Miststales High School
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Hvem er jeg?

2 deltagere

Side 2 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Go down

Hvem er jeg? - Page 2 Empty Sv: Hvem er jeg?

Indlæg  Pernille Man Jun 18, 2012 1:30 pm

Shou kunne ikke holde et smil tilbage da Hina virkede så glad for at være hans kæledyr. ”Ja, hvis du opfører dig ordentligt..” sagde Shou. ”Men jeg skal lige vide et par ting.. og vi skal lave nogle regler” sagde han og tænkte sig lidt om. ”Du kan vel lave noget mad og er stueren, ikke?” spurgte han.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Hvem er jeg? - Page 2 Empty Sv: Hvem er jeg?

Indlæg  Admin Man Jun 18, 2012 1:39 pm

Hina nikkede til at der var nogen ting han skulle vide, og at de skulle lave regler. Hina så lidt tænksomt frem for sig, da han spurgte om hun kunne lave mad og var stueren. ”Stueren, helt bestemt.” sagde hun og smilte. ”Mad…” sagde hun lidt mere tøvende og så tilbage på det hun lige havde spist. ”Ja, det mener jeg.” sagde hun, og nikkede så bestemt. Hun vidste der var noget med mad, at hun elskede at have noget med det at gøre, så måtte det vel også betyde hun kunne lave mad.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Hvem er jeg? - Page 2 Empty Sv: Hvem er jeg?

Indlæg  Pernille Man Jun 18, 2012 4:02 pm

Shou var glad for at Hina kunne de ting selv. ”Fint.. regel nr. 1. Du må ikke lukke nogen ind, eller give nogen min nøgle eller kodeord til døren nedenunder” sagde han bestemt. ”Regel nr. 2. Du må ikke tage telefonen…. Jeg finder på flere regler hen af vejen.. forstået?” spurgte han. ”Du kan tage et bad først” sagde han og pegede mod badeværelset.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Hvem er jeg? - Page 2 Empty Sv: Hvem er jeg?

Indlæg  Admin Man Jun 18, 2012 5:25 pm

Hina så opmærksomt på Shou igen, da han kom med den første regl. Hun nikkede, hun kunne godt forstå hvorfor han ikke ville have fremmede i hans hjem, når han altså ikke selv var der. Hun forstod ikke helt regl nummer 2, hvorfor måtte hun ikke svare telefonen? Hun nikkede igen til at han ville finde på flere regler hen af vejen. Hun smilte da han sagde hun kunne gå i bad først. ”Tak.” sagde hun og gik mod den dør han pegede på. Hun gik stille ind og lukkede døren efter sig. Hun trak stille af sit tøj. Det havde fået lidt huller efter ulykken, og det var også blevet beskidt. Hina så ned af sig selv. Hun havde nogle rifter ned af armene, ved maven og ned af benene. Det var efter glas, men lægerne havde allerede renset dem, og som de havde sagt, hun havde været meget heldig. Ingen af rifter var særlig dybe og ville forsvinde inden for den næste uge. Hina tændte for vandet i brusekabinen og mærkede mens det blev varmt, og gik så ind under vandet.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Hvem er jeg? - Page 2 Empty Sv: Hvem er jeg?

Indlæg  Pernille Man Jun 25, 2012 9:17 pm

Shou sukkede lidt opgivende og gned sig ved panden, hvad havde han gang i? men det gjorde vel ikke noget, han manglede noget selskab der ikke vidste hvem han var. Han ryddede op efter Hinas mad og fandt lidt at spise selv. Efter noget tid blev han utålmodig, han gik hen og bankede på døren ud til badeværelset. Han synes det tog lang tid, og han vidste ikke om hun mon også havde glemt hvordan man vaskede sig.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Hvem er jeg? - Page 2 Empty Sv: Hvem er jeg?

Indlæg  Admin Man Jun 25, 2012 9:23 pm

Hina stod og nød vandet. Hun så hvordan det skidt hun havde haft på kroppen, løb ned af hende. Hun glemte alt om tiden, og så mod døren da der blev banket på. Mon Shou allerede ville have hende til at gøre noget. Hun slukkede vandet og gik hen til døren og åbnede den og så ud på Shou. Hun tænkte slet ikke over at hun stod nøgen foran ham. Hendes hår var også vådt, men lå foran hendes skulder og dækkede derfor hendes bryster. ”Ja? Noget jeg skal?” spurgte hun nysgerrigt.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Hvem er jeg? - Page 2 Empty Sv: Hvem er jeg?

Indlæg  Pernille Man Jun 25, 2012 9:31 pm

Shou så ned på Hina da hun åbnede døren, der var et stille seksund hvor Shou stod helt stille. ”Hallo!” råbte han og tog en hånd for sine øjne ”så dæk dig dog lidt til inden du åbner døren” sagde han mens han kinder lige så stille blev røde. Han vendte hende om, uden at fjerne sin hånd fra øjnene, og skubbede hende lidt og forsigtigt hen mod et skab der var ude på badeværelset. ”Der er håndklæder derinde” sagde han og smækkede døren i. Han fjernede sin hånd og sukkede dybt, kvindeligt selskab og kvinde kroppen var ikke uvant for ham… Han var trodsalt medlem af Star Shine, en gruppe med meget sensuelle tekster… Men alligevel blev han mere den Shou hjemme fra gården når han var her i lejligheden.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Hvem er jeg? - Page 2 Empty Sv: Hvem er jeg?

Indlæg  Admin Man Jun 25, 2012 9:37 pm

Hina lagde hovedet lidt på skrå, da Shou ikke svarede med det samme. Hun så lidt underne på ham, da han dækkede sine øjne til. Hun så ned af sig selv, da han sagde hun skulle dække sig til. Hun lod ham vende sig om, og gik stille frem mens han skubbede hende, stadig forvirret over hvad de hele handlede om. Hun så efter ham da han gik ud af rummet igen og fór sammen da han smækkede med døren. Havde hun gjort noget forkert. Hun skyndte sig at tage et håndklæde fra skabet og slog det om sig og gik hen og åbnede døren igen. ”Undskyld Shou-sama.” sagde hun og bukkede for ham. Hun vidste stadig ikke helt hvad hun havde gjort galt, men hvis hun skulle være et godt kæledyr, hjalp det ikke at hun gjorde sin herre vred. ”Noget du ville have mig til?” spurgte hun og da hun havde rettet sig op igen.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Hvem er jeg? - Page 2 Empty Sv: Hvem er jeg?

Indlæg  Pernille Fre Jun 29, 2012 4:16 pm

Sho vendte sig mod døren ”Du behøver ikke være så formel.. og lad vær med at bukke” sagde han og pressede en finger på hendes pande for at få hende til at rette sig op igen. Shou havde fundet en smøg frem, men sat den bag øret, han røg kun ude på badeværelset. ”Nej.. der var ikke noget.. bare bad færdig” sagde Shou og vendte Hina ryggen. Han gik ind på sit kontor, han kunne arbejde for at få sine tanker væk fra Hina.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Hvem er jeg? - Page 2 Empty Sv: Hvem er jeg?

Indlæg  Admin Fre Jun 29, 2012 4:33 pm

Hina lukkede øjne lidt, da Shou pressede en finger mod hendes pande, men rettede sig op og gnubbede sin pande lidt. Hina så på cigaretten Shou satte bag sit øre, og hun mærkede en lyst til at tage den fra ham og knække den, men hun lod hver. Hun vidste ikke en gang hvor trangen kom fra. Hina stod stille og så efter Shou. ”Ja.” sagde hun og smilte og gik tilbage på badeværelset. Hun smed håndklædet fra sig, og gik ind i bruseren igen og tændte for vandet. Hun kunne mærke at hun nød at stå under vandet. Hende lage mærke til at hendes krop var øm flere steder, både efter at have gået så meget, men også efter ulykken. Hina stod bare under vandet i 10 min mere, før hun slukkede vandet og gik ud igen. Han tog håndklædet fra før og begyndte at tørre sig. Da hun var tør, kiggede hun på sit tøj fra før. Hun havde ikke meget lyst til at trække i det igen. Hun slog håndklædet om sig og gik ud fra badeværelset og den vej Shou var gået. ”Shou.” sagde hun da hun fandt det rum han var i. Hun havde sat håndklædet fast, så hun havde begge sine hænder frie. Hun blev stående i døren og smilte til ham. ”Så er jeg færdig.” sagde hun. Hun så lidt mere tvivlende på ham. ”Du har vel ikke have noget tøj jeg kunne låne?” spurgte hun. ”Ellers bruger jeg bare det jeg har.” sagde hun hurtigt efter og viftede med hænderne for at vifte sig forslag væk.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Hvem er jeg? - Page 2 Empty Sv: Hvem er jeg?

Indlæg  Pernille Fre Jun 29, 2012 4:37 pm

Shou var optaget af sit arbejde, men tog alligevel øjnene fra papirerne for at se på Hina. Han rejste sig og gik ud af kontoret, han gik ind i et andet rum og kom snart efter tilbage med en stor t-shirt og et par shorts. ”Du kan gå med det her i dag.. vi kan tage ud og købe noget nyt tøj til dig i morgen” sagde han og placerede smøgen mellem læberne, han rodede i lommen efter en lighter. Han begyndte at gå mod badeværelse mens han fandt en lighter og tændte smøgen ”jeg gå i bad nu” sagde han og gik ind på badeværelset, han lukkede døren efter sig. Shou sad på badeværelset og røg smøgen færdig, derefter tog han et kort bad. Han kom ud med et håndklæde rundt om livet.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Hvem er jeg? - Page 2 Empty Sv: Hvem er jeg?

Indlæg  Admin Fre Jun 29, 2012 4:54 pm

Hina lage hovedet lidt på strå, da Shou bare rejste sig uden at sige noget. Hina rejste sig lidt på tær for at se efter ham, men blev stående i døren. Hun tog i mod tøjet og smilte. ”Tak.” sagde hun glad. Igen fik hun lyst til at tage cigaretten fra ham, men igen lod hun hver. Hun bakkede lidt tilbage, så han kunne komme forbi hende. ”Okay.” sagde Hina til at han ville gå i bad. Hun gik tilbage til stuen, og smed håndklædet og trak i det tøj Shou havde givet hende. T-shirten gik hende til midt på låret og shorts’en gik ned over hendes knæ. Hun smilte lidt og gik ud i køknet, men kunne se at Shou allerede havde rodet op efter hende, så hun gik tilbage i stuen og satte sig på sofaen. Hun rejste sig op da hun hørte gå op, og skyndte sig ud i gangen igen. Hun stoppede op da hun så ham, og så lidt på ham, som om hun så ham and. ”Skal jeg tørre dit hår?” spurgte hun så med et roligt smil. Det rørte hende ikke at Shou kun havde et håndklæde om livet.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Hvem er jeg? - Page 2 Empty Sv: Hvem er jeg?

Indlæg  Pernille Fre Jun 29, 2012 5:01 pm

Shou stoppede da hun spurgte om hun skulle tørre hans hår, med et kæledyr og ejer, plejede det så ikke at være omvendt? ”Vent et øjeblik” sagde Shou og gik ind på sit værelse, han kom snart efter tilbage med et par shorts på. Han satte sig på gulvet op af sofaen, han smed håndklædet over sig hoved og tog fjernbetjeningen. Han tændte fjernsynet og så nyhederne mens Hina tørrede hans hår.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Hvem er jeg? - Page 2 Empty Sv: Hvem er jeg?

Indlæg  Admin Fre Jun 29, 2012 5:15 pm

Hina så lidt nysgerrigt efter ham, men fulgte ham derefter ind i stuen. Hun smilte og skyndte sig hen og satte sig på sofaen med et ben på hver side af ham og begyndte at tørre hans hår. Hina tænkte ikke over, at hun kun havde mødt ham for nogen timer siden, bare at hun gerne ville være et godt kæledyr. Hina så op, da der blev nævnt en ulykke i den modsatte retning af hvor Shou boede. De fortalte at der havde været en bus og flere biler med i ulykken. Nogen var i kritisk tilstand, flere var hårdt kvæstede og nogen var sluppet af sted med mindre skader. Der var ingen omkommet. Hina så væk fra fjernsynet igen og forsatte med at tørre Shous hår. ”Sådan.” sagde hun og smilte og tog håndklædet til sig. Hun så lidt på sofaen hun sad på. "Skal jeg sove her i nat?" spurgte hun nysgerrigt.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Hvem er jeg? - Page 2 Empty Sv: Hvem er jeg?

Indlæg  Pernille Lør Jun 30, 2012 6:06 pm


Shou lyttede til nyhederne og sukkede ”Tak..” sagde han stille. ”Nej.. jeg har en futon du kan sove på, på hemsen” sagde han og rejste sig. Han gik hen til et skab og åbnede det, han tog en futon ud og gik derefter hen mod en lille hems der var i hans lejlighed. Han kravlede op af stigen og lagde futonen ud ”Du kan blive her indtil vi finder ud af hvem du er.. derefter må vi nok hellere kontakte din familie og lade dem tage sig af dig” sagde han og rodet sig i håret. Hvornår han fik tid til at tage til hospitalet vidste han ikke. Shou kravlede ned igen ”Godnat” sagde han med ryggen til og gik ind på sit værelse, han smed sig på sengen og faldt langsomt hen.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Hvem er jeg? - Page 2 Empty Sv: Hvem er jeg?

Indlæg  Admin Lør Jun 30, 2012 9:51 pm

Hina så efter ham, da han sagde hvor hun kunne sove. Hun rejste sig og fulgte efter ham. Hun nikkede til, at hun kunne blive hos ham, til de fandt ud af hvem hun var. Det havde han allerede sagt. ”Godnat.” sagde hun efter ham. Hun blev stående lidt på gulvet og så så op hvor han ville have hende til at sove. Hun havde ikke lyst til at kravle der op, så hun gik tilbage til sofaen og tog fjernbetjeningen og skiftede mellem kanalerne. Hun sad sådan længe, mens hun blev mere og mere træt. Hun slukkede fjernsynet og så sig tilbage mod det sted hvor Shou ville have hende til at sove. Hun havde stadig ikke lyst til at sove der, og pludselig følte hun sig meget alene og frygten begyndte at gribe fat i hende. Hun rejste sig hurtigt og gik den vej Shou var gået. Hun åbnede stille nogen forskellige døre, til hun fandt et rum med en seng. ”Shou?” hviskede hun. Der kom ikke noget svar. Hun listede hen til sengen og kravlede op i den og lage sig ved siden af Shou. *Så længe jeg ikke vækker ham, gør det vel ikke noget.* tænkte hun og faldt hurtigt i søvn.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Hvem er jeg? - Page 2 Empty Sv: Hvem er jeg?

Indlæg  Pernille Lør Jun 30, 2012 10:51 pm

Shou sov dybt da Hina kom til hans dør, han var van til at der var larm om natten fra hans liv på gården, så han sov som regel fra alt. Tideligt næste morgen vågnede Shou, han strakte sig lidt og gad egentlig ikke op. Han åbnede øjnene og så første roligt på Hina, han lukkede øjnene igen et kort øjeblik, bare for at åbne dem og stirre på Hina. Der gik et øjeblik, hvor hans hjerne lige skulle opfange hvad der var sket. ”Hina!” råbte han overrasket ”Slemme pige! Kan du så komme ud!” sagde han lidt vredt. Det her var ikke det han var gået med til, hvis han manglede en sengekammerat havde han foreslået det for hende, ikke at hun kunne være hans kæledyr. Shou fik skubbede Hina ud og smækkede døren bag sig. Han sukkede dybt og gik hen til sit skab, han fandt noget tøj som han tog på. Han kom ud da telefonen ringede, mens han var ved at knappe sin skjorte. Han tog den, det var hans manager.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Hvem er jeg? - Page 2 Empty Sv: Hvem er jeg?

Indlæg  Admin Lør Jun 30, 2012 11:15 pm

Hina sov dybt, da Shou begyndte at råbe. Hun fløj op og væltede ud over kanten. Hun fik sat sig forvirret op på knæ. ”Men jeg ville bare..” sagde hun lidt usikkert og snublede lidt ud på gangen da han skubbede hende ud. Hun så forvirret på døren. Var det ikke almindeligt at kæledyr lage sig hos deres herre? Hun gik ud i køknet og ledte Shous køleskab og skabe igennem efter mad som hun kunne lave noget ud af. Hun fandt ikke noget og sukkede for sig selv. Shou havde spurgt om hun kunne lave mad, men det virkede ikke til at der var noget i huset hun kunne bruge. Hun så hen på Shou da han kom ud.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Hvem er jeg? - Page 2 Empty Sv: Hvem er jeg?

Indlæg  Pernille Søn Jul 01, 2012 2:10 am

Shou stod stille og lyttede, med en halvt knappet skjorte, der i øvrigt var knappet skævt, fordi han var blevet lidt paf over Hinas tilstedeværelse. ”Ja, ja, ja” sagde Shou lidt irriteret, han gik ud i køknet til Hina og åbnede et af de øverste skabe. Han satte en pakke cornflakes ned på bordet, han fandt derefter en skål, en ske og noget mælk. Han satte det alt sammen på bordet. Han hældte nogle cornflakes i skålen, kom derefter mælk på, placerede skeen i skålen og skubbede den hen til Hina, alt sammen mens han fortsat talte i telefon. ”Jeg har forstået” afsluttede Shou og lagde på, han så på Hina ”Regel nr. 3: Du sover i din egen seng” sagde han strengt. Han gik ud til døren og tog sine sko på ”Jeg bliver nød til at gå.. men jeg kommer snart tilbage..” sagde han og vendte sig mod Hina ”Husk de regler jeg satte for dig i går.. og lad vær med at gå ud” sagde han og åbnede døren. Han så en sidste gang på Hina inden han lukkede og låste døren bag sig, han sukkede, var det her en dårlig ide?

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Hvem er jeg? - Page 2 Empty Sv: Hvem er jeg?

Indlæg  Admin Søn Jul 01, 2012 10:39 am

Hina lage mærke til Shous skjorte, og skyndte sig hen mod ham og stilte sig foran ham. Hun begyndte at knappe den op igen, og knappede den så på ny. Hun gik ud i køknet igen, og så mens Shou fandt morgenmad frem. Hun tog skålen da han skubbede den hen til hende, og begyndte roligt at spise. Hun så på ham, da han kom med endnu en regel og så lidt trist på ham. Men hun kunne ikke modsige ham med hans regler. Hun stilte skålen fra sig, og gik efter ham til hoveddøren. ”Men…” begyndte hun, men holdte så mund. Hun stod og så efter ham da han lukkede døren. Hun vidste ikke hvornår han ville komme igen, og hvad skulle hun lave i mellem tiden? Hun så sig lidt om, og smilte så og skyndte sig tilbage til køknet.
Når Shou kom tilbage, ville han opdage at gulvet var blevet vasket og hylder og overflader tørret af. Badeværelset og køknet havde fået samme behandling, og Hina var i gang med hans kontor og værelse.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Hvem er jeg? - Page 2 Empty Sv: Hvem er jeg?

Indlæg  Pernille Man Jul 02, 2012 7:48 pm

Shou så undrende ned på Hina da hun begyndte at knappe hans skjorte op, han var ved at stoppe hende da han så at hun bare knappede den ordentligt. Shou tjekkede af en eller anden grund om Hina begyndte at spise, men gjorde det ikke tydeligt. Shou tog afsted til studiet, men blev der ikke længe, det var bare en briefing om følgende koncerter. Da der begyndte at være tale om at de skulle på en promotion tur ud til et center, undskyldte Shou sig med at han skulle på toilettet, han kom ikke tilbage. Han havde kun brudt sig om sådan noget i starten, at møde sine fans og skrive autografer, men snart fandt han ud af hvor nemt hans fans kunne skifte til et andet band, og hvordan hans autografer blev solgt på nettet.
”Hina.. jeg er hjem..” begyndte Shou da han åbnede døren, men han stoppede da han kunne lugte rengøringsmidlerne. Han lukkede døren bag sig og trådte af sine sko. Han så sig lidt omkring i lejligheden, han fandt Hina på sit kontor, lige meget hvad hun lavede ville han tage fat i hendes arm ”Regel nr. 4: ingen kæledyr på kontoret” sagde han og tog hende med ud fra kontoret, han lukkede døren bag dem. ”Og havde du tænkt på at din herre måske ikke kan tåle for mange kemikalier i sin lejlighed?” spurgte han med krydsede arme og så ned på hende. Han stod sådan lidt med sukkede så ”næste gang.. lad vær med at brug så meget sæde.. det generer min næse” sagde han, men klappede hende alligevel ubevidst blidt på hovedet. Han gik hen til sit værelse og åbnede sit skab, han tog en lang frakke og en hat ud. Han tog det hele på sammen med et par solbriller. ”Kom.. lad os tage ud og købe noget tøj til dig” sagde han og gik mod døren.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Hvem er jeg? - Page 2 Empty Sv: Hvem er jeg?

Indlæg  Admin Man Jul 02, 2012 7:56 pm

Hina så op da Shou kom ind på kontoret og smilte stort til ham. Hun skulle til at sige noget, da han tog fat i hendes arm. Hun fulgte lidt forvirret efter ham ud fra kontoret igen. ”Øhm jeg tænkte. At når du nu havde dem til at stå, at du så godt kunne tåle det. Jeg vidste ikke…” sagde hun lidt usikkert og så ned i gulvet. Hun havde virkelig prøvet at gøre noget godt. Hun så op igen, da han klappede hende på hovedet, og hun smilte lidt. ”Skal jeg nok.” sagde hun og smilte større. Hina stod stille og ventede på at han skulle ud fra sit værelse igen. Hun smilte igen, da han sagde de skulle ud og have tøj til hende. Hun skyndte sig hen og tog sine sko på, og fulgte ham ud.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Hvem er jeg? - Page 2 Empty Sv: Hvem er jeg?

Indlæg  Pernille Man Jul 02, 2012 8:17 pm

Han tog Hina med ned på gaden og begyndte at gå, han boede ikke langt fra et stort indkøbscenter, som han tog Hina med hen i. ”Hvilke butikker vil du gerne i?” spurgte han og så sig lidt omkring ”vi kan tage i alle de butikker du gerne vil” sagde han roligt.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Hvem er jeg? - Page 2 Empty Sv: Hvem er jeg?

Indlæg  Admin Man Jul 02, 2012 8:22 pm

Hina så sig lidt om i centret. Hun så på Shou. ”Er du sikker?” spurgte hun og lage hovedet på skrå, men kunne ikke lade hver med at smile. Hun gik ind i en af tøj butikkerne. Hun vidste det kun var tøj, til hun fik sin hukommelse igen, og til den tid kunne hun vel betale ham tilbage. Men hun behøvede ikke meget tøj, og slet ikke hvis hun kom til at gå hjemme hos Shou. ”Shou, jeg tænkte på, om vi ikke også kunne købe noget mad ind. Så jeg kan begynde at lave mad til dig?” spurgte hun mens hun ledte efter tøj. Hun fandt 2 nederdele, noget undertøj, strømper og 3 trøjer. Hun tænkte det måtte være nok.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Hvem er jeg? - Page 2 Empty Sv: Hvem er jeg?

Indlæg  Pernille Man Jul 02, 2012 8:37 pm

”Ja..” sagde Shou roligt til at de kunne gå i de butikker hun ville, han brød sig bare ikke om at være ude på så offentlige steder så længe af gangen. ”Vi kan købe lige hvad du vil” sagde Shou da hun spurgte om de ikke kunne købe noget mad. Shou rakte hånden ud efter poserne og tog dem ”Skal du virkelig ikke have mere?” spurgte han lidt undrende. Shou gik med poserne i hånden mod et madmarked der lå i centeret, men han stoppede da han så folk fra studiet og et hav af fans. Han havde tydeligvis ikke hørt efter, stedet hvor bandet skulle på promotion tur var et her center. Han trak godt ned i hatten og trak Hina med sig.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Hvem er jeg? - Page 2 Empty Sv: Hvem er jeg?

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum