjne da Eve kyssede ham og nød det. Kei så lidt surt op på Hoyo da han kom ud af afbrød dem, og hans slap kun med nød og næppe Eve da hun gled ud af hans arme. Kei lagde sine hænder på hendes hofter. Han var ikke meget for at hun gik ind igen. Kei så efter Eve da hun gik ind, han havde fornærmet en tøve hos hende. *Hvad er det hun vil?* tænkte han forvirret og gik selv ind. Kei holdte øje med Eve da hun kom tilbage. Kei så lidt surt på Hoyo, men smilte så lidt koldt. ”Ja, det havde jeg nok, så næste gang, hold dig væk.” sagde Kei koldt og gav Hoyos skulder et skub da han gik forbi ham.
Aften begyndte af gå på hen, og de fleste kunder var ved at gå i gulvet. Kei vidste ikke om der var nogen der kunne finde på at hyre Eve til natten. Kei øjnende sig en mulighed og gik hen til Eve og hev hende lidt væk. ”Tag med mig hjem.” sagde han ind i hendes øre. Musik var høj, så han kunne ikke bare hviske det. Kei vidste ikke hvorfor, men hendes blik plagede ham stadig. Hans hjerte hamrede hårdt, alt hans logik sagde at han skulle lade hver, det var dumt at vise hende hvor han boede, men han kunne ikke glemme det blik, eller hendes stemme.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Endnu en nat på arbejde.. eller? - Page 3 Empty Sv: Endnu en nat på arbejde.. eller?

Indlæg  Pernille Søn Nov 07, 2010 9:21 pm

Hoyo grinte bare over at Kei virkede sur, han var lidt ligeglad, han havde arbejdet mere sammen med Eve og ville gerne selv have hende. ”Det tror jeg ikke” grinte Hoyo til at han skulle holde sig væk næste gang. Eve stod med en kunde, der var temmelig fuld, men hun var selv blevet fuldere over de sidste timer, da Kei kom over og hev hende væk, hun så undrende på ham med en drink i hånden, men fulgte med ham. Eve lagde hovedet lidt på skrå for bedre at kunne høre hvad han sagde og smilte stort, hun var virkelig fuld, hun så lidt forvirret op på ham da han sagde hun skulle tage med ham hjem. Hun tog sin arm til sig og fik det blik der plagede ham igen, hun begyndte at gå væk fra ham, men stoppede så, hun vendte sig halvt mod ham igen, og sendte ham et lille smil og nikkede stille. Men hun kunne jo ikke tage med ham hjem før de havde fået fri. Hvis kunderne efter dette spurgte hende om de kunne få hende i nat afviste hun, hun var allerede lovet ud, sagde hun. Gæsterne begyndte langsomt at tage fra stedet, nogen med en pige, og så var der lukket, bestyreren sagde til dem der var tilbage at det havde været en god nat hvor de havde tjent mange penge. Eve stod i baren og rørte i en drink, hun svajede lidt, hun var virkelig fuld. ”Eve..” sagde bestyreren undrende ”er du ikke blevet hyret?” spurgte han meget undrende, Eve sendte ham et smil og et nik, Eve blev tit hyret, og det var hun også denne gang. ”Hvor sødt” sagde Hoyo og hoppede over baren ”du står og venter på mig hva?” spurgte han med et smil og gav Eve et kys på kinden. Han samlede Eve op over sin skulder og Eve begyndte at grine ”Kei kan rydde op” sagde han og vendte sig mod Kei der stadig stod i baren. Eve nikkede, men som Hoyo begyndte at gå med hende kom hun i tanke om hvem hun havde lovet at tage hjem med, hun så op på Kei ”Nej nej” grinte hun fuldt, hun ville selvfølgelig med Kei, men Hoyo satte hende ikke ned eller stoppede. Eve nåede lige at se på Kei med det blik der plagede ham inden Hoyo forsvandt med hende på skulderen ude bag ved, Eve ville for alt i verden ikke med Hoyo hjem.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Endnu en nat på arbejde.. eller? - Page 3 Empty Sv: Endnu en nat på arbejde.. eller?

Indlæg  Admin Søn Nov 07, 2010 9:30 pm

Kei så hende i øjne. *Hvad er der med det blik?* tænkte han. Han havde aldrig i sit liv set den slags øjne før. Han så på hende da hun gik væk, havde hun ikke hørt ham, eller gjorde hun det for at drille ham. Han gav hende et kort nik tilbage da hun nikkede. Godt, så kunne han måske finde ud af noget mere. Det var den grund han holdte fast i, hvorfor han ville have hende med hjem. Kei gik tilbage til baren.
Da de sidste var gået stilte Kei sig bag Eve som stod op af baren. Hoyo havde ikke holdt tilbage med alkoholen når han vidste det var til Eve. Kei så surt på Hoyo da han troede at Eve ventede på ham. ”Hey.” sagde Kei vredt da Hoyo sagde han kunne rydde op. Kei så efter dem da Hoyo bar Eve ud. *Hvorfor drak du så meget* tænkte Kei vredt. Han borede sine finger ned i bordpladen. Han ville helst ikke vække opmærksomhed omkring sig selv. Kei så Eve i øjne da Hoyo tog hende med bag ved. *Hvad er der med det blik.* tænkte han vredt og sprang selv over disken og skyndte sig bag ved. ”Hey…” sagde han igen vredt og tog fat i Hoyos arm. ”Det er mig der har hyret hende.” sagde han vredt. ”Du skal ikke bruge mine penge.” sagde han fast.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Endnu en nat på arbejde.. eller? - Page 3 Empty Sv: Endnu en nat på arbejde.. eller?

Indlæg  Pernille Søn Nov 07, 2010 9:51 pm

”Tak Kei” råbte Hoyo bare efter sig da Kei protesterede over at skulle rydde baren op alene. Hoyo vendte sig undrende da Kei tog dat i hans arm, han rynkede bryn og troede ikke helt på Kei ”har du hyret Eve?” spurgte han mistroisk og grinte så lidt ”så meget tjener du ikke” sagde han og rystede lidt på hovedet. Eve var en af de dyreste af værtinderne at hyre, det var også derfor de fleste af hendes faste kunder var magtfulde mænd der havde penge nok. Hoyo smilte selvsikkert til Kei ”skal vi slås om hende? Vinderen får hende” sagde han selvsikkert ”Neeeej” sagde Eve irriteret, hun var ved at få det dårligt over at hænge med hovedet ned af, og selv om hun var virkelig fuld, vidste hun at det var en dårlig ide. ”Jeg ved ikke helt hvad i to har gang i” sagde bestyreren der var komme ind i en lidt sur tone ”Men i skal rydde baren op før i går nogen steder” sagde han i en bestemt tone. Han så på Hoyo ”og hvad er det du laver med Eve? Så sæt hende dog ned” sagde han i en træt tone, Hoyo var nogen gange besværlig, men han var god til det han lavede. Hoyo satte Eve ned og så surt på Kei, de skulle begge to ind og rydde op, Hoyo sukkede irriteret og gik tilbage til baren for at begynde, bestyrelsen så afventede på Kei.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Endnu en nat på arbejde.. eller? - Page 3 Empty Sv: Endnu en nat på arbejde.. eller?

Indlæg  Admin Søn Nov 07, 2010 9:58 pm

Kei så vredt på Hoyo. Hoyo kendte ham ikke, ingen kendte ham. ”Hvad ved du om det?” spurgte Kei koldt, da Hoyo sagde han slet ikke tjente så meget. Kei kunne mærke hans hjerte slå hurtigere, og hans åndedræt blev hurtigere. Kei ønskede ikke at slås, han vidste ikke hvordan, og han ville helt sikret tabe. Kei kunne mærke at hans ben spændt under ham, klar til at flygte, da bestyreren afbrød dem. Kei så på Eve da hun blev sat ned. ”Venter du? Jeg skynder mig.” sagde han til hende og så roligt ind i hendes øjne. Kei vendte sig mod bestyreren. ”Jeg hyre Eve for i nat.” sagde han til ham og hev et lille bundt sedler frem og lage dem i hånden på bestyreren. ”Så hvis Hoyo tager hende igen, kræver jeg mine penge tilbage.” sagde han. Jo han arbejdede her, men nu var han kunder. Kei så tilbage på Eve og gik så ind i baren. Penge var nogen hans plejeforældre sendte til ham hver måned, og Kei havde det med at have dem på sig, bare for en sikkerheds skyld. Hvis han f.eks. skulle ende på bøh landet og havde brug for et lift hjem, eller det der var værre. Kei kunne bare sige til sine plejeforældre at han havde brug for flere penge denne måned. Kei fik hurtigt ryddet op. Han havde allerede taget noget da de fleste var ved at gå hjem, gjorde han altid, så han ikke skulle stå en time efter arbejde.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Endnu en nat på arbejde.. eller? - Page 3 Empty Sv: Endnu en nat på arbejde.. eller?

Indlæg  Pernille Søn Nov 07, 2010 10:21 pm

Eve så fuldt lidt undrende op på Kei, men smilte så og nikkede, hun skulle nok vente på ham. Bestyreren så lidt undrende og overrasket på Kei da han sagde han havde hyret hende og lagde penge i hans hånd, han begyndte at tælle, der var ikke nok, men tæt på. Han så på Eve ”det ligner ikke dig Eve.. men siden han er ansat kan han skylde” sagde han og gik, Eve sagde ikke noget. Hun vendte sig mod sit skab og åbnede det, hun vidste sådan et ikke hvad for meget tøj Kei ville have hende i, men det var hun også lidt for fuld til at tænke på nu. Hun tog sin taske ud af skabet og lukkede det, hun var allerede træt af at vente, selvom der ikke var gået mere end 5 minutter. Hun gik ind i klubben og fandt sine sko, det var tydeligt på hendes gang at hun var fuld, hun så ikke på drengene, Hoyo havde så travlt med at se på Eve at han stoppede med at arbejde mens hun var der, og derfor blev Kei hurtigere færdig. Eve gik ud i omklædningsrummet igen, hun stod stille lidt og gik så helt udenfor, man måtte ikke ryge i omklædningsrummet, som det eneste sted i hele klubben man ikke måtte ryge, ud over toilettet. Eve stod op af væggen og tændte med en del besvær en smøg, hun lod røgen sive ned i hendes lunger og holdte på det mens hun ventede på Kei.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Endnu en nat på arbejde.. eller? - Page 3 Empty Sv: Endnu en nat på arbejde.. eller?

Indlæg  Admin Søn Nov 07, 2010 10:35 pm

Kei så kort op da Eve kom ind. Han måtte se at blive færdig, måtte se at få hende hjem. Kei fik gjort sit færdigt og skyndte sig ud bag ved igen. Hoyo så efter ham, og så ikke glad ud. Kei kunne ikke få øjne på Eve og tog bare sin taske og gik uden for og så hende. ”Kom.” sagde han og gik mod station. Han ville gerne væk før Hoyo blev færdig og ville forsætte hvor de slap. Kei hev en smøg frem, og lage mærke til at hans hænder rystede. *For fanden.* tænkte han surt og tændte hurtigt en smøg og tog et langt hiv. *Hvis du vidste der ville blive så mange problemer, så ville du aldrig have hyret hende.* tænkte han og pustede ud og tog et nyt hiv. Han så på Eve, og stoppede lidt op. Han havde gået hurtigt, og så fuld som Eve var, ville hun have haft svært ved at følge med. ”Vi skal med tog for at komme hjem til mig, men det tager ikke langt tid.” sagde han og prøvede at lyde roligt, men hans øjne vidste hans panik.
Kei stod og så sig flere gange tilbage mens de stod ved station. *Så slap dog af.* tænkte han vredt. Han plejede ellers altid at kunne holde sig i ro til han kom hjem, men tanken om slås kamp, og hvor meget opmærksomhed han havde fået i dag, gjorde han panisk. Kei havde allerede røget to smøger siden de gik fra baren, og han var i gang med sin tredje da toget kom. Kei smed den han var i gang med og trådte på dem. ”Vi skal med her.” sagde han og gik ind, og kunne mærke han faldt lidt til ro. Kei havde ikke set at Hoyo, Hoyo vidste hellere ikke hvad vej Kei gik for at komme hjem. Kei satte sig ned på et ledig sæde og klappede på sædet ved siden af sig, så Eve skulle sætte sig. ”Hvor fuld er du?” spurgte han hende.
Kei steg ud af toget hurtigt ud af toget igen da det stoppede. For andre ville det se ud som om han ikke kunne vente med at komme hjem. Kunne han heller ikke, men det var af helt andre grunde end det folk ville tænke. ”Vi skal kun et lille stykke endnu.” sagde han og smilte lidt til Eve. Hans øjne var mere rolige, men der var stadig panik i dem. Kei gik op af trappen og ned af gangen og låste sin dør op og holdte den for Eve. Kei gik ind efter Eve og låste efter sig. Han lænte sit hoved lidt op af døren og trak vejret dybt. *Hjemme* tænkte han og sparkede sine sko af og gik hen til sin sofa og smed sig ned i den.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Endnu en nat på arbejde.. eller? - Page 3 Empty Sv: Endnu en nat på arbejde.. eller?

Indlæg  Pernille Søn Nov 07, 2010 10:55 pm

Da Kei kom ud smilte Eve lidt til ham, men han virkede til at have travlt så hun skyndte sig efter ham, med lidt besvær, mens hun samtidigt røg sin smøg. Eve var for fuld til at ligge mærke til Keis panik, men hun lagde mærke til at noget var ændret, efter et stykke tid, hvor hun ikke rigtig kunne følge med, tog hun sine sko af og gik barfodet resten af vejen. Eve nikkede med et smil til at det ikke tog så lang tid at komme hen til ham, hun lagde ikke mærke til hans øjne.
Eve stod og kiggede efter Kei da han gik ind, hun nåede knap lige at hoppe ind inden dørene lukkede, hun grinte, for hende var det sjovt. Eve smilte og gik over og satte sig siden af Kei da han klappede på sædet, hun så undrende på ham ”fuld nok” sagde hun lidt grinende og lænte sig ind til ham, hun kyssede ham ved halsen hvorefter hun lod sin tunge glide op af hans hals, helt op til hans øre, hvor hun bed ham lidt.
Eve blev siddende efter Kei steg af toget, hun så lidt efter han igennem vinduet, og bestemt sig for at følge efter, det var lidt som om hun havde glemt hvad det var hun var taget med ham for. Hun hoppede endnu engang ud af toget og gik efter Kei, Eve nikkede da der var lidt igen, det var trættende for Eve at følge med når det gik så hurtigt. Eve gik ind da Kei låst op for hende, hun så sig lidt omkring og rynkede næse, Kei var helt sikkert ikke som de fleste af hendes kunder. Hun smilte og smed skoene hun havde holdt ved døren, hun gik hen til ham og satte sig stille over ham, med et ben på hver side af ham og pressede sine hænder mod hans bryst. ”Hvad er der galt Kei?” spurgte hun stille.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Endnu en nat på arbejde.. eller? - Page 3 Empty Sv: Endnu en nat på arbejde.. eller?

Indlæg  Admin Søn Nov 07, 2010 11:02 pm

Kei kunne mærke en kuldegysning gå igennem hans krop da hun kyssede ved hans hals og kørte en tunge op af den og bed ham i øret, men hans krop var stadig i panik. Men han gjorde ikke noget for at stoppe hende.
Kei lage ikke mærke til at hun i første omgang ikke fulgte med ham ud af toget. Kei lage hellere ikke mærke til at Eve gik med sine sko i hånden. Han så op på hende da hun satte sig på ham og pressede hans brystkasse ned. ”Ikke noget, ville bare gerne hjem.” løj han og smilte lidt. ”Og du skal altså ikke tro jeg har betalt for at have sex med dig.” sagde Kei træt. Det lød forkert og Kei kunne høre det. ”Ikke at jeg ikke gerne vil, men jeg betaler ikke andre for at have sex med mig, så dybt vil jeg ikke synke.” sagde han og så roligt op på hende. ”Jeg tænkte bare at du måske godt bare kunne bruge en aften fri for den slags. Vi kunne snakke.” sagde han, men han kunne ikke undgå at hans krop reagere at hun sad på ham og så det tøj hun havde på.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Endnu en nat på arbejde.. eller? - Page 3 Empty Sv: Endnu en nat på arbejde.. eller?

Indlæg  Pernille Søn Nov 07, 2010 11:13 pm

Eve studerede ham lidt, normalt ville hun nok kunne forstå at han løj, men ikke lige nu. Eve rynkede på næsen og så meget uforstående på ham, ja det han lige havde sagt, lød meget forkert. Eve smilte og sukkede lidt ”Var der nogen der sagde du skulle betale?” spurgte hun og lænte sig ned og kyssede ham ved halsen igen, hun fortalte ham sådan set at hun frivilligt ville have taget med ham hjem, når hun var meget fuld gjorde hun hvad hun ville, kunde eller ej. Eve rettede sig op og grinte lidt ”jeg gør altså ikke den slags hver aften… hvis ikke jeg vil siger jeg bare nej” sagde hun og smilte, men smilte falmede lidt ”men jeg har brug for pengene” sagde hun og rynkede bryn af at han ville snakke, hun forstod ikke hvad der skete, hvis han ville snakke med hende kunne han vel gøre det i klubben. ”Hvad vil du snakke om?” spurgte hun skeptisk og ignorerede den langsomt voksende bule hun kunne mærke under sig, mod sit underliv. hun lagde hovedet på skrå "Hvis du ikke vil have sex..." sagde hun og begyndte at knappe hans skjorte op, hun kyssede ham ned af hans bryst og blev nød til at flytte sig så hun ikke længere sad oven på ham "er der så andre måder jeg kan betjene dig på?" spurgte hun tirrende og så frækt op på ham, det var det her hun som regel var betalt for, så den fuld Eve kunne ikke rigtig forstå oppe i hovedet at hun skulle lave noget andet.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Endnu en nat på arbejde.. eller? - Page 3 Empty Sv: Endnu en nat på arbejde.. eller?

Indlæg  Admin Søn Nov 07, 2010 11:21 pm

Kei smilte lidt. ”Nej var der godt nok ikke, men så havde Hoyo bare taget dig med hjem.” sagde han mens hun kyssede ham på halsen. *Hvorfor betalt jeg* tænkte han surt. Han så på hende da hun satte sig op. ”Jeg kan godt hyre dig et par gange hvis det er.” sagde han. ”Jeg vil snakke om alt. Dit liv, din fortid, dine kunder, alt hvad du har lyst til at tale om.” sagde han stille. Kei sank da hun begyndte at knappe hans skjorte op. Han satte sig langsomt op og skubbede til hende og fik hevet sine ben til sig og satte sig op. Han var selv en smule fuld, så det kostede ham kræfter at stoppe hende. Hun var tiltrækkende og han havde lyst til hende. ”Hvad så med oplysninger?” spurgte han og smilte venligt. ”Zahia-sama og Rehia-sama som var i baren i forgårs, de snakkede om en Subiboro, hvad ved du om ham.” Kei måtte vide dette, vide hvor meget hun vidste om ham.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Endnu en nat på arbejde.. eller? - Page 3 Empty Sv: Endnu en nat på arbejde.. eller?

Indlæg  Pernille Søn Nov 07, 2010 11:31 pm

”Jeg skulle nok have taget med sig hjem” sagde hun drillende. Eve ignorerede at han sagde han kunne hyre hende et par gange, det havde hun hørt før. Eve rynkede på næsen da han snakkede om de ting han ville snakke om, selvom hun var fuld vidste hun ikke lige hvor villig hun var til at tale om de ting. ”Jeg har ikke lyst til at tale Kei” sagde hun mens hun kyssede ham ned af brystet og maven. Eve så meget undrende på ham da han skubbede hende væk. ”oplysninger?” gentog hun lidt uforstående, 10-øren var ved at falde, hun var blevet lidt ædru mens hun havde ventet og på togturen. Hun lyttede stille mens han nævnte Zahia-sama og Rehia-sama ”Subiboro..” gentog hun, meget undrende som om hun aldrig havde sagt det. ”Subiboro Kei Takumi” sagde hun så og så på ham, hun sendte ham et smil.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Endnu en nat på arbejde.. eller? - Page 3 Empty Sv: Endnu en nat på arbejde.. eller?

Indlæg  Admin Søn Nov 07, 2010 11:36 pm

Kei så på hende, og vidste han havde sagt for meget. ”Ja ham.” sagde han og nikkede. ”Selvom det kun var fornavnet jeg havde.” sagde han. *Jeg har min fars navn, hvor dumt er det lige.* tænkte han surt. *Hvorfor ændrede du ikke mit navn Hotaka, eller sagde jeg skulle passe på med det* tænkte han og sukkede stille. ”Det siger mig noget, jeg ved bare ikke hvad.” løj han. Han rejste sig op og tog stille ved sin medaljon. ”Jeg har jo fortalt jeg ikke kender min fortid.” sagde han og så ned på hende og smilte lidt. ”Lidt en skam at jeg ikke vidste du ville gå frivillig med.” sagde han stille.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Endnu en nat på arbejde.. eller? - Page 3 Empty Sv: Endnu en nat på arbejde.. eller?

Indlæg  Pernille Man Nov 08, 2010 12:19 am

Eve så undrende efter ham og rejste sig bag ham, hun gik lidt rundt om ham og det var egentlig først nu hun lagde mærke til medaljonen, hun førte en finger ned over den, som om hun kærtegnede en elsker, hun så betaget på den og så, så Kei op i øjnene, hendes blik var kærligt. ”Subiboro Kei Takumi…” gentog hun og kneb sine øjne lidt sammen, lidt som om hun prøvede at genkende ham fra et billede, men så grinte hun ”det lyder meget som dit navn” sagde hun grinende, det var kun fordi hun var fuld hun sagde det. ”så fortæller jeg dig alt hvad jeg ved” sagde hun og smilte lidt sukkede. ”Subiboro Kei Takumi, blond hår, grønne øjne, solidt bygget” sagde hun mens hun så Kei op i øjnene, hendes blik var det Kei blev plaget af, det der sagde han skulle redde hende. ”Tidligere mafia medlem…” sagde hun og stoppede så, hun pressede sine øjne sammen for at huske mere, Eve havde en virkelig god hukommelse. ”1…. 2 børn” sagde hun lidt usikker ”Første fødte søn hed Ho…taka” sagde hun lidt usikker, hun var fuld og derfor var hendes hukommelse lidt sløret. Hun trak på skulderne og gav først nu slip på medaljonen ”det var noget med at nogen i mafiaen fik ondt i røven over at han forlod `` mafia familien´´ til fordel for sin egen familie..” sagde hun ”så…. De hjalp ham med at nå et tog” sagde hun, hun formulerede det på en pæn måde. Hun gik hen til vinduet og så ud, hun sukkede lidt ”Det er vel en skam… der er ikke mange mænd der forlader mafiaen for at skabe et bedre liv for sin egen familie, de fleste mænd bliver født og dør med mafiaen som deres eneste familie” sagde hun og lod egentlig lidt trist. ”Og hans kone var vist gravid” tilføjede hun, det var vist alt hun kunne huske, men det avr selvfølgelig ikke helt den måde hun var blevet fortalt tingene på. ”Men hey… at have mafiaen som familie er vel bedre end ikke at have nogen familie overhovedet, ikke?” spurgte hun ham og så på ham over skulderen, det var red mig blikket igen, Eve havde ikke selv nogen familie, hun spurgte mere for at overbevise sig selv end ham. ”Hvorfor?” spurgte hun undrende til det med at det var en skam han ikke havde vist at hun ville gå med ham frivilligt. ”På grund af pengene?” spurgte hun ”du kan bare få halvdelen tilbage… sig jeg ikke gjorde som du ville.. og gik mig halvdelen” sagde hun og så ud af vinduet igen, han ville kunne se hendes spejlbillede i ruden, hendes blik var det der plagede Kei.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Endnu en nat på arbejde.. eller? - Page 3 Empty Sv: Endnu en nat på arbejde.. eller?

Indlæg  Admin Man Nov 08, 2010 8:47 am

Kei så ned på hendes hånd da hun rørte ved hans medaljon. Kei smilte lidt usikret da hun sagde det lod meget som hans navn. ”Jo, mærkeligt ikke.” sagde han stille. Kei smilte glad til at hun ville fortælle ham alt. Keis hjerte slå hårdt da hun så op på ham igen, han kunne virkelig ikke finde ud af hvad det betød. Keis så trist på hende da hun nævnte hans bror, så var han virkelig opkaldt efter sin far. Kei så lidt på hende da hun slap medaljonen. Han lukkede sine øjne da hun fortalte hvordan hans far døde. Kei havde været usikre på hvad der var sket med ham. Kei så op på hende da hun lød trist. *ja med mig* tænkte Kei da hun sagde at kvinden havde været gravid. Keis mor var derefter flygtet og havde ikke ville tage på hospitalet, bange for at de skulle blive fundet, og havde derfor født Kei alene med en jordemor. Kei så mod hendes øjne, og han fik en træng til at gå hen og holde om hende, men lod hver. Kei smilte lidt da hun spurgte hvorfor det var en skam. Han gik hen og lage sine arme rundt om livet på hende. ”Nej, ikke på grund af penge, dem er jeg ligeglad med.” sagde han og så lidt mod genspejling af hendes øjne. Igen det blik. ”Jeg vil bare helst ikke betale nogen for at have sex med mig, det virker så lavt.” sagde han og kyssede hende blidt på halsen, uden rigtig at tænke over det. ”Og hvis du ønsker penge, kan jeg godt hjælpe dig, men jeg vil ikke have sex for det.” sagde han og kyssede hendes kæbelinje. Der var noget ved hendes øjne som påvirkede Kei så dybt, at han bare følte for at være kærlig over for hende. *Så længe vi ikke går længere end det, kan det vel være lige meget* tænkte Kei.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Endnu en nat på arbejde.. eller? - Page 3 Empty Sv: Endnu en nat på arbejde.. eller?

Indlæg  Pernille Man Nov 08, 2010 12:19 pm

Eve smilte lidt til han sagde det var mærkeligt, hvis de havde haft den her snak når hun ikke var fuld, ville Eve nok have kunne ligge 2 og 2 sammen.
Da Kei tog om livet på hende lod hun sine hænder hvile mod hans. ”Det må være dejligt..” sagde hun til at han var ligeglad med penge, det var hun langt fra selv. Eve kom med et lille smil da han sagde at det var lavt, men hendes blik var trist ”Jeg har sex med nogen for penge.. er jeg lav?” spurgte hun trist, det lod vel lidt forkert men Eve var stadig fuld, men i stedet for at være overglad var hun ved at blive trist. Eve lukkede sine øjne og sukkede lidt tilfreds da han kyssede hende blidt på halsen, at føle kærlighed var noget af det hun inderst inde længtes mest efter. Eve smilte lidt og havde stadigt lukkede øjne ”Du er mærkelig Kei” sagde hun til at han ville give hende penge, men ikke have sex med hende for det. Eve kom med noget der mindede lidt om et støn da han kyssede hendes kæbelinje, hun smilte lidt ”Kei” sagde hun halvt stønnende ”hvad er det du vil have?” spurgte hun og vendte sig mod ham, men lod stadig hans arme holde om hende. Hun så ham op i øjnene, Eve var professionel og for hende handlede det om at gøre et arbejde, det arbejde kunden ville have hende til at gøre. Eve fik et lumsk smil "Hvis det er fordi du er genert er det okay" sagde hun og kørte en finger ned af hans bryst og ned til kanten af hans bukser. Hun lænte sig ind mod hans skulder "Kei... du kan gøre lige hvad du vil med mig" hviskede hun i en pirrende tone, mens hun spændte hans bukser op, hun kyssede ham på halsen.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Endnu en nat på arbejde.. eller? - Page 3 Empty Sv: Endnu en nat på arbejde.. eller?

Indlæg  Admin Man Nov 08, 2010 7:23 pm

Kei så lidt mod hendes genspejling og smilte lidt. ”Nej det er ikke lavt. Men det er pinligt for en mand ikke at kunne få sex uden at skulle betale for det. At en kvinde kan få penge for at have sex med andre, det er stort.” sagde han og så roligt på hende. Øh Kei ville så gerne have hende, hun var smuk, sexet alt hvad en mand ønskede, men at betale for at have sex med hende… Måske denne ene gang, Eve ville jo selv have gået med ham. Kei så på hende da hun vendte sig og smilte til hende. ”Dig.” sagde han. Han så ned på hende. Ville hun selv dette? Kei prøvede at lade sin hjerne blive narret, det her var hvad hun ville. Kei smilte lidt. ”Jeg er ikke genert.” sagde han og nød at mærke hendes finger køre ned af hans bryst. Hvorfor kunne han ikke bare nyde det her? Tanken om at Eve kun gjorde det her for penge plagede ham. Men hvad var forskellen på det, og så at være sammen med en tilfældig pige? Eve ville have taget med ham hjem, allerede før han hyrede hende. Kei lukkede øjne lidt da hun kyssede ham på halsen. Han lukkede øjne helt, men i det samme dukkede Eves øjne op, dem som han ikke kunne forstå. Kei greb fat i Eves hændre og løftede dem op over hendes hoved og pressede dem op af ruden. ”Er det her hvad du vil?” spurgte han og så hende lige ind i øjne. Hans hjerte slå hårdt igen på grund af de tanker han havde. ”Hvis du vil, kan du bo her, jeg kan give dig hvad du vil have.” sagde han og forstå ikke sine egne ord. Tilbød han lige en vildt fremmed at bo i hans lejlighed?
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Endnu en nat på arbejde.. eller? - Page 3 Empty Sv: Endnu en nat på arbejde.. eller?

Indlæg  Pernille Man Nov 08, 2010 7:39 pm

Eve smilte lidt ”Nogen mænd køber sex selvom de godt kan få det andre steder” sagde hun, det galte jo for nogen af hendes kunder, men Eve var vel bare lettere, der var der en indforståelse for at der ingen følelser var blandet i det. Eve lagde hovedet på skrå og smilte da han sagde at det var hende han ville have. Eve skulle til at køre sin hånd ned i hans opspændte bukser da Kei greb hendes hænder og løftede dem op over hendes hoved, Eve så overrasket op på ham, men ikke bange. Hun så ham lidt undrende i øjnene og smilte så ”jeg vil hvad du vil Kei” sagde hun, hvis Eve ikke havde været fuld ville hun ikke lige sådan have gået i seng med Kei, så svaret var nej. Eve så igen undrende på ham ”Bo… her?” gentog hun meget undrende, ikke nok med at han havde taget hende til sin egen lejlighed i stedet for et hotel, som alle andre gjorde, nu ville han også have hun skulle bo her. ”Ehm…. Okay” sagde hun så som om hun havde tænkt over det ”hvis det er det du vil have” sagde hun lænte sig frem og kyssede ham kort på munden. ”Skal vi så ikke bestille Pizza?” spurgte hun og smilte, Eve elskede pizza, og han havde jo sagt lige hvad hun ville have.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Endnu en nat på arbejde.. eller? - Page 3 Empty Sv: Endnu en nat på arbejde.. eller?

Indlæg  Admin Man Nov 08, 2010 8:05 pm

Kei rystede lidt på hovedet. ”Tror jeg ikke på.” sagde han til at hun ville have det han ville have. Hun var fuld, hvorfor udnyttede han det ikke? Kei så lidt på hende og nikkede. *Ja her* tænkte han. Kei ville til at sige noget da hun kyssede ham på munden. Det var ikke for hans skyld at han tilbød det her. Kei vidste ikke hvad han skulle gøre med hende, og slap derfor hendes hænder og smilte lidt. ”Jo kan vi godt, er ved at være sulten.” sagde han og gik ud i køknet og fandt en folde frem fra det lokale pizza. ”Bestil hvad du vil.” sagde han og rakte den til hende og gik hen og satte sig i sofaen og gned sine øjne lidt. Kei havde jo selv troet i mange år at Hotaka bare havde taget ham ind, så det kunne være en af grunde til at han tilbød det, og så det blik. Hvad var det hun virkelig ønskede?
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Endnu en nat på arbejde.. eller? - Page 3 Empty Sv: Endnu en nat på arbejde.. eller?

Indlæg  Pernille Man Nov 08, 2010 8:18 pm

Eve smilte lidt da han sagde han ikke troede på hende ”det havde jeg heller ikke regnet med” sagde hun lidt grinende. Eve tog i mod folderen og studerede den lidt ”Hvad skal du have Kei?” spurgte hun og fik ned og dumpede ned i sofaen siden af ham, hun rakte den til ham. Mens han studerede den blev hun vel lidt utålmodig, hun lænte sig ned og kyssede hans brystvorte, hun lod sig ligge oven på ham, så hendes hoved hvilte i hans skød, hun så op på ham.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Endnu en nat på arbejde.. eller? - Page 3 Empty Sv: Endnu en nat på arbejde.. eller?

Indlæg  Admin Man Nov 08, 2010 8:24 pm

Kei så på hende og tog folderen fra Eve og kiggede lidt i den. Han fik altid det samme, men kiggede alligevel lidt i den. Kei så lidt på hende da hun kyssede hans brystvorte og så lidt smilende ned på hende. ”Jeg ved hvad jeg skal have.” sagde han og rakte hende folderen tilbage. ”Nummer 15." sagde han roligt. sagde stille en hånd på hendes mave. Det var en pizza men den del kød på, pølser, bacon, peperoni og den slags.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Endnu en nat på arbejde.. eller? - Page 3 Empty Sv: Endnu en nat på arbejde.. eller?

Indlæg  Pernille Man Nov 08, 2010 8:47 pm

Eve satte sig op igen lige efter han havde sagt hvad han skulle have, Eve rejste sig og gik over til sin taske, hun begyndte at rode i den, og ubevidst tog hun sin sølv pistol op af tasken og lagde den på gulvet, det var for at gøre mere plads så hun kunne finde sin telefon. Hun fandte den og ringede med lidt besvær nummeret ”Nummer 15 og nummer 12” sagde hun, men så løb hun ind i et problem, hun kastede sin mobil til Kei ”adressen” sagde hun med et grin, Eve havde ingen anelse om hvor hun var. Da han var færdig smilte Eve lidt til ham ”hvor er dit toilet Kei?” spurgte hun, han troede nok hun skulle tisse eller noget, men nej.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Endnu en nat på arbejde.. eller? - Page 3 Empty Sv: Endnu en nat på arbejde.. eller?

Indlæg  Admin Man Nov 08, 2010 8:51 pm

Kei så lidt efter hende da hun gik hen til sin taske. Keis hjerte slå hurtigere da Eve tog en pistol frem, men han sagde ikke noget. Kei greb telefonen og sagde adressen og lage på. Han lage telefonen på bordet. Kei pegede mod toilettet. Det var kun naturligt hvis hun skulle tisse eller den salgs.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Endnu en nat på arbejde.. eller? - Page 3 Empty Sv: Endnu en nat på arbejde.. eller?

Indlæg  Pernille Man Nov 08, 2010 8:58 pm

Eve nikkede og gik ind på badeværelset, da hun kom ind lukkede hun døren lidt bag sig, men ikke helt, hun tog i bunden af sin kjole og hev den over hovedet. Så spændte hun sin bh op og smed den, hun lod sin g-streng glide ned af hendes glatte hud og trådte ud af den. Eve skulle ikke tisse, hun havde fået en ide om at hun ville i bad, hun lugtede af klubben. Hun trådte i hans bad og tændte for vandet.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Endnu en nat på arbejde.. eller? - Page 3 Empty Sv: Endnu en nat på arbejde.. eller?

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 3 af 37 Forrige  1, 2, 3, 4 ... 20 ... 37  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum