Miststales High School
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Livet som universitets elev

2 deltagere

Side 6 af 8 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste

Go down

Livet som universitets elev - Page 6 Empty Sv: Livet som universitets elev

Indlæg  Pernille Søn Okt 28, 2012 8:33 pm


Raiden gjorde som han havde gjort fordi han var spændt på hvad Misaki kunne finde på at gøre ved ham. Hans blik fulgte enhver af Misakis bevægelser og han lod ham gøre lige hvad han ville, men han kunne ikke lade vær med at smile lidt over at Misaki gik lige til det. Raiden kom med nogle små lyde mens Misaki rørte ved han lem, men lukkede først et støn ud da Misaki tog hans lem i munden. Raiden lod sine hænder køre ned i Misakis hår ”Misaki” sagde Raiden lidt hæst og stønnende.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Livet som universitets elev - Page 6 Empty Sv: Livet som universitets elev

Indlæg  Admin Søn Okt 28, 2012 8:52 pm

Misaki rødmede lidt da Raiden stønnede hans navn, og selvom han lige var kommet, kunne han mærkede det rykkede i ham igen. Han kunne godt li at mærke Raidens hånd i sit hår. Misaki vidste ikke om han gjorde det rigtigt, eller om han var begyndt rigtigt. Raiden havde rørt lidt ved ham, men Misaki havde ikke kunne få sig til det, derfor han havde gået i gang med det samme. Misaki lukkede stille øjne, og begyndte at komme med nydelsen lyde.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Livet som universitets elev - Page 6 Empty Sv: Livet som universitets elev

Indlæg  Pernille Søn Okt 28, 2012 10:27 pm


Raiden stod stille og så stønende ned på Misaki, hans blik faldt på uret ”Misaki.. det er fint.. bare stop” sagde Raiden i en stønnende tone.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Livet som universitets elev - Page 6 Empty Sv: Livet som universitets elev

Indlæg  Admin Søn Okt 28, 2012 10:32 pm

Misaki slap med munden og så op på Raiden, mens han hånd stadig kørte. ”Vil du ikke komme?” spurgte han lidt usikkert. Han kinder var røde.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Livet som universitets elev - Page 6 Empty Sv: Livet som universitets elev

Indlæg  Pernille Søn Okt 28, 2012 10:35 pm


Raiden smilte ned til Misaki, hans øjne havde begær i dem ”Jo… men..” sagde Raiden og lænte sig hoved lidt tilbage, det føltes godt, forkert, men godt. ”Min professor kommer snart tilbage” sagde han lidt stønnende.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Livet som universitets elev - Page 6 Empty Sv: Livet som universitets elev

Indlæg  Admin Søn Okt 28, 2012 10:40 pm

Misaki følte et øjeblik panik over at blive opdaget, men… Han havde ikke lyst til at stoppe. Det var forkert, forkert at gøre det her med Raiden, forkert at gøre det med ham her. ”Vi... Vi kunne finde et andet sted.” sagde Misaki og rødmede lidt.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Livet som universitets elev - Page 6 Empty Sv: Livet som universitets elev

Indlæg  Pernille Søn Okt 28, 2012 10:48 pm


Raiden så overrasket ned på Misaki, han smilte lidt, han havde ikke regnet med at Misakis væremåde kunne være så frækt. ”Smager det så godt?” spurgte Raiden lidt drillende. ”Måske vi skulle vente til vi kom hjem” sagde han så til Misaki.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Livet som universitets elev - Page 6 Empty Sv: Livet som universitets elev

Indlæg  Admin Søn Okt 28, 2012 10:52 pm

Misaki rødmede og slog blikket ned. Han vidste ikke hvorfor han havde sagt det han havde sagt. Han vidste ikke ligefrem om det smagte godt, men han havde ikke lyst til at stoppe. Misaki så op på Raiden igen, da han sagde at de måske skulle vente til de kom hjem. Ville han virkelig gøre det med ham igen? Misaki havde vel frygtet lidt, at Raiden ville ignorere ham som den sidste fyr. Misaki nikkede stille, for flov til rent faktisk at sige noget.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Livet som universitets elev - Page 6 Empty Sv: Livet som universitets elev

Indlæg  Pernille Søn Okt 28, 2012 11:07 pm


Raiden smilte og fik hev sine bukser op igen, han lynede dem hurtigt op og rakte en hånd ned til Misaki. ”Undskyld..” sagde han, Misaki virkede ikke som om han ville stoppe, men Raiden ville ikke risikere at hans chef og flirt så ham sådan her. ”Så.. hvornår fandt du ud af at du er.. ” begyndte Raiden, men han vidste jo ikke om Misaki var bøsse eller biseksuel.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Livet som universitets elev - Page 6 Empty Sv: Livet som universitets elev

Indlæg  Admin Søn Okt 28, 2012 11:14 pm

Misaki tog Raidens hånd og rejste sig op. Misaki rystede på hovedet da Raiden sagde undskyld. ”Nej… Det fint…” sagde han og smilte stille. Han hev selv sine bukser helt op, det havde han ikke fået gjort før. Han så på Raiden da han begyndte at tale. ”Jeg… Er kun til mænd…” sagde han lidt flovt. Det var første gang han sagde det til nogen. ”Jeg var 17 da jeg fandt ud af det.” sagde han. ”Vi…” sagde Misaki stille, han vidste ikke om Raiden gad at høre det, men han havde lyst til at fortælle det, især nu hvor Raiden allerede vidste han var til mænd. ”Vi var en flok drenge samlet hos en ældre kammerat. Vi drak os fulde, og til sidste endte jeg og en anden fyr oppe. Før jeg vidste det, sad vi og kyssede og… legede med hinanden… Siden den aften lage jeg mærke til at jeg så efter fyre.” sagde han stille.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Livet som universitets elev - Page 6 Empty Sv: Livet som universitets elev

Indlæg  Pernille Søn Okt 28, 2012 11:52 pm


Raiden lyttede stille og fandt en kuglepen han kom i munden og stod sådan med lidt, Raiden var stadigt præget af at han plejede at ryge efter sex og derfor skulle have noget i munden. Raiden smilte ”Det er vist en meget almindelig måde at finde ud af at man kan lide mænd på” sagde Raiden forsikrende.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Livet som universitets elev - Page 6 Empty Sv: Livet som universitets elev

Indlæg  Admin Man Okt 29, 2012 8:11 am

Misaki lage hovedet lidt på skrå, da han så at Raiden kom en kuglepen i munden, men han spurgte ikke og talte videre. Misaki følte sig lettet, da Raiden sagde at det var en meget almindelig at finde ud af det på. Misaki havde ikke lyst til at snakke om Fuko, om hvor lang tid de havde været kærester, eller om at han ikke havde kunne være ærlig overfor hende. ”Hvordan…" begyndte Misaki, da døren gik op bag ham. Misaki så sig over skulderen og så på proffesoren som kom ind. Han så underne ud, da han ikke forstod hvad Misaki lavede på hans kontor. "Jeg vil gå nu. Tak for din hjælp." sagde Misaki og rødmede lidt, da han forstod at det kunne forstås på flere måde, selvom han bare ville have takket for hjælpen med manden. Misaki skyndte sig ud af kontoret og tilbage mod biblioteket for at hente sine ting.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Livet som universitets elev - Page 6 Empty Sv: Livet som universitets elev

Indlæg  Pernille Tirs Okt 30, 2012 5:28 pm

”Det var så lidt” sagde Raiden efter Misaki og fulgte ham med blikket. ”Arata.. hvem var det?” spurgte professoren, Raiden trak på skulderen ”en studerende der havde et spørgsmål” sagde Raiden og smilte lidt. ”Det er også lige meget.. kom her over.. jeg er hård” sagde han og åbnede sine arme for professoren.
Da Misaki kom hjem fra uni ville Aki allerede være der ”Ah.. goddag.. jeg mener.. velkommen hjem” sagde han og smilte. ”Raiden har ringet.. han kommer sent hjem så vi skal ikke vente på ham” sagde han roligt og fortsatte med sine lektier.
Virkelig sent om natten væltede Raiden ind af døren, han havde været på sit værtarbejde og var fuld. Han smækkede døren efter sig, men væltede over trinet ind til lejligheden da han prøvede at sætte sig ned for at tage sine sko af.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Livet som universitets elev - Page 6 Empty Sv: Livet som universitets elev

Indlæg  Admin Tirs Okt 30, 2012 5:47 pm

Misakis tanker kørte rundt resten af dagen. Hvad havde han lavet? Hvad havde han sagt? Da han kom hjem, smilte han til Aki. ”Jeg hjemme.” sagde han. Det var han van til at sige der hjemme, og det var noget han havde taget med sig, når Aki var hjemme før ham. Misaki følte sig både lettet og skuffet over at Raiden ville komme sent hjem, men han rystede det hurtigt af sig. Det var heller ikke fair over for Aki hvis de lavede den slags ting i huset. Misaki satte sig til at lave lektier ved siden af Aki, og hvis Aki spurgte om hjælp, hjalp han så godt han kunne. Misaki kunne godt li Aki, han var en sød dreng, og han var godt selskab. Misaki lavede mad til dem, og de spiste sammen.
Misaki var faldet i søvn ved sit skrivebord, da han havde haft flere lektier han skulle have lavet. Han vågnede op, da han noget. Han satte sig op og gned sit ene øje, da han hørte døren blive smækket og nogen vælte rundt i opgangen. Han rejste sig hurtigt op og gik der ud. ”Raiden, hver stille, Aki sove.” sagde Misaki lavt og skyndte sig hen til ham. Misaki tog hurtigt hans sko af, og tog ved hans arm for at støtte Raiden ind til Raidens værelse.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Livet som universitets elev - Page 6 Empty Sv: Livet som universitets elev

Indlæg  Pernille Ons Okt 31, 2012 6:11 pm


Aki nød sin tid sammen Misaki, han kunne godt li ham.
Raiden grinte lidt fra sin plads på gulvet ”Jeg er ooogså stiile” hviskede Raiden, han var tydeligvis beruset og han lugtede langt væk af alkohol, kvindeparfume og cigaretter. Han havde dog ikke selv røget. Raiden lod Misaki samle ham op og han vaklede ind på værelset. Han gav slip på Misaki og fik knappet sin skjorte op, han smed den på gulvet, efter at have vaklet lidt usikkert fik bukserne samme tur. Han vendte sig mod Misaki med et fjollet smil og rodede ham i håret ”Du er sød.. ved du godt det” sagde Raiden med et stort smil. Han lagde sine arme om Misaki og ville give ham et knus, men han lagde for meget kropsvægt i det så et øjeblik var de begge ved at falde. Raiden nåede dog at indse det og rette op på dem, han kunne ikke lade vær med at grine lidt og se på Misaki. Han havde stadig rundt om Misaki og pludselig stoppede han med at grine, han brød sin egen regel og kyssede Misaki på munden. Han var ikke forsigtig eller noget, han kyssede ham med lidenskab og derefter med tungen.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Livet som universitets elev - Page 6 Empty Sv: Livet som universitets elev

Indlæg  Admin Ons Okt 31, 2012 6:22 pm

Misaki sagde ikke noget til Raiden, da han sagde han var stille. Misaki kunne tydeligt både se og lugte at Raiden var fuld. Raiden kunne dog ikke li de to andre lugte Raiden havde på sig. Røg, og kvindeparfume. Men Raiden havde selv sagt han var til begge køn, og hvad han og Raiden havde lavet tidligere på dagen, havde vel ikke betydet andet end… ja en hjælpende hånd. Misaki ville sikre sig at Raiden gik i seng, og ikke begyndte at larme i resten af huset. At han og Aki var vågnet op natten før, måtte være nok. Misaki lukkede øjne, da Raiden rodet ham i håret. ”Øhm tak… Men gå nu i seng Raiden.” sagde han med lidt røde kinder. Misaki rødmede mere, da Raiden tog om ham, og han kunne mærke de var ved at miste balancen. Han pustede lidt lettet op, da Raiden redte dem fra at falde. ”Raiden slip nu. Du er fuld, gå i seng.” sagde han og så op på Raiden, lige før Raiden kyssede ham. Han stivnede, og prøvede først at skubbede sig væk. ”Rai…” nåede der ud før han mødte Raidens mund igen, og han mærkede Raidens tunge i hans mund. Misaki kunne smage alkoholen, og han prøvede først at skubbe sig væk, men så slappede hans krop af, og han modtog Raidens kys og gengældte så godt han kunne.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Livet som universitets elev - Page 6 Empty Sv: Livet som universitets elev

Indlæg  Pernille Ons Okt 31, 2012 6:53 pm

Raiden registrerede ikke Misakis modstand, simpelthen fordi han ikke var van til at møde modstand når det kom til sådan nogle ting. Det var kun til sidst at han fornemmede at Misaki forsøgte at skubbe ham lidt væk ”hvad er der galt Misaki?” spurgte han og kyssede ham ved halsen mens han strøg sin ene hånd om på numsen af ham. ”Har du ikke lyst til at se min krop vride sig af nydelse” spurgte Raiden flirtende. Raiden havde problemer med at holde balancen og gav slip på Misaki og lod sig selv falde tilbage på sengen. Han grinte lidt.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Livet som universitets elev - Page 6 Empty Sv: Livet som universitets elev

Indlæg  Admin Ons Okt 31, 2012 7:25 pm

Misaki gispede efter vejret, da Raiden slap hans mund. Det stirrede i Misakis krop, da Raiden kyssede hans hals og strøg en hånd over hans numse. ”J… Jo…” sagde Misaki stille til, at han ville se Raidens krop vride sig i nydelse. Misaki så på Raiden, da han væltede tilbage på sengen. Raiden havde tændt ham ved hans kys, og Misaki havde fået lyst til at forsætte igen. ”Må… Måske jeg skulle gå ind til mig selv…. Jeg ved ikke hvor meget du selv er med på det her.” sagde Misaki. Raiden havde godt nok sagt at de kunne forsætte når de kom hjem, men om han virkelig havde ment det, var Misaki ikke sikker på.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Livet som universitets elev - Page 6 Empty Sv: Livet som universitets elev

Indlæg  Pernille Ons Okt 31, 2012 7:41 pm


”Hmmm” sagde Raiden i en undrende tone til at Misaki ville gå tilbage på sit værelse. Han satte sig smilende op og rodet sig i håret ”sagde jeg ikke at du måtte gøre hvad du ville med mig” sagde Raiden, han havde sagt noget lignende tidligere på dagen. ”Så her er jeg…” sagde han og lagde sig lidt tilbage på sengen så han støttede på sine albuer. Han spredte sine arme en smule ”Jeg er fuld, næsten nøgen og liderlig som bare fanden” sagde Raiden og smilte sødt til Misaki. Raiden skød op og sidde igen og greb Misakis ene hånd ”Så hjælp mig nu Misaki… vil du ikke nok?” sagde Raiden næsten stønnende. ”Skal jeg starte selv?” spurgte han, men ventede ikke på svar før han hev lidt ned i sine underbukser og tog fat om sit hårde lem og begyndte at lege med sig selv. Raiden var ikke nybegynder når det kom til at forføre mænd og kvinder, hvis der var en han ville have, skulle han nok gøre alt han kunne for at de også ville have ham.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Livet som universitets elev - Page 6 Empty Sv: Livet som universitets elev

Indlæg  Admin Ons Okt 31, 2012 7:55 pm

Misaki var rød i ansigtet. Misaki nikkede lidt, da Raiden sagde noget lignede han havde sagt tidligere. Misaki ville ikke se på Raiden, men han kunne ikke lade hver, da Raiden lænte sig tilbage. Misaki kunne mærke han begyndte at blive hård, da Raiden sagde han var liderlig, og så blikket ned. Misaki så forskrækket på ham igen, da han greb fat i hans hånd og så lige ind i Raidens øjne. Han nikkede stille, og nåede ikke at sige eller gøre noget, før Raiden havde hevet ned i sine underbukser og var begyndt at lege med sig selv. Misaki rystede lidt. Han vidste ikke hvad han skulle gøre, han vidste ikke hvordan man var den førerne rolle, selvom det på en måde alligevel virkede som om det var Raiden der vidste hvad der skete. Misaki satte sig på knæ i mellem Raidens ben og kyssede Raidens bryst. Raiden var rigtig bygget, og han havde et smukt bryst. Misaki ønskede lidt, at han bare kunne smide trøjen som Raiden, men han kunne ikke få sig til det. Misaki tog fat om Raidens lem og begyndte at lege med ham. Han kyssede sig ned af Raidens mave, og slikkede hans lem og tog det i munden og begyndte at køre.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Livet som universitets elev - Page 6 Empty Sv: Livet som universitets elev

Indlæg  Pernille Ons Okt 31, 2012 8:09 pm


Raiden stønnede da Misaki kyssede hans bryst, hans stønnende stemme tog til da Misaki legede med hans lem. Raiden lagde sig tilbage på sengen, men havde stadig benene ud over kanten, han tog lidt fat i lagnet og svajede i ryggen. ”Ja.. Misaki.. så godt” stønnede han.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Livet som universitets elev - Page 6 Empty Sv: Livet som universitets elev

Indlæg  Admin Ons Okt 31, 2012 8:17 pm

Misaki begyndte selv at stønne lidt, mens han legede med Raiden. Misaki slap kort Raidens lem for at få luft, og så op af Raiden. ”Du er nød til at være stille, vi vækker Aki.” sagde Misaki usikkert. Han stoppede lidt op da han så op af Raiden. Han havde altid tænkt at Raiden var tiltrækkende, men det var noget helt andet at han lå på den måde. ”Vil… Vil du også lege med mig…” sagde Misaki stille. Han havde læst lidt om sex mellem mænd, men hvordan det egentlig forgik, vidste han ikke noget om. Og selvom Raiden lå på den måde som han gjorde, slog tanken slet ikke ned i Misaki at han kunne være toppen og tage Raiden.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Livet som universitets elev - Page 6 Empty Sv: Livet som universitets elev

Indlæg  Pernille Ons Okt 31, 2012 8:48 pm


”Det kan jeg ikke” stønnede Raiden og så ned på Misaki, han forstod selvfølgelig ikke hvorfor hans partner ville have ham til at være stille. Raiden så op da Misakis spurgte om han også ville lege, Raiden nikkede og hev Misaki op på sengen, så han stod på alle fire over ham, så Raiden kunne lege med Misaki mens han legede videre med ham. Han åbnede Misaki bukser og hev dem ned, underbukserne røg hurtigt samme vej og uden tøven begyndte Raiden at lege med Misakis lem.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Livet som universitets elev - Page 6 Empty Sv: Livet som universitets elev

Indlæg  Admin Ons Okt 31, 2012 8:56 pm

Misaki lod sig lidt forskrækket blive hevet op på sengen. Misaki tog fat om Raidens lem igen, som han havde sluppet da Raiden hev ham op. Misaki kunne ikke holde et støn tilbage da Raiden uden tøven begyndte at lege med ham, og Misaki stoppede kort op. Han fik taget sig sammen, og begyndte at køre med sin hånd igen. ”Raiden…” stønnede han og så ind i Raidens øjne. ”Det er godt…” stønnede han og lod sine arm synke lidt ned og kyssede Raiden igen.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Livet som universitets elev - Page 6 Empty Sv: Livet som universitets elev

Indlæg  Pernille Ons Okt 31, 2012 9:08 pm

”Mmmmh” var Raiden eneste svar til at Misaki synes det var godt. Raiden lod sine hænder glide op til Misakis numse og begyndte at kæle for ham der.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Livet som universitets elev - Page 6 Empty Sv: Livet som universitets elev

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 6 af 8 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum