Miststales High School
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Livet som universitets elev

2 deltagere

Side 4 af 8 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste

Go down

Livet som universitets elev - Page 4 Empty Sv: Livet som universitets elev

Indlæg  Pernille Man Okt 22, 2012 8:18 pm

Aki fortsatte med at presse puden ned over sine øre mens det stod på, for han virkede det som om det varede forevigt inden stønnene stoppede med et sidste højt udbrød. Han fjernede stille puden da han var sikker på der ikke kom flere lyde, han lå stille og så ud i luften. Han strøg flovt en hånd igennem sit hår og vidste ikke hvordan han skulle forholde sig til lydene, eller hvad de gjorde ved ham. Der gik flere timer før Aki endelig faldt i søvn. Om morgene turde han ikke se på Misaki, han sad stille ved bordet og så ned i sin morgenmad mens han spiste, havde Misaki også hørt det? Og hvordan skulle han forholde sig til Raiden når han kom ud? Og hvad med hans gæst? I samme øjeblik Aki sad og stilte sig selv de spørgsmål blev døren til Raidens værelse åbnet og ud kom Raiden. Hans hår lignede en høstak og han boksershorts sad skævt, det samme gjorde hans undertrøje, så han kunne se noget af hans mave og hofte. Han rodet sig i håret mens han gabte, han gik hen til køleskabet og fandt en mælkekarton, han drak direkte af den. ”Godmorgen” sagde han så og smilte til sine rumboer, uvidende om at de havde hørt ham og hans gæst.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Livet som universitets elev - Page 4 Empty Sv: Livet som universitets elev

Indlæg  Admin Man Okt 22, 2012 8:32 pm

Misaki kom, da han hørte et sidste højt udbryd. Han vidste ikke om det var Raiden eller Raidens partner, men Misaki indså lidt flovt bagefter, at han havde forstillet sig Raiden. Misaki lå lidt bagefter, og så ind i væggen. Hvad ville Raiden eller Aki sige hvis de vidste hvad han lavede? Eller hvad han tænkte. Misaki endte med at lege med sig selv igen, med tankerne omkring Raiden, før han faldte i søvn. Misaki lage ikke mærke til at Aki ikke så på ham, for han havde selv lige så travlt med at undgå at se på ham. Aki måtte da også havde hørt Raiden, eller havde han sovet igennem det? Eller han havde hørt Misaki? Misaki havde været stille, men han kunne ikke være sikker. Misaki rødmede, da Raidens dør gik op. Han skimtede lidt op, og så hvordan Raiden så ud, hvilket fik det til at kilde i mellemgulvet. ”Go.. Godmorgen.” sagde Misaki stille og truer stadig ikke se op. Hvad måtte Raiden ikke tænke, hvis han blev ved med at undgå at se på ham? ”Ku.. Kunne du og… tænke… noget morgenmad?” spurgte Misaki og så smilende op på Raiden. Hvordan skulle han sige det? Hvis han sagde noget, der hentydet til at han vidste at Raiden havde en gæst, så ville han vel også vide at han havde hørt ham.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Livet som universitets elev - Page 4 Empty Sv: Livet som universitets elev

Indlæg  Pernille Man Okt 22, 2012 8:55 pm

Aki kunne ikke engang sige godmorgen, han sendte ham bare et nik og så koncentrerede sig derefter om sin tallerken igen. Raiden gik hen til bordet, han nikkede og tog et stykke brød fra bordet, han begyndte at spise, men satte sig ikke ned. Aki så stille op på Misaki, havde prøvede vel at fornemme om han også havde hørt det, men gjorde det uden at møde Misakis blik. ”Hvorfor sidder du ikke ned? Har du for ondt i røven?” spurgte en stemme pludselig og gav Raiden et klap bagi. Der gik et sæt igennem Raiden og han så lettere irriteret tilbage på manden der sted der. Aki så overrasket op på personen, men så, så lynhurtigt væk igen. Det var Chiza fodboldholdets træner, manden både Aki og Misaki kort havde set på fodboldbanen den dag de to havde mødt hinanden. ”Ja, ja, ja.. Se nu bare at komme afsted” sagde Raiden og gik skubbet de rivaliserende træner ud af døren, han grinte lidt men gik med til at forsvinde. Raiden gik tilbage til bordet med et suk, tog et brød i hånden og gik mod sit værelse. Han skænkede det overhovedet ikke en tanke at det skulle forklares overfor hans nye rumboer. Aki så hurtigt efter Raiden og ubevidst tog Raiden sig lidt til det nederste af hans ryg.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Livet som universitets elev - Page 4 Empty Sv: Livet som universitets elev

Indlæg  Admin Man Okt 22, 2012 9:06 pm

Misaki så ikke manden, før han havde talt og klappet Raiden bagi. Misaki rødmede, og så ned på sin tallerken igen. Han genkendte manden, men han kendte ham ikke ligefrem. Raiden virkede til at ville have ham ud hurtigst muligt, men han virkede ikke til at være flov over hvad de havde lavet, han ville hvis bare have ham ud. Misaki så på Raiden, da han gik tilbage til sit værelse, og lage mærke til at han tog sig til ryggen. Misaki rødmede igen. Når han havde fantaseret om ham og Raiden, han havde altid forstillet sig Raiden som den øverste, sikkert fordi han var større og mere mandig end ham selv, så det var mærkeligt at tænke på Raiden som nederst. Misaki første gang ud af øjenkrogen på Aki, og lage mærke til at han havde røde kinder. Aki måtte være gamle nok til at forstå hvad der skete, selvom sex mellem to mænd ikke var et hverdags syn. Misaki så på sin tallerken igen. Selvom han nu havde en ide om, at Aki også havde hørt Raiden, skulle han så nævne noget? Og hvis han skulle, hvordan?
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Livet som universitets elev - Page 4 Empty Sv: Livet som universitets elev

Indlæg  Pernille Man Okt 22, 2012 9:23 pm


Raiden kom snart efter ud af sit værelse igen ”Jeg smutter i bad.. derefter på arbejde på uni..” sagde han og så på Misaki og Aki. Han lod sit blik falde på uret ”Aki… skal du ikke i skole?” spurgte han undrende. Aki så hurtigt på uret, han havde bare sat og stirret ned i sin tallerken og ikke indset hvor hurtigt tiden var gået. ”Jo” sagde han hurtigt og rejste sig, han fandt sin taske og bukkede for Misaki og Raiden, en vane han havde udviklet når han sagde farvel til dem. Raiden så stille på døren ”hvad med dig Misaki? Har du ikke timer i dag?” spurgte han og gik ind på badeværelset, men han lod døren stå åben. Misaki ville snart høre bruseren blive tændt.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Livet som universitets elev - Page 4 Empty Sv: Livet som universitets elev

Indlæg  Admin Man Okt 22, 2012 9:31 pm

Misaki sad bare og kiggede på sin tallerken, og tænkte over hvad han kunne sige, da Raiden kom ud fra værelset igen. Misaki smilte da Aki bukkede for dem da han sagde farvel. Han synes det var en sød van Aki havde fået. Misaki så op på Raiden da han talte. Hvordan kunne han tage det så roligt? Han havde lige ’’sparket’’ en mand ud han havde haft sex med. Men Raiden virkede meget løs og åben på det punkt. ”Øhm… Jeg har timer lidt senere, men jeg havde tænkt på at tage på biblioteket for at læse lidt op.” sagde han. Misaki kunne ikke lade hver med at se hen mod døren. Han havde set Raiden nøgen, da han havde fået vist værelset. Misaki ville ønske han havde modet til at åbne munden, og spørger Raiden ind til forhold med mænd, men han truer ikke.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Livet som universitets elev - Page 4 Empty Sv: Livet som universitets elev

Indlæg  Pernille Man Okt 22, 2012 9:43 pm


Radien kom med en lyd udefra badeværelset, det var hans måde at lade Misaki vide at han havde hørt det han havde sagt. Han kom ud med et håndklæde om livet og en tandbørste i munden ”Skal vi følges?” spurgte han da han havde tog tandbørsten ud af munden. Han så lidt undrende på Misaki og gik hen til ham, han rodede ham i håret. ”Er du okay? Du sidder bare og stirre” sagde han og så undrende på Misaki, mens han proppede tandbørste tilbage i munden og fortsatte med at børste tænder.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Livet som universitets elev - Page 4 Empty Sv: Livet som universitets elev

Indlæg  Admin Man Okt 22, 2012 9:52 pm

Misaki fik let røde kinder, da Raiden kom ud med kun et håndklæde om livet. Misaki nikkede lidt, til at de kunne følges. Han ville gerne se væk, men han kunne ikke få blikket væk fra Raiden. Raiden var veltrænet, i hvert fald mere end Misaki. Misaki slog hurtigt blikket ned, da Raiden kom hen mod ham, og kørte en hånd igennem hans hår. Misaki kunne mærke varmen fra Raidens krop, og det begyndte at påvirke Misaki. ”Jeg… Jeg…” Misaki lukkede øjne. ”Jeg har det fint.” sagde han og rejste sig hurtigt op og gik ind på sit værelse for at pakke sin taske.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Livet som universitets elev - Page 4 Empty Sv: Livet som universitets elev

Indlæg  Pernille Man Okt 22, 2012 10:13 pm

Raiden så undrende efter Misaki da han gik, han smilte lidt og gik så tilbage på badeværelset hvor han børstede sine tænder færdigt. Han gik ind på værelset og trak i tøj. Han gik hen til Misakis dør og bankede på, han pressede sig lidt op af døren, nok mest fordi han allerede var træt af at vente. ”Miiiiisaki… kom nu…” sagde han, det var måske lidt barnligt, men han kunne ikke undgå at blive påvirket af at bo med nogen der var yngre end ham selv.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Livet som universitets elev - Page 4 Empty Sv: Livet som universitets elev

Indlæg  Admin Man Okt 22, 2012 10:35 pm

Misaki stod og prøvede at få styr på sin vejrtrækning og sine forstyrrende tanker. Indtil nu var det gået fint med at bo i samme hus som Raiden, men han havde selvfølgelig heller ikke tilbragt så meget tid sammen med Raiden, eller før hørt Raiden sammen med en anden mand. Misaki før forstærket sammen, da Raiden bankede på hans dør. ”J… ja!” sagde han hurtigt. Han havde knap nok fået pakket sin taske, men han skyndte sig bare at lukke den og svang den over den ene skulder og gik hurtigt hen til døren og åbnede den hurtigt. Misaki nåede at gå et skridt frem, da han åbnede at Raiden stod i døren, og åbenbart havde lænt sig op af den, for nu var han på vej mod Misaki. ”Rai…” nåede Misaki at sige, før han væltede med bagover. Misaki ømmede sig lidt, da hans hoved havde ramt gulvet. Hvis Raiden havde noget presset i mod Misakis underliv, ville han kunne mærke at han var hård.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Livet som universitets elev - Page 4 Empty Sv: Livet som universitets elev

Indlæg  Pernille Man Okt 22, 2012 10:49 pm

Raiden havde ikke regnet med Misaki ville åbne døren så hurtigt og han faldt forover. Han landede ovenpå Misaki, Raiden fik hevet sig selv lidt op ved at støtte på sine hænder. ”Hov” sagde han med et smil, men så, så lidt overrasket ned på Misaki da han kunne mærke at hans lem var hårdt. ”Ah..undskyld” sagde Raiden og fik sig af Misaki så han lå siden af ham på gulvet. ”Jeg vidste ikke du var ved at onanerer” sagde han og så på sit armbåndsur ”det har jeg ikke tid til at vente på” sagde han og rejste sig. ”Husk at låse når du går” sagde han og var på vej ud af Misakis værelse.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Livet som universitets elev - Page 4 Empty Sv: Livet som universitets elev

Indlæg  Admin Tirs Okt 23, 2012 8:42 am

Misaki havde lidt røde kinder, da Raiden så ned på ham. Misaki rødmede endnu mere, da Raiden så overrasket på ham. Ville han blive opdaget nu? Misaki satte sig hurtigt op og trak benene til sig. Han var egentligt klar til at Raiden skulle sige noget til det, så han så overrasket på ham, da han sagde at han ikke vidste han havde været ved at onanerer. Misaki var forvirret. "Jeg var ikke..." sagde han forvirret, og så på ham, da han sagde han skulle huske at låse. Misaki skulle vel være lettet over, at Raiden ikke have opdaget at det var hans skyld. "Ba... Baka!" sagde Misaki højt. Troede Raiden ikke at han havde hørt ham, eller troede han at Misaki var for dum til forstå hvad der skete?
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Livet som universitets elev - Page 4 Empty Sv: Livet som universitets elev

Indlæg  Pernille Tirs Okt 23, 2012 3:49 pm

Raiden stoppede i døren og så tilbage på Misaki ”Hey hey.. jeg har jo sagt undskyld” sagde Raiden og så ned på Misaki. Raiden havde ikke skænket det en tanke at Misaki kunne være ophidset pga. ham, han satte bare ikke sig selv om Misaki sammen på den måde. Nok mest fordi han ikke skænkede andres seksualitet en tanke.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Livet som universitets elev - Page 4 Empty Sv: Livet som universitets elev

Indlæg  Admin Tirs Okt 23, 2012 4:05 pm

Misaki havde røde kinder. Han rejste sig op og tog sin taske over skulderen igen. ”Bare glem det.” sagde Misaki og gik fordi Raiden ud af døren.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Livet som universitets elev - Page 4 Empty Sv: Livet som universitets elev

Indlæg  Pernille Tirs Okt 23, 2012 4:17 pm


Raiden greb Misakis arm ”Nej.. vi bor sammen.. helt ærligt Misaki… hvad er du så sur over?” spurgte han mens han så ham ned i øjnene og stadig havde fat i hans arm.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Livet som universitets elev - Page 4 Empty Sv: Livet som universitets elev

Indlæg  Admin Tirs Okt 23, 2012 4:22 pm

Misaki så forskrækket op, da Raiden tog fat i hans arm. ”Sl… slip…” sagde han. Han hjerte begyndte at hamre hurtigt igen. Han kunne slet ikke klare at Raiden rørte ved ham. Det var nok på grund af de tanker, drømme og fantasier han havde haft på det sidste, og nattens oplevelse gjorde det ikke bedre. ”Jeg er ikke sur, så slip nu.” sagde Misaki og så væk, mens han prøvede at få Raiden til at give slip.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Livet som universitets elev - Page 4 Empty Sv: Livet som universitets elev

Indlæg  Pernille Tirs Okt 23, 2012 4:31 pm


Raiden stod og overvejede det lidt, men han kunne se at Misaki ikke ville røres af ham, ligesom Aki.. Så han gav slip. ”Fint.. lad os komme af sted.. jeg vil ikke komme for sent” sagde han og gav slip. Han gik ud og tog sin taske over skulderen og gik hen til døren. Han trådte i sine sko og gik ud, han gik mod uni og så måtte Misaki følge med hvis han ville.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Livet som universitets elev - Page 4 Empty Sv: Livet som universitets elev

Indlæg  Admin Tirs Okt 23, 2012 4:40 pm

Misaki følte sig lettet over at Raiden slap, men alligevel lidt skuffet. Han ønskede ikke at blive opdaget som bøsse, men på en måde ville det være lettere. Misaki fulgte ud efter Raiden, og låste døren efter dem. Han fulgte stille efter Raiden til uni. ”Jeg er altså ikke vred eller noget.” sagde Misaki stille efter de var gået lidt.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Livet som universitets elev - Page 4 Empty Sv: Livet som universitets elev

Indlæg  Pernille Tirs Okt 23, 2012 4:50 pm


”Nej nej” sagde Raiden og gik stille videre. Han stoppede ude foran professorens kontor ”hvis ikke du var sur.. hvad var du så?” spurgte han med krydsede arme og så ned på Misaki.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Livet som universitets elev - Page 4 Empty Sv: Livet som universitets elev

Indlæg  Admin Tirs Okt 23, 2012 5:15 pm

Misaki vidste ikke hvorfor han fulgte så længe efter Raiden. Det var den korteste vej til biblioteket, men han kunne havde fundet på en undskyldning. Misaki så op på ham, da han stoppede op og talte til ham. Misaki slog blikket ned. ”Vel… Overrasket, eller nervøs.” sagde Misaki stille. ”Efter alt det med i morges… og i nat.” sagde Misaki og rødmede lidt igen. ”Det er ikke noget jeg er van til.” sagde han stadig stille.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Livet som universitets elev - Page 4 Empty Sv: Livet som universitets elev

Indlæg  Pernille Tirs Okt 23, 2012 8:32 pm

Raiden så undrende ned på Misaki, hvorfor skulle han være nervøs? Raiden stod og så lidt blankt ned på Misaki, han var for længest blevet van til at bare tage sin egen seksualitet som den kom. Raidens øjne blev store da det gik op for ham at Misaki måtte have hørt dem i nat, han slog sig for panden, det forklarede hvorfor Aki havde undgået ham morges. Raiden grinte lidt ”det må du undskylde… jeg har overhovedet ikke tænkt over at fortælle jeg at jeg er biseksuel” sagde han og fjernede hånden fra sin panden, han smilte undskyldende. ”Og med hensyn til det du hørte… ja, igen undskyld.. jeg er ikke van til at skulle dæmpe mig når jeg har besøg, jeg skal nok forsøge at gøre det i fremtiden” sagde Raiden og smilte.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Livet som universitets elev - Page 4 Empty Sv: Livet som universitets elev

Indlæg  Admin Tirs Okt 23, 2012 8:48 pm

Misaki havde for længst regnet ud at Raiden var til begge køn. Kvinden der havde kastet sodavand på dem og råbt af dem, var det tydeligt at Raiden havde været sammen med hende, og da Misaki havde set Raiden komme ud fra professorens kontor. Man som sagt, var han ikke van til at se, eller høre den slags ting. ”Det gør mig nu ikke noget.” sagde Misaki stille til, at Raiden var biseksuel. ”Jeg er ligeglad, blev bare lidt… overrasket…” sagde Misaki stille. ”Men jeg tror ikke Aki har det særligt godt med det.” sagde Misaki. Raiden gjorde det ligesom lidt nemt, at tale om den slags ting, han tog det stille og roligt, og han virkede ikke rigtig til at være flov over at de havde hørt ham, eller at de havde hørt ham med en anden mand. *Hvis bare jeg havde modet til det.* tænkte Misaki og slog blikket lidt trist ned.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Livet som universitets elev - Page 4 Empty Sv: Livet som universitets elev

Indlæg  Pernille Tirs Okt 23, 2012 9:00 pm


Raiden smilte lidt da Misaki lod til at acceptere hans seksualitet, men det havde nu været ligemeget for Raiden hvis ikke han havde gjort det. Raiden smilte igen ”Tja.. nu ved du det.. så bliver du jo ikke overrasket igen” sagde hen med et smil. Raiden stod og tænkte lidt ”Nej.. det har han nok ikke.. han er ikke helt tryg ved sådan nogle ting” sagde han stille. Raiden lagde hovedet på skrå, han tog ved Misakis hage ”hvorfor så trist?” spurgte han med et smil.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Livet som universitets elev - Page 4 Empty Sv: Livet som universitets elev

Indlæg  Admin Tirs Okt 23, 2012 9:07 pm

Misaki nikkede stille. Han havde i det sidste tid lært Aki lidt bedre og kende, og han virkede ikke tryg ved fysisk kontakt, og… Misaki kunne ikke forklare det, men han havde følelsen af, at Aki heller ikke var helt sikker og tryg omkring seksualitet. Misaki mærkede varmen stige til sine kinder igen, da Raiden tog ved hans hage og så op på ham. ”Jeg…” sagde han og slog øjne ud til siden. ”Jeg ville bare ønske jeg var modig som dig.” sagde han stille.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Livet som universitets elev - Page 4 Empty Sv: Livet som universitets elev

Indlæg  Pernille Tirs Okt 23, 2012 9:10 pm


Raiden så undrende på Misaki og kom så med et lille grin ”Modig ville jeg måske ikke ligefrem kalde det.. Jeg har intet at miste ved at sige at jeg er biseksuel.. så min modighed er nok mere fordi jeg er ligeglad med hvad der sker fordi jeg er biseksuel.. Jeg ville gøre hvad jeg havde lyst til og var ligeglad med hvad folk tænkte..” sagde Raiden og så ned på Misaki.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Livet som universitets elev - Page 4 Empty Sv: Livet som universitets elev

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 4 af 8 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum