Miststales High School
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Livet som universitets elev

2 deltagere

Side 3 af 8 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste

Go down

Livet som universitets elev - Page 3 Empty Sv: Livet som universitets elev

Indlæg  Admin Tors Apr 19, 2012 1:59 pm

Misaki grinte lidt. ”Jeg ved hvad du mener. Jeg kan heller ikke vente med at få flyttet ud.” sagde han og man kunne se at han var spændt. Misaki så på sit ur. Måske han skulle prøve at høre Raiden om han også måtte se hvor han boede. Han kendte jo ikke en gang Raiden rigtig, og alligevel stod han og overvejede at flytte ind hos ham, sammen med en yngre dreng han heller ikke kendte. ”Men øhm.” Misaki begyndt at rode i sin taske og fandt en blok frem og en pen. Han skrev sit nummer ned og rev siden fri fra blokken. ”Hvis du vil noget, kan du ringe eller skrive eller noget.” sagde Misaki og rakte papiret frem i mod ham. Han kunne på en måde godt li drengen her.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Livet som universitets elev - Page 3 Empty Sv: Livet som universitets elev

Indlæg  Pernille Tors Apr 19, 2012 2:38 pm

Aki smilte lidt, han tog i mod lappen med papir og studerede den lidt. Han smilte så sødt ”skal jeg nok” sagde han roligt. ”Har du Raiden-sans oplysninger?” spurgte han ”altså hvis du gerne vil se lejligheden eller noget?” spurgte han.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Livet som universitets elev - Page 3 Empty Sv: Livet som universitets elev

Indlæg  Admin Tors Apr 19, 2012 2:47 pm

Misaki vidste allerede, at han godt kunne li at se Aki smile. Misaki kom selv til at smile da Aki smilte sødt, han så nu kær ud. ”Nej, faktisk ikke. Jeg fik adressen på lejligheden ved siden af hans, men jeg fik ikke noget med hans nummer.” kom Misaki i tanke om. Det eneste han vidste om Raiden var, at han var fodbold træner og at han arbejde på universitet. Der gik et gys igennem Misaki da han kom til at tænke på da han havde set Raiden på professorens kontor. Misaki fik røde kinder og slog blikket ned. Det var den slags virkning fyre som Raiden gav ham. Fyre som Aki, synes han bare var søde. Misaki kom i tanke om hvad de havde talt om og så på Aki igen. ”Men hvis du ikke tror det er et problem at du give mig hans nummer, vil jeg da blive glad. Eller du kan bare snakke med ham og så kontakte mig senere.” sagde Misaki og smilte lidt flovt, på grund af de tanker han lige havde haft.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Livet som universitets elev - Page 3 Empty Sv: Livet som universitets elev

Indlæg  Pernille Tors Apr 19, 2012 3:00 pm

Aki så lidt undrende på Misaki da det virkede som om han var et andet sted. Aki så lidt ned i gulvet, han havde ikke rigtigt tænkt over om han rent faktisk måtte give Raiden-sans nummer ud før Misaki nævnte det. Han fandt sin mobiltelefon frem ”ehm… jeg tror det er okay…” sagde han stille og begyndte at trykke Misakis nummer ind. Så kunne han bare sende Raidens oplysninger i en sms. Han smilte da det var gjort ”han har sikkert ikke noget i mod det” sagde han med et smil.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Livet som universitets elev - Page 3 Empty Sv: Livet som universitets elev

Indlæg  Admin Tors Apr 19, 2012 3:16 pm

Misaki så på sin mobil da Aki havde sendt Raidens nummer. Han smilte til Aki. ”Tak.” sagde han. ”Nå, jeg tror også jeg må videre nu. Jeg har også taget nok af din tid.” sagde Misaki og grinte lidt. Han ville se om han kunne få fat i Raiden når han gik, hvis ikke ville han tage hjem. Han løftede sin hånd og vinkede kort til Aki. ”Vi snakkes ved.” sagde han og smilte venligt og gik stille ud af hospitalet. Han tog sin mobil op igen da han var kommet uden for og fandt Raidens nummer frem igen. Eftersom han ikke vidste hvad Raiden ellers lavede, skrev han en sms for ikke at forstyrre ham. ”Hey Raiden. Jeg fik dit nummer at Aki, den dreng der snakkede om at ville flytte. Han fortalte mig at i havde snakket om at du havde nogen ekstra værelser? Så ville høre om jeg måtte se, hvis jeg må flytte ind? Hilsen Misaki Shiro Umeda.” skrev Misaki og sendte beskeden af sted.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Livet som universitets elev - Page 3 Empty Sv: Livet som universitets elev

Indlæg  Pernille Tors Apr 19, 2012 3:32 pm

Aki bukkede for Misaki og hilste farvel, han vinkede farvel og gik tilbage til sit værelse. Han kunne godt lide denne Misaki.
Raiden åbnede øjnene da der var noget der larmede og vibrerede i hans seng. Han gned sig i øjnene og tog sin mobil telefon. Han åbnede sms’en og studerede den stille. ”Selvfølgelig” skrev Raiden kort tilbage og smed telefonen igen. Han havde haft en sen nat og var nærmest lige kommet hjem, så han lå selvfølgelig og sov.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Livet som universitets elev - Page 3 Empty Sv: Livet som universitets elev

Indlæg  Admin Tors Apr 19, 2012 8:49 pm

Misaki så på telefonen da han fik svar igen. Han vidste ikke helt hvordan han skulle forstå svaret. Selvfølgelig til at han måtte komme? Han havde selv tænkt nu, men det havde han selvfølgelig ikke skrevet. *Nå, jeg kan jo tage der ud. Hvis han er hjemme kan jeg se det, ellers ser jeg bare området.* tænkte Misaki og steg ombord på et tog igen. Det tog ham lidt tid at komme tilbage til byen igen, da hospitalet lå et stykke væk. Misaki havde stadig adressen på sig, så han kunne regne ud hvor Raiden boede. Misaki kom ud til området, og fandt den lejlighed Raiden først havde snakket om, og ved hjælp af navneskilte, fandt han Raidens lejlighed. Misaki blev lidt tøvende, men ringede så på døren.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Livet som universitets elev - Page 3 Empty Sv: Livet som universitets elev

Indlæg  Pernille Tors Apr 19, 2012 9:23 pm

Raiden åbnede igen sine øjne, hun rynkede lidt bryn og greb sit vækkeur. Han satte sig træt op og rodet sig selv i håret. Han slæbte sig ud i stuen som hans sammen med køknet. Han gik hen mod døren mens han strakte sig og rodet sig i håret. ”Helt ærligt.. sagde jeg ikke til dig at du skulle komme forbi senere hvis..” var han begyndt da han åbnede døren. Han stoppede da han så Misaki stå udenfor og kom først derefter i tanke om sms’en han havde svaret på. ”Nååå ja” sagde han og gned sig i øjet ”Bare kom ind” sagde han og vendte om. Han opførte sig lidt som om han ikke lige havde åbnet døren i bar røv og nøgler. Han forsvandt kort ind på sit værelse og kom derefter tilbage ud i stuen, han havde taget et par underbukser på. Da han havde åbnet døren havde han troet det var en han havde et ”forhold” med.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Livet som universitets elev - Page 3 Empty Sv: Livet som universitets elev

Indlæg  Admin Tors Apr 19, 2012 9:29 pm

Misaki så lidt forskrækket på Raiden da han åbnede døren og han fik røde kinder da han så hvordan Raiden så ud. Misaki stod stille lidt, og vidste egentlig ikke hvad han skulle gøre af sig selv, men gik alligevel ind af døren. ”Jeg… Jeg kan bare komme tilbage senere.” sagde Misaki lidt tøvende. Han var ikke lige frem van til at folk åbnede døren for ham nøgen. Siden han havde fundet ud af at han var homoseksuel, havde han også bevist ladet hver med at se på andre drenge når han stod i omklædning med dem. Misakis kinder var røde, men lige nu kunne han ikke gøre noget ved det.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Livet som universitets elev - Page 3 Empty Sv: Livet som universitets elev

Indlæg  Pernille Tors Apr 19, 2012 9:42 pm

”Det er fint... det er fint” sagde Raiden roligt og viftede ham ind. ”Jeg lå bare lige og sov fordi jeg næsten lige er kommet hjem fra arbejde” sagde han roligt og fandt en slikkepind i køknet, han tog den i munden og vendte sig mod Misaki. ”Det er så lejligheden” sagde han roligt og gik hen til døren i midten ”mit værelse” sagde han og gik hen til døren lige siden af ”badeværelset” og derefter pegede han mod højre og mod venstre ”de to ekstra værelser” sagde han roligt. Han pegede mod en dør der var nær rummet til højre ”vaskerummet” sagde han og så spørgende på Misaki, sådan set for at fornemme om der var noget han ville vide eller se.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Livet som universitets elev - Page 3 Empty Sv: Livet som universitets elev

Indlæg  Admin Tors Apr 19, 2012 9:50 pm

Misaki gik lidt usikkert efter Raiden. Han var lidt usikker, var fordi han lige havde set Raiden nøgen, og der var kommet en hvis reaktion hos ham selv. Misaki så roligt på Raiden mens han pegede på de forskellige døre. Misaki nikkede bare stille da Raiden havde peget på de forskellige døre. Misaki spurgte om huslejen, og hvis de skulle bo tre drenge her, hvordan de skulle finde ud af forskellige regler. Det var jo Raidens hjem, og hvad det virkede til levede han meget frit alene. Misaki hadet at han fik den slags tanker lige nu. Han havde endnu ikke lært, hvordan man fandt partner af eget køn, så han var meget usikker omkring det punkt.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Livet som universitets elev - Page 3 Empty Sv: Livet som universitets elev

Indlæg  Pernille Ons Maj 02, 2012 6:12 pm

Raiden fortalte ham hvad huslejen ville være hvis de delte den i tre, dertil kom ting som vand, varme og el samt mad, men han havde en budgetkonto for lejligheden de bare alle sammen kunne bruge. ”Regler?” sagde Raiden undrende og så spørgende på Misaki, han forstod ikke helt hvilke slags regler Misaki tænkte på. Raiden tænkte overhovedet ikke over at han havde åbnet døren nøgen, han var ligeglad med sådan nogle ting.. Der var allerede så mange mænd der havde set ham nøgen at endnu en ikke gjorde en forskel.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Livet som universitets elev - Page 3 Empty Sv: Livet som universitets elev

Indlæg  Admin Ons Maj 02, 2012 6:17 pm

Misaki nikkede til huslejen og de andre udgifter. Misaki slog blikket lidt ned og smilte lidt. ”Lige meget.” sagde han og grinte lidt. ”Men her virker nu hyggeligt nok.” sagde Misaki og så sig lidt omkring. ”Men, vil det ikke være besværligt med at lade to andre flytte ind?” spurgte Misaki og så lidt på Raiden.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Livet som universitets elev - Page 3 Empty Sv: Livet som universitets elev

Indlæg  Pernille Ons Maj 02, 2012 6:26 pm

Raiden tiltede hovedet på skrå og pustede så lidt ud, han gik hen til Misaki og gav ham et klap ovenpå hovedet ”Sig nu bare hvad du tænker på” sagde han roligt med et lille smil. Raiden så sig omkring da Misaki sagde at der var hyggeligt nok, han legede lidt med slikkepinden han havde i munden. ”Faktisk.. ville det være til gavn for mig” sagde han og så sig om i lejligheden ”Jeg arbejder en del og har sjældent tid til at rydde op og lave mad” sagde han med et smil.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Livet som universitets elev - Page 3 Empty Sv: Livet som universitets elev

Indlæg  Admin Ons Maj 02, 2012 6:35 pm

Misaki fór lidt forskrækket sammen da Raiden slog ham oven på hovedet og så op på ham. Raiden virkede så voksen, og Misaki kunne ikke lade hver med at smile lidt. ”Jeg tænkte bare på, som f.eks. regler omkring rengøring og øhm.. besøg.” det sidste sagde Misaki lidt tøvende. Aki var stadig meget ung så det var nok ikke det store problem der, der var mere Misaki selv. Misaki så op på Raiden mens han talte og han smilte lidt. ”Ja det kan jeg godt se.” sagde Misaki. Misaki kunne bare ikke lave mad. Eller jo kunne han måske godt, han havde bare aldrig rigtig prøvet. ”Men tak for kigget. Hvis det ikke vil være til besvær, vil jeg gerne flytte ind.” sagde Misaki og smilte venligt til Raiden.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Livet som universitets elev - Page 3 Empty Sv: Livet som universitets elev

Indlæg  Pernille Ons Maj 02, 2012 7:06 pm

Raiden så utroligt overrasket på ham, og kunne derefter ikke lade vær med at smile stort, han holdte et grin tilbage. Han rodet sig selv lidt i håret, han tilskrev ikke berøring den helt store betydning, men det kunne det jo godt være andre gjorde. ”Vi kan vel alle gøre rent… og besøg..” sagde han og så lidt ud i luften. ”Besøg får jeg faktisk en del af… jeg har ikke tænkt mig at lave det om eller bede jer om noget på det punkt” sagde han roligt og så spørgende på Misaki. Raiden så på Misaki og smilte ”selvfølgelig” sagde han ”jeg skal bare have tømt værelset så” sagde han roligt, han rodet sig i håret.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Livet som universitets elev - Page 3 Empty Sv: Livet som universitets elev

Indlæg  Admin Ons Maj 02, 2012 7:13 pm

Misaki nikkede lidt til at Raiden ikke havde tænkt sig at lave om på at han fik meget besøg og heller ikke ville sige noget til dem. Misaki kunne mærke at han var nysgerrig, måske en smule spændt, på at se hvilket slags besøg Raiden fik. ”Jeg kan sagtens hjælpe til.” sagde Misaki og smilte stort til ham.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Livet som universitets elev - Page 3 Empty Sv: Livet som universitets elev

Indlæg  Pernille Ons Maj 02, 2012 8:49 pm

Raiden så lidt undrende på Misaki og kom så med et lille smil, han rodet ham i håret ”det er ikke nødvendigt.. jeg kan sagtens klare det selv” sagde han og gik hen til sin dør. Raiden var ikke van til at tage i mod hjælp. Han åbnede døren ind til sit værelse, gik ind og Misaki ville kunne høre at han moslede lidt, han var ved at hive sit tøj af. Han smed sig på sengen og rodet sig i håret igen. Misaki kunne gøre som han ville.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Livet som universitets elev - Page 3 Empty Sv: Livet som universitets elev

Indlæg  Admin Ons Maj 02, 2012 9:04 pm

Misaki så lidt på Raiden da han havde rodet ham i håret, og han kunne ikke lade hver med at smile lidt. Hans tanker kunne ikke lade hver med at falde på hans egen bror, han kunne ikke lade hver med at ønske at han ville have haft sådan et forhold til sin bror. Men Misaki skubbede hurtigt tanken om sin bror væk, han vidste hvilke andre tanker der ville komme. Misaki så efter Raiden da han gik ind på et værelse og Misaki kunne høre ham lave noget. Misaki undrede sig lidt, og da Raiden ikke kom ud igen eller sagde noget, gik Misaki lidt underne hen til døren. Han blev lidt forvirret da han så at Raiden havde smidt sig på sengen igen. ”Øhm..” Misaki rødmede lidt. ”Jeg vil gå igen. Undskyld jeg tog den tid.” sagde Misaki hurtigt og gik hen til hoveddøren og gik hurtigt ud. Der havde allerede lydt på Raiden som om han kunne få et værelse, hvilket han ikke kunne lade hver med at smile over.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Livet som universitets elev - Page 3 Empty Sv: Livet som universitets elev

Indlæg  Pernille Lør Maj 19, 2012 6:09 pm


”Det er fint.. du må gerne blive.. gør som du vil” mumlede Raiden fra sengen. Raiden var bare for træt til at lege vært lige nu. Og desuden var han ikke van til sådan at få besøg af nogen han skulle underholde på samme måde som han skulle med Misaki.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Livet som universitets elev - Page 3 Empty Sv: Livet som universitets elev

Indlæg  Admin Fre Jun 08, 2012 8:59 pm

Misaki gik lidt mere rundt og så på området, og han bemærkede at der ikke var langt til universitet, det ville give ham endnu mere tid til studier og til sig selv. Han tog toget frem bagefter, og skrev lidt med Fuko, hans veninde og ex-kæreste. Hun havde skrevet en lang besked om, hvor hun klagede over sin familie. Misaki grinte lidt over beskeden, og skrev tilbage, at han vidste hvad hun mente, og han begyndte at fortælle hende at han snart skulle flytte. Fuko synes det lød som en strålende ide, og hun fik ham til at love, at han ville invitere hende forbi når han var kommet på plads. Derefter begyndte han at fortælle hans forældre om stedet. De var i mod det, men det var bare almindelig forældre bekymring, og Misaki påpegede for dem, at han var 21 år, over den myndige alder, han måtte endda drikke lovligt. Så hans forældre gav efter, hvis han mente han kunne stole på denne Raiden, som han ville leje hans værelse ud, og de ville selvfølgelig betale huslejen, og Misaki sagde dem ikke i mod, i hvert fald ikke før han havde fundet sig et arbejde.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Livet som universitets elev - Page 3 Empty Sv: Livet som universitets elev

Indlæg  Pernille Man Jun 18, 2012 12:07 am

Inden for den næste uge flyttede Aki ind i lejligheden hos Raiden. Raiden fik tømt begge værelser og smidte tingene på lager. Aki havde fået lov til at flytte, men skulle snart have besøg af sin psykolog, hvilket bekymrede ham meget. Raiden vidste lidt om hvad der var med Aki, men Misaki gjorde ikke rigtig. Aki var utrolig glad for sit værelse, han havde spurgt Yuu og Raiden til råd når det kom til hvad han skulle købe.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Livet som universitets elev - Page 3 Empty Sv: Livet som universitets elev

Indlæg  Admin Man Jun 18, 2012 8:48 am

Efter at Misaki havde fået fortalt fra Raiden at værelset var klar, flyttede han ind. Selvom han ikke kendte Raiden og Aki personligt, havde han det godt i deres selskab. Han vidste ikke præcis hvad der var galt med Aki, men det bekymrede ham ikke. Raiden vidste jo ikke en gang at Misaki gik til psykolog en gang i mellem, og Aki vidste ikke hvad grunden var. Misaki sikrede sig også, at de ikke så hans ar. Misakis forældre hjalp Misaki, mod protest fra Misaki, med at flytte ind. Men ellers nød Misaki at være tættere på skolen.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Livet som universitets elev - Page 3 Empty Sv: Livet som universitets elev

Indlæg  Pernille Man Okt 22, 2012 7:41 pm


Raiden kunne mærke at han skulle vænne sig til at have sine nye rumboer boende, men det gik godt nok. Raiden arbejdede meget, så Aki og Misaki ville ikke se så meget til ham til at starte med. Aki begyndte ligeså stille at komme mere ud af sin skal overfor Misaki når de var alene. En sen aften hørte Aki at Raiden kom væltende ind af døren, han satte sig undrende op i sin seng og rodet sig lidt i håret, hvorfor kom han så sent hjem fra arbejde? Og hvem var det han talte med? Aki lå og lyttede mens Raiden og hans gæst fik lukket fordøren igen, mumlede lidt mens de fandt vejen til Raidens værelse. Aki sukkede og lukkede øjnene igen da det lod til der blev ro igen, men stilheden blev efter nogle minutter afbrudt af lyde, som selv den uerfarne Aki ikke kunne tage fejl af. Han skød op og sidde i sengen igen og lyttede overrasket. Han var forvirret, den ene af de stønnende stemmer var helt sikkert Raiden, men… havde gæstens stemme ikke været som en mands? Da det langsomt gik op for Aki hvad Raiden måtte være, blev han helt rød i hovedet. Han smed sig ned i sengen og dækkede ørerne med sin pude. Aki blev mere og mere flov fordi lydende vækkede noget i ham han ikke kunne forklare.

Pernille

Antal indlæg : 3485
Tilmeldt : 13/05/10
Alder : 33

Tilbage til toppen Go down

Livet som universitets elev - Page 3 Empty Sv: Livet som universitets elev

Indlæg  Admin Man Okt 22, 2012 7:57 pm

Misaki var på en måde lidt trist over, at han ikke så meget til Raiden. Der var noget ved ham, som Misaki ikke kunne forklare. Misaki snakkede roligt med Aki, og han spurgte ikke ind til hans besøg hos psykologen, det samme med at han ikke fortalte om sine. Han synes Aki var en rigtig sød dreng, og prøvede så vidt muligt at spise aftensmad sammen med ham. Misaki vågnede op, da han hørte lyde i gangen. Han satte sig op i sengen og gned sine øjne. Normalt hørte han ikke noget til Raiden når han kom hjem, men han kunne høre Raiden havde besøg denne aften. Misaki kunne huske han havde spurgt Raiden om besøg, og han havde sagt at han selv fik meget besøg. Misaki gabte og lage sig ned igen. Han lukkede øjne for at sove videre, da han hørte lyde fra Raidens værelse. Han spærrede øjne op, og han begyndte at trække vejret hurtigere. Misaki havde endnu ikke prøvet at være sammen med nogen, hverken mænd eller kvinder, men han havde, flovt, set pornofilm og set blade, endda også med to mænd. Misaki ville heller ikke indrømme det, men han havde haft drømme og fantasier om Raiden. Han vidste godt han var til mænd, og han havde haft på fornemmelsen at Raiden også var sådan, i hvert fald lidt. Men Misaki truer ikke sige det til nogen. Misaki kunne ikke stoppe sin hånd fra at finde under sine bokseshorts og begynde at lege med sig selv, mens han kunne høre Raiden stønne.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 3501
Tilmeldt : 01/04/10
Alder : 34

https://miststale.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Livet som universitets elev - Page 3 Empty Sv: Livet som universitets elev

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 3 af 8 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum